strona 89 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Kasia / 2025-09-22 11:19Ocena: 2.33 / 5
Witam serdecznie
Zamówiłam usługę kurierską z odbiorem paczki z domu w godzinach 9-11
Jest już dobrze po 11 a jakiegoś zwrotnego kontaktu, że kurier spóźni się nie ma
I nie wiadomo czy w ogóle przyjedzie -
-
~kasik88 / 2019-11-06 11:20Ocena: 2.33 / 5
Nigdy wiecęj niechce żeby moją paczkę dostarczaŁ inpost poraz kolejny nie doszła do mnie ale na stronie pisze że przesyłka dostarczona oszustwo przez wielkie O nie mają pojecia o dostarczaniu paczek dzwoniłam na infolinie żeby to wyjśnić jeśli paczka do mnei nie przyjdzie to nie daruje im tego -
~Katarzyna / 2021-02-23 13:14Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka w twardym pudełku doszła do odbiorcy w makabrycznym stanie. Cos strasznego jak kurierzy i sortownia traktują przesyłki. ZaletyŻadnychWadyBrak odpowiedzialności za powierzone przesyłki -
~kd / 2022-01-20 05:44Ocena: 2.33 / 5
absolutnie nie respektują prośby o wsadzanie paczki do niższej skrytki. znowu musiałam skakać i polować na przechodniów. Wadylekceważenie klienta -
~kevin / 2020-04-16 05:16Ocena: 2.33 / 5
Odradzam. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Mimo iz przesyłka była ubezpieczona odmówili mi jakiekolwiek pomocy. Odwolywalem sie i za każdym razem dostałem pismo z tzn "kopiuj wklej".Stracilem 250zl. -
~Kierwa / 2021-12-10 12:08Ocena: 2.33 / 5
Zamówiłem paczkę. Kurier dostarczył ja na inny adres. Na infolini zbyli mnie ze to adresat musiał pomylić adres na paczce. Obca osoba napisała do mnie ze przyszła do niej moja wczesniej opłacona paczka z moim adresem. Gdyby nie to nie miałbym ani paczki ani pieniędzy. Omijać szeroko bo to jakas niekompetentna banda -
~Kinga / 2022-10-12 12:43Ocena: 2.33 / 5
Po zadzwonieniu do kuriera i podpytaniu kiedy będzie w okolicy odpowiedział obrażonym i niemiłym głosem że do godziny mino tego że przejeżdżał już obok mojego miejsca zamieszkania -
~Klaudia / 2022-07-22 17:07Ocena: 2.33 / 5
Dramat to malo powiedziane. Paczka miała być w poniedziałek, niestety gdzieś zaginęła między oddziałami. Dzwoniąc codziennie na infolinie otrzymywałam informacje ze będzie jutro,ale paczki wciąż brak. Na infolini musiałam prosić o złożenie wniosku o szybka dostawę. Jedna Pani powiedziała ze tak zrobi a nastepnego dnia nie było żadnego wniosku. Olewaja klientów i maja nas gdzieś ZaletyDarmowa wysyłkaWadyJedna wielka sciema ze strony infolini i kurierów -
-
~Klient / 2020-04-06 11:48Ocena: 2.33 / 5
Jak do tej pory byłem zadowolony z usług i nie miałem żadnych zastrzeżeń, tak teraz kurierzy są przeciążeni i przez to wkrada się mnóstwo błędów. Kilka dni temu dostałem info, że paczka czeka na odbiór. Po 2 godzinach zakładam buty i idę ją odebrać, ale nagle dostaję maila "gratulacje, paczka została odebrana". Na miejscu okazuje się, że faktycznie mój kod QR już nie działa. Zgłosiłem sprawę niezwłocznie, ale inpost ma to gdzieś, zamiast sprawdzić zapisy z monitoringu (bo takowy mają) i dowiedzieć się, kto przywłaszczył sobie moją paczkę, to każą mi opisywać wymiary paczki, co było w środku, jaka wartość itp. A paczki jak nie było, tak nie ma i chyba już nie dowiem się, co się z nią stało. Niby straciłem tylko 130 zł, ale jednak te pieniądze nie leżą na ulicy! -
~Klient / 2020-10-07 17:25Ocena: 2.33 / 5
Zenada!!!! Kurier w Krakowie dzwoni o 12:30. Nie ma czasu. Zawozi paczke na poczte!!!!! W systemie paczka ma status doreczonej (komu pytam sie?????) Na poczcie mowia ze z inpostu paczek nie trzymaja (nigdy!!)a jasne pan kurier na sms nie odpowiada, dopiero na polaczenie z innego numeru i co lepsze twierdzi ze paczka jest na poczcie OD WCZORAJ!! Doreczenie bylo dzis! Jakies totalne zarty. Infolinia jeszcze glupsza twierdzie ze trzeba na kuriera czekac jesli sie go zamowilo nawet caly dzien jesli trzeba. Debil na debilu debilem pogania!!! Zgubili paczke. Podstaw do reklamacji gogus nie widzi bo system mowi ze doreczona. Na poczte niby nigdy nie daja. Czyli kazdy sobie. Brak slow! Kpina nie usluga. ZaletyZEROWadySAME -
~Klient / 2021-10-25 13:02Ocena: 2.33 / 5
Usterka Paczkomatu trwała od czwartku do poniedziałku, do południa.
Na infolinii cały czas ta sama informacja , trwa weryfikacja. Proszę o cierpliwość.
Pomimo nieczynnego Paczkomatu co rusz wiadomości że paczka jest do odbioru.
Porażka i nie dlatego że była awaria bo się zdarza tylko z braku rzetelnej informacji o procedurach stosowanych w takich wypadkach.Proszę czekać ale jak długo???? -
~klient / 2021-11-06 16:32Ocena: 2.33 / 5
Brak możliwości odbioru przesyłek w oddziałach i tłumaczenie się pandemią gdy innych firmy paczki można odbierać w sklepach, kioskach itp. to śmieszne. Zaletyna dzień dzisiejszy brak.WadySkrócony czas odbioru , brak możliwości odbioru w oddziałach , próby zaglądania do paczek. -
~klient / 2022-08-12 15:22Ocena: 2.33 / 5
Tragedia,paczki otwierane przez kuriera i znika drobna zawartość,składam reklamacje-zero odzewu,nie polecam!!! -
~Klient / 2023-08-11 11:11Ocena: 2.33 / 5
Kurier uczył się kłamać w PiS .Kłamanie manipulowanie,to jego kultura ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Klient / 2024-03-05 16:29Ocena: 2.33 / 5
Paczka wyglądała jakby ktoś grał nią w piłkę nożną kurier po podaniu paczki ulotnił się w 2 sekundy nawet nie poczekał czy towar nie jest uszkodzony na szczęście sprzedawca bardzo dobrze zapakował i nic się nie uszkodziło ZaletyBrakWadyTraktują paczki jak piłkę do kopania -
~Klientka / 2021-07-05 19:35Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma kurierska w Polsce.Paczki giną,opóźnienia w dostawach i słabi kurierzy -
-
~Klientka / 2022-02-10 16:01Ocena: 2.33 / 5
Przez niekompetencje kuriera zniszczona mi dwie ksiazki. Pan który mnie „poinformowal” o zniszczeniu średnio uprzejmy jeszcze z pretensjami pisał jak powiedziałam o reklamacji , jak mam to zrobić i poprosiłam o kontakt nie odpisał nic. Napisał ze to nie on tylko dział reklamacji ale już nie podał żadnego telefonu ani meila . -
~Klientka124 / 2022-04-26 23:36Ocena: 2.33 / 5
Witam .
Odbierając przesyłkę musiałam siła wyciągnąć ze skrytki. Paczka była porwana, a karton zgnieciony (jakby wbita siłą). Na szczęście towar nie był uszkodzony. -
~Klientms / 2020-04-01 14:17Ocena: 2.33 / 5
Paczka która 26 marca została doreczona pod zły adres, dziś trafiła wreszcie do adresata. Po złożonej reklamacji kurier naprawił swój błąd. Dzięki InPpost. Choć cała sytuacja kosztowała mnie trochę nerwów. -
~Kola / 2021-01-19 19:13Ocena: 2.33 / 5
Przepełnione paczkomaty, ciągłe dostarczania paczek do porozrzucanych po mieście paczkomatów. Ostatni raz skorzystałem z usług InPost. ZaletybrakWadyNierzetelność
strona 89 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
