Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~www / 2018-12-11 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wycieczki „Z wizytą u lemurów” w dniach 15.11.2018 do 23.11.2018
    Negatywy:
    1. Bardzo słaby miejscowy przewodnik Toto: słaba znajomość języka i francuskiego i angielskiego oraz historii własnego państwa - ratowała go pani Katarzyna.
    2. Po raz pierwszy na wycieczce w tropikach jeździliśmy nieklimatyzowanym busem. Ponadto ten bus nie nadawał się do jazdy w tych warunkach – brak dróg. Na tę wycieczkę powinny być samochody terenowe.
    3. Brak realizacji poniższych elementów programu wycieczki przez niedbalstwo przewodników miejscowych:
    a. Nie zatrzymaliśmy się w zatoce Pigeons (przejechaliśmy bez zatrzymania się, a kierowca samochodu terenowego powiedział p. Katarzynie, że tak zadecydował przewodnik Toto
    b. Nie oglądaliśmy w trzecim parku narodowym jaskiń, ponoć, według informacji miejscowego przewodnika nie było odpowiedzialnego przewodnika za oprowadzenie w jaskiniach. W zamian pokazana była dziura w ziemi – nie była to zamiana adekwatna do jaskiń.

    Jeszcze krytycznie.
    W parkach narodowych nie było zwierząt opisywanych w państwa opisie wycieczki. Dlatego miejscowe biuro zaproponowało ostatniego dnia wycieczkę fakultatywna do parku – ZOO w celu oglądania lemurów. Koszt 40 Euro, a bilet wstępu kosztował 13 Euro.
    ZaletyPozytywy wycieczki to dobre hotele i wyżywienie oraz przewodniczka Katarzyna
    Wadysłaby miejscowy przewodnik, brak realizacji niektórych programów wycieczki, brak zwierząt
  • ~Zawiedziony klient / 2024-05-08 22:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejne wczasy z ITAKA i ponownie rozczarowanie. Podczas powrotu do domu okazało się że nie ma jednej z osób na liście pasażerów. Zgroza. NIGDY WIĘCEJ ITAKI
  • ~Zosia / 2018-07-18 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsze pokoje nawet jak kupuje się najdrozszy,oszukiwanie z godzinami lotu, oszukiwanie z lotniskami wylotowymi- kupuję wylot z Wrocławia A muszę z Katowic. I nie dbają kompletnie o klienta. Dlatego po wielu latach przestaje z nimi jezdzic.
    ZaletyTeraz nie ma zadnych
    WadyBrak szacunku do klienta. Nieprawdziwe rozkład lotów.standart pokojów gorszy niż przedstawiają.kupijesz np.widok na morze i w pakiecie dostajesz stary pokój do remontu z grzybem
  • ~Agnieszka / 2021-07-25 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana godziny wylotu i przewoźnika to już standard. Dziś kolejna porażka - wylot na Majorkę (25 lipiec 2021) i samolot opóźniony. Początkowo o kilkadziesiąt minut, finalnie o trzy godziny. Po wejściu na pokład okazało się, że komputer pokładowy wskazał usterkę. Godzinę spędziliśmy w samolocie, następnie kazano nam opuścić samolot i autobus odwiózł nas z powrotem na terminal. Brak informacji co dalej. Brak poszanowania klienta totalny. Nie wspomniałam, że początkowo lot miał być rano o 06.05 z innym przewoźnikiem. Ceny wysokie, a jakość usług tragiczna.
  • ~Agnieszka / 2022-08-30 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejka w nocy do recepcji, hotel ponoc po remoncie 4* - nie wiem, gdzie ten remont, wszystko stare, wystrój pokoi a zwłaszcza POWOLNE 2 WINDY na tak duży hotel z 7 piętrami. Kierowca Grek odmówił 2x wyjścia ciężkiej walizy z łuku autobusu BEZ REZYDENTA.Doplata za pokoj z widokiem na morze, a vis a vis balkonu stara aparatura klimatyzacyjna na dachu skrzydła = HUK I JAZGOT. Rezydenta to nie obeszło, byłam odsyłana 3x przez Greków, walka zamiast odpoczynku. Klimą w pokoju: stary aparat beż ikon bo wytarły się ze starości. Recepcjonisci grzeczni lecz z łaska. Jak w ulu na stołówce- jedzenie bylo juz zimne po dojściu do stołu wśród wirującego tłumu, halas, szukanie krzeseł. Polowanie na leżaki od 6.30-7.Nikt z obsługi nie egzekwuje obostrzeń ze pusty leżak z ręcznikiem po x czasie zostanie udostępniony komus innemu. Róbcie dokumentację video plus foto, bo tego zażądała Itaka, gdy reklamowałam huk i nieprzespana całą 1 noc plus stratę czasu na zmianę pokoju.
    ZaletyCzysto
    WadyHuk starej aparatury klimą, stary hotel, wolne stare windy, lakonicznie uprzej. mą obsługa = z łaska, nieuprzejma i niepomocna rezydentka, a
  • ~andzia / 2019-08-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego biura turystycznego nikomu. Koczowanie na płazy przez 12 godzin powinno wystarczająco zniechęcić do zakupienia wczasów z Itaki.
  • ~Anna / 2021-06-02 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie wylecieliśmy a już zonk. Pobyt był wykupiony do 05.09.2021 a doba hotelowa do 04.09.2021 przy wylocie o godzinie 03.35. Można oczywiście przedłużyć dobę hotelową na miejscu w recepcji. Liczyłam się z faktem powrotu o takiej godzinie, jednak nie spodziewałam się, że doba hotelowa skończy się 12 - 13 godzin przed wylotem do Polski.
  • ~Arkadiusz / 2022-09-09 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na Malcie. Przeleciałem w nocy i kierowca nie wiedział gdzie mnie zawieść i o 2 w nocy z pretensjami człowiek na infolinii poinformował mnie, że co on może poradzić. Poddziadziałem, że wybrałem ITAKĘ aby mieć zapewniony transport i hotel. A teraz okazuje się, że nic nie mam. Koniec końców dojechałem do hotelu o 4 rano.
    Pobyt z 4 dni został skrócony do 2 dni.
    Miałem problem z powrotem do Polski pomimo wielu kontaktów z ITAKĄ, że mam niemiłe wakacje od samego początku.
    Uważam, że pieniądze straciłem, a na własną rękę miał bym o połowę taniej wycieczkę. Napisałem do ITAKI reklamacje, dostałem odpowiedź, że mogę przy kolejnym wyjeździe dostać bon na 150 zł. Pytanie do osoby czytającej, ile kosztuje rekompensata za zepsute wakacje.
    ZaletyW punkcie pracownicy znają walory turystyczne dla danego rejonu świata
    Wady- problem z kontaktem (z dodzwonieniem się, informacjami uzyskanymi prze pracowników - sprzeczne informacje)
    - brak opieki nad klientem po wykupieniu wycieczki
  • ~Asiula2448 / 2021-08-03 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiona u rezydentki wycieczka fakultatywna to jedno wielkie oszustwo i brak szacunku do klientów, którzy przyjechali na wakacje z ich biurem podróży. Miał być rejs na 10 osób, małą szybka łodzią. Jak się okazało płynęliśmy największa łodzią na morzu, nigdzie nie podpłynęliśmy, nie byliśmy pierwsi na miejscu jak nam obiecywano. Nigdy więcej!
  • ~D :] / 2018-08-03 16:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam W Lipcu 2018 z biurem ITAKA w Albanii w SHENGJIN. NIE polecam! Warunki niezgodne z ofertą. Na miejscu okazało się że nie było rezydenta przy zakwaterowaniu i czekaliśmy na walizkach do samej godz.14.00 w recepcji Pokój nawet względny.Na początku były dwie restauracje do dyspozycji , na drugi dzień zgonili nas tylko do jednej co wiązało się z długim oczekiwaniem na posiłek nawet 30 min. Według oferty biura miało być 5 barów w tym jeden na plaży. W konsekwencji był jeden a na plaży w ogóle nie było.Posiłki niejednokrotnie były zimne a nawet czasami brakowało,nawet brakowało zimnych napoi.Rezydent był nie dostępny aż po 5- dniach zrezygnował, zostaliśmy sami sobie.Potem przybył nowy. W dniu wylotu nie mieliśmy zagwarantowanego prowiantu ani wody choć opóścilimy pokoje 0 11.00 w wylot był o 23.30.W OGÓLE ORGANIZACJA BEZNADZIEJNA. JESZCZE RAZ NIE POLECAM WYPOCZYNKU Z TEGO BIURA !!!!!
    Zaletytylko wspaniała pogoda
    Wadybrak organizacji ze strony biura, oferta nie zgodna z tym co opisywane było w katalogu
  • ~Daki / 2019-09-01 10:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Bylem wczoraj tzn.31.08.2019 w biurze Itaki w Szczecinie w celu wykupienia wycieczki na przyszły rok.Z racji ze byl to pierwszy dzien ofert na przyszly rok biuro zachecalo najnizszymi cenami i dodatkowymi znizkami dla stalych klientów. Co sie okazalo..ceny wycieczek z kosmosu..ten hotel w ktorym bylismy w tym roku na przyszly rok droższy o 4 tys(2 dorosłych i 2 dzieci).Z racji ze mam blisko do Niemiec prawdopodobnie wrócę do korzystania z niemieckich biur podróży.Taniej,obsluga duzo lepsza,w biurach otrzymuje sie gadżety przydatne na wakacjach.No i cos bardzo istotnego..duzo lepsze podejscie w hotelach do turystow z de,lepsze pokoje.
  • ~Damian / 2023-07-06 13:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanzibar z Itaką. Po tych wakacjach nie zdecydowałbym się ponownie na wakacje z tym biurem. 10h lot bez zapewnionego posiłku, brak kawy, herbaty nawet wody! w cenie. Komfort podróży żaden. Na lotnisku ogromne zamieszanie, brak opieki rezydenta. Początek wakacji w dużym stresie. Ciężko mówić o jakiejkolwiek opiece rezydenta, równie dobrze mogłoby go nie być. Rezydenta można spotkać dwukrotnie, przez 30s przy busie transportującym do hotelu. Nie był w stanie udzielić żadnych informacji czy otrzymamy posiłek po podróży. Drugie spotkanie które odbyło się w hotelu przez jakieś 30 min sprowadzające się do sprzedaży wycieczek fakultatywnych oraz informacji które można znaleźć w aplikacji lub na stronie internetowej. Udzielał nierzetelnych, niesprawdzonych informacji np. cen przedłużenia doby hotelowej. Wycieczka fakultatywna z Itaką to nic innego jak tłum ludzi w bardzo wygórowanej cenie. 1 przewodnik na ponad 80 osób, który nie jest w stanie ogarnąć takiej liczby osób, niektórzy w ogóle nie mieli z Nim kontaktu. O pytaniach czy opowiadaniu w czasie wycieczki można zapomnieć. Ukryte koszty czyli brak informacji o wkładzie własnym w przypadku leczenia pomimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia z Itaki. Informację otrzymuje się na spotkaniu z rezydentem. Biuro nie informuje o możliwości zmiany wysokości podatku turystycznego, informacje otrzymuje się po fakcie, smsem, przedostatniego dnia, a wzrost podatku może być nawet 5-krotny! Napisane jest że wycieczka jest 8 dniowa a tak naprawdę jest to 7 dób hotelowych. Ostatni dzień all inclusive kończy się o godzinie 11 gdzie transport na lotnisko jest o godzinie 16 i turyści są zmuszeni do przedłużenia na własny koszt doby hotelowej do godziny 16. W innym wypadku czeka się na terenie hotelu bez świadczeń all inclusive. Pokój należy opuścić do godziny 11.
  • ~edi / 2023-07-19 10:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka wykupiona przez wakacje z biura itaka. w ofercie lot bezpośredni dreamliner. teraz tuż przed wylotem okazuje sie, że lot z międzylądowaniem enterair, bez posiłku bezpłatnego podczas 11,5 godzinnej podróży. Gdybyśmy wiedzieli na pewno nie wykupilibyśmy tej oferty. Tak to Itaka nas potraktowała....
  • ~Edith / 2021-03-04 19:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Mieliśmy lecieć do Grecji w zeszłym roku, ale z uwagi na pandemią zaproponowano nam nowe wczasy w innym terminie (w Polsce lub zagranicą), albo bon turystyczny na dowolne wczasy. Wybraliśmy bon, aby mieć większe możliwości, a teraz po roku okazuje się, że bonu nie da się wykorzystać na dowolne wczasy (a chcieliśmy pojechać gdzieś w Polsce na chwilę). Itaka zmieniła przedstawioną nam ofertę i bon można wykorzystać tylko na zagraniczne wycieczki - jakby teraz była to jakaś frajda... Jedno wielkie oszustwo. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa, zmiana oferty bez zgody klienta, zero elastyczności ze strony biura.
  • ~Ela / 2018-06-20 08:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka po Gruzji "Wzdłuż rzeki Kura":bardzo słabe hotele (brudno przede wszystkim), których listy nie mogliśmy się doprosić przed wyjazdem (teraz wiemy dlaczego). Jedzenie w niektórych hotelach bardzo przyzwoite. W hotelu Sympatia w Tbilisi bardzo słabe (np.jeden pomidor i sześć oliwek na 4 osoby). Hotel Snow Plaza to w części hotel chyba robotniczy.
    ZaletyTrzymanie się programu wycieczki.
    WadyDodatkowa kwota 70 EUR na napiwki i dodatkowe wydatki- nie wiemy zupełnie jakie.
  • ~Filomena / 2023-07-18 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka do Szkocji. Mieliśmy w sobotę, 15 lipca wylecieć do Glassgow z przesiadką we Frankfurcie. Inni już opisali, co się działo - opóźniony lot do Frankfurtu, niemożność wydostania się z Frankfurtu do Glassgow, koczowanie na lotnisku, kompletny brak zainteresowania biura Itaka.
    Dzięki Pani O., jednej z uczestniczek wycieczki, udało się w liniach Lufthansa załatwić hotel na kolejną noc (pierwsza była na marmurowych ławach - katafalkach na lotnisku), a Itaka wreszcie się ruszyła, stwierdziła, że nie potrafi kontynuować naszej wycieczki, mamy wracać do domu. Itaka załatwiła autokar na poniedziałek rano, dowiózł nas do Warszawy wczoraj (poniedziałek) o północy.
    Brak możliwości porozumienia się z kimś kompetentnym w Itace, brak jakiejkolwiek opieki pilota / opiekuna / rezydenta ze strony Itaki, wprowadzanie uczestników wycieczki w błąd ("proszę zgłosić się w Frankfurcie do stanowiska Lufthansy", "prosimy oczekiwać na szczegółowe informacje na lotnisku od przewoźnika") poprzez sugestie, że Lufthansa ma wszystko załatwić (o 1 w nocy w niedzielę! nikogo na lotnisku nie było). To nie uczestnicy wycieczki zawierali umowę z Lufthansą, tylko Itaka, i to Itaka była zobowiązana do wymuszenia czegokolwiek na Lufthansie.
    Opóźnienie, awaria itd. zawsze może się zdarzyć. Miarą jakości biura podróży jest poradzenie sobie przez biuro w sytuacji kryzysowej. Tu Itaka ma absolutne ZERO.
    Bezczelnością jest proponowanie rekompensaty za te upiorne 3 dni w formie bonu na kolejne usługi tego biura.
    Zaletyżadnych zalet, a podobno to było dobre biuro
    WadyTotalne lekceważenie klienta, "radź sobie sam".
  • ~Fiona / 2019-12-02 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    dziękuje za info
    Muszę się pochylić nad innym biurem podróży
  • ~gosia / 2022-09-18 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    hotel w Albanii basami, porażka, bieda, bieda aż piszczy.. jedzenie ... jak w obozie jakimś , owoców brak, napoi, ludzie narzekali na brak masła... a rezydent.. następny nierozgarnięty i cham kuty bity..... nie mazna pisac nazwiska.. az mnie korci... taki wysoki..... zaplacilam 3 tys.. (termin 10.09.do 18 .09.2022 warszawa- nie warte... oszukujecie ludzi.... nawet to ze 8 dni a tak naprawde jest 7
    Zaletychyba ze blisko do morza
    Wadywszystko
  • ~Gość2018 / 2018-10-29 18:18
    Ocena: 2.00 / 5


    Zanim wyjedziesz z BP Itaka warto przeczytać później możesz tylko płakać, że miałeś zmarnowany urlop. Itaka za nic nie odpowiada, transfer do hotelu 4 godziny zamiast 2, niejadalne pakiety w czasie wycieczek fakultatywnych sprzedawanych przez ITAKE, nie ich sprawa, rezydent ma tylko sprzedać wycieczki, reszta nie ich sprawa, oto oficjalne stanowisko BP na złożoną przez mnie reklamację:

    "Ustosunkowując się do poruszonej kwestii wyżywienia w trakcie realizacji wycieczki
    fakultatywnej informujemy, że hotel nie ma obowiązku przygotowywania suchego prowiantu dla
    uczestników wycieczek a zgodnie z informacją umieszczoną zarówno w naszym katalogu jak i na
    stronie www.itaka.pl (Informacje praktyczne) cyt: „Klienci uczestniczący w wycieczkach
    fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki.
    (...)”. Niemniej jednak przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja spowodowała Państwa dyskomfort.
    W odniesieniu do wycieczki fakultatywnej bardzo nam przykro, że realizacja zakupionej na
    miejscu wycieczki fakultatywnej wzbudziła negatywne uwagi i w imieniu jej organizatora
    najmocniej przepraszamy za opisane niedogodności.
    W katalogu z ofertą oraz na naszej stronie www.itaka.pl, zakładka Zanim zarezerwujesz
    wyraźnie informujemy o możliwości zakupu wycieczek na miejscu oraz ich organizacji przez
    lokalne agencje turystyczne (cyt: WYCIECZKI LOKALNE Turyści mają możliwość wzięcia
    udziału w fakultatywnych wycieczkach lokalnych, płatnych na miejscu. Wycieczki do
    interesujących miejsc turystycznych, często niedalekich od miejsca pobytu są przyjemnym urozmaiceniem
    wczasów. Klienci uczestniczący w wycieczkach fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za
    niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki. Wycieczki lokalne organizowane są przez
    lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość
    niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych).
    Obecny na miejscu rezydent pomaga Klientom w zakupie wycieczek" dwa razy droższych od tych oferowanych przez lokalne biura.
    ZaletyŁadny hotel, wyżywienie na 3+
    WadyBrak rezydenta, daleko od lotniska, drogie wycieczki fakultatywne,
  • ~Grażyna Jolanta / 2021-04-05 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed wyjazdem z tym organizatorem w realiach pandemii.
    Tygodniowy wypoczynek all inclusive 20-27.03. Pierwszego dnia po przyjeździe wykonano nam test na COVID (bardzo wątpliwej jakości) który dał wynik pozytywny. Odseparowano mnie od innych gości hotelowych w oddalonym, odosobnionym pokoju bez możliwości jego opuszczania. Kwarantannę nałożono do niedzieli, do godziny 24. Oferta all inclusive dla osoby w moim położeniu ograniczona została do 3 posiłków dziennie i wody do picia. Żadnych soków, kawy ani alkoholu nie uświadczyłam. Zainteresowanie rezydentki moją sytuacją było zerowe. Sama musiałam dodzwonić się do lobby hotelowego, stamtąd uzyskałam kontakt do rezydentki, która nawet nie wiedziała, że jacykolwiek jej podopieczni zostali odizolowani. Jej rola ograniczała się do powtarzania, że 'będzie dobrze'. Zapewniała, że jeżeli nie zrobię drugiego testu po 72h będę mogła samolotem w sobotę po 20 wracać wraz z pozostałymi uczestnikami wyjazdu. Poza mną odseparowana została jeszcze część rodziny (ojciec wraz z dziećmi - matka nie) którzy znaleźli się w takiej samej sytuacji. Lekarz, który nas później odwiedził nie stwierdził żadnych objawów i wyraził też zgodę, abyśmy mogli korzystać z kawałka plaży oddalonego od pozostałej części kurortu - pod warunkiem, że ośrodek wygrodzi ten fragment choćby taśmą, która będzie jasno określała granice. Administracja ośrodka jednak nie wyraziła na to zgody. Zamknięta w odizolowanym pokoju zostałam do czwartku, kiedy to poinformowano mnie, że pomimo zapewnień rezydentki - bez wykonania drugiego testu, który oczywiście musi być negatywny - nie będę mogła opuścić ośrodka - a co za tym idzie - Egiptu w zaplanowanym wcześniej terminie. Istotne jest zrozumienie sytuacji w której się znalazłam. Wg opisu wycieczki - internet miał być dostępny w lobby (co okazało się nieprawdą). W moim pokoju nie było żadnego zasięgu wi-fi. Gdyby inny uczestnik wycieczki nie kupił mi karty z internetem na 3 dni za blisko 30 euro - pozostałabym praktycznie bez możliwości kontaktu, w obcym kraju, odizolowana w zamkniętym pokoju podczas kiedy mój turnus wróciłby już do Polski. Pomimo zapewnień rezydentki o możliwości powrotu do kraju bez dodatkowych testów - ten został jednak na mnie praktycznie wymuszony - albo zostaję do niedzieli, do 24 (podczas gdy 'mój samolot' odlatuje w sobotę) albo robię dodatkowy test za około 50 dolarów. Testu wykonywać nie chciałam głównie dlatego, że pomimo braku objawów traktowałam wynik pierwszego testu jako bardzo pechowy, no ale może prawdziwy - niektórzy przecież przechodzą to diabelstwo bezobjawowo. Bałam się więc, że drugi test również okaże się pozytywny i będę zmuszona pozostać w pokoju hotelowym kolejny tydzień. Jak wtedy miałby wyglądać mój powrót do kraju i kto finansowałby ten przedłużony pobyt? Zbyt wiele niewiadomych budziło realny strach. Finalnie drugi test wykonałam w czwartek o 10:30. Wynik otrzymałam w piątek o 20 - negatywny. I dopiero wtedy mogłam opuścić odizolowany pokój i 'cieszyć się wakacjami' - całe kilka godzin soboty przed wyjazdem.
    Wiarygodności testu nie mam jak podważyć w tej chwili toteż żadne realne prawa reklamacyjne mi nie przysługują. Trudno nie odnieść wrażenia że zostałam zwyczajnie 'przekręcona'. Przeciwciał na dzień dzisiejszy nie mam - toteż trudno wierzyć że covida ledwo ponad tydzień temu przechodziłam - zgodnie z wynikiem pierwszego testu. Pomimo wykupienia all inclusive nie mogłam z niej korzystać i byłam dużo 'tańszym' gościem podczas swojego pobytu.
    Największy mam jednak żal do organizatora i rezydentki. Sytuacja była dla mnie trudna, częściowo nie wiedziałam co się dzieje i gdzie jestem przenoszona - a zainteresowanie rezydentki było zerowe. Sama musiałam ją prosić, żeby choćby zapytała czy się dobrze czuję, czy wszystko w porządku i czy czegoś mi nie trzeba. Informacje, które mi przekazała odnośnie możliwości powrotu też okazały się nieprawdziwe.

    Wiem, że sytuacje, w które wmiesza się pozytywny wynik tego feralnego testu nie są łatwe - jednak organizator powinien być na nie przygotowany i mieć jakikolwiek plan działania czy informowania podróżnych.
    Jakiekolwiek procedury czy zalecenia dla rezydenta też powinny być standardem.

    Ja niczego takiego nie uświadczyłam - dużo chaosu, niezrozumienia, olewatorstwa i ignorancji.
    A to wszystko zakupione pod fałszywym frazesem 'Wymarzonych wakacji'.

    W aktualnej sytuacji i formie - zdecydowanie odradzam każdemu i przestrzegam przed wyborem tego biura podróży.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976