Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JR / 2018-07-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Coloseum w Bułgari,szczerze nie polecam. Nie smaczne i słabej jakości produkty. Pokój z widokiem na ogromny pordzewiały dach kasyna. Obiecali zmienić pokój i niestety nie dotrzymali słowa. Do tego wszystkiego pada deszcz 3 razy dziennie. Itaka w ofercie obiecuje cuda wianki,a tu zmarnowane pieniądze i wakacje.
  • ~Julka / 2019-10-06 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
    Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura!
  • ~Karolina / 2018-10-13 10:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana lekceważącym podejściem do klienta oraz dramatyczną jakością wykonania usług. W ramach oferty ALL INCLUSIVE- codziennie to samo, czasem urozmaicenie w postaci makaronu z pieprzem na obiad albo pokrojoną parówką w pomidorach na kolację. (chętnie podzielę się zdjęciami ale tutaj nie mogłam dodać) W efekcie wszyscy musieliśmy żywić się na mieście, bo tego nie dało się zjeść.
    Po złożeniu reklamacji (oczywiście po dodatkowych prośbach o odpowiedź) po prawie dwóch miesiącach otrzymałam odpowiedź, że "przesłane zdjęcia nie potwierdzają nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawiają żadnych wad w wykonaniu umowy". Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura podróży i szczerze nikomu nie polecam.

    Poniżej treść mojej reklamacji z dokładnym opisem:

    Reklamacja dotyczy
    WYŻYWIENIA W HOTELU - bardzo ubogie i w ogóle niezróżnicowane jedzenie jak na ofertę all inclusive.
    Śniadania - codziennie były podawane jajka na 5 sposobów (jajecznica, jajecznica z szynka, jajko sadzone, jajko na twardo i tost z jajkiem), do tego mleko, platki i pomidor.
    Obiady i obiadokolacje to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie - kalafior, brokuły, poidor, ogórek, sałata - i to jako osobne dania w osobnych bemarach. Do tego frytki podawane na zimno i raz na jakiś czas danie mięsne, np. pokrojone w plasterki parówki zalane sosem pomidorowym.
    Jak na lunch były gotowane brokuły i kalafior, to na kolację można było się spodziewać tego samego tylko zapieczonego w piekarniku. Raz nawet zdarzył się makaron posypany pieprzem - jako danie. W efekcie zmuszeni byliśmy do żywienia się samodzielnie na mieście - jedzenie podawane w restauracji było nie do zaakceptowania. Załączam zdjęcia 'obiadu'.
    Przekąski przy barze: jedna miska z jabłkami i kilkoma winogronami (wystarczało tego dla pierwszych kilku osób, a czasem były w takim stanie że nikt nie chciał ich ruszyć), tosty, tzn chleb posmarowany masłem i z plasterkiem jakiegoś sera i krakersy. Raz się zdarzyły naleśniki - na sucho, samo ciasto.
    Drinki przy barze - alkohole niewiadomego pochodzenia przelewane do butelek po markowych alkoholoach - np Jim Beam - butelka ok, ale zawartość nigdy obok Jim Beama nie stała. Soki - przelewane do dyspozytora z 5 litrowych baniaków, które miały tylko kolor soków a smak nie wiem do czego podobny. Jak się chciało cokolwiek normalnej jakości (sok, cola, alkohol itp.) to trzeba było za niego dodatkowo zaplacić.
    Prowiant na wycieczki - planowaliśmy kolejnego dnia wycieczkę z samego rana, dlatego na dzień przed poprosiliśmy recepcję o przygotowanie śniadania na wynos. Oczywiście Pani powiedziała, że bez problemu i będzie gotowe rano o 7:00. Rano zaskoczenie, bo osoba która była na recepcji o niczym nie wiedziała, śniadanie nie zostało dla nas przygotowane i osoba ta goniła po kuchni żeby nam coś przygotować na szybko (musieliśmy czekać dobre 15 minut ryzykując spóźnienie sie na wycieczkę). W efekcie otrzymaliśmy wodę mineralną, kromkę chleba z plasterkiem sera i wrzucone w to nieświeże winogrona. W efekcie musieliśmy sobie kupić sami śniadanie, bo z tego co nam spakowaliśmy do spożycia nadawała się tylko woda.

    Wspomnę, że problem z wyżywieniem w hotelu był zgłaszany na spotkaniu z rezydentką (przez nas i inne osoby). Mimo interwencji nie zauważyliśmy żadnych zmian. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd z tego typu ofertą, ale pierwszy raz byliśmy zmuszeni żywić się poza hotelem.
  • ~Kasia / 2020-09-22 09:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Organizacja wakacji tragedia, pierw dopiero na lotnisku się dowiedzieliśmy że nagle zmieniamy hotel i jedziemy w odludzie, a w hotelu obsługa zana kultura, każą nam czekać na swoje pokoje po 7 godzin musimy spać w holu... Cyrk nigdy więcej
    ZaletyZadne
    WadyNierozganizowanie
  • ~Katarzyna / 2018-07-08 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta gwarantowała 8 dni w Albanii. Przybyliśmy do hotelu w środę tuż przed ciszą nocną (po całym dniu podróży i siedmiu godzinach oczekiwania na transport z Itaki), a opuścić hotelowe pokoje musieliśmy w kolejną środę o 12 co daje niepełne 6 i pół dnia. Od wspomnianej godziny do 4 nad ranem w czwartek gdy mieliśmy lot powrotny, czyli przez 16 godzin, przedstawicieli biura nie interesowało czy mamy gdzie skorzystać z toalety, położyć się, cokolwiek. Rezydentka twierdziła, że pierwszy i ostatni dzień są dniami transferowymi i dlatego pobyt w Sarandzie trwał 6 dni. W te dwa zabrane nam dni wypoczynku nikt nie sprawował nad nami opieki (nie dostaliśmy posiłku, nie mogliśmy pozostawić bagaży w siedzibie biura na lotnisku). Tłumaczenie rezydentki, że "każde biuro podróży tak działa" brzmiało jak "możemy kraść bo wszyscy kradną". Ja z ludźmi o takiej mentalności nie chce mieć więcej do czynienia. STANOWCZO ODRADZAM WAKACJE Z BIUREM PODRÓŻY ITAKA.
  • ~Katarzyna / 2024-06-19 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży Itaka nie traktuje powaznie swoich klientów, podczas podróży do Turcji w naszej rodzinie zachorowały 3 osoby, doszło do poważnego zatrucia i odwodnienia. Jedzenie w hotelu nie było świeże, pracownicy nie używali rękawiczek podczas kontaktu z jedzeniem. Biuro podróży ITAKA nie widzi w tym problemu, na reklamacji odpisali tylko, że im przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
  • ~Klient Itaki / 2020-02-25 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiliśmy w kilka osób wyjazd na narty do Włoch od 29.02 w region objety koronawirusem - przylot do Werony. Region ten jest obecnie zamknięty droga lądowa na wjazd i wyjazd ze względu na epidemie. MSZ i GIS wydają komunikaty o nie wjeżdżaniu w te regiony, ponadto po powrocie z Włoch ludzie objęci są kwarantanna. Natomiast Itaka nie widzi problemu, uważa że takie alerty z MSZ nic nie znaczą i nie mają zamiaru odwołać wycieczki. Ponadto uważają że ryzyko zachorowania jest wszędzie więc to obojetne gdzie polecimy. Liczą się dla nich jedynie zysk i nie dbają mimo ostrzeżeń o dobro i zdrowie swoich klientów.
    WadyZero merytorycznej rozmowy z Itaka, przełączają klienta a po przełączeniu już nikt się nie odzywa
  • ~kristof / 2019-10-05 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    wykupiłem wycieczkę do Norwegii [Uwaga Na Trole]Program podczas wycieczki został zmieniony przez panią przewodniczkę i zamiast podróż kolejką którą mieliśmy w programie popłynęliśmy dwa razy po tym samym fiordzie.Druga sprawa to posiłki.Jadąc jedną grupą jednym autobusem i nocując w tym samym hotelu jedni mogli jeść kolację a drudzy musieli szukać jedzenia w mieście.Kompletne jaja.
    Zaletykierowcy i autobus był ok.
    Wadymiało być ok. a było jak zawsze kompletne nie liczenie się biura ITAKA z ludżmi którzy płacą za wycieczki.
  • ~Krysia / 2023-07-31 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczególnie rezydentka Magda(Magdalena) Hiszpania Costą Brava lub Majorka maj 2023 to oszustka jeżeli chodzi o sprzedaż wycieczek fak. Wycieczka nie dochodzi do skutku a rezydentka nie zwraca kasy , którą wzięła za wycieczkę. Poza tym nie zainteresowana jakąkolwiek pomocą. Przecież ta rezydentka Magda(Magdalena) nie jest w pracy, tylko na WAKACJACH!
    ZaletyMajorka piękna- tylko to, nic poza tym.
    WadyPraca rezydenta-pilota Magdaleny poniżej krytyki. Do zwolnienia!
  • ~Ktoś / 2023-08-31 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Żałosne biuro podróży. Wszystko przekłamane. Byłem na all inclusive w Grecji z ich biura, samochód miał kosztować 60e za dobę z pełnym ubezpieczeniem. Jak się okazało, przyszedł gość na drugi dzień i zarządzał jeszcze 10e za pełne ubezpieczenie ( organizowała to Itaka). Wycieczki przez nich organizowane niezgodne z opisem i w dodatku bardzo drogie!!!! Po prostu złodzieje, żerują na wszystkim!!!
    ZaletyNie ma żadnej
    WadyOszukują
  • ~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
  • ~Małgorzata / 2021-08-11 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka nie dba o bezpieczeństwo swoich klientów w dobie koronawirusa. Braliśmy udział w wycieczce objazdowej po Egipcie. Podczas podróży powrotnej z Kairu do Hurghady pilot o imieniu Mina nie pytając nikogo z grupy o zgodę zabrał do autokaru na 6 godzinną podróż dodatkowych troje pasażerów. NIE WIEDZOELIŚMY CZY SĄ przetestowani pod kątem covid, czy są zaszczepieni,Dodatkowo chociaż opis oferty zawierał 7 noclegów pozbawiono nas ostatniego noclegu oraz kolacji i śniadania następnego dnia. Dlaczego? Prawdopodobnie biuro nie miało wystarczająco dużo chętnych na osobny lot z Poznania i z Wrocławia,więc zmieniło nam wylot i jeden samolot obsłużył lot i do Poznania i do Wrocławia
    Dy
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku wobec Klientów Podróżujemy dużo ale nigdy więcej z Itaką
  • ~Małgorzata / 2022-06-28 21:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam na wycieczce Włochy-kalabria , hotel 4* porażka za duże pieniądze tygodniowy pobyt dla dwóch osób 8 tysięcy. Mieszkaliśmy w bungalowie pokój o powierzchni 10 m.jedzenie porażka. Najgorsze wczasy w moim życiu
    ZaletyBrak
    WadyCały hotel wielka porażka
  • ~Małgosia / 2019-06-13 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z każdym negatywnym wpisem. Arogancja itaki brak szacunku do klienta. Zainteresowanie klientem do momentu opłacenia wczasów. Reklamacja to istny koszmar. Nie wyciagają wniosków robią z klientów półgłówków. Nie obchodzi ich że to czas kiedy człowiek chce odpocząć i nie jedzie po to by sie doszukiwać wad. 2 razy wczasy z itaką z 10 letnią przerwą i dwa razy najgorsze doświadczenie z organizatorem. Latam z rodziną co roku na 10, 14 dni w roźne miejsca z różnymi firmami. Czasami sama organizuje. Takiego olewactwa i arogancji w atosunku do klienta nigdzie nie zaznałam. Nigdy za żadne skarby nie polece z itaka i wszędzie gdzie tylko mogę bedę uprzedzać kaźdego przed tą beznadziejna firmą. Blee
    ZaletyKierunki
    WadyZa dużo...w kaźdej negatywnej opini wszystko potwierdzam
  • ~Marcelina / 2025-07-29 09:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Wykupiłem.wakacje na Cypr. 8500 od osoby 11 dni w sierpniu. Faktoj błąd że nie doczytałem ale okazało się że samolot jest liniowy i należy wykupić miejscówki. Jadąc z rodziną chciałbym wiedzieć obok siebie . Okazało się że koszt najtańszej miejscówki to 180 zł / os i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy dotyczy to jedne czy w dwie strony. Płaca tyle pieniędzy za wakacje nie spodziewałem się że biuro zrobi taki numee że będzie trzeba opłacac taką opcję . Nie polecam !!!!!
    WadyUkryte dodatkowe koszty
  • ~Marek / 2018-08-26 00:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Całkowity brak pomocy rezydenckiej. Wykupiłeś wycieczkę to sobie radź
  • ~Marek / 2022-11-24 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny niewypał z ITAKĄ. Furtaventura hotel PRINCESS. Drogo,tłoczno, najgorsze pokoje..
    ZaletyKlimat
    WadyServices, posiłki, alkohole
  • ~Marzena / 2021-05-03 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka na Kubę w styczniu 2021 była jedną wielką porażką.Po przylocie poinformowano nas o skróceniu pobytu o tydzień.Po powrocie proponowano bon wręcz się upierali przy swoim,moje argumenty że to z ich winy nie przyniosły skutku.Sprawę oddałam do adwokata.Po dwóch miesiącach zwrócili pieniądze. To biuro już dla mnie nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mateusz / 2021-10-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z ITAKĄ na "Rejsie po Nilu" w Egipcie.
    TRANSPORT:
    Samolot - lot do Marsa Alam bez zarzutu, ale lot powrotny zmieniono Nam z północy najpierw na 4 rano, finalnie boarding był przed 6 rano, także całą noc spędziliśmy na lotnisku.
    Transport autobusowy bez zarzutu w obie strony.
    HOTEL:
    Tak jak piszą poprzednicy, kotele oznaczane przez Itakę jako 5-gwiazdkowe, w rzeczywistości są maksymalnie 3-gwiazdkowe ze słabym jedzeniem.
    Pomimo tego, że lot powrotny mieliśmy o północy, z pokoju wymeldować musieliśmy się do 12 w południe, zabrano Nam opaski all-inclusive (przypominam, że jesteśmy w Egipcie, gdzie poza terenem hotelu jest pustynia i nie można nic kupić).
    Statek którym odbywaliśmy rejs - rodem z lat 70-tych, aż żal było patrzeć jakimi statkami pływali turyści z innych krajów.
    ZWIEDZANIE:
    Nie zrealizowaliśmy całego programu wycieczki, przewodnik opuścił kilka punktów programu bez konsultacji z uczestnikami, na rzecz worzenia Nas po sklepach swoich znajomych (perfumeria, papirus, alabaster) wmawiając że to muzea i tylko tu kupimy oryginalne produkty - zwykłe wyciąganie kasy od turystów.
    Przewodnik Itaki po Egipcie - Egipcjanin umiarkowanie mówiący po polsku, przekazujący tylko bardzo podstawowe informacje, szowinista i seksista (piszę to jako facet, ale jego żarty o kobietach - muzułmankach były poniżej wszelkiej krytyki).

    Generalnie, wszystko przeliczone tak, żeby klient nie dostał.
    Pierwszy i ostatni raz z Itaką.
  • ~Mietek / 2021-06-28 00:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiłem wczasy rodzinne na Teneryfie. Hotel Blu sea palace. 10 dni przed wylotem zmienili mi hotel na Interpalace. Hotel żenada. To dom starców. 1 drink bar od 11 do 23 00 basen muzykę wyłączają o 18.00Jak ludzie się bawili po 18 wezwali policję. UNIKAJCIE ITAKI I TEGO HOTELU W biurze ITAKI spędziłem 2 godz. żeby wygendfowacrodzinny kodQr poczym na lotnisku dowiedziałem się że rodzinny nie działa i dla 5 osób musiałem generować od nowa. Takie informacje przekazuje itaka. To są moje ostatnie wczasy z itaka.
    WadyW biurze ITAKI obsługa niekompetentna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169