Wadybrak pilota mówiącego po polsku
strona 20 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Maria / 2024-01-22 19:32Ocena: 2.67 / 5
W grudniu 2023r.uczestniczyłam w wycieczce objazdowej w Tajlandii " Podróż do krainy uśmiechu ". Tak słabo przygotowanej imprezy jeszcze nie spotkała.Okazała się ,iż przewodnikiem była Tajka władająca jedynie językiem angielskim, a pilotem Roxi Ukrainka z polskimi korzeniami, która oświadczyła ,że jej obowiązkiem jest nas dowieść na miejsce.Kilku godzinne przejazdy po pięknej Tajlandii a tu nic,zero komentarza ,informacji o miejscach które zwiedzaliśmy .Myślę ,iż biuro nie ma przewodników na Tajlandię ale to nie usprawiedliwia organizacji takich imprez .Roxi zaczęła czynić postępy i trochę zaznaczam trochę informacji przekazała.Ostrzegam przed Tajlandią jeżeli to możliwe proszę sprawdzać przed zakupem czy wyjazd ma przewodnika znającego miejsce zwiedzania i mówiącego językiem polskim Bardzo negatywie oceniam ten wyjazd,a szkoda bo miała być to moja podróż życia. -
-
~Mateusz / 2023-07-31 06:50Ocena: 2.67 / 5
Wróciłam z wycieczki autokarowej do Włoch. Toskania piękna ale Itaki nie polecam. Już z nimi nie pojadę. Biuro Itaki przy sprzedaży wycieczki mydli oczy. Po opłaceniu ma cię gdzieś. Pilotka p. Sylwia klientów ma też w nosie. Non stop wciska jakieś kity. Klient w Itace po opłaceniu imprezy jest nieważny. Ma siedzieć cicho i cieszyć się z tego co ma. W drodze powrotnej sami szukaliśmy w internecie i dzwoniliśmy po firmach zewnętrznych jak mamy wrócić do domu. Nikt nic nie wiedział. Przykre. Obsługa klienta ze strony Itaki zepsuła dobre wrażenia z wyjazdu do Toskanii. Wybierajcie inne biura. ZaletyDobrzy przewodnicy lokalni we Włoszech.WadyBardzo słaby standard hoteli we Włoszech. Liche jedzenie. Kiepskie traktowanie turystów przez pilotkę. Brak profesjonalizmu ze strony biura Itaki. -
~mdzej / 2018-04-15 15:54Ocena: 2.67 / 5
Byłem 2 razy za ich pośrednictwem i za każdym razem były jakieś problemy.
Biuro ma znaczną część rynku i to wykorzystuje. Reklamacja odrzucona mimo słusznych uwag np. odnośnie opóźnienia lotu ponad 4 godziny i przysługującym z tego tytułu odszkodowaniem dostałem odpowiedź, że to jest normalne że samoloty się spóźniają...Zaletycena
wybor ofertWadyjakość obsługi
wsparcie
stosunek cena/jakosc -
~milka / 2019-11-10 15:58Ocena: 2.67 / 5
tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny. -
~Mirko / 2021-08-06 09:17Ocena: 2.67 / 5
Był to nasz pierwszy wyjazd organizowany przez biuro podróży byliśmy bardzo ciekawi jak to będzie jeśli ktoś nam zorganizuje No i jesteśmy rozczarowani ogólnie mówiąc rozczarowani organizacją biura podróży Itaka Chociażby ze względu na wycieczki które organizowały biuro w czasie pobytu w hotelu wycieczki były dosyć drogie kosztowne można jej było oczywiście taniej kupić poza biurem podróży ale najbardziej uciążliwe na tych wycieczkach były przymusowe wizyty w sklepach ze skórą ze słodyczami i tym podobnie wszyscy mieli dość temperatura była wysoka nikt nikt nie kupował żadnej skór żadnego złota żadnych innych rzeczy poza tym te rzeczy na przykład słodkie słodkości były tańsze na w Bodrum na na ulicy w sklepikach więc jest to jeden duży wielki przekręt biura podróży i zastanawiam się czy to jest kwestia przewodników opiekunów czy to jest kwestia po prostu takiej organizacji i takich że sobie dorabiają w taki sposób powinni się czym prędzej z czegoś takiego wycofać ZaletyZaletą niewątpliwie jest fakt że nie trzeba się martwić o transport to jest wygodnie czy bardziej nigdzie wydzwaniać zabierają z hotelu dowożą do punktu objaśniają może nie zbyt obszernie ale mówię troszkę o atrakcjach No i zabiera ją z powrotem więc tutaj mógłbym powiedzieć że jest to zaletaWadyDo wady można również dodać terminy wylotów i przylotów do Polski my mieliśmy wylot o 3:00 w nocy czyli po prostu ta noc to jest do tragiczna później trzeba to wszystko odsypiać tak samo było z powrotem w wstawanie o 4:00 godzinie o 3:30 żeby być na na lotnisku rano więc no to jest totalny dyskomfort -
~Nena / 2022-08-27 16:23Ocena: 2.67 / 5
Wycieczkę Viva I Eris popsuł pilot Pan Marcin, jest osobą z problemu i widocznym wypaleniem zawodowym, jedyne o co zadbał to toalety, ale czy dorośli muszą co dwie godziny korzystać z toalety?, był nieuprzejmy, ciagle zmieniał program wycieczki, która nie była tania.W czasie długich przejazdów nie chciało mu się otworzyć ust żeby opowiedzieć coś o miastach, które mieliśmy odwiedzić, miejscowości głównie zwiedzaliśmy sami w czasie wolnym ,gdyż Pan Marcin był w stanie pokazać nam jakiś plac i ewentualnie katedrę, a reszta w czasie wolnym. W trakcie wycieczki okradziono jedna uczestniczkę, Pan Marcin nie kiwnął palcem żeby jej pomóc, w ogóle głównie gdzieś znikał, pisał esemesy, załatwiał swoje sprawy,a uczestników wycieczki miał gdzieś, co to kogoś obchodzi, że to jego 270 Viva Iberia? Więcej szacunku do ludzi, były osoby, które planując następny wyjazd postanowiły zrezygnować z Itaki żeby nie trafić na Pana Marcina, bo obsługuje również wyjazdy do Meksyku. ZaletyNieźle hotele, jedzenie, piękne kraje, bogaty program oby nie był tak radykalnie zmieniany!WadyPilot!!! -
~Piotr / 2019-12-06 13:07Ocena: 2.67 / 5
Z żalem pożegnałem wczoraj Wyspy Kanaryjskie, ale z ulgą opuściłem Ocean Majesty Itaki, bo ten statek już nie powinien być użytkowany. Sądząc po wyglądzie kabin mogę wyobrazić sobie stan techniczny urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i skóra cierpnie. Fatalne łóżka i ogólna ciasnota, to nie jest standard za te pieniądze (3000 zł/osoba + 150 euro za opłaty portowe). Bardzo dokuczliwy jest wyjący nawiew powietrza do kabiny, bez którego po chwili brakuje w kabinie powietrza, bo okno jest zanitowane.Jako gwóźdź do tej trumny wspomnę o telewizorze wielkości laptopa i programy wybrane chyba przez filipińskiego szefa kuchni, bo 3 z nich to programy informacyjne po angielsku, TV Rydzyk i kanał filmowy nadający w wybranych godzinach 3 te same filmy przez cały tydzień. Pomijam już filipińsko - ukraińską obsługę, zamiast obiecanej polskojęzycznej załogi, ale o wyżywieniu nie mogę milczeć. Wino w ramach pakietu "all inklusiv soft" to produkt winopodobny dostarczany w kartonach, za to marki nalewanego z kega piwa nie można odgadnąć, bo smak ma nijaki. Można pić tylko wodę, ale nie jeść nie można. I tu zaczyna się kłopot - wybór oraz jakość wykładanych i podawanych potraw była dla mnie nie do przyjęcia, a nie jestem wybredny. W szczegóły nie będę się zagłębiał, bo nie chcę ożywiać nieprzyjemnych wspomnień. Ogólnie przestrzegam przed tym statkiem, zwłaszcza że do wyboru jest kilka innych ofert zwiedzenia przepięknych Kanarów w przyzwoitych warunkach za podobne pieniądze. Zaletymiła obsługa, zarówno filipińska jak i ukraińska.Wadyzbyt wiele - patrz wyżej -
~Podatek / 2018-05-26 10:07Ocena: 2.67 / 5
Itaka nie podaje w ofertach wartości obowiązkowego podatku turystycznego (płaci się go w hotelu przy zameldowaniu) dla wyjazdów na Baleary. Kwoty te nie są małe gdyż dla hoteli 3* wynosi on 2,2euro za dzień pobytu za osobę powyżej 16-go roku życia. Dla hotelu 4* to 3,3euro za dzień. Wielu klientów dowiaduje się o tym fakcie dopiero na miejscu. -
-
~qwerty / 2019-09-29 21:12Ocena: 2.67 / 5
To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży. ZaletyprzewodnikWadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja -
~robson / 2018-06-22 22:15Ocena: 2.67 / 5
ODRADZAM!!! Hotel Porto Demo na Korfu - piękne miejsce z potencjałem ale hotel kompletnie nie dostosowany do obecnych wymagań i nie wykończony. Oferta ITAKA całkowicie odbiega od stanu rzeczywistego. Wszędzie śliskie kafle na których można się zabić i niekończące się schody więc osobom niepełnosprawnym i starszym odradzam to miejsce. We wtorek 19.06.18r. jeden z wczasowiczów po deszczu pośliznął się na schodach i złamał cztery żebra a opieka lekarska dopiero po interwencji przyjechała i podała leki przeciwbólowe i dopiero na następny dzień przyjechał lekarz który zabrał człowieka do szpitala. Hotel oddany do użytku chociaż nie wykończony, po terenie plączą się cały czas robotnicy a poza ośrodkiem pracuje sporadycznie ciężki sprzęt. Otoczenie to zabłocone dziurawe i wąskie uliczki ze stertami śmieci które od dłuższego czasu są nie wywożone z wyspy. Taka sytuacja jest na całej długości wybrzeża. Jedzenie monotonne, niezbyt smaczne i zimne (na śniadanie, obiad i kolacje to samo jedzenie w korytach), brak expresu do kawy zamiast którego jest dystrybutor z kawa zbożowa lub rozpuszczalna a w lodowce w pokoju brak wody mineralnej która należy się jak psu buda. Napoje i wino z automatu w kartonie z marketu. Brak natrysków przy basenie i brudne materace na leżakach, all inclusive ma do dyspozycji tzw 4 rodzaje drinków w barze na basenie z minimalną ilością taniego alkoholu a za resztę płacisz 5-7eur. Nie wiem jaki inspektor budowlany dopuścił ten hotel do użytku i kto im nadal te cztery i pół gwiazdki bo ja daje max trzy!. Co do siłowni która w ofercie ma się znajdować na świeżym powietrzu, to tez kolejna pozoracja bo do pomieszczenia przy stołówce wstawione są stare i zdezelowane oraz pordzewiałe urządzenia jako atrapy które stwarzają niebezpieczeństwo wypadku. Pokoje sprzątane są co drugi dzień a przez cały okres pobytu od 13-20.06 umywalka, lustra, toaleta i brodzik nie były myte a ręcznik spod prysznica po dwóch dniach zamiast być wymieniony został zabrany. Na balkonie nietoperze mają gniazda i jaskółki które srają na ręczniki i szyby a po balkonach grasują mrówki faraona. Obsługa hotelu zachowuje się jakby tam na wakacjach była. Plaża brudna, zaśmiecona i zaniedbana na której również nie ma natrysków a ścieżki z hotelu na plażę zabłocone i wieczorem wylewane są na nie szamba. Jedyny plus to przepiękne widoki (chociaż z balkonu zamiast trawę widać błoto). Za to świetne jedzenie w tawernie Delfini przy plaży. Warto się udać na wycieczkę statkiem na wyspę Paxos i wypożyczyć samochód w celu zwiedzania wyspy, miasta Korfu, Ipsos (tu jest piękna plaża i dobra rybka), Kassiopi. Pani rezydentka sympatyczna, ale wpada jedynie na pół godziny dwa razy w tygodniu i praktycznie nie ma żadnej opieki ze strony firmy ITAKA. Jeden rezydent jest na osiem hoteli a na wycieczkach nie ma nikogo z ITAKA. Z naszego turnusu prawie 10 osób złożyło reklamacje na ręce rezydentki. Jeżeli ktoś Wam wmawia że musicie dopłacić do widoku z pokoju na morze to was chce oszukać bo i tacy byli którzy po 400,- musieli dopłacić. Wszystkie pokoje są z widokiem na morze, ale są równi i równiejsi bo niemieccy turyści maja pokoje z prywatnym basenem. Animacje czyli wieczory tzw greckie które miały sie odbywać dwa razy w tygodniu odbył się jeden gdzie jakiś dziadek z wnuczkami przyszedł i tańczył przez pół godziny - masakra! I jeszcze jedno - zdezelowane samoloty ENTERair gdzie potrafią się zawieruszyć bagaże albo sa opóźnienia w wylocie , już nie wspomnę o tym że nawet wodą człowieka nie poczęstują jakby ich kilka butelek mineralnej miały zrujnować. Firma ITAKA prawdopodobnie nie robiła odbioru tego hotelu i nie wiem na jakich zasadach włączyła go do swojej oferty bo dwa tygodnie przed naszym przylotem były okna wprawiane, a w czasie pobytu prace remontowo-budowlane. ZaletyZalet trzeba poszukać na miejscu i nie stresowac się tym że oferta różni się od stanu rzeczywistego jaki zastaniemyWadyMylące informacje w ofercie i zbyt wysokie ceny w stosunku do realiów -
~ryjek / 2019-08-27 20:25Ocena: 2.67 / 5
Wylot z Itaką 28.06.2019 - 05.07.2019 Wrocław - Słoneczny Brzeg. Lot z Blue Panorama - wylot 21:40 zamiast 13:30!! Rozgardiasz na lotnisku - zapewniono posiłek. Niestety - meldunek w hotelu po północy - 1szy dzień poszedł w...*^& Ur
Sam hotel - w miar ok. Z małym wyjątkiem - pomyliła się Itace odległość do plaży, z ok 250m w katalogu zrobiło się ponad 500 w realu ( co przy dzieciach/niepełnosprawnym ma znaczenie). Wylot- przesunięty z 11 na 17 z kawalkiem. Niby - tylko się cieszyć - przecież będziemy dłużej... Z tym, ze nie było gdzie zostawić bagaży (tylko przy recepcji) = tym samym pilnowaliśmy toreb... Taki mały, wkurzający detal...ZaletyNIe doszukałem się - mogłem zarezerwować osobno lot/ osobno hotel - na to samo by wyszło..WadyFatalna komunikacja z klientem -
~Samira / 2019-07-14 21:25Ocena: 2.67 / 5
Mieliśmy okazję ostatnio przebywać w hotelu Long beach resort w Hurghadzie, gdzie z przykrością muszę stwierdzić iż bardzo zawiodło nas zachowanie towarzyszącej nam Pani rezydentki podczas przejazdu do Hotelu i przebywania w nim. Pani była niestety bardzo niemiła, można wręcz powiedzieć, iż z wielką łaską odpowiadała na pytania bądź wszelkie spostrzeżenia gości, bardzo arogancka oraz nieprofesjonalna osoba, na pytanie dlaczego autobus zabierający nas na lotnisko przyjeżdża pod hotel o godzinie 19, podczas gdy lot mieliśmy o godzinie 22:40, usłyszeliśmy, że "Jeżeli nam się nie podoba to możemy zamówić taksówkę". Podobnie było w przypadku jedzenia, które niestety pozostawiało wiele do życzenia, głównie poprzez serwowanie w bufecie dań typowo arabskich, co było sprzeczne z tym co było napisane w ofercie, iż jest to bufet z kuchnią międzynarodową. Dostaliśmy mimo to odpowiedź, że "Powinniśmy się tego spodziewać, skoro wybraliśmy wakacje w Egipcie"
Był to pierwszy przypadek kiedy natknęliśmy się na tak nieprzyjemną osobę, uważam, iż ktoś taki nie powinien pracować w taki zawodzie. -
~Seba / 2023-06-12 22:26Ocena: 2.67 / 5
Ostrzegam odnośnie wycieczek do Gruzji. Itaka zamieszcza info, o last minutę, kończących się miejscach i mega atrakcyjnej cenie. Zapłaciliśmy 3500 + koszty dodatkowe czyli wyszło prawie 5000 za osobę gdzie większość osób kupiła wycieczkę tydzień przed wylotem nawet kilka dni przed i zapłacili około 2000 za osobę. ZaletyBardzo fajny pilotWadyWedług mnie po prostu oszustwo -
~Slip / 2023-06-06 21:15Ocena: 2.67 / 5
Śmierdzący pokój szambem,obiady mięso nie zjadliwe -
~Stan / 2023-05-12 01:50Ocena: 2.67 / 5
Biuro stosuje podwójne standardy w obsłudze klientów. Ja mam dopiero wyjazd w czerwcu a już jestem zawiedziony ich działalnością, nie wiem co będzie po powrocie z wyjazdu. Żałuję, że do nich trafiłem. Zastanawiam się czy nie zrezygnować? Problem w tym, że straciłbym wpłaconą zaliczkę. Nie polecam biura ITAKA! Dobrze się zastanówcie chcąc u nich skorzystać z oferty podróży! ZaletybrakWadypodwójne standardy obsługi klienta -
~stanisław / 2022-08-19 15:01Ocena: 2.67 / 5
Itaka jak zwykle kroi Polaków bo Niemiec za tą samą cenę co Polak ma pokój z widokiem na morze a Polak musi dopłacić 550zł od osoby, do biura obsługi trudno się dodzwonić . -
-
~Teresa / 2021-07-05 17:19Ocena: 2.67 / 5
Aż się boję lecieć z tym biurem. Z mężen ustaliłam, ze ostatni raz pakujeny się z biurem podróży, od przyszłego roku podróżujemy na własną rękę. Ale od początku... Wrzesień 2019 wykupiona Albania all inclusive, z własnego miasta wylot. Ze względu covida odwołano lot z miasta i przeniesiono do innego, potem odwołano wakacje, co zrozumiałe. W tym roku, zaszczepieni juz mamy mozliwość lotu, chcemy z naszego miasta. W korespondencji mailowej przepychanka: najpierw ze nie da się, potem, ze przeciez sami zgodziliśmy się na zmianę miejsca wylotu, ostatecznie, ze za 3 osoby musimy dopłacić po 502 zł, to zmienią nam, bo jak twierdzi osoba ze mną korespondująca, lecimy rejsowym z Krakowa. Szkoda gadać! Zostajemy z tym Krakowem, dojedziemy. Zapłacimy parking. Nie jestem cebulą, ale podejście centrali jest żenujące. Zwłaszcza, ze nie zrezygnowałam rok temu z wylotu, nie prosiłam o zwrot pieniędzy. Moze jednak trzeba było.... Tak więc drodzy państwo z itaki nie macie co liczyć na nasze wakacje u was kupione w przyszłości.podziękuję. ZaletyJeśli chodzi o biuro to brakWadyNigdy więcej z biurem -
~Wiesław / 2025-07-14 10:19Ocena: 2.67 / 5
Itaka wykupuje najtańsze i najgorsze pokoje w hotelach My płacimy za super pokój Więcej ja k inne nacje Czy Polak musi być zawsze okradany ? ZaletyOfertaWadyDrogo i byle jak Poczucie że ktoś Cię okradł -
~anonim / 2021-05-19 21:17Ocena: 2.50 / 5
Many zeszłoroczny bon wakacyjny którego nie można zrealizować.
ITAKA - infolinia nie potrafią udzielić informacji odsyłają do biura gdzie zero kompetencji ze strony obsługi. Koszmar, brak konkretnej odpowiedzi a czas leci, obracają kasą z bonów i klienta mają w d..ie.
Czekam na odpowiedź mailową ale jak widzę co ludzie piszą to nie spodziewam się pozytywnej reakcji ze strony ITAKI.
-
~m.a / 2021-04-09 09:19Ocena: 2.50 / 5
Wraz z mężem wykupiliśmy wczasy w 2020r do Włoch , oczywiście nie doszły do skutku, wzieliśmy bon zamiast zwrotu gotówki, oczywiście nikt nas nie informował z Itaki, że można go wykorzystać tylko na zagraniczny wyjazd samolotem , chcieliśmy w tym 2021r skorzystać z oferty w Polsce, ale nam odmówiono, tylko za granica, z biurem Itaka jeżdzimy już ładnych kilka lat i niestety biuro nas , stałych klientow bardzo zawiodło , czyli będziemy zmuszeni poszukać innego biura w przyszłości ,kiedy się unormuje sytuacja i tak się traci klientów / ale widocznie im nie zależy/ . Wadybrak poszanowania dla klienów / wyciąganie kasy/
strona 20 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
