Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1053 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2023-07-17 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Któryś raz z kolei i raczej ostatni wyjechałem z z biurem podróży ITAKA. Wcześniejsze wyjazdy były raczej udane, ale w ostatnim czasie widać znaczne pogorszenie jakości usług.
    Zauważyłem, że Itaka opracowała taktykę wcześniejszych rezerwacji ( w ostatnich dwóch wyjazdach to się potwierdziło) , w momencie rezerwacji podawane są bardzo atrakcyjne orientacyjne godziny lotu , a przed wyjazdem są zmieniane tak, że klient traci dwa dni wypoczynku. Rezydenci nie angażują się do pracy , po przylocie klient musi sam szukać
    transportu ( kiedyś rezydenci czekali w hali przylotów ) i to samo jest z odlotem nikt nie towarzyszy turystom. Itaka bierze dodatkowe dopłaty za pokój z widokiem na morze mając świadomość że np. w hotelu Alarcha w Turcji klient nigdy bezpośredniego widoku nie dostanie.
    Są przydzielane pokoje z bocznym widokiem na morze, które jest widoczne po wyjściu na balkon. Ale co mnie w tym roku szczególnie zaskoczyło po powrocie z Turcji , Itaka zablokowała wgląd do mojej tegorocznej rezerwacji, jedynym dla mnie wytłumaczeniem jest blokada możliwości wystawiania opinii o ofercie.
    Zaletykiedyś to było dobre biuro
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Jolanda / 2022-10-11 09:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Autokar kiepski.Mało miejsca na nogi. Kierowcy nie liczą się z pasażerami. W autokarze zimno i cały czas włączony jest zimny nawiew. Szczególnie w Polsce dawało się to odczuć. Jedzenie mało urozmaicone. Pilotka p. Maria jest oczytana i ma dużą wiedzę, ale nie potrzebnie określa się politycznie.
    Osobiście z Itaką na wyjazd już się nie piszę.
    Była to wycieczka Włochy klasyczne, która odbywała się w pażdzierniku.
    ZaletyDuża wiedza pilotki. Całkiem niezła oferta.
    WadyZimny autokar. Kiepskie hotele. nudne jedzenie.
  • ~Julia / 2024-06-13 17:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam wycieczkę z Itaki z Kos do Bodrum. Kosztuje 58 euro , na miejscu w Bodrum ok 4 h, droga tam i z powrotem po ok 30 min…… i 3 h stania na słońcu w MEGA kolejce! Nikt nie uprzedził że tak to wygląda. Brak oraganizji ze strony Itaki , było extra dużo ludzi, czekaliśmy na grupę po 1,5 godziny pod autokarem, męcząca wycieczka. A na dodatek przy powrocie nie dotarła na statek Pani z naszej grupy…. Co zrobił rezydent? Sprawdził czy jest na statku , powiedział no niema i popłynęliśmy ????
  • ~Jurek z Krakowa / 2018-05-18 15:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Już w trakcie nocnej jazdy na "Chorwacki strzał w 10." zacząłem podejrzewać, że strzeliłem we własną stopę, bo obudziło mnie (i nie tylko mnie) zimne powietrze intensywnie wdmuchiwane od góry bez możliwości regulacji.
    To "zasługa" stanu technicznego plus arogancji i braku empatii panów kierowców autokaru współpracującej z Itaką firmy MARTEX - zwłaszcza Zbysia.
    Wyjeżdżałem spod Opola jako człowiek zdrowy, a po 9 dniach wysiadałem mocno przeziębiony - podobnie jak połowa autokaru. Prośby o zmniejszenie intensywności nadmuchu może 2 razy zostały wysłuchane, przeważnie jednak wzbudzały irytację panów kierowców (szczególnie Zbysia), natomiast pani pilot przekonywała mnie, że musimy znaleźć kompromis między przodem i tyłem autokaru. Mogę podejrzewać, że mówiąc "przód" miała na myśli siebie i 2 kierowców, ponieważ uczestnicy wycieczki, także ci zajmujący miejsca na przodzie, marzli. Wszyscy manipulowali przy wylocie klimatyzacji nad głowami, ale nawet po jej zamknięciu wiało nadal zimnym powietrzem.
    Okazuje się, że po powrocie do Polski w busie do Krakowa była piątka z naszego autokaru MARTEX oraz dodatkowo 5 osób z drugiego, który przyjechał z Włoch - cała nasza "chorwacka" piątka kichała oraz intensywnie używała chusteczek higienicznych, podczas gdy pasażerowie "włoscy" nie przejawiali w ogóle tego typu objawów. Zatem można wyjechać i wrócić zdrowym, jednak nie z MARTEX.
    Mnie nurtuje pytanie: skoro połowa autokaru wraca po 9 dniach wycieczki przeziębiona, to (biorąc pod uwagę arogancję panów kierowców i ich niechęć do zaniechania mrożenia uczestników wycieczki) czy problemem nie jest także niekonserwowana i nieczyszczona klimatyzacja.
    Ktoś z Itaki powinien się tym zainteresować, ale mają taki przemiał, że prawdopodobnie nie mają czasu taczek załadować, jak w starym dowcipie.
    Osobny rozdział to pan z busa do Krakowa, którego grzecznie zapytałem, czy można moją walizkę umieścić z brzegu, abym mógł wysiąść po drodze w okolicach Ikei i nie tracić 40 minut na dojazd do Dworca Głównego. Pan gburowato odpowiedział: NIE MA TAKIEJ OPCJI.
    Ja już nigdy więcej z tą firmą się nie wybiorę, a czytającym i mimo to zdecydowanym pojechać radzę, aby zabrać ciepły koc i zimową czapkę, to może uda się wrócić bez kataru, kichania i kaszlu.
    Pani pilot to osoba inteligentna, elokwentna i kulturalna. Jednak nie powinna przerywać mi rozmowy z kapitalną przewodniczką Karoliną w Dubrowniku (kiedy pozwoliłem sobie skomentować drobny brak kompetencji przewodniczki ze Splitu) słowami: ON JEST CZEPIALSKI. Mało to profesjonalne i uprzejme.
    ZaletyNiska cena
  • ~Karol / 2019-08-21 22:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa biura Itaki porażka, na wakacjach byliśmy pozostawieni sami sobie.
    Zero zaintresowania ze strony rezydenta.
    W czasie odlotu z wakacji do domu brak zainteresowania ze strony biura wszystko musieliśmy załatwić sobie sami na lotnisku .
    Nie polecam tego biura
  • ~karol / 2023-01-08 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Rezydent powinien się nazywać informator lub sprzedawca wycieczek, nie ogarniał niczego bo mu się nie chciało i tyle. Biuro obsługi klienta ma weekend i święta więc też 4 dzień cisza bez echa. To był ostatni raz współpracy z nimi są biura które szanują klienta. Nie polecam bo tanio nie jest a konkurencja też zaprasza.
    Zaletybrak
    Wadyludzie tam pracujący
  • ~Karolina / 2021-05-31 00:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma Itaka pisze w ofercie 8 dni lecz z Wrocławia wylot godz 14.40 o 21 byliśmy na miejscu a później sobota 11.40, czyli odchodzą nam 2 dni pobytu. Wykupiliśmy fajny hotel i 2 wycieczki z których jesteśmy bardzo zadowoleni, jednak co do rezydenta mamy pewne ALE sam wspomniał, żeby napisać do niego na messengerze i abyśmy mieli stały kontakt i tak tez uczyniliśmy i nadszedł dzień wylotu i firma Itaka wolała nie zabrać wszystkich pasażerów spod hotelu i jechać na lotnisko bez nas, gdzie na każda z wycieczek ilość ludzi była liczona za każdym razem tak na wylot nie. Musieliśmy zapłacić dodatkowo 100$ za transport na lotnisko oczywiście rezydent wysłał swojego człowieka i poinformował, ze taksówka z hotelu będzie kosztować dużo więcej a wcale nie bo zapytałam Pani w recepcji i kosztowała mniej bo Pan zabierający nas nawet nie miał jak wydać 10$ nie jestem zlotówą ale nie byliśmy zwykłymi kowalskimi biorący najtańszy hotel i zero wycieczek a napiwek dajemy zawsze jeśli obsługa nam się podoba tak w tym wypadku nie uważałam abym miała dać temu Panu napiwek. Jestem oburzona postawa Pana rezydenta jak zawsze jeździłam z Itaka tak aktualnie zaryzykuje w sierpniu lecieć z innym biurem podróży.
  • ~Katarzyna / 2024-07-25 13:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel dużo gorszy niż w ofercie, przede wszystkim syf. Najgorzej z. Wycieczkami dodatkowymi na miejscu... co mnie podkusiło. Naciągają ludzi na co sie okazuje słabe wycieczki, na miejscu się okazuje rowniez ze trzeba jednak dopłacać za rzeczy które miały być w cenie. Za to powinny być jakieś kary!
  • ~Klient / 2018-06-29 21:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Opinia dotyczy wakacji na Kos w czerwcu 2018. W tym miejscu chciałbym ocenić opiekę Itaki nad jej klientami. Otóż okazuje się, że skończyła się ona wraz z pojawieniem się pierwszych kłopotów. Nasz samolot powrotny, opóźniony o ponad 3h, zamiast we Wrocławiu wylądował w Katowicach 27 czerwca 2018, ok. godz. 1:00. Tam przetrzymano nas z niemowlakami oraz starszymi ludźmi ponad 20h, karmiąc nas nieprawdziwymi informacjami o mających się pojawić autobusach, a później o samolocie, który miał nas zabrać do Wrocławia.
    Opieka miejscowej przedstawicielki Itaki, do której ludzie zwrócili się o pomoc sprowadziła się do odpowiedzi, że ona nic nie wie, a biuro nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to zdarzenie i że ona nic w tej sprawie robić nie musi. Po czym ludzie byli wypraszani ze stoiska Itaki, a nawet parokrotnie wzywano ochronę lotniska i policję w celu pozbycia się klientów zwracających się do tej Pani o pomoc. Nic nie pomagały argumenty o marznących i płaczących dzieciach - tej pani to po prostu nie obchodziło.
    Chciałbym wierzyć, że był to problem tej jednej przedstawicielki Itaki z Katowickiego lotniska, ponieważ ludzie, którzy lecieli tym samym lotem z innych biur podróży spotkali się z nieporównywalnie lepszym przyjęciem.
    WadyOpieka biura kończy się wraz z pojawieniem się pierwszych problemów.
  • ~Krystyna / 2020-03-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Syn wykupił mi wycieczkę do Wenecji w styczniu 2020r na koniec kwietnia. Chciałam zmienić termin w związku z koronowirusem. Jestem krótko po operacji i wyjazd w tym terminie był dla mnie zagrożeniem. Zadzwoniłam do firmy i przedstawiłem swoją propozycję. Nie chciałam rezygnacji, tylko zmiany terminu. Podano mi dwa terminy do wyboru. Poprosilam o zamianę na wrześniowy termin. Poinformowano mnie, że może to zrobić tylko syn,ponieważ on robił przelew za wycieczkę. Zadzwoniłam do syna i przedstawiłem, że zmieniłam termin wyjazdu na wrzesień i tylko on musi potwierdzić zmiany, gdyż on płacił. Kiedy syn się zakomunikował z biurem, kazano mu zapłacić dodatkowo 250 zł.
    Nie wyraziłam zgody na takie złodziejstwo.
    Za trzydniowy pobyt wyszło by 1600 zł.
    Jest to oszustwo w biały dzień i żerowania na cudzym zdrowiu. Nikomu nie polecam firmy, nie liczy się człowiek tylko kasa. Godne pożałowania. Życzę upadłości firmie ITAKA.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo w biały dzień.
  • ~Krzysztof / 2025-02-10 07:31
    Ocena: 2.67 / 5
    W początkach grudnia 2024 przebywałem z Żoną w BM Beach Resort, Ras Al Khaimah, ZEA; impreza wykupiona w Itace.
    Po dotarciu na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w pokoju niezgodnym z zawartą umową. Zmarnowałem 2 dni urlopu z 9 dni pobytowych na odkręcenie tej sytuacji. Kolejna sprawa to niezgodność oferty Itaki z rzeczywistością: a) restauracja Cucina z kuchnią śródziemnomorską nie funkcjonowała przez cały okres naszego pobytu, a była wymieniona w ofercie Itaki; b) z 4 wymienionych w ofercie barów działały tylko 2, przy basenie i przy plaży. Natomiast występująca w ofercie 'restauracja' Oasis nie zasługiwała na to miano: przypominała stołówkę niespełniającą wymagań sanitarnych (notoryczny brak sztućców, papierowe kubki zamiast szklanek, watahy kotów czyhających wśród stolików na zewnątrz na resztki jedzenia, w tym wskakujące na stoliki i wyjadające resztki z talerzy; obsługa nie była w stanie poradzić sobie z tym problemem). Po powrocie złożyłem reklamację. W odpowiedzi napisano 'Przykro nam' ale słowa 'przepraszamy' zabrakło. Biuro zasugerowało rekompensatę w formie bonu wakacyjnego o wartości 250 zł na osobę! Za 2 stracone, pełne nerwów dni na urlopie! To była mój ostatni wyjazd z Itaką.
  • ~L.S. / 2019-06-30 18:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Koszmar... tak jednym słowem można opisać tą wycieczkę. I nie chodzi tu o południe Francji, lazurowe wybrzeże prezentuje się bardzo dobrze, widoki w Cannes,Nicei, Monako czy Marsylii zapadają w pamięć. Natomiast biuro podróży Itaka od początku miało klienta w głębokim poważaniu. Na lotnisku w Polsce nie było zadnego przedstawiciela biura, punkt Itaki był zamknięty, nie można było uzyskać od nikogo informacji na temat lotu, a łatwo było się pomylić (do Barcelony były dwa loty). Na miejscu okazało się, że rezydenci nie są zorientowani, jakim autobusem turyści mają udać się do hotelu. Następnie pilot, który wielokrotnie podkreślał był tylko pilotem, nie przewodnikiem, więc na temat zwiedzanych miejsc nie wiedział nic i nic nie mówił. Praca pilota również przerastała jego możliwości, nie było jasnych ustaleń, co do miejsca zbiórki itd. panował ogólny chaos i niezrozumienie. Autokar klimatyzowany, ale bez toalety, o częste przystanki na stacjach musieliśmy prosić. Kierowca nie kwapił się do pomocy przy bagażu, musieliśmy sami wkładać walizki do luku. Hotele we Francji o bardzo niskim poziomie, zaniedbane, niektóre nie klimatyzowane przy 35-45 C upale, niektóre bez windy przy III piętrach, małe - przy rozłożonych walizkach nie było gdzie przejść, wątpliwej czystości. W niektórych hotelach niektórzy goście nie dostali śniadania bo... "za dużo jedzą, nie ma już produktów, a sklep jest jeszcze zamknięty". Obsługa hotelowa i w restauracjach często niemiła dla gości. Wycieczka nie należała do najtańszych, dlatego tym bardziej rozczarowywał bardzo niski poziom organizacji. Nigdy więcej biura podróży Itaka.
    ZaletyProgram
    WadyOrganizacja
    Pilot
    Hotele
    Kierowca
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Lilianna / 2023-07-15 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt w Ammudarze, hotel mały ale bardzo przyjazny personel.Rezydentce pani Beacie zależało tylko na sprzedaży wycieczek, nie wywiązała się z obietnicy załatwienia prowiantu dla osób wyjeżdżających do Polski w nocy i wcześnie rano. Informacje jakie przekazała byly nieadekwatne do rzeczywistosci np. transport publiczny, wypożyczalnie samochodów itp. Nie reagowała na telefony
    ZaletyHotel
    WadyObsługa rezydenta
  • ~Małgosia / 2016-07-04 08:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Skorzystałam z usług biura ,ponieważ jako jedyny sprzedawał pobyt w interesujacyum mnie holtelu na Krecie.Pierwszy i ostatni raz!! Wykupujac wycieczke opłacałam równiez opieka rezydenta, który po przedłuzeniu pobytu o jedna noc z powodu opóznieniam lotu small planet powiedział,mi,iz jeżeli nie posiadam własnych srodków finansowych(270 Euro) , to pozostaje mi spać z trójka dzieci do rana przy recepcji.....
  • ~Maria / 2024-01-22 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    W grudniu 2023r.uczestniczyłam w wycieczce objazdowej w Tajlandii " Podróż do krainy uśmiechu ". Tak słabo przygotowanej imprezy jeszcze nie spotkała.Okazała się ,iż przewodnikiem była Tajka władająca jedynie językiem angielskim, a pilotem Roxi Ukrainka z polskimi korzeniami, która oświadczyła ,że jej obowiązkiem jest nas dowieść na miejsce.Kilku godzinne przejazdy po pięknej Tajlandii a tu nic,zero komentarza ,informacji o miejscach które zwiedzaliśmy .Myślę ,iż biuro nie ma przewodników na Tajlandię ale to nie usprawiedliwia organizacji takich imprez .Roxi zaczęła czynić postępy i trochę zaznaczam trochę informacji przekazała.Ostrzegam przed Tajlandią jeżeli to możliwe proszę sprawdzać przed zakupem czy wyjazd ma przewodnika znającego miejsce zwiedzania i mówiącego językiem polskim Bardzo negatywie oceniam ten wyjazd,a szkoda bo miała być to moja podróż życia.
    Wadybrak pilota mówiącego po polsku
  • ~Mateusz / 2023-07-31 06:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Wróciłam z wycieczki autokarowej do Włoch. Toskania piękna ale Itaki nie polecam. Już z nimi nie pojadę. Biuro Itaki przy sprzedaży wycieczki mydli oczy. Po opłaceniu ma cię gdzieś. Pilotka p. Sylwia klientów ma też w nosie. Non stop wciska jakieś kity. Klient w Itace po opłaceniu imprezy jest nieważny. Ma siedzieć cicho i cieszyć się z tego co ma. W drodze powrotnej sami szukaliśmy w internecie i dzwoniliśmy po firmach zewnętrznych jak mamy wrócić do domu. Nikt nic nie wiedział. Przykre. Obsługa klienta ze strony Itaki zepsuła dobre wrażenia z wyjazdu do Toskanii. Wybierajcie inne biura.
    ZaletyDobrzy przewodnicy lokalni we Włoszech.
    WadyBardzo słaby standard hoteli we Włoszech. Liche jedzenie. Kiepskie traktowanie turystów przez pilotkę. Brak profesjonalizmu ze strony biura Itaki.
  • ~mdzej / 2018-04-15 15:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem 2 razy za ich pośrednictwem i za każdym razem były jakieś problemy.
    Biuro ma znaczną część rynku i to wykorzystuje. Reklamacja odrzucona mimo słusznych uwag np. odnośnie opóźnienia lotu ponad 4 godziny i przysługującym z tego tytułu odszkodowaniem dostałem odpowiedź, że to jest normalne że samoloty się spóźniają...
    Zaletycena
    wybor ofert
    Wadyjakość obsługi
    wsparcie
    stosunek cena/jakosc
  • ~milka / 2019-11-10 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
  • ~Mirko / 2021-08-06 09:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Był to nasz pierwszy wyjazd organizowany przez biuro podróży byliśmy bardzo ciekawi jak to będzie jeśli ktoś nam zorganizuje No i jesteśmy rozczarowani ogólnie mówiąc rozczarowani organizacją biura podróży Itaka Chociażby ze względu na wycieczki które organizowały biuro w czasie pobytu w hotelu wycieczki były dosyć drogie kosztowne można jej było oczywiście taniej kupić poza biurem podróży ale najbardziej uciążliwe na tych wycieczkach były przymusowe wizyty w sklepach ze skórą ze słodyczami i tym podobnie wszyscy mieli dość temperatura była wysoka nikt nikt nie kupował żadnej skór żadnego złota żadnych innych rzeczy poza tym te rzeczy na przykład słodkie słodkości były tańsze na w Bodrum na na ulicy w sklepikach więc jest to jeden duży wielki przekręt biura podróży i zastanawiam się czy to jest kwestia przewodników opiekunów czy to jest kwestia po prostu takiej organizacji i takich że sobie dorabiają w taki sposób powinni się czym prędzej z czegoś takiego wycofać
    ZaletyZaletą niewątpliwie jest fakt że nie trzeba się martwić o transport to jest wygodnie czy bardziej nigdzie wydzwaniać zabierają z hotelu dowożą do punktu objaśniają może nie zbyt obszernie ale mówię troszkę o atrakcjach No i zabiera ją z powrotem więc tutaj mógłbym powiedzieć że jest to zaleta
    WadyDo wady można również dodać terminy wylotów i przylotów do Polski my mieliśmy wylot o 3:00 w nocy czyli po prostu ta noc to jest do tragiczna później trzeba to wszystko odsypiać tak samo było z powrotem w wstawanie o 4:00 godzinie o 3:30 żeby być na na lotnisku rano więc no to jest totalny dyskomfort
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1053
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4514
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3057