Jakość usług bardzo słaba. Zamówiłem urządzeniem na prezent. W piątek o godz. 13.05 otrzymałem sms, że paczka czeka na odbiór. O 13.50 sms, że paczkomat jest uszkodzony. Przez cały weekend nic nie zrobili. W poniedziałek Pani na infolinii stwierdziła, że podejmą próbę naprawy w poniedziałek lub wtorek. Klientów mają w dupie.
Zaletyzero
Wadybrak dbałości o klienta
~Robert / 2022-11-17 17:10
Ocena: 2.33 / 5
W przypadku zaginięcia przesyłki nie przeprosili chodziarz ich pracownik ukradł paczkę
ZaletyNie
~Robert / 2023-06-21 17:13
Ocena: 2.33 / 5
Niestety
Bardzo się zawiodłem
Przelewy z paczek pobraniowych powinny dotrzeć do 5 dni
Niestety mija właśnie 6 dzień a Pan powiedział że nic nie może zrobić i mam czekać kolejny dzień
ZaletySzybką dostawa
WadyBrak otrzymania kwoty za przesyłkę pobranie
~Robert / 2023-09-23 09:45
Ocena: 2.33 / 5
Kurier zostawił paczkę pod drzwiami bez potwierdzenia ktoś zniszczył paczkę reklamowałem i dowiedziałem się że skoro paczki nie przyjmuje to wraca do nadawcy umywają ręce bo reklamacja według nich jest bez zasadna ja tego tak nie zostawię rozmawiałem z mecenasem i sprawa potrwa ale wchodzę na drogę sądową jacuzzi warte 1500 zł a godzina mecenasa 300 zł zobaczymy jakie wyjdą im koszta bo będę 2 sprawy o zwrot za jacuzzi i kosztów postępowania i mecenasa
~Romus / 2023-03-14 17:44
Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka allegro dostarczana jest po terminie jak określą doradca że przesyłka została nadana po godzinie 15 i jest księgowana jako następny dzień. Przesylki allegro mają status 24h na paczkomat . Różnica jest taka że mija od nadania druga doba jest w sortowni a nie wydają mimo kontaktu telefonicznego. Żenada a człowiek czeka na sprzęt który im dłużej jest w zimnym i wilgotnym magazynie po otrzymaniu trzeba czyścić z wilgoci żeby się nie uszkodził.
WadyOpóźnienie przesyłek paczkomatowych
~Rory / 2022-04-13 20:25
Ocena: 2.33 / 5
Moja przesyłka Przyszła z odciskiem buta na kopercie. Na szczęście to była tylko książka, więc nic się nie stało. Widziałam dzisiaj Pana kuriera InPost jak to sobie rzucał paczkami. Wyjmował je z paczkomatu i po prostu wrzucał do auta. Porażka.
~RR / 2023-12-19 14:48
Ocena: 2.33 / 5
Paczka pojawiła się w paczkomacie w wyznaczonym terminie. Niestety paczkomat przez cały weekend był w stanie awarii i nie można było odebrać przesyłek, po czym zaraz po jej usunięciu paczka została odesłana do nadawcy. W pierwszy dzień roboczy (poniedziałek) kontakt na infolinię inPost i konsultant zapewniał, że rzeczywiście widzi że była awaria więc paczka z powrotem z ich oddziału dotrze do tego samego paczkomatu. Wtorek rano: status na aplikacji InPost - zwrócono do nadawcy więc kolejny telefon i kolejny konsultant słodkim głosikiem informuje że już przygotowuje zlecenie na powrót przesyłki do paczkomatu - co trwa kilka minut i ..... jednak okazuje się że przesyłka jest już u nadawcy. Wiadomo święta człowiek zamawia odpowiednio wcześniej (w moim wypadku tydzień wcześniej) po czym i tak okazuje się że przesyłka nie dotrze na czas. Słodki głos konsultanta nic tu nie pomoże .... Płacimy za kolejną przesyłkę i może doleci do Wielkanocy ....
ZaletyBrak
WadyProblemy z komunikacją z ludźmi na infolinii
~Rst / 2021-02-09 17:39
Ocena: 2.33 / 5
Po wybraniu miejsca na dostarczenie przesyłki do paczkomatu paczka znalazła się w innym paczkomacie
ZaletyBRAK!!!
~Sabina / 2020-02-17 12:35
Ocena: 2.33 / 5
Nie odebrałam paczki z paczkomatu w odpowiednim czasie i zamiast w Krakowie wylądowała w wiosce pod Krakowem godzinę drogi od centrum. I nie da się bo taki kaprys mial kurier. To jest bardzo nie w porządku bo jest wiele oddziałów w Krakowie, według InPost nic się nie da zrobić i nie ma podstaw do reklamacji
~Sabina / 2022-08-02 20:08
Ocena: 2.33 / 5
Dzis poszłam odebrać paczkę z paczkomatu, otworzyłam mi się skrytka i nie dałam radę wyjąć przechodził Pan i poszedł do sklepu po miotle i mi pomógł wsuwają na sam koniec to już nie pierwszy raz
WadyZbyt daleko paczkę dają
~Siemanko / 2022-06-17 13:34
Ocena: 2.33 / 5
Czas dostawy 2 dni występuje może w 1/10 paczek reszta to 3/4 a nawet więcej dni
~Siemanko / 2022-06-17 13:34
Ocena: 2.33 / 5
Czas dostawy 2 dni występuje może w 1/10 paczek reszta to 3/4 a nawet więcej dni
~Smutny klient / 2021-12-02 12:04
Ocena: 2.33 / 5
W sms piszą, żeby najlepiej zapłacić kartą lub blikiem, a jak przyjeżdżają, to nie można zapłacić kartą, bo nie mają terminala he he :).
~Sorth / 2021-01-20 19:35
Ocena: 2.33 / 5
BRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK gdzie sie znajdują, właściwy kod odbioru itp. to samo tyczy się tych śmiesznych "Mobilnych paczkomatów..." Kurier nie posiada paczki na samochodzie (BO WŁOZYŁ JA 20 MINUT TEMU DO PACZKOMATU a system NIE POINFORMOWAŁ klienta o tym!!!) 40 minut stracone nad namierzeniem przesyłki, mnóstwo nerwów i straconego czasu, po stronie klienta jak obsługi telefonicznej oraz kurierów. ŻENADA!!!
WASZ SYSTEM LEŻY !!!!!!!!!!!!!!
ZaletyCena, szybkość
WadyBRAK SOLIDNEGO SYSTEMU INFORMACYJNEGO DOTYCZĄCEGO PRZESYŁEK !!!
~SQQ / 2022-11-18 20:57
Ocena: 2.33 / 5
Nic nie można się dowiedzieć, na paczkomacie wyskakuje błąd a po zgłoszeniu na infolinii bot przekazał ze za chwilę skontaktuje się ze mną konsultant, co oczywiscie się nie stało. Stanowczo odradzam jakichkolwiek usług od inposta bo to strata czasu i nerwow
~Starsza Kobieta / 2019-12-05 16:23
Ocena: 2.33 / 5
Wyjątkowo chamskich macie kurierów. Dzwoni taki ninja na czarno ubrany, ze świecącym czymś w uchu już sprzed mego domu. I.. ja mam z 1 piętra lecieć na łeb na szyję, bo on "nie ma czasu", jak nie zlecę w sekundzie odjedzie.. no, ludzie!! Czy ja płacę za wygłupy smarkacza, czy za usługę? Albo dzwoni się wcześniej, albo czeka się.Człowiek nie ptak, nie ma skrzydeł. Co to znaczy "nie mam czasu",ile jest przeznaczone na wyciągnięcie towaru i zainkasowaniu gotówki? Wszystkich tych ninja trzeba nauczyć kultury obsługi, lub niech kopią ziemię, tam się sprawdzą najlepiej.Jestem wściekła, na takie zachowanie w In Post. Wolałabym w życiu nie korzystać z Waszych usług. A rzecz działa się w Pionkach, parę minut temu!!
~Stefan / 2025-12-03 19:39
Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka z Warszawy do Torunia (duża książka). Wysłana 5 listopada, doręczona 17 listopada. Bezczelna konsultant rzuciła przez telefon: "No przecież 11 listopada mieliśmy święto i nie pracowaliśmy". 3 (tak: TRZY!!!) wiadomości z prośbą o wyjaśnienie wysyłane przez formularz w aplikacji pozostały bez odpowiedzi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług amatorów. Nigdy podobnyc przygód nie miałem z Pocztexem ani z FedExem (z innych przewoźników nie korzystałem).
WadyNajgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia od lat.
~syk / 2021-10-27 16:11
Ocena: 2.33 / 5
Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać.
Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji
~Sylczak / 2022-09-23 18:18
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo słaby kontakt z firmą w jakikolwiek sposób. Kurier dzwoni i po 3 minutach już nie odbiera telefonu. Bardzo się zawiodłam
ZaletyCzas dostawy
WadyWszystko poza czasem dostawy, głównie obsługa klienta
~Sylwia / 2019-12-13 13:14
Ocena: 2.33 / 5
Kurier chamski w rozmowie. Dzwonil jak juz byl na adresie z pretensjami ze nikogo nie ma w domu a on juz drugi raz nie przyjedzie . Zlozono skarge