Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krzysztof / 2022-06-03 10:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po wielu latach będę zmuszony do zmiany banku. Oferta, a w szczególności oprocentowanie konta oszczędnościowego 0,01% jest żenujące.
    WadyOprocentowanie kont oszczędnościowych i lokat
  • ~maja / 2022-05-23 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia...wnioskowalam o limit kredytowy wieczne telefony na koncu glupia baba kazala mi isc z jakims dokumentem do oddzialu pko w oddziale nie istnieje jako klient bo to pko nie inteligo.oddzwonilem to nastepna dzida tepa stwierdzila ze to jakas oszustka ta ktora mnie wyslala do odddzialu.no porazka.wniosek sami usuneli bez rozpatrzenia.debile w h...
  • ~Maliwna / 2022-05-06 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    tragiczna obsługa telefoniczna jak i samego banku . Absolutnie nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Grzegorz / 2022-04-08 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Po 1,5 godziny dodzwoniłem sie do konsultanta. Likwiduję konto w Inteligo
    ZaletyZenada
    WadyBrak możliwości dodzwonienia sie
  • ~outeligo / 2022-03-29 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletna żenada żeby nie rzec op__r_dol, na 10 prób kontaktu w ciągu doby za każdym razem 4-5 minut wiszenia na łączu z monitem "przepraszamy, prosimy o oczekiwanie". Nie ma jak inaczej odblokować dostępu do konta, kompletny olew klienta, nikt do niczego się nie poczuwa. Likwidować i uciekać, tfu!!!!
    Zaletynull
    Wadywszystko
  • ~ewa / 2022-03-19 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    14 lat temu zlikwidowałam konto w tymże banku a dziś dostaje maiala,że uwaga !!!! mam zadłużenie na koncie do którego nie mam kart, hasła...NIC. To samo ma mój partner, mimo likwidacji konta wciąż dostaje maile o zadłużeniu. Najgorszy bank EVER !!!!!!!!!!!
  • ~K. / 2022-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Całodobowa infolinia? Połączenie się konsultantem graniczy z cudem. To nie są minuty, a godziny czekania! Byłam klientem tego Banku przez kilkanaście lat i wystarczy. Dziękuję
  • ~Matylda / 2022-02-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!!
    ZaletyZero zero zero
    WadyZenada!!!!!!!
  • ~Jakub / 2022-02-20 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowana niedziela!!!Ludzie skąd wy bierzecie osoby na stanowisko konsultanta jeszcze tak beznadziejnych konsultantów nie widziałem nigdy w życiu na żadnej infolinii w żadnym banku!!!Kompetentni nie pomocni a do tego nieuprzejmi!Właśnie w dniu jutrzejszym zamykam konto w Inteligo i nigdy w życiu nie polecam go żadnemu z moich znajomych nie mogłem dostać się do swoich pieniędzy aby zrobić zwrot środków które przyszły mi na moje konto błędnie ludzie zastanówcie się co wy robicie!!!!!!
    ZaletyZalety chyba śmiesznie jesteście!!!!!!
    WadyNie kompetentna obsługa niemiła a żeby dodzwonić się na infolinię musicie poświęcić ci ludzie cały dzień!A konsultanci dalej nic wam nie pomogą!!!!!
  • ~ARKADIUSZ / 2022-01-24 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka nie polecam
    dodzwonic się nie można przelewy potwierdzana przez telefon nie wiadomo kiedy
    przelewy do innych banków idą bardzo długo
    Zaletybrak
    Wadyprzelewy potwierdzane przez tel
    długi czas oczekiwania na przelew do innych banków
  • ~Ana. / 2021-12-15 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, ile sie czeka na infolinii!!!!!! to juz ostatecznie utwierdzilo mnie w przekonaniu, że rezygnuję z tego konta!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Michal / 2021-11-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Stefan / 2021-11-12 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Adam / 2021-11-05 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa konta przez internet podobna jak w innych bankach, dostęp internetowy do konta został zablokowany, ale jednoznacznego komunikatu nie było. Po wielu próbach logowania dzwoniłem na infolinię. Niestety, kontakt przez infolinię fatalny. Bardzo długi i zawiły "wstęp" , następnie długi okres oczekiwania na konsultanta, kilka razy po kilkunastu minutach oczekiwania odpuściłem, w końcu udało się rozmawiać z konsultantem, który był bardzo opryskliwy, niewyraźnie i szybko mówił, na prośbę, żeby powtórzył wolno i wyraźnie odpowiada zniecierpliwiony "przecież mówię wyraźnie". Sposób obsługi na infolinii niewygodny - wysyłane jest hasło sms, które trzeba odczytać w trakcie rozmowy, a przecież w pośpiechu łatwo jest przypadkowo zerwać połączenie i powtarzać te ceregiele od początku. Mnóstwo dodatkowych pytań weryfikujących, bo jedna z odpowiedzi podobno nie była prawidłowa ( czy robiłem przelew blikiem , a nie robiłem, bo nawet ne mam IKO, robiła tylko żona). W sumie załatwienie odblokowania konta trwało kilka godzin.
    ZaletyDebet w koncie
    WadySłabe oprocentowanie , fatalna obsługa na infoliniii
  • ~PiT / 2021-09-30 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jak za komuny.
  • ~Adam / 2021-09-20 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii po ponad dodzinie się poddałem.
    Nie ma czegoś takiego jak pomóc przez telefon a oddziału nie mają bo to konto internetowe.
    Pamiętam jak miałem jakiś czas temu problem i też nie było możliwości się dodzwonić.
    Chcecie być zdrowi to zdała od Inteligo!
    ZaletyKiedyś było tanio a dzisiaj tak jest też w innych bankach
    WadyInfolinia na której nikt nie odbiera
  • ~Natalia / 2021-09-14 16:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo mało przyjazny bank. Kontakt mocno ograniczony, pan w słuchawce mówi że ma takie procedury i mam cie w d... Nie polecam !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zniesmaczony Klient / 2021-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!! - 30 moin oczekiwania i rozłączyłem się- firma krzak
  • ~Piotrek / 2021-08-13 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiekszosc komenarzy to absolutne bzdury polaczenie z konsultantem w ok. godz. 16 - 7 minut, uzywam od wielu lat, konkurencja to dno :D
  • ~teq / 2021-08-06 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Inteligo / PKO BP - jestem zadowolona. Odzyskali moje pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy online (Amazonu). Bankowość online - jest bardzo dobra, spełnie oczekiwania. Tak trzymać.
    Poniższe opinie, jak widzę, to opłacona, sfrustrowana konkurencja - pożal się Boże.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901