WadyObsługa jest nieprzyjemna w obyciu
strona 84 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~C / 2023-03-01 12:24
Kurier InPost jest nieprzyjemny, jakby za karę przyjechał -
-
~poszkodowany klient / 2023-03-01 11:18
W środę została nadana paczka. W piątek rano kurier InPost zadzwonił do odbiorcy, ale ten nie mógł odebrać. Kurier napisał SMS: "Kurier proszę o kontakt". Odbiorca odpisał SMS: "Witam. W jakich godzinach będzie Pan w moim rejonie?". Bez żadnej odpowiedzi. Dopiero w poniedziałek rano kurier zadzwonił do odbiorcy, ale ten też nie mógł odebrać, więc napisał tę samą wiadomość SMS, co poprzednio, z prośbą o kontakt. Odbiorca mu odpisał: "Jak Pan będzie w mojej okolicy, to proszę o kontakt". I znów to samo: wiadomości, telefonów, ani żadnego innego kontaktu od kuriera znowu nie było. Przyszedł wtorek, a kurier się nie odzywał, więc odbiorca sprawdził pozycję paczki w aplikacji. I tu okazało się, że po dwóch nieudanych próbach doręczenia, bez żadnej informacji, ani ostrzeżenia, paczka została odesłana do nadawcy, na jego koszt! Kiedyś w takich przypadkach, przesyłki zostawiano w punktach obsługi, gdzie adresat mógł odebrać je osobiście. Niestety, od pandemii te punkty zostały zlikwidowane i nie wróciły.
Adresat dzwonił na obydwa numery do konsultanta, podane na stronie InPost, ale te odbiera tylko automat, który po podaniu numeru przesyłki informuje o jej statusie. Zgłosił więc reklamację przez formularz internetowy, lecz Biuro Obsługi Klienta odpisało mu tak: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z danymi w systemie kurier podął dwukrotną, nieudaną próbę doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Paczka została zawrócona do Nadawcy. Na tym etapie proponuję kontakt z Nadawcą w celu ewentualnej ponownej wysyłki paczki. Kwestie kosztów ponownego nadania paczki należy uzgodnić bezpośrednio z Nadawcą.
Zgodnie z informacją w systemie przesyłka została już zwrócona do Nadawcy.
W celu ustalenia dalszych działań, proszę o kontakt z Nadawcą."
Więc nikt nie dotarł do sedna problemu, przez który przesyłka nie doszła do odbiorcy: kurier nie odpowiadał na wiadomości SMS, pomimo, że otrzymywał odpowiedzi na te, które sam wysłał!
W wyniku niekompetencji kuriera InPost - odbiorca, nie chcąc rezygnować z towaru - musiał zapłacić 3 razy za przesyłkę (w obydwie strony i z powrotem!) i długo czekać, aż wreszcie dotrze do niego.
Wniosek: Unikać przesyłek kurierskich i zamawiać do paczkomatu, gdy tylko się da! -
~Daniel / 2023-03-01 09:53
Fatalna firma. Kurierzy bezczelni nie polecam. Szkoda nerwów stres i nigdzie nie pomogą . Nie ma z kim rozmawiać . Mam nadzieję że rynek załatwi sprawę i ta forma zniknie na zawsze. Tymczasem ostrzegam firmy współpracujące z nimi pewnie nie ja jeden o tym jak olewają klient.
Nie kupuje jak kurier z InPost.ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe największy to podejście i kłamstwa kurierów. Bezczelność -
~Oleksandr / 2023-02-28 21:54
Paczka numer 520123013083542000283856 Zamówiłem paczkę z Chin, zwrócili, chociaż zmieniłem adres dostawy w aplikacji, czekam i czekam, ale patrzę na status, a status to już „Zwrot do nadawcy” ZaletyPaczka została skradzionaWadyPaczka została skradziona -
~Britta1 / 2023-02-28 15:15
Kurier nie przyjechał z przesyłką,choć czekałam pod drzwiami od rana,po czym dostałam informację,że nie dostarczono bo rzekomo nie było mnie w domu. Kontakt z kurierem żaden,nie odbiera tel. Zrobiono zwrot do nadawcy,reklamację moją oraz nadawcy zignorowano.Nie polecam żadnych usług tej firmy, lekceważą klienta i biorą pieniądze za niedostarczenie przesyłki. Czuję się oszukana. W mojej opinii najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia -
~Aga / 2023-02-28 12:34
Ja mam taką sytuację, przesyłka została skierowana do sklepu z powodu braku miejsca w paczkomacie, sklep czynny do 18-tej,nie odebrałam,potem przekierowana do pierwotnego paczkomatu. Z racji wyjazdu przedłużyłam za opłatą pobyt paczki w skrytce. Ide odebrać i nie mogę - skrytka uszkodzona. Dzwonię na infolinię,kurier ma przełożyć do sprawnej skrytki,po południu informacja że nie odebrana przesyłka i wraca do nadawcy. Do tej pory cisza, już drugi dzień a tu ani paczki w paczkomacie,ani nie wraca do nadawcy. ZaletyBrakWadyOpóźnienia w dostarczeniu -
~Kamil / 2023-02-27 16:41
Nie są dotrzymywane terminy dostaw a kultura kuriera zostawia wiele do życzenia -
~Jarek / 2023-02-27 15:39
Paczka zginęła a o zwrocie kosztów mogę zapomnieć -
-
~Animowa osoba / 2023-02-27 14:28
Dzień dobry ja dzisiaj miałam taką sytuację że dostałam powiadomienie od in spot że nie zastał mnie kurier w domu a jestem cały dzień w domu zadzwoniłam do kuriera a kurier że z takiej a takiej miejscowości miałem dalej to pani że może jutro będę w okolicach podłość nie zna granic jak z tej miejscowości znów nie jest tak daleko to prezent i zależało mi na czasie ale niestety nigdy nie miałam problemów z tą firmą in spot a do dziś masakra jakaś ???????????? ZaletyNie mam zaletWadyNie dotarła na dzisiaj choć miała dojść ze niby mnie nie ma w domu jak bylam i że nie przyjedzie bo trochę dalej mieszkam że spacjalnie nie będzie jechał ???????????? -
~Hanna / 2023-02-27 11:57
Po raz kolejny otrzymuję informacje sms że przy odbiorze mogę zapłacić blikiem lub kartą a kurier się tłumaczy że nie ma terminala więc płatność tylko gotówką lub blikiem...nie płacę blikiem...a gotówkę jestem zmuszona pożyczyć od pracowników aby móc odebrać paczkę z art.do podologii bo mam zabiegi..masakra.. -
~M / 2023-02-27 10:20
Polecam, nigdy się nie zawiodłam. Paczki docierają zawsze o czasie i w bardzo dobrym stanie. ZaletySzybko i sprawnie, zawsze o czasie, kurier dzwoni, dużo paczkomatów, kurierzy mili -
~Maciej / 2023-02-26 13:56
Niestety, ale Inpost sukcesywnie od miesięcy obniża standardy obsługi: zniszczone paczki z odrzuconymi reklamacjami (zrzucają winę na złe pakowanie). Opóźnione dostawy - czekam na paczkę już 4 dni. Widocznie Pan Prezes przerzucił się juz całkowicie na bycie celebrytą, zamiast pilnować firmy. Zaletyaktualnie niestety nie widzę.WadyUbezpieczenie to fikcja!!!!!! nigdy nie zobaczycie pieniędzy za zniszczony towar!!! -
~Marlena / 2023-02-26 02:13
Tym razem wielki negatyw. Paczki miały trafić do paczkomatu CLS01M w piątek ,do dnia dzisiejszego leżą sobie na sortowni i nikt z tym nic nie zrobił . Dwa razy monitowałam przed południem w piątek u konsultantki , aby te paczki były pilnie dostarczone, gdyż miały status 24 h Allegro smart. Zapewniono mnie ,że dotrą na czas, nic bardziej mylnego.Wczoraj ponownie monitowałam u konsultanta i dowiaduję się , że paczki dotrą po niedzieli. Miałam ogromną nadzieję ,że z nowym rokiem, nie będę musiała codziennie przepychać paczek ,no i klops !Konsultanci jak zwykle zero profesjonalizmu , brak kwalifikacji, wiecznie ta sama śpiewka, że nic nie może zrobić, gdyż do późnych godzin wieczornych mogą paczki dotrzeć. Po co oni tam siedzą i pobierają pieniądze ,skoro bot powie to samo. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu i standaryzacji -
~Mariusz / 2023-02-25 07:19
Złoto w obecnych czasach. Paczki w Krakowie dostarcza wiele, wiele firm , których najlepiej działa InPost. W sumie paczkomaty i kurier dziala tak samo dobrze. Przyzwoicie. Dzwonią zawsze. Zostawią paczkę u sąsiada czy w sklepie jak trzeba. Bezproblemowi. W tych czasach to złoto. Jedyni kurierzy z którymi nie ma obecnie problemów to inpost, kurierzy z poczty ( o dziwo) i DHL. Zalety- paczkomaty
- kurier dzwoni
- zawsze zgodnie z określanym czasem
- szybko i sprawnieWady- czasem wrzucą w nie ten paczkomat, jo zapełniony -
~hani / 2023-02-24 20:48
Jestem strasznie zawiedziona, wkurzona to bardzo delikatne słowo.Zrobilam zakup na prezent, nadawca postarał się bardzo szybciutko, natomiast kurierzy przez dwa dni nie dostarczyli mi przesyłki, byli w paczkomacie i nie zostawili bo nie zmieściła się do paczkomatu, nie zadzwonił do mnie choć byłam w domu 100metrow od paczkomatu, poprosił pòzniej o adres dostawy, wysłałam dwa adresy.
Nikt pod ten adres nie dostarczył i nie zadzwonił, następnego dnia znòw powtòrka tak samo.W śledzeniu przesyłki jest gotowa do odbioru, ale gdzie nie wiem, dzwoniłam na infolinię pani twierdzi, że nie wie co z moją przesyłka, nie potrafi mi wskazać miejsca opłaconej przesyłki.Czyli prezent nie dotarł, z imprezy nici.Pani twierdz, że to ja mam szukać u nadawcy, istny cyrk tylko dla mnie wcale nie śmieszny.Będę odradzać wspòłpracy z tą firmą.
Co za ludzi przyjmują na kurieròw, że nie potrafią przekazać przesyłki z nr telefonu i adresem 100 metròw od paczkomatu.
-
~didi / 2023-02-24 20:07
Ja nie miałam z nimi problemów. Ale najczęściej korzystam z wariantu paczkomatów przez allegro lub innych sprzedawców. Ze zwrotami też nie miałam problemów.
W porównaniu do g*wianego pocztexu to REWELACJA. Zatem jak ktoś miał problem z inPost to niech spróbuje zabawić się z pocztexem :)Zaletyczas dostawy, względnie korzystna cenaWadynie stwierdzono -
-
~Natalia / 2023-02-24 15:50
Złożyłam reklamacje na paczkę która nie została doręczona, dostałam odpowiedz że została doręczona. Nie polecam nie ma możliwości kontaktu telefonicznego. -
~Natalia / 2023-02-24 15:34
Obsługa reklamacji na skrajnie niskim poziomie!!!! Brak informacji i kontaktu.
Nie spotkałam się z taką arogancją w stosunku do klienta. Moja paczka zaginęła i w ciągu 30 dni nie można wskazać co się wydarzyło?ZaletyBrakWadySame wady -
~Dw32ip / 2023-02-24 11:46
Paczki prawie za każdym razem uszkodzone. Nigdy nie spotkałam się z tak aroganckimi kurierami jak w inpost… Nie dzwonią, zostawiają paczki na deszczu, bez informowania ???? gdyby nie to że weszłam na stronę i zobaczyłam że paczka doręczona, to nie domysliłabym się gdzie mógł ją zostawić. Bardzo nie mili naprawdę ???? jaśnie książę nie chciał przyjąć 2 złote w grosikach bo nie chciało mu się liczyć. Takie sytuacje również nie powinny mieć miejsca ZaletyJa nie widzę żadnych -
~xxx / 2023-02-24 11:17
Zabezpieczasz paczkę kilkukrotnie owijając zawartość folią bąbelkową, na pudełku z każdej strony naklejasz kartki ostrzegające aby ostrożnie obchodzić się z paczką, ubezpieczasz paczkę.... a inpost uszkadza zawartość paczki i odrzuca reklamację - dlaczego? bo nie posiadasz zdjęć z procesu pakowania i nie masz jak udowodnić że towar był dobrze zabezpieczony... Ludzie? kto robi zdjęcia z procesu pakowania paczek??? Jeśli tego wymagacie, to informujcie o tym zanim ktoś nada paczkę....I po co jest ubezpieczenie paczki??? przed czym chroni nadawcę?
strona 84 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »