Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2018-09-09 15:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Bodrum Hotel imperial 5*,Zacznę od tego ze faktycznie pobyt trwał 6 dni ,Wylot mieliśmy o 20,40 30.08.na miejscu w hotelu byliśmy o 2 w nocy na czas turecki,a wylot 06.09 o 7: 15 rano,wyjazd z hotelu o 3 rano ,masakra z dwójką dzieci,choć w ofercie mieliśmy wylot dopiero o 23: 45 wieczorem wiec byliśmy stratni cały dzień ,godzinę wylotu zmieniono nam tydzień przed wyjazdem,Więc droga Itako u was wczasy trwają 6 dni ,piszcie prawdę,Jeżeli chodzi o hotel to obsługa 5 z plusem,jedzonko super ,wszystko bylo naprawdę świetne ,oprócz opisu Itaki w ofercie bar na plaży który nie istniał,a i pokoje zasługują na góra 3 gwiazdki,reszta bajka ,animatorzy świetni,jeżeli chodzi o panią rezydent,widzieliśmy ja tylko raz na pierwszym spotkaniu,nie korzystaliśmy z wycieczek Itaki ponieważ były raz droższe ,znaleźliśmy polskie biuro w Bodrum które wszystko świetnie nam zorganizowało za polowe mniej kasy ,Były to nasze drugie wakacje z Itaka i raczej ostatnie,i naprawdę nie jestesmy wymagającymi klientami,radze temu biurowo podróży poczytać co ludzie piszą i myślą no jeszcze parę lat i koniec Itaki .
  • ~Wojtek 39 / 2023-07-19 12:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Wycieczka wykupiona od dnia 12.07 do dnia 20.07. przyjechaliśmy do hotelu 12.07 o godzinie 21.30. nie dostaliśmy kolacji. Wylot dnia 20.07 o godzinie 4.30. autobus na lotnisko o 23.55 a pokój musieliśmy oddać o 12.00 dnia 19.07. rezydentka informowała nas o możliwości przedłużenia doby hotelowej z czym nie ma problemu poza dodatkową opłatą. O godzinie 9.30 okazało się że nie ma możliwości przedłużenia doby. 12 godzin w lobby. Gdy kupywalismy wycieczki u rezydentki było miło i przyjemnie, gdy pojawił się problem to stwierdziła że nie ma czasu i się pożegnała. Turcja Side Sun Club Side
    ZaletySprzedawca usługi w salonie. Jedyny pozytyw chyba. I obsługa hotelu w miarę
  • ~Adam / 2019-07-02 20:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Udałem się z Itaka na wakacje do Zanzibaru hotel i ofertę podpisaliśmy w grudniu .Bardzo cieszył nas ten wyjazd ale trzy dni przed wylotem dostaliśmy informacje iż nasza rezerwacja została anulowana i oferują inny hotel ( bez prawa wyboru )
    Nie mieliśmy wyjścia i polecieliśmy.A Itaka popisala się po raz drugi i wyslla do mnie maila o opinię podróży i wakacji na których jeszcze bylem -mistrzostwo
    Nie polecam Itaki
    ZaletyPracują w niej swietni ludzie ale korporacja Itaki psuje ich ciężką pracę
    WadyBrak jakiegokolwiek zainteresowania korporacji Itaki
  • ~Aga / 2019-05-10 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Rezerwacja dokonana w listopadzie 2018 Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) po dokonaniu całej wpłaty informacja z Itaki,że hotel później zaczyna sezon.więc ,albo od dadza pieniądze,lub zapewnią inny hotel o podobnym standardzie (hotel okazał się na szczęście w porządku)...ale kupiliśmy coś czego to biuro nie miało spotkaliśmy gości z Katowic oni również odwiedzili zarezerwowany Iixian Grand i tam natomiast powiedzieli im,że Itaka nie zaplacila hotelowi....sprzedają kota w worku oczywiście odwiedziłam Iixian przepiękny i był pełen turystów więc kłamstwo ,że zaczyna później sezon mam na papierze....tylko co z tego.....
    ZaletyNa szczęście zamiana na dobry hotel
    WadyKupowanie kota w worku
  • ~Aga / 2019-08-01 21:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia. Biuro podróży do bani. Chciałam zapłacić za wycieczkę miesiąc i 5 dni wcześniej niestety nie mogę!!! Zapłacić trzeba równo miesiąc przed wylotem. Pani poinformowała mnie że mogę sobie zrobić przelew nawet dwa miesiące przed ale bezpośrednio do Itaki nie mogę. To ich wewnętrzna polityka. Żadne biuro podróży nie ma takiej...polityki. W Tui czy Rainbow mogę sobie zapłacić kiedy chcę.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Agata / 2021-07-24 20:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, po raz pierwszy zdecydowalismy sie z mezem na wczasy organizowane przez biuro podrozy...lokalne i sprawdzone ,,ITAKA''.
    Zarezerwowalismy pobyt w hotelu na Chorwacji. W trakcie rezerwacji trzeba bylo dokonać natychmiastowej płatności za usluge. Kilka dni przed wyjazdem na Chorwacje otrzymalismy wiadomość z biura, że hotel nie przyjął naszej rezerwacji i musza ja odwolac. W zamian ITAKA zaproponowała nam kilka innych ofert w cenie o wiele wyzszej i lokalizacji nam nie odpowiadającej. Inny termin nie wchodzil w rachube, bo byliśmy juz w trakcie urlopu bez mozliwosci przesunięcia go.
    W trakcie korespondencji i rozmow telefonicznych z biurem, okazalo sie ze jeden z hoteli ogolnie dostepnych na stronie ITAKI i przez nich zaproponowanych jako zastepstwo naszej rezerwacji, jest takze niedostepny i niewidoczny w ich systemie.
    Pieniadze, ktore zaplacilismy za wakacje zwroca nam, zgodnie z regulaminem, do dwoch tygodni czasu.
    Reasumujac: zostalismy bez wakacji i bez pieniedzy, ktore na nie przeznaczylismy, bo renomowane biuro podrozy nie dopatrzylo formalnosci i szczegolow rezerwacji.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyNieaktualne kub niesprawdzonymi oferty, biuro wprowadza klienta w blad i naciaga na koszty
  • ~ajgor / 2018-10-19 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli ktoś myśli ( podobnie jak ja ) że lepiej jechać z biurem Itaka niż indywidualnie bo w pierwszym przypadku ma się opiekę biura i rezydentów a w drugim liczy się tylko na siebie, to bardzo ale to bardzo się myli. Nie będę opisywał całej historii ale zacytuję fragment odpowiedzi biura Itaka na nasze zażalenie (Wyjaśniamy, że do jego zadań (rezydenta/ki )należy pomoc przy przylocie, wylocie, podczas pobytu i przyjmowanie zapisów na wycieczki lokalne, co zostało wskazane w Informacjach praktycznych znajdujących się w katalogu oraz na stronie internetowej z ofertą (jakoś nie znalazłem )Nie poleciłbym Itaki nawet wrogowi.
    WadyBrak opieki rezydentów
  • ~Aleksandra / 2025-04-19 18:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Organizacja podróży była po prostu okropna. Tragicznie dobrany czas transferów. Wylecieliśmy w czwartek, 10 kwietnia o 22:40 z Warszawy. Na lotnisku w Hurghadzie czekał na nas jakiś stary autobus, który ledwo jechał, przez co odległość z lotniska do hotelu (50 km z dodatkowym przystankiem w jednym hotelu po drodze) pokonaliśmy w około 2 godziny – to było straszne. Ostatecznie zameldowaliśmy się w hotelu w piątek około 6 rano, a już tego samego dnia na godzinę 11:30 (jeśli dobrze pamiętam) zostało zaplanowane spotkanie z przedstawicielem biura podróży. Kto uznał, że to dobry pomysł?

    Sama obecność przedstawiciela biura na miejscu to osobna historia – jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak bezczelnym i nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Ponieważ z wyżej opisanych powodów nie uczestniczyliśmy w tym spotkaniu, napisaliśmy następnego dnia (w sobotę) wiadomość na numer WhatsApp, który podano nam na kartce rozdanej w autobusie. Minął tydzień, a odpowiedzi nie otrzymaliśmy – wiadomość nawet nie została odczytana.

    Dopiero ostatniego dnia pobytu udało się nam z nim skontaktować z innego numeru telefonu – wcześniej mój mąż zadzwonił do centrali i zgłosił, że przedstawiciel nie odpowiada. Chcieliśmy się dowiedzieć czegoś o jeszcze bardziej koszmarnej „organizacji” wyjazdu (o czym zaraz napiszę), ale przedstawiciel nie był w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie i cały czas powtarzał, by kontaktować się z centralą. Na pytanie, dlaczego przez tydzień nie odpowiedział na wiadomość, powiedział, że nie wiedział, od kogo ona pochodzi, ponieważ nie było w niej nazwiska ani nazwy hotelu. Gdy zapytałam, dlaczego sam nie próbował tego ustalić (bo ja nie wiedziałam, że to konieczne), odpowiedział, że to ja wykazałam „zbyt małe zainteresowanie sprawą”, bo przez cały tydzień nie zadzwoniłam jeszcze kilka razy ani nie pojawiłam się w dzień jego dyżuru w hotelu (o ile się nie mylę, był to niedziela – dzień po mojej wiadomości, wtedy jeszcze miałam nadzieję, że jednak odpowie). Potem już w ogóle przestał odpisywać – to był szok. Takiego braku szacunku i bezczelności dawno nie doświadczyłam.

    Jeśli chodzi o „organizację” powrotu – to był osobny koszmar i dowód na całkowitą ignorancję ze strony biura podróży. Wymeldowanie z hotelu mieliśmy 17 kwietnia o 12:00 w południe, a transfer na lotnisko został zaplanowany na północ. Zabrano nam opaski i przez 12 godzin musieliśmy się błąkać po terenie hotelu jak bezdomni – to było po prostu straszne. Dostaliśmy jedynie kartkę, że możemy zjeść obiad w godzinach 13:00–15:00, a resztę czasu musieliśmy „przetrwać” na ciastkach, które można było kupić w hotelowym sklepie – innego jedzenia nie było.

    Dodam, że transfer był dopiero o północy, a samolot odlatywał o 3:40, a w Warszawie mieliśmy wylądować około 8 rano. Czyli od obiadu w hotelu do przylotu do Polski – prawie 20 godzin bez normalnego posiłku! Jedzenia w samolocie również nie zapewniono. Miałam wrażenie, że biuro podróży nie traktuje nas jak ludzi i uważa, że 20 godzin bez porządnego jedzenia to żaden problem. To skandaliczna sytuacja – próby wyjaśnienia tego na miejscu oczywiście nic nie dały.

    Dla porównania: tego samego dnia wymeldowywali się i wracali do domu turyści lecący do Wrocławia i Katowic, którzy mieli transfery odpowiednio o 10:40 i około 14:00. Wymeldowanie dla wszystkich było jednak o 12:00. Co innego poczekać 2 godziny na transfer, a co innego 12 – nie jestem w stanie opisać mojego szoku.

    Organizacja całej wycieczki to było 0 na 100 – nie mogę polecić biura podróży Itaka nikomu. To był po prostu koszmar.
  • ~Andrzej / 2023-06-01 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    31 maja - 7 czerwca 2023. Przeżyliśmy z partnerka rozczarowanie. Zamiast jednego łoża, dwa zsunięte. W nocy chłodno. Do przykrycia prześcieradło i cieniutka narzuta.
    ZaletyDobra kuchnia, choć przesłodzona.
    WadyStwarzana iluzja świetnego hotelu, choć w rzeczywistości nie na cztery i pół, ale zasługuje na trzy gwiazdki. Wyposażenie bardzo ubogie - nie ma szafek. Jest tylko jedna szafa metrówka z dwiema szufladkami. Łazieneczka z umywalką zainstalowaną w pokoju - drzwi szklane, lekkie - wszystko słychać... Zero animacji. Otoczenie hotelu zaniedbane do bólu. Daleko do morza. Przyjechaliśmy do obiektu o 1.30 - w lodówce chudy prowiant. O 11 godz. 7 czerwca mamy opuścić pokój, a samolot startuje o 8 czerwca o godz. 2.40. Trzeba słono dopłacić, żeby jakoś przeczekać 11 godzin na walizkach! Organizator rozkłada ręce.
  • ~ania / 2019-06-10 21:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Podrozowalismy z biurem podróży itaka pierwszy i ostatni raz. W maju tego roku polecielismy z 10 miesięcznym dzieckiem na Zakynthos. Oferta Itaki zapewniała wiele atrakcji, udogodnień... Nikt tylko nie wspomniał że to wszystko dzieje się tylko i wyłącznie w sezonie. Fakt, moglismy się bardziej dopytać? Aleeee chyba nie my powinniśmy się tego domyślać. Sezon był martwy na tyle że nie działały windy w hotelu ani przy hotelu (zjezdzajace na pobliską plaże). Było to mega uciążliwe będąc z dzieckiem, które jeszcze jeździ w wózku. Zglosilismy respondencte, bez odzewu, założyliśmy reklamację, a w niej uwaga, cytuje "najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z awaria wind. Nadmieniamy, że sytuacja tą nie była spowodowana zła wolą naszego biura i nie moglismy jej przewidzieć w momencie zawierania umowy"... Nooo ja przepraszam, ale my również nie... Kolejne, dostaliśmy pokój z "balkonem" wielkosci... Hmm aż ciężko powiedzieć jakiej, bo ledwo ale mieściła na nim jedna osoba plus widok byl na opuszczony, zasmiecony "sad" i milion rur.. O zapachu nie wspomnę.. Na to biuro odpisuje "przykro nam że otrzymany przez państwa pokój nie spełnił oczekiwan. Z posiadanych przez nas informacji wynika że był od zgodny z zawarta umowa. Uprzejmie wskazujemy że oferta nie gwarantowana konkretnego widoku z pokoju". Ok.. Ale gwarantuje ze nikt z szanownego biura nie chciałby takiego widoku i smrodu... Dalej "przykro nam z powodu wszelkich niedogodności związanych z brakiem animacji" nooo i co dalej??? Biuro proponuje nam bon na kolejna wycieczkę z 200 zł rabatem. Nie dziękuję. Nie skorzystamy. Było jeszcze wiele innych niedogodności, które można było przy odrobinie wyrozumiałości zlikwidować. Biura nie polecam.
    ZaletyCena?? Chociaż nie wiem..
    WadyBrak wyrozumiałości, elastyczności, prawdomownosci..
  • ~Anip / 2018-10-12 22:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel super,w ofercie opisaty tak jak w rzeczywistosci. Problem polegal na tym ze kupilismy wycieczke 8 dni a mielismy 6. Itaka zastrzega sobie zmiane godzin wylotu. Takze na wakacje dotarlismy w niedziele o 3 w nocy a mielismy o 15-tej. A powrot mialbyc o 19-tej, a byl o 4 rano. Rezydentak niepomocna. Byla tylko po to żeby sprzedać wycieczki fakultatywne
    ZaletyFajny hotel
    WadySkrocenie terminu wycieczki
  • ~ANNA / 2019-06-02 17:09
    Ocena: 3.00 / 5
    W okresie 18-24.05.2019 skorzystałam z wycieczki "Rzymskie Wakacje". Organizację oceniam pozytywnie, podobnie jak pracę pilotki p.Kasi, a zwłaszcza przewodniczki po Rzymie-p. Iwony. Szacunek dla rozległej wiedzy i przystępnego sposobu jej przekazania.
    Skandaliczne natomiast jest zakwaterowanie naszej grupy w hotelu Aniene we Fiuggi. Biuro klasy Itaki powinno się wystrzegać takich miejsc: pokoje wyposażone wyłącznie w najbardziej podstawowe meble , w dodatku żywcem wzięte z lat 60 i 70 (bez renowacji), łazienki jeszcze gorsze (takich kafli nie ma nawet u babci, brak półek na szampon). Najbardziej skandaliczne było wyżywienie: codziennie na obiadokolację to samo tj. ziemniaki, sałata zielona polana oliwą (bez jakichkolwiek dodatków) i jakieś mięso np. schabowy (chyba nikt, kto jedzie na rzymskie wakacje nie marzy o schabowym, tylko o kuchni włoskiej). Jeden talerzyk sałaty miał wystarczyć dla 6 osób siedzących przy stoliku. W efekcie każdy dostawał po 1 liściu. Śniadania (podobno wzmocnione) składały się z 1 plasterka sera żółtego, 2 plasterków mortadeli i 1 plasterka pomidora (albo zamiennie 1 plasterka jajka na twardo)- wszystko wyliczone na osobę. Jednego z dni pobytu w ogóle nie było obiadokolacji pod pretekstem kolacji regionalnej poza hotelem. Kolacja ta jednak kosztowała 30 euro na osobę.
    Zdecydowanie biuro Itaka powinno wystrzegać się takich miejsc i rozważniej wybierać hotele. Do Włoch jeżdżę od lat, ale jeszcze nigdy hotel 3 gwiazdkowy nie był tak niskiego standardu.
    Zaletypilot, przewodnik
    Wadybardzo niski standard hotelu, poniżej liczby gwiazdek którą posiadał, skandaliczne wyżywienie (niesmaczne, nieurozmaicone, małe niewystarczające porcje)
  • ~Artur / 2025-05-10 09:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga na podatek klimatyczny w Tunezji . Większość ludzi myśli że są to sprawy groszowe ale za pobyt standardowy dwie osoby dorosłe za 7 dni pobytu podatek wynosi 56 euro lub 63 dolary płatny przy meldunku w hotelu a to już robi dodatkowa kwote. Biuro podróży informuje pisemnie o tym ale w walucie Tunezyjskiej której nie ma w kantorach więc nie wiadomo jaki jest przelicznik a w samym hotelu od razu chcą opłaty w euro lub dolarach
  • ~Cris / 2019-10-08 00:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Byly to moje pierwsze a zarazem ostatnie wakacje z tym biurem podróży. W Hotelu wszystko w porządku. Najwiekszy cyrk zaczął sie w dzien wyjazdu. Dostalismy informacje ze autobus odbierze nas o 21 z pod hotelu ( prosba o przybycie 10 minut wczesniej) gdy sie zjawilismy o 20:42 zauwazylismy ze nasz autobus juz jest pod hotelem szybko pobieglismy po bagaze i tu niespodzianka nr jeden autobus odjezdza i nie reaguje nawet na próbę zatrzymania go. Szybki telefon do rezydentki co sie dzieje, czemu on odjechał tak szybko dostalem info ze wyjazd z naszego hotelu byl o 20:45 i inni pasazerowie tez tak mieli kiedy zaproponowalem pani rezydent ze wyślę jej zdjecie z tablicy informacyjnej gdzie jest podana godzina 21 natychmiast rzuciła ze autobus odwiedzi dwa hotele i wroci po nas.
    Gdy wrócił porozmawiałem chwile z kierowcą i o zgrozo wedlug jego planu ktory otrzymał od itaki miał byc w naszym hotelu 20:35!. Ale to nie koniec niespodzianek podróży. Gdy wylądowaliśmy w Warszawie okazało sie ze ponad 100 walizek zostało na Lanzorecie (oficjalny komunikat byl taki ze waga przekraczała mozliwosci samolotu) po rozmowie z kilkoma osobami okazało sie ze itaka chciała zaoszczedzic i postanowiła zabrac pasazerów z Tui. Gdy postanowilem sie skontaktowac z Itaka na infolini dowiedzialem sie że Itaka nie odpowiada za wycieczke, że sa tylko organizatorami nic więcej i mamy sie kontaktowac z liniami lotniczymi ( albo ja sie nie znam albo z nimi jest cos nie w porządku. Płaciłem Itace a nie Enterair).
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyDobre hotele
    WadySlaba obsluga klienta. Drogo
  • ~Darek / 2018-07-15 18:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ocena dotyczy biura nie hotelu. Itaka nie dotrzymuje terminów. Wg regulaminu pierwszy i ostatni dzień to czas na przyjazd/wyjazd - i to rozumiem. Ale wkurza mnie bardzo jak Itaka pierwotnie ogłasza wylot na godz. 10:00 ( przybycie do hotelu ok 15:00) a na dwa dni przed datą przesuwa wylot na 23:55 ( przybycie do hotelu 5:30 dnia następnego).Żadnego tłumaczenia się dlaczego, żadnego przepraszam - klient zapłacił więc już zarobiliśmy. Dokładnie taki sam komentarz zamieściłem na ich stronie rozpoczynając od słów: Hotel, obsługa i wyżywienie OK. "Moderator" usunął wszystko pozostawiając tylko pierwsze zdanie ( jest lepszy od cenzorów PRL). Osobiście odradzam to biuro. Hotel Shark w Gumbet pobyt pierwsza połowa czerwca 2018r.
    ZaletyHotel, obsługa, wyżywienie
    WadyTuroperator, standardowo - rezydent, brak jakiejkolwiek odpowiedzi biura na niewygodne pytania.
  • ~Dawid / 2023-06-29 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka zakupiona w terminie 26.08 wylot na wycieczkę 26.08 o godzinie 23:50 i to są wakacje od 26.06 zdaniem Itaki , rewelacja
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów co do długości trwania urlopu, skrócony maxymalnie
  • ~Edi / 2021-04-23 11:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przekazuje info dla lecących do hotelu royal island na Malediwy. Oferta all inclusive soft itaki to full bord w hotelu.czyli jeden napój do posiłku na osobę i tyle..przez niezrozumiałe kombinowanie przez itake stwarza się ogrom nieporozumień na miejscu w hotelu,nie rozumiem czemu ma to służyć, dlaczego ofertą itaki nie jest zgodna z ofertą hotelu. Hotelowy all inclusive soft mają Niemcy i Rosjanie, pija w całym hotelu cały dzień co chcą bez twardych alkoholi, dla nas nawet woda gazowane poza posiłkami kosztuje fortunę.. Itaka współpracuje z siecią villa hotels, sieć ta ma najdroższe napoje ze wszystkich hoteli, byłem w wieluhotelach...ceny w royal mnie rzuciły na kolana. Wydałem w dwa dni 400$ dodatkowo...lepiej dołożyć i lecieć z innego biura z prawdziwym all inclusive soft albo liczyć się z mega kosztami, aha muzyka dwa razy na tydzień a nie codziennie, 99% opisów na forum o tym hotelu to bzdura!!! Jedyne co to ladna rafa dotyczy domków 211- 226. Na grillu codziennie tuńczyk..kosztuje tu 4 pln/ kg..sok wyciskamy 8.36$
    ZaletyRafa
    WadyDrożyzna
  • ~gość / 2018-06-10 18:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Szeroko reklamowana oferta first minute okazała się jedną wielką "ściemą" wakacje wykupione w styczniu rzekomo z super rabatem można było kupić jeszcze w lutym i marcu kto dał się nabrać że cena obowiązuje do końca stycznia musiał wpłacić 30% zaliczki na na dobrych kilka miesięcy przed wyjazdem chociaż można było zrobić to z końcem marca za tą samą cenę . I jeszcze jedna ciekawostka Itaka organizuje promocję cena dnia w takim przypadku wszelkie zapewnienia typu gwarancja najniższej ceny nie nie obowiązują i wycieczka wykupiona w czerwcu jest tańsza o tej ze stycznia . I takim sposobem first minute w Itace to tylko słowa wcześniej znaczy taniej to nie w Itace.
  • ~gość / 2024-07-04 13:23
    Ocena: 3.00 / 5
    dramat! kupiłem wycieczkę objazdową z myślą że z jakąś większą grupą będziemy zwiedzać. Na miejscu okazało się że nie ma żadnej grupy, mieszkaliśmy w hotelu wprawdzie z Polakami którzy jednak wykupili wypoczynek. Każda wycieczka była na miejscu osobno płatna! Wsiadaliśmy do autokaru z obcymi ludźmi czasem w dodatku z nie Polakami, czasem byli Polacy i jechaliśmy coś zwiedzać. A Polacy którzy kupili to samo byli porozrzucani w co najmniej trzech hotelach.
    Wadytrzeba znać obcy język bo nie ma znikąd pomocy pilota
  • ~Góralka / 2024-07-01 21:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak profesjonalnej opieki rezydentów na terenie Sardynii. Pani ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Brak rezydenta na terenie hotelu. Niemiła obsługa, arogancja w stosunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalny rezydent.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.71, ilość opinii: 54
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3939
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999