Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard / 2019-09-26 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;)
    Zaletyhotel z dużym potencjałem
    Wadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy
  • ~Sebastian / 2022-07-07 07:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga Drodzy Państwo na ITAKA przy zakupie „atrakcyjnych” wycieczek. Moja nie przygoda z Itaka zaczęła się od próby kupienia 7 dniowych wakacji na Wyspach Kanaryjskich. To miał być prezent dla Syna i Jego pierwsza wycieczka wiec starannie próbowałem dobrać rodzaj wypoczynku. Po Ok godzinie przeglądania i dyskusji wybrałem z Panią w Ich Biurze na Al. Jana Pawla II 61 w Warszawie wymarzone wakacje. Pani uprzejmie wydrukowała mi opis oferty z opisem, że do zapłaty. Tu kwota była ustalona na 7058pln. Kwota nie najniższa, ale to pierwsza Nasza wspólna wycieczka wiec chciałem żeby było bajecznie. Po wydrukowaniu oferty z ceną do zapłaty poprosiłem o płatność kartą. Nadmienię tylko, że Pani z Jana Pawla naprawdę się starała i sama na tą wycieczkę mnie nakierowała. W momencie ponownego połączenia się w systemie z moja uzgodnioną i przedstawioną mi już ofertą Pani poinformowała mnie, że moja wymarzona wycieczka będzie kosztować mnie nie bagatela ponad 600pln drożej.
    Nie poddawałem się i poprosiłem o kontakt z centralą….. Na początku był problem ponieważ Pani stwierdziła ze to za długo i ze będzie trzeba czekać min 40 minut, ale chyba miałem szczęście bo telefon centrala odebrała od ręki. Tu też prosto nie było. I kolejne 20 minut by dowiedzieć się, ze to zmiana systemowa nie do poprawienia wiec jak chce to muszę dopłacić 600 złotych więcej, a jak nie to mogę zrezygnować.
    I nie pisał bym tego gdyby nie fakt, że cała sytuacja może faktycznie dotyczyć nie tylko mojej osoby. Jestem bardzo wyczulony na próby oszustwa i bardzo chciałbym przestrzec przed takimi praktykami wszystkich którzy liczą na super „TANIE” wakacje z ITAKA. Mam nadzieje że moj przypadek jest odosobniony, i faktycznie to był przypadkowy błąd systemu. Tylko ze automatyczne zachowanie Pani z Jana Pawla bardziej wskazywało na rutynę, a nie na przypadek. I ostatnie. Konsultacje z Panią, dzieckiem. Budowanie napięcia u mnie i Syna. A na końcu jak bym dostał z plaskacza w pysk. Ja i moje dziecko. Bardzo się zawiodłem. I ostatnie. Wiem ze ITAKA SIĘ MOŻE WYPRZEĆ WSZYSTKIEGO, wiec wszystko tez mam udokumentowane. Pozdrawiam Wszystkich
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~SebiS / 2019-02-09 10:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wybrana w wyszukiwarce. Po zakupie żadnego kontaktu ze strony Itaki. Po zakupie oferty wyszły ukryte koszty które należało opłacić na miejscu, przez co cena zrosła. Domki bungalow zamienione na pokoje w piętrowych barakach, gdzie było słychać sąsiadów na pietrze oraz baraki usytuowane na samym końcu ośrodka obok ruchliwej drogi.taka ofertę zaakceptował itaka dla swoich klientów.
    ZaletySzybkość zawarcia umowy
    WadyRozbieżność w ofercie, ukryte dodatkowe koszty
  • ~Sławomira / 2023-05-25 09:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka!!! Coraz drożej i niestety coraz gorzej! Jesteśmy na Zakynthos w miejscowości Planos. Wykupiliśmy ofertę z hotelem 5* ale niestety to nie są nawet 4*,restauracja jest oddalona od hotelu o prawie 1 kilometr i plaża również, pokoje bardzo malutkie bez szafy. Każda wycieczka fakultatywna to jakieś nieoczekiwane problemy, spóźnienia, fatalna organizacja. Rezydentka nie odpowiada na telefony, jest tylko zainteresowana sprzedażą wycieczki.
  • ~Stanisław / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestniczyłem w styczniu 2020 roku w objeździe Tajska Uczta dla Ducha. Program ciekawy ale niedopracowany. Plan układany pod wygodę biura a nie turystów. Opieka i inicjatywa ze strony pilota Pana Wojtka na poziomie podstawowym, wiedza i umiejętności jeszcze niżej. Pomoc ze strony przewodnika tajskiego podobnie, zainteresowanie tematem bardzo niskie, informacje udzielane na poziomie przedszkolnym. Jeśli leci się na drugi koniec świata to oczekuje się przynajmniej podstawowego poziomu obsługi. Tajlandia piękna i atrakcyjna ale takie pokazanie może zepsuć najlepsze widoki.
    Zauważam systematyczny spadek jakości usług przewodnickich i przygotowania pilotów Itaki w miarę kolejnych wycieczek. Dla mnie przygody z Itaką skończone, są lepsze biura turystyki!!!
    ZaletyPiękna Tailandia
    WadySłaba obsługa pilota i przewodnika, organizacja nastawiona na wygodę i oszczędności dla Itaki oraz przewodnik
  • ~Stanley / 2020-10-08 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni internauci, może ktoś mi pomoże jak od tych osz........ odzyskać pieniądze, które wpłaciłem na wyjazd a on się nie odbył ze względu na pandemię. Itaka nabiera wody w usta. Czekam już 9 miesiąc na zwrot środków. W biurze w którym wykupiłem wycieczkę odsyłają mnie do centrali i tak w koło wojtek
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co zło
  • ~Teresa / 2021-07-27 14:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczasy w Albanii wykupiliśmy jeszcze w ofercie first minute w 2019. O covidzie nikt jeszcze nie słyszał. Cena all za 8 dni pobytu w nowoczesnym hotelu wyniosła naszą rodzinę ( 3 os.) prawie 8 tys. Postanowiliśmy pierwszy raz zobaczyć ten kraj, zachwalany, jako nowość na rynku turystycznym. Z wiadomych względów w 2020 nie polecieliśmy, zostawiając firmie zaliczkę w wys 1700 zł. A mogliśmy zrezygnować..... W tym czasie firma poinformowała nas, że z powodu pandemii zawieszają loty z naszego miasta. Zgodziliśmy się na wylot z Krakowa. Zaszczepieni, z paszportami czekamy na wakacje w lipcu 2021. Lecimy! Ale korespondencja mailowa to przepychanka. Itaka nie chce zmienić nam lotu z naszego miasta, choć są, Twierdzi najpierw, że sami wyraziliśmy zgodę na Kraków, potem, że zmienią, ale od łebka płacimy za to 502 zł, gdyż to lot rejsowy. Opadły nam ręce, dosyć próśb i nerwów! zarezerwowaliśmy parking w Krakowie. Lecimy stamtąd. Po dojeździe do hotelu otrzymaliśmy pokój w skrzydle B. Klima nie działa, wtłacza ciepłe powietrze. Cholerny gorąc, duszno w pokoju. Noc koszmarna. Pytamy innych Polaków - u nich w pokojach aż za zimno. Składamy szereg próśb i interwencji na recepcji od samego rana. Młódź tam pracująca wciska nam kit, ze klimatyzacja jest bez zarzutu. interwencja rezydenta ( o dziwo, na naszą korzyść, by zmienić pokój- nie przynosi efektu) Mąż biegle włada j. angielskim ( pracownicy hotelu niestety nie) żąda rozmowy z managerem hotelu. Proszę smsem rezydenta, aby interweniował w naszej sprawie. cisza. nic. Zero kontaktu. Ma nas w duuuszy. Po nieprzyjemnej i aroganckiej przepychance słownej z managerem, bo przecież klima pracuje, po całym dniu nerwów i czatowaniu w dusznym pokoju na kolejne "komisje" oceniające sprawność klimy - dostajemy pokój ze sprawnie działającą klimatyzacją. Od pierwszej chwili w pokoju chłodniej i o wiele lepiej. Pokój jest w innym, nowszym skrzydle, C, standard o niebo lepszy. I tak sobie myślę, niech taka sytuacja przytrafi się seniorom, albo komuś, kto nie zna języka angielskiego- urlop 8-dniowy do bani. Pominę już standard w skrzydle B i C. Polaków najwidoczniej Itaka wciska do "gorszego sortu" za kosmiczne pieniądze. Inną sprawą jest też prawie 12-godzinne koczowanie Polaków w lobby, bo o 11.00 trzeba opuścić pokój, co jest ponoć normą, a lot jest o 23.00 !!!! Czekając, osobiście widzieliśmy Szwajcarów, którzy opuszczali pokoje przed 19.00, jak cywilizowani ludzie, ale to inna sprawa:) Tylko Polacy koczowali! Z tym biurem byliśmy 2 razy. I na tym kończymy. Od przyszłego roku - wakacje na własną rękę. Itace dziękujemy- innym odradzamy!
    ZaletySzybki transfer z lotniska do hotelu.
    WadySporo ich, część jest w powyższym opisie.
  • ~Tomasz / 2022-07-15 19:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel Esperides Beach na Rodos - totalny balagan przy przydziale pokojow. Pokoj przydzielony z przeciekajaca umywalka i prysznicem i nieposprzatany, jednym slowem lazienka nie do uzytku przez pierwszy dzien pobytu, dopoki hydraulik nie naprawil wszystkich usterek. Klamliwe wytlumaczenia w recepcji, ze ktos tam mieszkal przed naszym przyjazdem. Chyba wariat. Centrum Obslugi Klienta Itaki zupelnie nie reaguje na zadania zadoscuczynienia za pierwszy dzien pobytu. Po wplynieciu oplaty, wydaja sie umywac rece od wszystkiego. Odmawiaja rowniez opublikowania mojej recenzji, widocznie cenzura przepuszcza tylko oceny na 5 i 6. Wstyd!
    ZaletyWyzywienie, plaza
    WadyPOKOJ
  • ~Tomek / 2021-07-15 16:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Myślałem że po roku poduchy firma postara się o klienta A tu ...strona nie aktualna,oferta mija się z prawdą, zanizone gwiazdki w ofercie wszystko nastawione na zapłać i daj spokój!!!
    ZaletyBrak
    WadySame 2 raz jadę i ostatni wybiorę inne biuro które stara się również po zakupie wycieczki
  • ~Viki / 2022-12-25 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako biuro ok. Ale jako oferty noclegowe zawsze polakow lokują do najgorszej części hotelu gdzie biegają jaszczurki po korytarzu a nawet w niektórych pokojach plus łazienka
    w niektórych hotelach nie estetyczna by się wykąpać tam. Płaci się naprawdę nie małe pieniądze ale z tymi klientami w hotelach Dają minus dla biura.
  • ~WJ / 2021-06-04 17:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Na poziomie prezentacji i sprzedaży oferty sielanka. Rzeczowo, dokładnie. Nawet oczekiwanie na połączenie z konsultantem jest szybsze i dłużej dostępne.
    Po zapłaceniu całości Itaka anuluje rezerwację, proponując dwa hotele w innej lokalizacji lub bony turystyczne, żadnej opcji zwrotu pieniędzy. Ponieważ lokalizacja uległa zmianie jedna z par chciała zrezygnować. Żal mi branży, która bardzo ucierpiała na pandemii i zapronowaliśmy zmianę na inne osoby. Z 2 dorosłych na jednego dorosłego i dwoje małych dzieci. Itaką w tym momencie policzyła za dziecko (poniżej 10 roku życia) policzyła o 30% więcej niż za dorosłego. Natomiast dziecku nie przysługiwała limit bagażu.Potem dostałam informację, że mam jeszcze raz zapłacić i było to 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty Efekt jest taki, że mam nadpłatę, której nie mogę odzyskać. I jeszcze skrócono nam pobyt o cały dzień. Z premedytacją, Itaką wiedziała, że wrócimy czarterem Smartwings, który przywiózł klientów z Polski.
    WadySłaba komunikacja, trudności z połączenie, informacja o anulowaniu oferty nie wiązała się ani za zwrotem zapłaty ani dodatkowego ubezpieczenie. Kazano się zwrócić do ubezpieczyciela mimo, że umowa była z Itaką i to Itaką anulowała rezerwacje.
  • ~www / 2018-12-11 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wycieczki „Z wizytą u lemurów” w dniach 15.11.2018 do 23.11.2018
    Negatywy:
    1. Bardzo słaby miejscowy przewodnik Toto: słaba znajomość języka i francuskiego i angielskiego oraz historii własnego państwa - ratowała go pani Katarzyna.
    2. Po raz pierwszy na wycieczce w tropikach jeździliśmy nieklimatyzowanym busem. Ponadto ten bus nie nadawał się do jazdy w tych warunkach – brak dróg. Na tę wycieczkę powinny być samochody terenowe.
    3. Brak realizacji poniższych elementów programu wycieczki przez niedbalstwo przewodników miejscowych:
    a. Nie zatrzymaliśmy się w zatoce Pigeons (przejechaliśmy bez zatrzymania się, a kierowca samochodu terenowego powiedział p. Katarzynie, że tak zadecydował przewodnik Toto
    b. Nie oglądaliśmy w trzecim parku narodowym jaskiń, ponoć, według informacji miejscowego przewodnika nie było odpowiedzialnego przewodnika za oprowadzenie w jaskiniach. W zamian pokazana była dziura w ziemi – nie była to zamiana adekwatna do jaskiń.

    Jeszcze krytycznie.
    W parkach narodowych nie było zwierząt opisywanych w państwa opisie wycieczki. Dlatego miejscowe biuro zaproponowało ostatniego dnia wycieczkę fakultatywna do parku – ZOO w celu oglądania lemurów. Koszt 40 Euro, a bilet wstępu kosztował 13 Euro.
    ZaletyPozytywy wycieczki to dobre hotele i wyżywienie oraz przewodniczka Katarzyna
    Wadysłaby miejscowy przewodnik, brak realizacji niektórych programów wycieczki, brak zwierząt
  • ~Zawiedziony klient / 2024-05-08 22:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejne wczasy z ITAKA i ponownie rozczarowanie. Podczas powrotu do domu okazało się że nie ma jednej z osób na liście pasażerów. Zgroza. NIGDY WIĘCEJ ITAKI
  • ~Zosia / 2018-07-18 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsze pokoje nawet jak kupuje się najdrozszy,oszukiwanie z godzinami lotu, oszukiwanie z lotniskami wylotowymi- kupuję wylot z Wrocławia A muszę z Katowic. I nie dbają kompletnie o klienta. Dlatego po wielu latach przestaje z nimi jezdzic.
    ZaletyTeraz nie ma zadnych
    WadyBrak szacunku do klienta. Nieprawdziwe rozkład lotów.standart pokojów gorszy niż przedstawiają.kupijesz np.widok na morze i w pakiecie dostajesz stary pokój do remontu z grzybem
  • ~Agnieszka / 2021-07-25 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana godziny wylotu i przewoźnika to już standard. Dziś kolejna porażka - wylot na Majorkę (25 lipiec 2021) i samolot opóźniony. Początkowo o kilkadziesiąt minut, finalnie o trzy godziny. Po wejściu na pokład okazało się, że komputer pokładowy wskazał usterkę. Godzinę spędziliśmy w samolocie, następnie kazano nam opuścić samolot i autobus odwiózł nas z powrotem na terminal. Brak informacji co dalej. Brak poszanowania klienta totalny. Nie wspomniałam, że początkowo lot miał być rano o 06.05 z innym przewoźnikiem. Ceny wysokie, a jakość usług tragiczna.
  • ~Agnieszka / 2022-08-30 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejka w nocy do recepcji, hotel ponoc po remoncie 4* - nie wiem, gdzie ten remont, wszystko stare, wystrój pokoi a zwłaszcza POWOLNE 2 WINDY na tak duży hotel z 7 piętrami. Kierowca Grek odmówił 2x wyjścia ciężkiej walizy z łuku autobusu BEZ REZYDENTA.Doplata za pokoj z widokiem na morze, a vis a vis balkonu stara aparatura klimatyzacyjna na dachu skrzydła = HUK I JAZGOT. Rezydenta to nie obeszło, byłam odsyłana 3x przez Greków, walka zamiast odpoczynku. Klimą w pokoju: stary aparat beż ikon bo wytarły się ze starości. Recepcjonisci grzeczni lecz z łaska. Jak w ulu na stołówce- jedzenie bylo juz zimne po dojściu do stołu wśród wirującego tłumu, halas, szukanie krzeseł. Polowanie na leżaki od 6.30-7.Nikt z obsługi nie egzekwuje obostrzeń ze pusty leżak z ręcznikiem po x czasie zostanie udostępniony komus innemu. Róbcie dokumentację video plus foto, bo tego zażądała Itaka, gdy reklamowałam huk i nieprzespana całą 1 noc plus stratę czasu na zmianę pokoju.
    ZaletyCzysto
    WadyHuk starej aparatury klimą, stary hotel, wolne stare windy, lakonicznie uprzej. mą obsługa = z łaska, nieuprzejma i niepomocna rezydentka, a
  • ~andzia / 2019-08-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego biura turystycznego nikomu. Koczowanie na płazy przez 12 godzin powinno wystarczająco zniechęcić do zakupienia wczasów z Itaki.
  • ~Anna / 2021-06-02 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie wylecieliśmy a już zonk. Pobyt był wykupiony do 05.09.2021 a doba hotelowa do 04.09.2021 przy wylocie o godzinie 03.35. Można oczywiście przedłużyć dobę hotelową na miejscu w recepcji. Liczyłam się z faktem powrotu o takiej godzinie, jednak nie spodziewałam się, że doba hotelowa skończy się 12 - 13 godzin przed wylotem do Polski.
  • ~Arkadiusz / 2022-09-09 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na Malcie. Przeleciałem w nocy i kierowca nie wiedział gdzie mnie zawieść i o 2 w nocy z pretensjami człowiek na infolinii poinformował mnie, że co on może poradzić. Poddziadziałem, że wybrałem ITAKĘ aby mieć zapewniony transport i hotel. A teraz okazuje się, że nic nie mam. Koniec końców dojechałem do hotelu o 4 rano.
    Pobyt z 4 dni został skrócony do 2 dni.
    Miałem problem z powrotem do Polski pomimo wielu kontaktów z ITAKĄ, że mam niemiłe wakacje od samego początku.
    Uważam, że pieniądze straciłem, a na własną rękę miał bym o połowę taniej wycieczkę. Napisałem do ITAKI reklamacje, dostałem odpowiedź, że mogę przy kolejnym wyjeździe dostać bon na 150 zł. Pytanie do osoby czytającej, ile kosztuje rekompensata za zepsute wakacje.
    ZaletyW punkcie pracownicy znają walory turystyczne dla danego rejonu świata
    Wady- problem z kontaktem (z dodzwonieniem się, informacjami uzyskanymi prze pracowników - sprzeczne informacje)
    - brak opieki nad klientem po wykupieniu wycieczki
  • ~Asiula2448 / 2021-08-03 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiona u rezydentki wycieczka fakultatywna to jedno wielkie oszustwo i brak szacunku do klientów, którzy przyjechali na wakacje z ich biurem podróży. Miał być rejs na 10 osób, małą szybka łodzią. Jak się okazało płynęliśmy największa łodzią na morzu, nigdzie nie podpłynęliśmy, nie byliśmy pierwsi na miejscu jak nam obiecywano. Nigdy więcej!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169