Firma nie zobowiązuje się co do dnia dostarczenia przesyłki.. nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak przesyłki w terminie
~współpracujący / 2023-01-16 09:37
Ocena: 1.67 / 5
Firma Naciągacz. Po rozwiązaniu umowy i zakończeniu działalności firma wystawiła mi jeszcze 2 faktury żądając zapłaty. Dodatkowo nigdy faktura nie zgadzał się z wyciągiem za paczki. Kontakt z firmą- Żaden. Nie oddzwaniają, nie odpisują na emaile. Ta firma zasługuje tylko na kontrole NIK.
Zaletybrak
Wadybrak współpracy na każdej płaszczyźnie,brak kontaktu,
~Darek / 2023-01-15 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Firma mija się z prawdą podając informację i pobierając dodatkową opłatę za usługę, dostawa w weekend, jest to ściema bo dostarczają tylko w soboty a weekend to sobota i niedziela, moja paczka leży w oddziale od 2:07 w nocy z piątku na sobotę i jestem w strefie którą obsługują w sobotę. Dzwoniłem w sobotę trzy razy na infolinię ale osoby tam pracujące przekazują tylko informacje które można samemu sobie znaleźć na stronie, żadna osoba nie pofatygował się aby zadzwonić do oddziału i się dowiedzieć co się dzieje. Olewają klienta bo mają ich za dużo.
~Monika / 2023-01-15 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przestalam nawet korzystac. Zlozenie reklamacji graniczy z cudem by cokolwiek uznano. Doreczenie chyba nigdy w czasie nie przyszlo ... zgodnie z ich regulaminem maja na to 14 dni to nic ze kupujesz u kogos by na drugi dzien bylo, oplacasz . Oni maja 14 dni. taka polityka. Kurier dramar, pretensje ze do niego nie zadzwonilam jak cos chcialam. on ma jutro wolne i tyle a dzis byl gdzies indzien. problem w tym ze ja za paczke zaplacilam i dostalam info ze dzis bedzie u mnie. No nic.... beznadziejna firma
Zaletybrak!
Wadyzbyt wiele by opisac
~Carlos Ipliński / 2023-01-14 15:09
Ocena: 1.00 / 5
w kwestii reklamacji firma robi "pod górę". reklamacja uszkodzenia sprzętu była zgłaszana 3 KROTNIE !!!! wraz z załączaniem zdjęć i opisem , a za każdym razem dziwnym trafem zgłoszenia ginęły w bazie danych. ubezpieczenie jest tylko na papierze bo nie obejmuje nadanych paczek . katastrofa
~Marcin / 2023-01-14 13:30
Ocena: 4.00 / 5
Jeśli w paczce jest rzecz trudna do uszkodzenia, a paczka jest niewielka i nieciężka to firma raczej daje radę (co najwyżej trzeba było odebrać w innym paczkomacie zastępczym - to też może irytować, jeśli się notorycznie powtarza). Unikam zamawiania przez tą firmę (i jeszcze jedną) rzeczy dużych, łamliwych, kosztownych, bo już miałem reklamacje np. z powodu połamanego AGD. Bywało, że paczka nie mieściło się w paczkomacie-choć niby miała się mieścić. Paczka była pocięta, zalana czy wgnieciona. Dobrze jeśli nadawca solidnie opatuli , owinie paczkę - wtedy raczej InPost da radę. Niemal nie zamawiam przez tą firmę przed Świętami Bożego Narodzenia - chyba, że ktoś lubi szukanie paczkomatów gdzieś na innych osiedlach, ja już trochę się nazwiedzałem i w końcu listopada/grudniu odpuszczam tą firmę. Najczęściej problemy wynikające z dostawy nie zgłasza się , bo co to da, kto się przyzna , że to on a nie sprzedawca/odbiorca zawinił i gra nie warta świeczki? Raz wcisnęli paczkę tak mocno do małej skrzynki, że ledwo wyjąłem z paczkomatu. Inym razem trzeba było sposobu, by wyjąć. Raz wrzucili na najwyższą półkę na tył tak, że ledwo dosięgnąłem, choć jakiś niski nie jestem. Poza tym np. dzisiaj otrzymałem sms-a, że mogę odebrać paczkę z paczkomatu innego niż wskazany przeze mnie, a jeśli nie to paczka wróci do nadawcy (brak wzmianki o paczkomacie zastępczym, terminie, po którym będzie w moim paczkomacie itp.), czyli jakość powoli idzie w dół. Coraz większa konkurencja w tym przypadku skutkuje coraz większym kołchozem, a nie poprawą. Ale patrząc na ogół firm tej branży, to firma wypada średnio i do nieproblemowych zwykłych przesyłek poza okresem świątecznym można ją brać. Plus za czasem bardzo szybką dostawę oraz za niektórych ogarniętych pracowników, którzy ratują trudne sytuacje. To dzięki głównie tym plusom, bliskości mojego paczkomatu oraz słabości innych, gorszych firm korzystam z usług tej firmy.
Zaletynajczęściej szybka dostawa, niektórzy pracownicy znają się na pracy i potrafią być elastyczni
Wadykonieczność korzystania z nie wskazanych paczkomatów zwłaszcza przed Świętami Bożego Narodzenia, problemy z paczkami z łamliwym, kosztownym, gabarytowym/ciężkim towarem
~Darek / 2023-01-14 11:47
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma na rynku, brak szacunku, empatii i zrozumienia. Pracują tam chyba tylko bezmózgowcy. Nie wysyłajcie przesyłek tą firemka, to może padnie w piz...
ZaletyBrak jakichkolwiek
WadyTylko i wyłącznie
~Kkarolina / 2023-01-13 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, paczka za ponad 400 zł została uszkodzona przez kuriera (zalana jakimś płynem). Kurier dostarczył paczkę i uceikł, zadzwoniłam do Niego i poprosiłam o podejście i spisanie protokołu szkody to powiedział, że mam złożyć reklamację to wystarczy, a On nie bedzie się wracać już z parkingu. Po kolejnej próźbie powortu i spsiania protokołu rozłączył się. Oczywiście rklamacja odrzucona.
ZaletyBrak
WadyCzęsto uszkodzone paczki, bra kompetentnych pracowników (kurierzy jak i osoby biurowe), odrzucanie wszystkich możliwych reklamacji
~Mikołaj / 2023-01-13 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Teraz inpost to jakaś tragedia. Nie otrzymałem na maila żadnej wiadomości o przesyłce, żadnej informacji na telefon.. nie wiedziałem kiedy przyjdzie przesyłka. Nie znałem numeru przesyłki by ją śledzić. Dopiero jak napisalemdo sprzedającego to wysłał mi numer przesyłki... moim zdaniem zawinił inpost nie wysyłając numeru przesyłki... a gdy ją sam postarałem się o numer to już było za późno i paczka wracała już do nadawcy. Napisałem do inpostu o zaistniałej sytuacji..I dostałem odpowiedź że nie muszą wysyłać wiadomości o przesyłce, nie muszą wysyłać SMS z numerem przesyłki I kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy... to skąd ja miałem wiedzieć kiedy przyjdzie paczka....jak dla mnie ten przewoźnik to porażka... nie polecam.
~inposlizg / 2023-01-13 12:20
Ocena: 1.67 / 5
Niestety, z jakością obsługi klienta w Inpost jest coraz gorzej. Widać firma nie radzi sobie z intensywnym rozwojem. Postawili na ilość, kosztem jakości. Pora przenieść się do innych firm kurierskich.
~Iwona / 2023-01-13 00:06
Ocena: 1.00 / 5
Kurier który miał odebrać paczkę, nie zastał mnie w domu, twierdząc że teraz to ja muszę go szukać po okolicach i dostarczyc paczkę osobiście.
Mimo że go poinformowałam że ma obowiązek podjąć drugą próbę odbioru przesyłki, stwierdził że mylę odbiór paczki z nadawaniem paczki. Kurier twierdził że tylko może podjąć jedną próbę odbioru.
W momencie gdy zgłosiłam tą sytuację do jego przełożonego to wtedy zaczął się tłumaczyć że w miał na myśli jeden dzień roboczy. I następnego dnia roboczego by tą paczkę odebrał. Co oczywiście jest pozbawione logiki bo kazał mi wsiąść w samochód i jemu dostarczyć osobiście, twierdzac gdzie się w okolicy niedaleko i on nie będzie wracał.
Ale stwierdził że za 20 minut jak wrócę z pracy to będzie w innym miejscu więc mam na bieżąco dzwonić i się dowiadywać gdzie on jest i przyjechać do niego z paczką. CYRK !
Zgłoszona została skarga na kuriera.
Wadynieuprzejmi kurierzy
Klient życzliwy do kuriera, a on mimo wszystko pretensjonalny.
Kurierzy nie znają swoich obowiązków między innymi że mają obowiązek podjąć drugą próbę odbioru przesyłki.
Kurierzy rzucają paczkami w samochodzie przez co bardzo często są niszczone, a reklamacje są odrzucane.
~Iwona / 2023-01-12 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Zniszczona została walizka korzystając z usługi przesyłki kurierskiej. Koszt takiej walizki to 300zl.
Mimo zdjęć zapakowanej i porządnie zabezpieczonej (folia bibelkowa kartonami i strechem) paczki i zdjęć uszkodzonej pękniętej walizki po odbiorze, wysłania zdjec dowodowych do działu reklamacje, ta została odrzucona, w treści z powodu brak zdjęć i materiałów dowodowych. Ręce opadają .. czy ktoś tam pracujący potrafi otworzyć załącznik w mailu?
Infolina nie posiada działu reklamacje. Można się kontaktować tylko mailowo. Na rozpatrzenie czeka się 30 dni.
WadyBrak możliwości kontaktu telefonicznego w temacie reklamacji i uszkodzonej paczki.
Odrzucona reklamacja, uzasadnienie jest kłamstwem. Dowody zdjęciowe były przeslane.
Stracone zaufanie.
~Monia / 2023-01-12 23:21
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo sprawna obsługa, wznowienie zwrotu przez brak odpowiednio dużej skrytki. Pani mnie natychmiast zlokalizowała (a bardzo mi się spieszyło) i wznowiła kod, mogłam ponownie dodać pudło:)
Zaletyczas, miła obsługa
~Inpost poprawcie się / 2023-01-12 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Wysyłam paczki z inpostem, 1 paczka nadana OK, 2-a pczka - skanuję naklejkę - paczkomat otwiera skrytkę -> wkładam paczkę i zamykam drzwiczki i widzę informację na wyświetlaczu -> zamknij skrytkę.
Problem jest, że skrytka jest już zamknięta, ale jest dostępna opcja -> owtórz skrytkę więc próbuję użyć jej a tutaj znów informacja żebym włożył paczkę i zamknoł skrytkę. Pytanie jest jak można zamknąć już zamkniętą skrytkę a opcja otwarcia nie działa. Jest też informacja by zadzwonić w razie problemów.
Biorę i dzwonię do inpostu czekam chwile i zgłasza się militki pan konsultant. Mówię w czym problem a on prosi o numer paczki więc mu mówię, że jest zamknięta w paczkomacie a ja chcę tylko wiedzieć jaki jest jej status, czy ich system uznał, że paczka została nadana czy nie. Podaje mu numer telefonu i nazwę firmy (bo wysyłałem jako firma zamówienie do klienta) on ponoć widzi wszystko ale dalej pyta się o numer paczki więc mu mówię, że dziś zostały zamówione, opłacone i nadane w paczkomacie tylko 2 paczki około 10 minut temu i chcę wiedzieć czy są widziane przez system, że są nadane w paczkomacie. Facet zamiast powiedzieć, że dwie ostatnie paczki są widoczne lub nie mówi znów, że potrzebuje numeru przesyłki. Ja mu tumaczę, że nie mogę mu podać bo paczka jest w paczkomacie. I to cała pomoć z gościa strony pomimo, że to nie była moja wina tylko paczkomatu.
Po powrocie do domu widzę status 1 paczka nadana a druga nie, dzwonię jeszcze raz, znów czekam z 10 minut i miła pani się zgłasza, tłumaczę jeszcze raz jaki jest problem i podaję numer paczki. Pani z inpostu przyjmuje zgłoszenie, pyta się co było w paczce i jakiego koloru jest paczka i mówi, że poinformuje obsługę paczkomatu. Po 3 dniach widzę, że paczka w końcu poszła.
Ja dzwoniądz do inpostu nie prosiłem o dane adresata czy np: zmianę adresu dostawy, ja tylko chciałem znać status przesyłki bo był ewidentnie problem z paczkomatem.
Inne przykłady z paczkami kurierskimi to zmiażdzona paczka, zagubione paczki, opóźnienia, często zwroty bo ponoć były próby doręczenia choć klienci czekali na kuriera i się zaklinali, że nikogo nie było. Jeden wielki syf.
Niestety poczta polska (pocztex) jest o wiele gorszy.
Można by było używać GLS lub DHL ale jest droższy więc tak musi zostać. Ale uczucie nieuczciwości, oszukaństwa, kradzieży pieniędzy (opłata za zwrot do nadawcy) i chamstwa pozostaje.
Zaletymało
Wadypoczucie oszukania przez nadawcę i odbiorcę
~Inpost poprawcie się / 2023-01-12 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Wysyłam paczki z inpostem, 1 paczka nadana OK, 2-a pczka - skanuję naklejkę - paczkomat otwiera skrytkę -> wkładam paczkę i zamykam drzwiczki i widzę informację na wyświetlaczu -> zamknij skrytkę.
Problem jest, że skrytka jest już zamknięta, ale jest dostępna opcja -> owtórz skrytkę więc próbuję użyć jej a tutaj znów informacja żebym włożył paczkę i zamknoł skrytkę. Pytanie jest jak można zamknąć już zamkniętą skrytkę a opcja otwarcia nie działa. Jest też informacja by zadzwonić w razie problemów.
Biorę i dzwonię do inpostu czekam chwile i zgłasza się militki pan konsultant. Mówię w czym problem a on prosi o numer paczki więc mu mówię, że jest zamknięta w paczkomacie a ja chcę tylko wiedzieć jaki jest jej status, czy ich system uznał, że paczka została nadana czy nie. Podaje mu numer telefonu i nazwę firmy (bo wysyłałem jako firma zamówienie do klienta) on ponoć widzi wszystko ale dalej pyta się o numer paczki więc mu mówię, że dziś zostały zamówione, opłacone i nadane w paczkomacie tylko 2 paczki około 10 minut temu i chcę wiedzieć czy są widziane przez system, że są nadane w paczkomacie. Facet zamiast powiedzieć, że dwie ostatnie paczki są widoczne lub nie mówi znów, że potrzebuje numeru przesyłki. Ja mu tumaczę, że nie mogę mu podać bo paczka jest w paczkomacie. I to cała pomoć z gościa strony pomimo, że to nie była moja wina tylko paczkomatu.
Po powrocie do domu widzę status 1 paczka nadana a druga nie, dzwonię jeszcze raz, znów czekam z 10 minut i miła pani się zgłasza, tłumaczę jeszcze raz jaki jest problem i podaję numer paczki. Pani z inpostu przyjmuje zgłoszenie, pyta się co było w paczce i jakiego koloru jest paczka i mówi, że poinformuje obsługę paczkomatu. Po 3 dniach widzę, że paczka w końcu poszła.
Ja dzwoniądz do inpostu nie prosiłem o dane adresata czy np: zmianę adresu dostawy, ja tylko chciałem znać status przesyłki bo był ewidentnie problem z paczkomatem.
Inne przykłady z paczkami kurierskimi to zmiażdzona paczka, zagubione paczki, opóźnienia, często zwroty bo ponoć były próby doręczenia choć klienci czekali na kuriera i się zaklinali, że nikogo nie było. Jeden wielki syf.
Niestety poczta polska (pocztex) jest o wiele gorszy.
Można by było używać GLS lub DHL ale jest droższy więc tak musi zostać. Ale uczucie nieuczciwości, oszukaństwa, kradzieży pieniędzy (opłata za zwrot do nadawcy) i chamstwa pozostaje.
Zaletymało
Wadypoczucie oszukania przez nadawcę i odbiorcę
~Kate / 2023-01-12 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Przed świętami zamówiłam towar w Media Expert za ponad 800 zł, niestety paczka została ukradziona w Inpoście. Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Druga sytuacja z dziś, kurier pominął mój dom i nie odebrał paczki, dzwonił kiedy jechałam samochodem i nie mogłam odebrać, oddzwoniłąm od razu z domu po kilku minutach, nigdy nie trafiłam na tak chamskiego kuriera. Nigdy więcej nie zamówię żadnej usługi w tej firmie.
~Weronika / 2023-01-12 13:49
Ocena: 1.67 / 5
Nieodpowiedzialni kurierzy, nie dostarczają paczki w odpowiednim miejscu, nie polecam tej firmy pod względem kurierów z zamówieniami do domów.
ZaletyPaczkomaty tylko i wyłącznie
WadyDostawa do domu
~Tasman / 2023-01-12 13:39
Ocena: 2.50 / 5
Kurier nieodpowiedzialny zostawił przesyłkę pod drzwiami i nawet nie sprawdził czy ktoś jest a powinien bo pisałem w uwaga że ma być po 15:30 a w innych godzinach prosiłem o tel był o 13:20
~Joanna / 2023-01-12 09:43
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie najlepszea firma kurierska. Kurierzy uprzejmi (Mazury Wilkasy) paczki dostarczane ekspresowo i bez żadnych problemów. Bardzo dużo wysyłam i zamawiam więc często korzystam. Nigdy nie miałam problemów, gdy dostarczyć paczkę ma inpost.
ZaletySzybka realizacja, dobry kontakt, kulturalni i sympatyczni kurierzy
WadyNie ma na dzień dzisiejszy
~Piotr / 2023-01-11 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką można mieć do czynienia!!!pięć razy pod rząd moja paczka dotarła z dużym opóźnieniem a dlatego że głąby na sortowni wysłali w inny rejon paczki szły na dobrą ulicę ale w innych miastach!!!!problem zgłaszany za każdym razem i oni tylko mogą przeprosić i zgłosić problem do centrali i każą cierpliwie czekać....I co ?dzis 6 paczka i h*UJ znów gdzieś w polsce niestety nie wszyscy sprzedawcy mają wybór firmy kurierskiej