Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1072 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alus / 2020-07-16 08:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Tak potwierdzam ITAKA znalazła sposób na dofinansowanie własnej działalności . 14/07/2020 wykupiłem wczasy do Egiptu a 15/07/2020 dostałem mail iż impreza zostaje odwołana a pieniądze zablokowane na 194 dni. Dzień wcześniej obsługa kłamała w żywe oczy ile to miejsc jest w samolocie tylko , wzięli pieniądze i teraz jest pod górkę . Takim działaniem to się nie dofinansują raczej splajtują, a i nie wierzcie iż ie można wykupić ubezpieczenia od wszelkich kosztów rezygnacji co twierdzą pracownicy ITAKI, można wykupić ale nie u nich ,pieniądze są wtedy z powrotem w ciągu tygodnia. Koszt 180 zł.
    Zaletybrak
  • ~Angelika / 2023-08-02 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa w biurze ujdzie.... Natomiast rezydentka to kompletna porażka. Zero wiedzy, wsparcia, prosi o kontakt przez WhatsApp na którym rzekomo pełni dyżur od 9.00 do 18.00 oo czym nie odpowiada na wiadomości, nawet te pilne....
  • ~Anita / 2022-06-12 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    zdecydowanie nie polecam tego biura podróży, opóźniony lot 5h i brak informacji z biura o wylocie,
  • ~Anna / 2019-01-27 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    WYSPY ZIELONEGO PRZYLĄDKA opinia nie opublikowana przez Itakę:
    Brak informacji o trudności fakultetów. O ile w przypadku dwóch pierwszych łatwiejszych można było przejechać trasę busem to trzeci był do pokonania dla osób dość sprawnych a nie było o tym żadnej informacji.
    Pilot przekazywał informacje tylko o planie dnia, nie był zorientowany nawet w obowiązującej strefie czasowej, po wszelkie informacje odsyłał do przewodnika lokalnego (nawet w sprawie tego czy herbata do obiadu jest wliczona w cenę).
    Wyżywienie w programie nieadekwatne do ceny. Ostatniego dnia na śniadanie nie było ani dżemu ani jajek tylko chleb, żółty ser i mortadela.
    Hotele z wyjątkiem pierwszego bardzo niski standard nawet jak na Afrykę, ostatniego dnia pokoje nie były gotowe gdy przyjechaliśmy natomiast do łazienki nie dawało się wejść bo śmierdziała kanalizacją.
    Brakło informacji o transferach/przejazdach - podobno organizował je pośrednik - w ostatnim dniu nie zmieścilibyśmy się do podstawionego busa, część osób pojechała taksówką. Na fakultecie po SAL nie zmieścilibyśmy się wszyscy do środka do samochodów, na szczęście młodzież zdecydowała się na jazdę "na pace".
    Nie było rozliczenia wpłaconych obowiązkowo napiwków, kto je otrzymał.
    Podobno pilot przekazał je pośrednikowi. Skoro wpłata na napiwki była obowiązkowa to powinna być rozliczona. Nie potrzebuję pośrednictwa ani Itaki ani zatrudnionych przez nią firm bo to ja wiem, czyja praca zasługiwała na napiwek. Brak informacji na temat tego, które osoby otrzymały napiwki spowodował, że uczestnicy poczuwali się do dawania napiwków. Zwykle na wycieczkach Itaki pilot informował które osobom przekazał napiwki ze wspólnej składki, napiwki były skrupulatnie rozliczane i to grupa decydowała komu dać resztę, która zwykle zostawała. Uważam, że brak rozliczenia oznacza, że napiwki nie były wykorzystane w celu na jaki zostały wpłacone i powinien nastąpić ich zwrot.
    Zaletyopłata za wyjazd w jedną osobę i zgodę na dokwaterowanie taka sama jak przy dwóch osobach. Przyznam, że na innych wyjazdach z Itaką obsługa była bardzo w porządku.
    Wadypilot - gdy na dzień dobry podał nam błędny czas miejscowy co grupa sprostowała zażartowałam, że z nami Pan nie zginie. To były prorocze słowa.
  • ~Anna / 2019-05-31 18:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejne rozczarowanie z wykupionej imprezy w Itace.Rekomendowany od października ub.r hotel okazał się porażką.Wizualizacja ,która widnieje na stronie reklamująca doskonałość hotelu Amour w Korfu okazała się bardzo różna od rzeczywistości.Hotel po generalnym remoncie z wieloma niedoróbkami.Kanalizacja źle odprowadzająca ścieki w łazience,niedomykające się drzwi balkonowe,śliskie schody i posadzki co w warunkach deszczu utrudniało swobodne chodzenie/było kilka przypadków potknięć i upadków/.Niewielka stołówka /7 stolików 5-co osobowych.Jedzenie mało urozmaicone najczęściej zimne.Znikoma ilość owoców.Zamiast herbaty głównie rumianek.Kawa lura a wino poniżej jakiejkolwiek jakości.Czystość w pokojach bez zarzutu.Obsługa kelnerska bez przygotowania w zawodzie ograniczająca się do sprzątania pustych talerzy i nakrywania do stołu.Cały personel wystraszony wyglądający jakby pracował pod wielką presją właściciela.Całośc wyjazdu ratowały piękne widoki nad kanałem Amour.Ogólnie hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki.Nie poleciłabym go znajomym.
    ZaletyWłaściwie ich brak
    WadyTak jak w opisie
  • ~Art / 2019-11-12 11:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
    PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
    Zaletyklimat
    Wadyrezydentka Itaki
  • ~Artur / 2021-07-18 19:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Po rezerwacji zero kontaktu. Dodzwonienie się jest niemożliwe. Nie polecam.
  • ~Bardzo zawiedziony / 2021-06-20 12:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Pozdrowionka dla klientów Itaki wylatujacych na wakacje do Albani wymeldowanie z pokoju do godz 11.00 wyjazd na lotnisko z hotelu 23.05 kompletny brak zainteresowania przez rezydenta i obsługę hotel osobami wyjeżdżajacymi z HOTELS & RESORTS SPA FA FA
  • ~Bogusława / 2018-10-14 12:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Dalmacki horyzont z Itaką we wrześniu 2018 byłby przygodą gdyby nie wiele niedociągnięć ze strony organizacyjnej biura. Hotele na trasie rozmieszczone bez przemyślenia co powodowało nadrabianie niepotrzebnych kilometrów i przedewszystkim stratę czasu. Hotel Zagrzeb pawilon Pinia to nieporozumienie niedomykające się drzwi ,woda wyciekająca na pokój z łazienki ,brak nawet jednego krzesła itd. , standard pozostałych hoteli jak i jedzenie zgodne z oczekiwaniami . Dzień 4 Jajce ,Bihać (godzina przerwy na obiad dla pilota i kierowcy to skandal) przejazd 450km na Jeziora Plitwickie i 2 godz na zwiedzanie tak urokliwego miejsca jak jeziora to jakieś nieporozumienie. Trudno się dziwić , że część uczestników wycieczki się zgubiła bo w takim tempie trudno było coś zobaczyć a pilot pan Lech nie był zainteresowany zupełnie grupą. Osoba pilota pozostawiała wiele do życzenia na każdym kroku ignorancja ,zdawkowa encyklopedyczna wiedza to trochę za mało droga Itako na wycieczkę objazdową .Gdyby nie wiedza ,doświadczenie lokalnych przewodników ( wielkie dzięki za to składam dla wszystkich) to niewiele byśmy wiedzieli o zwiedzanych miejscach, bo to że słońce zachodzi a księżyc wschodzi to wiemy wszyscy i nie musimy jechać do Dalmacji żeby to usłyszeć ( zresztą było jeszcze dużo więcej takich „ ciekawych „ informacji)
    Cała Dalmacja jest piękna każde miejsce warte zobaczenia .Pozostały miłe wspomnienia mimo różnych niedogodności. Grupa zorganizowana ,punktualna, z poczuciem humoru – pozdrawiam wszystkich.
    Droga Itako może warto byłoby wyciągnąć wnioski na przyszłość i brać pod uwagę sugestie uczestników imprez.
  • ~Bubsi 73 / 2018-08-15 07:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz biuro Itaka zmienia godziny lotów na bardzo niekorzystne dla klienta 23.40,to znaczy ,że zapłaciłam za ten dzień będąc w domu,zdjęcia pokoi w folderze to napewno nie te ktôre otrzymuje klient,wycieczki faktultatywne to naprawdę niski poziom organizacyjny a pieniądze spore.Myślę ,że to było moje pożegnanie z Itaką ,ponoć do trzech razy sztuka i to był ten ostatni.Odoszę wrażenie ,że Itaka nie kontroluje miejsc ,które poleca klientom,,oferta podkolorowana byle klient się skusił a potem nikogo już to nie obchodzi,
    ZaletyObsługa w hotelu miła i sypatyczna ,jedzenie bardzo dobre- ale to nie zasługa biura podróży
    WadyPokój to napewno nie 4 gwiazdki ,wycieczki fakultatywne to mocne 2 na 10, zmiana godzin lotów ,mimo zapewnień ,że są one korzystne
  • ~BYŁY KLIENT / 2021-04-14 20:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakaś masakra z tymi bonami. Oszukali klientów i na dodatek przejdzie im to płazem. Kończę z tym biurem podróży, przeszli samego siebie.
    ZaletyPo roku nadal nic nie wiedzą co z wycieczkami.
    WadyOszukali klientów na bony i ujdzie im to na sucho.
  • ~DG / 2021-08-16 07:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Grecja wyspa Thassos hotel ZOE all inclusive.
    Przy zameldowaniu dowiadujemy się o dodatkowych kosztach 22€ od pokoju opłata klimatyczną ( mieliśmy 2 pokoje), kolejna niespodzianka kolację są w innym hotelu ☹ oferta all inclusive to bar do 21.00 A w nim rozwodnione do granic możliwości piwo i wino białe lub czerwone barman opryskliwy i nieprzyjemny drinki płatne 7€. Najbliższe miasteczko 3 km. Potrzebowaliśmy do apteki to rezydentka powiedziała żeby zamówić taxi.
    Wycieczki raczej drogie o których biuro podróży nie informuje i tak rejs statkiem 45€ za osobę u nas osoby, Beach safari wyprawa Suzuki Jeemy na plażę 40€ za osobę.
    ZaletyPokoje sprzątane na bieżąco obsługa przy posiłkach przyjemna
    WadyUkryte koszty bardzo słaby all inclusive przez tydzień to samo na śniadania i kolacje
  • ~doberlena / 2019-08-23 22:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Turcja - 15-22.08.2019 (Egejska, niedaleko Bodrum))Absolutny brak profesjonalizmu w przypadku wycieczek fakultatywnych (KOS w dniu 21.08.2019 z Turgutreis). Pilotka nie udzieliła informacji dotyczących miejsca i godziny zbiórki powrotnej mówiąc , iż nie udziela informacji turystycznych ..... (chodziło o wykup wycieczki bez przewodnika). Dodatkowo wycieczka na Kos była zakupiona na katamaran a finalnie- oczywiście bez jakiejkolwiek informacji z ITAKI- katamaranu nie było a był prom. Gdybyśmy zostali poinformowani o braku katamaranu nie wybralibyśmy się na tę wycieczkę. Było to zwykłe wprowadzenie w błąd celem uzyskania korzyści.
    Zaletywidok z hotelu WOXXIE na morze Egejskie
    Wadywidok z hotelu WOXXIE na morze rekompensuje wiele oprócz szczurów w hotelu i wilgoci w sferze SPA...tego po prostu zasłonić się nie da...
  • ~Dorota / 2023-07-29 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak kotnatku z rezydentem na miejscu. Zgłosiliśmy problem z pokojem i zero odpowiedzi. Nie chodzi o to, że nie speniono naszej prośby. To jest po prostu brak jakokokolwiek kontaktu. Rezydneta nie odpowiedziała na wiadomości, mail do Itaki bez odpsiiwedzi, nawet biuro pośrednictwa które sprzedało nam wycieczkę, nota bene za 23 000 zł nie udzielono żadnej odpowiedzi. Trakowanie klienta poniżej wszelkich standardów.
    WadyBrak kontaktu z Itaką. Taki totalny, 100 % Brak jakiekolwiek kontaktu.
  • ~Dorotea / 2023-12-06 03:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa nieprofesjonalna , przelot tanimi liniami gdzie należy wykupić miejsce , zero wsparcia , przez opieszałość pracowników nie przyjechała po nas Taxi i w nerwach ledwo zdążyliśmy na lot ! Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
  • ~edek / 2019-09-18 18:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka klasyczne Włochy 7 09 2019 wycieczka ciekawa
    ZaletyPani kasia jako przewodnik wykazała się dużą wiedzą i zaangażowaniem
    WadyBardzo nie sympatyczny kierowca zachowywal sie berdzo obcesowo wprowadzajac swoje zasady dotyczące korzystania z toalety i spożywania posiłków
  • ~ewa / 2021-06-24 14:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli masz się wybrać na wczasy akurat z tym biurem polecam wyłącznie biura stacjonarne Itaki. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak już to miła pani po drugiej stronie nie potrafi odpowiedzieć na pytanie!!! Próbowałam więc na Facebooku, również nie odpowiedziano mi na pytania. Jedyna osoba, która odpowiadała na maile to był pan Kamil z biura w Warszawie na pl Konstytucji 1. Nawet podczas pobytu w Turcji zwróciłam się mailowo do niego z problemem i pomógł!
  • ~GS / 2021-02-27 10:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Jechalem z Itaka kilka razy po Europie i Bliskim Wschodzie. Generalnie ok, póki wszystko idzie w porządku.
    Teraz od 2019 roku trzymają moje pieniądze na wakacje 2020 i rżną głupków zwalając to na ufg to na klienta. Oszustwo lub totalna niekompetencja!
  • ~Hubert / 2021-02-04 16:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Zanzibar hotel Neptun. Pokoje normalne, na pewno nie był to standard hotelu 5 * nawet biorąc pod uwagę tamtejsze standardy (to mój 3 wyjazd na Zanzibar) .
    Poraziły nas przesuwane drzwi do łazienki szt 2 o wymiarach ok 1,5 x 2 m ażurowe. Owszem po zamknięciu nic nie widać , ale czuć. To tak jak bym miał WC w pokoju obok łóżka, które skrzypiało i budziło w nocy.Zero intymności.
    No i oczywiście biznes class. Może jak ktoś pierwszy raz, to było super, ale stary Boing 777 z 30 miejscami biznes, trącało myszką, niektóre fotele niesprawne, bieganina po pokładzie bo tu się nie rozkłada, tam się zacięło...... multimedia nie działające.
    A miał być Super Airbus 330 Luck Air 12 miejsc biznes, rozkładane 180*kupiony z Emiratów czy Qataru, stacjonujący w Warszawie.
    No i gdzie ten super samolot. Czuję się wydmuchany.
    W drugim tygodniu przylecieli biznesem wkurzeni turyści, opóźniony dreemliner z fotelami premium zamiast biznes
    Będą reklamacje.
    Jak nie zmienicie przewoźnika to ta Blue Panorama przechrzczona na Luk Air pociągnie Was na dno.
    Zaletylot bezpośredni
  • ~Irma / 2020-08-19 10:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Wieczne i słoneczne Włochy 4-13.08.2020 Wyjazd z Polski bez sprawnej klimatyzacji.Temperatura w Italii 37 a w autokarze piekarnik.Hotele nie 3 ale 1 gwiazdkowe ,klimat gierkowski , bez lodówek.Wyżywienie -porcje dla dzieci,hotel Victory w m.Cesenatico. Trzeba było dokupować jedzenie.Jeżeli chodzi o pozytywy, to nasza pilotka P.Ela profesjonalna i bardzo pomocna oraz przweodnicy ,no i program wycieczki w skali 10/10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167