Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1074 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2020-12-22 22:48
    Ocena: 2.33 / 5
    waga na biuro ITAKA - oszusci. Celowo wprowadzaja Klientow w blad obiecujac przez wykupieniem wycieczki ze w przypadku obowiazki kwarantanny na powrocie do kraju bedzie mozna zmienic termin wyjazdu lub zwroca pieniadze. Gdy pojawilo sie rozporzadzenie wprowadzajace obowiazek kwarantanny biuro za zmiane terminu zawolalo dodatkowo 70% ceny wyjazdu !!!! Malo tego zdjeli ze strony internetowej informacje o tym ze zwroca pieniadze lub zagwarantuja zmiane terminu.
    Potraktowali nas jak dziadow tym samym zbijaja majatek na krzywdzie Klientow. Gratulacje dla Zarzadu !!!
    Mam nadzieje ze uda sie komus przeczytac opinie przed wykupem wycieczki w biurze ITAKA
  • ~joanna / 2022-09-28 12:21
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam biura w ogóle zdarzyła nam się przykra sytuacja z personelem hotelu żadnych przeprosin ze strony Biura wszystko zwalili na hotel pilnujcie dzieci bo na biuro nie ma co liczyć żenada
    Zaletyżadnych
    Wadybrak wsparcia biura
  • ~Kalafior / 2021-08-30 21:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka objazdowa nad Jezioro Garda.Przyjazd do hotelu o godzinie 15. Mimo tego,że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15 pokoje dostaliśmy o godzinie 19-brak reakcji pani przewodnik.Ogolnie totalny brak organizacji podczas zwiedzania okolic przepięknego Jeziora Garda. Brak czasu wolnego.Zamist delektować się urokami włoskich kawiarni,biegaliśmy dosłownie za Panią przewodnik bo na nic nie było czasu ,nawet na chwilę relaksu we włoskim stylu
    ZaletyPiękne widoki
    Wadykalafiorek29@gmail.com
  • ~Karolina / 2019-08-17 11:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam wszystko, co napisała Pani Milena. Od 11.00 koczowaliśmy na lotnisku w Modlinie, lot , który miał się odbyć o 13.10, co godzinę był przekładany o kolejną godzinę. Tak zwodzono nas do wieczora, kiedy to koło 19.00-20.00 lot został odwołany. Pani z Itaki zapewniła, że najpóźniej następnego dnia polecimy, a teraz zawiozą nas do hotelu. Powiedziała też (i powiedziano tak też na infolinii Itaki) , że dostaniemy smsy z nowymi danymi lotu, a osoby które blisko mieszkają, mogą pojechać do domu.
    My zdecydowaliśmy się pojechać do domu, bo Itaka nie wiedziała ile to wszystko potrwa zanim zakwaterują ludzi w hotelach.
    Już w domu, na spokojnie, kupiliśmy sobie za 600 zł (total dla rodziny 2+2 -LOT ma akurat promocję do Warny :) ) bilety na własną rękę, bo nie chcieliśmy ryzykować kolejnego koczowania. Całe szczęście, bo SMS z danymi nowego lotu nigdy do nas nie dotarł, a o transferze do Katowic dowiedzieliśmy się z tablicy odlotów online Modlina. Do tej pory Itaka nie zainteresowała się, co się z nami dzieje, gdzie jesteśmy i dlaczego nie wsiedliśmy do autokaru. My sami zadzwoniliśmy do biura, aby nie skasowali nam.przypadkiem hotelu.
    Bardzo współczuję ludziom, z którymi spędziłam cały dzień na lotnisku, a którzy musieli spędzić na nim również noc, tylko że w innym mieście i jeszcze jechać z małymi dziećmi, nocą, kilka godzin autokarem. Powinny posypać się pozwy o odszkodowania i mam nadzieję że tak będzie, ale żadne pieniądze nie zwrócą nam straconego dnia, nerwów, zmęczenia, głodu i fatalnego początku urlopu :(
  • ~Kc61 / 2019-06-18 10:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Kompletna ignorancja i totalne oszustwo. Z pobytu oferowanego (8 dniowego) dwa dni stracone przez organizację lotów.zaliczają dzień pobytu nawet jak wylot jest o godz.23.55, za to transfer powrotny o 6.50 w 8 dniu zmieniony w ostatnie chwili a na lotnisku okazało się że lot opóżniony o niemal trzy godziny. Nigdy więcej z ITAKĄ. Znowu trzeba przysolić karę finansową za takie praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyKlient liczy się póki nie zrobi przelewu
  • ~Klient / 2018-07-04 22:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Od kilku lat jestem klientem Itaki. Zeszłoroczne wakacje we Włoszech i obecnie trwającą wycieczka do Chorwacji to porażka. Autokar bez WC, jest ale nie wolno z niego korzystać, TV jest ale także nie można z niego korzystać, zepsuta klimatyzacja w autokarze i na horyzoncie za dwa dni Hotel Arkada na Hvarze bez klimatyzacji, że smierdzacymi łazienkami. Po powrocie złożę skargę i jest to moja ostatnia podróż z Itaką.
    ZaletyKrajobrazy
    WadyOrganizacja, dbalosc o klienta, hotel z 4 noclegami na Hvarze Arkada bez klimatyzacji i brudny
  • ~Krystyna / 2019-04-24 15:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia jest o BOK i generalnie o ITACE. Wyjazd jeszcze się nie odbył, więc samego wyjazdu jeszcze nie opiniuję.

    Wykupiłam wycieczkę, z godziną wylotu o 6:35. Dwa i pół tygodnia przed wylotem zmieniono godzinę wylotu, oczywiście na późniejszą, by półtora tygodnia przed wylotem zmienić ją na jeszcze późniejszą.

    Na chwilę obecną wylot jest opóźniony o 8 godzin, co w praktyce oznacza, że stracimy cały jeden dzień pobytu na miejscu (według planu wycieczki mieliśmy być na miejscu o 9:55, obecnie mowa jest o 17:15). Mogę się założyć, że kilka dni przed wylotem ponownie zmienią, na jeszcze późniejszą, a ITAKA będzie miała ten fakt głęboko w poważaniu.

    Na moje pytanie, czy czują się chociażby trochę zobowiązani zrekompensować klientom utratę tych godzin, nie usłyszałam nawet cienia "jest nam przykro z tego powodu". No to droga ITAKO, mnie też, następnym razem pozostanę przy TUI.
  • ~Krzysztof / 2020-02-07 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rodzinny, 2 tygodniowy wyjazd na Kubę w okresie świąteczno-noworocznym. Samoloty opóźnione, na Kubę 24 h, powrotny 6 h. Itaka nie uznaje żadnych reklamacji za stracony dzień pobytu, decyzja odmowna... Według Itaka płacisz za 15 dni wakacji/urlopu i nie ważne, ile dni spędzisz na lotnisku, a ile w hotelu... NIGDY WIĘCEj z ITAKA, PRZESTRZEGAM!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, reklamacje - DRAMAT!
  • ~Krzysztof / 2024-08-17 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Program wycieczki nie przeładowany, Efez, Pergamon, Troja dla lubiących wykopaliska, poza tym nic więcej tam nie ma. Stambuł ciekawy i interesujący, Ankara to kompletna porażka, w mauzoleum Ataturka nawet Turcy się nudzą poza tym nic tam nie ma. Kapadocja interesująca. Hotel w Ankarze to nieporozumienie, stary, brudny i okolica szemrana. Hotel BELKOM który serwowany jest na początek i koniec wycieczki teoretycznie w Antaly a praktycznie 40 km poza, stołówka brudna, pokoje z widokiem na pole folii. Wyżywienie standart czyli bez dań regionalnych. Autokar i kierowca bardzo dobry, klimatyzacja działała dobrze czyli nie była ani za zimno ani za ciepło. Co do pracy pilota Turka to raczej porażka, Jak sam stwierdził nie jest pracownikiem ITAKI a firmy tureckiej. Dało się to odczuć w czasie całej wycieczki. Na pytanie uczestników w drugim dniu czy można tu coś w okolicy hotelu kupić stwierdził że on jest od oprowadzania po zabytkach a nie po sklepach. A w Kapadocji zaprowadził wycieczkę do ekskluzywnego sklepu gdzie ceny były dwukrotnie wyższe niż w innych sklepach a następnie do sklepu Eleven ze skórami gdzie nastąpił szczyt chamstwa tureckiego. Każdym uczestnikiem wycieczki "zaopiekował" się sprzedawca sklepu który na siłę starał się wcisnąć towar. W związku z tym że z żoną nie byliśmy zainteresowani zakupami nasz pan pilot Ahmed wziął nas praktycznie za kołnierz i wyrzucił ze sklepu. Ahmed zainteresowany był mocno wycieczkami fakultatywnymi. Poza tym co w fakultatywnych wycieczkach w programie zorganizował jeszcze: Noc w Ankarze-30EUR, Jazda jeepami w Kapadocji-60EUR rano albo wieczorem, Wycieczka do skał-30EUR, Wieczór w Antaly -30EUR. Sumarycznie wycieczki fakultatywne razem kosztowały ok 500EUR. Niechętnie Ahmed patrzył na tych którzy z fakultetów nie korzystali. Podsumowując - wycieczka która kosztuje teoretycznie 3500zł praktycznie kosztuje 7000zł co na jakość imprezy jest ceną bardzo wygórowaną i nie adekwatną do jakości.
    Zaletydość interesujący program
    Wadyobsługa, byle jakie hotele
  • ~Kuba / 2023-07-04 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakup wycieczki do Albani - wylot 13:00 - przestawiony na 23:50 - i jeszcze 0 przeprosin nic kompletnie nic, zero jakiegokolwiek wsparcia, zrozumienia, przeprosic od Nowa ITAKA - dramat.

    Kradna czlowieka z calego dnia pobytu.
    Zaletybrak
    WadyDramat
  • ~Ladybird / 2022-08-23 15:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura. Rezerwacja na wczasy w Turcji kupiona jako first minute z podanymi konkretnymi datami wylotu i odlotu, bez godzin oczywiście 28.08-4.09.
    Gdyby nie to, ze sama odezwałam się na 5 dni przed wylotem z prośbą o potwierdzenie godzin to prawdopodobnie na dwa dni przed wylotem dowiedziałabym się, że moje wakacje zostały wydłużone o jeden dzień do 5.09( niezgodne z datami umieszczonymi w dokumencie rezerwacji), ale oczywiście wymeldowanie ma nastąpić 4.09 o godzinie 12:00 w południe. Czyli mam dwa wyjścia, albo koczować w lobby hotelu od 12:00 4 września do 5 września do godziny 1:00 w nocy, albo ( jeśli jest możliwość ) dokupić przedłużenie doby.
    Jest już za późno na rezygnację. Itaka chętnie zwróci nam koszt, ale gdzie ja teraz znajdę na 5 dni przed wylotem wakacje w cenie z grudnia 2021?!?
    Nigdy więcej nie polecę z tym biurem podróży. To jest oszustwo i oni dobrze już w grudniu wiedzieli co robią i nie uwierzę w tłumaczenia, bo lotnisko, bo samolot...Idą złe czasy, takich klientów jak ja jest więcej. Mam nadzieję, że dostaną za to wszystko po tyłku. W Coralu nigdy nie mała miejsca tak manipulacja, a latam od kilkunastu lat na wakacje za granicę,rok w rok, czasem nawet po dwa razy w roku.
    Wadyuboga oferta hoteli w Turcji w porównaniu z Coralem
    manipulacja datami wylotów po fakcie
    nie poinformowali mnie w żaden sposób, że wydłużyli mi wakacje o jeden dzień, bez zapewnienia w tym czasie pokoju
  • ~Lamamodeon / 2023-09-30 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Cały trip oceniałem bardzo dobrze, jednak to co spotkało nas ostatniego dnia, to jakaś chora kpina. Uwielbiam Grecję i nie pierwszy raz korzystałem z ofert z różnych biur podróży, ale z taką sytuacją spotykam się dosłownie pierwszy raz! Zgodnie z ofertą, wycieczka miała trwać do 01.10 gdzie lot powrotny jest o 4 nad ranem. Dzień wcześniej okazało się, że do 11 musimy się wymeldować, chyba że chcemy przedłużyć dobę do 12 w nocy za jedyne 97 EUR. Autokar na lotnisko przyjeżdża o godzinie 1:45 więc sam fakt przedłużania doby do 12 w nocy po to, żeby siedzieć w lobby jeszcze 2h to jakiś niesmaczny żart. Żeby było lepiej, to swoje zameldowanie zaczęliśmy po godzinie 4 rano (oczywiście płacąc za cały dzień). Dzięki wspaniałej Itace spędziliśmy jedynie 16h na walizkach, czekając na transport powrotny. To jest po prostu żenada i błazenada. Oczywiście w ofercie i podsumowaniu zakupu, nie było zadnej informacji o tym, że ostatnią dobę trzeba załatwiać sobie samemu. Rezydent z pogardą powiedział, że informował o tym na spotkaniu (odbyło się one dwa dni po przylocie) i wg niego to załatwia całą sprawę. Itaka celowo nie informuje o takich "drobnostkach". My razem z żoną, poradziliśmy sobie jakoś, ale nie jestem w stanie sobie wyobrazić, na jaki stres muszą być narażone rodziny z dziećmi, starsi ludzie, lub ktoś kto nie zna języka. Nigdy więcej podróży z Itaka! Dużo mniejsze firmy z negatywnymi opiniami nie robi takich rzeczy.
    ZaletyHotel, który wybraliśmy
    WadyItaka to jedna wielka wada
  • ~Leszek / 2021-10-02 18:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta obejmowała luksusowy hotel "Majestic" na Santorini i wspaniały pokój. Cena wysoka więc myślałem, że będzie ok. Tymczasem pokój nie spełnia standardu nawet 3 gwiazdek. Jest mały, ciemny i bezsensownie wyposażony. Meble typu Ikea ale znacznie gorsze, są stare i poobijane, farma ścian obdrapana. Łazienka zniszczona, uszczelki kabiny ociekają rdzą i brudem, podobnie umywalka.
    WadyPołożenie nie najlepsze. brak dowozu do miasta - 2 km.
  • ~Leszko58 / 2021-10-09 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z żoną z wakacji w Turcji.Itaka markuje hotel ,który faktycznie jest w innych ofertach ,jako 3 gwiazdkowy - w biurze Itaka urósł do rangi 5-iu gwiazdek .Oczywiście po powrocie , dostaje wiadomość proszącą o wystawienie opinii , która jak się domyślacie , była beznadziejna.
    Samo miejsce cudownie ( Ozdere ) , ale jak jesteś przygotowany że wykupiłeś 5* , a na miejscu zastajesz , 2,5* w porywach 3* , no to wielkie rozczarowanie. Opis oferty upiększony na Maxa ,wyglądało na to że nikt z Itaki ,który dokonuje takich opisów , nie widział tego miejsca i hotelu nigdy na własne oczy......Podsumowując - była to ostatnia moja wyprawa z Itaką.....
    Zaletypiękne miejsce , hotel bezpośrednio przy plaży
    Wadybrak by było miejsca na ich wymienianie. Największa wada , oferta wprowadzała w błąd i skłąniała nas z góry do wysokich oczekiwań.
  • ~Łukasz / 2019-10-22 16:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
    ZaletyBrak
    WadyOferty mocno przekoloryzowane
    Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
    Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
  • ~Małgorzata / 2021-05-12 19:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie mogę się od wielu dni z nikim skontaktować w sprawie zwrotu pieniędzy za moją zeszłoroczna rezerwację. Nie otrzymuję odpowiedzi na maile. Na infolinii Pani obiecała mnie przełączyć do koleżanki, po czym zrzuciła mnie do głównego menu. 40 min czekania i nic!
  • ~Małgorzata / 2024-01-02 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    To miała być podróż życia Madagaskar objazdówka a okazało się wielką porażką.W busach którymi podróżowaliśmy nie było mikrofonów więc od pierwszego dnia pani pilotka powiedziała cytuję, że nie będzie sobie ździerała gardła i tak też było. Powiedziała nam że jak chcemy dowiedzieć się coś o Madagaskarze to mamy sobie kupić książkę J. Kreta "Mój Madagaskar".Po interwencji całej grupy nagrała się w telefonie, ale próba odtworzenia w jadącym i hałaśliwym busie też okazała się porażką.
    ZaletyPiękna przyroda mili ludzie ciepła woda
    WadyJak wyżej na takie podróże biuro Itaka powinno brać sprawdzonych pilotów a przede wszystkim wyposažać ich w mikrofony.Oprócz tego opózniony lot powrotny o 15 godz. Po 6 godz dostaliśmy 1małą butelkę wody i to wszystko a były też rodziny z małymi dziećmi. Po 9 godz dopiero zaczęli nas rozwodzić do hoteli na kolacje.
  • ~Marcin / 2024-11-28 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy ITAKA ma problemy finansowe?
    Pytam, ponieważ obsługa mojego wyjazdu na to wskazuje. ITAKA na niewiele ponad miesiąc przed wylotem zmieniła hotel, do którego mieliśmy polecieć (Tajlandia), życząc sobie przy tym dopłaty do wyjazdu. Dodatkowo zmiana na hotel o gorszych opiniach.
    Nie byliśmy zadowoleni z tej decyzji, ale postanowiliśmy zaakceptować nowe warunki. Po dwóch tygodniach od tego wydarzenia otrzymaliśmy informację, że na miejscu mamy dopłacić 3x950zł za kolację sylwestrową, której nie zamawialiśmy. Nie zgodziliśmy się na to. Itaka zaproponowała hotel alternatywny - oczywiście ponownie gorszy niż pierwotnie wybrany. Co będzie dalej? Nie wiem, ale przestrzegam przed wybieraniem tego biura - dużo bezpieczniej organizować wyjazd samodzielnie. Wybraliśmy Itakę tylko ze względu na BON WAKACYJNY, który musimy wykorzystać.
    ZaletyOdpowiadają na maile
    WadyZmieniają warunki wycieczek po płatności
  • ~Marcoka / 2023-12-20 20:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Wakacje w tym roku na Rodos w okresie i rejonie gdzie panował pożar. Itaka ogłosiła że można bezkosztowo zrezygnować lub przebukować. Niestety 0 szans na dodzwonienie się ani żeden inny kontakt z biurem w efekcie zmuszeni byliśmy wylecieć na te wczasy z duszą na ramieniu. Na miejscu w hotelu oczywiście oprócz zadymienia polscy turyści zażenowani pomocą rezydentów ITAKI. Jedyną pomoc przy ewakuacji otrzymali od miejscowych władz na Rodos. Rezydenci jedynie sprzedalwali wycieczki, kompletnie żadnej pomocy lub nawet informacji nie można bylo od nich wydobyć. Po stresującym podbycie postanowiliśmy napisać reklamację. Która niestety nic nie dała. Miła odpowiedź z Itaki iż można napisać odwołanie od reklamacji z zaznaczeniem że na odwołanie nie mają wogóle terminu na odpowiedź. I tak oczywiście już 3 miesiac się dzieje. Zero reakcji.!!! Pomimo iż co roku zostawiamy w Itacie ponad 20 000 zł nikt się nami nie przejął. Gorąco odradzam bo w razie jakiejkolwoek reklanmacji lub pomocy ze strony Itaki nawet na miejscu na wakacjach nie ma nawet co liczyć. Nigdy wiecej z Itaką !!!!
    Zaletyrelatywnie tanie oferty
    Wadyzero pomocy i zero możliwości reklamacji. Totalne olewanie klienta
  • ~Marek / 2021-09-30 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli sam jesteś w stanie ogarnąć kiedy co robić, kiedy są wycieczki fakultatywne oraz co warto na nich wiedzieć to ok. Ale rezydenci ITAKI nie istnieją. Oburzają się na problemy gości, nic nie rozwiązują i są dla picu. Wydając 10k zł na wycieczkę spodziewałem się chociaż pozorów, a dostałem przeświadczenie, że równie dobrze mogłem pojechać bez biura. W końcu i tak o wszystko musiałem zadbać sam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, rezydenci, biuro stacjonarne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1074
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 973
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 554
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 181
Oasis Tours
Ocena: 4.95, ilość opinii: 74
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192