Wylot w.dniu wczorajszym 25.07.na Majorkę nie odbył się...po 10 godz. oczekiwania bez żadnego zainteresowania ze strony biura podróży Itaka, bez żadnej informacji, po naciskach że strony pasażerów podano na tablicy informację, że lot odbędzie się następnego dnia o 17:00.
Bez posiłku,zostawieni sami sobie,
Podobno był dowóz do hotelu bez wyżywienia i powrót na lotnisko we własnym zakresie.
Biuro Itaka to PORAŻKA
ZaletyŻadne
WadyArogancja wobec klienta
~Janusz K. / 2018-11-15 16:08
Ocena: 3.33 / 5
Brałem udział w wycieczce do LONDYNU nr.rezerwacji 1223892 i z wycieczki jako turystycznej wraz z żoną jesteśmy zadowoleni.Ale pokój w QUEENS HOTEL na 4 piętrze na poddaszu było wielką tragedią!Pokój wyglądał jak dla pracowników technicznych hotelu!!! Żeby okno otworzyć trzeba było wchodzić na krzesło ponieważ znajdowała się klamka na wysokości 2,5 metra od podłogi!!! Przez cały czas mogliśmy oglądać tylko niebo!!!Zamiast stołu był blat przykręcony do ściany na wysokości 160 cm.Tak było kiedyś na dworcach kolejowych!!!Nikt nie uprzedził nas żeby mieć z sobą adaptery do ładowania komórek.Jak nam powiedziała pilotka Beata można je było wypożyczyć w recepcji co okazało się błędem!Pomimo załączonej dokumentacji fotograficznej reklamacja została załatwiona odmownie!!!Tłumacząc się, że cyt:LEŻAŁO TO JEDYNIE W GESTII HOTELARZA:Pytam się z kim zawierałem umowę???-z HOTELARZEM!!!Pod względem turystycznym było bardzo dobrze!!!w BIURZE Obsługi poinformowano mnie że przy następnym wyjeżdzie dostaniemy upust co okazało sie BZDURĄ!!!W związku z takim potraktowaniem NAS rezygnujemy z wyjazdów z tym BIUREM ITAKA!!!Nie polecam tego biura ponieważ po faktcie potraktowano NAS jak intruzów i ,,JELENI" których udało się naciągnąć!!!
ZaletyPILOTKA I PRZEWODNICZKA POSIADAŁY BARDZO DUŻO WIADOMOŚCI!!!
WadyJuż wymieniłem wyżej!!!
~Joanna / 2018-06-26 16:25
Ocena: 3.33 / 5
Dzień dobry,
zwracam się z tym, nazwijmy to sprawozdaniem a zarazem z apelem do biura podróży ITAKA oraz do sób korzystających z usług wymieniongo biura.
Jako klient powyższego biura wraz z rodziną byliśmy "uczestnikami" wczasów na Sardynii w miejscowości Cannigione od 17 czerwca tego roku.
Jeszcze przed wyjazdem były kilka razy zmieniane godziny lotów. Wszystko można zrozumieć, wszelkie wyjaśnienia i zmiany są rzeczą normalną i często się zdarzają lecz sytuacja jak zaistniała w związku z lotem powrotnym jest nie do zaakceptowania.
Lot powrotny został przesunięty prawie o dobę. O zaistniałej sytuacji rozmawiałam z przedstawicielem biura ITAKA telefonicznie jak też na facebooku i otrzymałam zapewnienie, że w momencie, gdy uda się przedłużyć dobę hotelową zostaną nam zwrócone koszty. Byliśmy na to przygotowani, że w momencie spotkania z rezydentem już na miejscu w hotelu otrzymamy z jego strony wszelką pomoc. Na spotkaniu przedstawiliśmy zaistniałą sytuację lecz pan Karol okazał się całkowitym ignorantem, który jako pięcioletni pracownik tego biura nie był niczym zorientowany a dodatkowo bordzo niegrzeczny.
Po naszej dość kategorycznej interwencji obiecał, co prawda pomóc nam w przedłużeniu doby a to niestety skończyło się fiaskiem, o czym dowiedzieliśmy się w trakcie kolejnego spotkania, na którym pan Karol po naszych kolejnych proźbach " udawał" wielce zainteresowanego i wysłał nawet e-maila do biura, na którego odpowiedź, oczywiście dla nas niekorzystną otrzymał telefonicznie i chcąc być wiarygodnym miał nam pokazać tę odpowiedź na lotnisku. Oczywiście nawet nie raczył być obecny przy naszym odlocie.
W konskwencji tej wspaniałej pomocy biura czekaliśmy jak bezdomni po wykwaterowaniu z hotelu 15 godzin na odlot samolotu bez możliwości odpoczynku, tułając się po hotelu, po mieście.
Jakby tego było mało wściekli, zmęczeni, gdyż nie spaliśmy już od 17 godzin zostaliśmy o godz. 12.30 zawiezieni na lotnisko, które, o zgrozo było zamknięte. Lot ma być o godz. 4.30 rano a my nie mamy nawet możliwości napicia się czegokolwiek, odświeżenia, skorzystania z toalety. Zostaliśmy tam bez niczyjej pomocy. Po 2 godz. pojawia się przedstawicielka ITAKI też wspaniale grająca rolę zatroskanej i zdziwionej całą sytuacją. O tej pani dowiedzieliśmy się, że taka sytuacja związana z powrotem, czyli przesunięcie lotu o dobę będzie rzeczą "normalną" dla korzystających z usług tego biura.
Dobrze, że lot nie był opóżniony jak w momencie przylotu i dotarliśmy do Warszawy na godz. 7.00 rano.
Reasumując po 24 bezsennych godzinach moja rodzina dotarłam do domu ja po 29, gdyż mieszkam daleko od Warszawy.
Życzymy wszystkim wczasowiczom wspaniałego wypoczynku z tym biurem..
Jeśli jeszcze macie czas to nie pozwólcie "wyprowadzić się pole".
Slogan biura: " I TAKI ŚWIAT JEST PIĘKNY" zamieniam na: "I TAKI ŚWIAT JEST KŁAMLIWY"
~Joanna / 2019-11-16 19:05
Ocena: 3.33 / 5
Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła.
ZaletyHotel super połozony
Wadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy
~Katarzyna / 2023-07-30 14:38
Ocena: 3.33 / 5
Biuro nie publikuje wszystkich opinii po wycieczkach. W naszej nie było wulgaryzmów, danych osobowych. Przyznaliśmy nawet pięć gwiazdek na sześć za imprezę turystyczną, ale ośmieliliśmy się napisać o kilku niedogodnościach w hotelu, w którym spędziliśmy sześć nocy. Jako klienci chcielibyśmy wierzyć opiniom, które są dodawane przez uczestników wyjazdów organizowanych przez biuro. Itaka publikuje tylko zachwyty i od czasu do czasu dorzuci jakąś krytyczną, żeby wyglądało wiarygodnie. Żenujące. Klient, płacąc niemałe karty, nie wie, na co się pisze.
ZaletyWidzieliśmy, ale cenzura sprawiła, że został tylko niesmak.
WadyNie można polegać na opiniach zamieszczanych w ofertach imprez. Zbyt duża selekcja.
~Krzysiek / 2023-02-21 21:26
Ocena: 3.33 / 5
Itaka rezydent - Marsa Alam wielki MINUS
- daleka wycieczka Luxor - upchali nas do mini autobusu (trwała od 4.00 do 22) Na wycieczce zamiast opowiadać rezydent i przewodnik sprzedają badziewia i wożą po sklepikach zamiast zwiedzać - to mega krótko jak na ponad 12 h
+ na plus nie zasługa itaki hotel 5 gwizadek Egipt
Uzasadnienie: jeden kliet Itaka zgłosił że żona upadła i wybiła 4 żeby, poważny wypadek - rezydent tak się zainteresował że nie wstał z krzesła sprzedawał dalej wycieczki to jest tragedia - dzicz, poziom 0.
Nie ma co li żyć na nich - przerażające
ZaletyHotel + polecam, super obsługa aż się chce dać napiwek
WadyItaka rezydent z Marsa Egipt Lazuli Hotel i innych hoteli - tragedia
~Małgorzata / 2022-10-07 15:38
Ocena: 3.33 / 5
Bardzo dobrej jakości było to, na co wpływu nie ma Itaka i rezydentka.
ZaletySuper hotel, jedzenie. Przesympatyczna obsługa w hotelu
WadyRezydentka - ocena 0, biuro nie robi nic, aby chociaż trochę dostosować przyloty/ odloty do doby hotelowej albo dać możliwość niewielkiej dopłaty za parę godzin, np. do kolacji. 100 dolarów to zdecydowanie za dużo.
~Małgorzata / 2023-07-11 11:59
Ocena: 3.33 / 5
Latamy z Itaką od lat ale chyba biuro schodzi na psy . Zawsze byliśmy zadowoleni, niestety w tym roku wykupiliśmy first minut i nic to nie dało, zmieniono nam miejsce wylotu na oddalone o ponad 200 km i nie zaoferowano nic w zamian. Do tego rezydenci są coraz gorsi, nastawieni tylko na sprzedaż wycieczek, przewodnicy marnej jakości. Nie wiem czy jeszcze z nimi polecimy...
WadyCoraz bardziej nastawieni na zysk a nie na jakość
~marzena / 2022-08-04 01:22
Ocena: 3.33 / 5
Z Itaką jeżdżę już 12 lat i po raz drugi z rzędu mam uwagi co do wyjazdu z tym biurem. Teraz wróciłam z wycieczki objazdowej po Grecji- Od Kerkyry po Lewkadię. Objazd spokojny, atrakcyjny, pilot Bartek bardzo się starał, by wszystko grało, ale i on był bezradny w sytuacji wyżywienia i noclegu. Po raz pierwszy zaistniał fakt, że grupa wycieczkowa spała zawsze w 2 hotelach (brak możliwości integracji), a bywało że i w 4 miejscach na jednym noclegu (mało brakowało do wielkiej awantury uczestników). Standard tych miejsc był bardzo zróżnicowany, a przecież wszyscy płacą te same należności. Mi i koleżance przypadały hotele na trasie niby 4- gwiazdkowe, ale pokoje były zagrzybione, sprzęt łazienkowy działął słabo, czasem klimatyzacji nie było, hotele przy hałaśliwych ulicach, w jednym pościel wyglądała na używaną i parkiet podniósł się na 5 cm nad poziom reszty podłogi. A zjedzeniem to już dramat- 6 obiadokolacji z mięsem w różnym wydaniu! Bardzo skromne śniadania bez warzyw, w pierwszym hotelu 3 śniadania jedno i to samo- ogórek, wędlina, żółty ser, dżem, chleb- wszystko ostatniej jakości. Hitem był ostatni wieczór tzw. wieczór grecki- ok.200 osób (my i ludzie z pobytu wczasowego) stali godzinami w jednej kolejce do mięsa grilowanego, w drugiej trzeba było odstać po warzywa i ser feta, a w trzeciej po namiastkę deseru, bo inni z niego zrobili sobie kolację napychając się słodkościami. Po prostu dramat! A, i w autokarze były 3 popsute siedzenia, które samoczynnie się rozkładały do spania i kierowca niechętnie naprawił jedno z nich po kolejnej naszej interwencji.
Zaletyciekawe zabytki i przyroda, dobra praca pilota Bartka
Wadybyle jakie hotele, niedobre wyżywienie, duże różnice w transferach lotniskowych z różnych miejsc w kraju ( hotel należy opuścić do 10.30 rano, a wylot do domu jest o 1 w nocy następnego dnia)
~milka / 2019-10-05 12:12
Ocena: 3.33 / 5
Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
~Miro / 2021-07-23 18:47
Ocena: 3.33 / 5
Oferta w hotelu gdzie nie ma polaków a warunki maja wiele do życzenia.Portugalia miejscami piekna plaże też ale nie jest to zasługą biura.Zero rozrywek i radż sobie sam to domena oferty.
ZaletyPlaże pogoda jedzenie na mieście.
WadyMarne hotele i miejscówki bez atrakcji.
~Monika / 2018-08-15 17:05
Ocena: 3.33 / 5
Hotel Dream World Aqua oferta niezgodna z opisem. Aquapark czynny 10-16 w tym 1,5 godziny przerwy. Animacji zero. Sportów animacji zabaw na basenie zero. Lezakow za malo na tak duzy hotel. Bary w 1 alkohol jakiś tam, a w reszcie tylko piwo. Jedzenia dużo ale codziennie to samo monotonne. Rowniez w szczycie nie ma gdzie usiasc na jedzenie. Lody ograniczone czasowo. Nie można wynieść z jedzenia na lezak np dla dziecka. Ręczniki wymieniać można w określone dni brudne czy mokre. Kolo basenow wogole nie zbierana woda wszczedzie mokro. Pokoje jakby 2 osobowe i dostawka dla dziecka wepchane na siłę do pokoju. Za kazdym razem otwarcia balkonu klima sie wylacza co jest strasznie uciazliwe. Windy na taki hotel ilosc masakra. Koło hotelu oczyszczalnia, dyskoteka, i meczet 5 rano wzywa do modlitwy. Niestety cena nie adekwatna do pobytu. Byliśmy w tamtym roku Pegasos Resort Aqua w Side też 5 gwiazdek ale to był mega i wart wszystkiego. Cena powinna być o 3 tyś przynajmniej mniejsza za pobyt w tym hotelu.
ZaletyZadne Niestety. Nie wiem skąd ma takie mega opinie.
WadyWszystko nie tak za taka cenę.
~Mysza / 2022-08-04 06:49
Ocena: 3.33 / 5
Dawmo nie byłam nigdzie z Itaka mialam przerwe bo zwykle biorę Tui lub Rainbow. Raczej juz nie pojade z tym biurem nigdzie bo mam wrażenie że ida na ilość nie jakosc. Hotel opisany jako 4*" moim zdaniem zasłużył na 3. Polacy zakwaterowani w gorszym standardzie niz Niemcy (grecja). Wycieczki fakultatywne zorgsnizowame tak ze trzebaby jeszcze raz wracać do tych miejsc i na spokojne zwiedzic. Niby nie ma czasu ale na zarobkowe czesci wycieczek jest bardzo duzo czasu. Hitem było zabranie nas do Bodrum Centrum zlota gdzie nie bylo zadnej edukacyjnej prezentacji tylko od razu oferta sprzedaży po horrendalnych cenach a potem czulam sie osaczona przez wciskających towar Turkow chyba 4 na metr kw i 4 zatrudnione tam Polki. Nie polecam tego biura mimo że rezydentki nie zawalily
ZaletyPogoda
~piotr / 2018-06-19 11:02
Ocena: 3.33 / 5
obsługa klienta nie potrafi wytłumaczyć prostej rzeczy
Wadyniedopracowana strona internetowa
~Pokeras / 2020-03-02 19:34
Ocena: 3.33 / 5
Biorac pod uwagę zaistniałą w wielu krajach sytuację epidemi korowirusa wycieczki do miejsc, gdzie sytuacja jest krytyczna powinny zostać odwołane z względu na obawę o zdrowie i życie klientów. Czytałam pochwalę na temat itaki za odwołanie wycieczki 28lutego do Włoch z tego właśnie powodu. Teraz gdy sytuacja zdaje się być jeszcze gorsza nie zmienia się nawet plan wycieczki. Mimo o ustawie mówiącej o zwrocie środków biurą podróży nie ma nawet ugody jeżeli chodzi o anulowanie wycieczki.
ZaletyWcześniejsze zadowolenie z wyjazdów.
WadyNarażanie zdrowia i życia klienta.
~Rafal / 2022-07-11 12:35
Ocena: 3.33 / 5
Albania z Itaką. Jeden przykład....wycieczka do Vlory. Jeszcze w autokarze żona zasłabła i musieliśmy zawrócić taxi. Przewodnik na pomógł i wezwał transport. Kosztowało nas to ok 250zl, więc nie ma tragedii. Prawie 120km,ale po pytaniu o zwrot pieniędzy za wycieczkę, na której notabene nie byliśmy, Pani rezydent odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości. Jednym słowem.. Zapłaciliśmy, nie skorzystaliśmy, a Itaka ma to w nosie. I tym małym szczególikiem właśnie itaka straciła dwóch klientów i może jeszcze kilku. Mamy przecież znajomych.
~Utek / 2018-08-02 22:35
Ocena: 3.33 / 5
Pierwsze zastrzeżenie jakie mam do ITAKI i co mnie zdenerwowało to przesunięcie lotu. Przed zakupem wycieczki wylot miał być o godzinie 15.40 z przylotem o 18.50, kilka dni po wpłacie gotówki informacja o zmianie godziny wylotu 23.55 czyli już jeden dzień pobytu w plecy. Na miejsce przybyliśmy o 5.00 rano dnia następnego, cały dzień do kitu, człowiek zmęczony nie wyspany itp. a tu jeszcze lepsza niespodzianka, pokój w jakim wylądowaliśmy beznadziejny. 4 gwiazdkowy hotel i foldery ITAKI wskazywały, że pokoje są super, jednak rzeczywistość okazała się inna. Futryna drzwi wejściowych do pokoju wyglądała tak jakby ktoś się włamywał, połamana i poszczerbiona z ogromnym prześwitem, oczywiście wejście z zewnątrz, od tyłu hotelu, nie z korytarza jak w typowym hotelu, aż strach czy ktoś nie wejdzie i nas nie okradnie. Szafę z przesuwnymi drzwiami mógł otworzyć jedynie silny facet, po otwarciu okazało się, że brak półek tylko pręt na wieszaki i aż trzy wieszaki. Telewizor ktoś zajumał została tylko podstawa i pilot, gniazdka w ścianie latają każdy w różną stronę, strach coś podłączyć chyba że ktoś lubi pieszczoty prądowe to polecam, brak kloszy, w łazience za to ruchome szybki w oknach prawie wylatujące, rdza na wannie (niestety zamiast prysznica była wanna) aż obrzydzenie brało jak trzeba było się wykąpać, słuchawka prysznica obrzydliwa. Oczywiście hotel posiada dużo lepsze pokoje, widziałem na własne oczy, ale Polakowi mimo, że zapłaci kupę kasy można wcisnąć byle co. Poza tym hotel ma 220 pokoi co za tym idzie zdecydowanie za mały basen i za mało leżaków na nim, żeby poopalać się na leżaku basenowym trzeba było by wstać o 7.00 rano i tak jak niektóre ciecie rzucić ręcznik na leżak co automatycznie oznaczało rezerwację, mimo iż przychodzili dopiero po 10.00 leżakować. Ta sama sytuacja jest z leżakami na plaży, aby zdobyć leżak pod parasolem mimo, że jest płatny trzeba było iść z samego rana co oznacza, że parasolek i leżaków jest również za mało jak na ilość gości hotelowych. Polecieliśmy do Hotelu Aristoteles Beach ze znajomymi i oni mieli podobną sytuację, a po rozmowie z poznanymi na miejscu polakami okazało się że scenariusz się powtarza. I tu ITAKA niestety ma u mnie minus nie do odrobienia, gdyby koszt pobytu był o 1/3 cenę niższy nie mówił bym nic, ale skoro trzeba zapłacić pełną kwotę, to pokoje powinny być takie jak na folderach. (za tą kasę mam 2 tygodnie pobytu w Chorwacji, w dużo lepszych warunkach mieszkaniowych, a w Aristoteles beach zaledwie tydzień) Jedzenie w restauracji dobre, szkoda tylko, że na śniadania codziennie było to samo, natomiast obiady i kolacje super, duża ilość owoców czasami trzeba było o nie trochę powalczyć.
Zalety- kompleks hotelowy ładny, poza obskurnym kortem tenisowym, który powinien znajdować się z tyłu hotelu a nie w centrum kompleksu.
- wycieczki fakultatywne
- ładna panorama
Wady- godziny odlotów
- pokoje (dla Polaków, inni obcokrajowcy mieli ładne)
~Waldemar / 2024-10-18 11:58
Ocena: 3.33 / 5
Nigdy więcej, Nie dajcie się im naciągać. Ubezpieczenie to jedna wielka fikcja .
ZaletyOferta
WadyReal tragedia
~Wojtek / 2018-09-09 15:09
Ocena: 3.33 / 5
Turcja Bodrum Hotel imperial 5*,Zacznę od tego ze faktycznie pobyt trwał 6 dni ,Wylot mieliśmy o 20,40 30.08.na miejscu w hotelu byliśmy o 2 w nocy na czas turecki,a wylot 06.09 o 7: 15 rano,wyjazd z hotelu o 3 rano ,masakra z dwójką dzieci,choć w ofercie mieliśmy wylot dopiero o 23: 45 wieczorem wiec byliśmy stratni cały dzień ,godzinę wylotu zmieniono nam tydzień przed wyjazdem,Więc droga Itako u was wczasy trwają 6 dni ,piszcie prawdę,Jeżeli chodzi o hotel to obsługa 5 z plusem,jedzonko super ,wszystko bylo naprawdę świetne ,oprócz opisu Itaki w ofercie bar na plaży który nie istniał,a i pokoje zasługują na góra 3 gwiazdki,reszta bajka ,animatorzy świetni,jeżeli chodzi o panią rezydent,widzieliśmy ja tylko raz na pierwszym spotkaniu,nie korzystaliśmy z wycieczek Itaki ponieważ były raz droższe ,znaleźliśmy polskie biuro w Bodrum które wszystko świetnie nam zorganizowało za polowe mniej kasy ,Były to nasze drugie wakacje z Itaka i raczej ostatnie,i naprawdę nie jestesmy wymagającymi klientami,radze temu biurowo podróży poczytać co ludzie piszą i myślą no jeszcze parę lat i koniec Itaki .
~Wojtek 39 / 2023-07-19 12:52
Ocena: 3.33 / 5
Wycieczka wykupiona od dnia 12.07 do dnia 20.07. przyjechaliśmy do hotelu 12.07 o godzinie 21.30. nie dostaliśmy kolacji. Wylot dnia 20.07 o godzinie 4.30. autobus na lotnisko o 23.55 a pokój musieliśmy oddać o 12.00 dnia 19.07. rezydentka informowała nas o możliwości przedłużenia doby hotelowej z czym nie ma problemu poza dodatkową opłatą. O godzinie 9.30 okazało się że nie ma możliwości przedłużenia doby. 12 godzin w lobby. Gdy kupywalismy wycieczki u rezydentki było miło i przyjemnie, gdy pojawił się problem to stwierdziła że nie ma czasu i się pożegnała. Turcja Side Sun Club Side
ZaletySprzedawca usługi w salonie. Jedyny pozytyw chyba. I obsługa hotelu w miarę