WadyManipulacja komentarzami ze szkodą dla korzystających z oferty Itaki.
strona 14 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Barbara / 2023-07-08 18:55Ocena: 3.33 / 5
Nie kierujcie się opiniami pod ofertą Itaki ,zatwierdzane są tylko pozytywne opinie .Każde opinie nawet w niewielkim stopniu krytyki są odrzucane ,jest to po prostu zwykła manipulacja. -
-
~beemka / 2021-05-27 13:59Ocena: 3.33 / 5
Jestem klientka Itaki od dłuższego czasu, ale to jest jedyne biuro podrózy, które jawnie skraca wakacje, piszac w ofercie 8 dni podczas gdy turysci sa tylko 6, Dlaczego?bo z reguły loty z Wrocławia sa wieczorem (na miejscu w nocy) a wylot ostatniego dnia rano. Powinni szczerze napisac 6 dni na miejscu. Dodatkowo w czasie pandemii ciezko sie skontaktowac z infolinia. -
~Bialy@ / 2020-03-01 10:01Ocena: 3.33 / 5
Wyjazd na wycieczkę do taby hotel el wekala . Na dzień dobry przy rezerwacji wprowadzenie w błąd co do lotniska wylotowego , pani w biurze stwierdziła brak miejsc na wylot z Warszawy i zaproponowała Katowice, jak się później okazało warszawa cały czas była dostępna, dodam że już wykupiłem parking w Katowicach bez możliwości zmiany ba parking w Warszawie ( zekomy brak miejsc ) . Dzwoniąc na parkingi współpracujący z itaka , znów okazało się że miejsca są.
Po przylocie do taby sam hotel i obsługa bardzo miła pokoje czysta codziennie sprzątanie, jedzenie dobre choć mało urozmaicone. Największą porażką była pani Patrycja rezydentka,na spotkaniu organizacyjnym udzieliła informacji o możliwość korzystania z bilarda oraz plaży na innym hotelu raz bezpłatnie, co później okazało się że bilard płatny 4 $ A leżaki na plaży 15$ .nastepna sytuacja była taka iż kilka osób wykupilo wycieczkę z jednego z lokalnych biur podróży przed samym wyjazdem okazało się że nie mogą opuscic hotelu bo nie dostali zgody od miejscowej policji ,w dalszym toku sytuacji na jaw wyszedł fakt ze to sprawa pani rezydentki ktora dołożyła swoich starań by wycieczka nie doszła do skutku Kolejna sytuacja co do Pani Patrycji jest fakt że jedna z moich koleżanka będąc u znajomych również wycieczka z Itaki w tabie poczuła się źle, po telefonie do rezydentki usłyszeliśmy informacja ze mamy opuścić pokój znajomych i udac się do swoje oddalonego dobre 20 min spaceru , bo w przeciwnym razie musimy płacić za dobe hotelowa 50$. Dodam że informowała co się dzieje że zdrowiem i prosiłem o pomoc lekarza pani Patrycja uciela temat i kazała siebie radzić samemu . Na koniec mojej wypowiedzi daje 5/10 co do hotelu i obsługi A rezydenta to myślę że poniżej minusa jej się należy i nie wiem co ona tam jeszcze robiZaletyObsługa hotelowa płaczą i basenyWadyPomoc i informacje że strony rezydentki -
~Cayenne83 / 2022-03-02 18:31Ocena: 3.33 / 5
Nie chodzi o cenę i obsługę bo nie było źle, tragedia jest dla mnie hotel Diamond mapenzi resort na Zanzibarze, jedzenie tragedia, ludzie zapłacili za pokoje które na miejscu musieli dokupić raz jeszcze, szeroko pojętej all inclusive nie obejmuje większości markowych alkoholi gdzie byliśmy o tym zapewniani przed wylotem, jedzenie to jakaś tragedia, ciągle spalone na wiór kurczaki, to jest jakaś masakra, gość na transferze mało ludzi nie pozabijał. Omijać itake i Zanzibar, jedynie ładne słońce i ciepła woda. ZaletySłońce i wodaWadyBraknie miejsca by wszystko wymienić -
~Dariusz 333 / 2023-10-03 20:46Ocena: 3.33 / 5
Itaka dno i kawał mułu. Lot opóźniony, brak jakiejkolwiek opieki ze strony Itaki. spanie na plaży,brak dostępu do wykonania higieny osobistej. W odpowiedzi na reklamację ze zdjęciami śpiących pokotem turystów na plaży i w holu hotelowym Itaka odpowiedziała że nie widzi okoliczności do udzielenia jakiegokolwiek zadośćuczynienia NIE POLECAM Zaletyładny hotel -
~GalAnonim2001 / 2025-08-15 14:51Ocena: 3.33 / 5
Wycieczka Itaka: Bogowie i Faraonowie od 07.08.2025
do 14.08.2025
Niestety ale Biuro Podróży tym razem się nie popisało. Wycieczka sama w sobie była przepiękna, ale sprawy organizacyjne to dno, od przewodnika (rezydenta) który był oschły od samego początku (nawet na końcu się nie pożegnał) po nie działające lodówki, klime w pokojach czy nawet suszarki do włosów. Absurdem było jeszcze brak darmowej wody w (autobusie czy na statku) która dla nas (Europejczyków) w kraju w którym temperatura osiąga ponad 40° powinna być priorytetem
Serio czy to aż tak wiele ?
Ważne żeby kasa się zgadzała …ZaletyZwiedzanie
WidokiWadyOrganizacja -
~Grzegorz / 2023-09-10 11:53Ocena: 3.33 / 5
Jesteśmy teraz na Maderze hotel Rocamar tragedia żarcie słabe zero smaku żadnej zieleniny nie ma wino ciepłe pół godziny trzeba czekać aż ci podadzą drinka obsługa bardzo niemiła gościu ustawia po swojemu obsługa nie polecam zdecydowanie a przyjechałem na dwa tygodnie tragedia jeździłem prawie wszędzie i takiego dziadostwa nigdzie nie spotkałem hotel okej czysto codziennie sprzątany infrastruktura okej piękne widoki ale jedzenia tragedia i chamska obsługa nigdy tu nie wrócę nikomu nie polecam mandery w tym hotelu ZaletyCzysto cicho przestrzeń nie ma dzieci co czyściutka woda bardzo intymnieWadyJak napisałem wyżej wszystko okej oprócz obsługi all inclusive tragedia a wczasy bardzo drogie jedzenie słabe żadnego smaku to nie ma dodatków takich jak pietruszka koperek nie ma siedzieć na takim żarciu dwa tygodnie tragedia nawet kucharzowi kazałem zjeść mięso bardzo twarde on stwierdził że to jest normalne -
~Jaga / 2021-07-26 08:34Ocena: 3.33 / 5
Wylot w.dniu wczorajszym 25.07.na Majorkę nie odbył się...po 10 godz. oczekiwania bez żadnego zainteresowania ze strony biura podróży Itaka, bez żadnej informacji, po naciskach że strony pasażerów podano na tablicy informację, że lot odbędzie się następnego dnia o 17:00.
Bez posiłku,zostawieni sami sobie,
Podobno był dowóz do hotelu bez wyżywienia i powrót na lotnisko we własnym zakresie.
Biuro Itaka to PORAŻKAZaletyŻadneWadyArogancja wobec klienta -
-
~Janusz K. / 2018-11-15 16:08Ocena: 3.33 / 5
Brałem udział w wycieczce do LONDYNU nr.rezerwacji 1223892 i z wycieczki jako turystycznej wraz z żoną jesteśmy zadowoleni.Ale pokój w QUEENS HOTEL na 4 piętrze na poddaszu było wielką tragedią!Pokój wyglądał jak dla pracowników technicznych hotelu!!! Żeby okno otworzyć trzeba było wchodzić na krzesło ponieważ znajdowała się klamka na wysokości 2,5 metra od podłogi!!! Przez cały czas mogliśmy oglądać tylko niebo!!!Zamiast stołu był blat przykręcony do ściany na wysokości 160 cm.Tak było kiedyś na dworcach kolejowych!!!Nikt nie uprzedził nas żeby mieć z sobą adaptery do ładowania komórek.Jak nam powiedziała pilotka Beata można je było wypożyczyć w recepcji co okazało się błędem!Pomimo załączonej dokumentacji fotograficznej reklamacja została załatwiona odmownie!!!Tłumacząc się, że cyt:LEŻAŁO TO JEDYNIE W GESTII HOTELARZA:Pytam się z kim zawierałem umowę???-z HOTELARZEM!!!Pod względem turystycznym było bardzo dobrze!!!w BIURZE Obsługi poinformowano mnie że przy następnym wyjeżdzie dostaniemy upust co okazało sie BZDURĄ!!!W związku z takim potraktowaniem NAS rezygnujemy z wyjazdów z tym BIUREM ITAKA!!!Nie polecam tego biura ponieważ po faktcie potraktowano NAS jak intruzów i ,,JELENI" których udało się naciągnąć!!! ZaletyPILOTKA I PRZEWODNICZKA POSIADAŁY BARDZO DUŻO WIADOMOŚCI!!!WadyJuż wymieniłem wyżej!!! -
~Joanna / 2018-06-26 16:25Ocena: 3.33 / 5
Dzień dobry,
zwracam się z tym, nazwijmy to sprawozdaniem a zarazem z apelem do biura podróży ITAKA oraz do sób korzystających z usług wymieniongo biura.
Jako klient powyższego biura wraz z rodziną byliśmy "uczestnikami" wczasów na Sardynii w miejscowości Cannigione od 17 czerwca tego roku.
Jeszcze przed wyjazdem były kilka razy zmieniane godziny lotów. Wszystko można zrozumieć, wszelkie wyjaśnienia i zmiany są rzeczą normalną i często się zdarzają lecz sytuacja jak zaistniała w związku z lotem powrotnym jest nie do zaakceptowania.
Lot powrotny został przesunięty prawie o dobę. O zaistniałej sytuacji rozmawiałam z przedstawicielem biura ITAKA telefonicznie jak też na facebooku i otrzymałam zapewnienie, że w momencie, gdy uda się przedłużyć dobę hotelową zostaną nam zwrócone koszty. Byliśmy na to przygotowani, że w momencie spotkania z rezydentem już na miejscu w hotelu otrzymamy z jego strony wszelką pomoc. Na spotkaniu przedstawiliśmy zaistniałą sytuację lecz pan Karol okazał się całkowitym ignorantem, który jako pięcioletni pracownik tego biura nie był niczym zorientowany a dodatkowo bordzo niegrzeczny.
Po naszej dość kategorycznej interwencji obiecał, co prawda pomóc nam w przedłużeniu doby a to niestety skończyło się fiaskiem, o czym dowiedzieliśmy się w trakcie kolejnego spotkania, na którym pan Karol po naszych kolejnych proźbach " udawał" wielce zainteresowanego i wysłał nawet e-maila do biura, na którego odpowiedź, oczywiście dla nas niekorzystną otrzymał telefonicznie i chcąc być wiarygodnym miał nam pokazać tę odpowiedź na lotnisku. Oczywiście nawet nie raczył być obecny przy naszym odlocie.
W konskwencji tej wspaniałej pomocy biura czekaliśmy jak bezdomni po wykwaterowaniu z hotelu 15 godzin na odlot samolotu bez możliwości odpoczynku, tułając się po hotelu, po mieście.
Jakby tego było mało wściekli, zmęczeni, gdyż nie spaliśmy już od 17 godzin zostaliśmy o godz. 12.30 zawiezieni na lotnisko, które, o zgrozo było zamknięte. Lot ma być o godz. 4.30 rano a my nie mamy nawet możliwości napicia się czegokolwiek, odświeżenia, skorzystania z toalety. Zostaliśmy tam bez niczyjej pomocy. Po 2 godz. pojawia się przedstawicielka ITAKI też wspaniale grająca rolę zatroskanej i zdziwionej całą sytuacją. O tej pani dowiedzieliśmy się, że taka sytuacja związana z powrotem, czyli przesunięcie lotu o dobę będzie rzeczą "normalną" dla korzystających z usług tego biura.
Dobrze, że lot nie był opóżniony jak w momencie przylotu i dotarliśmy do Warszawy na godz. 7.00 rano.
Reasumując po 24 bezsennych godzinach moja rodzina dotarłam do domu ja po 29, gdyż mieszkam daleko od Warszawy.
Życzymy wszystkim wczasowiczom wspaniałego wypoczynku z tym biurem..
Jeśli jeszcze macie czas to nie pozwólcie "wyprowadzić się pole".
Slogan biura: " I TAKI ŚWIAT JEST PIĘKNY" zamieniam na: "I TAKI ŚWIAT JEST KŁAMLIWY"
-
~Joanna / 2019-11-16 19:05Ocena: 3.33 / 5
Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła. ZaletyHotel super połozonyWadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy -
~Katarzyna / 2023-07-30 14:38Ocena: 3.33 / 5
Biuro nie publikuje wszystkich opinii po wycieczkach. W naszej nie było wulgaryzmów, danych osobowych. Przyznaliśmy nawet pięć gwiazdek na sześć za imprezę turystyczną, ale ośmieliliśmy się napisać o kilku niedogodnościach w hotelu, w którym spędziliśmy sześć nocy. Jako klienci chcielibyśmy wierzyć opiniom, które są dodawane przez uczestników wyjazdów organizowanych przez biuro. Itaka publikuje tylko zachwyty i od czasu do czasu dorzuci jakąś krytyczną, żeby wyglądało wiarygodnie. Żenujące. Klient, płacąc niemałe karty, nie wie, na co się pisze. ZaletyWidzieliśmy, ale cenzura sprawiła, że został tylko niesmak.WadyNie można polegać na opiniach zamieszczanych w ofertach imprez. Zbyt duża selekcja. -
~Krzysiek / 2023-02-21 21:26Ocena: 3.33 / 5
Itaka rezydent - Marsa Alam wielki MINUS
- daleka wycieczka Luxor - upchali nas do mini autobusu (trwała od 4.00 do 22) Na wycieczce zamiast opowiadać rezydent i przewodnik sprzedają badziewia i wożą po sklepikach zamiast zwiedzać - to mega krótko jak na ponad 12 h
+ na plus nie zasługa itaki hotel 5 gwizadek Egipt
Uzasadnienie: jeden kliet Itaka zgłosił że żona upadła i wybiła 4 żeby, poważny wypadek - rezydent tak się zainteresował że nie wstał z krzesła sprzedawał dalej wycieczki to jest tragedia - dzicz, poziom 0.
Nie ma co li żyć na nich - przerażająceZaletyHotel + polecam, super obsługa aż się chce dać napiwekWadyItaka rezydent z Marsa Egipt Lazuli Hotel i innych hoteli - tragedia -
~Małgorzata / 2022-10-07 15:38Ocena: 3.33 / 5
Bardzo dobrej jakości było to, na co wpływu nie ma Itaka i rezydentka. ZaletySuper hotel, jedzenie. Przesympatyczna obsługa w hoteluWadyRezydentka - ocena 0, biuro nie robi nic, aby chociaż trochę dostosować przyloty/ odloty do doby hotelowej albo dać możliwość niewielkiej dopłaty za parę godzin, np. do kolacji. 100 dolarów to zdecydowanie za dużo. -
~Małgorzata / 2023-07-11 11:59Ocena: 3.33 / 5
Latamy z Itaką od lat ale chyba biuro schodzi na psy . Zawsze byliśmy zadowoleni, niestety w tym roku wykupiliśmy first minut i nic to nie dało, zmieniono nam miejsce wylotu na oddalone o ponad 200 km i nie zaoferowano nic w zamian. Do tego rezydenci są coraz gorsi, nastawieni tylko na sprzedaż wycieczek, przewodnicy marnej jakości. Nie wiem czy jeszcze z nimi polecimy... WadyCoraz bardziej nastawieni na zysk a nie na jakość -
~marzena / 2022-08-04 01:22Ocena: 3.33 / 5
Z Itaką jeżdżę już 12 lat i po raz drugi z rzędu mam uwagi co do wyjazdu z tym biurem. Teraz wróciłam z wycieczki objazdowej po Grecji- Od Kerkyry po Lewkadię. Objazd spokojny, atrakcyjny, pilot Bartek bardzo się starał, by wszystko grało, ale i on był bezradny w sytuacji wyżywienia i noclegu. Po raz pierwszy zaistniał fakt, że grupa wycieczkowa spała zawsze w 2 hotelach (brak możliwości integracji), a bywało że i w 4 miejscach na jednym noclegu (mało brakowało do wielkiej awantury uczestników). Standard tych miejsc był bardzo zróżnicowany, a przecież wszyscy płacą te same należności. Mi i koleżance przypadały hotele na trasie niby 4- gwiazdkowe, ale pokoje były zagrzybione, sprzęt łazienkowy działął słabo, czasem klimatyzacji nie było, hotele przy hałaśliwych ulicach, w jednym pościel wyglądała na używaną i parkiet podniósł się na 5 cm nad poziom reszty podłogi. A zjedzeniem to już dramat- 6 obiadokolacji z mięsem w różnym wydaniu! Bardzo skromne śniadania bez warzyw, w pierwszym hotelu 3 śniadania jedno i to samo- ogórek, wędlina, żółty ser, dżem, chleb- wszystko ostatniej jakości. Hitem był ostatni wieczór tzw. wieczór grecki- ok.200 osób (my i ludzie z pobytu wczasowego) stali godzinami w jednej kolejce do mięsa grilowanego, w drugiej trzeba było odstać po warzywa i ser feta, a w trzeciej po namiastkę deseru, bo inni z niego zrobili sobie kolację napychając się słodkościami. Po prostu dramat! A, i w autokarze były 3 popsute siedzenia, które samoczynnie się rozkładały do spania i kierowca niechętnie naprawił jedno z nich po kolejnej naszej interwencji. Zaletyciekawe zabytki i przyroda, dobra praca pilota BartkaWadybyle jakie hotele, niedobre wyżywienie, duże różnice w transferach lotniskowych z różnych miejsc w kraju ( hotel należy opuścić do 10.30 rano, a wylot do domu jest o 1 w nocy następnego dnia) -
-
~milka / 2019-10-05 12:12Ocena: 3.33 / 5
Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było. -
~Miro / 2021-07-23 18:47Ocena: 3.33 / 5
Oferta w hotelu gdzie nie ma polaków a warunki maja wiele do życzenia.Portugalia miejscami piekna plaże też ale nie jest to zasługą biura.Zero rozrywek i radż sobie sam to domena oferty. ZaletyPlaże pogoda jedzenie na mieście.WadyMarne hotele i miejscówki bez atrakcji. -
~Monika / 2018-08-15 17:05Ocena: 3.33 / 5
Hotel Dream World Aqua oferta niezgodna z opisem. Aquapark czynny 10-16 w tym 1,5 godziny przerwy. Animacji zero. Sportów animacji zabaw na basenie zero. Lezakow za malo na tak duzy hotel. Bary w 1 alkohol jakiś tam, a w reszcie tylko piwo. Jedzenia dużo ale codziennie to samo monotonne. Rowniez w szczycie nie ma gdzie usiasc na jedzenie. Lody ograniczone czasowo. Nie można wynieść z jedzenia na lezak np dla dziecka. Ręczniki wymieniać można w określone dni brudne czy mokre. Kolo basenow wogole nie zbierana woda wszczedzie mokro. Pokoje jakby 2 osobowe i dostawka dla dziecka wepchane na siłę do pokoju. Za kazdym razem otwarcia balkonu klima sie wylacza co jest strasznie uciazliwe. Windy na taki hotel ilosc masakra. Koło hotelu oczyszczalnia, dyskoteka, i meczet 5 rano wzywa do modlitwy. Niestety cena nie adekwatna do pobytu. Byliśmy w tamtym roku Pegasos Resort Aqua w Side też 5 gwiazdek ale to był mega i wart wszystkiego. Cena powinna być o 3 tyś przynajmniej mniejsza za pobyt w tym hotelu. ZaletyZadne Niestety. Nie wiem skąd ma takie mega opinie.WadyWszystko nie tak za taka cenę. -
~Mysza / 2022-08-04 06:49Ocena: 3.33 / 5
Dawmo nie byłam nigdzie z Itaka mialam przerwe bo zwykle biorę Tui lub Rainbow. Raczej juz nie pojade z tym biurem nigdzie bo mam wrażenie że ida na ilość nie jakosc. Hotel opisany jako 4*" moim zdaniem zasłużył na 3. Polacy zakwaterowani w gorszym standardzie niz Niemcy (grecja). Wycieczki fakultatywne zorgsnizowame tak ze trzebaby jeszcze raz wracać do tych miejsc i na spokojne zwiedzic. Niby nie ma czasu ale na zarobkowe czesci wycieczek jest bardzo duzo czasu. Hitem było zabranie nas do Bodrum Centrum zlota gdzie nie bylo zadnej edukacyjnej prezentacji tylko od razu oferta sprzedaży po horrendalnych cenach a potem czulam sie osaczona przez wciskających towar Turkow chyba 4 na metr kw i 4 zatrudnione tam Polki. Nie polecam tego biura mimo że rezydentki nie zawalily ZaletyPogoda
strona 14 z 54
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
