Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2022-10-07 15:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo dobrej jakości było to, na co wpływu nie ma Itaka i rezydentka.
    ZaletySuper hotel, jedzenie. Przesympatyczna obsługa w hotelu
    WadyRezydentka - ocena 0, biuro nie robi nic, aby chociaż trochę dostosować przyloty/ odloty do doby hotelowej albo dać możliwość niewielkiej dopłaty za parę godzin, np. do kolacji. 100 dolarów to zdecydowanie za dużo.
  • ~Naciągnięty przez Itaka / 2022-10-06 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Jeśli chcesz dodać post na fanpage Itaki to możesz ale tylko pozytywny. Negatywne usuwają a jak znów dodajesz to cię blokują i oczywiście wszystko usuwają.
    Oferta zawierała bar na plaży. Baru nie było wiec złożyłem reklamacje.
    Odpowiedz Itaki oferta nie gwarantuje baru na plaży.
    ZaletySuper imprezy turystyczne ale tylko w opisach na stronach Itaka.pl w rzeczywistości dostaniesz tylko cześć tego co w opisie
    WadyOdrzucają wszystkie reklamacje nawet tak oczywiste jak stracone pół dnia na konieczną przeprowadzkę ( dane wg tabeli Frankfurckiej)
  • ~Stefania / 2022-09-28 19:50
    Ocena: 4.00 / 5
    W miesiącu wrześniu wybrałam się na wymarzone wczasy z Itaki na Kretę. Przy zawieraniu umowy All inclusive miało być wszystko zapewnione. Zgodnie z zawartą ofertą wylot w dniu 11,09. o godz. 3:20 na miejscu o godz. 6:00. W tym dniu mieliśmy po przyjeździe do hotelu mieć zapewnione już śniadanie w ramach pakietu. Nic podobnego, w hotelu trzeba było zapłacić za śniadanie. Pokoje przyznane Polakom najgorsze ( nad kuchnia, z uchodzącymi z niej zapachami, oleju, smażonych ryb, a do późnych godzin nocnych odgłosy, rzucanych sztućców, wtaczanych beczek. Możliwość zamiany pokoju żadna, jedynie za opłatą 90 euro a w bungalowach stały puste po koje. Tu nie można było liczyć nawet na pomoc Pani rezydent. Zarówno w Opolu jak i na miejscu zapewniano nas, że All inclusive kończy się w dniu 18.09 w chwili wyjazdu z hotelu czyli o godz.19.tej. Niestety o godz. 11 tej zamknięto dla nas posiłki, napoje i tylko za opłatą 20 euro można było przebywać na terenie restauracji. Oczekiwanie grupy na pomoc Pani rezydent nie przyniosło efektu nawet nie pojawiła się w hotelu .A my czuliśmy się jak złodzieje, których głośno wypraszano z restauracji.
    żadnej pomocy ze strony rezydentów . Jak można tak okłamywać klientów. Na takie wczasy oszczędza się długo a potem
    martw się sam. Słyszałam już wiele złych opinii o Itace, ale myślałam, że mnie to nie spotka.
    ZaletySzybko i grzecznie zawierane w biurach podróży umowy.
    WadyInne ustalenia w chwili zawierania umowy, a rzeczywistość na miejscu inna. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracujących tam w imieniu Itaki rezydentek. Może trzeba nad tym trochę popracować.
  • ~Kararzyna / 2022-09-28 16:13
    Ocena: 3.67 / 5
    17-24.09 objazdowa wycieczka po Lombardii i Wenecji Eugenejskiej.
    Początek piękny a im dalej tym znacznie gorzej . Pilot p. Maja robiła co mogła . Hotel w Mediolanie to jakieś 50 km od Mediolanu. Hotel na Lido to raczej hostel . Sytuacje ratowała hotelowa restauracja gdzie mogliśmy zjeść coś naprawdę włoskiego za nasze euro. Przeżyliśmy jednak super tydzień może dlatego że grupa była świetna! Zmodyfikować należałoby program tej wycieczki. Może zamiast 2 dni wypoczynku na Lido jeden a jeden w przepięknej Veronie?
    Warto to zmodyfikować. Pilot p. Maja na 6
    ZaletyPilot
    WadyJedzenie hotele na Lido
  • ~joanna / 2022-09-28 12:21
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam biura w ogóle zdarzyła nam się przykra sytuacja z personelem hotelu żadnych przeprosin ze strony Biura wszystko zwalili na hotel pilnujcie dzieci bo na biuro nie ma co liczyć żenada
    Zaletyżadnych
    Wadybrak wsparcia biura
  • ~MacD / 2022-09-26 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka biuro podróży ich zaangazaowanie siw kończy wraz ze sprzedażą wycieczki wiec na pewno już niw skorzystamy . Rezydentka Milena nie pomocna bardzo opryskliwa zero pomocy jak była problem z syna plecakiem to był nas pierwszy taki wyjazd . Nie kupujcie tez wycieczek z animatorami to jest dno aż się śmiać chciało i płakać jednoczenie . Nie polecam w momencie rekacji zero zrozumienia i zaangażowania biuro ma wywalone na pomoc
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Opryskliwosc
    Dno z atrakcji animatorów
    Brak pomocy
    Okropni rezydenci
    Fakultatywne wycieczki bez obiadu
  • ~Aneta / 2022-09-21 21:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Dobry hotel z bardzo miłą obsluga, jednak fatalna organizacja godzin przelotu bez brania pod uwagę czasu trwania doby hotelowej. Z dwójką dzieci, w tym 2 letnoa córeczką zostaliśmy zostawieni sami sobie na blisko 17 godzin, gdyż tyle minęło od wymeldowania z pokoju fo wylotu. Jesteśmy zniesmaczeni i bardzo rozczariwani, bo biuro podróży uważa że wszystko zorganizowali tak jak trzeba...
  • ~Adrian / 2022-09-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wałek - na swojej stronie filtrują opinie. Zostawiają tylko te dobre lub dobre. Reszty nie publikuja. Sprawę zgłosiłem do uokik
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Wiktoria S. / 2022-09-19 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakynthos (Grecja) z Itaką…wszystko by było świetnie, bo hotel i pogoda piękne. Kupiłam na spotkaniu z bardzo profesjonalną i miłą rezydentką Itaki, dzień po przylocie, wycieczkę objazdową po wyspie. Niestety to nie ona (pani Kamila) z nami (ze mną i koleżanką-równie oburzoną) pojechała. Trafiłyśmy najgorzej jak to możliwe. Na punkcie widokowym, z którego można rzucić okiem na słynną Zatokę Wraku, spędziliśmy w koszmarnym upale 3 godziny! Mimo próśb, by już darować sobie ten tandetny punkt programu, pilotka z Itaki nie reagowała. Pani Magdalena była nieprzyjemna, obcesowa i wyższościowa. Traktowała wszystkich lekceważąco, pogardliwie, co chwilę znikała w klimatyzowanym autokarze, czego zabroniła turystom! Traktowała nas jakbyśmy wszyscy byli jej podwładnymi. Rozbawiona trajkotała co chwilę przez telefon ignorując prośby turystów, którzy cierpieli w upale-bez dostępu do wody i toalety. Jeżdżę po świecie i różnych spotyka się przewodników-takiej jak ta osoba nie spotkałam nigdy wcześniej. Po powrocie do hotelu chciałam złożyć skargę na pilotkę i wtedy okazało się, że jest to…szefowa tamtejszego oddziału Itaki! Więc skargi żadnej złożyć nie mogłam…Polecam-choć pewnie nikt z Itaki tego nie weźmie do serca-pozbyć się tak nieempatycznego pracownika. Bo naprawdę wszyscy pozostali i po przylocie, i podczas wylotu byli przesympatyczni. W hotelu również. Poza tą panią, po której ogromny niesmak pozostał do dziś i skłonił mnie do napisania tej opinii!!!
  • ~gosia / 2022-09-18 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    hotel w Albanii basami, porażka, bieda, bieda aż piszczy.. jedzenie ... jak w obozie jakimś , owoców brak, napoi, ludzie narzekali na brak masła... a rezydent.. następny nierozgarnięty i cham kuty bity..... nie mazna pisac nazwiska.. az mnie korci... taki wysoki..... zaplacilam 3 tys.. (termin 10.09.do 18 .09.2022 warszawa- nie warte... oszukujecie ludzi.... nawet to ze 8 dni a tak naprawde jest 7
    Zaletychyba ze blisko do morza
    Wadywszystko
  • ~BA / 2022-09-18 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypadek w hotelu Itaka z powodu wadliwego wyposażenia hotelu, pakiet rozszerzony kupiony w Itaka, ubezpieczyciel Ergo ubezpieczenia podróży

    Wypadek spowodował złamanie kręgosłupa, a Ergo (i Itaka) brak jakiegokolwiek wsparcia, poszkodowana ze złamanym kręgosłupem zamiast natychmiastowej organizacji transportu medycznego do polski na operacje, była trzymana na łóżku w pokoju hotelem! Przez prawie 3tygodnie!!! Skandal! W dodatku Ergo uznało ze osoba towarzysząca nie jest potrzebna! Ergo narażało poszkodowana na porażenie nerwów i niedowłady kończyn.
    Oceniajcie Ergo po rozwiązaniu szkody a nie po tym jak pięknie potrafi sprzedaż prowadzić.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~kaśka / 2022-09-17 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , nie polecam tego biura. wysłali nas do innego hotelu, nie do tego który nam zaoferowali i zainkasowali pieniądze. odrzucili reklamacje twierdząc że nie widzą żadnych uchybień.
  • ~Hanna / 2022-09-15 23:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Byłam na wycieczce orient Extra wycieczka bardzo dobrze zorganizowana.Dużo zwiedziliśmy dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy o Turcji głównie dzięki naszemu perfekcyjnie przygotowanemu pilotowi Volga Kaya mógłby trochę wolniej chodzić ale na mój PESEL nic nie poradzę Kierowca super pozdrawiam .Jestem na taaak
  • ~mumus77 / 2022-09-14 12:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z wakacji z Egiptu hotel Sataya Resort Marsa Alam. Hotel bardzo fajny jak chcesz to można do wszystkiego się przyczepić ale nam się podobało.
    Jedynie co ma Ale do obsługi samolotu lecieliśmy liniami Ukraińskimi dramat, rozumiem że może coś braknąć ale żeby nie było nic nawet kanapki do zjedzenia to lekka przesada zostały tylko dwie zupy na gorąco.
    A o perfumach to nie wspomnę żadnych z listy nie było a lista była spora Pani stewardessa przyniosłam mi jakieś nie z listy których nigdy nazwy na oczy nie widziałam .
    Firma Itaka powinna zwrócić uwagę na przewozników których zatrudnia bo ja już z ta linią nie chce latać.
    ZaletyHotel duży bardzo ładny dużo basenów jedzenie bardzo dobre
    WadySłaba rafa
  • ~Anna / 2022-09-13 09:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Całkowity brak zainteresowania ze strony rezydenta i Itaki . Kontakt z rezydentem ograniczony krótkie info na lotnisku w autokarze , następnie spotkanie w hotelu na zdawane pytania rezydentka odpowiada zdawkowo w ogóle jak mogę pytać ma jeszcze inne hotele do objazdu , mamy rodzić sobie sami a nie zwracać jej głowę. Dzień wyjazdu zbiórka rozpisana na 1 w nocy . O godzinie 1,45 po dziesięciu telefonach rezydentka łaskawie odbiera telefon zaskoczona że nie mamy transferu na lotnisko . Próbuje coś tłumaczyć ale sama nie wie co powiedzieć . W podobnej sytuacji okazuje się że są też goście z innego hotelu Azure położonego niedaleko nas tam sytuacja tragiczniejsza jest tam też nie mające jeszcze roku dziecko o nich również Itaka zapomniała . Mijają kolejne minuty 2 w nocy rezydenta nie wie co robić informuje nas tylko że jak nie odprawimy się do 4,20 to nie odlecimy , obsługa hotelu uczynna proponuje nam zamówienie taxi . 2,15 zamawiamy taxi czas dojazdu na lotnisko to 1,5 godziny . 2.17 Rezydenta dzwoni że załatwiła busa będzie o 2,30 . Podjechał bus 2,30 jednak okazuje się że nie jedziemy prosto na lotnisko musimy zabrać jeszcze zapomnianych gości z drugiego hotelu Azuri . Podjazd pod Azuri bus przepełniony matka z małym dzieckiem na kolanach siada na miejscu obok kierowcy o pasach nie może być mowy , czasu coraz mniej a samolot nie będzie czekał . Bus pędzi jak szalony 4,00 jesteśmy u celu lotnisko , nerwowo wyciągamy walizki oczywiście nie może być mowy że czeka na nas rezydent na lotnisku . Ostatnie chwile i zdążyliśmy odprawić się na samolot . Dziękujemy Ci Itako za całkowity brak zainteresowani swoimi turystami , dziękujemy za to że na samej końcówce zafundowaliście nam wysoki poziom adrenaliny , stresów i nerwów . Jak można zapomnieć o swoich turystach
    ZaletyWszystko poza Itaka
    WadyItaka
  • ~Małgorzata / 2022-09-13 04:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to dramat, nie warto płacić za organizację wycieczki bo Itaka nie synchronizuje pobytu w hotelu i wylotu samolotem. Opieka rezydenta żadna,na pomóc też nie można liczyć, obsługa arogancja. 8 godzin w hotelowym holu z małymi dziećmi w oczekiwaniu na transfer na lotnisko. Hotel zupełnie inny niż w ofercie, hotel stary, zaniedbany, baseny brudne w pokojach rybactwo. Jedno wielkie oszustwo i naciągane klientów. To były pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2022-09-10 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Upragnione wakacje Gran Canaria - last minute - pracownik infolinii wprowadzający w błąd, rezydentka Izabela Mikina oraz druga rezydentka Anta Mchalak nie potrafiąca i nie chcąca niczego sprostować - ostentacyjna odpowiedź - trzeba czytać umowy - hotel Abora Interclub Atlantic - spędowisko - ukierunkowane na czysty zysk bez zaangażowania, talerze, szklanki brudne - tak jak i wózki do przewozu żywności, wyżywienie - all inclusive :-) non stop to samo z tzw. worka - bez polotu i poczucia smaku, w hotelu usytuowanie Polaków w bungalow, a innych Gości w pokojach w innych budynkach, w toaletach brudno, w łazienkach pod prysznicami pleśń, na obiekcie unoszący się zapach kanalizacji, głośno. Open bar 24 h - praktycznie nie istnieje - napoje - wino, piwo z dystrybutora o wątpliwej konsystencji,kawa z automatu bez smaku - brak możliwości kawy z expresu - nie posiadają, za wszystko dodatkowe opłaty łącznie z korzystaniem z basenu dla dorosłych o czym nie ma informacji - dopiero na miejscu przy zakwaterowaniu, tak jak i brak informacji o konieczności maseczek w autobusach czy taxi oraz pobieraniu kaucji na recepcji. Rezydentka praktycznie ukierunkowana tylko na sprzedaż dodatkowych wycieczek, zresztą pojawiła się na drugi dzień tylko po to aby te wycieczki sprzedać. Biuro podróży na infolinii nie potrafiący niczego załatwić - odsyła gościa na recepcję bo ponoć nie może się dodzwonić. Dla ITAKI liczy się tylko zapłać - i ..... DNO, BYLEJAKOŚĆ
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji pracowników, brak podstawowych informacji - brak dokładnego przekazu do klienta, nikt za nic nie bierze odpowiedzialności. Rozmowy nagrywane - ale nic nie znaczące - po prośbie odsłuchania wymagań klienta - bez odzewu - zapłaciłeś - byłeś - to co chcesz. Życzę pracowniom biura ITAKA aby w przyszłości również byli tak potraktowani -ale sądząc po ich zaangażowaniu - to pewnie im wszystko jedno - gdzie są, co jedzą i jak wykonują swoją pracę, byle do przodu - jakoś to będzie - byle do jutra - byle jak i byle gdzie.Gość przyjedzie to odjedzie - następny proszę...
  • ~Arkadiusz / 2022-09-09 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na Malcie. Przeleciałem w nocy i kierowca nie wiedział gdzie mnie zawieść i o 2 w nocy z pretensjami człowiek na infolinii poinformował mnie, że co on może poradzić. Poddziadziałem, że wybrałem ITAKĘ aby mieć zapewniony transport i hotel. A teraz okazuje się, że nic nie mam. Koniec końców dojechałem do hotelu o 4 rano.
    Pobyt z 4 dni został skrócony do 2 dni.
    Miałem problem z powrotem do Polski pomimo wielu kontaktów z ITAKĄ, że mam niemiłe wakacje od samego początku.
    Uważam, że pieniądze straciłem, a na własną rękę miał bym o połowę taniej wycieczkę. Napisałem do ITAKI reklamacje, dostałem odpowiedź, że mogę przy kolejnym wyjeździe dostać bon na 150 zł. Pytanie do osoby czytającej, ile kosztuje rekompensata za zepsute wakacje.
    ZaletyW punkcie pracownicy znają walory turystyczne dla danego rejonu świata
    Wady- problem z kontaktem (z dodzwonieniem się, informacjami uzyskanymi prze pracowników - sprzeczne informacje)
    - brak opieki nad klientem po wykupieniu wycieczki
  • ~Michał / 2022-09-08 11:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura Itaka w 100%, na pomoc rezydenta nie można liczyć ale to już standard. Skrócili nam pobyt, odmawiają wypłaty odszkodowania, wysyłając w kółko tą samą głupią odpowiedź. Brak szacunku dla klienta.
  • ~Daniel / 2022-09-07 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt na wakacjach w Tunezji to HORROR.
    Pierwszy i ostatni raz z tym biurem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 171
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028