Przestrzegam przed nadawaniem przesyłek paczkomatem. Przesyłka teoretycznie od 4 dni czeka na wyjęcie z paczkomatu, praktycznie po umieszczeniu w paczkomacie wyparowała. Po interwencji oddział błyskawicznie przeszukal paczkomat, auto kuriera(nie wiedzą którego,a paczkomat obsługuje kilku), oddział oraz magazyn(serio?).Paczki nie ma. Skoro ja ja zaostawilam i jej nie ma to ktoś ją wyjął. Nagrania z monitoringu wyjasniłyby kwestie w ciągu 10 minut. Prośby o sprawdzenie monitoringu ignorowane. Lenistwo lub ciche przyzwolenie na kradzieże. Dział reklamacji nie odpisuje ma maila. Proszę czekać. Czysty Bareja"nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi".Nie sądzę żeby ktoś jej w ogóle szukał.Zaletydotychczas sądziłam że niezawodnosc, teraz widzę że wcześniej miałam po prostu szczęście
WadyIgnorowanie klienta w razie problemu z przesyłką. Brak współpracy pomiędzy infolinią, oddziałem i dzialem reklamacji. Wszechobecna niemoc. Brak kontaktu ze strony działu reklamacji. Ignorowanie maili. Brak mozliwosci odzyskania zguby.