strona 81 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
-
~Anna / 2021-06-29 15:37Ocena: 2.33 / 5
Przesyłkoa pozostawiona w paczkomacie, wciśnięta na siłe ledwie ją wyjełam i przy wyciąganiu ze skrytki została uszkodzona. Kto winien a może została już uszkodzona przy wkładaniu na siłe ? tego nie wie nikt!!!!!! -
-
~anna / 2021-08-23 08:37Ocena: 2.33 / 5
Nie dostałam informacji, ze paczka jest już w paczkomacie przez co właśnie wraca do nadawcy, kontakt z obsługa klienta to jedynie „dziękuje za oczekiwanie przepraszam za wyniki” i jak to pięknie ujmują „paczka jest w procesie nie możemy nic zrobić” ogółem zlewające podejście do klienta i wyuczone teksty niczym politycy, mówić ale nic nie przekazać. Zapytałam czy można sprawdzić czy SMS z inf o doręczonej przesyłce zostal wysłany „tak już sprawdzam...(chwila ciszy) niestety nie mogę udzielić tej informacji” poje**lo się bo myślą ze są jedyni na rynku. ZaletybrakWadyzlewające podejście do sprawy, brak pomocy w obsłudze klienta, kobieta mówi jak katarynka byleby szybko zakończyć rozmowę, -
~Anna / 2022-12-28 11:43Ocena: 2.33 / 5
Banda żałosnych niekompetentnych pajaców i oszustów ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Anna / 2023-02-18 16:00Ocena: 2.33 / 5
Ludzie ileż można czekać na paczkę opóźnienia macie zacznijcie się ogarniać bo za to za pobranie nie powinniście złotówki dostać ZaletyCzas dostawyWadyCzas dostawy -
~Anna / 2023-03-03 17:22Ocena: 2.33 / 5
Standal,2 paczki w paczkomacie według podanego adresu,a 1 paczkę włożono do paczkomatu oddalonego ponad 6 km,na peryferiach miasta,koszt dojazdu taxi 56zl. Nie po to zamawiam na konkretny paczkomat,żeby ktoś wrzucał paczkę gdzie mu pasuje. Jestem po operacji kolana a drugie do operacji,zostałam przez impost narażona na koszty przewyzszajace zawartość paczki. -
~Anna / 2023-03-24 17:41Ocena: 2.33 / 5
Zawsze korzystałam z usług inpostu. Nigdy się nie zawiodłam. Szybko, wygodnie, blisko. Jednak ostatnia sytuacja skutecznie odstraszyła mnie od firmy i od traktowania klienta. Chciałam nadać paczkę. Zwracałam zakupiony towar do sklepu z powodu niewłaściwego rozmiaru. Zeskanowałam kod QR, paczkę umieściłam w otwartej skrytce. Wszystko przebiegło jak zazwyczaj przy nadawaniu paczki. Paczkę nadawałam późno wieczorem. Rano zorientowałam się, że w aplikacji cały czas widnieje informacja o możliwości nadania przesyłki. Od razu zadzwoniłam na infolinie. Podałam wszystkie, szczegółowe informacje na temat przesyłki. Konsultant kazał czekać aż kurier przeszuka paczkomat i poinformował mnie o dalszym kontakcie. Minęły dwa dni. Firma nie potrafi sama się ze mną skontaktować i poinformować o paczce. Kompletne lekceważenie klienta w sytuacji gdy winny jest tutaj inpost!!! Gdyby nie moje natręctwo i ciągłe telefony na infolinie nie miałabym pojęcia co się dzieje z moją paczką. Status w aplikacji ciągle nie jest zmieniony, a paczka jest weryfikowana od 10 godzin. Najwyraźniej firma jest na tyle bogata, że woli zwracać koszta zawartości paczki. Bo problemem było po prostu otwarcie skrytki żebym mogła wyjąc swoja paczkę. ZaletyBrak -
~Anonim / 2021-02-03 16:09Ocena: 2.33 / 5
Dotychczas nie miałam powodów do narzekań, jednak ostatnimi czasy jakość usług się bardzo pogorszyła. Dostaję powiadomienia, że paczki zostały przekazane do doręczenia, dni mijają, a kuriera nie widać. Awizo też nie zostawione.
Żenada.WadyPaczki nie dochodzą -
~Anonimka89 / 2023-05-26 15:28Ocena: 2.33 / 5
Inpost jedna wielka porażka. Nie szanują ani klientów ani paczek. Nigdy nic nie dzieje się z ich winy, wszystko jest winą klienta. ZaletyCzas wysyłkiWadyWszystko !!!! -
-
~Arek / 2020-07-08 19:33Ocena: 2.33 / 5
Firma kurierska dostarcza tylko w godzinach rannych. Jak chciałem się umówić później to nie miał czasu bo musiał odbierać przesyłki. Przekierowanie na paczkomat też nie można było wykonać. Paczka wróciła do nadawcy -
~Arek / 2021-12-15 09:52Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy i ostatni raz korzystam z tego ścierwa ,wazna przesyłka i co?paczkomat sie zesrał,masakra !!! ZaletyŻadnaWadyAwaryjność -
~Arek / 2025-11-12 12:32Ocena: 2.33 / 5
Dno, Dostaje zniszczone paczki, często otwarte. Dzisiaj wydana do doręczenia paczka pojechała spowrotem do centrum logistycznego. -
~artek650 / 2020-04-03 22:46Ocena: 2.33 / 5
Z winy InPostu przesyłka trafiła do nie właściwego paczkomatu. Następnie stwierdzili że skoro przesyłka nie została odebrana to należy ją zwrócić do nadawcy. Przesyłka z Chin,czekałem na nią 2 miesiące i po reklamacji informują mnie żebym jeszcze raz zamówił towar u nadawcy. A rozmawiałem z infolinia dosłownie godzinę po wystąpieniu problemu i powiedzieli mi że mogę złożyć reklamacje. Złożyłem i trwało to dwa tygodnie.. Prosta zasada jak popełniłeś błąd to za niego zapłać. ZaletyŻadneWadyMaja klienta w nosie -
~Artur / 2021-04-07 14:27Ocena: 2.33 / 5
Zamówiłem 2 paczki od różnych sprzedawców.
Kurier notorycznie wsadza paczkę do innego paczkomatu bo nie ma w moim miejsca. Druga paczkę wsadza do paczkomatu do którego zamówiłem. Nie działa multiskrzynka. Teraz muszę jeździć po mieście do dwóch paczkomatów.ZaletySzybkośćWadySame -
~Artur / 2022-12-01 17:55Ocena: 2.33 / 5
Paczki przychodzą pootwierane i wybrakowane a reklamacje są odrzucane ZaletySzybki czas dostawyWadyPaczki są okradanie -
~Artur / 2023-01-18 15:23Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka dostarczona na nie ten adres przez kuriera InPost ale firma twierdzi że wszystko ok mimo zgłaszanej reklamacji. Normalnie tragedia omijajcie z daleka .Nabijanie klientów w balona.Nie polecam nikomu WadyBrak szacunku do klienta -
~Asha / 2021-03-26 15:33Ocena: 2.33 / 5
Tak chamskiego kuriera jeszcze nigdy w zyciu nie spotkałam. Nie polecam!! WadyGlupie i nie miłe odzywki kuriera -
-
~Asia / 2020-04-17 12:05Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam, dostawa zazwyczaj trwa bardzo długo, paczka w sortowni leży około 3 dni czyli czas dostawy ponad tydzień. Jeśli zależy Ci na szybkim dostaniu paczki nie polecam Inpostu. -
~Asia / 2020-12-11 11:33Ocena: 2.33 / 5
Nadałam 10 paczek jedna po drugiej w tym samym paczkomacie. 1 zaginęła, na infolini wielokrotnie zapewniano mnie ,że wina leży po ich stronie ponieważ zarejestrowano nadanie na drugim końcu Polski. Paczkomaty przeszukane, paczki nie ma a reklamacja nieuwzględniona - według InPost wina leży po mojej stronie bo źle nadałam paczkę. Pytam jakim cudem? Zostałam bez paczki i pieniędzy. Monitoring i zapis rozmów na infolini udostępniają tylko na żądanie policji. Paranoja ZaletyCena przesyłkiWadyObsługa klienta -
~Astralius / 2020-12-11 11:19Ocena: 2.33 / 5
Korzystam z paczkomatów InPosta od dłuższego czasu, i jestem bardzo zadowolony z możliwości jakie to daje.
Jestem jednak wstrząśnięty kulturą pracy kurierów, którzy pracują w tej firmie! Dwie sytuacje ostatnio:
1. Żona czekała na paczkę, która miała już 2-dniowe opóźnienie, a była nam potrzebna na ten dzień (prezent dla znajomych). Chcieliśmy podejechać po paczkę bezpośednio do kuriera. Zadzwoniliśmy, umówiliśmy się, że jak będziemy wyjeżdżać to zadzwonimy ponownie. Dzwoniliśmy chyba ze 100 razy, a kurier olał nas ciepłym strumieniem..
2. Wysłałem paczkę paczkomatem. Paczka miała na sobie aktualną etykietę oraz jedną starą etykietę na paczkę sprzed pół roku (data była widoczna na etykiecie), adresowaną na nasz adres, której status od dawna jest "Dostarczona". Kurier ponownie zeskanował starą etykietę i dostarczył paczkę pod zły adres. Efekt? 4 dni opóźnienia i paczka dostarczona przez uśmiechniętego ukraińskiego imigranta z powrotem na nasz adres, oraz strata 12 zł. Reklamacja?? Zapomnij! Równie uśmiechnięta i miła Pani na infolinii po pół h czekania powiedziała, że z uwagi na dwie etykiety reklamacji nie można uwgzlędnić. A "nowoczesny" system InPostu nie wykrył, że mądry inaczej kurier skanuje etykietę już dostarczonej paczki.. Paczka oczami adresata jest teraz "W drodze" a w rzeczywistości jest u nas i czeka na ponowne opłacenie.
Widać że firma oszczędza na pracownikach, a system informatyczny niestety nie we wszystkich przypadkach zastępuje mózg...ZaletyWygodne nadawanie i odbiór paczek.WadyNiekompetentni kurierzy.
Bezczelna obsługa infolinii.
Dziurawy system obsługi paczek. -
~Asza / 2021-08-20 18:54Ocena: 2.33 / 5
In post poinformował o umieszczeniu dwóch paczek w skrytce zbiorczej. Po otwarciu okazało się,że jest tylko jedna paczka. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony, złożona reklamacja. In post nie widzi jednak nieprawidłowości, ponieważ kod został użyty, co równa się z otrzymaniem przesyłki, której realnie w skrytce nie było.
Wstyd dla firmy za takie rozpatrzenie reklamacji, zwłaszcza że kwota nie była wysoka (60zł).
Nie polecam! Firma nie godna zaufania, a pracownicy biura obsługi nie odnoszą się do problemu zagubienia paczki, tylko zasłaniają się zużyciem kodu odbioru ( pomimo rzekomego sprawdzenia monitoringu).
strona 81 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
