Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8211 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-05-25 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczki są rzucane przez płot. Mimo, iż cały dzień jestem w domu, przy wynoszeniu śmieci znajduje paczki w krzakach, zamiast dostać je do rąk. Tragedia.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyRzucanie paczkami
  • ~Ania / 2021-11-20 16:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam niestety składam negatywną opinię ,ponieważ InPost zgubił moją paczkę ,druga przesłał do innej osoby ,po kilkunastu mailach jakie wymieniłam i dużej ilości zdjęć które wysłałam odszkodowania dostałam 20 zł ,nikt z działu nawet nie zapoznał się z korespindencja wartość zaginionej paczki to 75 zł
    ZaletyBlisko paczkomaty
    WadyObsługa reklamacyjną
  • ~Ania / 2023-06-21 17:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nawet nie pofatygował się aby dostarczyć przesyłkę tylko kwitował że brak odbiorcy pod wskazanym adresem. Brak kontaktu telefonicznego gdzie sam nie łaskaw odebrać.wyslalam wiadomości ze dostałam maila o nieodwbraniu przesyłki po raz drugi bo nie ma mnie w domu co jest nie prawdą. I cisza. Między czasie zadzwoniłam na infolinię i pan próbował wyjaśnić zaistniałą sytuację. Wtedy "łaskawy "kurier wrócił i rzucił mi przesyłkę jak psu kość ni dzień dobry ani dowidzenia. Porażka nie polecam i nigdy więcej!!!!!
    WadySame wady
  • ~Animowa osoba / 2023-02-27 14:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry ja dzisiaj miałam taką sytuację że dostałam powiadomienie od in spot że nie zastał mnie kurier w domu a jestem cały dzień w domu zadzwoniłam do kuriera a kurier że z takiej a takiej miejscowości miałem dalej to pani że może jutro będę w okolicach podłość nie zna granic jak z tej miejscowości znów nie jest tak daleko to prezent i zależało mi na czasie ale niestety nigdy nie miałam problemów z tą firmą in spot a do dziś masakra jakaś ????????????
    ZaletyNie mam zalet
    WadyNie dotarła na dzisiaj choć miała dojść ze niby mnie nie ma w domu jak bylam i że nie przyjedzie bo trochę dalej mieszkam że spacjalnie nie będzie jechał ????????????
  • ~Anitka / 2022-07-13 19:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna żenada dodzwonić sie nie można cały czas nikt nie odbiera. Fatalna obsługa klienta
  • ~ANKA / 2021-04-08 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier inpost bardzo nie miło odnosi się do klienta i to już taka sytuacja nie pierwszy raz z nerwami podchodzi bo on nie ma czasu nigdy.
  • ~Anka / 2023-06-30 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Z reguły jestem zadowolona i to bardzo.. Ale... nowa praktyka?
    Nie dostałam sms-a informującego o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. Dostałam dopiero drugiego sms-a o 22:30 z informacją, że odebrać paczkę można do 10:30 dnia następnego. Niestety nie miałam możliwości odebrania paczki, w związku z czym wróciła do nadawcy.
    Na infolinii usłyszałam, że zostało wysłane powiadomienie mailem i że czasami dostaje się sms-y, a czasami maile...
    Pani była niezbyt uprzejma i odsyłała mnie do nadawcy przesyłki..
  • ~Ankel / 2021-12-09 19:01
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest jakiś żart nigdy w życiu nie zamówię już z InPost kurier paczka miała dziś do mnie dotrzeć specjalnie człowiek brał wolne od pracy żeby odbierać paczke ale ktoś pomylił i gdzieś pojechała 4 dni kurierem wstyd i nic więcej nigdy wiecej nie polecam
  • ~anna / 2020-09-22 19:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta przez panią kurier dostarczającą przesyłki w miejscowości Zagórzany koło Gorlic.
    Dnia 21 września 2020 roku porzuciła przesyłkę o wartości 300 zł pod ogrodzenie sąsiadów i mimo próśb adresata - mojego dziadka lat 92 - nie dostarczyła przesyłki o wadze ponad 15 kg na teren jego posesji. W rozmowie telefonicznej niegrzeczna, arogancka, nie widzi w swoim postępowaniu nic złego. Brawo, Pani kurier, jest Pani znakomitą wizytówką firmy.
    In post działa wspaniale tylko w Warszawie i okolicach, na prowincji obsługa jak za komuny.
    Zaletybrak
  • ~Anna / 2021-06-29 15:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłkoa pozostawiona w paczkomacie, wciśnięta na siłe ledwie ją wyjełam i przy wyciąganiu ze skrytki została uszkodzona. Kto winien a może została już uszkodzona przy wkładaniu na siłe ? tego nie wie nikt!!!!!!
  • ~anna / 2021-08-23 08:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dostałam informacji, ze paczka jest już w paczkomacie przez co właśnie wraca do nadawcy, kontakt z obsługa klienta to jedynie „dziękuje za oczekiwanie przepraszam za wyniki” i jak to pięknie ujmują „paczka jest w procesie nie możemy nic zrobić” ogółem zlewające podejście do klienta i wyuczone teksty niczym politycy, mówić ale nic nie przekazać. Zapytałam czy można sprawdzić czy SMS z inf o doręczonej przesyłce zostal wysłany „tak już sprawdzam...(chwila ciszy) niestety nie mogę udzielić tej informacji” poje**lo się bo myślą ze są jedyni na rynku.
    Zaletybrak
    Wadyzlewające podejście do sprawy, brak pomocy w obsłudze klienta, kobieta mówi jak katarynka byleby szybko zakończyć rozmowę,
  • ~Anna / 2022-12-28 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Banda żałosnych niekompetentnych pajaców i oszustów
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-02-18 16:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Ludzie ileż można czekać na paczkę opóźnienia macie zacznijcie się ogarniać bo za to za pobranie nie powinniście złotówki dostać
    ZaletyCzas dostawy
    WadyCzas dostawy
  • ~Anna / 2023-03-03 17:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Standal,2 paczki w paczkomacie według podanego adresu,a 1 paczkę włożono do paczkomatu oddalonego ponad 6 km,na peryferiach miasta,koszt dojazdu taxi 56zl. Nie po to zamawiam na konkretny paczkomat,żeby ktoś wrzucał paczkę gdzie mu pasuje. Jestem po operacji kolana a drugie do operacji,zostałam przez impost narażona na koszty przewyzszajace zawartość paczki.
  • ~Anna / 2023-03-24 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawsze korzystałam z usług inpostu. Nigdy się nie zawiodłam. Szybko, wygodnie, blisko. Jednak ostatnia sytuacja skutecznie odstraszyła mnie od firmy i od traktowania klienta. Chciałam nadać paczkę. Zwracałam zakupiony towar do sklepu z powodu niewłaściwego rozmiaru. Zeskanowałam kod QR, paczkę umieściłam w otwartej skrytce. Wszystko przebiegło jak zazwyczaj przy nadawaniu paczki. Paczkę nadawałam późno wieczorem. Rano zorientowałam się, że w aplikacji cały czas widnieje informacja o możliwości nadania przesyłki. Od razu zadzwoniłam na infolinie. Podałam wszystkie, szczegółowe informacje na temat przesyłki. Konsultant kazał czekać aż kurier przeszuka paczkomat i poinformował mnie o dalszym kontakcie. Minęły dwa dni. Firma nie potrafi sama się ze mną skontaktować i poinformować o paczce. Kompletne lekceważenie klienta w sytuacji gdy winny jest tutaj inpost!!! Gdyby nie moje natręctwo i ciągłe telefony na infolinie nie miałabym pojęcia co się dzieje z moją paczką. Status w aplikacji ciągle nie jest zmieniony, a paczka jest weryfikowana od 10 godzin. Najwyraźniej firma jest na tyle bogata, że woli zwracać koszta zawartości paczki. Bo problemem było po prostu otwarcie skrytki żebym mogła wyjąc swoja paczkę.
    ZaletyBrak
  • ~Anonim / 2021-02-03 16:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotychczas nie miałam powodów do narzekań, jednak ostatnimi czasy jakość usług się bardzo pogorszyła. Dostaję powiadomienia, że paczki zostały przekazane do doręczenia, dni mijają, a kuriera nie widać. Awizo też nie zostawione.

    Żenada.
    WadyPaczki nie dochodzą
  • ~Anonimka89 / 2023-05-26 15:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Inpost jedna wielka porażka. Nie szanują ani klientów ani paczek. Nigdy nic nie dzieje się z ich winy, wszystko jest winą klienta.
    ZaletyCzas wysyłki
    WadyWszystko !!!!
  • ~Arek / 2020-07-08 19:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma kurierska dostarcza tylko w godzinach rannych. Jak chciałem się umówić później to nie miał czasu bo musiał odbierać przesyłki. Przekierowanie na paczkomat też nie można było wykonać. Paczka wróciła do nadawcy
  • ~Arek / 2021-12-15 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystam z tego ścierwa ,wazna przesyłka i co?paczkomat sie zesrał,masakra !!!
    ZaletyŻadna
    WadyAwaryjność
  • ~artek650 / 2020-04-03 22:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Z winy InPostu przesyłka trafiła do nie właściwego paczkomatu. Następnie stwierdzili że skoro przesyłka nie została odebrana to należy ją zwrócić do nadawcy. Przesyłka z Chin,czekałem na nią 2 miesiące i po reklamacji informują mnie żebym jeszcze raz zamówił towar u nadawcy. A rozmawiałem z infolinia dosłownie godzinę po wystąpieniu problemu i powiedzieli mi że mogę złożyć reklamacje. Złożyłem i trwało to dwa tygodnie.. Prosta zasada jak popełniłeś błąd to za niego zapłać.
    ZaletyŻadne
    WadyMaja klienta w nosie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12785
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8211
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7802
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4158
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2488
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167