strona 73 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Sandra / 2023-04-20 13:23
Czekam na przesyłkę którą InPost przetrzymuje już 3 dzień nie wiadomo dlaczego i to nie jest pierwszy raz. Niby gotowa do doręczenia a nadal jej nie ma. Tragedia!!!! -
-
~Gang / 2023-04-20 13:19
Nigdy więcej inpost.
Cały dzień próbowałem przekierować paczkę do paczkomatu zgodnie z propozycją
Inpost że jest taka możliwość.
Wielokrotnie otrzymywałem wiadomość błąd systemowy inpostu. Dziś kurier mnie nie zastał rano i nie mogę już odebrać paczki bo jak obsługa mi przekazała ma naklejona już etykietę i musi wrócić do nadawcy za ocean.
Od wizyty kuriera minęło 1.5 godz a pod adresem żadnej informacji nie było tylko w aplikacji. Moim zdaniem coś tu jest nie halo.
Uwaga oszuści.
To nie mój system wczoraj wywaliło a ja kolejne 2 tyg w dupie -
~Anna / 2023-04-20 08:57
Jestem w trakcie oczekiwania na przesyłkę krajową. Od tygodnia otrzymuję informacje, ze jest ona w doręczeniu. Wczoraj przesłano mi kolejną, iż może do mnie dotrzeć do 12 maja. Brak rzeczywistego kontaktu z konsultantem. Wirtualny podaje niewłaściwy numer telefonu do kuriera, który jest numerem do osoby prywatnej.
To jest absurd. -
~Ktoś / 2023-04-19 21:49
Inpost Lubawa! Pan kurier Kamil! Bardzo kulturalny, miły, pomocny! Polecam -
~Andzia / 2023-04-19 21:13
Do tej pory byłam zadowolona. Jednak dziś InPost sam zareklamował moją paczkę w paczkomacie i odesłał do nadawcy mimo kontaktu z mojej strony z nimi i z nadawcą przesyłki. -
~Jarek / 2023-04-19 20:48
Kiedyś działali o wiele lepiej. Teraz niestety tragedia. Osoby pracujące w infolinii nie umieją załatwić prostych spraw. ZaletyBrakWadyNie uwzględnianie reklamacji, zasłanianie się regulaminiem. Widoczny brak kompetencji. -
~Mtk / 2023-04-19 20:14
Dotychczas po wielu zamówieniach nie spotkałem się z żadnym problemem. -
~ktoś / 2023-04-19 19:46
Tragedia, nie wiedzą gdzie są 3 paczki ale potrafią przesłać informację, że termin odbioru upłyną po 3 godzinach od dostarczenia do paczkomatu. ZaletybrakWadypełno -
-
~Reebok / 2023-04-19 18:17
Ale śmieszne ludzie co tu piszecie to tamto źle macie z tym inpostem to macie inne firmy kurierskie to z nich korzystajcie , albo pani że źle nadała przesyłkę bardzo drogą w packzomacie i wrzuciła do skrytki otwartej bo wcześniej klient odebrał przesyłkę i nie zamknął a pani wrzuciła tam porostu nadanie swoje ma problem do inpostu i kuriera a kto ma tego szukać ? Proste za 15 min przyszedł kolejny klient który chciał nadać przesyłkę otworzyła się skrytka z paczką pani i sobie ją zabrał proste i logiczne -
~Jerzy / 2023-04-19 15:48
odbierając przesyłkę ze skrytki w Paczkomacie opakowanie było naruszone, rozdarte -
~Asia / 2023-04-19 07:52
Inpost zszedł na psy masakra, kurierzy dostarczający paczki do paczkomatu mówię tu o Elblągu to wogole jakieś niedojdy. Paczka wydana do doręczenia o 7 rano a oni łaskawie umieszcza ja przed 20!albo jeszcze na następny dzień nie wywiązują się z terminów. Wielokrotnie widziałam że zamiast paczki dostarczać siedzi z kumplem w samochodzie żeby tylko czas zleciał. Nigdy więcej inpostu! Paczkomat Orlen biję ich na pysk ZaletyNie maWadyZa dużo pisania -
~Maxic / 2023-04-18 23:39
Ta firma to jakaś porażka. Kurier ma w nosie dostawę do klienta. Kończy sobie wcześniej pracę i jedzie do domu wysyłając SMS że nikogo nie zastał. Zacznijcie wreszcie wyciągać konsekwencje od takiego pracownika albo na zieloną trawkę. -
~Pococito / 2023-04-18 21:18
Podczas mojej nieobecności w domu doręczono mi ponoć paczkę bez kodu odbioru-ciekawe! Paczka z ali przepadła, złożona reklamacja i tyle w temacie. Jestem lżejsza o 3 stówki. Nie pozdrawiam! WadyIn post to złodzieje!! Kurierzy kombinują i przechwycają paczki, na sortowniach podmieniają! -
~Pococito / 2023-04-18 21:16
Podczas mojej nieobecności w domu doręczono mi ponoć paczkę bez kodu odbioru-ciekawe! Paczka z ali przepadła, złożona reklamacja i tyle w temacie. Jestem lżejsza o 3 stówki. Nie pozdrawiam! WadyIn post to złodzieje!! Kurierzy kombinują i przechwycają paczki, na sortowniach podmieniają! -
~Marcin / 2023-04-18 18:49
Kurierzy nie maja ze soba czytnika kart,i brak mozliwosci zaplacenia kartą. Zdarzylo mi sie to juz kilka razy pod rzad. Po zlorzeniu oficjalnej skargi,i reklamacji telefonicznej,mialem otrzymac odpowiedz na meyla. Minelo juz ponad 40 dni, i nic. Rozumie ze firma ta ma klienta gleboko w nosie. Nie polecam tej firmy nikomu. Dla mnie to raczej jakas firma smiec, a nie liczaca sie na rynku. WadyBrak mozliwosci placenia kartą -
~Krzysztof / 2023-04-18 17:57
Świetnie paczka paczka wysłana w wielopaku powinna być razem , lecz kurier ma tylko jedną a drugo nie wie gdzie .... ZaletyBrakWadyPunktualność, -
-
~Ciapek / 2023-04-18 17:07
InPost nie jest zły .Jedynie na co mogę narzekać to czas dostarczenia przesyłki.Czesto kurier przyjeżdża kilka godzin po czasie umówionym albo na drugi dzień.Ogolnie nie jest tak źle. ZaletyMiła obslugaWadyCzas dostarczenia -
~D / 2023-04-18 15:24
Nigdy mnie nie zawiedli polecam
pozdrawiam wszystkich z powiatu SuskiegoZaletySzybko dobrze pięknieWadyzero -
~Klient / 2023-04-18 15:11
Nie ma się co dziwić ze klienci i ich problemy związane z przewoźnikiem są olewane skoro właścicielem i postu jest pisowiec, a jak wiadomosci uważają się za lepszych i bezkarnych.
Pozytywne opinie piszą tylko pracownicy bo nikt normalny po otrzymaniu przesyłki jak jest wszystko Ok to nie wchodzi na stronę z opiniami i nie pisze ze „firma super”. Raczej ludzie pokrzywdzeni i zirytowani dana sytuacja tak robią, No chyba ze ktoś ma zapłacone za napisanie pozytywnej opinii.
Nikomu nie polecam wysyłania inpostem bo w razie reklamacji nie ma co liczyć na jej pozytywne rozpatrzenie.ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta który w ich opinii zawsze jest winny. Żaden argument do nich nie dociera, widocznie firma i jej właściciel nie lubi porażek, a zamiast uczciwie budować firmę, woli oszukiwać swoich klientów. -
~Klient / 2023-04-18 14:55
Kompletnie nie polecam usług tej firmy. Wysyłałem dużo paczek ale od momentu kiedy jedna z nich została uszkodzona (ktoś stanął na paczce) przestałem korzystać z usług tego przewoźnika. Reklamacja oczywiście nie uwzględniona, bo najprościej napisac w odpowiedzi ze klient zle spakował paczke, a na przesłanych zdjęciach widać ze paczka była zabezpieczona w taki sposób jak oni sami proponują. Zawartość owinięta w folie bombelkowa, w kartonie papierowy wypełniacz ale nadal nie zdołał utrzymać ciężaru któregoś z pracowników. Pani z reklamacji używa idiotycznych argumentów i myśli ze im ich więcej tym lepiej dla firmy. Nie potrafi odpowiedzieć na pytania jak inaczej spakować paczke tak aby dotarła bez uszkodzen.
W moim przypadku ewidentnie ktoś stanął na paczce bo zagięcie było tylko w jednym rogu wiec nie możliwe jest uszkodzenie przez piętrowania innych paczek.
Reklamacja nie została uwzględniona bo firma o klienta dba tylko do momentu opłaty za usługę, później już się lekceważy.
Kompletnie nie polecam, zwłaszcza ze ceny zrównały się z zagranicznymi firmami.ZaletyŻadnych zaletWadyPrymitywne podejście do obsługi klienta który w ich odczuciu zawsze jest winny i nie uwzględnia sie reklamacji.
strona 73 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »