Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8277 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edi / 2022-12-14 22:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz kolejny paczka została przekierowana do innego paczkomatu bez żadnej informacji ze strony Inpostu. Dopiero pod paczkomatem okazało się, że paczka jest gdzieś indziej. Jest to już kolejny raz.
  • ~Eidos71 / 2022-05-17 21:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka zagubiona przez kuriera InPost - prawdopodobnie trafiła do innej skrytki, gdyż ta włąściwa, wskazana przez aplikację, okazała się pusta. Piszę "prawdopodobnie", gdyż InPost wypina się na wyjaśnienie okoliczności zaginięcia przesyłki i jej odzyskania, lub zwrotu jej wartości. Żądają ode mnie oświadczenia, pochodzącego od sprzedawcy towaru/nadawcy przesyłki mimo, że zaginiona przesyłka zawierała zakupiony i opłacony przeze mnie towar - przesłałem do InPost fakturę potwierdzającą zakup i opłacenie towaru. Dotychczas miałem dobre zdanie o InPost - po opisanym, olewatorskim podejściu tej firmy zminimalizuję korzystanie z ich wątpliwej jakości usług... Generalnie InPost - dno i metr mułu.
    ZaletyObecnie brak
    WadyBrak profesjonalizmu, nie przyznawanie się do błędów, całkowita niechęć do wyjaśniania zaginięć przesyłek w procesie doręczenia.
  • ~ejwak / 2020-01-16 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z uslug inpost od poczatku powstania paczkomatow. Do dnia dzisiejszego bylo bez uwag, wszystko ok. W dniu dzisiejszym udalam sie do paczkomatu po moja przesylke i... po wklepaniu kodu otwarla sie skrzynka, a w srodku moja paczuszka, ograbiona przez zlodzieja, rozciete opakowanie ostrym narzedziem, a w srodku brak zakupionego towaru, mialy byc 2 szt, byla 1. zadzwonilam do sprzedawcy, wyslalam zdjecia z opisem zdarzenia. Zadzwonilam do inpost z prosba o interwencje, w koncu wiedza kto w danym dniu rozwozi paczki na tym terenie. poradzono mi abym udala sie do oddzialu inpost oddalonego od mojego miejsca zamieszkania ok 70 km. tam pracownik inpost ma sporzadzic protokol, ktorego ja nie moge napisac. moge zlozyc reklamacje, ktora ma mniejsze szanse na jakakolwiek reakcje zestr inpost. Krotko mowiac, kurier inpost okradl moja przesylke.
    Wadyprzesylka bezczelnie rozcieta i okradziona
  • ~Elastyna / 2021-05-05 11:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi można poznać, gdy pojawią się problemy z przesyłką. InPost reklamuje, że można nadawać bez drukowania etykiety. Oczywiście można, ale można też się spodziewać, że przesyłka nie dojdzie, albo dojdzie coś innego, czyli przesyłka innej osoby. W sytuacji zagubienie przesyłki InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie nie ma żadnego kontaktu. Trzeba cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś znajdzie, a może nie znajdzie. NIE WYSYŁAJCIE BEZ ETYKIET. LEPIEJ SKORZYSTAĆ Z INNEJ FIRMY KURIERSKIEJ.
  • ~elf / 2022-06-24 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy nie było problemów - a teraz - 6 dni po 3 razy dziennie -dzwonię proszę - i nic - nie mogę odebrać paczki
    Zaletybrak:(
    Wadysłaby kontakt
  • ~Elli / 2023-03-21 21:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna firma. Moja paczka wysłana na dane mojej mamy, bo ja nie mieszkam w Polsce. W dzień dostawy moja mama czekała na kuriera, którego nie było a podczas sprawdzania czasu dostawy wyświetlała się wiadomość, że paczka dostarczona. Zadzwoniłam na infolinię, wyjaśniłam sytuację, odpowiedziałam na pytania po czym usłyszałam, że nie mogą mi pomóc ponieważ paczka nie jest moja. Idioci!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Elt / 2023-01-30 20:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Uszkodzona przesyłka. Stwierdziła szanowna Pani, iż gra za 20zł była słabo spakowana w kopercie bombelkowej i to nic, że ktoś na nią ewidentnie nadepną w transporcie. Spławiła Pani klienta.
    WadyDział reklamacji
  • ~Emer / 2020-11-09 10:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawsze byłem zadowolony z InPost do dziś. Czekam na bardzo mi potrzebną część do samochodu, sprzedawca nadał ją w czwartek teraz jest poniedziałek sprawdzam status przesyłki a ona jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Paczki dostarczane niby w dwa dni a ja czekam 4 dni na to by przynajmniej ją odebrał z paczkomatu. Masakra. Będzie tydzień nim dostanę paczkę jak nie więcej gdyż zbliża się 11 listopada i znów się opóźni, a samochód który potrzebny stoi rozebrany ????
    ZaletyKiedyś były
    WadyNiewywiązywanie się z terminu dostawy, trzeba przejść na pocztę lub paczka w ruchu
  • ~Eryk / 2020-09-25 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Co z tego, że dostawa może i przebiega szybko. Jeśli zamiast oczekiwanej przesyłki w której ma się znajdować telefon, znajduje się puste pudełko. Moim zdaniem ktoś pracujący w firmie jest oszustem albo po prostu złodziejem.
  • ~ewa / 2021-03-11 08:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Ordynarne zachowanie się kuriera wprawiło mnie wczoraj w osłupienie. W sumie kilka zwrotów przesyłek..
    Pommylić się może każdy, zwłaszcza teraz... Ale dlaczego jeden kurier może być miły, drugi stoi daleko za progiem i warczy nie pozwalając sprawdzić skąd paczka.. O sprawdzeniu zawartości mowy nie ma.. (? !‼️)
  • ~Ewa / 2021-06-18 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usług inpost jak byk podchodząc do inpost jest nadaj paczkę czyli ręcznie zawsze paczki szły a dzwoniąc wczoraj pani tłumaczy z inpost ze ręcznie tylko wysyłki mobilne a w reklamie co innego jedynie tylko jedna pani jest tam kumata i przez przypadek mam jej numer jak dzwoniła z inpost czy to moja paczka wyjaśniłam jej sytuacje i powiedziała ze jak są nadane numery na paczce to kurier musi ja zabrać mi to lata czy zarobi inpost czy poczta skoro im się na skaner nie chce wklepać numerów przesyłki
    ZaletyZadnw
    WadyDużo
  • ~Ewa / 2021-08-16 09:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy. Paczkę dostałam z samego rana nie mam pretensji że tak wcześnie. Ale pracownik tragedia brak zorganizowania i przygotowania . Przy doreczeniu paczki zażądał wiecej niz paczka kosztowala, nie chciał przekazać paczki nie miał wydać. A ja nie miałam gdzie rozumienie A powinien być przygotowany na raka ewentualność. Ja samego ranna mam latać w piżamie by rozmienic na drobne bo kurier nie mail wydać? !!! Nigdy więcej nie z korzystam z tej firmy! Koleś chyba chciał sobie dorobić nawet kartą nie można płacić.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zorganizowania
  • ~Ewa / 2023-04-25 12:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie miły kurier, nigdy nie ma wydać ,nie komunikatywny
    ZaletyBrak
    WadyPracownik ( kierowca)
  • ~Ewa / 2023-09-21 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Pan kurier opryskliwy, za każdym razem zaokrągla sumy o kilka złotych!!!!
    Jednego dnia twierdzi że nie ma wydać 5 zł,za dwa dni nie ma wydać 2zł!!!!
    Kurierzy z innych firm zawsze mają wydać resztę pieniędzy.
    Najgorsza firma kurierska InPost!!!
  • ~Ewelina / 2021-02-23 15:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka tak brudna jakby wyjęta z kałuży niestety nie polecam
  • ~Ewelina / 2023-01-24 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki na podany adres. Uznał, że mnie nie ma, bo nie odebrałam telefonu. Automatycznie wystawił awizo. Bardzo nie podoba mi się że kurier nie przynosi przesyłki pod same drzwi, tylko oczekuje, że klient wyjdzie na parking. Tak jest za każdym razem w naszej okolicy. Nie po to płaci się za taki rodzaj przesyłki. Bardzo nie polecam.
    WadyBrak dostarczenia przesyłki pod same drzwi
  • ~Ewka / 2020-10-28 09:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt wręcz niemozliwy, nie wysyłaja kodu ani na maila ani smsem, trzeba sie prosic o głupiego maila porażka, nie polecam strata czasu i pieniedzy, nigdy wiecej nie skorzystam
  • ~Fiona / 2023-02-23 19:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Plusem InPost jest to, że paczki zazwyczaj docierają szybko, no i oczywiście wygoda związana z paczkomatami. ALE zdarza się, że paczki giną (są kradzione przez kurierów?). W takim wypadku można zgłosić reklamację, tylko co z tego, skoro jej rozpatrywanie trwa aż 30 dni. W przypadku zakupów z przedpłata pieniądze są przez ten czas zamrożone i nawet nie wiadomo czy je odzyskamy. Natomiast płatność za pobraniem w tej firmie to jakiś absurd. Muszę zapłacić, wierząc na słowo, że paczka jest w paczkomacie. A co jeśli zastanę pustą skrytkę? Więcej, zamówiłam paczkę pobraniową do punktu odbioru. Musiałam za nią zapłacić przelewem, bo w punkcie płacić się nie da. Następnie udałam się do punktu gdzie dowiedziałam się że... paczka nie zostanie mi wydana z powodu awarii terminala. Miły Pan poinformował mnie, że... mogę złożyć zamówienie jeszcze raz (tak, mam zamówić rzeczy za kilkaset złotych jeszcze raz i jeszcze raz zapłacić InPost za przesyłkę!). Zdarzyło mi się także, że przesyłka dla mnie została wydana innej osobie z samochodu pod paczkomatem i nie odzyskałam pieniędzy bo "przesyłka została wydana". Podsumowując: przez InPost warto zamawiać drobne rzeczy o niskiej wartości, ale w żadnym wypadku nic kosztownego lub pilnego.
    Zaletyszybka dostawa, wygoda
    Wadyfatalna obsługa, skandaliczny brak organizacji, kradzieże i zaginięcia paczek, bezsensowny system płatności za pobraniem, długi czas rozpatrywania reklamacji
  • ~Frezer / 2023-06-16 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam! Po raz kolejny z rzędu paczka jest nie w tym paczkomacie co powinna być!
    A po drugie ktoś wziął moją przesyłkę i do dziś jej nie mam,in post ma to w dupie i nic sobie z tego nie robią więcej nie bd korzystał z ich usług dramat i dno!!
    ZaletyŻadne
  • ~Gabriela / 2022-04-26 10:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma katastrofa...złodzieje okradaja paczki!!!! Już nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12851
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8277
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7845
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4183
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2516
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192