strona 25 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Fiona / 2019-12-02 22:59
dziękuje za info
Muszę się pochylić nad innym biurem podróży -
-
~gosia / 2022-09-18 20:10
hotel w Albanii basami, porażka, bieda, bieda aż piszczy.. jedzenie ... jak w obozie jakimś , owoców brak, napoi, ludzie narzekali na brak masła... a rezydent.. następny nierozgarnięty i cham kuty bity..... nie mazna pisac nazwiska.. az mnie korci... taki wysoki..... zaplacilam 3 tys.. (termin 10.09.do 18 .09.2022 warszawa- nie warte... oszukujecie ludzi.... nawet to ze 8 dni a tak naprawde jest 7 Zaletychyba ze blisko do morzaWadywszystko -
~Gość2018 / 2018-10-29 18:18
Zanim wyjedziesz z BP Itaka warto przeczytać później możesz tylko płakać, że miałeś zmarnowany urlop. Itaka za nic nie odpowiada, transfer do hotelu 4 godziny zamiast 2, niejadalne pakiety w czasie wycieczek fakultatywnych sprzedawanych przez ITAKE, nie ich sprawa, rezydent ma tylko sprzedać wycieczki, reszta nie ich sprawa, oto oficjalne stanowisko BP na złożoną przez mnie reklamację:
"Ustosunkowując się do poruszonej kwestii wyżywienia w trakcie realizacji wycieczki
fakultatywnej informujemy, że hotel nie ma obowiązku przygotowywania suchego prowiantu dla
uczestników wycieczek a zgodnie z informacją umieszczoną zarówno w naszym katalogu jak i na
stronie www.itaka.pl (Informacje praktyczne) cyt: „Klienci uczestniczący w wycieczkach
fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki.
(...)”. Niemniej jednak przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja spowodowała Państwa dyskomfort.
W odniesieniu do wycieczki fakultatywnej bardzo nam przykro, że realizacja zakupionej na
miejscu wycieczki fakultatywnej wzbudziła negatywne uwagi i w imieniu jej organizatora
najmocniej przepraszamy za opisane niedogodności.
W katalogu z ofertą oraz na naszej stronie www.itaka.pl, zakładka Zanim zarezerwujesz
wyraźnie informujemy o możliwości zakupu wycieczek na miejscu oraz ich organizacji przez
lokalne agencje turystyczne (cyt: WYCIECZKI LOKALNE Turyści mają możliwość wzięcia
udziału w fakultatywnych wycieczkach lokalnych, płatnych na miejscu. Wycieczki do
interesujących miejsc turystycznych, często niedalekich od miejsca pobytu są przyjemnym urozmaiceniem
wczasów. Klienci uczestniczący w wycieczkach fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za
niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki. Wycieczki lokalne organizowane są przez
lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość
niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych).
Obecny na miejscu rezydent pomaga Klientom w zakupie wycieczek" dwa razy droższych od tych oferowanych przez lokalne biura.ZaletyŁadny hotel, wyżywienie na 3+WadyBrak rezydenta, daleko od lotniska, drogie wycieczki fakultatywne, -
~Grażyna Jolanta / 2021-04-05 17:45
Przestrzegam przed wyjazdem z tym organizatorem w realiach pandemii.
Tygodniowy wypoczynek all inclusive 20-27.03. Pierwszego dnia po przyjeździe wykonano nam test na COVID (bardzo wątpliwej jakości) który dał wynik pozytywny. Odseparowano mnie od innych gości hotelowych w oddalonym, odosobnionym pokoju bez możliwości jego opuszczania. Kwarantannę nałożono do niedzieli, do godziny 24. Oferta all inclusive dla osoby w moim położeniu ograniczona została do 3 posiłków dziennie i wody do picia. Żadnych soków, kawy ani alkoholu nie uświadczyłam. Zainteresowanie rezydentki moją sytuacją było zerowe. Sama musiałam dodzwonić się do lobby hotelowego, stamtąd uzyskałam kontakt do rezydentki, która nawet nie wiedziała, że jacykolwiek jej podopieczni zostali odizolowani. Jej rola ograniczała się do powtarzania, że 'będzie dobrze'. Zapewniała, że jeżeli nie zrobię drugiego testu po 72h będę mogła samolotem w sobotę po 20 wracać wraz z pozostałymi uczestnikami wyjazdu. Poza mną odseparowana została jeszcze część rodziny (ojciec wraz z dziećmi - matka nie) którzy znaleźli się w takiej samej sytuacji. Lekarz, który nas później odwiedził nie stwierdził żadnych objawów i wyraził też zgodę, abyśmy mogli korzystać z kawałka plaży oddalonego od pozostałej części kurortu - pod warunkiem, że ośrodek wygrodzi ten fragment choćby taśmą, która będzie jasno określała granice. Administracja ośrodka jednak nie wyraziła na to zgody. Zamknięta w odizolowanym pokoju zostałam do czwartku, kiedy to poinformowano mnie, że pomimo zapewnień rezydentki - bez wykonania drugiego testu, który oczywiście musi być negatywny - nie będę mogła opuścić ośrodka - a co za tym idzie - Egiptu w zaplanowanym wcześniej terminie. Istotne jest zrozumienie sytuacji w której się znalazłam. Wg opisu wycieczki - internet miał być dostępny w lobby (co okazało się nieprawdą). W moim pokoju nie było żadnego zasięgu wi-fi. Gdyby inny uczestnik wycieczki nie kupił mi karty z internetem na 3 dni za blisko 30 euro - pozostałabym praktycznie bez możliwości kontaktu, w obcym kraju, odizolowana w zamkniętym pokoju podczas kiedy mój turnus wróciłby już do Polski. Pomimo zapewnień rezydentki o możliwości powrotu do kraju bez dodatkowych testów - ten został jednak na mnie praktycznie wymuszony - albo zostaję do niedzieli, do 24 (podczas gdy 'mój samolot' odlatuje w sobotę) albo robię dodatkowy test za około 50 dolarów. Testu wykonywać nie chciałam głównie dlatego, że pomimo braku objawów traktowałam wynik pierwszego testu jako bardzo pechowy, no ale może prawdziwy - niektórzy przecież przechodzą to diabelstwo bezobjawowo. Bałam się więc, że drugi test również okaże się pozytywny i będę zmuszona pozostać w pokoju hotelowym kolejny tydzień. Jak wtedy miałby wyglądać mój powrót do kraju i kto finansowałby ten przedłużony pobyt? Zbyt wiele niewiadomych budziło realny strach. Finalnie drugi test wykonałam w czwartek o 10:30. Wynik otrzymałam w piątek o 20 - negatywny. I dopiero wtedy mogłam opuścić odizolowany pokój i 'cieszyć się wakacjami' - całe kilka godzin soboty przed wyjazdem.
Wiarygodności testu nie mam jak podważyć w tej chwili toteż żadne realne prawa reklamacyjne mi nie przysługują. Trudno nie odnieść wrażenia że zostałam zwyczajnie 'przekręcona'. Przeciwciał na dzień dzisiejszy nie mam - toteż trudno wierzyć że covida ledwo ponad tydzień temu przechodziłam - zgodnie z wynikiem pierwszego testu. Pomimo wykupienia all inclusive nie mogłam z niej korzystać i byłam dużo 'tańszym' gościem podczas swojego pobytu.
Największy mam jednak żal do organizatora i rezydentki. Sytuacja była dla mnie trudna, częściowo nie wiedziałam co się dzieje i gdzie jestem przenoszona - a zainteresowanie rezydentki było zerowe. Sama musiałam ją prosić, żeby choćby zapytała czy się dobrze czuję, czy wszystko w porządku i czy czegoś mi nie trzeba. Informacje, które mi przekazała odnośnie możliwości powrotu też okazały się nieprawdziwe.
Wiem, że sytuacje, w które wmiesza się pozytywny wynik tego feralnego testu nie są łatwe - jednak organizator powinien być na nie przygotowany i mieć jakikolwiek plan działania czy informowania podróżnych.
Jakiekolwiek procedury czy zalecenia dla rezydenta też powinny być standardem.
Ja niczego takiego nie uświadczyłam - dużo chaosu, niezrozumienia, olewatorstwa i ignorancji.
A to wszystko zakupione pod fałszywym frazesem 'Wymarzonych wakacji'.
W aktualnej sytuacji i formie - zdecydowanie odradzam każdemu i przestrzegam przed wyborem tego biura podróży.
-
~Helenka / 2022-08-11 19:14
Właśnie wróciliśmy z Krety , z biura Itaka ,
Pierwszy i ostatni raz . Rezydent przywitał nas na lotnisku, weszliśmy do autokaru i tyle go widzieliśmy. Pierwszy raz nam się zdarzyło ,że rezydent nie jedzie z gośćmi , nie pomaga przy meldunku -nie wszyscy znają język angielski - . Autokar na wycieczki ,po interwencji przyjeżdżały po nas po godzinie czekania ,nie wspomnę ,że taka sytuacja miała miejsce z wyjazdem na lotnisko,czekamy godzinę ,po interwencji przyjezdza autokar -koszmar-. Następna sprawa ,wymeldować musieliśmy się o godzinie 11.00 ,i koczowalismy do 01.30 w hotelu ,bo czartery czeskie latają w nocy ,a biuro wciska kity ,że mamy pobyt 8 dni ,wylot 3.08 o ,23.05 powrót 11.08 o 3.40 ,kalendarzowo to owszem 8 dni ,ale namacalnie porażka ,bo od 11.00 -10.08.2022 do 11.08.2022 do 01.30 ,byliśmy bezdomni . I jeszcze w drodze powrotnej,rezydent czeka na nas na lotnisku ,tylko po to ,żeby wskazać na które schody mamy wejść ????
Nie polecamy tego biura . -
~Hotels / 2021-07-06 19:29
Inna oferta na stronie a inna w rzeczywistości. Umowa blednie skonstruowana, nie chcą oddać kosztów. Nie polecam nikomu. Nie odpowiadają i nie odbieraja telefonow. ZaletyŻadnaWady-inny Hotel
- inna miejscowość
- inna cena -
~hupek55 / 2019-06-07 13:37
Miałem wykupioną imprezę zwiedzanie Siri Lanki / Cejlonu = pare dni Malediwy. Jak po wybuchach chciałem imprezę odwołać to okazała się że dla Itaki nie ma obiektywnych powodów - dla nich jest bezpiecznie, śmieć kilkuset ludzi, stan wyjątkowy, zbrojni wszędzie, godzina policyjna, ostrzeżnie MSZ 3 stopień nieznaczą dla nich nic. Sciągaja kary jak za zwykłą anulację. Żadnych propozycji rozwiązania sprawy, przełożenia, zwrotu bezkosztowego, czy czegokolwiek. Arogancja wobec klienta na całego. Nie życzę nikomu, żeby musiał zdać się na ich opiekę w niestandartowej sytuacji.
Ciekawe że oczekują też zrzeczenia sie całych kosztów ubezpieczenia przy anulacji co jest niezgodne z OWU, gdzie jest opisane, że składkę się zwraca stosownie do niewykorzystanego okresu ubezpieczenia...WadyArogancja, brak elastyczności, -
~I taka podróż okropna / 2020-11-27 02:06
Skrócony urlop, odwołany lot, zastępczy z dwoma przesiadkami zapewniający ponad 20 godzin na lotniskach w samolocie busie. Zły kontakt z obsługą, zero pomocy z ich strony, nikt za nic nie odpowiada. Żadnego posiłku czy wody na całą dobę podróżowania... -
-
~Itaka / 2019-01-03 21:23
Oszuści. Narażają zdrowie i życienientów. Pry reklamacjach proponują 300 zl voucher. -
~Iza / 2023-09-05 15:29
Nigdy więcej Itaka. Lot przekładany 3 razy a ostatecznie wylecieliśmy z innego miejsca o czym nas poinformowano 3 dni przed lotem. Pani rezydent nie przyjemna, zataja rzeczywiste koszty wycieczek fakultatywnych, które pojawiają się już na miejscu docelowym. Telefon alarmowy to jakieś jaja, mimo najwiekszego pakietu ubezpieczenia od wszystkiego, zgłosiłam prośbę o konsultacje lekarskie w poniedziałek oddzwonili w piątek. Nie polecam biura choć sam hotel pogoda i miejsce cudowne. ZaletyHotel, miejscowość, pogodaWadyBiuro Itaka i jej pracownicy-porażka. Ubezpieczenie i telefon alarmowy to kpina -
~Jaho / 2024-02-29 20:08
Itaka zapewni Ci rodzinne wakacje, ale już nie zapewni rodzinnego siedzenia w samolocie. Brak jakiejkolwiek informacji w trakcie rezerwacji, że miejsca w samolocie nie mogą być obok siebie. Więc jedziesz z malutkim dzieckiem a mąż na drugim końcu samolotu. Ale przecież napisali Ci maila 2 tygodnie przed wyjazdem że jak chcesz się dziec razem to musisz dopłacić ok 400 zł. Naprawdę nie można tego załatwić po ludzku, nie jest dla Państwa z itaka jasne, że jak się leci na wspólne wakacje razem to się chce siedzieć razem? Jestem pod wrażeniem że udało się rodzinę wcisnąć w jeden samolot. 3 krotnie rozmawiałam przez infolinię i nikt o tym nie wspomniał, ale przecież napisali mi to drobnym drukiem na dole kilkustronicowego maila ZaletyBrakWadyObsługa klienta, zepsuty humor jeszcze przed wylotem -
~Jerzy / 2023-07-26 19:41
Po powrocie z wakacji Itaka blokuje publikacje wystawionych komentarzy. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta -
~Joanna / 2019-06-26 20:24
Dla tych co szukają silnych wrażeń powiązanych ze zwiedzaniem pięknych Włoch polecam biuro turystyczne Itaka. Niezapomniane chwile spędzone w autokarze średniej klasy, nie do końca wysprzątanym. Prawdopodobnie wypożyczonym naprędce z innej firmy wraz ze zmęczonymi kierowcami. Brak telewizora i radia (sprzęty były ale nieczynne) zastępowały nam trzy płyty odtwarzane na okrągło. Kierowcy zapewniali codzienne atrakcje gubiąc się na krętych drogach włoskich, kilka razy dochodziło do sytuacji mrożących krew w żyłach. Myślę że warto również wspomnieć o estetyce kierowców. Gdy kierowcy z pozostałych autobusów wyglądali elegancko w swoich białych koszulach, kierowcy naszego autokaru widocznie nie dostali koszul od firmy. . Zapłaciłam taką samą cenę za wycieczkę jak pozostali uczestnicy, więc nie powinno nikogo dziwić, że oczekiwałam takich samych standardów.
O hotelach w jakich będziemy spać dowiedzieliśmy się dzień przed wyjazdem, jednak przesłana nam lista nie miała odbicia w rzeczywistości, ponieważ noce spędzaliśmy w innych miejscach.
Dziękuje bardzo Pani Małgosi, pilotce naszej niezapomnianej wycieczki. Tylko dzięki jej opanowaniu, wiedzy i przemiłym stosunku do uczestników zrealizowaliśmy ,choć w pośpiechu, plan wycieczki. Przewodnicy w poszczególnych miastach byli merytorycznie i praktycznie przygotowani. Z wyjątkiem Pani przewodnik w Wenecji, która pozostanie na pewno w naszej pamięci. Przepiękne miasto zwiedziliśmy biegiem przez 55 minut. Bazylikę św. Marka mieliśmy „zaszczyt” obejrzeć przez 8 minut. Po czym Pani skasowała pieniądze i pobiegła do następnej wycieczki.
Najbardziej z tych wakacji ucieszył mnie fakt, że wróciłam z mężem bezpiecznie do domu, choć w warunkach niekomfortowych, ponieważ w drodze powrotnej podstawiono zbyt mały bus w stosunku do ilości pasażerów. Mi z mężem na szczęście udało się spędzić tę podróż na siedzeniach a nie na podłodze busa.
Itaka– nie polecam– tu liczy się ilość nie jakość.
-
~JR / 2018-07-30 10:36
Hotel Coloseum w Bułgari,szczerze nie polecam. Nie smaczne i słabej jakości produkty. Pokój z widokiem na ogromny pordzewiały dach kasyna. Obiecali zmienić pokój i niestety nie dotrzymali słowa. Do tego wszystkiego pada deszcz 3 razy dziennie. Itaka w ofercie obiecuje cuda wianki,a tu zmarnowane pieniądze i wakacje. -
~Julka / 2019-10-06 18:33
W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura! -
~Karolina / 2018-10-13 10:57
Jestem bardzo rozczarowana lekceważącym podejściem do klienta oraz dramatyczną jakością wykonania usług. W ramach oferty ALL INCLUSIVE- codziennie to samo, czasem urozmaicenie w postaci makaronu z pieprzem na obiad albo pokrojoną parówką w pomidorach na kolację. (chętnie podzielę się zdjęciami ale tutaj nie mogłam dodać) W efekcie wszyscy musieliśmy żywić się na mieście, bo tego nie dało się zjeść.
Po złożeniu reklamacji (oczywiście po dodatkowych prośbach o odpowiedź) po prawie dwóch miesiącach otrzymałam odpowiedź, że "przesłane zdjęcia nie potwierdzają nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawiają żadnych wad w wykonaniu umowy". Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura podróży i szczerze nikomu nie polecam.
Poniżej treść mojej reklamacji z dokładnym opisem:
Reklamacja dotyczy
WYŻYWIENIA W HOTELU - bardzo ubogie i w ogóle niezróżnicowane jedzenie jak na ofertę all inclusive.
Śniadania - codziennie były podawane jajka na 5 sposobów (jajecznica, jajecznica z szynka, jajko sadzone, jajko na twardo i tost z jajkiem), do tego mleko, platki i pomidor.
Obiady i obiadokolacje to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie - kalafior, brokuły, poidor, ogórek, sałata - i to jako osobne dania w osobnych bemarach. Do tego frytki podawane na zimno i raz na jakiś czas danie mięsne, np. pokrojone w plasterki parówki zalane sosem pomidorowym.
Jak na lunch były gotowane brokuły i kalafior, to na kolację można było się spodziewać tego samego tylko zapieczonego w piekarniku. Raz nawet zdarzył się makaron posypany pieprzem - jako danie. W efekcie zmuszeni byliśmy do żywienia się samodzielnie na mieście - jedzenie podawane w restauracji było nie do zaakceptowania. Załączam zdjęcia 'obiadu'.
Przekąski przy barze: jedna miska z jabłkami i kilkoma winogronami (wystarczało tego dla pierwszych kilku osób, a czasem były w takim stanie że nikt nie chciał ich ruszyć), tosty, tzn chleb posmarowany masłem i z plasterkiem jakiegoś sera i krakersy. Raz się zdarzyły naleśniki - na sucho, samo ciasto.
Drinki przy barze - alkohole niewiadomego pochodzenia przelewane do butelek po markowych alkoholoach - np Jim Beam - butelka ok, ale zawartość nigdy obok Jim Beama nie stała. Soki - przelewane do dyspozytora z 5 litrowych baniaków, które miały tylko kolor soków a smak nie wiem do czego podobny. Jak się chciało cokolwiek normalnej jakości (sok, cola, alkohol itp.) to trzeba było za niego dodatkowo zaplacić.
Prowiant na wycieczki - planowaliśmy kolejnego dnia wycieczkę z samego rana, dlatego na dzień przed poprosiliśmy recepcję o przygotowanie śniadania na wynos. Oczywiście Pani powiedziała, że bez problemu i będzie gotowe rano o 7:00. Rano zaskoczenie, bo osoba która była na recepcji o niczym nie wiedziała, śniadanie nie zostało dla nas przygotowane i osoba ta goniła po kuchni żeby nam coś przygotować na szybko (musieliśmy czekać dobre 15 minut ryzykując spóźnienie sie na wycieczkę). W efekcie otrzymaliśmy wodę mineralną, kromkę chleba z plasterkiem sera i wrzucone w to nieświeże winogrona. W efekcie musieliśmy sobie kupić sami śniadanie, bo z tego co nam spakowaliśmy do spożycia nadawała się tylko woda.
Wspomnę, że problem z wyżywieniem w hotelu był zgłaszany na spotkaniu z rezydentką (przez nas i inne osoby). Mimo interwencji nie zauważyliśmy żadnych zmian. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd z tego typu ofertą, ale pierwszy raz byliśmy zmuszeni żywić się poza hotelem. -
-
~Kasia / 2020-09-22 09:01
Organizacja wakacji tragedia, pierw dopiero na lotnisku się dowiedzieliśmy że nagle zmieniamy hotel i jedziemy w odludzie, a w hotelu obsługa zana kultura, każą nam czekać na swoje pokoje po 7 godzin musimy spać w holu... Cyrk nigdy więcej ZaletyZadneWadyNierozganizowanie -
~Katarzyna / 2018-07-08 12:28
Oferta gwarantowała 8 dni w Albanii. Przybyliśmy do hotelu w środę tuż przed ciszą nocną (po całym dniu podróży i siedmiu godzinach oczekiwania na transport z Itaki), a opuścić hotelowe pokoje musieliśmy w kolejną środę o 12 co daje niepełne 6 i pół dnia. Od wspomnianej godziny do 4 nad ranem w czwartek gdy mieliśmy lot powrotny, czyli przez 16 godzin, przedstawicieli biura nie interesowało czy mamy gdzie skorzystać z toalety, położyć się, cokolwiek. Rezydentka twierdziła, że pierwszy i ostatni dzień są dniami transferowymi i dlatego pobyt w Sarandzie trwał 6 dni. W te dwa zabrane nam dni wypoczynku nikt nie sprawował nad nami opieki (nie dostaliśmy posiłku, nie mogliśmy pozostawić bagaży w siedzibie biura na lotnisku). Tłumaczenie rezydentki, że "każde biuro podróży tak działa" brzmiało jak "możemy kraść bo wszyscy kradną". Ja z ludźmi o takiej mentalności nie chce mieć więcej do czynienia. STANOWCZO ODRADZAM WAKACJE Z BIUREM PODRÓŻY ITAKA. -
~Katarzyna / 2024-06-19 10:35
Biuro podróży Itaka nie traktuje powaznie swoich klientów, podczas podróży do Turcji w naszej rodzinie zachorowały 3 osoby, doszło do poważnego zatrucia i odwodnienia. Jedzenie w hotelu nie było świeże, pracownicy nie używali rękawiczek podczas kontaktu z jedzeniem. Biuro podróży ITAKA nie widzi w tym problemu, na reklamacji odpisali tylko, że im przykro z powodu zaistniałej sytuacji. -
~Klient Itaki / 2020-02-25 16:55
Wykupiliśmy w kilka osób wyjazd na narty do Włoch od 29.02 w region objety koronawirusem - przylot do Werony. Region ten jest obecnie zamknięty droga lądowa na wjazd i wyjazd ze względu na epidemie. MSZ i GIS wydają komunikaty o nie wjeżdżaniu w te regiony, ponadto po powrocie z Włoch ludzie objęci są kwarantanna. Natomiast Itaka nie widzi problemu, uważa że takie alerty z MSZ nic nie znaczą i nie mają zamiaru odwołać wycieczki. Ponadto uważają że ryzyko zachorowania jest wszędzie więc to obojetne gdzie polecimy. Liczą się dla nich jedynie zysk i nie dbają mimo ostrzeżeń o dobro i zdrowie swoich klientów. WadyZero merytorycznej rozmowy z Itaka, przełączają klienta a po przełączeniu już nikt się nie odzywa
strona 25 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »