strona 81 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
-
~Kipi / 2023-04-08 11:50
Jak zawsze na czas i to przed świetami polecam najlepi -
-
~Marcin / 2023-04-08 08:45
Masakra za co oni pieniądze biorą paczka przez osobę wysłana w środę 5.04.bym ją miał na piątek 7.04 przed świętami wielkanocnymi. Paczka prezent i dupa,paczka dopiero odebrana przez kuriera w piątek infolinia milczy żenada za co te wieśniaki pieniądze biorą pytam się. Nie polecam i wszystkim będę odradzał. I prezentu na święta brak. ZaletyBrakWadyWielkie. Dostawa nie w terminie. -
~Maria / 2023-04-08 04:50
Jeżeli chodzi o całą usługę nie mam żadnych zaastrzeżeń.
Mam jedno najważniejsze pytanie w kwestii
Układu wkładania paczek do paczkomatu.
Dlaczego największe zarazem w większości najcięższe paczki czyli C są na najwyższym poziomie w całym paczkomacie zamiast na najniższym?
Czy projektant tych paczkomatów korzysta codziennie z paczkomatu i codziennie wkłada paczki do komór C.? Życzę mu nie bicepsów. Bo w tym wypadku skończyło się na porozrywanych ścięgnach ramionowych. Bo szarpanie i nadawan8e ciężkich paczek do komór C tą przypadłośc chorobową spowodowało. Teraz czeka leczenie, ktore wymaga dużo czasu i nie wolno jest wkladać ciężkich paczek do komor C. Jeszcze raz pytam dlaczego są umiejscowione na samej górze w paczkomatach zamiast na samym dole?ZaletyPoza tym wszystko jest okWadyWady nie dotyczą obsługi.
Dotyczą tylko ukladu komór w paczkomatach -
~Sławomir / 2023-04-07 17:16
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zniszczyli przesyłkę która była tak zapakowaną że czołg mógł po niej przejechać ale pseudo firma przewozowa zniszczyła twierdząc że źle zapoznałem się z regulaminem. Porażka kończymy z żoną współpracę z niekompetentnym przewoźnikiem i Wam kochani radzę zrobić to samo póki Wam nic nie zniszczyli. ZaletyBrakWadyCałkowity brak profesjonalizmu i dbałości o klienta -
~PWE / 2023-04-07 10:51
Kurier InPost to Pan i wladca jak mu nie pasuje to klient odmówił przyjęcia i nie musi doręczać to jest konkretny moj przypadek reklamacje tez nic nie pomogła absolutnie nie polecam unikać dostaw
Kurierskich InPostZaletyBrakWadyRobią co chca -
~Robert / 2023-04-07 10:43
Pobrali za jedna paczkę dwa razy 1270 złoty i nie chcą zwrócić. Oszuści uważać na nich -
~Janka / 2023-04-06 21:55
Po latach dobrych doświadczeń przyszła porażka - w wałbrzyskim oddziale ktoś okradł paczkę. Produkty po złożeniu reklamacji zostały znalezione i odesłane do mnie bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin w cieniutkiej kopercie, w której opakowania uległy totalnemu zniszczeniu. Obsługa klienta na poziomie 0. -
~dzulaj / 2023-04-06 16:29
Nie mogę otworzyć skrytki z paczką już 3 dni... Rozmowa z panią na infolinii w niczym nie pomogła, pomimo że już 2 raz dzwonię. Ostatni raz zamawiam paczkę do paczkomatu InPost. Nie polecam tej firmy. -
-
~platoshka / 2023-04-06 16:17
Mam dobre doświadczenie z tą firmą. Nie odebrałam jednej paczki z multiskrynki, opamiętałam się dopiero po dwóch dniach, zadzwoniłam na infolinię i już następnego dnia paczka znów czekała na mnie w paczkomacie. Polecam -
~Wiesław Dudek / 2023-04-06 15:00
Pań Rafał Brzoska właściciel InPost miliarder kreuje się na wielkiego darczyńcę Ukrainy a Polaków okrada tak morzna twierdzić ponieważ niech wam coś zginie ,lub zostanie zniszczone to InPost wam tego nie zwróci, tylko złodziej ma czas na reklamację 30 dni,a warunki są taki że trzeba udowodnić i dostarczyć oświadczenie że towar sprzedający wysłał,a który sprzedający chce pisać oświadczenie że towar wysłał,ja udowodniłem że kurier InPost zniszczył mój zakupiony towar to jest pilarkę do drzewa i co ano nic InPost potrzebuje żeby chińczyk wysłał oświadczenie że pilarka wysłał ,zrobiłem zdjęcia połamanej pilarki i wysłałem do InPost a oni swoje nie będę robił z siebie wariata i pisał do Chin i tak się zostaję miliarderem zero odpowiedzialności ,niech InPost zacznie ubezpieczać samochody i nie płacić odszkodowań a Pan Brzoska będzie miał więcej kasy i szpanował darczyńcę. -
~Marti / 2023-04-06 12:21
Niestety po raz kolejny musialam zmagac sie z paczka na samej gorze!
Nie kazdy jest wysoki a rzucaja te paczki tak daleko jest ciezko wyjac.
Aktualnie jestem w ciazy i dwa razy trudniej jest w takim stanie wyjac paczke !ZaletySzybka dostawaWadyWrzucanie paczki byle jak -
~Lesio / 2023-04-05 20:54
Dziady zagubili paczkę i trudno odzyskać odszkodowanie bo absurdalne załączniki zrządają dosyłać. Sprawa trafią na sprawę cywilną. ZaletyBrak -
~Borysek / 2023-04-05 20:27
Nie na czas dostawa albo po 22.00. Dziadowska firma i nie idzie reklamacji skladac ...nie ma z kim gadać...tragedia -
~Magdalena / 2023-04-05 19:36
Najgorsze g.... Z jakim się spotkałam. Robią co chcą kiedy chcą, infolinia kłamie, każdy mówi co innego byle by zamydlić oczy. ZaletyŻadnychWadyKażda z możliwych.... -
~Damiann / 2023-04-05 13:24
Paczkomaty byly/są zadowalajace, ale kurier bezposredni dramat!
W dni doreczenia nikt sie nie pojawil na adresie, nastepny dzien spedzilem na infoliniach miala byc ponowna proba doreczenia nie nastała
Nie przekieruja na paczkomat
Nie moge udac sie do kierowcy po paczke
Nie udam sie do oddzialu bo jest niedostepny do petentow
Dostaje nr do kuriera ktorego w pierwszy dzien dostawy jak i dzisiaj (2 dni pozniej) obdzwaniam i nic! Na infolini zacieta plyta i zero konkretow. Podaja nr do kuriera z ktorym nie ma ZADNEGO kontaktu. Dzwonie dzisiaj juz od 5 godzin i nic.ZaletyBrakWadyZmarnowany czas, frustracja, brak konkretów, zerowy kontakt z kurierem, nieudolna infolinia, bałagan -
~TO / 2023-04-05 13:14
Przy 2 dniowej dostawie 2 dni opóźnienia 100% opóźnienia przy często praktykowanym magazynowaniu na obrzeżach miast (Gdansk - dojazd samochodem ). Przy wysiłkach uszkodzone automaty i info ze najbliższy za 10km , ale opłata wniesiona i trzeba jechać (Mikoszewo ). Allegro , Orlen , Pocztex dużo szybsze . WadyDuże opóźnienia 100% -
-
~Bez przesyłki / 2023-04-05 08:50
Firma zupełnie nie potrafi lub nie chce rozwiązywać problematycznych spraw np. w przypadku zagubienia przesyłki. Konsultanci tylko rejestrują zgłoszenie, ale w niczymnie pomagają. Na prośbę o kontakt z kurierem aby przeszukał paczkomat i poszukał paczki - odpowiada nie ma możliwości kontaktu. Na prośbę o kontakt z działem reklamacji znowu odpowiedź - nie ma możliwości kontaktu. Można tylko wypełniać kolejne formularze reklamacyjne, na które po wielu dniach dostaje się jakąś ogólnikową odpowiedź bez znaczenia. Kiedyś po kilku dniach zgłaszania zaginiecia przesyłki udało mi się zdobyć telefon do kuriera i okazało się, że on w ogóle nie wiedział, że ma szukać paczki w paczkomacie! Ten cały dział reklamacji i obsługi klienta to jakaś wielka prowizorka a w przypadku zagubienia paczki niech się klient martwi. Zaletydopóki nie ma problemów z przesyłkami dochodzą szybkoWadyFirma nie przyjmuje, że ich paczkomaty czy kurierzy mogą sprawiać problemy. Konsultanci nie mają możliwości pomocy, powtarzają tylko jak katyrynki procedury. W przypadku zaginięcia przesyłki - strata po stronie nadawcy. -
~Damian / 2023-04-04 18:55
Korzystalem z paczkomatow. Normalnie, w czas. Bez zwloki po wydaniu do doreczenia.
Pierwszy raz wzialem kuriera bezposrednio. Dramat. Pierw czlowiek w ogole sie nie pojawil na adresie dodajac ze "niedoreczona". Dzwonilem godzinami (udostepniony nr do kuriera), bez skutku. Po co? Przesylka do szpitala, konkretny oddzial, wszystkie info bylo podane. Wiszenie na infolini, ponowna proba kolejnego dnia. Paczka po nieudanym doreczeniu jest w takim razie na miejscu.
Caly kolejny dzien odswiezanie aplikacji/maila, zeby dogadac sprawe i dostac przesylke. 8-10-12-15-18-20, kilka telefonow. Zerowe informacje. Odklepana formulka. Dlaczego paczka ktora od dnia poprzedniego jest na miejscu nie jest przez caly kolejny dzien wydana do doreczenia? Przedemna kolejny, trzeci dzien nerwowosci i uzerania sie. Pierwszy i ostatni raz wzialem cos innego niz paczkomat. A na infolini odklepane formulki. Nie ma info od oddzialu, do oddzialu nie moge podjechac i wziac paczki, nie moge udac sie do kuriera i odebrac paczki. Paczka niewydana wiec nie mam do jakiego kuriera sie odezwac. Do oddzialu (info co z paczkaz czy i kiedy bedzie doreczona) tez sie nie dodzwonisz, bo zamkniete dla petentow. Infolinia? Te same ogolnikowe spiewki.
Zero info, ogaru, związane ręce i czekanie teraz az to wroci do nadawcy, nadawca zwroci srodki, ponowne zamowienie, dostawa, czas, dni a to wszystko przez burdel inpostu.ZaletyBrakWadyCzas, bałagan, brak informacji, brak elastyczności, ogólnikowe odpowiedzi, brak dojechania do adresu, brak komunikacji -
~Kamila / 2023-04-04 18:04
Nie ma żadnej gwiazdki. Ten punkt kurierski nie zasługuje na żadną. Czas na zmianę kurierów. Osobie odbierającej zależy na czasie . Osoby na infolin bezradne odsyłają be żadnych konkretnych informacji. Wybierajcie innych dostawców.nr. Kuriera jakby miał ten sam wybiera inny. +32495687187 ignorancja . Na. Zapytanie o dane kurierskie nie chciał oddać paczki. Wybierajcie innego. Są osoby które szanują pracę. ZaletyŻadne . Porażka. Nr . Telefonu kurieraWadyWszystko. Żadnych pozytywnych opinii -
~Zocha / 2023-04-04 17:44
Kurier nie odbiera telefonów. Odwozi paczkę do punktu głównego. Twierdzi że nikogo nie ma w domu i czeka 20 minut . Ale w domu są osoby które czekają na aprzesylke. Jeśli macie innego kuriera nie wybierajcie tej firmy. Ignorancja i brak odpowiedzi po wielokrotnych próbach dodzwonienia się do kuriera. Tragedia. ZaletyŻadne.
strona 81 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »