Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8213 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~SQQ / 2022-11-18 20:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Nic nie można się dowiedzieć, na paczkomacie wyskakuje błąd a po zgłoszeniu na infolinii bot przekazał ze za chwilę skontaktuje się ze mną konsultant, co oczywiscie się nie stało. Stanowczo odradzam jakichkolwiek usług od inposta bo to strata czasu i nerwow
  • ~Starsza Kobieta / 2019-12-05 16:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Wyjątkowo chamskich macie kurierów. Dzwoni taki ninja na czarno ubrany, ze świecącym czymś w uchu już sprzed mego domu. I.. ja mam z 1 piętra lecieć na łeb na szyję, bo on "nie ma czasu", jak nie zlecę w sekundzie odjedzie.. no, ludzie!! Czy ja płacę za wygłupy smarkacza, czy za usługę? Albo dzwoni się wcześniej, albo czeka się.Człowiek nie ptak, nie ma skrzydeł. Co to znaczy "nie mam czasu",ile jest przeznaczone na wyciągnięcie towaru i zainkasowaniu gotówki? Wszystkich tych ninja trzeba nauczyć kultury obsługi, lub niech kopią ziemię, tam się sprawdzą najlepiej.Jestem wściekła, na takie zachowanie w In Post. Wolałabym w życiu nie korzystać z Waszych usług. A rzecz działa się w Pionkach, parę minut temu!!
  • ~syk / 2021-10-27 16:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać.
    Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji
  • ~Sylczak / 2022-09-23 18:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaby kontakt z firmą w jakikolwiek sposób. Kurier dzwoni i po 3 minutach już nie odbiera telefonu. Bardzo się zawiodłam
    ZaletyCzas dostawy
    WadyWszystko poza czasem dostawy, głównie obsługa klienta
  • ~Sylwia / 2019-12-13 13:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chamski w rozmowie. Dzwonil jak juz byl na adresie z pretensjami ze nikogo nie ma w domu a on juz drugi raz nie przyjedzie . Zlozono skarge
  • ~Sylwia / 2019-12-13 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chamski w rozmowie. Dzwonil jak juz byl na adresie z pretensjami ze nikogo nie ma w domu a on juz drugi raz nie przyjedzie . Zlozono skarge
  • ~Sylwia / 2023-03-01 12:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj nie działała aplikacja całe popołudnie i całą noc .Słabo...Dzisiaj ceny mocno w górę.Dlaczego nie ma blika..Wg mnie wyłudzanie danych . Adres .nr.karty kod CV . Po co mi faktura na osobę prywatną?? Zamiast ulepszyć ..pogorszenie..szkoda czasu.Jakis czas temu na paczkę nakleilam karteczke" Bardzo proszę nie rzucać..Dziękuję .. narysowałam uśmiech. Serduszka...Moja karteczka zaklejona firmowa...
    ZaletySzybciej niż poczta
    Wady towar jednak jest rzucany,nie dojeżdża niekiedy pelnowartosciowy
  • ~Szon / 2022-11-29 09:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma. Nie dbają o przesyłki. Trzymają je do ostatniej chwili. Kierowcy z tymi którymi miałem do czynienia nie uprzejmi i bezczelni
    ZaletyBrak
    WadyWszędzie
  • ~szur / 2023-05-18 21:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma zaczęła stawiać apkomaty bez możliwości wpisania kodu, dyskryminacja klientów bez smartfonów, do obsługi klienta stosuje fatalne algorytmy sztucznej głupoty (nie mylić z inteligencją) ogólnie porażka, firma nie ostrzega że w danej lokalizacji użytkownicy starszych telefonów są spuszczeni w sedesie. Firma działą w nurcie modnego ostatnio ekoterroryzmu bo tym tłumaczy brak monitora do wpisania kodu czyli mniejsze zużycie prądu. Cieszę się że ma konkurencję, mam nadzieję że te idiotyczne pomysły znajdą swój kres.
  • ~Szymon / 2021-05-26 16:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nadana 21 do dziś nie została wysłana jest 26, także pewnie przy dobrych wiatrach dojdzie jutro.. A piszą 98% paczek dochodzi po jednym dniu. Pozdrawiam, następnym razem pójdę na pocztę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji
  • ~Takbylo / 2020-04-21 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam na paczkę już od tygodnia, 3dni temu dzwoniłem na infolinię i Pan powiedział że zgłosi interwencję w sprawie tej paczki i nadal nic nie było przez kolejne dni
    Zalety.
    Wady.
  • ~Talullah / 2023-11-05 19:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam !!!
    Z nadzieją, że InPost się zmienił na lepsze, zamówiłam dostawę do domu przez InPost. Paczka, w dwóch częściach, piasek i żarcie dla kota są ciężkie i nieporęczne, ja jestem inwalidką i do tego trochę wiekową. Według zapowiedzi kurier ma być w piątek 03.11. Czekam, czekam i tak dalej... Około godz, 15 z minutami zajrzałam w telefon, są jakieś dwa nieodebrane. Dziwne, nikt nie dzwonił, albo byłam w miejscu, gdzie na ogół chodzę bez telefonu. Pewnie to kurier, więc oddzwaniam i pytam, czy rozmawiam z kurierem, Odpowiedź: tak, mówię o co chodzi, ale w odpowiedzi słyszę, trzask i wyłączenie telefonu. No to sobie pogadałam. W informacji w aplikacji InPostu mam wiadomość, że była powtórna próba dostarczenia przesyłki. Gdyby była, to pewnie byłby dzwonek do domofonu, albo drzwi, ale chyba kurierowi się nie chciało. Nie raz inne firmy zostawiały paczki ciężkie pod drzwiami mieszkania, albo u sąsiadów. Trochę zdenerwowana, że specjalne żarcie dla kota (starego i chorego) nie dotrze do mnie tego dnia, zadzwoniłam na infolinię InPostu. Jakaś mało kompetentna i mało empatyczna osoba stwierdziła, że moje uwagi są bezzasadne, bo praktycznie kurierowi wolno wszystko. Jak będzie miał ochotę, to zadzwoni w poniedziałek. I tak oto zamiast w piątek, dostanę nie wiadomo kiedy paczki niezbędne dla moich kotów. Całą niedzielę spędziłam na poszukiwaniu towarów zastępczych. Tę niedzielę będę pamiętać długo. Na tyle długo, żeby więcej nie nabrać się na usługi kurierskie InPostu. Jakiś czas temu popełniłam błąd w zamówieniu, bo nie zaznaczyłam dostawy kurierskiej i moje ciężkie paczki wylądowały w paczkomacie, w schowku na najwyższym poziomie, który znacznie przekracza mój wzrost. To była chyba złośliwość obsługi paczkomatu, bo na chłopski rozum, ciężkie paczki powinny być w niższych skrytkach.
    ZaletyTrochę niższy koszt dostawy
    WadyObsługa nie kompetetna, niemiła, prawdopodobnie pracownicy z "łapanki"
  • ~TAS / 2022-02-08 16:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier olewa dostarczanie paczek, wpisuje ze dostarczono i zostawia gdziekolwiek paczkę.
    Nie polacam.
    Zaletybrak
    WadyOlewanie paczek
  • ~Tom / 2020-07-03 23:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz drugi paczka uszkodzona, towar zgadzał się, dlatego nie reklamowałam!!!!
    ZaletySzybko
    WadyUszkodzona paczka, brak informacji zwrotnej o wyciąganiu wniosków po reklamacji!
  • ~Tom / 2021-12-14 19:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia u nich z reklamacjami , paczka karton zgnieciona w pół jak banan a na reklamacje odpowiedzieli że słabo zabezpieczona bo folia bombelkowa haha , chyba trzeba w skrzyni metalowej wysyłać bo co ma do rzeczy zabezpieczenie w środku jak karton jest uszkodzony i to konkretnie wiec obojętnie co by nie było w środku to by się uszkodziło. Przy takim zgnieceniu jakby kołem po niej przejechał
    Zaletymożliwy czas dostawy
    Wadynie dbają o przesyłki , szukaja bzdurnych powodów żeby tylko odrzuć reklamację
  • ~tom3 / 2022-08-23 18:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Notorycznie nie odbierane przesyłki, brak możliwości ustalania godzin / loteria czy kurier odbierze czy nie
    Zaletypaczkomaty
    Wadybrak kontroli / nieprzewidywalność/ dziurawy system
  • ~Tomasz / 2022-05-25 10:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem aparat fotograficzny - przesyłka za pośrednictwem InPost. Aparat zewnętrznie nie uszkodzony - po wyjęciu z opakowania okazało się, że metalowy akumulator został wgnieciony, a aparat nie uruchamia się i ma uszkodzony wyświetlacz. Opakowanie zewnętrzne wyraźnie wgniecione. Złożyłem reklamację - nie została uwzględniona - w odpowiedzi otrzymałem informację, że nadawca powinien tak zabezpieczyć paczkę, żeby wytrzymała różne sytuacje w transporcie masowym, tj, upadek z wysokości, rzucanie o podłogę, czy wgniecenia przez inne przesyłki. Nie polecam tej firmy do transportu przesyłek.
    Zaletydostępność paczkomatów
    Wadyobsługa klienta
  • ~Tomasz / 2022-07-20 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Człowiek dzwoni na i folinie i odzywa się bot. Ja dzwoniąc na i folinie chce rozmawiać z człowiekiem a nie z robotem!!!
  • ~Tomasz / 2022-07-22 11:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry!
    Zaginęła mi przesyłka z bardzo ważnymi dokumentami. Nikt nic nie wie w In Post. Przyjmują reklamację i na tym koniec. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony In Post. Pisząc ten komentarz czekam na odpowiedź konsultanta, i właśnie po 3 minutach się rozłączył. Wysyłając jakąś pierdołę można mieć to gdzieś, ale już wiem, że nie można wysyłać In Postem nic co ma dla nas dużą wartość, nie koniecznie materialną. Wnioski proszę wyciągnijcie sobie sami.
    ZaletySzybka dostawa, jeśli się paczka nie zagubi
    WadyCzęsto gubią paczki i nic już z tym nie zrobicie, bo mają klienta w d.... .
  • ~tomek / 2021-09-10 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Kupiłem córce baterię do laptopa, przy wyjmowaniu z paczkomatu zobaczyłem, że opakowanie jest uszkodzone. W domu okazało się, że bateria jest przełamana na pół, więc szybko kilka zdjęć i reklamacja. Oczywiście nie została uznana bo, podobno, widząc uszkodzone opakowanie trzeba przesyłkę włożyć z powrotem do skrytki. O tym nie wiedziałem. Straciłem 150 zł. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej amatorskiej firmy zatrudniającej jaskiniowców jako kurierów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12789
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8213
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4159
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2489
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167