Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8213 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lalcia / 2020-06-25 13:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie miły chaski wulgarny wobec kobiety cwaniaczek
    WadyChamski cwaniaczek
  • ~Lalrr / 2022-09-01 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Dosyć szybki czas dostawy ale zostawianie paczek za płotem, przed drzwiami kiedy jestem w domu czy tez potwierdzenia odbioru kiedy paczki na oczy nie widziałam paczka opłacona potwierdzony odbiór a paczki nie ma do tego ostatnio ciągły problem z paczkomatami musiałam szukać swoich 4 zagubionych paczek gdzie na infolinii za dużo nie pomagają..
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyGubiące się paczki
    Potwierdzenia odbioru przed dostarczeniem paczki
  • ~Less / 2024-02-06 10:50
    Ocena: 2.33 / 5
    InPost w okresie światecznym uszkodził kilka przesyłek bardzo kosztownych, w Płocku, rzekomo ubezpieczonych, jedna wartości 1 200,00 zł, druga nawet 12 000,00 zł i włąśnie dziś odrzucił moją reklamację i swoje zobowiązanie zwrotu kosztów za szkody rzekomo z powodu niespójności zdjęć, sęk w tym, że składając ją wypełniłem i uzupełniłem wszystko, czego rządali, a po jakimś miesiącu odezwali się, ze musze dosłać zdjęcia, wyobrażacie sobie - po miesiącu milczenia i w związku z tym przekonania, ze wszystko mają co trzeba!

    Uwaga na nich, nie wysyłajcie nimi kosztownych i delikatnych produktów, co z tego, ze mają paczkomaty - to oszuści!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i wandale
  • ~Linda / 2022-08-12 16:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Długi czs czekałam na przesyłkę , zero odezewu od firmy co i jak ,nawe nie aktualizowali miejsca przesyłki, w końcu zadzwoniłam na infolinie, okazało się, że paczka zaginęła, oczywiście umywanie rączek, i gadka sratka. Firma do bani, nie polecam.
  • ~Luk / 2020-10-15 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Z Inpostem jest coraz gorzej. Upośledzony kurier próbował ukraść przesyłkę i nie włożył jej do paczkomatu, dopiero kiedy postraszyłem policją paczka się znalazła. Czas dostawy : 2 tygodnie!

    Teraz wysłali moją paczkę do innego oddziału. Z planowanych 2 dni na dostawę zrobiły się 4.

    Poczta Polska szybciej działa
    Zaletyjeśli w twoim rejenie kurier jest normalny i masz szczęście to dostaniesz przesyłkę na czas
    Wadybałagan w firmie, gubią paczki. Na infolinii mówią tylko, że paczka będzie jutro i nic nie robią
  • ~Lukasz / 2021-04-30 16:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez MOJE gapiostwo zrobiłem zakupy z allegro ze starym numerem telefonu. Paczki przyszły jednego dnia i zostały włożone do jednej skrytki. W związku z tym nie otrzymałem maila z kodem odbioru. Mimo, że postąpiłem jak powiedzieli w BOKu i każdy ze sprzedawców napisał maila z nowym numerem telefonu to InPost nic z tym nie zrobiło i paczki wróciły do nadawców co spowodowało duże opóźnienia w dostawie oraz kolejne koszty wysyłki. Tym, razem już kurierem i pocztą polską.
    ZaletyBRAK
    WadySłaby kontakt, wolna reakcja, niezałatwienie sprawy
  • ~Lukasz / 2022-04-29 12:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem kuriera Nadałem paczkI były to dwie identyczne paczki gabarytowe z ubezpieczeniem gdyż tak mi doradzała Pani z infolinią że jakby się coś stało to będzie ubezpieczenie. Jedna dojechała ok na czas nie uszkodzona ... natomiast druga wygląda jakby przejechał po niej czołg całą pognieciona zniszczona szyba zbita głębokość rys i uszkodzeń wskazuje na ewidentne szuranie jej po ziemi do tego blachą grubości 10 mm została zagnieciona wniosek nasowa się tylko jeden że musiało to z dużej wysokości upadac na ziemię wielokrotnie....oczywiscie nie chca uwzglednic ubezpieczenia i reklamacji ze wzgledu na to ze podobno paczka byla zle zabezpieczona....tyle ze 1 dojechala w stanie idealnym a druga zdewastowana byly 2 identyczne tak samo zapakowane....napisalem odwolanie i czelam cala sprawa trwa juz 3 miesiąc i nigdy więcej tej firmy
    ZaletySzybkość dostawy
    WadyBrak poszanowania dla paczek, dział reklamacji niekompetentny, ubezpieczenie mało przydatne
  • ~lulesia / 2022-12-27 11:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
    Zamówiłam dziecku prezent na święta za pobraniem. (Nigdy nie wybieram tej opcji zakupu, ale niestety w sklepie była tylko możliwość za pobraniem lub blik).Kurier zadzwonił, że ma paczkę do dostarczenia..niestety byłam w pracy. Prosiłam o późniejsze dostarczenie. Pan zgodził się i powiedział, żebym dzwoniła. Dzwoniłam do kuriera tego dnia 3 razy i nie odebrał. Następnego dnia rano dzwoniłam ponownie i następnie napisałam do pana smsa, że będę w domku dop. po 16 i nikogo nie będzie wcześniej i żeby zostawił paczkę u fryzjera (w mojej klatce), który przekaże kwotę pobrania. Oczywiście zero odzewu. Dzwoniłam jeszcze kilka razy, ale bezskutecznie. Dnia 21 grudnia czekałam jak piesek w domu na ponowne doręczenie cały czas śledząc aplikację InPost. Kurier nie dotarł !! Napisałam ponownie smsa, że dzwoniłam do Pana już z 5 razy i czekałam na doręczenie ..a tu wskakuje w aplikacji kolejna próba doręczenia... jak w ogóle jej nie było!!! Liczyłam na kolejny dzień... dzwoniłam znów bezskutecznie a na aplikacji widoczne było już "zwrot do nadawcy". Zadzwoniłam oburzona na infolinię, żeby jeszcze mieć możliwość odbioru paczki. Niestety usłyszałam, że paczka jest już w centrum InPost w GW i nie ma możliwości jej odbioru.
    Otrzymałam jeszcze telefon 24 grudnia i pani na siłę wciskała mi, że próby doręczeń były.... bo kurierzy mają GPS i ona widzi, ze kurier był pod wskazanym adresem :-))))))))) kurtyna !!!!
    Żenada całą parą !!!!
    Ps. Unikam wulgaryzmów tylko dlatego, że nie zamierzam zniżyć się do poziomu jakim reprezentują tą firmę tacy właśnie nieuczciwi kurierzy.
    Zaletyjedynie cena
    Wadynieuczciwi kurierzy
  • ~Łukasz / 2022-06-21 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    O ile paczkonaty oceniam bez zarzutu, tak dostarczanie do domu masakra. Przesyłka nie dotarła do mnie pomimo dwóch prób bo niestety pracuje i prawdopodobnie nie było mnie w domu lub byłem w piwnicy, toalecie, za domem itd. Mój koszt 40 zł. Z informacji jaka otrzymałem na infolinii wynika że pracownicy inpost nie mają obowiązku dzwonienia na telefon a to by rozwiązało problem.nie polecam takiej formy dostawy.
  • ~Maciej / 2020-12-03 22:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Za te smsy, że mam szybciej odebrać paczkę to nie powiem co Wam i gdzie.... Klienta się szanuje. Jak bym mógł odebrać to bym to zrobił. Nie wysyła się smsow z wykrzyknikiem, że mam miejsce zrobić w Paczkomacie.
  • ~Maddy / 2021-11-24 14:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedyny plus to faktycznie paczki dochodzą szybko, ale cały obraz firmy psuje analfabetyzm kurierów. Nie potrafią czytać gdzie mają zostawić paczkę, więc notorycznie są w złym paczkomacie, przez co celowo jestem narażana na dodatkowe koszty- paliwo + czas. Mało tego, dzisiaj już musiałam odebrać z jeszcze innego paczkomatu, do którego nadrobiłam 10km, a mieszkam w dużym mieście i po drodze są jeszcze 3 inne. Szanowna pani na infolinii stwierdziła,że mam odebrać paczkę tam gdzie zostawili, a jak nie to odeślą do nadawcy. W ogóle nie poczuwają się do prawidłowego dostarczania paczek. Należałoby się skrzyknąć z innymi poszkodowanymi i żądać zwrotu poniesionych kosztów, bo inpost naraża klientów na np. tankowanie, żeby dojechać. A co jeśli odebrać paczkę ma pani 70+ do paczkomatu ma 100m a oni zostawią w takim gdzie ma 5km? Skandal. Postanowiłam rozstać się z tą firmą i wszystkim polecam. Jak sobie doliczycie koszt dodatkowego dojeżdżania do nie tego paczkomatu to kurier wyjdzie taniej.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyPaczka w 50% zamówień dostarczona do złego paczkomatu
  • ~Magda / 2019-11-05 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo niska jakos usług. Paczki albo rzucane są na podworku na kosz na smieci, albo Pan dostarczający rozlacza się podczas rozmowy, albo wykrzykuje, że musial czekac az ktos wyjdzie, bo caly dzien powinno się stac przy furtce i na niego czekac
    Zaletyszybkość
    WadyKultura kuriera
  • ~Magda / 2021-11-15 08:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakaś masakra bezszczelni we Wrocławiu brak mi słów
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie jakie mogą być zachowanie kurierów
  • ~MAGDALENA / 2021-12-11 15:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka umieszczona w multiskrytce na samym dole, aby ją wyciągnąć trzeba się położyć na ziemi, wrzucona na sam koniec, osoba starsza nie dała by rady. No chyba że ktoś nosi ze sobą kij od miotły. Sytuacja nie pierwszy raz, porażka.
  • ~Magdalena / 2023-04-13 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakoś usługi. Paczka dotarła z gigantyczną wydartą dziurą. Pudełko było zdewastowane. Na szczęście nic nie zginęło.
  • ~Malina nowak / 2021-03-30 07:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Koszmar co się dzieje z moją przesyłka już 7 dni od odebrania od nadawcy a paczka krąży i krąży jak pytam o co chodzi dostaje odpowiedzi w niezrozumiałym języku a dziś 8 dzień i dalej nic nie wiadomo, jeśli chodzi o śledzenie przesyłki to z automatu codziennie odtwarzają jakiś transport i przyjmowanie w oddziale, wygląda na to że moja paczka zwiedziła już wszystkie oddziały inpostu w Polsce tylko ciekawe jak będzie wyglądać i czy ja w ogóle dostanę.....
  • ~Małgorzta / 2022-10-06 16:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier to DUPEK. Był w godzinach gdzie nie było nikogo w domu. Prawdopodobnie dzwonił dwa razy. Przesyłka była z Ameryki. w tym smym dniu gdy był Napisalam Ze proszę o włożenie paczki do Paczkomatu. Przesyłka byla ponad 300 zł Dzisiaj mi infolinia odpisała że przesyłka wraca do stanów. Szła do mnie 3 tygodnie ... kazali mi w infolinii zgłosić reklamację do stanów więc zanim wróci do USA minie następme 3 tygodnie. Kurierzy In Post to porażka Miałam już styczność z innymi firmami i nigdy nic takiego się nie zdążyło.... Kurier In Post mimo że miał mój nr telefonu maił ato gdzieś żeby ,mnie powiadomoć o przesyłce. NIE UFAJCIE W PRZESYŁKI ZA POMOCĄ KURIERA IN POST!!!!!!


  • ~Mamba / 2020-07-15 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił drogą paczkę pod drzwiami bez żadnej informacji. Paczka stała pod drzwiami ponad 3 godziny
  • ~Mamba / 2023-03-16 07:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsluga klienta na infolini duzo ponizej jakichkolwiek norm. Zero pomocy!!! Uslyszalam 'tylko w aplikacji'
    Czyli aplikacja rozwiaze moj problem a osoba fizyczna z ktora rozmawiam mie. DNO!!!
    WadyNie ma mozliwosci przedluzenia paczkomatu
  • ~Marcin / 2022-06-25 01:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo przestrzegam przed wyborem InPost. Dopóki wszystko działa - jest wspaniale i bardzo wygodnie. Ale kiedy raz na 50 paczek coś pójdzie źle - tracicie pieniądze i nie ma żadnych szans na jakąkolwiek pomoc. Przede wszystkim InPost właściwie nie ma teraz żadnego wsparcia technicznego. Nie ma sensu dzwonić na infolinię - "rozmawiacie" z kiepsko napisanym programem, który absolutnie w niczym nie pomoże, tylko potwornie irytuje, zabiera czas (i pewnie pieniądze za połączenie). Po 10 minutach tej pouczającej rozmowy jesteście sfrustrowani i wściekli i zaczynacie kląć. Wtedy bot Was poucza, że jesteście chamami, bo do źle napisanego, wkurzającego programiku należy się zwracać jak do boga. Najwyraźniej 99% klientów klnie, skoro tę część "obsługi klienta" uwzględniono. W moim przypadku skrzynka paczkomatu była pusta - nic się nie dało zrobić, straciłem przesyłkę. Innym razem dowiedziałem się, że paczkę macie obowiązek sprawdzić natychmiast (w deszczu, na ulicy, z czekającą za Wami kolejką ludzi macie 3 paczki rozpakować i sprawdzić, czy nie są w środku uszkodzone). Jeśli zamkniecie skrzynkę i stwierdzicie uszkodzenie w domu - koniec. Jedyna szansa reklamacji to osobista, całodniowa podróż do Opola (nie wiem, czemu właśnie tam), w tarminie paru dni (akurat były święta i przez tych parę dni nie mogłem jechać). Jedyny sposób złożenia reklamacji - na piśmie, z wysyłką przez Pocztę Polską do Krakowa. Cwaniak zarządzający tą firmą zadbał o to, żeby ewentualne kłopoty zwalić na klienta (piszę o nim jako cwaniaku również ze względu na sposób, w jaki żeruje na wszystkich Polakach przez zagarnięcie miejsca na paczkomaty - miejsca należącego do miasta, czyli do wszystkich).
    ZaletyJeśli idzie dobrze - to najwygodniejsza forma odbioru przesyłki.
    WadyCałkowity brak wsparcia technicznego, jeśli cokolwiek z winy InPost pójdzie źle. Zasady użytkowania są tak skonstruowane, że nie ma szansy na żadną reklamację. Używajcie TYLKO do przesyłania rzeczy odpornych na uszkodzenia i bardzo tanich.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12787
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8213
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4158
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2489
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167