strona 17 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Yunona / 2022-08-21 14:33
Bardzo nie polecam????. Od wtorku z małym dzieckiem na wyspie Kos bez rzadnych rzeczej. 2 walizki nie załadowali do samolotu. Od rezydenta była informacja poczekać 2-3 dni. Dziś już 6 dzień. Nikt nić nie robi. Urlop zepsuty, zmarnowane pieniądze, czas i nerwy. Pierwszy i ostatni raz współpracuję z Itaka???? -
-
~stanisław / 2022-08-19 15:01
Itaka jak zwykle kroi Polaków bo Niemiec za tą samą cenę co Polak ma pokój z widokiem na morze a Polak musi dopłacić 550zł od osoby, do biura obsługi trudno się dodzwonić . -
~MaciejM / 2022-08-17 09:00
Jak egzotyka to tylko z biurem podróży Itaka. Dla mnie najlepsze biuro na rynku! Stabilny numer 1 wśród konsumentów. Hotel Dongwe Club Vacanze gorąco polecam! Wakacje na Zanzibarze okazały się cudowną przygodą :). Latając z Itaką, zawsze w cenie jest bagaż rejestrowany, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, ubezpieczenie itaka simple. Gorąco polecam! -
~MarX / 2022-08-16 18:31
Biuro nie godne polecenia wręcz lepiej unikać ! Sprzedaje wczasy na wyspie Djerba (Tunezja) w luksusowym hotelu, na lotnisku voczery i potwierdzenie w biurze że wszytko super, 3h później po przylocie okazuje się że nie ma pokoi w tym hotelu (i to nie tylko dla jednej rodziny ale więcej) lepiej NIE ma miejsca w hotelu na tej wyspie i bez zgody bez informacji (bo rezydent wymusza że trzeba wsiąść do autobusu nr xx , nie można zrezygnować, nie można wrócić) wywożą klientów poza wyspę na kontynent do bardzo kiepskiego hotelu, całkowicie nie zgodny z zawartą umową, tragiczna plaża, standard dużo gorszy, . Niszczą wczasy już w 1 dniu !
A na dodatek po 14 dniach od złożenia reklamacji przysyłają email ze 14 dni zajęła im sama rejestracja reklamacji !ZaletybrakWadySprzedaż wycieczek do hoteli w których nie ma miejsca i na siłę przenoszenie klientów do innych gorszych ! -
~GrzegorzB / 2022-08-16 16:06
Itaka jako numer 1 wśród konsumentów z pewnością zadba o wszystko. Wielokrotnie z nimi leciałam i zawsze jestem zadowolona. 33-letnie doświadczenie na rynku. W tym roku wybrałam Zanzibar, lecę bezpośrednio Dreamlinerem, co jest olbrzymią wygodą. -
~Bessi / 2022-08-14 12:59
Najgorsze biuro na jakie mogliśmy trafić. Nie polecam -
~Agata / 2022-08-13 19:33
Najgorsze biuro jakie istnieje cyganią na datach wylotu żeglują godzinami zapłaciłam za 11 dni a byłam 9 Gdyż wakacje miały się zacząć 5 i ofszem zaczęły się wylotem 5 ale o godz 23
Miały się skończyć 14 i owszem skończyły się ale tym razem 14 o godz 1 w nocy Wiec patrząc na daty niby się zgadza ale w rzeczywistości ukradli 2 dni Rezydenci dramat całkowicie bez wiedzy i nieprzydatni Będąc jeszcze w domu 5 cały dzien aplikacja jyz mnie informowała ze moje wakacje jyz trwają a ja jeszcze byłam 20 godzin w Polsce bo do wylotu tyle jeszcze zostało czasu Niech nikt nigdy nie wybiera tego biuraWadyZłodzieje -
~Joanna / 2022-08-12 18:25
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki wymusza wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwaZaletyŻadneWadyZamykają ludzi w hotelu w Tabie w Egipcie -
-
~Helenka / 2022-08-11 19:14
Właśnie wróciliśmy z Krety , z biura Itaka ,
Pierwszy i ostatni raz . Rezydent przywitał nas na lotnisku, weszliśmy do autokaru i tyle go widzieliśmy. Pierwszy raz nam się zdarzyło ,że rezydent nie jedzie z gośćmi , nie pomaga przy meldunku -nie wszyscy znają język angielski - . Autokar na wycieczki ,po interwencji przyjeżdżały po nas po godzinie czekania ,nie wspomnę ,że taka sytuacja miała miejsce z wyjazdem na lotnisko,czekamy godzinę ,po interwencji przyjezdza autokar -koszmar-. Następna sprawa ,wymeldować musieliśmy się o godzinie 11.00 ,i koczowalismy do 01.30 w hotelu ,bo czartery czeskie latają w nocy ,a biuro wciska kity ,że mamy pobyt 8 dni ,wylot 3.08 o ,23.05 powrót 11.08 o 3.40 ,kalendarzowo to owszem 8 dni ,ale namacalnie porażka ,bo od 11.00 -10.08.2022 do 11.08.2022 do 01.30 ,byliśmy bezdomni . I jeszcze w drodze powrotnej,rezydent czeka na nas na lotnisku ,tylko po to ,żeby wskazać na które schody mamy wejść ????
Nie polecamy tego biura . -
~Silesia Media LLC / 2022-08-11 16:29
Hotele Itaki w Egipcie.
https://www.youtube.com/watch?v=q8B0yc3T_d4
Wkrótce pojawią się materiały dotyczące wycieczki objazdowej po Jordanii. -
~Tomek / 2022-08-10 14:43
To co pisze Julka to prawda. Moja żona jest z synem na tej wycieczce i potwierdza, że nie jest to program wycieczki za jaki zapłaciła. Zamiast objazdu po Islandii tylko objazd po hotelach w Reykjaviku. Nie respektują programu wycieczki, który podali do informacji Klientom. Dlaczego nikt nie został poinformowany przed wylotem o nieprawidłowościach tylko dopiero po przylocie. To czyste oszustwo. Świadomie wprowadzili wszystkich uczestników wycieczki w błąd. ZaletyPilot który podobno robi co się da ze swojej strony bo Itaka olewa. zabrali kasę i tyle. Oszuści !!! -
~Julka / 2022-08-09 23:12
Jestem obecnie z Itaką na Islandii. Po przylocie dowiedzieliśmy się w autobusie o zmianie programu polegającej na okrojeniu o 1/3 objazdu wyspy. Z wycieczki objazdowej biuro zadungdowało nam upojne godziny w autobusie - mieszkamy w Rejkiaviku i dojeżdżamy do każdej z atrakcji po kilka godzin. Kolejnym kuriozalnym pomysłem jest zmiana co drugi dzień hotelu mimo, że mieszkamy w tym samym mieście. Szkoda nerwów i pieniędzy. Beszczelnie biuro tłumaczy, że realizuje program ale jazda 4- 5 godzin w jedną stronę, żeby przez 45 minut zobaczyć nawet najpiękniejszy widok powoduje, że wymarzone wakacje stają się koszmarem. Może Itaka potrafi orrganizować wyjazdy na bliskie o typowe kierunki ale bardziej egzotyczne wyjazdy lepiej zamawiać w innych biurach, żeby później nie szarpać sobie nerwów i marzyć o jak najszybszym powrocie do domu! Zaletytatujący nas pilot -
~Gabi / 2022-08-09 10:15
Oferta niestety nie miala nic wspolnego z rzeczywistoscia. Bylysmy niesamowicie zawiedzione hotelem i bardzo nieprzyjemna obsluga. Mamy przykre wspomnienia I zal, ze takie biuro reprezentuje tak skandaliczny hotel.
Skontaktowalysmy sie z Itaka, po okolo miesiacu oczekiwania zostalo nam powiedziane, ze nasza opinia zostanie przekazana do hotelu, a Itaka nie ma nam nic do powiedzenia bo to ze bylo zle to nasza subiektywna opinia! Jestesmy zdruzgotane I wiecej z Itaka nie bedziemy mialy do czynienia -
~Wiarygodny / 2022-08-07 00:22
Autokary itaki nie nadają się do podróży, z tylu 5 osób to chyba powinny być dzieci a nie dorosłe osoby, całą podróż nie dało się spać cały czas walka z ułożeniem się.
No i na początku już wmawianie klientom ze hotele 3 gwiazdki to mają prysznice nad toaletą itp.głupoty wmawiać. Widac ze dla Itaki nie klient się liczy a jego kasa.Nigdy więcej nie wybiorę tego biura.ZaletyZadneWadyCena nierówna się jakości -
~Adam / 2022-08-05 09:14
Wyjazd wg oferty 5 dniowy. Pierwszy dzień dotarliśmy do Albanii ok 23.00. na lotnisku czekał na nas lokalny kierowca który zaprosił nas do Sharana ok. 15 letniego bez klimatyzacji. Dotarliśmy do hotelu po godzinie. Na miejscu nie było łóżka na dostawę dla dziecka, ręczników i tylko jedna szklanka na 3 osoby. Sprawę zalatwiali po godzinie i około 2.00 w nocy mogliśmy iść spać. Na miejscu jedzenie skromne. Klimatyzacja w pokoju naprawiona po wielu interwencjach. Rezydent nie pojawił się nawet na chwilę. Na powrót dla 5 osób podstawili mercedesa z 4 miejscami i butla LPG w bagażniu też po interwencji. -
~Michał / 2022-08-04 10:28
Omijajcie biuro Itaka, nic nie warte ofetrty, brudno w hotelach, złe jedzenie, brak klimatyzacji przy 36 stopniach, a na reklamację odpisują, że przecież wszystko jest ok. Tragedia!!! Zaletybrak, wybrać inne biuroWadyza dużo nie ma zalet -
-
~Mysza / 2022-08-04 06:49
Dawmo nie byłam nigdzie z Itaka mialam przerwe bo zwykle biorę Tui lub Rainbow. Raczej juz nie pojade z tym biurem nigdzie bo mam wrażenie że ida na ilość nie jakosc. Hotel opisany jako 4*" moim zdaniem zasłużył na 3. Polacy zakwaterowani w gorszym standardzie niz Niemcy (grecja). Wycieczki fakultatywne zorgsnizowame tak ze trzebaby jeszcze raz wracać do tych miejsc i na spokojne zwiedzic. Niby nie ma czasu ale na zarobkowe czesci wycieczek jest bardzo duzo czasu. Hitem było zabranie nas do Bodrum Centrum zlota gdzie nie bylo zadnej edukacyjnej prezentacji tylko od razu oferta sprzedaży po horrendalnych cenach a potem czulam sie osaczona przez wciskających towar Turkow chyba 4 na metr kw i 4 zatrudnione tam Polki. Nie polecam tego biura mimo że rezydentki nie zawalily ZaletyPogoda -
~marzena / 2022-08-04 01:22
Z Itaką jeżdżę już 12 lat i po raz drugi z rzędu mam uwagi co do wyjazdu z tym biurem. Teraz wróciłam z wycieczki objazdowej po Grecji- Od Kerkyry po Lewkadię. Objazd spokojny, atrakcyjny, pilot Bartek bardzo się starał, by wszystko grało, ale i on był bezradny w sytuacji wyżywienia i noclegu. Po raz pierwszy zaistniał fakt, że grupa wycieczkowa spała zawsze w 2 hotelach (brak możliwości integracji), a bywało że i w 4 miejscach na jednym noclegu (mało brakowało do wielkiej awantury uczestników). Standard tych miejsc był bardzo zróżnicowany, a przecież wszyscy płacą te same należności. Mi i koleżance przypadały hotele na trasie niby 4- gwiazdkowe, ale pokoje były zagrzybione, sprzęt łazienkowy działął słabo, czasem klimatyzacji nie było, hotele przy hałaśliwych ulicach, w jednym pościel wyglądała na używaną i parkiet podniósł się na 5 cm nad poziom reszty podłogi. A zjedzeniem to już dramat- 6 obiadokolacji z mięsem w różnym wydaniu! Bardzo skromne śniadania bez warzyw, w pierwszym hotelu 3 śniadania jedno i to samo- ogórek, wędlina, żółty ser, dżem, chleb- wszystko ostatniej jakości. Hitem był ostatni wieczór tzw. wieczór grecki- ok.200 osób (my i ludzie z pobytu wczasowego) stali godzinami w jednej kolejce do mięsa grilowanego, w drugiej trzeba było odstać po warzywa i ser feta, a w trzeciej po namiastkę deseru, bo inni z niego zrobili sobie kolację napychając się słodkościami. Po prostu dramat! A, i w autokarze były 3 popsute siedzenia, które samoczynnie się rozkładały do spania i kierowca niechętnie naprawił jedno z nich po kolejnej naszej interwencji. Zaletyciekawe zabytki i przyroda, dobra praca pilota BartkaWadybyle jakie hotele, niedobre wyżywienie, duże różnice w transferach lotniskowych z różnych miejsc w kraju ( hotel należy opuścić do 10.30 rano, a wylot do domu jest o 1 w nocy następnego dnia) -
~Anna i Michal / 2022-08-03 21:45
Nasz pobyt w Albani w Sarandzie był super.Hotel super czysty,zadbany ,sprzątany codziennie.Widok z tarasu na morze.Prywatna plaża z leżakami w cenie,tak samo na basenie,leżaki w cenie.Jedyne do czego byśmy się mieli przyczepić to jedzenie w hotelu no ,ale to jest Albania nie Turcja.Przezylismy.Mielismy super rezydenta Krzysztofa.Od początku do końca dbał o wszystkich.Wycieczki z nim także były super.I takiego rezydenta mogę życzyć każdemu.Mezczyzna ze złotym sercem. ZaletyPiękny czysty hotel,zadbany z pięknym widokiem na morze i wyspę KorfuWadyJedzenie monotonne .Ale tak jest w Albani.Oni się uczą. -
~Izabela / 2022-08-01 13:36
Itaka to kompletny brak profesjonalizmu. Pierwszy i ostatni raz urlop z Itaką! Wakacje niestety wciąż trwające w hotelu Vik San Antonio na Lanzarote. 3 krotna zmiana pokoju, pierwszy niezgodny z umową (brak widoku na morze), każdy kolejny tylko większy dramat. Kolejny pokój kapiąca woda w łazience, lejącą się obok instalacji elektrycznej, brak możliwości skorzystania z wanny i prysznica- brak wody w kranie (ledwo kapie), brak wifi (to drobiazg w tym kontekście). Trzeci pokój to na wprost urządzeń klimatyzacyjnych zasilających kuchnię, niemiłosierny hałas w dzień i w nocy, w dodatku jeden z klimatyzatorów uszkodzony, warczy gorzej niż samoloty na lotnisku, nie sposób spać, odpocząć, usłyszeć własnych myśli, również brak wifi (było gwarantowane w umowie z Itaką). Poza tym wbrew temu co oferowano, nie ma basenu ze słodką wodą, wyłącznie woda słona, co było istotną przesłanką wyboru oferty, bo ze względu na wrażliwość skóry mojej i syna wykluczaliśmy hotele, w których nie ma żadnego basenu z wodą słodką, niestety Itaka fałszywie informowała o tym, że basen ze słodką wodą jest. Rezydentka nie pojawiła się w ogóle, odsyła stałe do recepcji, że to jest sprawa między mną a hotelem. Kompletny brak profesjonalizmu i zainteresowania. Dramat. Takie traktowanie klienta sądziłam, że nie może mieć miejsca. Myliłam się bardzo. Byłam w wielu miejscach z Tui i również rainbow i wszystko było super. Przy najmniejszych problemach natychmiastowa pomoc i interwencja. Itaka to dramat, zmarnowany urlop, czas, nerwy! Odradzam wszystkim, omijać szerokim łukiem
strona 17 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »