Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8277 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lulesia / 2022-12-27 11:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
    Zamówiłam dziecku prezent na święta za pobraniem. (Nigdy nie wybieram tej opcji zakupu, ale niestety w sklepie była tylko możliwość za pobraniem lub blik).Kurier zadzwonił, że ma paczkę do dostarczenia..niestety byłam w pracy. Prosiłam o późniejsze dostarczenie. Pan zgodził się i powiedział, żebym dzwoniła. Dzwoniłam do kuriera tego dnia 3 razy i nie odebrał. Następnego dnia rano dzwoniłam ponownie i następnie napisałam do pana smsa, że będę w domku dop. po 16 i nikogo nie będzie wcześniej i żeby zostawił paczkę u fryzjera (w mojej klatce), który przekaże kwotę pobrania. Oczywiście zero odzewu. Dzwoniłam jeszcze kilka razy, ale bezskutecznie. Dnia 21 grudnia czekałam jak piesek w domu na ponowne doręczenie cały czas śledząc aplikację InPost. Kurier nie dotarł !! Napisałam ponownie smsa, że dzwoniłam do Pana już z 5 razy i czekałam na doręczenie ..a tu wskakuje w aplikacji kolejna próba doręczenia... jak w ogóle jej nie było!!! Liczyłam na kolejny dzień... dzwoniłam znów bezskutecznie a na aplikacji widoczne było już "zwrot do nadawcy". Zadzwoniłam oburzona na infolinię, żeby jeszcze mieć możliwość odbioru paczki. Niestety usłyszałam, że paczka jest już w centrum InPost w GW i nie ma możliwości jej odbioru.
    Otrzymałam jeszcze telefon 24 grudnia i pani na siłę wciskała mi, że próby doręczeń były.... bo kurierzy mają GPS i ona widzi, ze kurier był pod wskazanym adresem :-))))))))) kurtyna !!!!
    Żenada całą parą !!!!
    Ps. Unikam wulgaryzmów tylko dlatego, że nie zamierzam zniżyć się do poziomu jakim reprezentują tą firmę tacy właśnie nieuczciwi kurierzy.
    Zaletyjedynie cena
    Wadynieuczciwi kurierzy
  • ~Łukasz / 2022-06-21 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    O ile paczkonaty oceniam bez zarzutu, tak dostarczanie do domu masakra. Przesyłka nie dotarła do mnie pomimo dwóch prób bo niestety pracuje i prawdopodobnie nie było mnie w domu lub byłem w piwnicy, toalecie, za domem itd. Mój koszt 40 zł. Z informacji jaka otrzymałem na infolinii wynika że pracownicy inpost nie mają obowiązku dzwonienia na telefon a to by rozwiązało problem.nie polecam takiej formy dostawy.
  • ~Maciej / 2020-12-03 22:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Za te smsy, że mam szybciej odebrać paczkę to nie powiem co Wam i gdzie.... Klienta się szanuje. Jak bym mógł odebrać to bym to zrobił. Nie wysyła się smsow z wykrzyknikiem, że mam miejsce zrobić w Paczkomacie.
  • ~Maddy / 2021-11-24 14:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedyny plus to faktycznie paczki dochodzą szybko, ale cały obraz firmy psuje analfabetyzm kurierów. Nie potrafią czytać gdzie mają zostawić paczkę, więc notorycznie są w złym paczkomacie, przez co celowo jestem narażana na dodatkowe koszty- paliwo + czas. Mało tego, dzisiaj już musiałam odebrać z jeszcze innego paczkomatu, do którego nadrobiłam 10km, a mieszkam w dużym mieście i po drodze są jeszcze 3 inne. Szanowna pani na infolinii stwierdziła,że mam odebrać paczkę tam gdzie zostawili, a jak nie to odeślą do nadawcy. W ogóle nie poczuwają się do prawidłowego dostarczania paczek. Należałoby się skrzyknąć z innymi poszkodowanymi i żądać zwrotu poniesionych kosztów, bo inpost naraża klientów na np. tankowanie, żeby dojechać. A co jeśli odebrać paczkę ma pani 70+ do paczkomatu ma 100m a oni zostawią w takim gdzie ma 5km? Skandal. Postanowiłam rozstać się z tą firmą i wszystkim polecam. Jak sobie doliczycie koszt dodatkowego dojeżdżania do nie tego paczkomatu to kurier wyjdzie taniej.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyPaczka w 50% zamówień dostarczona do złego paczkomatu
  • ~Magda / 2019-11-05 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo niska jakos usług. Paczki albo rzucane są na podworku na kosz na smieci, albo Pan dostarczający rozlacza się podczas rozmowy, albo wykrzykuje, że musial czekac az ktos wyjdzie, bo caly dzien powinno się stac przy furtce i na niego czekac
    Zaletyszybkość
    WadyKultura kuriera
  • ~Magda / 2021-11-15 08:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakaś masakra bezszczelni we Wrocławiu brak mi słów
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie jakie mogą być zachowanie kurierów
  • ~Magda / 2025-12-03 09:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam wrażenie, że my jesteśmy dla nich...nie oni dla nas. DPD działa wiele lepiej.
  • ~MAGDALENA / 2021-12-11 15:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka umieszczona w multiskrytce na samym dole, aby ją wyciągnąć trzeba się położyć na ziemi, wrzucona na sam koniec, osoba starsza nie dała by rady. No chyba że ktoś nosi ze sobą kij od miotły. Sytuacja nie pierwszy raz, porażka.
  • ~Magdalena / 2023-04-13 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakoś usługi. Paczka dotarła z gigantyczną wydartą dziurą. Pudełko było zdewastowane. Na szczęście nic nie zginęło.
  • ~Malina nowak / 2021-03-30 07:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Koszmar co się dzieje z moją przesyłka już 7 dni od odebrania od nadawcy a paczka krąży i krąży jak pytam o co chodzi dostaje odpowiedzi w niezrozumiałym języku a dziś 8 dzień i dalej nic nie wiadomo, jeśli chodzi o śledzenie przesyłki to z automatu codziennie odtwarzają jakiś transport i przyjmowanie w oddziale, wygląda na to że moja paczka zwiedziła już wszystkie oddziały inpostu w Polsce tylko ciekawe jak będzie wyglądać i czy ja w ogóle dostanę.....
  • ~Małgorzta / 2022-10-06 16:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier to DUPEK. Był w godzinach gdzie nie było nikogo w domu. Prawdopodobnie dzwonił dwa razy. Przesyłka była z Ameryki. w tym smym dniu gdy był Napisalam Ze proszę o włożenie paczki do Paczkomatu. Przesyłka byla ponad 300 zł Dzisiaj mi infolinia odpisała że przesyłka wraca do stanów. Szła do mnie 3 tygodnie ... kazali mi w infolinii zgłosić reklamację do stanów więc zanim wróci do USA minie następme 3 tygodnie. Kurierzy In Post to porażka Miałam już styczność z innymi firmami i nigdy nic takiego się nie zdążyło.... Kurier In Post mimo że miał mój nr telefonu maił ato gdzieś żeby ,mnie powiadomoć o przesyłce. NIE UFAJCIE W PRZESYŁKI ZA POMOCĄ KURIERA IN POST!!!!!!


  • ~Mamba / 2020-07-15 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił drogą paczkę pod drzwiami bez żadnej informacji. Paczka stała pod drzwiami ponad 3 godziny
  • ~Mamba / 2023-03-16 07:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsluga klienta na infolini duzo ponizej jakichkolwiek norm. Zero pomocy!!! Uslyszalam 'tylko w aplikacji'
    Czyli aplikacja rozwiaze moj problem a osoba fizyczna z ktora rozmawiam mie. DNO!!!
    WadyNie ma mozliwosci przedluzenia paczkomatu
  • ~Marcin / 2022-06-25 01:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo przestrzegam przed wyborem InPost. Dopóki wszystko działa - jest wspaniale i bardzo wygodnie. Ale kiedy raz na 50 paczek coś pójdzie źle - tracicie pieniądze i nie ma żadnych szans na jakąkolwiek pomoc. Przede wszystkim InPost właściwie nie ma teraz żadnego wsparcia technicznego. Nie ma sensu dzwonić na infolinię - "rozmawiacie" z kiepsko napisanym programem, który absolutnie w niczym nie pomoże, tylko potwornie irytuje, zabiera czas (i pewnie pieniądze za połączenie). Po 10 minutach tej pouczającej rozmowy jesteście sfrustrowani i wściekli i zaczynacie kląć. Wtedy bot Was poucza, że jesteście chamami, bo do źle napisanego, wkurzającego programiku należy się zwracać jak do boga. Najwyraźniej 99% klientów klnie, skoro tę część "obsługi klienta" uwzględniono. W moim przypadku skrzynka paczkomatu była pusta - nic się nie dało zrobić, straciłem przesyłkę. Innym razem dowiedziałem się, że paczkę macie obowiązek sprawdzić natychmiast (w deszczu, na ulicy, z czekającą za Wami kolejką ludzi macie 3 paczki rozpakować i sprawdzić, czy nie są w środku uszkodzone). Jeśli zamkniecie skrzynkę i stwierdzicie uszkodzenie w domu - koniec. Jedyna szansa reklamacji to osobista, całodniowa podróż do Opola (nie wiem, czemu właśnie tam), w tarminie paru dni (akurat były święta i przez tych parę dni nie mogłem jechać). Jedyny sposób złożenia reklamacji - na piśmie, z wysyłką przez Pocztę Polską do Krakowa. Cwaniak zarządzający tą firmą zadbał o to, żeby ewentualne kłopoty zwalić na klienta (piszę o nim jako cwaniaku również ze względu na sposób, w jaki żeruje na wszystkich Polakach przez zagarnięcie miejsca na paczkomaty - miejsca należącego do miasta, czyli do wszystkich).
    ZaletyJeśli idzie dobrze - to najwygodniejsza forma odbioru przesyłki.
    WadyCałkowity brak wsparcia technicznego, jeśli cokolwiek z winy InPost pójdzie źle. Zasady użytkowania są tak skonstruowane, że nie ma szansy na żadną reklamację. Używajcie TYLKO do przesyłania rzeczy odpornych na uszkodzenia i bardzo tanich.
  • ~Marcin / 2023-05-10 11:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Omyłkowo została wysłana Paczka do innego odbiorcy. Po mojej szybkiej interwencji został założony numer sprawy w inPost i według ich zapewnień paczka miała do mnie wrócić.
    Niestety pomoc InPostu w tej sprawie nic nie zrobi. Śledziełem paczkę i widziałem że jest dalej transportowana do odbiorcy więc musiałem siedzieć na infolinii i dzwonić po kilka razy to i tak Paczka trafiła do odbiorcy, musiałem poprosić odbiorcę o nieodbieranie paczki.
    W dobie dzisiejszej informatyzacji taka sprawa zajęłaby zaledwie kilka minut, także pomoc inPostu jest fatalna i chyba ktoś bierze pieniądze tylko za wysłuchanie.
    Skarga dotyczy pomocy inPost bo odnośnie dostarczania kurierów jest wzorcowo.
    ZaletyKurierzy szybko dostarczają przesyłki i działają wzorowo.
    WadyFatalna pomoc inPostu, jest praktycznie BEZUŻYTECZNA.
  • ~Marcin1992 / 2021-06-11 16:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam paczka wysłana w poniedziałek dziś mamy piątek dostałem powiadomienie że jest umieszczona w paczkomacie. Dzwonię na infolinię i powiedzą o mi że miejsca w paczkomacie nie było chociaż przesyłka opłacona
  • ~Marcus / 2022-10-04 08:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak możliwości kontaktu z kurierem, gdyż jego telefon jest zablokowany. Kurier po mojej interwencji u konsultanta pojawił się wieczorem, ale nie chciał wydać paczki gdyż stwierdził, że "u mnie płaci się tylko gotówką albo blikiem". Ja mogłem tylko kartą. Kurier poszedł, a po chwili otrzymałem SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu. Ponownie interweniowałem u konsultanta, który oświadczył, że ma inny adres odbiorcy niż mój. Tragedia. Nigdy więcej nie będę korzystał z usług tej firmy i będę odradzał innym.
    ZaletyŻadnych.
  • ~Marek / 2022-02-03 09:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Dnia 28 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem do paczkomatu w innnym miescie. Chlopak ktory zamawiał uparł sie aby wyslac w wyzej wymieniony sposob, nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc. Po sprawdzeniu iz jest taka mozliwosc, paczka zostala nadana. Na drugi dzien sprawdzam status, widnieje ze paczka dotarla do paczkomatu i oczekuje na odbior, nastepnego dnia rano sprawdzam status, a tu niespodzianka "twoja przesylka zostala zagubiona". Nie zastanawiajac sie dzwponie na infolinie aby dowiedziec sie co jest grane, pani w obsludze klienta odp. mi ze paczka najprawdopodobniej zostala zwrocona jako reklamacja, uszkodzona paczka lub cos sie nie zgadza i ,ze mam czekac na odp., ewentualnie dzwonic nastepnego dnia. Okey, wiec mija kolejny dzien, dzwonie na infolinie, odbiera inna kobieta i mowi mi to samo. Czekam nastepnego dnia i dzwonie, dostaje informacje aby zlozyc reklamacje na stronie inpostu, dobrze wiec zlozylem reklamacje.
    w odp. na reklamacje dostaje odp. , ze moja sprawa zostanie wyjasniona w ciagu 30dni.
    Nie czekajac na kolejne bzdurne odp., dzwonie na infolinie aby polaczyli mnie z osoba kompetentna i chodz troche poczuwajaca sie do odpowiedzialnosci za obsluge i jakosc swiadczonych uslusg , niestety zostalem zbyty jak pies.
    Dowiedzialem sie od znajomego ze siostra jej pracuje w inposcie, wiec zadzwonilem i wbrew powyzszym informacjom na temat reklamacji, uszkodzonej paczki itp. , okazuje się ze moja paczka zostala skradziona.
    Wiec pisze do kobiety ktora zajmuję sie moim zgloszeniem, ze wiem iz moja paczka zostala skradziona itp., w odp. dostaje kolejna informacje ,ze maja 30dni na obsluge mojej sprawy.

    Przechodzac do sedna sprawy, wysylasz paczke przez inpost, nie udziela ci zadnej informacji.
    Obsluga inpost to totalne dno, brak informacji jakiej kolwiek, procz wprowadzania w blad.
    Wysylanie paczek za pobraniem w formie odebrania w paczkomacie, jest tak samo bezpieczne jak oddanie paczki dla osoby ktorej wgl. nie znasz.
    Pozostaje tylko kwestia zwrotu pieniedzy, poniewaz sprawa nadal trwa i podejrzewam ze bede mial problem.
    Otoz zawartoscia paczki byl laptop zakupiona jako nowy dnia 16 stycznia o wartosci 4300zł do tego zostało wykupione ubezpieczenie o wartosci 800zł. Kwota pobrania wynosila 3700zł plus 1300zł mialo zostac przeslane przelewem przez kupujacego po sprawdzeniu zawartosci.
    Ubezpieczenie opiewalo na kwote 5000zł , tak jak wartosc sprzetu.
    Zaletyzadne
    WadyBrak informacji jakiej kolwiek informacji, procz wprowadzania czlowieka w blad parokrotnie
  • ~MAREK / 2024-02-25 14:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy rzucają paczkami kopią itp. No i w końcu otrzymałem jedną paczkę z wielką dziurą zmiażdżona . spisałem protokół szkody towar uszkodzony za ponad 800 zł był bardzo dobrze zabezpieczony, nie wiem czym tą paczkę tak zmasakrowali... reklamacja ciągnie się tygodniami co 2-3 dni piszą, że brak zdjęć opakowania które już otrzymali.. wysłałem jeszcze raz. potem znowu brakuje czegoś innego potem, znowu proszą o zdjęcia które już otrzymali 3 tygodnie wcześniej dodatkową każą mi przesłać wszystkie dane osobowe kupującego gdzie RODO.. i tak w kółko... Nikomu nie życzę styczności z tym działem reklamacji nie wiadomo w którym roku ta sprawa się zakończy...
    ZaletySZYBKA DOSTAWA JEDNA Z LEPSZYCH FIRM ALE
    WadyDZIAŁ REKLAMACJI TO JEST JAKAŚ KPINA, ROBIĄ SOBIE JAJA Z KLIENTA BYLE BY ZWĄTPIĆ I ODPÓŚCIC
  • ~MAREK / 2024-02-25 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy rzucają paczkami kopią itp. No i w końcu otrzymałem jedną paczkę z wielką dziurą zmiażdżona . spisałem protokół szkody towar uszkodzony za ponad 800 zł był bardzo dobrze zabezpieczony, nie wiem czym tą paczkę tak zmasakrowali... reklamacja ciągnie się tygodniami co 2-3 dni piszą, że brak zdjęć opakowania które już otrzymali.. wysłałem jeszcze raz. potem znowu brakuje czegoś innego potem, znowu proszą o zdjęcia które już otrzymali 3 tygodnie wcześniej dodatkową każą mi przesłać wszystkie dane osobowe kupującego gdzie RODO.. i tak w kółko... Nikomu nie życzę styczności z tym działem reklamacji nie wiadomo w którym roku ta sprawa się zakończy...
    ZaletySZYBKA DOSTAWA JEDNA Z LEPSZYCH FIRM ALE
    WadyDZIAŁ REKLAMACJI TO JEST JAKAŚ KPINA, ROBIĄ SOBIE JAJA Z KLIENTA BYLE BY ZWĄTPIĆ I ODPÓŚCIC
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12851
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8277
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7845
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4183
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2516
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192