Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8212 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Denys / 2020-05-09 00:59
    Ocena: 2.33 / 5
    PŁATNOŚĆ ZAKOŃCZONA
    3 maja 2020, 15:09

    Kupiłem CEWKA SANDEN PEUGEOT 3 maja. Minął tydzień, nadal nie otrzymałem zamówienia

    Oczekuje
    4 2020, 15:17
    W drodze
    5 2020, 14:57
    U kuriera
    6 2020, 07:08

    Dzekuje InPost
  • ~Diablo / 2022-09-29 15:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 dni czekam na paczkę nikt nic nie wie każą czekać samemu trzeba wszędzie dzwonić porazka
  • ~Diana / 2022-04-25 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma mnie rozczarowala, dostalam otwarta paczke i bez jednej koszulki.
  • ~Direk / 2021-09-16 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Przyszła mi dzisiaj paczka. Szklana lampka. Nie dosyć, że ktoś ją sobie otworzył to jeszcze była rozbita. Temu gościowi, który to zrobił życzę beznadziejnego dnia w pracy i żeby za każdym razem jak sam coś zamówi to dostawał łagodnie mówiąc zepsute. Nie szanujecie ani czyjejś pracy ani swojej i czyjejś rzeczy. Nie pozdrawiam
  • ~Dominika / 2021-05-28 13:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier ukradł mi pieniądze i ani kasy ani przesyłki nie otrzymałam a na drugi dzień przywiozl mi paczkę uszkodzona mocno dziurawą
    ZaletySzybko dostarczona
    WadyDziurawa paczka
  • ~Doti / 2021-11-26 20:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Tak jak byłam do tej pory zadowolona tak od dziś nie polecam!! Zero SMS czy telefonu. Paczka została mi położona na wicieraczke na klatce schodowej. Mógł ją sobie kazdy wziąść.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu od kuriera o przybyciu z paczką.
  • ~Duabeł / 2022-04-15 17:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety w obecnym czasie inpost nie wysyła już powiadomień SMS skutkiem czego człowiek nie wie kiedy nadejdzie przesyłka? Chyba, że non stop zagłada w aplikacje. Gorzej jak niewiadomo jakim kurierem paczka została nadana? Kolejny raz przesyłka wraca do nadawcy. Nie da się jej przedłużyć w paczkomacie. Firma jest monopolistą na rynku i robi sobie co chce…
    WadyBeak możliwości załatwienia prostych spraw, brak profesjonalnej obsługi
  • ~E. Ona / 2021-01-05 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłam paczkę kurier nawet nie wszedł do domu tylko stał i czekał nie wiem na co aż wkoncu zaznaczył awizo zadzwoniłam na infolinię opisując sytuację złożyli skargę po czym następnego dnia nie było nawet próby doręczenia więc znowu dzwoniłam na infolinię już bardzo wkurzona więc z łaski na 3 dzień dostałam paczkę i tym razem wyszłam bo kurier nie patrzył chyba na nr mieszkania i pukał do sąsiadki
    ZaletyBrak
    WadyNiby szybsza dostawa a kurier bo wielkich prośbach dopiero doręcza paczkę
    Nie wchodzą do bloku tylko pod zaznaczają owizo porażka
  • ~Edba / 2022-04-06 20:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia to jakiś żart.
    Kurierzy pracują chyba za karę.
    Brak profesjonalizm. Olewka klienta.






  • ~Edi / 2022-12-14 22:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz kolejny paczka została przekierowana do innego paczkomatu bez żadnej informacji ze strony Inpostu. Dopiero pod paczkomatem okazało się, że paczka jest gdzieś indziej. Jest to już kolejny raz.
  • ~Eidos71 / 2022-05-17 21:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka zagubiona przez kuriera InPost - prawdopodobnie trafiła do innej skrytki, gdyż ta włąściwa, wskazana przez aplikację, okazała się pusta. Piszę "prawdopodobnie", gdyż InPost wypina się na wyjaśnienie okoliczności zaginięcia przesyłki i jej odzyskania, lub zwrotu jej wartości. Żądają ode mnie oświadczenia, pochodzącego od sprzedawcy towaru/nadawcy przesyłki mimo, że zaginiona przesyłka zawierała zakupiony i opłacony przeze mnie towar - przesłałem do InPost fakturę potwierdzającą zakup i opłacenie towaru. Dotychczas miałem dobre zdanie o InPost - po opisanym, olewatorskim podejściu tej firmy zminimalizuję korzystanie z ich wątpliwej jakości usług... Generalnie InPost - dno i metr mułu.
    ZaletyObecnie brak
    WadyBrak profesjonalizmu, nie przyznawanie się do błędów, całkowita niechęć do wyjaśniania zaginięć przesyłek w procesie doręczenia.
  • ~ejwak / 2020-01-16 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z uslug inpost od poczatku powstania paczkomatow. Do dnia dzisiejszego bylo bez uwag, wszystko ok. W dniu dzisiejszym udalam sie do paczkomatu po moja przesylke i... po wklepaniu kodu otwarla sie skrzynka, a w srodku moja paczuszka, ograbiona przez zlodzieja, rozciete opakowanie ostrym narzedziem, a w srodku brak zakupionego towaru, mialy byc 2 szt, byla 1. zadzwonilam do sprzedawcy, wyslalam zdjecia z opisem zdarzenia. Zadzwonilam do inpost z prosba o interwencje, w koncu wiedza kto w danym dniu rozwozi paczki na tym terenie. poradzono mi abym udala sie do oddzialu inpost oddalonego od mojego miejsca zamieszkania ok 70 km. tam pracownik inpost ma sporzadzic protokol, ktorego ja nie moge napisac. moge zlozyc reklamacje, ktora ma mniejsze szanse na jakakolwiek reakcje zestr inpost. Krotko mowiac, kurier inpost okradl moja przesylke.
    Wadyprzesylka bezczelnie rozcieta i okradziona
  • ~Elastyna / 2021-05-05 11:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi można poznać, gdy pojawią się problemy z przesyłką. InPost reklamuje, że można nadawać bez drukowania etykiety. Oczywiście można, ale można też się spodziewać, że przesyłka nie dojdzie, albo dojdzie coś innego, czyli przesyłka innej osoby. W sytuacji zagubienie przesyłki InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie nie ma żadnego kontaktu. Trzeba cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś znajdzie, a może nie znajdzie. NIE WYSYŁAJCIE BEZ ETYKIET. LEPIEJ SKORZYSTAĆ Z INNEJ FIRMY KURIERSKIEJ.
  • ~elf / 2022-06-24 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy nie było problemów - a teraz - 6 dni po 3 razy dziennie -dzwonię proszę - i nic - nie mogę odebrać paczki
    Zaletybrak:(
    Wadysłaby kontakt
  • ~Elli / 2023-03-21 21:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna firma. Moja paczka wysłana na dane mojej mamy, bo ja nie mieszkam w Polsce. W dzień dostawy moja mama czekała na kuriera, którego nie było a podczas sprawdzania czasu dostawy wyświetlała się wiadomość, że paczka dostarczona. Zadzwoniłam na infolinię, wyjaśniłam sytuację, odpowiedziałam na pytania po czym usłyszałam, że nie mogą mi pomóc ponieważ paczka nie jest moja. Idioci!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Elt / 2023-01-30 20:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Uszkodzona przesyłka. Stwierdziła szanowna Pani, iż gra za 20zł była słabo spakowana w kopercie bombelkowej i to nic, że ktoś na nią ewidentnie nadepną w transporcie. Spławiła Pani klienta.
    WadyDział reklamacji
  • ~Emer / 2020-11-09 10:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawsze byłem zadowolony z InPost do dziś. Czekam na bardzo mi potrzebną część do samochodu, sprzedawca nadał ją w czwartek teraz jest poniedziałek sprawdzam status przesyłki a ona jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Paczki dostarczane niby w dwa dni a ja czekam 4 dni na to by przynajmniej ją odebrał z paczkomatu. Masakra. Będzie tydzień nim dostanę paczkę jak nie więcej gdyż zbliża się 11 listopada i znów się opóźni, a samochód który potrzebny stoi rozebrany ????
    ZaletyKiedyś były
    WadyNiewywiązywanie się z terminu dostawy, trzeba przejść na pocztę lub paczka w ruchu
  • ~Eryk / 2020-09-25 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Co z tego, że dostawa może i przebiega szybko. Jeśli zamiast oczekiwanej przesyłki w której ma się znajdować telefon, znajduje się puste pudełko. Moim zdaniem ktoś pracujący w firmie jest oszustem albo po prostu złodziejem.
  • ~ewa / 2021-03-11 08:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Ordynarne zachowanie się kuriera wprawiło mnie wczoraj w osłupienie. W sumie kilka zwrotów przesyłek..
    Pommylić się może każdy, zwłaszcza teraz... Ale dlaczego jeden kurier może być miły, drugi stoi daleko za progiem i warczy nie pozwalając sprawdzić skąd paczka.. O sprawdzeniu zawartości mowy nie ma.. (? !‼️)
  • ~Ewa / 2021-06-18 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usług inpost jak byk podchodząc do inpost jest nadaj paczkę czyli ręcznie zawsze paczki szły a dzwoniąc wczoraj pani tłumaczy z inpost ze ręcznie tylko wysyłki mobilne a w reklamie co innego jedynie tylko jedna pani jest tam kumata i przez przypadek mam jej numer jak dzwoniła z inpost czy to moja paczka wyjaśniłam jej sytuacje i powiedziała ze jak są nadane numery na paczce to kurier musi ja zabrać mi to lata czy zarobi inpost czy poczta skoro im się na skaner nie chce wklepać numerów przesyłki
    ZaletyZadnw
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12786
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8212
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7802
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4158
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2488
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167