Bałagan po montażu. Instalator pokazuje tylko który pilot ( pilot do tv pomyłka i jeszcze nie zapisuje nagrań) do czego i wychodzi, zero informacji co i jak i czy wszystko ok . Gdy następuje problem i chce aby ktoś się tym zajął każą wejść na stronę internetową i samemu szukać bądź przyjazd pana za 150zl bo to moja usterka a nie ich . Meritum całej sprawy konsultant mówi że modem ma się znajdować nad tv czyli na suficie bądź za oknem bo inaczej nic nie będzie działać ( informacja po miesiącu gdzie nikt o takich faktach nie mówił) a i min. 1,5m od tv przy montażu dali mi kable 1m. Prędkość mniejsza niż na umowie, oglądając film już na telefonie nic nie zobaczysz bo zacina film.
Przy sprzedaży całości oczywiście wszystko cacy pięknie a potem pan BERNARD po paru tel nie odbiera i pali głupa że nikt nie dzwonił i o niczym nie wie.
Oczywiście nie oddzwaniają
Obsługa dramat
No najgorszy operator z jakim miałem do czynienia.
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa/bemowo