Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2021-08-12 20:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z Egiptu-Marsa Alam, hotel ROYAL BRAYKA RESORT Spędziliśmy tam dwa tygodnie.Oprócz pogody fajnego zakwaterowania i super zabawy w fajnym gronie ludzi nie mamy dobrych wspomnień.
    Zaczeło sie już na lotnisku w Egipcie.Zostały zniszczone dwie walizki!!! Zostalismy potraktowani Jak POLACZKI -TAK NAS NAZWALI ponieważ prosiliśmy tylko o spisanie protokołu szkody Człowiek który reprezentował ITAKĘ tylko nam nawymyslał zezłościł się i powiedział ,że z polaczkami zawsze problemy.
    Dotarliśmy do hotelu t tam mieliśmy zgłosić szkodę przez internet. Trawło to trzy dni.
    Ktoś taki jak Pani REZYDENTKA ITAKI to jakiś NIEUŻYTEK (JUSTYNA CETERA) ta pani albo pracuje tam za darmo albo za kare!!!!! Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby ktoś naprawdę potrzebował pomocy.!!!! Człowiek jest tam skazany sam na siebie.
    Hotel ładny. Tyle że w basenach odpadają płytki i wielokrotnie ktoś był pokaleczony.Do mnie przyszedł Pan Medyk z jodyną i papierem toaletowym opatrzeć pokaleczoną nogę....SZOKKK.
    Jedzenie ???? to jakaś pasza dla osłów to co nie zjedliśmy na śniadanie przetworzone doprawione i podane na obiad a później na kolację i tak w koło dwa tygodnie,
    Przykro bo wycieczka kosztuje dużą kasę.

  • ~Henryk / 2021-08-12 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem z tym i z innymi biurami podróży na imprezach turystycznych. Jedna zasada, która na teraz i na kolejne lata powinna obowiązywać każdego korzystającego z usług biur podróży – zawsze i na wszelki wypadek powinno się cały proces zakupu usługi turystycznej. Korespondencję internetową zapisywać, rozmowy telefoniczne rejestrować a zakupy w punkcie sprzedaży biura – nagrywać (przy czym nie informujemy o tym sprzedawcy, co jest zgodne z polskim prawem). To samo możemy robić będąc już w miejscu wypoczynku ale nie popadajmy w paranoje w końcu najważniejszy jest wypoczynek. Odwrotnie, jest niezgodne z prawem nagrywanie nas bez uprzedniego poinformowania i wyrażenia zgody przez nas. Pytać możemy i pytamy o wszystko, najlepiej po przeczytaniu kilku opinii, zwłaszcza tych zamieszczonych w internecie poza ofertami biur podróży. Zignorować można kilku-zdaniowe opinie wstawiane także na tej stronie – w większości są to opinie pracowników biura podróży pisane na szybko zawsze z oceną 5.0 w celu podniesienia średniej opinii biura podróży i niewiele mogą mieć wspólnego z rzeczywistością. Biura podróży wykupują w hotelach konkretne pokoje i z góry wiedzą gdzie będziemy zakwaterowani i w jakich warunkach – przecież nikt nie da nam tak od siebie super apartamentu za setki dolarów jeśli biuro podróży zapłaciło za niego na przykład pięćdziesiąt baksów. Należy przeczytać umowę na miejscu i ogólne warunki uczestnictwa w imprezach turystycznych jeszcze przed wizytą w biurze i w razie uwag, pytać i domagać się odpowiedzi. Na miejscu, to znaczy w hotelu powinniśmy zameldować się pierwszego dnia pobytu (pierwszy i ostatni dzień przeznaczony jest na transport) i to także znaczy, że musi się to odbyć do godziny 24.00 tego pierwszego dnia. Późniejszy termin oznacza, że biuro nie wypełniło warunków umowy. Definicja „dnia” i „doby hotelowej” to zupełnie inne pojęcia a biura podróży mydlą nimi oczy, łącząc je ze sobą. Na umowie, zgodnie z ustawą powinny się znaleźć godzina i miejsce wylotu i powrotu. Zmiana tych godzin także jest uwarunkowana określonymi przepisami a nie tylko korzyściami materialnymi biura podróży. Na miejscu wypoczynku, jeśli coś odbiega drastycznie od warunków umowy i tego co nam przedstawiano w folderach reklamowych – wszystko rejestrujemy a jeśli dobrze znamy język i zadajemy pytania obsłudze hotelu i zarządzającym to nagrywajmy rozmowy i prośmy o potwierdzenie na piśmie. Takie dowody nie zostaną zignorowane przez sąd. W przypadku uwag w trakcie wypoczynku i odczucia zmarnowanych wakacji lub ich części zwracamy się z reklamacją do biura podróży (obowiązkowo listem poleconym), nie prosząc a żądając zwrotu części kosztów wakacji w związku z zastrzeżeniami i jeśli to nie następuje albo minął ustawowy czas na udzielenie odpowiedzi to składamy pozew do sądu uwzględniając swoje roszczenia z podaniem konkretnej kwoty, odsetek za zwłokę oraz ewentualnej kwoty zadośćuczynienia. Termin przedawnienia roszczeń z tytułu umowy o świadczenie usług turystycznych wynosi 10 lat. Inna sprawa to opóźnienie lotu. Myślę, że biuro podróży w ramach umowy powinno odpowiadać także za problemy i roszczenia odszkodowawcze w stosunku do przewoźnika bo jeśli miałoby być inaczej to klient powinien obowiązkowo otrzymywać przy zakupie imprezy turystycznej indywidualny bilet na przelot a nie lecieć z jakiejś listy czarterowej. A na koniec to właśnie w sądzie przydadzą się te wszystkie zebrane przez nas twarde dowody. Pamiętajmy, że nikt za nas tego nie zrobi. Ze swoich praw należy korzystać tak jak biura podróży z nich korzystają powołując się między innymi na pandemię i na zapisy w umowach i warunkach. Moim zdanie w czasie pandemii lepiej nie wyjeżdżać do miejsc wakacyjnych poza granice kraju z których nie można w każdej chwili wrócić własnym środkiem lokomocji, po co te rozczarowania – wielu się już o tym przekonało.
    ZaletyJak wyżej.
    WadyJak wyżej.
  • ~Małgorzata / 2021-08-11 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka nie dba o bezpieczeństwo swoich klientów w dobie koronawirusa. Braliśmy udział w wycieczce objazdowej po Egipcie. Podczas podróży powrotnej z Kairu do Hurghady pilot o imieniu Mina nie pytając nikogo z grupy o zgodę zabrał do autokaru na 6 godzinną podróż dodatkowych troje pasażerów. NIE WIEDZOELIŚMY CZY SĄ przetestowani pod kątem covid, czy są zaszczepieni,Dodatkowo chociaż opis oferty zawierał 7 noclegów pozbawiono nas ostatniego noclegu oraz kolacji i śniadania następnego dnia. Dlaczego? Prawdopodobnie biuro nie miało wystarczająco dużo chętnych na osobny lot z Poznania i z Wrocławia,więc zmieniło nam wylot i jeden samolot obsłużył lot i do Poznania i do Wrocławia
    Dy
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku wobec Klientów Podróżujemy dużo ale nigdy więcej z Itaką
  • ~Anna / 2021-08-10 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po przyjeździe do Chorwacji okazało się, że hotel nie ma naszej rezerwacji. Mimo opłaconych wakacji w czerwcu i okazania naszej rezerwacji hotel powiedział nam, że nasza rezerwacja nie została potwierdzona. Po 10 godzin. Podróży z dzieckiem nie mieliśmy się gdzie podziać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z infolinii z nami
  • ~Mirko / 2021-08-06 09:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Był to nasz pierwszy wyjazd organizowany przez biuro podróży byliśmy bardzo ciekawi jak to będzie jeśli ktoś nam zorganizuje No i jesteśmy rozczarowani ogólnie mówiąc rozczarowani organizacją biura podróży Itaka Chociażby ze względu na wycieczki które organizowały biuro w czasie pobytu w hotelu wycieczki były dosyć drogie kosztowne można jej było oczywiście taniej kupić poza biurem podróży ale najbardziej uciążliwe na tych wycieczkach były przymusowe wizyty w sklepach ze skórą ze słodyczami i tym podobnie wszyscy mieli dość temperatura była wysoka nikt nikt nie kupował żadnej skór żadnego złota żadnych innych rzeczy poza tym te rzeczy na przykład słodkie słodkości były tańsze na w Bodrum na na ulicy w sklepikach więc jest to jeden duży wielki przekręt biura podróży i zastanawiam się czy to jest kwestia przewodników opiekunów czy to jest kwestia po prostu takiej organizacji i takich że sobie dorabiają w taki sposób powinni się czym prędzej z czegoś takiego wycofać
    ZaletyZaletą niewątpliwie jest fakt że nie trzeba się martwić o transport to jest wygodnie czy bardziej nigdzie wydzwaniać zabierają z hotelu dowożą do punktu objaśniają może nie zbyt obszernie ale mówię troszkę o atrakcjach No i zabiera ją z powrotem więc tutaj mógłbym powiedzieć że jest to zaleta
    WadyDo wady można również dodać terminy wylotów i przylotów do Polski my mieliśmy wylot o 3:00 w nocy czyli po prostu ta noc to jest do tragiczna później trzeba to wszystko odsypiać tak samo było z powrotem w wstawanie o 4:00 godzinie o 3:30 żeby być na na lotnisku rano więc no to jest totalny dyskomfort
  • ~Asiula2448 / 2021-08-03 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiona u rezydentki wycieczka fakultatywna to jedno wielkie oszustwo i brak szacunku do klientów, którzy przyjechali na wakacje z ich biurem podróży. Miał być rejs na 10 osób, małą szybka łodzią. Jak się okazało płynęliśmy największa łodzią na morzu, nigdzie nie podpłynęliśmy, nie byliśmy pierwsi na miejscu jak nam obiecywano. Nigdy więcej!
  • ~Nina / 2021-08-02 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot do Turcji, hotel położony 14 km od ogniska pożaru, a Pani w BOK mówi że nie widzi problemu, hotel funkcjonuje normalnie. Jawne zaniedbanie, narażanie ludzi na utratę zdrowia.
  • ~p58 / 2021-08-01 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Na 04.08.21 mamy wykupione wczasy w Side , ta część Turcji jest opanowana przez pożary ,dlaczego wysyłacie tam turystów na siłę ,nie chcecie dokonać zmiany kierunku załaniając się regulaminem ,przecież to zagrożenie życia i zdrowia ,zmarnowanie urlopu ,a wydarzenia nadzwyczajne od których biuro powinno być ubezpieczone .Oddajcie pieniądze ,zaproponujcie inne rozwiązanie .Wzięte pieniądze ,a klient już mało ważny.
    ZaletyBrak.
    WadyZawarłem już w opinii.
  • ~Marcin / 2021-08-01 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Zostaliśmy wprowadzenie w Błąd , przez co nasze plany urlopowe są pod znakiem zapytania .
    Ponieważ część pieniędzy przeznaczonych na urlop na chwilę obecną jest zamrożona w biurz podróży Itaka .
    Przy rezerwacji informowaliśmy ,że nie posiadamy paszportów i interesuje nas tylko wyjazd do kraju gdzie możemy jechać Wyłącznie na podstawie Dowodu Osobistego .
    Przez 4 dni nawet gdy jest z wpłaciliśmy pieniądze byliśmy zapewniani , ż do Egiptu wystarczy nam sam dowód osobisty i wykupieni wizy na lotnisku.
    ....
    Po przyjściu do biura Panie oznajmiły nam ,że przychodząc do nich mamy wiedzieć czego chcemy i gdzie chcemy jechać i to je nie interesuje .
    Przychodząc do biura stacjonarnego informując o oczekiwaniach wyjazdu i o dokumentach jakie uprawniają nas do wyjazdu ,liczyliśmy że zostaniemy Dobrze Potraktowani. ..
    Itaka Moja Opinia Ignorancja dla Klientów.
  • ~Barbara / 2021-07-31 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni wyjazd z Itaką.26.07 przed czasem wróciliśmy z Tunezji.Na teren hotelu były wpuszczane osoby z zewnątrz.Pili na umór,palili nie wiadomo co i byli bardzo agresywni.Goście hotelowi przef nimi uciekali lub nie wychodzili z hotelu.Gdy zaczęli kraść nasze rzeczy,Mąż zwrócił im uwagę.Został dotkliwie pobity.Skończyło się szyciem głowy w trzech miejscach i podejrzeniem obrażeń wewnętrznych(ból przy każdym ruchu).Zero zaangażowania hotelu.Gdyby nie inni wczasowicze byłoby tragicznie.Po wcześniejszym,dodatkowo płatnym,powrocie trafił do szpitala...zobaczymy jak będzie...
    Wadybrak organizacji i zainteresowania klientami
  • ~Teresa / 2021-07-27 14:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczasy w Albanii wykupiliśmy jeszcze w ofercie first minute w 2019. O covidzie nikt jeszcze nie słyszał. Cena all za 8 dni pobytu w nowoczesnym hotelu wyniosła naszą rodzinę ( 3 os.) prawie 8 tys. Postanowiliśmy pierwszy raz zobaczyć ten kraj, zachwalany, jako nowość na rynku turystycznym. Z wiadomych względów w 2020 nie polecieliśmy, zostawiając firmie zaliczkę w wys 1700 zł. A mogliśmy zrezygnować..... W tym czasie firma poinformowała nas, że z powodu pandemii zawieszają loty z naszego miasta. Zgodziliśmy się na wylot z Krakowa. Zaszczepieni, z paszportami czekamy na wakacje w lipcu 2021. Lecimy! Ale korespondencja mailowa to przepychanka. Itaka nie chce zmienić nam lotu z naszego miasta, choć są, Twierdzi najpierw, że sami wyraziliśmy zgodę na Kraków, potem, że zmienią, ale od łebka płacimy za to 502 zł, gdyż to lot rejsowy. Opadły nam ręce, dosyć próśb i nerwów! zarezerwowaliśmy parking w Krakowie. Lecimy stamtąd. Po dojeździe do hotelu otrzymaliśmy pokój w skrzydle B. Klima nie działa, wtłacza ciepłe powietrze. Cholerny gorąc, duszno w pokoju. Noc koszmarna. Pytamy innych Polaków - u nich w pokojach aż za zimno. Składamy szereg próśb i interwencji na recepcji od samego rana. Młódź tam pracująca wciska nam kit, ze klimatyzacja jest bez zarzutu. interwencja rezydenta ( o dziwo, na naszą korzyść, by zmienić pokój- nie przynosi efektu) Mąż biegle włada j. angielskim ( pracownicy hotelu niestety nie) żąda rozmowy z managerem hotelu. Proszę smsem rezydenta, aby interweniował w naszej sprawie. cisza. nic. Zero kontaktu. Ma nas w duuuszy. Po nieprzyjemnej i aroganckiej przepychance słownej z managerem, bo przecież klima pracuje, po całym dniu nerwów i czatowaniu w dusznym pokoju na kolejne "komisje" oceniające sprawność klimy - dostajemy pokój ze sprawnie działającą klimatyzacją. Od pierwszej chwili w pokoju chłodniej i o wiele lepiej. Pokój jest w innym, nowszym skrzydle, C, standard o niebo lepszy. I tak sobie myślę, niech taka sytuacja przytrafi się seniorom, albo komuś, kto nie zna języka angielskiego- urlop 8-dniowy do bani. Pominę już standard w skrzydle B i C. Polaków najwidoczniej Itaka wciska do "gorszego sortu" za kosmiczne pieniądze. Inną sprawą jest też prawie 12-godzinne koczowanie Polaków w lobby, bo o 11.00 trzeba opuścić pokój, co jest ponoć normą, a lot jest o 23.00 !!!! Czekając, osobiście widzieliśmy Szwajcarów, którzy opuszczali pokoje przed 19.00, jak cywilizowani ludzie, ale to inna sprawa:) Tylko Polacy koczowali! Z tym biurem byliśmy 2 razy. I na tym kończymy. Od przyszłego roku - wakacje na własną rękę. Itace dziękujemy- innym odradzamy!
    ZaletySzybki transfer z lotniska do hotelu.
    WadySporo ich, część jest w powyższym opisie.
  • ~Jaga / 2021-07-26 08:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Wylot w.dniu wczorajszym 25.07.na Majorkę nie odbył się...po 10 godz. oczekiwania bez żadnego zainteresowania ze strony biura podróży Itaka, bez żadnej informacji, po naciskach że strony pasażerów podano na tablicy informację, że lot odbędzie się następnego dnia o 17:00.
    Bez posiłku,zostawieni sami sobie,
    Podobno był dowóz do hotelu bez wyżywienia i powrót na lotnisko we własnym zakresie.
    Biuro Itaka to PORAŻKA
    ZaletyŻadne
    WadyArogancja wobec klienta
  • ~Iwka / 2021-07-25 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!!!!!! Oszukują ludzi, jak już się zapłaci za wakacje, to nie odbierają telefonów.Te ich oferty to jedno wielkie oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Agnieszka / 2021-07-25 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana godziny wylotu i przewoźnika to już standard. Dziś kolejna porażka - wylot na Majorkę (25 lipiec 2021) i samolot opóźniony. Początkowo o kilkadziesiąt minut, finalnie o trzy godziny. Po wejściu na pokład okazało się, że komputer pokładowy wskazał usterkę. Godzinę spędziliśmy w samolocie, następnie kazano nam opuścić samolot i autobus odwiózł nas z powrotem na terminal. Brak informacji co dalej. Brak poszanowania klienta totalny. Nie wspomniałam, że początkowo lot miał być rano o 06.05 z innym przewoźnikiem. Ceny wysokie, a jakość usług tragiczna.
  • ~Darek / 2021-07-24 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka co za dziadowskie biuro podroży, oferta piękna na folderze w biurze i na tym się kończy euforia a zaczyna udręka wypoczywających.
    Szok żeby 4 osobowa rodzina płacząca za pobyt w Turcji 11900 zł w dniu wylotu koczowała w hitu hotelu od godz 12 do 23!!!! W oczekiwaniu na samolot. Rozumiem ze powroty mogą być późno w nocy tak wiec nie biuro dogada się z hotelem Narcia Resort kumkoy K . Antalya żeby zakwaterować te 1/2 doby w pokoju w godziwych warunkach a nie na korytarzu z bagażami jak cyganów na dworcu. Wycieczki fakultatywne przewodnik ani be ani me nie wie co powiedzieć plan zmieniamy w trakcie wycieczki. Najlepszy interes to chyba robi przewodnik z lokalnymi sklepami i bazarami, bo zamiast zwiedzać woza autobusem od sklepu ze złotem skórami i innymi podróbkami światowych Marek.
    Szok żenada
    Pozdrawiam i stanowczo odradzam Rych chałturników
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Agata / 2021-07-24 20:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, po raz pierwszy zdecydowalismy sie z mezem na wczasy organizowane przez biuro podrozy...lokalne i sprawdzone ,,ITAKA''.
    Zarezerwowalismy pobyt w hotelu na Chorwacji. W trakcie rezerwacji trzeba bylo dokonać natychmiastowej płatności za usluge. Kilka dni przed wyjazdem na Chorwacje otrzymalismy wiadomość z biura, że hotel nie przyjął naszej rezerwacji i musza ja odwolac. W zamian ITAKA zaproponowała nam kilka innych ofert w cenie o wiele wyzszej i lokalizacji nam nie odpowiadającej. Inny termin nie wchodzil w rachube, bo byliśmy juz w trakcie urlopu bez mozliwosci przesunięcia go.
    W trakcie korespondencji i rozmow telefonicznych z biurem, okazalo sie ze jeden z hoteli ogolnie dostepnych na stronie ITAKI i przez nich zaproponowanych jako zastepstwo naszej rezerwacji, jest takze niedostepny i niewidoczny w ich systemie.
    Pieniadze, ktore zaplacilismy za wakacje zwroca nam, zgodnie z regulaminem, do dwoch tygodni czasu.
    Reasumujac: zostalismy bez wakacji i bez pieniedzy, ktore na nie przeznaczylismy, bo renomowane biuro podrozy nie dopatrzylo formalnosci i szczegolow rezerwacji.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyNieaktualne kub niesprawdzonymi oferty, biuro wprowadza klienta w blad i naciaga na koszty
  • ~Miro / 2021-07-23 18:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta w hotelu gdzie nie ma polaków a warunki maja wiele do życzenia.Portugalia miejscami piekna plaże też ale nie jest to zasługą biura.Zero rozrywek i radż sobie sam to domena oferty.
    ZaletyPlaże pogoda jedzenie na mieście.
    WadyMarne hotele i miejscówki bez atrakcji.
  • ~Robert / 2021-07-21 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważałem że Itaka to biuro na którym można w pełni polegać. W czerwcu poleciałem z żoną do Albanii. Na miejscu wykupiliśmy wycieczkę do Vlory a z Vlory mieliśmy popłynąć na wyspę Sazam. Wycieczka okazała się koszmarem. Odradzam wszystkim wykupienia tej wycieczki. Statek który został wynajęty przez Itakę wypłynął jako jedyny w morze .pomimo bardzo złych warunków pogodowych, bez żadnego kapoku ,koła ratunkowego, wszystkie stoły krzesła nie były przymocowane do podłogi. Wszystko na pokładzie było zagrozeniem dla ludzi .
    Na pokładzie były rodziny z dziećmi, kobieta w ciąży, niepełnosprawi. Ludzie leżeli na podłogach w wymiocinach. Na miejsce docelowe nie dopłynęliśmy. Wysadzono nas w bazie ONZ przez godziny siedzieliśmy na ziemi . Koszmar. Do hotelu wróciliśmy wieczorem.Zlozylismy zbiorową reklamację która została odrzucana. Wakacje z Itaką nie okazały się udanym urlopem.
  • ~Piotr / 2021-07-19 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed oszustami z biura podróży ITAKA.
    Pod koniec kwietnia 2021 zarezerwowaliśmy wycieczkę do Taby w Egipcie w tzw. promocji "PAKIET 21 na LATO 21" - wyjazd pod koniec lipca 2021. W ramach pakietu firma gwarantowała Multi Zmianę 21 - nielimitowane zmiany rezerwacji do 21 dni przed rozpoczęciem imprezy, dotyczy ofert Lato 2021 w ramach sezonu LATO 2021. Na początku czerwca zostaliśmy poinformowani o "zawieszeniu lotów do Taby w lipcu" i zaproponowano nam przesunięcie terminu wyjazdu albo zmianę hotelu. Dokonaliśmy zmiany rezerwacji na inny hotel w Egipcie tym razem w Marsa Alam. Po kilku tygodniach chcieliśmy dokonać kolejnej zmiany na inny hotel w Egipcie i wtedy okazało, że nie jesteśmy już w promocji "PAKIET 21 na LATO 21" tylko w promocji tzw. "Odnowa cenowa" o czym oczywiście nikt z biura podróży nie raczył nas wcześniej poinformować i zmiany możemy jedynie dokonać dopłacając koszty manipulacyjne w kwocie 350 PLN/osobę.
    Całą promocję "PAKIET 21 na LATO 21" w firmie Itaka uważam za jedno wielkie oszustwo, dla biura podróży promocja się kończy z chwilą "złapania" klienta. Po okresie "łapania" w ofercie biura brak oznaczeń, których hoteli może dotyczyć tzw. Multi zmiana 21, którą rzekomo ma klient zagwarantowaną w ramach promocji. Pracownicy biura podróży i tak przecież dokonują zmiany promocji nie informując o tym klienta.
    Poza tym ITAKA sprzedaje wycieczki do Taby w Egipcie nie mając pewności, że takie się odbędą co jest kolejnym oszustwem. Nam proponowano po odwołaniu wycieczki w lipcu termin w sierpniu też do Taby, obecnie wycieczki w sierpniu po "złapaniu" kolejnych klientów też zostały odwołane, ale biuro podróży "łapie" dalej na Tabę potencjalnych wczasowiczów już na terminy od września tego roku. Oczywiście przy wycieczkach brak terminów wylotów, ale wycieczkę można sprzedać i klient jest już nasz.
    Nigdy więcej z biurem ITAKA, jak możecie to unikajcie tych oszustów.
  • ~Artur / 2021-07-18 19:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Po rezerwacji zero kontaktu. Dodzwonienie się jest niemożliwe. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976