Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2022-12-03 10:07
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Halina / 2022-12-03 10:06
    Ocena: 1.67 / 5
    No i my także sparzyliśmy się z biurem itaka.
    Z biura sprzedawana jest klassa bissnes,za którą zapłaciliśmy ponad 6000 więcej.
    Na lotnisku okazało się że to klasa premium.
    Po złożeniu realizacji poinfomowano nas, że ten lot (Madagaskar) nie ma premium tylko bissnes.
    Dla nas klasa którą chcieliśmy nie spełnia oczekiwań. Według nas bissnes to siedzenia które przekształcenie mają w legowisko A nie siedzenia które się lekko odchylają do tyłu.
    Żenada. Człowiek uczy się całe życie, ale żeby tak się dać wyrokować to w głowie się nie mieści.
    NIE POLECAM.
    WadyCzujemy się wyrolowani na 6000 złotych
  • ~Aneta I. / 2022-11-30 14:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro podróży publikuje nieprawidłowe informacje o promocjach wprowadzając w tym swoich klientów w błąd - dokonałam zakupu oferty promocyjnej (zniżka o 150 zł) - na lotnisku po przylocie okazuje się, że "promocja" polegała na tym, że biuro podróży nie opłaciło nam wizy i musiałam dopłacić z własnej kieszeni te 150 zł za osobę. Bzdurą jest informacja podana na stronie o tym, ile to "oszczędzam" dokonując zakupu. Itaka wykpiwa się w mailach, nigdy więcej nie chcę mieć z tym biurem nic do czynienia
    Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Ann / 2022-11-29 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro dramat. Nie polecam!!byłam na wczasach z tym biurem. Wydane 18.tys. w hotelu miał miejsce incydent, który zareklamowałam. Niestety reklamacja odrzucona. I tylko, że przykro nam...mnie tym bardziej. Nigdy więcej...
  • ~Marek / 2022-11-24 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny niewypał z ITAKĄ. Furtaventura hotel PRINCESS. Drogo,tłoczno, najgorsze pokoje..
    ZaletyKlimat
    WadyServices, posiłki, alkohole
  • ~Ola / 2022-11-16 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu firma do dupy.Nie przyznają się do błędów
    ZaletyCzarnogóra fajna i tyle.
    WadyBrak profesjonalizmu.Od września walczę o zwrot kosztów za transfer do hotelu w Czarnogórze
  • ~Bartosz / 2022-11-15 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ ITAKI ! NIKOMU NIE POLECAM !
    W sobotę ( 15.10.2022 ) wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Turcji w hotelu Pine Bay Hotel 5*.
    Informacje zamieszczone w ofercie, a rzeczywistość, która spotkała nas na miejscu to jest jedna wielka KPINA. Zdjęcia które ITAKA przedstawia w ofercie nijak mają się do stanu faktycznego. Na stronie widnieją trzy zdjęcia pokojów hotelowych – dwa standardowe oraz jedno bungalow. Oczywiście na zdjęciach pokoje wyglądają JAK NOWE – bardzo zadbane i czyste tak jak powinno to być w hotelu 5*. Na ich podstawie i na podstawie opisu hotelu zdecydowaliśmy się skorzystać z oferty. Pokój, który otrzymaliśmy po zameldowaniu w ogóle nie przypomina tego ze zdjęć! Jedyne do czego mogę to porównać to POKÓJ PRACOWNICZY DLA BRANŻY BUDOWLANEJ, a nie pokój w hotelu 5 gwiazdkowym! Nigdy nie spotkałem się z sytuacją gdzie w takim miejscu śpi się pod starym kocem niczym z PRL!
    Śmiem twierdzić, że nie jeden hotel pracowniczy gwarantuje lepsze standardy niż ta dziura w której przebywaliśmy przez 7 dni. Zostaliśmy oszukani bez jakichkolwiek skrupułów.
    Tak jak wspomniałem wyżej – nie jeden hotel pracowniczy może pochwalić się lepszym standardem niż te ustrojstwo które otrzymaliśmy. Minęło kilka dni ciągłego poszukiwania zanim wybraliśmy hotel, który miał spełnić nasze oczekiwania. Była to decyzja dobrze przemyślana na którą wpływ miał standard hotelu oraz to co hotel oferuje.
    W ofercie można znaleźć informację, że w hotelu znajduje się:
    1. BILARD – obsługa hotelowa nic na ten temat nie wie i kiedy chcieliśmy skorzystać dowiedzieliśmy się, że jest to nie możliwe ponieważ w hotelu nie ma stołu do bilarda.
    2. JACUZZI – patrz wyżej.
    3. KOSZYKÓWKA – obsługa hotelowa poinformowała nas, że co prawda boisko do koszykówki jest na terenie hotelu, ale niestety nie posiadają piłek.
    4. TENIS – otrzymaliśmy dwie rakiety do tenisa z czego jedna była PRZEŁAMANA W PÓŁ. Oczywiście nie wyobrażam sobie grać takim sprzętem. Obsługa hotelowa poinformowała nas, że innych nie ma.
    Itaka jako pośrednik zobowiązana jest do sprawdzania i kontrolowania tego co oferuje i za co pobiera pieniądze! Powiedzieć, że czujemy się przez nich oszukani to jak nic nie powiedzieć. Pracuję w handlu od wielu lat i nie wyobrażam sobie kpić z ludzi w taki sposób. Oczywiście napisaliśmy reklamację, z której ITAKA nic sobie nie zrobiła. Dodam tylko że za pobyt tygodniowy w październiku zapłaciliśmy ponad 3300zł za osobę.

  • ~Gro / 2022-10-31 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy okazję być w turcji z biura Itaka. Wybierając się na wycieczkę nie zostały spełnione najciekawsze elementy programu, przez co zmarnowaliśmy dzień - wycieczka była żenująca. Reklamacja została odrzucona ponieważ Itaka nie bierze odpowiedzialności za wycieczki, które sprzedaje!!! Zlecają je lokalnym firmom i nic ich nie interesuje, a ceny mają 100% wyższe niż u konkurencji
    Stanowczo odradzam współpracę z tym biurem, kompletnie nie dbają o klientów, liczy się tylko kasa!
  • ~Ania / 2022-10-29 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli naciągacze. Chciałam wyjechać na Cypr w dniach 13 do 20 listopada. Zrobiłam rezerwacje ale nie byłam pewna czy wszystko jest tak jak chciałam wiec nie opłacałam rezerwacji tylko udałam się do biura w Gdyni w chRiviera. Rozmawialiśmy o tym ze zależy nam na tym terminie i prosiliśmy żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku . Pan nam potwierdził ze wszystko jest tak jak chcieliśmy wiec zgodziliśmy się ma potwierdzenie. Dopiero po potwierdzeniu powiedział ze termin wyjazdu jest jednak na grudzień . Za zmianę terminu chce 1400 złotych.
  • ~Leszek / 2022-10-27 14:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Mieliśmy być osiem dni w Tunezji od 13-20 Itaka oszukuje bo z hotelu zabrali nas 19 o godz.23 gdzie to jest osiem dni ,żeby chociaż na drogę dali jakieś kanapki ,a tu nic czyli wyp.nas na jeden dzień
  • ~Super katalog / 2022-10-23 01:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Nie płac Itace. Nie daj się naciągać na pieniądze.
    Opis ze strony Itaka.pl

    czterogwiazdkowy, zbudowany w 2007 r., odnowiony w 2014 r., 300 pokoi, 1 budynek, 2 piętra, winda, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja tematyczna – à la carte, 3 bary, w tym bar w lobby, bar na plaży; kantor”


    No to jest bar na plaży czy go nie ma ???
    Itaka twierdzi że umowa nie gwarantuje baru na plaży.
    Zostaje sąd który ten opis rozstrzygnie.
    ZaletyPiękny wypoczynek w katalogu i opisie
    WadyItaka - zapłaciłeś nam to my mamy twoje pieniądze i co nam zrobisz?
  • ~Liduniaw / 2022-10-21 14:57
    Ocena: 4.67 / 5
    Wycieczka bardzo udana ,dobrze zorganizowana ,hotele dobre ,jedzenie również dobre.
    Nie ma się do czego przyczepić.Przewodnicy z dużą wiedzą o Andaluzji, a tu wyszczególnię naszą panią Magdalenę .
    Pogoda od 10 .10 była rewelacyjna .
    Widoki z autokaru przepiękne jak i wszystko co zobaczyliśmy podczas ośmiodniowego zwiedzania.
    Byłam już z Itaką na wycieczce, a ta jest drugą i nie ostatnią ,
    ZaletyOgólnie bardzo zadowoleni z mężem i będę polecać znajomym.
    WadyNie ma się do czego przyczepić pomimo moich opuchniętych nóg .
  • ~Joanna / 2022-10-20 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z ITAKA i ostatni. ITAKA to oszuści i najgorsze krętacze. NIGDY WIĘCEJ. Dziadostwo i ‎przepłacanie pieniędzy. Wycieczka wykupiona do hotelu 5* all inclusive. ‎
    Przed wycieczką częste zmiany (okres trwania wycieczki z 11 na 8”, zmiana linii lotniczych, zmiana ‎godziny przylotu do Egiptu na bardzo późną). Godzina przylotu miała być na 19:05 po zmianie i ‎opóźnieniach wylądowaliśmy o godzinie 2:00 w nocy, w hotelu o 3:30. W hotelu po przybyciu nie ‎dostaliśmy posiłku, który nam przysługiwał. Odwoływaliśmy się, że to tak jakby nie było doby ‎hotelowej. Itaka na odwołanie napisała, że biorąc udział w wycieczce zaakceptowaliśmy warunki ‎‎(tak jakbyśmy mieli stamtąd wrócić bo się nie zgadzamy). Po przylocie okazało się, że z mężem ‎mamy dwa łóżka pojedyncze (dodam że to była nasza podróż poślubna i w biurze zapewniali nas że ‎będzie małżeńskie :D) drugi dzień do południa czas zajęło załatwianie pokoju małżeńskiego i ‎przenoszenie .. Napisaliśmy do ITAKI, ale jedyną odpowiedzią było że zaakceptowaliśmy warunki ‎uczestnictwa, a takie mają że mogą dokonywać zmian. Lataliśmy często z innego biura podróży – ‎wycieczki bez większych uwag. ‎
    Zaletybrak, ta sama wycieczka była w innym biurze bez zmian w tańszej cenie. Uczestnicy zadowoleni
    Wadywszystko
  • ~Jakub / 2022-10-20 09:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zacznę od tego że tuż po wylądowaniu na KOS kobieta przy Nas dowiedziała się od rezydenta że zmieniono jej hotel :) na jaki dowie się jak dojedzie :) natomiast co do naszej przygody. Grecja - Kos sam hotel fajny chociaż na dwa pool bar działał jeden więc po drinki do naszego basenu trzeba było chodzić dość daleko. Snack bar nie było co zjeść. Ale generalnie jedzenie ok i czysto, panie sprzątały codziennie.
    Na spotkaniu organizacyjnym kupiliśmy wycieczkę "Dookoła Kos" za blisko 100€ za dwie osoby. Wycieczka była za kilka dni, niestety gdzieś Nam się zapodziała kartka ze spotkania, albo zgubiliśmy albo Panie nam sprzątnęły niechcący. Tak czy owak nie widzieliśmy w tym problemu, dzień przed wycieczką napisałem do rezydenta na whatsupie prośbę o przypomnienie godziny startu wycieczki. Niestety olał temat zarówno na whatsupie jak i SMS oraz nie odbierał cały wieczór telefonu. Nad ranem napisał z łaską tylko " 8.45" o 8.43 na whatsupie. Oczywiście poprosiliśmy o zwrot pieniędzy za zakupioną wycieczkę. I tu jak się drodzy czytający domyślacie zaczeły się problemy. Na dniach będe udawał się do Rzecznika Praw Konsumenta jeśli to nie pomoże wejdziemy na drogę sądową. Tak jak napisałem w reklamacji do Itaki, hasło : "Polskie biuro podróży" powinno się potraktować właśnie jako przestrogę a nie atut.
    Zalety-zapłaciłeś to się ciesz że w ogóle przyjechałeś
    Wady-brak kontaktu z rezydentem
    -nie chcą oddać należnych pieniędzy
    -przy zgłaszaniu reklamacji już jesteś natrętem
  • ~Robert / 2022-10-19 20:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z biura ITAKA na wyspie Kos w okresie 11-18.10.2022r. w hotelu Roselands. Hotel 3-gwiazdkowy, ale wszystko było bez zastrzeżeń. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, pościel wymieniona po trzech dniach. Obsługa hotelu bardzo mila i uprzejma. Wyżywienie, jak na hotel 3-gwiazdkowy, całkiem przyzwoite. Opieka ze strony rezydentów na wysokim poziomie, od przylotu począwszy, aż do momentu odlotu (tutaj świetnie sprawdził się pan Michał). Często korzystamy z ofert tego biura (do tej pory zawsze decydowaliśmy się na hotele 5-gwiazdkowe, ten wyjazd był pierwszym do hotelu o niższej klasie) i zawsze jesteśmy zadowoleni. Tym razem chcielibyśmy wyróżnić panią Monikę (prywatnie żonę pana Michała). Była naszym przewodnikiem podczas wycieczki objazdowej po wyspie Kos. Jej zasób wiedzy, sposób przekazu, poczucie humoru oraz życzliwość w znacznym stopniu przyczyniły się do uatrakcyjnienia tej wycieczki.
    Zaletyuprzejmość i profesjonalizm rezydentów
    Wadybrak
  • ~Slawek / 2022-10-19 03:22
    Ocena: 1.67 / 5
    To mialy byc wakacje ktore przyniosa mi , mojej niepelnosprawnej zonie i corce ktora pracuje w sadownictwie upragniony odpoczynek .
    Itaka traktoje klienta w ten sposob : zaplaciles frajerzyno to sie ciesz ze doleciales do Grecji i nie marudz.
    ZaletyRezydenci na Rodos - dno , wyuczone frazesy brak checi realnej pomocy
    WadyNawet nie zachowuja chodzby pozorow i wala z ludzmi w bambuko ile sie da juz na etapie przyjecia reklamacji to droga przez meke
  • ~Alicja / 2022-10-13 11:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy na Krecie w hotelu Solimar Turquize od 28.09-05.10. Pobyt udany: pokoje czyste, obsługa perfekcyjna, jedzenie bardzo dobre, plaża, basem, pogoda świetna, wycieczki fakultatywne atrakcyjne, dobrze zorganizowane.
    ZaletyPerfekcyjna, profesjonalna przewodniczka po mieście Chania p. Natalia Nakonieczna- posiadająca dużą wiedzę o zwiedzanych miejscach, czuliśmy się bezpiecznie, super zaopiekowani.
  • ~Jolanda / 2022-10-11 09:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Autokar kiepski.Mało miejsca na nogi. Kierowcy nie liczą się z pasażerami. W autokarze zimno i cały czas włączony jest zimny nawiew. Szczególnie w Polsce dawało się to odczuć. Jedzenie mało urozmaicone. Pilotka p. Maria jest oczytana i ma dużą wiedzę, ale nie potrzebnie określa się politycznie.
    Osobiście z Itaką na wyjazd już się nie piszę.
    Była to wycieczka Włochy klasyczne, która odbywała się w pażdzierniku.
    ZaletyDuża wiedza pilotki. Całkiem niezła oferta.
    WadyZimny autokar. Kiepskie hotele. nudne jedzenie.
  • ~Małgorzata / 2022-10-10 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Mój trzeci kontakt z Itaką i trzeci raz porażka. Koszmar. Tym razem poleciałam do hotelu Corallium Dunamar by LopesanItaka na Gran Canarii i… Na miejscu okazało się, że Itaka sprzedała mi pokój który nie istnieje. Miał być confort i dodatkowo dopłaciłam 1100zł za widok na ogród bo liczyłam na ciszę i spokój. Po przylocie okazało się że hotel hotel w ogóle pokoi confort nie posiada a widok na ogród (nawiasem mówiąc w pakiecie z ogromnym wieczornym hałasem dochodzącym z deptaku) mają tylko pokoje De Lux. Bez tłumaczeń zameldowano mnie w pokoju standard z widokiem na ulicę. Reklamowałam. Rezydentka zaleciła bym dopłaciła do De Lux, napisała reklamację a ona następnego dnia potwierdzi, że opisana sytuacja miała miejsce i Itaka z pewnością zwróci mi pieniądze za dopłatę do nieistniejącego komfortu i widoku. Wszystko przez tel. Nie przyjechała. Następnego dnia zamiast tak jak obiecała potwierdzić na piśmie moją wersję napisała na mojej reklamacji, że zostanie rozpatrzona w Opolu. Gdy wieczorem próbowałam z nią rozmawiać stwierdziła, że ma inne obwiązki i musi zakończyć rozmowę. Itaka w Opolu też mnie zbywała twierdząc że musi przez miesiąc sprawdzać czy taki pokój istnie czy nie. Oczywiście już po moim powrocie bo kontakt z rezydentką lub hotelem to zbyt mało informacji. Na szczęcie, jak się okazało potem, gdy zorientowałam się co się dzieje, zaczęłam wymianę zdań z rezydentką prowadzić przez wkatsappa. Nadmienię, że dopłata od standardu do De Lux to połowa ceny jaką Itaka pobrała za samą dopłatę za widok. Po powrocie otrzymałam od Itaki informację, że otrzymałam od nich to za co zapłaciłam a pokoje zmieniłam z własnej inicjatywy. Odpisałam dołączając korespondencję z rezydentką wtedy łaskawie zgodzono mi przyznać voucher w kwocie 1100zł na kolejne wakacje. Poszłam do prawniczki. Odpisałyśmy, że po tym wszystkim z Itaką już nigdzie nie pojadę więc taka forma jest absurdem. Po pół roku wymieniania pism i szalejącej inflacji w końcu przelano mi 1100 zł na konto z dopiskiem że jak mi to nie odpowiada mogę iść do sądu. O dopłacie do pokoju nikt już nie wspomniał.
    W sumie słono zapłaciłam za wakacje a miałam kilka dni wiszenia na tel. nerwów i hałasu. Itaka nadal sprzedaje nieistniejące pokoje na swojej stronie a przecież niewiedzą zasłonić się już nie może.
  • ~Natm / 2022-10-10 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymaliśmy w hotelu pokoju na czas, mimo że nasz lot był przełożony na kolejny dzień to pokoju dla nas nie było. Czekaliśmy na rezydentkę, hotelarz nakłamał jej, że nie chcieliśmy pokoju na parterze, więc czekamy. Próbowała z nim chwilę porozmawiać, ale za wiele nie zrobiła, bo stwierdziła, że zgłosimy reklamację, którą ona potwierdzi. Po zgłoszeniu reklamacji czekaliśmy na odpowiedź, bez skutku, po podwójnym upomnieniu otrzymaliśmy informację negatywną. Jestem pewna, że nikt w tej kwestii nawet nic nie zrobił. Jak trzeba sprzedać ofertę to super, jak już coś jest nie tak to kontaktu brak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.71, ilość opinii: 54
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3939
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999