Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BONA / 2021-10-04 19:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni Państwo, przestrzegam przez korzystaniem z usług Biura Itaka a zarazem wylotu na Zanzibar. Turyści koczują na lotnisku, nie ma kontaktu z rezydentem. Jakoś zalecicie ale powrót to masakra. Przekładanie lotu co kilka godzin 04.10.2021 godzina 01:15 następnie 17:15 następnie 22:00 a tak naprawdę nie wiadomo o której wylecimy. Przestrzegam wszystkich i pozdrawiam. Wytrwałości
    WadyLekceważenie klienta
  • ~CARLOS / 2018-08-20 21:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam wszystkich.
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług Itaka.
    Powodem jest podejście firmy do mnie w sprawie kradzieży rzeczy z pokoju nr 2101 w Hotelu Puchet na Ibizie - oznaczony ŻAGLEM ITAKI. Nie była to pierwsza czy druga podróż, ale na pewno ostatnia.
    Jestem zbulwersowany, że Itaka nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności, a nawet nie chciała pośredniczyć w komunikacji z hotelem.

    ????????????????
    Wadypozostawianie klienta samemu sobie
  • ~Daniel / 2022-03-04 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam byłem z itaka 10 lat współpraca układała się bardzo dobrze do ostatniego wyjazdu w 2020 r przez nie kompetencje pracowników mało że straciłem wyjazd i to zgłaszając reklamację pisząc dzwoniąc nie ma z kim kompetentnym rozmawiać przeciąganie liny trwało dobre 3 m-ce i tak itaka się wybieliła a ja zostałem beż zwrotu chociażby 30 % ceny wycieczki w ten sposób odcielem się od tego biura podróży i brzeszrdlem do rainbow teraz liczy się tylko kasa szybko szybko 8 następny klient szkoda że spadają na tzw psy strasznie obniżyli loty pozdrawiam D .S
  • ~dolores / 2019-07-24 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam z rodzina (mezem,6 letnia corka i tesciami) na Zakhyntos w tym roku, wycieczke wykupilam juz w zeszlym listopadzie czyli 8 miesiecy wczesniej dodam ze byly to moje 1 wakacje od 9 lat i pierwsze z corka chcialam jej pokazac jak fajna jest Grecje a o Zakhyntos mazylam od doprych paru lat. z mezem poswiecilismy duzo czasu aby wybrac fajny hotel chcielismy hotel miejski blisko plazy nowy bez tłumów wiec wybralismy Porto Planos Beach "wybudowany" w 2017r nowy pokoje eleganckie nowoczesne itp., wylot mial byc z goleniowa hotel extra wycieczka zaplacona wszytsko gotowe teraz trzeba czekac. 1 problem zmieniono nam wylot z goleniowa na poznan mowie dobrze zdaza sie nie bede sie czepiac damy rade choc nie bylo nam to na reke ale ok. doszlo do wylotu stawilismy sie na lotniku wszytsko ok lecimyyy. transport do hotelu ok wysiadamy przed budynkiem ktory byl w ofercie idziemy do recepcji zalatwiac formalnosci i tu prolem nr 2 podzial pokojow moi tesciowie ktorych dobukowywalam w grudniu dostali ladny pokoj taki jaki mial byc nie lczac niedzialajacej klimatyzacji a ukrop makabryczny no to pora na nasz pokoj , Pani nas wyprowadzila z danego budynku zaprowadzila do budynku obok mowie kurde mialo byc w tamtym budynku ale ok idziemy dalej do windy na 3 pietro idziemy dostajemy klucz! kto ma teraz pokoje na klucz! mijamy wszytskie normalnie pokoje i jest ostatni mowie jakis niski pani otwiera nam drzwi a mnie walizki z reki wypadaja ! to co ukazalo sie moim ocza bylo niskim ze skosem "pokojem" ciemnym moje pierwsze pytanie brzmialo czy tu nie ma okien po czym bylo 1 malutkie okienko JEDNO ktore wychodzilo na sciane zadnego balkonu wiekszego okna NIC łoże malzenskie bylo 2 luzkami zlaczonymi wiec nie bylo nawet mozliwoci zeby corka z nami spaa bo sie rozjezdzalo na 2 czesci ciemno duszno praktycznie bez okna bo to male okienko tesciowie mieli w toalecie takie samo. wiec pytam tej pani czy to jakis zart a ona sie dziwi i pyta czy nie podoba mi sie pokoj wiec rozpoczelam procedure wymiany pokoju na takie jaki mielismy w ofercie bo to co dostalismy nie zalugiwalo nawet na 2 gwiazdki a mialo byc 4 nowoczesny NOWY hotel. w recepcji usluszalam ze nie maja wolnych pokoi zebym gadala z rezydentka wiec nie dos ze czekalam na rezydentke i lecialy mi godziny z moich "wymazonych" wakacji to zadzwonilam do biura do pani ktora sprzedawala mi ta wycieczke i tez uslyszalam ze mam isc do rezydentki wiec udalo mi sie pania zlapac i po 3h biegania uslyszalam ze nie maja dla mnie innego pokoju masakra jestem tak wsciekla z Itaka sa zawsze problemy biora najgorsze pokoje i polskich turystow traktuja jak debili ktorym sie nic nie nalezy. dodam ze do pokoju byl doloczony "taras" ktorego tarasem nazwac nie mozna byl to niewybudowany kawalek pokoju ogrodzony plotkiem z wystajacymi drutami zbrojeniowymi przypominam ze bylam z 6 latka. w pokoju bylo ciemno duszno i unosil sie zapach kanalizy. JESTEM TAK ZLA I ZAWIEDZIONA OCZYWISCIE WYSTOSUJE ODPOWIEDNIA OPINIE I ZLOZE REKLAMACJE ALE PO ITACE NIE OCZEKUJE ZBYT WIELE BO WIDZIALAM INNE HISTORIE I OPIENIE. Pokoj byl jakas dobudowka wygladal jak schowek na sprzet zepsuliscie mi wyjazd bo z dzieckiem nie siedze tylko wieczoem w tym pokoju i ide spac tylko bylam tam czesciej i za kazdym razem dostawalam szaly dodam jeszcz ze uzadzenie klimatyzacji bylo tak zamontowane ze wialo cala noc po nogach i bardzo czesto nie bylo pradu moja tesciowa utknela w windzie . jedna wielka zenada.
  • ~Emil / 2023-06-21 14:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry,
    13 czerwca wróciliśmy z KOS, była to nasza 5 wycieczka do Grecji, najgorsza wycieczka. Opinia ta powstała tylko i wyłącznie z powodu animatorów. Wykupiliśmy dwie wycieczki, jedna do Bodrum a drugą objazdową.
    Na wycieczce do Bodrum naszym animatorem był pan Michał. Na wycieczki się jeździ aby liznać coś historii, tak bynajmniej my mamy. Pan nas wiózł przez 30 mina na taras widokowy, powiedział trzy zdania dał 5 min na fote i zawiózł do jubilera - mega wycieczka. Na koniec zaprowadził nas na bazar i do swojej ulubionej restauracji :) (domyślam się dlaczego ulubiona, ale o tym dalej) zapewniał nas, że tu zjemy dobrze, zdrowo i nikt was nie oszuka :) z całego autokaru 3/4 zostało, żeby zjeść. Ktoś zażartował i zapytał czy tu też mamy się targować, odpowiedział że nie, ale możemy próbować. Zamówiliśmy na dwie osoby dorosłe 1,5dania bo tak nam polecili - spróbować tureckiego kebaba. Menu bez cen bylko waga dania- no ok, ale ma być uczciwie. Na koniec rachunek w lirach z przelicznika w kantorze powinno był około 47EUR. Zapłaciliśmy 87EUR. Ja wiem że pan Michał ma prowizję z naganiania klientów ale chyba marże powinien zmniejszyć. Ostrzygli nas wszystkich jak owce. Druga objazdowa, najpierw 30min czekania bo animator wskazał ludziom złe miejsce odbioru a później gonitwa. Tu macie 15 tam 20 min, zawieźli nas do ZIA, miał być taras widokowy, był 20 min po bruku w jedną stronę, ale zawiózł do sklepu znajomej po oliwki, oleje itd. Późnej wizyta w tłoczni oleju i zakupy. Miody i zakupy. W stolicy KOS, 30 min. To nie są wycieczki, żeby coś się dowiedzieć tylko komercyjne, alby oni zarobili. Gnój straszny. Odradzam tą wycieczkę każdemu. W przyszłym roku z innym biurem polecimy.
    ZaletyFajny hotel i jedzenie
    Wadyanimatorzy, wycieczki
  • ~hawek / 2020-12-10 12:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem wieloletnim klientem Itaki,ale to co oni wyprawiają to zwykłe metody zbójeckie.
    Wycieczka wisi na tablicy. Wszyscy komplet, ludzie wpłacają pieniązki i w tm momencie kiedy jest full, nagle wycieczka anulowana. Ci co wpłacili teraz będę się szargać o zwrot. Omijajcie szerokim łukiem! Jeśli chcecie nie nabawić się poważnej nerwicy!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~IW / 2020-02-18 22:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Madagaskar
    ostrzegam przed wykupem przelotu w biznes klasie synadard ponizej economy
    biuro nie bierze odpowiedzialności za czarter ale bierze pełną opłatę

    druga sprawa to wycieczki fakultatywne
    cena horendalna do jakości

    polecam lokalnych operatorów
  • ~Iwona / 2024-05-13 12:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedno wielkie nieporozumienie. Na objazdową wycieczkę po Turcji dali nam polskiego przewodnika, który pierwszy raz był w Turcji!!! (bez komentarza). Na pytania odpowiadał nie wiem, chyba, nie jestem pewny. Sam przekaz informacji straszny, błędy gramatyczne, czytanie informacji z kartki, po paru minutach wszyscy w autokarze spali. Zero wiedzy i przygotowania ciągłe powtarzanie "Proszę państwa" i "aczkolwiek" "zaraz po jego śmierci uznali go za zmarłego", żenada roku. Młody przewodnik nie radził sobie z grupą, traktował nas jak dzieci na obozie zakazując, strasząc i krzycząc na nas. Brak wi-fi w autokarze, chociaż miało być, nie dostaliśmy zestawów słuchawkowych też miały być zapewnione, słuchawki zostały rozdane tylko w Stambule w pałacu ale niestety nie działały. Tam gdzie chciała zatrzymać się wycieczka, to nie było czasu ale w sklepie z biżuterią i skórami czas był nieograniczony, straciliśmy tam po 1,5 godziny i przewodnik nikogo nie pospieszał. Hotele dobrane na obrzeżach, żeby nie było gdzie wyjść wieczorem, a jak już coś było to w takiej dzielnicy, że strach było wyjść. Do tego Itaka zarabia na biletach np. wstęp do skalnego miasta kosztował 3 euro a przewodnik zbierał od osoby po 20 euro!!!- rozbój w biały dzień. Wszystkich namawiał na tą wycieczkę "the must to see", jak ludzie zobaczyli różnicę w cenie chcieli zrezygnować, ale już nie mogli.
    ZaletySuper kierowca
  • ~Izabela / 2021-06-26 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie zostałam byłą klientką Itaki. Najpierw nie mogłam się przez 2 dni dodzwonić, na maila nikt nie odpowiedział, potem zrobiłam rezerwację wycieczki, od razu całą kwotę a dziś po paru dniach od rezerwacji dostaję telefon że nie ma już miejsc, bo moja wpłata "nie została odnotowana" i przyszła za późno. Nie było jak kiedyś telefonu, maila, itp że coś jest nie tak. Cóż, ceny 200%, klienci są więc można olać jednego. Życzę was aby kolejna fala pandemii zmiotła was z rynku na zawsze a jeśli przeżyjecie abyście tak jak kiedyś żebrali o klienta promocjami, telefonami i mailami. Ja się z wami żegnam na zawsze.
  • ~Jadzia / 2022-09-01 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta wycieczka do Chorwacji to tragedia.
    Nigdy więcej ITAKA.
    Pilot gbur, nastawiony na wyzysk.
    Wycieczka miala calkiem inny przebieg niz byl ustalony.
    Dużo jeżdzenia zbędnego autokarem .
    Opłata na miejscu wyższa niż zapowiedziana.
    Taniutkie hotele, bez klimy z fatalnymi łazienkami. Jedzenie monotonne. Często woda do picia zamiast soków. Autokar stary, którysię zepsuł na trasie. Mało czasu na zwiedzanie. Wszystko ciągle w biegu. Cały czas w autokarze. Te wakacje bardziej wymęczyły niż dały odpoczynek.
    ZaletyWidoki, klimat...
    WadyCała reszta....
  • ~Jarek / 2020-12-22 22:48
    Ocena: 2.33 / 5
    waga na biuro ITAKA - oszusci. Celowo wprowadzaja Klientow w blad obiecujac przez wykupieniem wycieczki ze w przypadku obowiazki kwarantanny na powrocie do kraju bedzie mozna zmienic termin wyjazdu lub zwroca pieniadze. Gdy pojawilo sie rozporzadzenie wprowadzajace obowiazek kwarantanny biuro za zmiane terminu zawolalo dodatkowo 70% ceny wyjazdu !!!! Malo tego zdjeli ze strony internetowej informacje o tym ze zwroca pieniadze lub zagwarantuja zmiane terminu.
    Potraktowali nas jak dziadow tym samym zbijaja majatek na krzywdzie Klientow. Gratulacje dla Zarzadu !!!
    Mam nadzieje ze uda sie komus przeczytac opinie przed wykupem wycieczki w biurze ITAKA
  • ~joanna / 2022-09-28 12:21
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam biura w ogóle zdarzyła nam się przykra sytuacja z personelem hotelu żadnych przeprosin ze strony Biura wszystko zwalili na hotel pilnujcie dzieci bo na biuro nie ma co liczyć żenada
    Zaletyżadnych
    Wadybrak wsparcia biura
  • ~Kalafior / 2021-08-30 21:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka objazdowa nad Jezioro Garda.Przyjazd do hotelu o godzinie 15. Mimo tego,że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15 pokoje dostaliśmy o godzinie 19-brak reakcji pani przewodnik.Ogolnie totalny brak organizacji podczas zwiedzania okolic przepięknego Jeziora Garda. Brak czasu wolnego.Zamist delektować się urokami włoskich kawiarni,biegaliśmy dosłownie za Panią przewodnik bo na nic nie było czasu ,nawet na chwilę relaksu we włoskim stylu
    ZaletyPiękne widoki
    Wadykalafiorek29@gmail.com
  • ~Karolina / 2019-08-17 11:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam wszystko, co napisała Pani Milena. Od 11.00 koczowaliśmy na lotnisku w Modlinie, lot , który miał się odbyć o 13.10, co godzinę był przekładany o kolejną godzinę. Tak zwodzono nas do wieczora, kiedy to koło 19.00-20.00 lot został odwołany. Pani z Itaki zapewniła, że najpóźniej następnego dnia polecimy, a teraz zawiozą nas do hotelu. Powiedziała też (i powiedziano tak też na infolinii Itaki) , że dostaniemy smsy z nowymi danymi lotu, a osoby które blisko mieszkają, mogą pojechać do domu.
    My zdecydowaliśmy się pojechać do domu, bo Itaka nie wiedziała ile to wszystko potrwa zanim zakwaterują ludzi w hotelach.
    Już w domu, na spokojnie, kupiliśmy sobie za 600 zł (total dla rodziny 2+2 -LOT ma akurat promocję do Warny :) ) bilety na własną rękę, bo nie chcieliśmy ryzykować kolejnego koczowania. Całe szczęście, bo SMS z danymi nowego lotu nigdy do nas nie dotarł, a o transferze do Katowic dowiedzieliśmy się z tablicy odlotów online Modlina. Do tej pory Itaka nie zainteresowała się, co się z nami dzieje, gdzie jesteśmy i dlaczego nie wsiedliśmy do autokaru. My sami zadzwoniliśmy do biura, aby nie skasowali nam.przypadkiem hotelu.
    Bardzo współczuję ludziom, z którymi spędziłam cały dzień na lotnisku, a którzy musieli spędzić na nim również noc, tylko że w innym mieście i jeszcze jechać z małymi dziećmi, nocą, kilka godzin autokarem. Powinny posypać się pozwy o odszkodowania i mam nadzieję że tak będzie, ale żadne pieniądze nie zwrócą nam straconego dnia, nerwów, zmęczenia, głodu i fatalnego początku urlopu :(
  • ~Kc61 / 2019-06-18 10:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Kompletna ignorancja i totalne oszustwo. Z pobytu oferowanego (8 dniowego) dwa dni stracone przez organizację lotów.zaliczają dzień pobytu nawet jak wylot jest o godz.23.55, za to transfer powrotny o 6.50 w 8 dniu zmieniony w ostatnie chwili a na lotnisku okazało się że lot opóżniony o niemal trzy godziny. Nigdy więcej z ITAKĄ. Znowu trzeba przysolić karę finansową za takie praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyKlient liczy się póki nie zrobi przelewu
  • ~Klient / 2018-07-04 22:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Od kilku lat jestem klientem Itaki. Zeszłoroczne wakacje we Włoszech i obecnie trwającą wycieczka do Chorwacji to porażka. Autokar bez WC, jest ale nie wolno z niego korzystać, TV jest ale także nie można z niego korzystać, zepsuta klimatyzacja w autokarze i na horyzoncie za dwa dni Hotel Arkada na Hvarze bez klimatyzacji, że smierdzacymi łazienkami. Po powrocie złożę skargę i jest to moja ostatnia podróż z Itaką.
    ZaletyKrajobrazy
    WadyOrganizacja, dbalosc o klienta, hotel z 4 noclegami na Hvarze Arkada bez klimatyzacji i brudny
  • ~Krystyna / 2019-04-24 15:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia jest o BOK i generalnie o ITACE. Wyjazd jeszcze się nie odbył, więc samego wyjazdu jeszcze nie opiniuję.

    Wykupiłam wycieczkę, z godziną wylotu o 6:35. Dwa i pół tygodnia przed wylotem zmieniono godzinę wylotu, oczywiście na późniejszą, by półtora tygodnia przed wylotem zmienić ją na jeszcze późniejszą.

    Na chwilę obecną wylot jest opóźniony o 8 godzin, co w praktyce oznacza, że stracimy cały jeden dzień pobytu na miejscu (według planu wycieczki mieliśmy być na miejscu o 9:55, obecnie mowa jest o 17:15). Mogę się założyć, że kilka dni przed wylotem ponownie zmienią, na jeszcze późniejszą, a ITAKA będzie miała ten fakt głęboko w poważaniu.

    Na moje pytanie, czy czują się chociażby trochę zobowiązani zrekompensować klientom utratę tych godzin, nie usłyszałam nawet cienia "jest nam przykro z tego powodu". No to droga ITAKO, mnie też, następnym razem pozostanę przy TUI.
  • ~Krzysztof / 2020-02-07 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rodzinny, 2 tygodniowy wyjazd na Kubę w okresie świąteczno-noworocznym. Samoloty opóźnione, na Kubę 24 h, powrotny 6 h. Itaka nie uznaje żadnych reklamacji za stracony dzień pobytu, decyzja odmowna... Według Itaka płacisz za 15 dni wakacji/urlopu i nie ważne, ile dni spędzisz na lotnisku, a ile w hotelu... NIGDY WIĘCEj z ITAKA, PRZESTRZEGAM!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, reklamacje - DRAMAT!
  • ~Krzysztof / 2024-08-17 15:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Program wycieczki nie przeładowany, Efez, Pergamon, Troja dla lubiących wykopaliska, poza tym nic więcej tam nie ma. Stambuł ciekawy i interesujący, Ankara to kompletna porażka, w mauzoleum Ataturka nawet Turcy się nudzą poza tym nic tam nie ma. Kapadocja interesująca. Hotel w Ankarze to nieporozumienie, stary, brudny i okolica szemrana. Hotel BELKOM który serwowany jest na początek i koniec wycieczki teoretycznie w Antaly a praktycznie 40 km poza, stołówka brudna, pokoje z widokiem na pole folii. Wyżywienie standart czyli bez dań regionalnych. Autokar i kierowca bardzo dobry, klimatyzacja działała dobrze czyli nie była ani za zimno ani za ciepło. Co do pracy pilota Turka to raczej porażka, Jak sam stwierdził nie jest pracownikiem ITAKI a firmy tureckiej. Dało się to odczuć w czasie całej wycieczki. Na pytanie uczestników w drugim dniu czy można tu coś w okolicy hotelu kupić stwierdził że on jest od oprowadzania po zabytkach a nie po sklepach. A w Kapadocji zaprowadził wycieczkę do ekskluzywnego sklepu gdzie ceny były dwukrotnie wyższe niż w innych sklepach a następnie do sklepu Eleven ze skórami gdzie nastąpił szczyt chamstwa tureckiego. Każdym uczestnikiem wycieczki "zaopiekował" się sprzedawca sklepu który na siłę starał się wcisnąć towar. W związku z tym że z żoną nie byliśmy zainteresowani zakupami nasz pan pilot Ahmed wziął nas praktycznie za kołnierz i wyrzucił ze sklepu. Ahmed zainteresowany był mocno wycieczkami fakultatywnymi. Poza tym co w fakultatywnych wycieczkach w programie zorganizował jeszcze: Noc w Ankarze-30EUR, Jazda jeepami w Kapadocji-60EUR rano albo wieczorem, Wycieczka do skał-30EUR, Wieczór w Antaly -30EUR. Sumarycznie wycieczki fakultatywne razem kosztowały ok 500EUR. Niechętnie Ahmed patrzył na tych którzy z fakultetów nie korzystali. Podsumowując - wycieczka która kosztuje teoretycznie 3500zł praktycznie kosztuje 7000zł co na jakość imprezy jest ceną bardzo wygórowaną i nie adekwatną do jakości.
    Zaletydość interesujący program
    Wadyobsługa, byle jakie hotele
  • ~Kuba / 2023-07-04 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakup wycieczki do Albani - wylot 13:00 - przestawiony na 23:50 - i jeszcze 0 przeprosin nic kompletnie nic, zero jakiegokolwiek wsparcia, zrozumienia, przeprosic od Nowa ITAKA - dramat.

    Kradna czlowieka z calego dnia pobytu.
    Zaletybrak
    WadyDramat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976