strona 23 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Marta / 2019-08-03 20:25Ocena: 2.33 / 5
Wycieczka na Maderę.
Rezydentka w hotelu Santa Cruz Village Pani Magdalena jest raczej na wczasach niż w pracy. Zapomina o poinformowaniu klientów o godzinach transferu jak również o spotkaniach z nią. Miła jest tylko przy sprzedawaniu wycieczek fakultatywnych. -
-
~Marta / 2023-07-03 09:20Ocena: 2.33 / 5
Nie publikują negatywnych opinii o hotelach. Opisałam sytuację w hotelu Allegro Isora na Teneryfie i jak można było się spodziewać, opinia opublikowana nie została. Zniechęcili nas do kupowamia u nich kolejnych wycieczek. -
~Mateusz / 2021-08-14 09:40Ocena: 2.33 / 5
Dodzwonić się na infolinię ITAKI GRANICZY Z CUDEM I MIJA SIĘ Z CELEM . Zamknijcie infolinię , bo nie jest wam potrzebna jeśli nie odbieracie żadnego numeru . Moja rada : dzwonić na konkretny numer do biura w jakimś centrum handlowym tam Panie na pewno udzielą informacji ( piszę to z własnego doświadczenia ) -
~Michał / 2022-09-08 11:54Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam biura Itaka w 100%, na pomoc rezydenta nie można liczyć ale to już standard. Skrócili nam pobyt, odmawiają wypłaty odszkodowania, wysyłając w kółko tą samą głupią odpowiedź. Brak szacunku dla klienta.
-
~Mike / 2022-03-28 21:15Ocena: 2.33 / 5
Uwaga Itaka naciąga turystów na kase. Oferuje te same wycieczki w różnych cenach. Drożej np wyloty bardziej korzystne. Zarezerwowaliśmy wycieczkę dla 4 osób za 760zl więcej tylko po to aby mieć korzystniejsze loty. Itaka zaraz po zapłacie całości poinformowała ze loty są zmienione na opcje która tez była tylko taniej ! Oszuści !! ZaletySzerokość ofertyWadyOszukują -
~Mirosław / 2018-07-25 20:06Ocena: 2.33 / 5
Zmiana godzin a nawet terminu wylotów powodująca skrócenie wycieczki.Skandaliczne zachowanie rezydentki w Marsa Alam.Brak poczucia odpowiedzialności za błędy podwykonawców. -
~MK / 2018-08-01 13:39Ocena: 2.33 / 5
Gdy tylko pojawia się problem klient jest pozostawiany sam sobie. Żenujący sposób obsługi klienta. Otwarcie trzeba napisać, że ta firma to oszuści. Absolutnie nie polecam. Bardzo żałuję zawarcia umowy z tą firmą. WadyŻenujący sposób podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek reakcji na problem - starania o klienta podejmowane są tylko do momentu zapłaty wynagrodzenia, -
~monika / 2022-12-25 12:09Ocena: 2.33 / 5
Porażka - kupując wczasy zaznaczałam , że zależy mi na bezpośrednim przelocie i przyrodniczym objeździe. Dwa tygodnie przed urlopem dostałam wiadomość że lot jest z międzylądowaniem, na miejscu przewodniczka kompletnie bez wiedzy przyrodniczej - krocionoga nazywała dżdżownicą i twierdziła, że na Madagaskarze nie ma owiec, których liczne stada mijaliśmy busem, na koniec obruszyła się, że jest historykiem sztuki a nie przyrodnikiem !!! Wymuszanie zakupu fakultetów w pierwszym i ostatnim dniu objazdu - alternatywą jest siedzenie w pokoju hotelowym w którym mieści się tylko łóżko, hotel w paskudnym miejscu. Dodam, że w ofercie było plażowanie lub basen -hotel nie posiadał basenu, a do plaży było 50 min. Podczas pobytu stacjonarnego opcja All Inclusive okazała się soft all inclusive. Jedynym plusem okazał się hotel na pobyt stacjonarny: Royal Beach, który polecam z czystym sumieniem. Nie polecam objazdówki z Itaką!!! ZaletyHotel na pobyt stacjonarny- Royal Beach - czysty, zadbany, świetna obsługa, pyszne jedzenieWadybrak wiedzy przewodnika, pierwszy i ostatni dzień objazdu polegający na siedzeniu w obskórnym hotelu, mijanie się z prawdą w ofercie -
-
~Monika / 2023-07-21 13:10Ocena: 2.33 / 5
W tym roku Biuro Itaka wg naszej oceny zawiodło na całej linii!
Byliśmy w Hiszpanii, w Benalmadenie.
Rezydenta brak w hotelu zupełnie! Nie ma nawet w hotelu tablicy ogłoszeń.
Dopiero w recepcji, po długich poszukiwaniach jakiejś informacji, dowiedziałam się, że Itaka nie prowadzi niczego w tym hotelu. Przez telefon uzyskałam informację od rezydenta, że NIE OPŁACA SIĘ robić dyżurów ze względu na małą liczbę gości. Ciekawe. Czy naprawdę tak wielki problem stanowi chociaż powieszenie informacji w hotelu, choćby o godzinie wylotów?
Itaka szczyci się tym, że rezydenci są na miejscu, a tymczasem podczas tego wyjazdu byliśmy nieustannie odsyłani do aplikacji.
Próbowałam zarezerwować wycieczkę przez telefon u rezydentki, także zostałam odesłana do aplikacji.
Podczas wylotu, rezydent Itaki był jedynym, który nie poszedł z turystami do hali odpraw, pożegnał nas w autokarze.
Akurat na te same loty zjechały również autokary z konkurencyjnych biur i wszyscy inni rezydencji stali przy odprawie na wypadek jakichkolwiek problemów (wszak nie wszyscy mówią w obcych językach i dlatego wybierają wyjazd z biurem, aby mieć opiekę)
Biuro podaje nieprawdziwe informacje o hotelu na stronie oferty. Podaje, że jest wydzielona hotelowa plaża z bezpłatnymi leżakami i parasolami. Absolutnie nic takiego nie funkcjonowało i nie funkcjonuje! Pytaliśmy w recepcji , a także na plaży. NIGDY nie było plaży hotelowej!
Organizacja ostatniego dnia to jakaś farsa. Rozumiem, że pokój należy opuścić wcześniej, ale przy wyjeździe z hotelu o godz. 22.45 powinniśmy mieć zapewnioną kolację. Zwłaszcza że została nam przypisana kolacja z dnia pierwszego, której nie mieliśmy szansy zjeść, bo do hotelu dotarliśmy po 3 w nocy! Dlaczego więc biuro nie zatroszczyło się o to, aby kolację z dnia pierwszego przełożyć na dzień ostatni?
Nam udało się w ten sposób dogadać z hotelem samodzielnie, ale ile jest takich osób, które nie znają języka na tyle, aby móc to zrobić. Poza tym, jadąc z biurem, oczekujemy jednak załatwienia tych spraw dla nas.
Reasumując: pomimo, że wielokrotnie jeździłam z Itaką, nie wiem czy teraz wybiorę tę opcję ponownie.
Mega rozczarowanie!Zaletytym razem brakWadykompletny brak zainteresowania turystą / brak rezydenta;
niemożność zakupu wycieczek fakultatywnych na miejscu, tylko przez aplikację;
w ofercie podane nieprawdziwe informacje o hotelu;
brak dobrej organizacji ostatniego dnia -
~Niezadowoleni / 2022-07-21 16:46Ocena: 2.33 / 5
Oszuści i złodzieje. Szanowny rezydent na Fuertaventurze Pan Dominik nie wiem jak może sobie spojrzeć w oczy po sprzedaży wycieczek!!! W programie wycieczki degustacja serów, fabryka aloesow itd itp a wycieczka PORAŻKA każdy uczestnik niezadowolony. Muzeum sera i degustacja w rzeczywistości- trzy ekrany w pokoju z prezentacją multimedialną i sery ze styropianu na wystawie. Nie mówiąc o tym że rezydent nie wspomniał o zmianie programu wycieczki, dowiedzieliśmy się siedząc już w autokarze. WSTYD!!! Druga sprawa, „piekna plaża” w ofercie miała być w odległości 800m od hotelu, a dymaliśmy na jakąkolwiek piaszczystą plaże 2 km. Podróż poślubna życia. ZaletyŁadny basen w hoteluWadyWszystko!!! -
~niezadowolony Klient / 2021-06-23 13:08Ocena: 2.33 / 5
Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję wyboru tego biura. DRAMAT! Kontakt telefoniczny z infolinią nie istnieje bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia. Można sobie wybierać wewnętrzne jakie się chce.. po 10min oczekiwania rozłącza. Stacjonarne biura mówią wprost. Kupiłeś przez stronę to na infolinię proszę dzwonić bo my prowizji nie mamy.
Problemy do rozwiązania są drobne ale obsługa Klienta, który już opłacił wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ciekawe co będzie na miejscu.
Z mojej strony to pierwsza i ostatnia wycieczka z tym biurem.Zaletyjeszcze nie zauważyłemWadyobsługa Klienta, brak kontaktu, olewanie w biurach (chociaż po części się nie dziwię tym ludziom) -
~Paula / 2021-07-08 13:40Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy i ostatni raz leciałam z biurem podróży...
Wybierając ofertę, kierowaliśmy się tym, by lot był w miarę w odpowiednich godzinach ze względu na małe dzieci. Lot miał być po godzinie 14 na miejscu mieliśmy być o 19. Dla nas z dziećmi super. Więc bierzemy.
Trzy dni po wpłaceniu całej kwoty dostaliśmy informacje, że lot zostaje przesunięty na godzinę 21.30. - Gdybym chciala leciec tak późno to wybralabym lot z Rzeszowa, a nie z Krakowa... Lotnisko- pakują nas w autobus, po czym zawracają spowrotem, bo okazało się, że biuro podróży nie podpisało umowy na tankowanie samolotu z przewoźnikiem lini włoskich (!) Przez co czekaliśmy kolejne 2h
W efekcie, na miejscu w Turcji byliśmy o 6 rano następnego dnia ! Cała noc z dziećmi na rękach tak nam dała popalić, że pierwszy dzień był totalnie stracony.
Zero opieki ze strony biura.. Rezydentci innych biur byli obecni zarówno przy przyjeździe, jak i odjeździe gości. Tutaj zero zainteresowania klientem...
Wiele więcej mankamentów, by się znalazło.
Nigdy więcej biur podróży.
-
~piotr / 2020-02-22 12:10Ocena: 2.33 / 5
nie polecam jedziemy do Turcji w pięć rodzin wycieczkę zarezerwowaliśmy we wrzesniu 2019 na czerwiec 2020 ,a wyloty mamy w różnych godzinach i to samo z powrotem.Zaznaczam ,że na lotnisko jedziemy busem,pani przy zakupie produktu zapewniała nas SŁOWNIE ,że nie będzie problemu ,żeby razem lecieć i wracać. -
~Piotr / 2023-06-04 20:09Ocena: 2.33 / 5
Witam
Jest to mój 6 wyjazd z tego biura zawsze bylo ok ale w tym roku dokładnie ostatniego mają pojechaliśmy do Turcji dokładnie do hotel alarcha 5 gwiazdek w 8 osób . Po dotarciu i zakwaterowaniu zaczeli rozmawiać z nami rodacy którzy opowiadają nam o problemach zdrowotnych w tym hotelu i po 24 godzinach się zaczyna 2 osoby zaczynają chorować . Na prośbę osób około 25 osób zostajemy przeniesieni 40 km okolo 12:15 do innego hotelu ( ja już tam byłem wcześniej) o godz 15 reszta rodziny ląduje w szpitalu z zatruciem!!!! Zero zapytań że strony Itaki o nasze zdrowie jakaś masakra po tych wakacjach spotykamy się w sądzie ( Itaka wiedząc o problemie wciąż wysyła ludzi do tego hotelu narażając ich życie) za chwilę koniec wakacji a rodzina w szpitaluZaletyBrak -
~Piotr / 2025-09-24 18:35Ocena: 2.33 / 5
Polecili mi firmę wynajmującą samochody podczas wakacji w Grecji. Zachwalali że sprawdzona firma, abym nie brał niczego na własną rękę. Okazało się, że stan auta poniżej przyzwoitości, brudne, do tego zepsuło się po 2 godzinach na drugim końcu wyspy. Zanim przyjechała pomoc drogowa czekaliśmy 4h, a auto i tak nie nadawało się do dalszej jazdy. Dzień zmarnowany. Firma wynajmująca nie poczuwała się oczywiście nawet do zwrotu pieniędzy za wynajem twierdząc że jednak kawałek przejechaliśmy, a biuro ITAKA umyło ręce.
Pozdrawiam -
~pol / 2019-06-04 16:37Ocena: 2.33 / 5
Porto San Paolo Hotel San Paolo 26.o5-3.06 Po przyjeżdzie do hotelu kolacja i rozczarowanie Dla mnie i
dla żony zabrakło wolnego stoika Byliśmy zmuszeni jeść na dworze na stoliku bez obrusa Było bardzo zimno i padał deszcz Dobrze że było zadaszenie Po przyjściu do pokoju chcieliśmy się okąpać ale niestety tylko zimna woda Załączamy telewizor i znowu niespodzianka brak programów Zresztą cały turnus ich nie było Ostatniego dnia opuszczenie pokojów do godziny 10 przed południem a wyjście z hotelu do autobusu o godzinie 2 w nocy Była możliwość wykupienia pokoju za 100 euro Niektórzy skorzystali a reszta koczowałaZaletyPiękne zatoczki!!! Obiady i kolacje Miły personelWadyPani REZYDENTKA -
-
~rav / 2025-08-27 23:35Ocena: 2.33 / 5
byle zapłac potem spierdzielaj...niczym nie wyrozniajace sie biuro brak poszanoe=wania i jakis znizek dla stalych klientow ZaletybrakWadyoby zarobic nic dodatkowego nawet dla stalych klientow -
~Robert / 2021-05-27 16:02Ocena: 2.33 / 5
Po prostu żenada.
Aby kupić wycieczkę później martw się sam. Pół dnia trwały przepychanki między wakacje pl a itaka kto ma nam wygenerować kody do testów covid. Wreszcie kupiliśmy sami testy covid a po pięciu minut od zakupu dostaliśmy email z itaka z kodami. Żal pl po prostu. Pozdrawiam RobertZaletyFajne ofertyWadyWady jak w opinii -
~RONO / 2021-09-29 11:04Ocena: 2.33 / 5
Oferta znacznie przeklamana. Inny opis inaczej już na miejscu. Obsluga w biurze bardzo okey (biuro itaka w Gdyni) ale pozniej gdy wystąpił problem umywają ręce.
Podcza powrotu został zniszczony doszczetnie bagaż przez linie lotnicze Nouvelair biuro w zaden sposób NIE pomaga w odszkodowaniu mimo ze wszystkie elementy wycieczki w tym ubezpieczenie zostaly kupione u nich. Korzystalem wczesniej z TUI tam była pelna obsluga nawet po wycieczce. Chcecie sie denerwować wybierzcie ITAKEZaletyObsuga przed sprzedażowa.
Duza liczba ofert.WadyBrak wsparcia po wycieczce.
Ceny wysokie - oferty przeklamane wizerunkowo. -
~Rudyklusek / 2018-07-18 16:17Ocena: 2.33 / 5
Obecna Itaka to Nowa Itaka a jakość usług odpowiada klasie Rainbowtouru.
Przy organizacji wycieczki objazdowej uwzględnimy jest przede wszystkim interes biura, wymagania kierowcy a na końcu klienta. Jest to żenujące ale prawdziwe- byłam z tym biurem na Islandii i nigdy więcej !!! Program imprezy zmieniony na miejscu bo biuro wykupiło tanie bilety lotnicze ( pobyt 7 dni) a zapomniało zapewnić programu na dzień wyjazdu( wylot o 2.30 czasu warszawskiego). Zwiedzanie obiektów na Islandii to Ok 1/2 godz a pózniej postój godzinny w jakiejś dziurze bo kierowca ma czas wolny. Impreza bez przewodnika - a bilety wstępu i przewodnik to 80€ które daliśmy pilotce. Rzeczywista cena biletów to Ok 30€- rozliczenia nie było. Totalna porażkaZaletyZadnychWadyBrak przewodnika i program nie dostosowany do rozkładu lotów. Kompletny brak zainteresowania klientem
strona 23 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
