Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1046 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2019-08-21 22:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa biura Itaki porażka, na wakacjach byliśmy pozostawieni sami sobie.
    Zero zaintresowania ze strony rezydenta.
    W czasie odlotu z wakacji do domu brak zainteresowania ze strony biura wszystko musieliśmy załatwić sobie sami na lotnisku .
    Nie polecam tego biura
  • ~karol / 2023-01-08 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza.
    Zaletybrak
    Wadyludzie tam pracujący
  • ~Karolina / 2021-05-31 00:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma Itaka pisze w ofercie 8 dni lecz z Wrocławia wylot godz 14.40 o 21 byliśmy na miejscu a później sobota 11.40, czyli odchodzą nam 2 dni pobytu. Wykupiliśmy fajny hotel i 2 wycieczki z których jesteśmy bardzo zadowoleni, jednak co do rezydenta mamy pewne ALE sam wspomniał, żeby napisać do niego na messengerze i abyśmy mieli stały kontakt i tak tez uczyniliśmy i nadszedł dzień wylotu i firma Itaka wolała nie zabrać wszystkich pasażerów spod hotelu i jechać na lotnisko bez nas, gdzie na każda z wycieczek ilość ludzi była liczona za każdym razem tak na wylot nie. Musieliśmy zapłacić dodatkowo 100$ za transport na lotnisko oczywiście rezydent wysłał swojego człowieka i poinformował, ze taksówka z hotelu będzie kosztować dużo więcej a wcale nie bo zapytałam Pani w recepcji i kosztowała mniej bo Pan zabierający nas nawet nie miał jak wydać 10$ nie jestem zlotówą ale nie byliśmy zwykłymi kowalskimi biorący najtańszy hotel i zero wycieczek a napiwek dajemy zawsze jeśli obsługa nam się podoba tak w tym wypadku nie uważałam abym miała dać temu Panu napiwek. Jestem oburzona postawa Pana rezydenta jak zawsze jeździłam z Itaka tak aktualnie zaryzykuje w sierpniu lecieć z innym biurem podróży.
  • ~Katarzyna / 2024-07-25 13:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel dużo gorszy niż w ofercie, przede wszystkim syf. Najgorzej z. Wycieczkami dodatkowymi na miejscu... co mnie podkusiło. Naciągają ludzi na co sie okazuje słabe wycieczki, na miejscu się okazuje rowniez ze trzeba jednak dopłacać za rzeczy które miały być w cenie. Za to powinny być jakieś kary!
  • ~Klient / 2018-06-29 21:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Opinia dotyczy wakacji na Kos w czerwcu 2018. W tym miejscu chciałbym ocenić opiekę Itaki nad jej klientami. Otóż okazuje się, że skończyła się ona wraz z pojawieniem się pierwszych kłopotów. Nasz samolot powrotny, opóźniony o ponad 3h, zamiast we Wrocławiu wylądował w Katowicach 27 czerwca 2018, ok. godz. 1:00. Tam przetrzymano nas z niemowlakami oraz starszymi ludźmi ponad 20h, karmiąc nas nieprawdziwymi informacjami o mających się pojawić autobusach, a później o samolocie, który miał nas zabrać do Wrocławia.
    Opieka miejscowej przedstawicielki Itaki, do której ludzie zwrócili się o pomoc sprowadziła się do odpowiedzi, że ona nic nie wie, a biuro nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to zdarzenie i że ona nic w tej sprawie robić nie musi. Po czym ludzie byli wypraszani ze stoiska Itaki, a nawet parokrotnie wzywano ochronę lotniska i policję w celu pozbycia się klientów zwracających się do tej Pani o pomoc. Nic nie pomagały argumenty o marznących i płaczących dzieciach - tej pani to po prostu nie obchodziło.
    Chciałbym wierzyć, że był to problem tej jednej przedstawicielki Itaki z Katowickiego lotniska, ponieważ ludzie, którzy lecieli tym samym lotem z innych biur podróży spotkali się z nieporównywalnie lepszym przyjęciem.
    WadyOpieka biura kończy się wraz z pojawieniem się pierwszych problemów.
  • ~Krystyna / 2020-03-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Syn wykupił mi wycieczkę do Wenecji w styczniu 2020r na koniec kwietnia. Chciałam zmienić termin w związku z koronowirusem. Jestem krótko po operacji i wyjazd w tym terminie był dla mnie zagrożeniem. Zadzwoniłam do firmy i przedstawiłem swoją propozycję. Nie chciałam rezygnacji, tylko zmiany terminu. Podano mi dwa terminy do wyboru. Poprosilam o zamianę na wrześniowy termin. Poinformowano mnie, że może to zrobić tylko syn,ponieważ on robił przelew za wycieczkę. Zadzwoniłam do syna i przedstawiłem, że zmieniłam termin wyjazdu na wrzesień i tylko on musi potwierdzić zmiany, gdyż on płacił. Kiedy syn się zakomunikował z biurem, kazano mu zapłacić dodatkowo 250 zł.
    Nie wyraziłam zgody na takie złodziejstwo.
    Za trzydniowy pobyt wyszło by 1600 zł.
    Jest to oszustwo w biały dzień i żerowania na cudzym zdrowiu. Nikomu nie polecam firmy, nie liczy się człowiek tylko kasa. Godne pożałowania. Życzę upadłości firmie ITAKA.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo w biały dzień.
  • ~Krzysztof / 2025-02-10 07:31
    Ocena: 2.67 / 5
    W początkach grudnia 2024 przebywałem z Żoną w BM Beach Resort, Ras Al Khaimah, ZEA; impreza wykupiona w Itace.
    Po dotarciu na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w pokoju niezgodnym z zawartą umową. Zmarnowałem 2 dni urlopu z 9 dni pobytowych na odkręcenie tej sytuacji. Kolejna sprawa to niezgodność oferty Itaki z rzeczywistością: a) restauracja Cucina z kuchnią śródziemnomorską nie funkcjonowała przez cały okres naszego pobytu, a była wymieniona w ofercie Itaki; b) z 4 wymienionych w ofercie barów działały tylko 2, przy basenie i przy plaży. Natomiast występująca w ofercie 'restauracja' Oasis nie zasługiwała na to miano: przypominała stołówkę niespełniającą wymagań sanitarnych (notoryczny brak sztućców, papierowe kubki zamiast szklanek, watahy kotów czyhających wśród stolików na zewnątrz na resztki jedzenia, w tym wskakujące na stoliki i wyjadające resztki z talerzy; obsługa nie była w stanie poradzić sobie z tym problemem). Po powrocie złożyłem reklamację. W odpowiedzi napisano 'Przykro nam' ale słowa 'przepraszamy' zabrakło. Biuro zasugerowało rekompensatę w formie bonu wakacyjnego o wartości 250 zł na osobę! Za 2 stracone, pełne nerwów dni na urlopie! To była mój ostatni wyjazd z Itaką.
  • ~L.S. / 2019-06-30 18:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Koszmar... tak jednym słowem można opisać tą wycieczkę. I nie chodzi tu o południe Francji, lazurowe wybrzeże prezentuje się bardzo dobrze, widoki w Cannes,Nicei, Monako czy Marsylii zapadają w pamięć. Natomiast biuro podróży Itaka od początku miało klienta w głębokim poważaniu. Na lotnisku w Polsce nie było zadnego przedstawiciela biura, punkt Itaki był zamknięty, nie można było uzyskać od nikogo informacji na temat lotu, a łatwo było się pomylić (do Barcelony były dwa loty). Na miejscu okazało się, że rezydenci nie są zorientowani, jakim autobusem turyści mają udać się do hotelu. Następnie pilot, który wielokrotnie podkreślał był tylko pilotem, nie przewodnikiem, więc na temat zwiedzanych miejsc nie wiedział nic i nic nie mówił. Praca pilota również przerastała jego możliwości, nie było jasnych ustaleń, co do miejsca zbiórki itd. panował ogólny chaos i niezrozumienie. Autokar klimatyzowany, ale bez toalety, o częste przystanki na stacjach musieliśmy prosić. Kierowca nie kwapił się do pomocy przy bagażu, musieliśmy sami wkładać walizki do luku. Hotele we Francji o bardzo niskim poziomie, zaniedbane, niektóre nie klimatyzowane przy 35-45 C upale, niektóre bez windy przy III piętrach, małe - przy rozłożonych walizkach nie było gdzie przejść, wątpliwej czystości. W niektórych hotelach niektórzy goście nie dostali śniadania bo... "za dużo jedzą, nie ma już produktów, a sklep jest jeszcze zamknięty". Obsługa hotelowa i w restauracjach często niemiła dla gości. Wycieczka nie należała do najtańszych, dlatego tym bardziej rozczarowywał bardzo niski poziom organizacji. Nigdy więcej biura podróży Itaka.
    ZaletyProgram
    WadyOrganizacja
    Pilot
    Hotele
    Kierowca
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Małgosia / 2016-07-04 08:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Skorzystałam z usług biura ,ponieważ jako jedyny sprzedawał pobyt w interesujacyum mnie holtelu na Krecie.Pierwszy i ostatni raz!! Wykupujac wycieczke opłacałam równiez opieka rezydenta, który po przedłuzeniu pobytu o jedna noc z powodu opóznieniam lotu small planet powiedział,mi,iz jeżeli nie posiadam własnych srodków finansowych(270 Euro) , to pozostaje mi spać z trójka dzieci do rana przy recepcji.....
  • ~Maria / 2024-01-22 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    W grudniu 2023r.uczestniczyłam w wycieczce objazdowej w Tajlandii " Podróż do krainy uśmiechu ". Tak słabo przygotowanej imprezy jeszcze nie spotkała.Okazała się ,iż przewodnikiem była Tajka władająca jedynie językiem angielskim, a pilotem Roxi Ukrainka z polskimi korzeniami, która oświadczyła ,że jej obowiązkiem jest nas dowieść na miejsce.Kilku godzinne przejazdy po pięknej Tajlandii a tu nic,zero komentarza ,informacji o miejscach które zwiedzaliśmy .Myślę ,iż biuro nie ma przewodników na Tajlandię ale to nie usprawiedliwia organizacji takich imprez .Roxi zaczęła czynić postępy i trochę zaznaczam trochę informacji przekazała.Ostrzegam przed Tajlandią jeżeli to możliwe proszę sprawdzać przed zakupem czy wyjazd ma przewodnika znającego miejsce zwiedzania i mówiącego językiem polskim Bardzo negatywie oceniam ten wyjazd,a szkoda bo miała być to moja podróż życia.
    Wadybrak pilota mówiącego po polsku
  • ~Mateusz / 2023-07-31 06:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Wróciłam z wycieczki autokarowej do Włoch. Toskania piękna ale Itaki nie polecam. Już z nimi nie pojadę. Biuro Itaki przy sprzedaży wycieczki mydli oczy. Po opłaceniu ma cię gdzieś. Pilotka p. Sylwia klientów ma też w nosie. Non stop wciska jakieś kity. Klient w Itace po opłaceniu imprezy jest nieważny. Ma siedzieć cicho i cieszyć się z tego co ma. W drodze powrotnej sami szukaliśmy w internecie i dzwoniliśmy po firmach zewnętrznych jak mamy wrócić do domu. Nikt nic nie wiedział. Przykre. Obsługa klienta ze strony Itaki zepsuła dobre wrażenia z wyjazdu do Toskanii. Wybierajcie inne biura.
    ZaletyDobrzy przewodnicy lokalni we Włoszech.
    WadyBardzo słaby standard hoteli we Włoszech. Liche jedzenie. Kiepskie traktowanie turystów przez pilotkę. Brak profesjonalizmu ze strony biura Itaki.
  • ~mdzej / 2018-04-15 15:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem 2 razy za ich pośrednictwem i za każdym razem były jakieś problemy.
    Biuro ma znaczną część rynku i to wykorzystuje. Reklamacja odrzucona mimo słusznych uwag np. odnośnie opóźnienia lotu ponad 4 godziny i przysługującym z tego tytułu odszkodowaniem dostałem odpowiedź, że to jest normalne że samoloty się spóźniają...
    Zaletycena
    wybor ofert
    Wadyjakość obsługi
    wsparcie
    stosunek cena/jakosc
  • ~milka / 2019-11-10 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
  • ~Mirko / 2021-08-06 09:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Był to nasz pierwszy wyjazd organizowany przez biuro podróży byliśmy bardzo ciekawi jak to będzie jeśli ktoś nam zorganizuje No i jesteśmy rozczarowani ogólnie mówiąc rozczarowani organizacją biura podróży Itaka Chociażby ze względu na wycieczki które organizowały biuro w czasie pobytu w hotelu wycieczki były dosyć drogie kosztowne można jej było oczywiście taniej kupić poza biurem podróży ale najbardziej uciążliwe na tych wycieczkach były przymusowe wizyty w sklepach ze skórą ze słodyczami i tym podobnie wszyscy mieli dość temperatura była wysoka nikt nikt nie kupował żadnej skór żadnego złota żadnych innych rzeczy poza tym te rzeczy na przykład słodkie słodkości były tańsze na w Bodrum na na ulicy w sklepikach więc jest to jeden duży wielki przekręt biura podróży i zastanawiam się czy to jest kwestia przewodników opiekunów czy to jest kwestia po prostu takiej organizacji i takich że sobie dorabiają w taki sposób powinni się czym prędzej z czegoś takiego wycofać
    ZaletyZaletą niewątpliwie jest fakt że nie trzeba się martwić o transport to jest wygodnie czy bardziej nigdzie wydzwaniać zabierają z hotelu dowożą do punktu objaśniają może nie zbyt obszernie ale mówię troszkę o atrakcjach No i zabiera ją z powrotem więc tutaj mógłbym powiedzieć że jest to zaleta
    WadyDo wady można również dodać terminy wylotów i przylotów do Polski my mieliśmy wylot o 3:00 w nocy czyli po prostu ta noc to jest do tragiczna później trzeba to wszystko odsypiać tak samo było z powrotem w wstawanie o 4:00 godzinie o 3:30 żeby być na na lotnisku rano więc no to jest totalny dyskomfort
  • ~Nena / 2022-08-27 16:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczkę Viva I Eris popsuł pilot Pan Marcin, jest osobą z problemu i widocznym wypaleniem zawodowym, jedyne o co zadbał to toalety, ale czy dorośli muszą co dwie godziny korzystać z toalety?, był nieuprzejmy, ciagle zmieniał program wycieczki, która nie była tania.W czasie długich przejazdów nie chciało mu się otworzyć ust żeby opowiedzieć coś o miastach, które mieliśmy odwiedzić, miejscowości głównie zwiedzaliśmy sami w czasie wolnym ,gdyż Pan Marcin był w stanie pokazać nam jakiś plac i ewentualnie katedrę, a reszta w czasie wolnym. W trakcie wycieczki okradziono jedna uczestniczkę, Pan Marcin nie kiwnął palcem żeby jej pomóc, w ogóle głównie gdzieś znikał, pisał esemesy, załatwiał swoje sprawy,a uczestników wycieczki miał gdzieś, co to kogoś obchodzi, że to jego 270 Viva Iberia? Więcej szacunku do ludzi, były osoby, które planując następny wyjazd postanowiły zrezygnować z Itaki żeby nie trafić na Pana Marcina, bo obsługuje również wyjazdy do Meksyku.
    ZaletyNieźle hotele, jedzenie, piękne kraje, bogaty program oby nie był tak radykalnie zmieniany!
    WadyPilot!!!
  • ~Piotr / 2019-12-06 13:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Z żalem pożegnałem wczoraj Wyspy Kanaryjskie, ale z ulgą opuściłem Ocean Majesty Itaki, bo ten statek już nie powinien być użytkowany. Sądząc po wyglądzie kabin mogę wyobrazić sobie stan techniczny urządzeń  mających wpływ na bezpieczeństwo i skóra cierpnie. Fatalne łóżka i ogólna ciasnota, to nie jest standard za te pieniądze (3000 zł/osoba + 150 euro za opłaty portowe). Bardzo dokuczliwy jest wyjący nawiew powietrza do kabiny, bez którego po chwili brakuje w kabinie powietrza, bo okno jest zanitowane.Jako gwóźdź do tej trumny wspomnę o telewizorze wielkości laptopa i programy wybrane chyba przez filipińskiego szefa kuchni, bo 3 z nich to programy informacyjne po angielsku, TV Rydzyk i kanał filmowy nadający w wybranych godzinach 3 te same filmy przez cały tydzień. Pomijam już filipińsko - ukraińską obsługę, zamiast obiecanej polskojęzycznej załogi, ale o wyżywieniu nie mogę milczeć. Wino w ramach pakietu "all inklusiv soft" to produkt winopodobny dostarczany w kartonach, za to marki nalewanego z kega piwa nie można odgadnąć, bo smak ma nijaki. Można pić tylko wodę, ale nie jeść nie można. I tu zaczyna się kłopot - wybór oraz jakość wykładanych i podawanych potraw była dla mnie nie do przyjęcia, a nie jestem wybredny. W szczegóły nie będę się zagłębiał, bo nie chcę ożywiać nieprzyjemnych wspomnień. Ogólnie przestrzegam przed tym statkiem, zwłaszcza że do wyboru jest kilka innych ofert zwiedzenia przepięknych Kanarów w przyzwoitych warunkach za podobne pieniądze. 
    Zaletymiła obsługa, zarówno filipińska jak i ukraińska.
    Wadyzbyt wiele - patrz wyżej
  • ~Podatek / 2018-05-26 10:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Itaka nie podaje w ofertach wartości obowiązkowego podatku turystycznego (płaci się go w hotelu przy zameldowaniu) dla wyjazdów na Baleary. Kwoty te nie są małe gdyż dla hoteli 3* wynosi on 2,2euro za dzień pobytu za osobę powyżej 16-go roku życia. Dla hotelu 4* to 3,3euro za dzień. Wielu klientów dowiaduje się o tym fakcie dopiero na miejscu.
  • ~qwerty / 2019-09-29 21:12
    Ocena: 2.67 / 5
    To bp przechodzi samo siebie... na kolejnym wyjeździe przekonujemy się, że zależy im na zysku a zadowolenie klientów to inna bajka. Byle jak najwięcej zarobić. Płacimy ciężkie pieniądze za wyjazd i dostajemy najgorszej jakości usługę. No to ju kpina... Ostatni wyjazd to kropla, która przelała czarę. Pora na zmianę biura podróży.
    Zaletyprzewodnik
    Wadyautokar, jedzenie, hotele, organizacja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976