Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1046 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Miejsce: Rodos Faliraki
    Czas: październik 2019
    Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive

    Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
    ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
    WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
  • ~Jagoda / 2018-11-14 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Wróciłam z mężem z wycieczki z Tajlandii miała to być Uczta dla ducha a była uczta finansowa dla biura. Podróżuje dużo i nigdy jeszcze nie spotkałam takiej pilotki z biura ITAKA, całkowity brak asertywności. Ponadto chciałam państwa uprzedzi jeśli ktoś z was będzie kupował lokalne wycieczki to tylko przez biura lokalne. Nasza przewodnicza pani Małgorzata kupie wycieczki dwukrotnie droższe o takim samym programie " tak dba o dobro klientów Itaki". Jednocześnie chce uprzedzić państwa o tym ,ze na miejscu musieliśmy zapłać 50 dolarów dodatkowo na tak zwane napiwki dla obsługi hotelowej. Miło to "głęboki sens " ponieważ jednemu z naszych towarzyszy podróży nie zapakowano walizek z hotelu do autokaru za transport walizki podróżnik musiał zapłacić 90 dolarów. Wycieczka przebiegała w rytmie czasu jaki dyktował pan przewodnik z Tajlandii. Długo będę zastanawiał się czy kupić wycieczkę z ITAKI.
    ZaletyDobre hotele
    WadyBrak dobrej opieki ze strony organizatora
  • ~Katarzyna / 2019-06-29 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz z Itaką i ostatni.Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego biura!Itaka nie wie co to znaczy all inclusive.Ostatni dzień porażka!Zazwyczaj z all korzystało się do samego końca czyli do wyjazdu z hotelu.Ale nie w Itace.Nie można było skorzystać z kolacji albowiem jak przyjechaliśmy do hotelu do Bułgarii(Topola Skies)o 1 w nocy dostaliśmy prowiant(banan,seven days...)i wg Itaki zaczęliśmy kolacją i w dniu wyjazdu nie mogliśmy już skorzystać z kolacji,bo już się nam nie należała!Jak i pokój hotelowy.Wyjezdzalismy z hotelu o 0:15 w sobotę w nocy a pokój trzeba było opuścić w piątek do godz.12:00.Porazka!Zeby normalnie funkcjonować z małym dzieckiem trzeba było sobie zapłacić za pokój.Oszustwo w biały dzień i nigdy więcej!Przestrzegam wszystkich przed tym biurem!
    ZaletyHotel,obsługa hotelowa,czystość jak najbardziej w porządku
    WadyOrganizacja ostatniego dnia przez biuro-porażka
  • ~Kinga / 2019-09-04 14:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjechała w lipcu z biurem podróży Itaka do Grecji na Kretę do hotelu Semiramis Village-problem był taki że by) y mtówki faraona i nie można było ich zwalczyć. A druga rzeczą co mnie spotkała to to że sprzątaczki z tego hotelu zabrały mój strój kąpielowy który był wywieszony przed logby na linkach. Zgladszalam do rezydenta i recepcji. Rezydent mówi) że takich rzeczy się nie zostawia na zewnątrz a jak jest coś drogocennnego to bierze się sejf. Bzgura do stroju sejf.
    ZaletyPersonel pozostały super i jedzenie nie można nic powiedzieć.
  • ~Klaudia / 2019-05-28 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    K/Ł. Podróż poślubna wyspa Rodos hotel Rodos Palace
    ZaletyBardzo ładny pokój
    Wady1.pokoj w bloku na samej górze gdzie nie było o tym informacji
    2.nie informują o zmianie restauracji np na czas obiadu trzeba szukać samemu
    3.brak informacji o tym że na kolacje trzeba przyjść w długich spodniach
    4.wycieczka na 8 dni a robi się z tego 7 przylecielismy około 21 na kolacje już się się zalapalismy więc musieliśmy iść głodni spać.
    5.do swojego bloku podczas przyjazdu gdy było już ciemno trzeba było trafić samemu szukaliśmy chyba z 40min chodzac pod górkę i po schodach z wszystkimi walizkami
  • ~kris / 2018-09-14 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Itaka- przeciętne, więcej nie skorzystam, beznadziejne godziny odlotów, opóźnienia 2- godzinne odlotów, nie wiem co robią rezydenci , gdyż ich nie widać.
    Wadybrak zainteresowania rezydentów
  • ~Krzy5io / 2023-09-28 16:52
    Ocena: 3.00 / 5
    W wyborze hotelu opierałem się na opiniach zamieszczonych na stronie Itaka
    Po powrocie z hotelu dodałem własną opinię niestety raczej negatywną ale prawdziwą.
    Opinia nie została zamieszczona
    Biuro publikuje tylko opinie pozytywne wprowadzając tym klientów w błąd
  • ~Marcin / 2023-08-11 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W bieżącym, 2023 roku, byliśmy, wraz z dziećmi, uczestnikami zorganizowanej przez biuro „Itaka” wycieczki do Grecji

    Przebieg wyjazdu był zgodny z programem, a nawet go przekraczał, standard zakwaterowania i wyżywienia, był, co najmniej, akceptowalny, a pilotka była kompetentna, profesjonalna i zorganizowana.

    Niestety wszystkie te zalety zostały zaprzepaszczone przez pewien niesłychanie przykry incydent, który praktycznie zrujnował nam te wakacje. Incydent, jakiego po tak profesjonalnym jak do tej pory, mylnie, jak się okazało, mniemałem, biurze podróży, nigdy bym się nie spodziewał.

    W umowie z Itaką, zaznaczone bowiem było, że dosłownie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6”

    Zresztą w celu wykupienia wycieczki, w tym biletów samolotowych, należy podać daty urodzenia uczestników, które również były w umowie prawidłowo wpisane. Fakt więc, że wybieramy się na wycieczkę razem z dziećmi był Itace doskonale znany, potwierdzałem go także również w rozmowach telefonicznych. Nikt z biura nie wysuwał w związku z tym żadnych obiekcji.

    Niestety, okazało się i to w sposób wyjątkowo niemiły, że zapis w dokumencie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6” nie opowiada prawdzie.

    Kiedy bowiem przybyliśmy do hotelu, okazało się, że ten hotel jednak gości w wieku od: 6 bynajmniej nie przyjmuje, co zarządca hotelu oznajmił w sposób niesłychanie impertynencki i obcesowy. Gdyby nie zdecydowana postawa pani pilotki, wyrzuciłby nas po prostu na ulicę. Po negocjacjach toczonych zresztą w obecności moich dzieci, zwłaszcza młodszego (11 lat), łaskawie zaproponowano, że możemy zostać w hotelu, ale …nie możemy wychodzić z pokoju na śniadanie (sic!!!). Wreszcie, po dalszych gorszących awanturach oznajmiono nam, że wszystko jest załatwione i nasz pobyt w hotelu może przebiegać bez przeszkód.

    Niestety nie przebiegał.

    Kiedy bowiem następnego dnia próbowałem z moim młodszym dzieckiem wejść na hotelowy basen, zarządca hotelu nie tylko zdecydowanie się temu sprzeciwił, twierdząc że nigdy nie wyraził na to, inaczej niż w przypadku śniadania, swojej zgody, choć w tym czasie inne osoby, także pozostali uczestnicy wycieczki, korzystały z basenu bez żadnych przeszkód, ale uczynił to w sposób niezwykle chamski i agresywny, posuwając się do inwektyw i rasistowskich wyzwisk, wszystko to oczywiście w obecności mojego 11 letniego syna. Co więcej, zostałem także przez tego osobnika pomówiony (w Polsce art. 212 KK – nie wiem jak w Grecji) o to, że, wbrew temu zakazowi, korzystałem z moim dzieckiem „nielegalnie” z basenu, chociaż dobrze on wiedział, że w czasie, w którym rzekomo mielibyśmy się tego dopuszczać, byliśmy na plaży nad morzem, ponieważ rankiem tego dnia, a przed opisaną wyżej awanturą, szczegółowo się go wypytywałem, jak tam dotrzeć, a na basen próbowaliśmy wejść już po powrocie stamtąd.

    Konsekwencje tego incydentu wybiegały daleko poza samą tylko niemożność kąpieli w basenie i praktycznie całkowicie zrujnowały nasze wakacje. Mój syn płakał później przez pół nocy i pytał się, dlaczego Grecy tak bardzo nienawidzą dzieci. Do końca wycieczki dopytywał się też czy na pewno nas z tego i kolejnych hoteli nagle w środku nocy nie wyrzucą.

    Po powrocie do Polski złożyłem oczywiście reklamację. Po długim, trwającym prawie miesiąc namyśle, Itaka odpowiedziała. Nie negując bynajmniej wcale opisanego wyżej incydentu, stwierdziła, że …nie stało się to ze złej woli biura (sic!!!) – jeszcze by tego brakowało, żeby wysłanie rodziny z dziećmi do hotelu tylko dla dorosłych wynikło ze złej woli biura! – i zaproponowała nam …bon na inne wycieczki o wartości …4% kosztów wycieczki. Słownie cztery procent. Bon na inne wycieczki Itaki.

    Tymczasem regulująca podobne sprawy tzw. tabela frankfurcka, przewiduje, że brak basenu powinien skutkować obniżką ceny o 10-20%. I to nie w formie bonu, który w ciągu roku trzeba wykorzystać u wystawcy - Itaki, na co obecnie nie mamy najmniejszej ochoty. A przecież nie chodziło o sam basen, ale przede wszystkim o stres i krzywdy wyrządzone dzieciom i całkowicie w związku z tym zrujnowany urlop, co jest znacznie gorsze niż sam arbitralny zakaz korzystania z basenu.

    Pamiętajcie zatem wykupując imprezy w Itace. Dopóki wszystko działa, to działa. Ale jeżeli okaże się nagle, że zarezerwowany dla was hotel jest akurat w remoncie, albo w rozbiórce i w związku z tym ostaniecie zmuszeni spędzić noc np. w noclegowni dla bezdomnych, to Itaka wtedy wyrazi ubolewanie, zapewni was, że nie uczyniła tego ze złej woli i zaproponuje wam na otarcie łez firmowy kubek. Albo może nawet torbę?
    ZaletyBardzo kompetentna pilotka, pani Ania
    WadySkierowanie rodziny z dziećmi do hotelu dla dorosłych - brak kontroli nad rezerwacjami. Kpiny z reklamacji.
  • ~Marek / 2022-04-21 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!!
  • ~Maria / 2024-10-13 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Turcja. Wrzesień -pazdziernik .Pełna nadzieji na objazd w niższej temperaturze lecę do Antalya. Na lotnisku tłum - są piloci/przedstawiciele innych biur podróży oprócz Itaki. Pytam co robić w tej sytuacji. Nikt nic nie wie, jedynie pokazano mi wyjście. Idę w ciemno i szukam informacji . Trafiam na policjanta , który pokazuje gdzie szukać przedstawiciela biura. W okienku Panienka podaje pakiet i każe iść szukać autokaru na parkingu. Ciemno, obco i szukaj. Błądzę i po jakimś czasie z pomocą ludzi odnajduje autokar, który wiezie do hotelu. Kwaterunek i kolacja w postaci 2 plasterki ogórka, masełko, 2 kawałki bagietki i plasterek sera-to obiadokolacja. Dramat. Rano wyjazd i dopiero w autokarze jest pilot ,przewodnik Aleksandra, która nas próbuje poinformować o programie wycieczki. Dalej jako tako, ale generalnie nie mogę zrozumieć dlaczego nie było informacji z biura podróży o tym, że sami musimy sobie szukać przedstawicieli i autokaru. Więcej nie pojadę z Itaka, poszukam innego biura. A chciałam wspierać polska przedsiębiorczość.
    ZaletyProgram
    WadyLekceważenie klienta
  • ~mario70 / 2023-04-07 09:51
    Ocena: 3.00 / 5
    W okresie pomiędzy 20.03.2023 do 25.03.2023 spędzałem urlop w Istambule w Turcji.Brak transferu z lotniska po przylocie do hotelu z który zapłaciłem. Firmy świadczące usługi transferu posiadają nazwy bądź numery .O tym nie zostałem poinformowany, jedynie otrzymałem mapkę dojścia do wyjścia numer 13, co nie stanowiło problemu. Po dojściu do wyjścia jak wspomniałem wyżej nikt na mnie i moją żonę nie czekał. Koordynator lotniskowy firm transferowych sprawdził obecnych kierowców ,nikt z obecnych nie posiadłam moich danych ,bądź nazwy hotelu. Nie mając wyboru w środku nocy(2:30 czas lokalny) wybrałem dojazd na taxi. Żółte taxi nie były skore zabrać nas w dwoma dużymi walizkami, nie mając wyboru zdecydowaliśmy na czarne. Kierowcy doskonale wiedzą, że mało kto ma lokalną walutę w środku nocy i wykorzystują to. Moja małżonka pochodzi z Azji Środkowej i gdyby nie jej znajomość języka tureckiego byłoby nieciekawie( ktoś inny nieznający popadł by w poważne kłopoty).Na wskazaną lokalizację wstępną ceną zaproponowano 75 euro, co było absurdem, byłem trzeci raz w Istambule i wiedziałem jak to funkcjonuje. Udało się nam wynegocjować 40 euro. No trudno… Niestety przedwczesna radość. Cena zaczęła rosnąć ,bo ponoć droga jest płatna o czym oczywiście kierowca nie wiedział…. Żona oponowała . Posiadałem w telefonie mapę offline i przy włączonym gps zauważyłem, że nie jedzie w kierunku miasta. Dzięki interwencji żony, że dzwoni na Polis wróciliśmy na właściwą drogę. Zaczęło się wożenie po ulicach, a to zamknięty ruch,a to remontowany most itp. Żona naciskała żeby nas zostawił, w końcu doszło do 55 euro. Dojechaliśmy do hotelu dostał 50 euro i jeszcze się odgrażał ,żeby Allah nam wybaczył,te 5 euro. Gigantyczny stres i zmęczenie w środku nocy. Znajomość kultury i języka uratowały nasze portfele i paszporty. Każdy kto nie posiadłby tych atrybutów miałby potencjalnie poważne problemy. O zaistniałej sytuacji na bieżąco poinformowałem biuro Itaki. Moje oczekiwania były oparte na przedstawionej przez Zgodnie z ofertą transfer z lotniska do hotelu miał być zapewniony i bezpieczny ,jego brak to niedopełnienie warunków umowy ,spowodowane oszustwem lub brakiem kompetencji. Ostrzeżeniem dla potencjalnych ofiar. Pozostała część pobytu nie budziła zastrzeżeń, zgodna z opisem i na właściwym poziomie co do ceny.
    Po przyjeździe do kraju skarga do Itaki i prośba i zwrot pieniędzy za taxi.
    Odpowiedzi: brak podstaw zwrotu z powodu braku rachunku.
    Gdybym jechał na wielbłądzie,to pewnie dostałbym fakturę....
    Osoby ceniące spokój u bezpieczeństwo powinny szerokim łukiem omijać takie okazyjne wyjazdy za 5710 PLN za dwie osoby.
    ZaletyPołożenie i jakość hotelu
  • ~Mat / 2019-09-05 08:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel azure memories Tsilivi na Zakynthos fajny jedzenie smaczne obsługa miła.pokoje Male ale ładne jedyny minus to brak szafy na ubrania.Natomiast biuro Itaka to jakaś żenada transfery są z kosmosu my mieliśmy lot o 3,15 na miejscu byliśmy o koło 8 a pokój dostaliśmy o 14 a do domu wyjazd na lotnisko o 6 rano.to jakaś kpina z ośmiu dni tak naprawdę jest siedem.ktos powinien się zastanowić nad lepszym połączeniem . ogólnie wakacje super ale nie z tym biurem
  • ~Mona / 2023-07-26 23:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Panie rezydentki Magda i Paulina obsługujące hotel Papi Hiszpania masakra, zero kontaktu zero pomocy, są tylko gdy chcą sprzedać wycieczki fakultatywne, nic więcej ich nie interesuje. Miałyśmy z córką duży problem, żadna nie odbiera telefonu, nie ma co na nie liczyć. Traktują ludzi jak gówno, a niby do pomocy, nie liczcie na to. Naprawdę powinny dostać naganę za to że nie odbierają telefonu i nie ma z nimi żadnego kontaktu! Nie liczcie na pomoc Itaki, tylko sprzedają wycieczki a potem ich człowiek nie interesuje, zwłaszcza pani Magda hotel Papi Malgrat dr mar Hiszpania, zero kontaktu, nie odbiera nie odpisuje, pozostawia na pastwę losu. Nie polecam i przestrzegam!
    WadyRezydentki hotelu pani Magda i pani Paulina
  • ~Nata / 2018-07-03 08:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas rezerwacji wycieczki firma obiecuje pobyt 8-dniowy, niestety im bliżej terminu wylotu okazuje się, że dniu wypoczynku zostają zredukowane do 6 (!!!), co wynika z irracjonalnych godziny wylotu/przylotu. Wliczane nocnego przelotu do sumy dni wycieczki wydaje się wysoce niestosowne. Jako klientka czuję się wprowadzona w błąd, ponieważ po tak prestiżowej firmie, jaką jest Itaka, spodziewałam się rzetelności i dbałości o klienta. Niestety spotkałam się z celowym działaniem, na niekorzyść klientów.
  • ~Obserwator / 2020-08-19 07:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Po dotarciu do hotelu w Atenach przewodniczka zażądala po 300EUro dopłaty od osoby.Wyżywienie dziadowskie.Pierwszy dzień bez obiadu,pœżniej też oszustwo takie było że zaprowadziła grupe ok.30osób na obiad. do restauracji,ale każdy miał płacić ze swoich kieszonkowych,był wieczór zapoznawczy z suchym chlebem i. kawałkiem sera,jakis gulasz z odpadków
    ZaletyZwiedzanie Akropolu,muzeum,parku z roślinami egzotycznymi
    Wadybiletó nie było tylko na czarno,hamstwo kelnerów
  • ~p58 / 2021-08-01 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Na 04.08.21 mamy wykupione wczasy w Side , ta część Turcji jest opanowana przez pożary ,dlaczego wysyłacie tam turystów na siłę ,nie chcecie dokonać zmiany kierunku załaniając się regulaminem ,przecież to zagrożenie życia i zdrowia ,zmarnowanie urlopu ,a wydarzenia nadzwyczajne od których biuro powinno być ubezpieczone .Oddajcie pieniądze ,zaproponujcie inne rozwiązanie .Wzięte pieniądze ,a klient już mało ważny.
    ZaletyBrak.
    WadyZawarłem już w opinii.
  • ~piotr2p / 2024-04-22 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Od zawsze jeździłem z Itaką, ale w ostatnich latach widzę, że najgorsze pokoje w hotelu to dla klientów Itaki. Ostatnio zauważyłem, że wspomnienie tego biura podróży w recepcji hotelu wywołuje ironiczny uśmieszek obsługi. Tylko cena wycieczki niezmiennie na wysokim poziomie.
    ZaletyPiękna strona dla zakupów online, ale to chyba nie zaleta.
    WadyNajgorsze miejsca w hotelu i nieprzyjazne godziny przylotów/odlotów
  • ~Rafał / 2018-09-02 09:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest to ocena wakacji na Korfu z firmą Itaka.
    Opis hotelu:
    Postaram ocenić hotel jak najbardziej racjonalnie : 1) recepcja oraz lobby ładne odnowione + miła uśmiechnięta obsługa 2) pokój całkiem niezły jednak widać że "odnawiany" dość niechlujnie, nadrabia klimatyzacją która niestety mocno cieknie na balkonie, w tv jeden polski program :] 3) prysznic bardzo mały (podobno standard w Grecji) + ich problemy z kanalizacją 4) jadalnia ładna i schludna z mega miłą obsługą - jedzenie niestety bardzo ubogie 2 tygodnie praktycznie to samo 5) basen czysty, woda świeża + leżaki z parasolami - barman bardzo miły Hotel nie zrobił na nas mega wrażenia, jednak jesteśmy typem turystów którzy mając łóżko i prysznic więcej nie potrzebują, więc dla kogoś nie przykłada wielkiej wagi do tych tematów i stołuje się nie tylko w hotelu będzie ok. Aha co do ilości gwiazdek to proszę poprawić gdyż hotel ma 2 a nie 3 *



    Opis ogólny:

    Oceniając firmę Itaka na wakacjach nie będę już taki miły i sympatyczny. Wybierając wakacje zawsze korzystaliśmy w usług Itaki i staraliśmy się ich bronić przed wszystkimi "królewnami" i "królewiczami" którzy zawsze byli ze wszystkiego niezadowoleni, niestety sami w tym roku czujemy się potraktowani w fatalny sposób. Mianowicie po przyjeździe do hotelu przywitała nas Pani Aleksandra (bardzo uprzejma i pomocna), przedstawiła całą oferta itp (standardowa procedura, regułki na pamięć itp) zachęcając oczywiście bardzo mocno do wycieczek fakultatywnych które oczywiście jak zawsze wykupiliśmy aby zwiedzić miejsce do którego przyjechaliśmy. 1) wycieczka do aqualandu - cena bodajże 35euro/osoba - kierowca w ogóle po nas nie przyjechał stwierdzając że nas nie było pod hotelem - czekaliśmy tak 1,5h - rezydentka stwierdziła że mamy się nie martwić bo tutaj się tak zdarza 2) wycieczka na Paxos i Antipaxos - cena 40euro/osoba - czekaliśmy na jeden autokar prawie 40 min bo się spóźnił + 3h rejs statkiem + kąpiel w morzu 1,5h (my po 25min musieliśmy wychodzić przez opóźnienie !! KPINA !!) + czas wolny 2,5h oczywiście my tylko 1h 40min bo opóźnienie + marny "obiad" w cenie + przewodniczka będąca z nami za karę i mówiąca jakby była w stanie agonii, dobrze że rozumiemy angielski to przynajmniej coś się dowiedzieliśmy 3) objazd wyspy - cena 45euro/osoba - jedyna sensowna wycieczka z Itaki - PANI MALWINA MEGA PRZEWODNIK :] :] Mnóstwo informacji przekazanych turystom 4) Albania - cena 45euro/osoba - ODRADZAM TĄ WYCIECZKĘ Z ITAKĄ !! Chcą wyciągnąć od klienta wszystkie pieniądze a tak naprawdę jedyną atrakcją jest Butrinti - 45euro + 20euro za wycieczkę + 10euro opłaty portowej + 3euro za punkt widokowy !! = 78euro/osobę !!! 5) Miasto Korfu - cena 30euro/osoba - dla kogoś kto nie boi się zwiedzać samemu to polecam wycieczkę bez Itaki - bilet z Dassi do Korfu 1,7euro i można zwiedzać wszystko samemu Itaka opuszcza bardzo dużo miejsc tłumacząc to trudnym dostępem dla autokaru, dziwne gdyż inne firmy normalnie tam jeżdżą oraz autobusy miejskie więc nie wiem w czym problem. Oczywiście nie mam żadnych pretensji do Pani Aleksandry i Pani Malwiny które są w pracy i wykonują polecenia przełożonych, jednak sama firma jako firma nie pokazała się z dobrej strony. DRODZY PAŃSTWO NIE BÓJCIE SIĘ BRAĆ WYCIECZEK NA MIEŚCIE TEŻ SĄ Z POLSKIMI PRZEWODNIKAMI A KOSZTUJĄ CZASAMI DUŻO MNIEJ !!
  • ~ROXY / 2018-11-02 00:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana postawą rezydenta i całej obsługi Itaka na miejscu pobytu. W segregatorze Itaki informacja, o której transfer hotelu na lotnisko. Niestety nikt się po nas nie zjawił, nie zadzwonił. Gdyby nie inny autokar jadący na lotnisko nas nie zabrał zostalibysmy pod hotelem oddalonym o 60km od lotniska. Na lotnisku proszeni rezydenta o wyjaśnienie powiedział, że nie ma czasu na rozmowę mimo, że przez godzinę później stał w tym samym miejscu!!!!
  • ~Rysi@k / 2021-05-24 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem pobyt w Grecji wszystko szło dobrze do chwili gdy 22 maja 2021 r otrzymałem dokumenty z godzinami wylotu. Drobnym drukiem napisano abym wypełnił formularz PLF na stronie https://travel.gov.gr/. po zalogowaniu postępowałem zgodnie ze wskazaniami wbiłem adres mailowy a po wbiciu hasła strona się nie otworzyła. Poczyniłem kolejne podejścia lecz bez skutku, postanowiłem się skontaktować z biurem Itaka.pl i Wakacje .pl aby otrzymać informację co dalej robić. Okazuje się ,że telefony nie są odbierane tak podaje system zgłoszeniowy biura z uwagi na duże obciążenie pracą. Następny dzień to 23 maja niedziela biura nie pracują. W dniu 24 maja poniedziałek wylot o gadzinie 06.35 pojechałem z żoną na lotnisko okazuje się , że bez dokumentu PLF nie zostaniemy odprawieni. Jesteśmy w kraju napisałem maila na klient@wakacje.pl bo telefonicznie nie ma możliwości porozmawiania z obsługą. Zobaczymy jak długo będziemy czekać na odpowiedź.
    Zaletymoże mają i zalety
    Wadyale w stresie nie są wstanie zapanować nad sytuacją
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976