Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~neo / 2022-06-13 23:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Usługa kurierska to NIEPOROZUMIENIE! Bez porozumienia wrzucają przesyłki do skrzynek pocztowych, które są OKRADANE! BRAK punktu gdzie kurier mógłby zostawić przesyłke w razie nieoecności. Przesyłki nie można tez przekierować do paczkomatu co by ułatwiło sprawę.
    ZaletyPaczkomaty
    Wadykurier
  • ~Neti / 2023-05-20 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Dwa razy zgubili mi paczkę.
    Pomijam ze kurier w sytuacji kiedy cały dzień jestem w domu dostaje informację, że kurier był ale mnie nie zastał. Tragedia.
  • ~Nick / 2022-07-26 22:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Inpost usluga jest bardzo korzystna ale nieszczescie przychodzi w momencie gdy musisz miec sprawe z dzialem obslugi. Niekompetentne i chamskie zachowanie kiedys doprowadzi do straty pozycji na rynku.
  • ~Niepowiem / 2020-07-04 21:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier paczkę zostawił pod drzwiami nie kontaktując się ze mną. Zero myślenia, ciekawe jakby ktoś sobie ja wziął do kogo miałabym dzwonić jak inpost nie podaje nr tel do kuriera.. będę unikać inpost
  • ~nik / 2020-05-05 15:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma generalnie dostarcza i to szybko - kurierzy z którymi pracowałem bardzo ok. Problem zaczyna się w momencie gdy potrzebujemy jakiejkolwiek pomocy lub jest reklamacja. Wszyscy odbijają piłkę jak na filmie MIŚ ( nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz ). Mam z nimi umowę, która na szczęście niedługo się kończy ( oczywiście mojej kopii nigdy mi nie odesłali ). Raz zgubili przesyłkę na 50 zł ale nie oddali za nią pieniędzy bo chcieli otrzymać paragon, który zgubili wraz z przesyłką ( taki mały absurd ). Potwierdzenia bankowe z wpłatą od klienta i moim zwrotem to nie jest dla nich dokument :-). Raz miałem sytuację, że dział opieki klienta wysłał mnie do działu reklamacji a dział reklamacji do działu opieki klienta i w ten sposób załatwili problem Z każdą sprawa jest się traktowanym jak intruz Nie ma osób decyzyjnych i nie ma z kim rozmawiać.
    ZaletyPraca kurierów i czas dostawy.
    WadyBrak osób kompetentnych i decyzyjnych. Firma działa jednostronnie i traktuje klienta jak intruza.
  • ~Ola / 2020-04-24 20:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Generalnie fajnie że to jest czynne 24/7, ale kurierów powinni wysłać na jakieś szkolenie z myślenia. Nie każdy bowiem ma conajmniej 180cm wzrostu I dosiegnie do tej skrytki na samej górze, a żeby tego było mało to te paczki są wrzucane strasznie głęboko i wyciągnięcie ich mając wzrost ok 165cm jest praktycznie niemożliwe. TAKŻE BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBY KOCHANI KURIERZY WKLADALI PACZKI NA POCZĄTKU SKRYTKI ;)
  • ~Ola / 2022-03-09 12:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam ! Juz dwukrotnie kurier dzwonił żebym zeszła po paczkę na dol (mieszkam na 4 piętrze i nie mam windy). Nie będę wybierała tej firmy kurierskiej.
  • ~Orlik / 2023-11-29 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurierzy coraz gorsi. Chamstwo, buta i arogancja. Osoba chora musi sama dźwigać gabarytowe pacczki bo kurier mówi, że jego to nie interesuje. Zacznijcie zwracać uwagę, kogo zatrudniacie. Obecnie, będę korzystać z usług innej firmy w miarę możliwości. Bo z kimś, kto nie ma empatii nie da się współpracować.
    ZaletyByły: kultura, empatia, uśmiech.
    WadyChamstwo, buta, arogancja.
  • ~Pat / 2021-08-30 15:22
    Ocena: 2.67 / 5
    woj. Podkarpackie, m. Łańcut - kurierzy bardzo bezczelni i aroganccy.
  • ~pat_ka / 2020-07-31 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Przestrzegam przed nadawaniem przesyłek paczkomatem. Przesyłka teoretycznie od 4 dni czeka na wyjęcie z paczkomatu, praktycznie po umieszczeniu w paczkomacie wyparowała. Po interwencji oddział błyskawicznie przeszukal paczkomat, auto kuriera(nie wiedzą którego,a paczkomat obsługuje kilku), oddział oraz magazyn(serio?).Paczki nie ma. Skoro ja ja zaostawilam i jej nie ma to ktoś ją wyjął. Nagrania z monitoringu wyjasniłyby kwestie w ciągu 10 minut. Prośby o sprawdzenie monitoringu ignorowane. Lenistwo lub ciche przyzwolenie na kradzieże. Dział reklamacji nie odpisuje ma maila. Proszę czekać. Czysty Bareja"nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi".Nie sądzę żeby ktoś jej w ogóle szukał.
    Zaletydotychczas sądziłam że niezawodnosc, teraz widzę że wcześniej miałam po prostu szczęście
    WadyIgnorowanie klienta w razie problemu z przesyłką. Brak współpracy pomiędzy infolinią, oddziałem i dzialem reklamacji. Wszechobecna niemoc. Brak kontaktu ze strony działu reklamacji. Ignorowanie maili. Brak mozliwosci odzyskania zguby.
  • ~Pati.. ???? / 2020-01-08 10:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Strasznie nie miły kurier. Praca za karę. Zero podejścia do klienta. Nie polecam
    WadyObsluga
  • ~Patrycja / 2025-01-28 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma niestety nie potrafi wykonywać rzeczy do której została stworzona a mianowicie dostarczać paczek. Moja zaginęła tydzień temu. Rozmowy z konsultantami na czacie , którzy cały czas proszą o cierpliwość , weryfikacje które nic nie weryfikują. Do tej pory nikt nie potrafi przyznać że paczkę poprostu zgubił. Dramat
  • ~Patryk / 2021-05-13 09:05
    Ocena: 2.67 / 5
    1. Po wpisaniu kodu otworzyła się PUSTA skrytka. Inpost umywa ręce, sprzedawca robi co może chociaż niewiele może skoro inpost przyjął paczkę i ją zgubił. Termin rozpatrzenia sprawy w inpost 30 dni... Dobrze, że sprzedawca bardzo pomocny (podobno takie historie zdarzają się w inpost regularne - współczuję sprzedawcom).

    2. Mam paczkomat 200m od miejsca pracy i kolejne dwa 500m od miejsca pracy. Zamówiona paczka bez żadnej konsultacji umieszczona w paczkomacie oddalonym o 2km.

    Jakość usług co raz niższa. Mam nadzieję, że konkurencja zamiast gadać zacznie coś w końcu robić może wtedy jakość obsługi zostanie poprawiona. Na razie przesiadam się na paczkę w ruchu i na odbiór w punkcie od poczty.
    Zaletyostatnio brak
    Wadybez kontaktu z klientem przekierowują paczkę do dowolnego paczkomatu
  • ~Patryk / 2021-06-13 21:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Trochę lipa, miały być dostawy w soboty, a któryś raz z rzędu nie dostarczają do paczkomatów w sobotę. Sprzedający wysłał mi w czwartek, a do dziś nie ma, a jest poniedziałek. Czekam na ważną paczkę, a nie dostarczają na czas.
    ZaletyPaczkomaty
    WadyBrak dostaw w soboty do paczkomatów
  • ~Paweł jarozz / 2020-11-16 15:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Gupie myśli z dostawą paczki mieszkam 3km od paczki bo nie było miejsca
    ZaletyBrak
    WadyNie pytają się do którego paczkomatu
  • ~Piotr / 2020-03-06 10:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Pomimo ostrzeżeń, że jest szkło, oczywyście zawsze muszą potłuc. Rzucaja janusze bezczelnie paczkami, mają gdzieś klienta.
    ZaletySzybko, jak za tą cenę
    WadyCała masa wad
  • ~Piotrek / 2021-12-19 14:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamówiłem paczkę z opcja dostawa w weekend, paczka miala juz byc a dalej nie ma inpost to DNO
    WadyOszukują podczas realizacji dostawy i robią ludziom pod górkę
  • ~PiotrJ / 2021-11-26 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    InPost notorycznie zmienia paczkomat tłumacząc się zajętością tego, do którego adresuje przesyłkę.
    Po kilkunastu przypadkach, widać, że jest to działanie automatyczne i niewiele mające wspólnego z rzeczywistą sytuacją.
  • ~PiotrW / 2020-11-09 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety Firma InPost ma w głębokim poważaniu klienta. Do paczkomatów kody odbioru przychodziły na telefon i e-mail. Było zbyt dobrze. Teraz tylko na telefon. Karta telefonu uszkodzona i nie ma jak odebrać przesyłki. Na dodatek firma robi sobie odzczędności na kliencie pakując kilka przesyłek do jednej skrytki. A opłata tego nie uwzględnia. Kasują normalnie. Infolinia to jak rozmoea z kretynami. Zero pomocy. Szkoda zatrudniać ludzi, bo tyle potrafi najprostszy automat.
  • ~Polak / 2020-12-04 10:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie spoko ale są mankamenty do poprawy a mianowicie:
    -Zacinające się drzwiczki od paczkomatów, konieczność dzwonienia na infolinie w celu otworzenia co zajęło dodatkowe 15 minut.
    -Wysłana paczka porankowa mija 5 dzień roboczy a pieniędzy nie ma na koncie. Fatalna jakość wszędzie są przelewy natychmiastowe na to nie jest firma na miarę trzeciej dekady XXI wieku. Sporo rzeczy do poprawy. Wolę niemieckie firmy DHL czy DPD.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062