Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1053 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Honorata / 2019-10-04 17:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W kwietniu 2019 roku wykupiliśmy wakacje "marzeń" z itaką na Wyspy Zielonego Przylądka. Miejsce cudowne. Pobyt miał być 2 tygodniowy ze względu na długi przelot z 2 dzieci. 2 dni po przylocie zastaliśmy w pokoju ręcznie pisaną informację że w związku z odwołanym lotem mamy się następnego dnia stawić u rezydentki.
    Rano dowiedzieliśmy się ze ( oczywiście informacja została przekazana bez empatii) w związku z brakiem samolotów wracamy po tygodniu pobytu.
    Pomimo listów i odwołań Itaka zwróciła nam kwotę- różnicę katalogową pomiędzy ceną za 1 i za 2 tygodnie pobytu, oraz oferowano nam bon w wysokości 600zł do wykorzystania na następne wakacje z tym biurem.
    Po dokładniejszym przebadaniu sprawy okazało się że itaka miała podpisaną umowę z samolotami max 8 których loty zostały wstrzymane już 10 marca 2019r. Wnioskujemy że już wiedziano wcześniej że nie będziemy mogli zostać na 2 tygodnie a mimo to wycieczkę zrealizowali.
    Pomimo pięknego miejsca, to już po 2 dniach została nam odebrana radość z korzystania z wakacji, oraz wykorzystany urlop którego już nie odzyskaliśmy.
    Absolutnie nie polecam biura!!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~igacz3 / 2020-08-22 19:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak moi poprzednicy, ITAKA OSZUKAŁA!!!! Zamówiłam wyjazd do Tunezji, bo 13 sierpnia otwierają granice i jak najbardziej się odbędzie. Granice otworzyli, a Itaka przysłał mi maila, że anulowano wycieczkę. Wciskali mi voucher, zmianę terminu i zmianę kierunku. Nic mi nie pasowało, zwłaszcza, że wcześniej przeglądałam oferty do Grecji i po anulacji Tunezji, zmieniło biuro ceny na wyższe, bądź nie zmieniając ceny zmienili dojazd na własny!!! W głowie się nie mieści!!! Nigdy więcej nie wejdę na stronę biura ITAKI!!!! Bezczelność! I też napisali mi, ze oddadzą pieniądze po 180 dniach od momentu rozpatrzenia mojej rezygnacji!!! Jakiej rezygnacji??? Sami anulowali ofertę a mi kazali wybierać inną?! Jakim prawem!? Powinniśmy wszyscy się zebrać i podać biuro do rzecznika praw konsumenta i do sądu jak trzeba. Będą obracać moimi pieniędzmi złodzieje.
    Zaletyżadnych
    WadyOszuści i wyzyskiwacze
  • ~Ines / 2019-07-23 00:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka objazdowa, Portugalia, "Azulejos i molikeiros". W momencie wczesnej rezerwacji brak terminów lotów z Warszawy. Miesiąc przed realizacją pojawiają się bardzo niedogodne terminy lotów, co skutkuje dwoma nieprzespanymi nocami na 6 dni, oraz brakiem spożycia pełnego śniadania i obadokolacji ujętych w cenie (zamiast pakiety z dwóch skromnych kanapek, napoju i owoca). Program zawarty w cenie obejmuje podstawowe punkty turystyczne, pozostawia zbyt dużo wolnego czasu w miastach bez opieki pilota. Dla mnie z uwagi na brak znajomości języka i słabą orientację - czas stracony. Liczyłam na ofertę zorganizowaną przez firmę, która zapewni opiekę w każdej chwili. Dodatkowe i najciekawsze atrakcje płatne w dosyć wysokich cenach, ale ratujące przed błąkaniem się po ulicach. W Lizbonie i Porto bardzo słabe hotele. Brak restauracji, baru, zaplecza rekreacyjnego. W Porto konieczność przeniesienia bagaży 500 m od zatrzymania autokaru z poowdu na przebudowę ulicy. Podczas meldowania w kolejnych hotelach zwyczaj pozostawiania dokumentów na recepcji do nastepnego dnia, bo obsługuje jeden człowiek, który nie jest w stanie przepisać danych około 30 osób w rozsąnym tempie. Jak się ma do tego Ustawa o Ochronie Danych Osobowych? Program jest ubogi w czas przewidziany na pobyty w miejscach o walorach przyrodniczo - krajobrazowych. W lepszej sytuacji są klienci kupujący oferty na last minute - oprócz niższej ceny, mają podane godziny lotów. Konsultant podczas rozmowy telefonicznej stara się uświadomić mnie, że żadne biuro nie podaje terminów lotów z wyprzedzeniem o około 6 mieś., a rezygnacja z wykupienia oferty promocyjnej na kolejny wyjazd zaskutkuje brakiem przesłania takich ofert na moje konto. Odpowiadam, że Necerman i Tui na dzisiejszy stan mojej wiedzy, podają terminy lotów z dużym wyprzedzeniem, a promocja Itaki może zakończyć się dużym dyskomfortem i skróconym czasem wypoczynku.
    ZaletyPilotka z bardzo dużym zasobem wiedzy o tym kraju, przekazująca" piękna polszczyzną", posługująca się również dobrze dobranymi filmami. Wygodny autokar, sympatyczny kierowca.
    WadyTerminy lotów, brak części wyżywienia pierwszego i ostatniego dnia, zbyt wysokie dopłaty za dodatkowe atrakcje np. wycieczka po wybrzeżu Algarve - 60 E - 100 - 150 km, brak opłat za wstępy? Za mało czasu na legunie w pobliżu Aveiro, Cabo da Roca, Portimao. Zbyt długie przerwy w miastach bez opieki pilota. Słabe hotele w Lizbonie i Porto.
  • ~Iwona / 2023-08-22 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje z Itaką, Grecja Korfu 10-17.06.2023' planowany wylot g. 23.20 opóźniony o 1h, na miejscu w hotelu g.5 rano pokój niezgodny z opłaconą rezerwacją, miał być z 2 os superior z widokiem na morze ale widoku na może nie było! Szybka reklamacja w recepcji i zoong nie mają wolnego pokoju z widokiem na morze! Perturbacje z hotelarzem i oczekiwanie w lobby hotelowym na pokój zgodny z rezerwacją trwało 6 godzin!! Reklamacja pisemna złożona u rezydenta oraz mailowo do cok Itaka. W odpowiedzi zaproponowali rekompensatę w formie bonu o wartości 300 pln/rezerwację! Rekompensata nieadekwatna do stresu, nerwów i straconego czasu.
    ZaletyPokoje superior z widokiem na morze
    WadyHotelarz co godzinę obiecywał wydanie pokoju i za każdym razem trzeba było wałkować temat od początku!
  • ~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Miejsce: Rodos Faliraki
    Czas: październik 2019
    Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive

    Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
    ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
    WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
  • ~Jagoda / 2018-11-14 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Wróciłam z mężem z wycieczki z Tajlandii miała to być Uczta dla ducha a była uczta finansowa dla biura. Podróżuje dużo i nigdy jeszcze nie spotkałam takiej pilotki z biura ITAKA, całkowity brak asertywności. Ponadto chciałam państwa uprzedzi jeśli ktoś z was będzie kupował lokalne wycieczki to tylko przez biura lokalne. Nasza przewodnicza pani Małgorzata kupie wycieczki dwukrotnie droższe o takim samym programie " tak dba o dobro klientów Itaki". Jednocześnie chce uprzedzić państwa o tym ,ze na miejscu musieliśmy zapłać 50 dolarów dodatkowo na tak zwane napiwki dla obsługi hotelowej. Miło to "głęboki sens " ponieważ jednemu z naszych towarzyszy podróży nie zapakowano walizek z hotelu do autokaru za transport walizki podróżnik musiał zapłacić 90 dolarów. Wycieczka przebiegała w rytmie czasu jaki dyktował pan przewodnik z Tajlandii. Długo będę zastanawiał się czy kupić wycieczkę z ITAKI.
    ZaletyDobre hotele
    WadyBrak dobrej opieki ze strony organizatora
  • ~Katarzyna / 2019-06-29 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz z Itaką i ostatni.Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego biura!Itaka nie wie co to znaczy all inclusive.Ostatni dzień porażka!Zazwyczaj z all korzystało się do samego końca czyli do wyjazdu z hotelu.Ale nie w Itace.Nie można było skorzystać z kolacji albowiem jak przyjechaliśmy do hotelu do Bułgarii(Topola Skies)o 1 w nocy dostaliśmy prowiant(banan,seven days...)i wg Itaki zaczęliśmy kolacją i w dniu wyjazdu nie mogliśmy już skorzystać z kolacji,bo już się nam nie należała!Jak i pokój hotelowy.Wyjezdzalismy z hotelu o 0:15 w sobotę w nocy a pokój trzeba było opuścić w piątek do godz.12:00.Porazka!Zeby normalnie funkcjonować z małym dzieckiem trzeba było sobie zapłacić za pokój.Oszustwo w biały dzień i nigdy więcej!Przestrzegam wszystkich przed tym biurem!
    ZaletyHotel,obsługa hotelowa,czystość jak najbardziej w porządku
    WadyOrganizacja ostatniego dnia przez biuro-porażka
  • ~Kinga / 2019-09-04 14:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjechała w lipcu z biurem podróży Itaka do Grecji na Kretę do hotelu Semiramis Village-problem był taki że by) y mtówki faraona i nie można było ich zwalczyć. A druga rzeczą co mnie spotkała to to że sprzątaczki z tego hotelu zabrały mój strój kąpielowy który był wywieszony przed logby na linkach. Zgladszalam do rezydenta i recepcji. Rezydent mówi) że takich rzeczy się nie zostawia na zewnątrz a jak jest coś drogocennnego to bierze się sejf. Bzgura do stroju sejf.
    ZaletyPersonel pozostały super i jedzenie nie można nic powiedzieć.
  • ~Klaudia / 2019-05-28 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    K/Ł. Podróż poślubna wyspa Rodos hotel Rodos Palace
    ZaletyBardzo ładny pokój
    Wady1.pokoj w bloku na samej górze gdzie nie było o tym informacji
    2.nie informują o zmianie restauracji np na czas obiadu trzeba szukać samemu
    3.brak informacji o tym że na kolacje trzeba przyjść w długich spodniach
    4.wycieczka na 8 dni a robi się z tego 7 przylecielismy około 21 na kolacje już się się zalapalismy więc musieliśmy iść głodni spać.
    5.do swojego bloku podczas przyjazdu gdy było już ciemno trzeba było trafić samemu szukaliśmy chyba z 40min chodzac pod górkę i po schodach z wszystkimi walizkami
  • ~kris / 2018-09-14 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Itaka- przeciętne, więcej nie skorzystam, beznadziejne godziny odlotów, opóźnienia 2- godzinne odlotów, nie wiem co robią rezydenci , gdyż ich nie widać.
    Wadybrak zainteresowania rezydentów
  • ~Krzy5io / 2023-09-28 16:52
    Ocena: 3.00 / 5
    W wyborze hotelu opierałem się na opiniach zamieszczonych na stronie Itaka
    Po powrocie z hotelu dodałem własną opinię niestety raczej negatywną ale prawdziwą.
    Opinia nie została zamieszczona
    Biuro publikuje tylko opinie pozytywne wprowadzając tym klientów w błąd
  • ~Marcin / 2023-08-11 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W bieżącym, 2023 roku, byliśmy, wraz z dziećmi, uczestnikami zorganizowanej przez biuro „Itaka” wycieczki do Grecji

    Przebieg wyjazdu był zgodny z programem, a nawet go przekraczał, standard zakwaterowania i wyżywienia, był, co najmniej, akceptowalny, a pilotka była kompetentna, profesjonalna i zorganizowana.

    Niestety wszystkie te zalety zostały zaprzepaszczone przez pewien niesłychanie przykry incydent, który praktycznie zrujnował nam te wakacje. Incydent, jakiego po tak profesjonalnym jak do tej pory, mylnie, jak się okazało, mniemałem, biurze podróży, nigdy bym się nie spodziewał.

    W umowie z Itaką, zaznaczone bowiem było, że dosłownie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6”

    Zresztą w celu wykupienia wycieczki, w tym biletów samolotowych, należy podać daty urodzenia uczestników, które również były w umowie prawidłowo wpisane. Fakt więc, że wybieramy się na wycieczkę razem z dziećmi był Itace doskonale znany, potwierdzałem go także również w rozmowach telefonicznych. Nikt z biura nie wysuwał w związku z tym żadnych obiekcji.

    Niestety, okazało się i to w sposób wyjątkowo niemiły, że zapis w dokumencie „Hotel przyjmuje gości w wieku od: 6” nie opowiada prawdzie.

    Kiedy bowiem przybyliśmy do hotelu, okazało się, że ten hotel jednak gości w wieku od: 6 bynajmniej nie przyjmuje, co zarządca hotelu oznajmił w sposób niesłychanie impertynencki i obcesowy. Gdyby nie zdecydowana postawa pani pilotki, wyrzuciłby nas po prostu na ulicę. Po negocjacjach toczonych zresztą w obecności moich dzieci, zwłaszcza młodszego (11 lat), łaskawie zaproponowano, że możemy zostać w hotelu, ale …nie możemy wychodzić z pokoju na śniadanie (sic!!!). Wreszcie, po dalszych gorszących awanturach oznajmiono nam, że wszystko jest załatwione i nasz pobyt w hotelu może przebiegać bez przeszkód.

    Niestety nie przebiegał.

    Kiedy bowiem następnego dnia próbowałem z moim młodszym dzieckiem wejść na hotelowy basen, zarządca hotelu nie tylko zdecydowanie się temu sprzeciwił, twierdząc że nigdy nie wyraził na to, inaczej niż w przypadku śniadania, swojej zgody, choć w tym czasie inne osoby, także pozostali uczestnicy wycieczki, korzystały z basenu bez żadnych przeszkód, ale uczynił to w sposób niezwykle chamski i agresywny, posuwając się do inwektyw i rasistowskich wyzwisk, wszystko to oczywiście w obecności mojego 11 letniego syna. Co więcej, zostałem także przez tego osobnika pomówiony (w Polsce art. 212 KK – nie wiem jak w Grecji) o to, że, wbrew temu zakazowi, korzystałem z moim dzieckiem „nielegalnie” z basenu, chociaż dobrze on wiedział, że w czasie, w którym rzekomo mielibyśmy się tego dopuszczać, byliśmy na plaży nad morzem, ponieważ rankiem tego dnia, a przed opisaną wyżej awanturą, szczegółowo się go wypytywałem, jak tam dotrzeć, a na basen próbowaliśmy wejść już po powrocie stamtąd.

    Konsekwencje tego incydentu wybiegały daleko poza samą tylko niemożność kąpieli w basenie i praktycznie całkowicie zrujnowały nasze wakacje. Mój syn płakał później przez pół nocy i pytał się, dlaczego Grecy tak bardzo nienawidzą dzieci. Do końca wycieczki dopytywał się też czy na pewno nas z tego i kolejnych hoteli nagle w środku nocy nie wyrzucą.

    Po powrocie do Polski złożyłem oczywiście reklamację. Po długim, trwającym prawie miesiąc namyśle, Itaka odpowiedziała. Nie negując bynajmniej wcale opisanego wyżej incydentu, stwierdziła, że …nie stało się to ze złej woli biura (sic!!!) – jeszcze by tego brakowało, żeby wysłanie rodziny z dziećmi do hotelu tylko dla dorosłych wynikło ze złej woli biura! – i zaproponowała nam …bon na inne wycieczki o wartości …4% kosztów wycieczki. Słownie cztery procent. Bon na inne wycieczki Itaki.

    Tymczasem regulująca podobne sprawy tzw. tabela frankfurcka, przewiduje, że brak basenu powinien skutkować obniżką ceny o 10-20%. I to nie w formie bonu, który w ciągu roku trzeba wykorzystać u wystawcy - Itaki, na co obecnie nie mamy najmniejszej ochoty. A przecież nie chodziło o sam basen, ale przede wszystkim o stres i krzywdy wyrządzone dzieciom i całkowicie w związku z tym zrujnowany urlop, co jest znacznie gorsze niż sam arbitralny zakaz korzystania z basenu.

    Pamiętajcie zatem wykupując imprezy w Itace. Dopóki wszystko działa, to działa. Ale jeżeli okaże się nagle, że zarezerwowany dla was hotel jest akurat w remoncie, albo w rozbiórce i w związku z tym ostaniecie zmuszeni spędzić noc np. w noclegowni dla bezdomnych, to Itaka wtedy wyrazi ubolewanie, zapewni was, że nie uczyniła tego ze złej woli i zaproponuje wam na otarcie łez firmowy kubek. Albo może nawet torbę?
    ZaletyBardzo kompetentna pilotka, pani Ania
    WadySkierowanie rodziny z dziećmi do hotelu dla dorosłych - brak kontroli nad rezerwacjami. Kpiny z reklamacji.
  • ~Marek / 2022-04-21 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!!
  • ~Maria / 2024-10-13 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Turcja. Wrzesień -pazdziernik .Pełna nadzieji na objazd w niższej temperaturze lecę do Antalya. Na lotnisku tłum - są piloci/przedstawiciele innych biur podróży oprócz Itaki. Pytam co robić w tej sytuacji. Nikt nic nie wie, jedynie pokazano mi wyjście. Idę w ciemno i szukam informacji . Trafiam na policjanta , który pokazuje gdzie szukać przedstawiciela biura. W okienku Panienka podaje pakiet i każe iść szukać autokaru na parkingu. Ciemno, obco i szukaj. Błądzę i po jakimś czasie z pomocą ludzi odnajduje autokar, który wiezie do hotelu. Kwaterunek i kolacja w postaci 2 plasterki ogórka, masełko, 2 kawałki bagietki i plasterek sera-to obiadokolacja. Dramat. Rano wyjazd i dopiero w autokarze jest pilot ,przewodnik Aleksandra, która nas próbuje poinformować o programie wycieczki. Dalej jako tako, ale generalnie nie mogę zrozumieć dlaczego nie było informacji z biura podróży o tym, że sami musimy sobie szukać przedstawicieli i autokaru. Więcej nie pojadę z Itaka, poszukam innego biura. A chciałam wspierać polska przedsiębiorczość.
    ZaletyProgram
    WadyLekceważenie klienta
  • ~mario70 / 2023-04-07 09:51
    Ocena: 3.00 / 5
    W okresie pomiędzy 20.03.2023 do 25.03.2023 spędzałem urlop w Istambule w Turcji.Brak transferu z lotniska po przylocie do hotelu z który zapłaciłem. Firmy świadczące usługi transferu posiadają nazwy bądź numery .O tym nie zostałem poinformowany, jedynie otrzymałem mapkę dojścia do wyjścia numer 13, co nie stanowiło problemu. Po dojściu do wyjścia jak wspomniałem wyżej nikt na mnie i moją żonę nie czekał. Koordynator lotniskowy firm transferowych sprawdził obecnych kierowców ,nikt z obecnych nie posiadłam moich danych ,bądź nazwy hotelu. Nie mając wyboru w środku nocy(2:30 czas lokalny) wybrałem dojazd na taxi. Żółte taxi nie były skore zabrać nas w dwoma dużymi walizkami, nie mając wyboru zdecydowaliśmy na czarne. Kierowcy doskonale wiedzą, że mało kto ma lokalną walutę w środku nocy i wykorzystują to. Moja małżonka pochodzi z Azji Środkowej i gdyby nie jej znajomość języka tureckiego byłoby nieciekawie( ktoś inny nieznający popadł by w poważne kłopoty).Na wskazaną lokalizację wstępną ceną zaproponowano 75 euro, co było absurdem, byłem trzeci raz w Istambule i wiedziałem jak to funkcjonuje. Udało się nam wynegocjować 40 euro. No trudno… Niestety przedwczesna radość. Cena zaczęła rosnąć ,bo ponoć droga jest płatna o czym oczywiście kierowca nie wiedział…. Żona oponowała . Posiadałem w telefonie mapę offline i przy włączonym gps zauważyłem, że nie jedzie w kierunku miasta. Dzięki interwencji żony, że dzwoni na Polis wróciliśmy na właściwą drogę. Zaczęło się wożenie po ulicach, a to zamknięty ruch,a to remontowany most itp. Żona naciskała żeby nas zostawił, w końcu doszło do 55 euro. Dojechaliśmy do hotelu dostał 50 euro i jeszcze się odgrażał ,żeby Allah nam wybaczył,te 5 euro. Gigantyczny stres i zmęczenie w środku nocy. Znajomość kultury i języka uratowały nasze portfele i paszporty. Każdy kto nie posiadłby tych atrybutów miałby potencjalnie poważne problemy. O zaistniałej sytuacji na bieżąco poinformowałem biuro Itaki. Moje oczekiwania były oparte na przedstawionej przez Zgodnie z ofertą transfer z lotniska do hotelu miał być zapewniony i bezpieczny ,jego brak to niedopełnienie warunków umowy ,spowodowane oszustwem lub brakiem kompetencji. Ostrzeżeniem dla potencjalnych ofiar. Pozostała część pobytu nie budziła zastrzeżeń, zgodna z opisem i na właściwym poziomie co do ceny.
    Po przyjeździe do kraju skarga do Itaki i prośba i zwrot pieniędzy za taxi.
    Odpowiedzi: brak podstaw zwrotu z powodu braku rachunku.
    Gdybym jechał na wielbłądzie,to pewnie dostałbym fakturę....
    Osoby ceniące spokój u bezpieczeństwo powinny szerokim łukiem omijać takie okazyjne wyjazdy za 5710 PLN za dwie osoby.
    ZaletyPołożenie i jakość hotelu
  • ~Mat / 2019-09-05 08:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel azure memories Tsilivi na Zakynthos fajny jedzenie smaczne obsługa miła.pokoje Male ale ładne jedyny minus to brak szafy na ubrania.Natomiast biuro Itaka to jakaś żenada transfery są z kosmosu my mieliśmy lot o 3,15 na miejscu byliśmy o koło 8 a pokój dostaliśmy o 14 a do domu wyjazd na lotnisko o 6 rano.to jakaś kpina z ośmiu dni tak naprawdę jest siedem.ktos powinien się zastanowić nad lepszym połączeniem . ogólnie wakacje super ale nie z tym biurem
  • ~Mona / 2023-07-26 23:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Panie rezydentki Magda i Paulina obsługujące hotel Papi Hiszpania masakra, zero kontaktu zero pomocy, są tylko gdy chcą sprzedać wycieczki fakultatywne, nic więcej ich nie interesuje. Miałyśmy z córką duży problem, żadna nie odbiera telefonu, nie ma co na nie liczyć. Traktują ludzi jak gówno, a niby do pomocy, nie liczcie na to. Naprawdę powinny dostać naganę za to że nie odbierają telefonu i nie ma z nimi żadnego kontaktu! Nie liczcie na pomoc Itaki, tylko sprzedają wycieczki a potem ich człowiek nie interesuje, zwłaszcza pani Magda hotel Papi Malgrat dr mar Hiszpania, zero kontaktu, nie odbiera nie odpisuje, pozostawia na pastwę losu. Nie polecam i przestrzegam!
    WadyRezydentki hotelu pani Magda i pani Paulina
  • ~Nata / 2018-07-03 08:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas rezerwacji wycieczki firma obiecuje pobyt 8-dniowy, niestety im bliżej terminu wylotu okazuje się, że dniu wypoczynku zostają zredukowane do 6 (!!!), co wynika z irracjonalnych godziny wylotu/przylotu. Wliczane nocnego przelotu do sumy dni wycieczki wydaje się wysoce niestosowne. Jako klientka czuję się wprowadzona w błąd, ponieważ po tak prestiżowej firmie, jaką jest Itaka, spodziewałam się rzetelności i dbałości o klienta. Niestety spotkałam się z celowym działaniem, na niekorzyść klientów.
  • ~Obserwator / 2020-08-19 07:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Po dotarciu do hotelu w Atenach przewodniczka zażądala po 300EUro dopłaty od osoby.Wyżywienie dziadowskie.Pierwszy dzień bez obiadu,pœżniej też oszustwo takie było że zaprowadziła grupe ok.30osób na obiad. do restauracji,ale każdy miał płacić ze swoich kieszonkowych,był wieczór zapoznawczy z suchym chlebem i. kawałkiem sera,jakis gulasz z odpadków
    ZaletyZwiedzanie Akropolu,muzeum,parku z roślinami egzotycznymi
    Wadybiletó nie było tylko na czarno,hamstwo kelnerów
  • ~p58 / 2021-08-01 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Na 04.08.21 mamy wykupione wczasy w Side , ta część Turcji jest opanowana przez pożary ,dlaczego wysyłacie tam turystów na siłę ,nie chcecie dokonać zmiany kierunku załaniając się regulaminem ,przecież to zagrożenie życia i zdrowia ,zmarnowanie urlopu ,a wydarzenia nadzwyczajne od których biuro powinno być ubezpieczone .Oddajcie pieniądze ,zaproponujcie inne rozwiązanie .Wzięte pieniądze ,a klient już mało ważny.
    ZaletyBrak.
    WadyZawarłem już w opinii.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1053
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4514
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3056