Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowoleni / 2022-07-21 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszuści i złodzieje. Szanowny rezydent na Fuertaventurze Pan Dominik nie wiem jak może sobie spojrzeć w oczy po sprzedaży wycieczek!!! W programie wycieczki degustacja serów, fabryka aloesow itd itp a wycieczka PORAŻKA każdy uczestnik niezadowolony. Muzeum sera i degustacja w rzeczywistości- trzy ekrany w pokoju z prezentacją multimedialną i sery ze styropianu na wystawie. Nie mówiąc o tym że rezydent nie wspomniał o zmianie programu wycieczki, dowiedzieliśmy się siedząc już w autokarze. WSTYD!!! Druga sprawa, „piekna plaża” w ofercie miała być w odległości 800m od hotelu, a dymaliśmy na jakąkolwiek piaszczystą plaże 2 km. Podróż poślubna życia.
    ZaletyŁadny basen w hotelu
    WadyWszystko!!!
  • ~niezadowolony Klient / 2021-06-23 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję wyboru tego biura. DRAMAT! Kontakt telefoniczny z infolinią nie istnieje bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia. Można sobie wybierać wewnętrzne jakie się chce.. po 10min oczekiwania rozłącza. Stacjonarne biura mówią wprost. Kupiłeś przez stronę to na infolinię proszę dzwonić bo my prowizji nie mamy.

    Problemy do rozwiązania są drobne ale obsługa Klienta, który już opłacił wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ciekawe co będzie na miejscu.

    Z mojej strony to pierwsza i ostatnia wycieczka z tym biurem.
    Zaletyjeszcze nie zauważyłem
    Wadyobsługa Klienta, brak kontaktu, olewanie w biurach (chociaż po części się nie dziwię tym ludziom)
  • ~Paula / 2021-07-08 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz leciałam z biurem podróży...
    Wybierając ofertę, kierowaliśmy się tym, by lot był w miarę w odpowiednich godzinach ze względu na małe dzieci. Lot miał być po godzinie 14 na miejscu mieliśmy być o 19. Dla nas z dziećmi super. Więc bierzemy.
    Trzy dni po wpłaceniu całej kwoty dostaliśmy informacje, że lot zostaje przesunięty na godzinę 21.30. - Gdybym chciala leciec tak późno to wybralabym lot z Rzeszowa, a nie z Krakowa... Lotnisko- pakują nas w autobus, po czym zawracają spowrotem, bo okazało się, że biuro podróży nie podpisało umowy na tankowanie samolotu z przewoźnikiem lini włoskich (!) Przez co czekaliśmy kolejne 2h
    W efekcie, na miejscu w Turcji byliśmy o 6 rano następnego dnia ! Cała noc z dziećmi na rękach tak nam dała popalić, że pierwszy dzień był totalnie stracony.
    Zero opieki ze strony biura.. Rezydentci innych biur byli obecni zarówno przy przyjeździe, jak i odjeździe gości. Tutaj zero zainteresowania klientem...
    Wiele więcej mankamentów, by się znalazło.
    Nigdy więcej biur podróży.

  • ~piotr / 2020-02-22 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam jedziemy do Turcji w pięć rodzin wycieczkę zarezerwowaliśmy we wrzesniu 2019 na czerwiec 2020 ,a wyloty mamy w różnych godzinach i to samo z powrotem.Zaznaczam ,że na lotnisko jedziemy busem,pani przy zakupie produktu zapewniała nas SŁOWNIE ,że nie będzie problemu ,żeby razem lecieć i wracać.
  • ~Piotr / 2023-06-04 20:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Jest to mój 6 wyjazd z tego biura zawsze bylo ok ale w tym roku dokładnie ostatniego mają pojechaliśmy do Turcji dokładnie do hotel alarcha 5 gwiazdek w 8 osób . Po dotarciu i zakwaterowaniu zaczeli rozmawiać z nami rodacy którzy opowiadają nam o problemach zdrowotnych w tym hotelu i po 24 godzinach się zaczyna 2 osoby zaczynają chorować . Na prośbę osób około 25 osób zostajemy przeniesieni 40 km okolo 12:15 do innego hotelu ( ja już tam byłem wcześniej) o godz 15 reszta rodziny ląduje w szpitalu z zatruciem!!!! Zero zapytań że strony Itaki o nasze zdrowie jakaś masakra po tych wakacjach spotykamy się w sądzie ( Itaka wiedząc o problemie wciąż wysyła ludzi do tego hotelu narażając ich życie) za chwilę koniec wakacji a rodzina w szpitalu
    ZaletyBrak
  • ~pol / 2019-06-04 16:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Porto San Paolo Hotel San Paolo 26.o5-3.06 Po przyjeżdzie do hotelu kolacja i rozczarowanie Dla mnie i
    dla żony zabrakło wolnego stoika Byliśmy zmuszeni jeść na dworze na stoliku bez obrusa Było bardzo zimno i padał deszcz Dobrze że było zadaszenie Po przyjściu do pokoju chcieliśmy się okąpać ale niestety tylko zimna woda Załączamy telewizor i znowu niespodzianka brak programów Zresztą cały turnus ich nie było Ostatniego dnia opuszczenie pokojów do godziny 10 przed południem a wyjście z hotelu do autobusu o godzinie 2 w nocy Była możliwość wykupienia pokoju za 100 euro Niektórzy skorzystali a reszta koczowała
    ZaletyPiękne zatoczki!!! Obiady i kolacje Miły personel
    WadyPani REZYDENTKA
  • ~Robert / 2021-05-27 16:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Po prostu żenada.
    Aby kupić wycieczkę później martw się sam. Pół dnia trwały przepychanki między wakacje pl a itaka kto ma nam wygenerować kody do testów covid. Wreszcie kupiliśmy sami testy covid a po pięciu minut od zakupu dostaliśmy email z itaka z kodami. Żal pl po prostu. Pozdrawiam Robert
    ZaletyFajne oferty
    WadyWady jak w opinii
  • ~RONO / 2021-09-29 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta znacznie przeklamana. Inny opis inaczej już na miejscu. Obsluga w biurze bardzo okey (biuro itaka w Gdyni) ale pozniej gdy wystąpił problem umywają ręce.
    Podcza powrotu został zniszczony doszczetnie bagaż przez linie lotnicze Nouvelair biuro w zaden sposób NIE pomaga w odszkodowaniu mimo ze wszystkie elementy wycieczki w tym ubezpieczenie zostaly kupione u nich. Korzystalem wczesniej z TUI tam była pelna obsluga nawet po wycieczce. Chcecie sie denerwować wybierzcie ITAKE
    ZaletyObsuga przed sprzedażowa.
    Duza liczba ofert.
    WadyBrak wsparcia po wycieczce.
    Ceny wysokie - oferty przeklamane wizerunkowo.
  • ~Rudyklusek / 2018-07-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Obecna Itaka to Nowa Itaka a jakość usług odpowiada klasie Rainbowtouru.
    Przy organizacji wycieczki objazdowej uwzględnimy jest przede wszystkim interes biura, wymagania kierowcy a na końcu klienta. Jest to żenujące ale prawdziwe- byłam z tym biurem na Islandii i nigdy więcej !!! Program imprezy zmieniony na miejscu bo biuro wykupiło tanie bilety lotnicze ( pobyt 7 dni) a zapomniało zapewnić programu na dzień wyjazdu( wylot o 2.30 czasu warszawskiego). Zwiedzanie obiektów na Islandii to Ok 1/2 godz a pózniej postój godzinny w jakiejś dziurze bo kierowca ma czas wolny. Impreza bez przewodnika - a bilety wstępu i przewodnik to 80€ które daliśmy pilotce. Rzeczywista cena biletów to Ok 30€- rozliczenia nie było. Totalna porażka
    ZaletyZadnych
    WadyBrak przewodnika i program nie dostosowany do rozkładu lotów. Kompletny brak zainteresowania klientem
  • ~Ryszard / 2019-09-26 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Napiszę krótko, wszystim będę odradzał to biuro. W hotelu 5* ( z żaglem Itaki) był syf, bród, psy, koty drapiące o posiłek oraz trup w basenie, gdzie nie było ratowników. Odpowiedź Itaki była na piśmie : "...naszym zdaniem wszystko było w porządku..." A i jeszcze alkohole odpowiedź ..." alkohole importowane były dostępne w wyznaczonym barze..." 200 osób nie znalazło tego baru , tyle ich było ;)
    Zaletyhotel z dużym potencjałem
    Wadyz pięciu gwiazdek, jedna i cztery łzy
  • ~Sebastian / 2022-07-07 07:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga Drodzy Państwo na ITAKA przy zakupie „atrakcyjnych” wycieczek. Moja nie przygoda z Itaka zaczęła się od próby kupienia 7 dniowych wakacji na Wyspach Kanaryjskich. To miał być prezent dla Syna i Jego pierwsza wycieczka wiec starannie próbowałem dobrać rodzaj wypoczynku. Po Ok godzinie przeglądania i dyskusji wybrałem z Panią w Ich Biurze na Al. Jana Pawla II 61 w Warszawie wymarzone wakacje. Pani uprzejmie wydrukowała mi opis oferty z opisem, że do zapłaty. Tu kwota była ustalona na 7058pln. Kwota nie najniższa, ale to pierwsza Nasza wspólna wycieczka wiec chciałem żeby było bajecznie. Po wydrukowaniu oferty z ceną do zapłaty poprosiłem o płatność kartą. Nadmienię tylko, że Pani z Jana Pawla naprawdę się starała i sama na tą wycieczkę mnie nakierowała. W momencie ponownego połączenia się w systemie z moja uzgodnioną i przedstawioną mi już ofertą Pani poinformowała mnie, że moja wymarzona wycieczka będzie kosztować mnie nie bagatela ponad 600pln drożej.
    Nie poddawałem się i poprosiłem o kontakt z centralą….. Na początku był problem ponieważ Pani stwierdziła ze to za długo i ze będzie trzeba czekać min 40 minut, ale chyba miałem szczęście bo telefon centrala odebrała od ręki. Tu też prosto nie było. I kolejne 20 minut by dowiedzieć się, ze to zmiana systemowa nie do poprawienia wiec jak chce to muszę dopłacić 600 złotych więcej, a jak nie to mogę zrezygnować.
    I nie pisał bym tego gdyby nie fakt, że cała sytuacja może faktycznie dotyczyć nie tylko mojej osoby. Jestem bardzo wyczulony na próby oszustwa i bardzo chciałbym przestrzec przed takimi praktykami wszystkich którzy liczą na super „TANIE” wakacje z ITAKA. Mam nadzieje że moj przypadek jest odosobniony, i faktycznie to był przypadkowy błąd systemu. Tylko ze automatyczne zachowanie Pani z Jana Pawla bardziej wskazywało na rutynę, a nie na przypadek. I ostatnie. Konsultacje z Panią, dzieckiem. Budowanie napięcia u mnie i Syna. A na końcu jak bym dostał z plaskacza w pysk. Ja i moje dziecko. Bardzo się zawiodłem. I ostatnie. Wiem ze ITAKA SIĘ MOŻE WYPRZEĆ WSZYSTKIEGO, wiec wszystko tez mam udokumentowane. Pozdrawiam Wszystkich
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~SebiS / 2019-02-09 10:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wybrana w wyszukiwarce. Po zakupie żadnego kontaktu ze strony Itaki. Po zakupie oferty wyszły ukryte koszty które należało opłacić na miejscu, przez co cena zrosła. Domki bungalow zamienione na pokoje w piętrowych barakach, gdzie było słychać sąsiadów na pietrze oraz baraki usytuowane na samym końcu ośrodka obok ruchliwej drogi.taka ofertę zaakceptował itaka dla swoich klientów.
    ZaletySzybkość zawarcia umowy
    WadyRozbieżność w ofercie, ukryte dodatkowe koszty
  • ~Sławomira / 2023-05-25 09:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura podróży Itaka!!! Coraz drożej i niestety coraz gorzej! Jesteśmy na Zakynthos w miejscowości Planos. Wykupiliśmy ofertę z hotelem 5* ale niestety to nie są nawet 4*,restauracja jest oddalona od hotelu o prawie 1 kilometr i plaża również, pokoje bardzo malutkie bez szafy. Każda wycieczka fakultatywna to jakieś nieoczekiwane problemy, spóźnienia, fatalna organizacja. Rezydentka nie odpowiada na telefony, jest tylko zainteresowana sprzedażą wycieczki.
  • ~Stanisław / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestniczyłem w styczniu 2020 roku w objeździe Tajska Uczta dla Ducha. Program ciekawy ale niedopracowany. Plan układany pod wygodę biura a nie turystów. Opieka i inicjatywa ze strony pilota Pana Wojtka na poziomie podstawowym, wiedza i umiejętności jeszcze niżej. Pomoc ze strony przewodnika tajskiego podobnie, zainteresowanie tematem bardzo niskie, informacje udzielane na poziomie przedszkolnym. Jeśli leci się na drugi koniec świata to oczekuje się przynajmniej podstawowego poziomu obsługi. Tajlandia piękna i atrakcyjna ale takie pokazanie może zepsuć najlepsze widoki.
    Zauważam systematyczny spadek jakości usług przewodnickich i przygotowania pilotów Itaki w miarę kolejnych wycieczek. Dla mnie przygody z Itaką skończone, są lepsze biura turystyki!!!
    ZaletyPiękna Tailandia
    WadySłaba obsługa pilota i przewodnika, organizacja nastawiona na wygodę i oszczędności dla Itaki oraz przewodnik
  • ~Stanley / 2020-10-08 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni internauci, może ktoś mi pomoże jak od tych osz........ odzyskać pieniądze, które wpłaciłem na wyjazd a on się nie odbył ze względu na pandemię. Itaka nabiera wody w usta. Czekam już 9 miesiąc na zwrot środków. W biurze w którym wykupiłem wycieczkę odsyłają mnie do centrali i tak w koło wojtek
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co zło
  • ~Teresa / 2021-07-27 14:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczasy w Albanii wykupiliśmy jeszcze w ofercie first minute w 2019. O covidzie nikt jeszcze nie słyszał. Cena all za 8 dni pobytu w nowoczesnym hotelu wyniosła naszą rodzinę ( 3 os.) prawie 8 tys. Postanowiliśmy pierwszy raz zobaczyć ten kraj, zachwalany, jako nowość na rynku turystycznym. Z wiadomych względów w 2020 nie polecieliśmy, zostawiając firmie zaliczkę w wys 1700 zł. A mogliśmy zrezygnować..... W tym czasie firma poinformowała nas, że z powodu pandemii zawieszają loty z naszego miasta. Zgodziliśmy się na wylot z Krakowa. Zaszczepieni, z paszportami czekamy na wakacje w lipcu 2021. Lecimy! Ale korespondencja mailowa to przepychanka. Itaka nie chce zmienić nam lotu z naszego miasta, choć są, Twierdzi najpierw, że sami wyraziliśmy zgodę na Kraków, potem, że zmienią, ale od łebka płacimy za to 502 zł, gdyż to lot rejsowy. Opadły nam ręce, dosyć próśb i nerwów! zarezerwowaliśmy parking w Krakowie. Lecimy stamtąd. Po dojeździe do hotelu otrzymaliśmy pokój w skrzydle B. Klima nie działa, wtłacza ciepłe powietrze. Cholerny gorąc, duszno w pokoju. Noc koszmarna. Pytamy innych Polaków - u nich w pokojach aż za zimno. Składamy szereg próśb i interwencji na recepcji od samego rana. Młódź tam pracująca wciska nam kit, ze klimatyzacja jest bez zarzutu. interwencja rezydenta ( o dziwo, na naszą korzyść, by zmienić pokój- nie przynosi efektu) Mąż biegle włada j. angielskim ( pracownicy hotelu niestety nie) żąda rozmowy z managerem hotelu. Proszę smsem rezydenta, aby interweniował w naszej sprawie. cisza. nic. Zero kontaktu. Ma nas w duuuszy. Po nieprzyjemnej i aroganckiej przepychance słownej z managerem, bo przecież klima pracuje, po całym dniu nerwów i czatowaniu w dusznym pokoju na kolejne "komisje" oceniające sprawność klimy - dostajemy pokój ze sprawnie działającą klimatyzacją. Od pierwszej chwili w pokoju chłodniej i o wiele lepiej. Pokój jest w innym, nowszym skrzydle, C, standard o niebo lepszy. I tak sobie myślę, niech taka sytuacja przytrafi się seniorom, albo komuś, kto nie zna języka angielskiego- urlop 8-dniowy do bani. Pominę już standard w skrzydle B i C. Polaków najwidoczniej Itaka wciska do "gorszego sortu" za kosmiczne pieniądze. Inną sprawą jest też prawie 12-godzinne koczowanie Polaków w lobby, bo o 11.00 trzeba opuścić pokój, co jest ponoć normą, a lot jest o 23.00 !!!! Czekając, osobiście widzieliśmy Szwajcarów, którzy opuszczali pokoje przed 19.00, jak cywilizowani ludzie, ale to inna sprawa:) Tylko Polacy koczowali! Z tym biurem byliśmy 2 razy. I na tym kończymy. Od przyszłego roku - wakacje na własną rękę. Itace dziękujemy- innym odradzamy!
    ZaletySzybki transfer z lotniska do hotelu.
    WadySporo ich, część jest w powyższym opisie.
  • ~Tomasz / 2022-07-15 19:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel Esperides Beach na Rodos - totalny balagan przy przydziale pokojow. Pokoj przydzielony z przeciekajaca umywalka i prysznicem i nieposprzatany, jednym slowem lazienka nie do uzytku przez pierwszy dzien pobytu, dopoki hydraulik nie naprawil wszystkich usterek. Klamliwe wytlumaczenia w recepcji, ze ktos tam mieszkal przed naszym przyjazdem. Chyba wariat. Centrum Obslugi Klienta Itaki zupelnie nie reaguje na zadania zadoscuczynienia za pierwszy dzien pobytu. Po wplynieciu oplaty, wydaja sie umywac rece od wszystkiego. Odmawiaja rowniez opublikowania mojej recenzji, widocznie cenzura przepuszcza tylko oceny na 5 i 6. Wstyd!
    ZaletyWyzywienie, plaza
    WadyPOKOJ
  • ~Tomek / 2021-07-15 16:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Myślałem że po roku poduchy firma postara się o klienta A tu ...strona nie aktualna,oferta mija się z prawdą, zanizone gwiazdki w ofercie wszystko nastawione na zapłać i daj spokój!!!
    ZaletyBrak
    WadySame 2 raz jadę i ostatni wybiorę inne biuro które stara się również po zakupie wycieczki
  • ~Viki / 2022-12-25 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako biuro ok. Ale jako oferty noclegowe zawsze polakow lokują do najgorszej części hotelu gdzie biegają jaszczurki po korytarzu a nawet w niektórych pokojach plus łazienka
    w niektórych hotelach nie estetyczna by się wykąpać tam. Płaci się naprawdę nie małe pieniądze ale z tymi klientami w hotelach Dają minus dla biura.
  • ~WJ / 2021-06-04 17:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Na poziomie prezentacji i sprzedaży oferty sielanka. Rzeczowo, dokładnie. Nawet oczekiwanie na połączenie z konsultantem jest szybsze i dłużej dostępne.
    Po zapłaceniu całości Itaka anuluje rezerwację, proponując dwa hotele w innej lokalizacji lub bony turystyczne, żadnej opcji zwrotu pieniędzy. Ponieważ lokalizacja uległa zmianie jedna z par chciała zrezygnować. Żal mi branży, która bardzo ucierpiała na pandemii i zapronowaliśmy zmianę na inne osoby. Z 2 dorosłych na jednego dorosłego i dwoje małych dzieci. Itaką w tym momencie policzyła za dziecko (poniżej 10 roku życia) policzyła o 30% więcej niż za dorosłego. Natomiast dziecku nie przysługiwała limit bagażu.Potem dostałam informację, że mam jeszcze raz zapłacić i było to 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty Efekt jest taki, że mam nadpłatę, której nie mogę odzyskać. I jeszcze skrócono nam pobyt o cały dzień. Z premedytacją, Itaką wiedziała, że wrócimy czarterem Smartwings, który przywiózł klientów z Polski.
    WadySłaba komunikacja, trudności z połączenie, informacja o anulowaniu oferty nie wiązała się ani za zwrotem zapłaty ani dodatkowego ubezpieczenie. Kazano się zwrócić do ubezpieczyciela mimo, że umowa była z Itaką i to Itaką anulowała rezerwacje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976