Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1053 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~piotr2p / 2024-04-22 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Od zawsze jeździłem z Itaką, ale w ostatnich latach widzę, że najgorsze pokoje w hotelu to dla klientów Itaki. Ostatnio zauważyłem, że wspomnienie tego biura podróży w recepcji hotelu wywołuje ironiczny uśmieszek obsługi. Tylko cena wycieczki niezmiennie na wysokim poziomie.
    ZaletyPiękna strona dla zakupów online, ale to chyba nie zaleta.
    WadyNajgorsze miejsca w hotelu i nieprzyjazne godziny przylotów/odlotów
  • ~Rafał / 2018-09-02 09:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest to ocena wakacji na Korfu z firmą Itaka.
    Opis hotelu:
    Postaram ocenić hotel jak najbardziej racjonalnie : 1) recepcja oraz lobby ładne odnowione + miła uśmiechnięta obsługa 2) pokój całkiem niezły jednak widać że "odnawiany" dość niechlujnie, nadrabia klimatyzacją która niestety mocno cieknie na balkonie, w tv jeden polski program :] 3) prysznic bardzo mały (podobno standard w Grecji) + ich problemy z kanalizacją 4) jadalnia ładna i schludna z mega miłą obsługą - jedzenie niestety bardzo ubogie 2 tygodnie praktycznie to samo 5) basen czysty, woda świeża + leżaki z parasolami - barman bardzo miły Hotel nie zrobił na nas mega wrażenia, jednak jesteśmy typem turystów którzy mając łóżko i prysznic więcej nie potrzebują, więc dla kogoś nie przykłada wielkiej wagi do tych tematów i stołuje się nie tylko w hotelu będzie ok. Aha co do ilości gwiazdek to proszę poprawić gdyż hotel ma 2 a nie 3 *



    Opis ogólny:

    Oceniając firmę Itaka na wakacjach nie będę już taki miły i sympatyczny. Wybierając wakacje zawsze korzystaliśmy w usług Itaki i staraliśmy się ich bronić przed wszystkimi "królewnami" i "królewiczami" którzy zawsze byli ze wszystkiego niezadowoleni, niestety sami w tym roku czujemy się potraktowani w fatalny sposób. Mianowicie po przyjeździe do hotelu przywitała nas Pani Aleksandra (bardzo uprzejma i pomocna), przedstawiła całą oferta itp (standardowa procedura, regułki na pamięć itp) zachęcając oczywiście bardzo mocno do wycieczek fakultatywnych które oczywiście jak zawsze wykupiliśmy aby zwiedzić miejsce do którego przyjechaliśmy. 1) wycieczka do aqualandu - cena bodajże 35euro/osoba - kierowca w ogóle po nas nie przyjechał stwierdzając że nas nie było pod hotelem - czekaliśmy tak 1,5h - rezydentka stwierdziła że mamy się nie martwić bo tutaj się tak zdarza 2) wycieczka na Paxos i Antipaxos - cena 40euro/osoba - czekaliśmy na jeden autokar prawie 40 min bo się spóźnił + 3h rejs statkiem + kąpiel w morzu 1,5h (my po 25min musieliśmy wychodzić przez opóźnienie !! KPINA !!) + czas wolny 2,5h oczywiście my tylko 1h 40min bo opóźnienie + marny "obiad" w cenie + przewodniczka będąca z nami za karę i mówiąca jakby była w stanie agonii, dobrze że rozumiemy angielski to przynajmniej coś się dowiedzieliśmy 3) objazd wyspy - cena 45euro/osoba - jedyna sensowna wycieczka z Itaki - PANI MALWINA MEGA PRZEWODNIK :] :] Mnóstwo informacji przekazanych turystom 4) Albania - cena 45euro/osoba - ODRADZAM TĄ WYCIECZKĘ Z ITAKĄ !! Chcą wyciągnąć od klienta wszystkie pieniądze a tak naprawdę jedyną atrakcją jest Butrinti - 45euro + 20euro za wycieczkę + 10euro opłaty portowej + 3euro za punkt widokowy !! = 78euro/osobę !!! 5) Miasto Korfu - cena 30euro/osoba - dla kogoś kto nie boi się zwiedzać samemu to polecam wycieczkę bez Itaki - bilet z Dassi do Korfu 1,7euro i można zwiedzać wszystko samemu Itaka opuszcza bardzo dużo miejsc tłumacząc to trudnym dostępem dla autokaru, dziwne gdyż inne firmy normalnie tam jeżdżą oraz autobusy miejskie więc nie wiem w czym problem. Oczywiście nie mam żadnych pretensji do Pani Aleksandry i Pani Malwiny które są w pracy i wykonują polecenia przełożonych, jednak sama firma jako firma nie pokazała się z dobrej strony. DRODZY PAŃSTWO NIE BÓJCIE SIĘ BRAĆ WYCIECZEK NA MIEŚCIE TEŻ SĄ Z POLSKIMI PRZEWODNIKAMI A KOSZTUJĄ CZASAMI DUŻO MNIEJ !!
  • ~ROXY / 2018-11-02 00:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana postawą rezydenta i całej obsługi Itaka na miejscu pobytu. W segregatorze Itaki informacja, o której transfer hotelu na lotnisko. Niestety nikt się po nas nie zjawił, nie zadzwonił. Gdyby nie inny autokar jadący na lotnisko nas nie zabrał zostalibysmy pod hotelem oddalonym o 60km od lotniska. Na lotnisku proszeni rezydenta o wyjaśnienie powiedział, że nie ma czasu na rozmowę mimo, że przez godzinę później stał w tym samym miejscu!!!!
  • ~Rysi@k / 2021-05-24 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem pobyt w Grecji wszystko szło dobrze do chwili gdy 22 maja 2021 r otrzymałem dokumenty z godzinami wylotu. Drobnym drukiem napisano abym wypełnił formularz PLF na stronie https://travel.gov.gr/. po zalogowaniu postępowałem zgodnie ze wskazaniami wbiłem adres mailowy a po wbiciu hasła strona się nie otworzyła. Poczyniłem kolejne podejścia lecz bez skutku, postanowiłem się skontaktować z biurem Itaka.pl i Wakacje .pl aby otrzymać informację co dalej robić. Okazuje się ,że telefony nie są odbierane tak podaje system zgłoszeniowy biura z uwagi na duże obciążenie pracą. Następny dzień to 23 maja niedziela biura nie pracują. W dniu 24 maja poniedziałek wylot o gadzinie 06.35 pojechałem z żoną na lotnisko okazuje się , że bez dokumentu PLF nie zostaniemy odprawieni. Jesteśmy w kraju napisałem maila na klient@wakacje.pl bo telefonicznie nie ma możliwości porozmawiania z obsługą. Zobaczymy jak długo będziemy czekać na odpowiedź.
    Zaletymoże mają i zalety
    Wadyale w stresie nie są wstanie zapanować nad sytuacją
  • ~Sisi / 2022-04-26 09:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Wykupiłam wycieczkę 7-14 mają .Wczoraj dopatrzyłam się że wylot z Grecji mam 15 maj . Dzwonię do biura i pytam co się dzieje że moja wycieczka trwa do 14 a oni no będzie pani sobie musiała jedną dobę opłacić w hotelu na miejscu .Masakra jakaś ja mam dopłacać a oni nawet nie raczyli poinformować o takiej sytuacji .dziś tam jadę
    ZaletyMasakra
    WadyCała gama
  • ~ToJaMożePozamiatam / 2023-07-11 15:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem wycieczkę w aplikacji i niestety nigdzie nie pojechałem... Nie było mnie na jakiejś liście o której nie wiedziałem bo nic takiego nigdzie nie było wzmiankowane :/ Pani Rezydentka miała za złe że nie potwierdziłem rezerwacji zrobionej w aplikacji telefonicznie hahaha sama namawiała by z skorzystać z aplikacji a później takie teksty :/ Aplikacja ITAKA to jakiś koszmar. Pieniędzy nie odzyskałem i nie wiem jeszcze jak do tego podejdę po powrocie do kraju bo póki co jestem jeszcze za granicą.

    UWAGA NA APLIKACJE ITAKA BO NIE DZIAŁA JAK POWINNA :/ WYDAJE SIĘ ŻE JEST CAŁY CZAS W TESTACH ALE NIKT NIE CHCE TEGO OFICJALNIE POWIEDZIEĆ... NIE UŻYWAĆ JAK NIE CHCECIE SIĘ NACIĄĆ NA DODATKOWE KOSZTY.
    ZaletyDobre godziny lotów
    WadyTa firma traktuje ludzi jak debili.
  • ~Tomasz / 2023-03-25 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Wykupiłem wycieczkę z Itaki tylko dlatego ze zapewniano mnie ze z Warszawy leci dreamliner ale gdy już zapłaciłem zaliczkę to okazało się ze leci Enter air bez posiłków mały samolot z międzylądowaniem w Egipcie podróż 11 godz jest nagranie mojej rozmowy z konsultantem oczywiście itaka umywa ręce coś typu zapłaciłeś to teraz mamy cię w du…e jeszcze nie wyleciałem a już zaczynaja się problemy nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnych za słowa spychologia
  • ~urszula / 2021-06-14 12:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Z przykrością informuję o złym doświadczeniu z firmą Itaka. Zarezerwowałam wycieczkę do Prowansji , termin wyjazdu 20.06 2021, wpłaciłam zaliczkę a potem z powodu problemu zdrowotnego musialam zrezygnować . W cenie wycieczki było ubezpieczenie na zwrot 100% wpłaconych pieniedzy na wypadek rezygnacji . Efekt- pani prowadząca sprawę poinformowała mnie , że koszty manipulacyjne z tytułu rezygnacji wyniosły tyle co niemal cała kwotę zaliczki a na pytanie dlaczego nie ma zastosowanie ochrona ubezpieczeniowa odesłała mnie do ubiegania sie o zwrot do ubezpieczyciela , poprzez wypełnienie wnioseku i dołaczenie szeregu dokumentów w tym formularzw określonym formacie do wypełnienia przez lekarza.
    W sumie oceniam współpracę za fatalną i nie zamierzam w przyszłości korzystać z usług Itaki , jak rownież bede to odradzać znajomym
    Zaletyjuz nie widzę
    Wadyw mojej ocenie fatalna komunikacja(brak pełnej informacji o możliwych niekorzystnych aspektach) i nieuczciwe załatwienie sprawy rezygnacji. Nieuczciwe w znaczeniu braku pełnejinformacji.
  • ~V. / 2023-08-01 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas wycieczki objazdowej, doszło do uszkodzenia bagaży, na miejscu pilotka twierdziła , że jakoś to załatwimy. Jakoś to skierowanie mnie do biura ,które twierdzi, że nie ma dowodów na uszkodzenie bagażu w autokarze!?!!!
    Nawet nie próbowali tego wyjaśnić- żenujące.
    To moje ostatnie wczasy z tym operatorem i nie polecam nikomu.
    ZaletyOferta minimalnie tańszą od Rainbow
    WadyNiestety taniej okazało się finalnie drożej.
  • ~W.A. / 2019-09-21 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Uniwersal Castell Royal Majorka lipiec 2019.Podróż do hotelu 2,5 godziny,posiłek podano bez picia,pokój opłaciłem z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na bar, basen i stołówkę.Po trzech dniach dostaliśmy prawidłowy.Sniadania dobre ,obiady w normie, podczas kontroli super, kolacje słabe, Uwaga brak napojów do obiadu i kolacji.W ofercie wino słabiudkie i butelka schłodzonej wody o smaku kranówki.Plaża publiczna ,w 1/3 podczas przypływu zanieczyszczona brunatno zieloną roślinnością morze także,o nieprzyjemnym zapachu.Nie polecam wacieczki -nietypowy objazd wyspy-spęd czasowy brak czasu na posiłek, na statku brak napojów oprócz wina.Podczas jazdy pociągiem mieliśmy jechać przez plantacje cytrusów a były tunele, krzaki ,godzina jazdy na ceratowych siedzeniach.
  • ~Wiarygodny / 2022-08-07 00:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Autokary itaki nie nadają się do podróży, z tylu 5 osób to chyba powinny być dzieci a nie dorosłe osoby, całą podróż nie dało się spać cały czas walka z ułożeniem się.
    No i na początku już wmawianie klientom ze hotele 3 gwiazdki to mają prysznice nad toaletą itp.głupoty wmawiać. Widac ze dla Itaki nie klient się liczy a jego kasa.Nigdy więcej nie wybiorę tego biura.
    ZaletyZadne
    WadyCena nierówna się jakości
  • ~Agnieszka / 2022-07-31 16:13
    Ocena: 2.67 / 5
    W czerwcu byliśmy z mężem na wczasach z Itaki w hotelu Solimar White Perl.
    Wystawiliśmy słabą ocenę hotelu - tylko 3 gwiazdki. Opinia do dziś nie została dodana. Mało to uczciwe ze strony biura, które nie dodaje wszystkich słabszych opinii.
  • ~Agnieszka / 2023-08-13 18:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży bardzo słabe. Kilka wyjazdów z Itaką odbyłam, ale widać, że traci jakość bardzo.
    Wycieczki wykupione przed wyjazdem w promocyjnej cenie, okazały się o wiele droższe niż potem na miejscu. Jakość bardzo słaba, inne biura na miejscu miały zdecydowanie lepiej to zorganizowane i za niższą cenę.
    Wymeldowanie z pokoju o 11ej, wyjazd z hotelu o 23:30, cały dzień na walizkach na holu...porażka.'
    Nigdy więcej z Itaką.
  • ~Alex / 2021-06-07 08:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Polecają 5* hotel w Zakyntos w dobrej cenie. Może i hotel dostał lub kupił sobie taką kategorię, jednak maksymalna klasyfikacja tego hotel to 3*. Według mnie biuro podróży powinno zaniżyć klasyfikację jak robią to inne seryjne biura podróży.
    ZaletyCzystość, obsługa
    WadyKlasyfikacja maksymalna 3*
  • ~Alicja / 2023-08-03 20:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta niby na 10 dni, z czego 2 w podrozy. Hotel **** okazuje sie ze na standardy miejscowe. W rzeczywistości*** ale cena jak za 4. Jedzenie monotonne i niesmaczne. Hotel - włoski Ciechocinek, pełen glosnych emerytow, psow, kolonii i glosnych włoskich rodzin. Smród petow, baseny czynne do 19.00 zero animacji w jezyku innym niz wloski. Obsługa nie mowi po angielsku, oferta to zadne All Inclusive tylko Soft choc cena jak za full wypas. Alkohole podłe, kawa to jakis syf z proszku podany w papierowym kubku. Owoce wydzielane, automat z sokami glownie nieczynny. Woda do picia kranowka w plastiku. Jedzenie wymiatane w parę minut, nie jest uzupelniane na bieżąco. Kto nie zdazy, je resztki. Żenada za 15 k
    ZaletyCodzienne sprzątanie i wymiana ręczników na świeże, hotel w stylu lat 70 ale w miare schludny
    WadyPodłe, monotonne jedzenie, ohydne wino, brak klimy w restauracji, hotel głosny, psy sikajace w korytarzach, full głosnych kolonii, smrod papierosow
  • ~Alus / 2020-07-16 08:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Tak potwierdzam ITAKA znalazła sposób na dofinansowanie własnej działalności . 14/07/2020 wykupiłem wczasy do Egiptu a 15/07/2020 dostałem mail iż impreza zostaje odwołana a pieniądze zablokowane na 194 dni. Dzień wcześniej obsługa kłamała w żywe oczy ile to miejsc jest w samolocie tylko , wzięli pieniądze i teraz jest pod górkę . Takim działaniem to się nie dofinansują raczej splajtują, a i nie wierzcie iż ie można wykupić ubezpieczenia od wszelkich kosztów rezygnacji co twierdzą pracownicy ITAKI, można wykupić ale nie u nich ,pieniądze są wtedy z powrotem w ciągu tygodnia. Koszt 180 zł.
    Zaletybrak
  • ~Angelika / 2023-08-02 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa w biurze ujdzie.... Natomiast rezydentka to kompletna porażka. Zero wiedzy, wsparcia, prosi o kontakt przez WhatsApp na którym rzekomo pełni dyżur od 9.00 do 18.00 oo czym nie odpowiada na wiadomości, nawet te pilne....
  • ~Anita / 2022-06-12 17:24
    Ocena: 2.67 / 5
    zdecydowanie nie polecam tego biura podróży, opóźniony lot 5h i brak informacji z biura o wylocie,
  • ~Anna / 2019-01-27 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    WYSPY ZIELONEGO PRZYLĄDKA opinia nie opublikowana przez Itakę:
    Brak informacji o trudności fakultetów. O ile w przypadku dwóch pierwszych łatwiejszych można było przejechać trasę busem to trzeci był do pokonania dla osób dość sprawnych a nie było o tym żadnej informacji.
    Pilot przekazywał informacje tylko o planie dnia, nie był zorientowany nawet w obowiązującej strefie czasowej, po wszelkie informacje odsyłał do przewodnika lokalnego (nawet w sprawie tego czy herbata do obiadu jest wliczona w cenę).
    Wyżywienie w programie nieadekwatne do ceny. Ostatniego dnia na śniadanie nie było ani dżemu ani jajek tylko chleb, żółty ser i mortadela.
    Hotele z wyjątkiem pierwszego bardzo niski standard nawet jak na Afrykę, ostatniego dnia pokoje nie były gotowe gdy przyjechaliśmy natomiast do łazienki nie dawało się wejść bo śmierdziała kanalizacją.
    Brakło informacji o transferach/przejazdach - podobno organizował je pośrednik - w ostatnim dniu nie zmieścilibyśmy się do podstawionego busa, część osób pojechała taksówką. Na fakultecie po SAL nie zmieścilibyśmy się wszyscy do środka do samochodów, na szczęście młodzież zdecydowała się na jazdę "na pace".
    Nie było rozliczenia wpłaconych obowiązkowo napiwków, kto je otrzymał.
    Podobno pilot przekazał je pośrednikowi. Skoro wpłata na napiwki była obowiązkowa to powinna być rozliczona. Nie potrzebuję pośrednictwa ani Itaki ani zatrudnionych przez nią firm bo to ja wiem, czyja praca zasługiwała na napiwek. Brak informacji na temat tego, które osoby otrzymały napiwki spowodował, że uczestnicy poczuwali się do dawania napiwków. Zwykle na wycieczkach Itaki pilot informował które osobom przekazał napiwki ze wspólnej składki, napiwki były skrupulatnie rozliczane i to grupa decydowała komu dać resztę, która zwykle zostawała. Uważam, że brak rozliczenia oznacza, że napiwki nie były wykorzystane w celu na jaki zostały wpłacone i powinien nastąpić ich zwrot.
    Zaletyopłata za wyjazd w jedną osobę i zgodę na dokwaterowanie taka sama jak przy dwóch osobach. Przyznam, że na innych wyjazdach z Itaką obsługa była bardzo w porządku.
    Wadypilot - gdy na dzień dobry podał nam błędny czas miejscowy co grupa sprostowała zażartowałam, że z nami Pan nie zginie. To były prorocze słowa.
  • ~Anna / 2019-05-31 18:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejne rozczarowanie z wykupionej imprezy w Itace.Rekomendowany od października ub.r hotel okazał się porażką.Wizualizacja ,która widnieje na stronie reklamująca doskonałość hotelu Amour w Korfu okazała się bardzo różna od rzeczywistości.Hotel po generalnym remoncie z wieloma niedoróbkami.Kanalizacja źle odprowadzająca ścieki w łazience,niedomykające się drzwi balkonowe,śliskie schody i posadzki co w warunkach deszczu utrudniało swobodne chodzenie/było kilka przypadków potknięć i upadków/.Niewielka stołówka /7 stolików 5-co osobowych.Jedzenie mało urozmaicone najczęściej zimne.Znikoma ilość owoców.Zamiast herbaty głównie rumianek.Kawa lura a wino poniżej jakiejkolwiek jakości.Czystość w pokojach bez zarzutu.Obsługa kelnerska bez przygotowania w zawodzie ograniczająca się do sprzątania pustych talerzy i nakrywania do stołu.Cały personel wystraszony wyglądający jakby pracował pod wielką presją właściciela.Całośc wyjazdu ratowały piękne widoki nad kanałem Amour.Ogólnie hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki.Nie poleciłabym go znajomym.
    ZaletyWłaściwie ich brak
    WadyTak jak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1053
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4514
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3056