strona 70 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Jarecki / 2022-04-11 13:40Ocena: 2.67 / 5
Reklamacje w tej firmie w ogóle nie istnieją.Podobno wysłali do mnie jakiegoś e-maila którego nie otrzymałem i zamknęli sprawę.Kontaktu z reklamacjami żadnego, jakbym nie istniał. Totalna żenada. Nigdy więcej nic wspólnego z InPostem -
-
~Jerzy / 2023-12-30 16:17Ocena: 2.67 / 5
Firma okrzepła, czas dostawy do 2 dni, dostawa z piątku na sobotę trzeba wykupić ekstra dostawę do paczkomatu. Przesyłka którą dociera do oddziału w sobotę rano i może być wrzucona do paczkomatu czeka do kolejnego dnia roboczego w tym przypadku 02.01.2024.
Gdybym dostał info aplikacja (zależało mi na dostawie 30bm.)sam bym dopłacił skoro potrzebują dofinansowaniia, tylko kasa i kasa, dramat.
Ogólnie słabo, nie polecam tej firmy spedycjinej! :(ZaletyCena?WadyJw. -
~Joanna / 2023-11-02 21:03Ocena: 2.67 / 5
Zamówiłam domek dla królika Nie pierwszy bo to już kolejna sztuka pakowane w folię bąbelkową grubą cztery warstwy na to strecz uściśniający ewidentnie widać że kurierowi paczka wypadła z ręki trafiło na kandydaszka paczka pękła daszek się połamał Reklamacja odrzucona że komuś że zapakowane to przepraszam Czy ja mam to w sejfie wysyłać a łajza może tym rzucać i kopać InPost psuje się od głowy jak ryba chronią takie łajzy i reklamacja oczywiście nie uwzględniona Jak wspomniałam wytłumaczenie niewłaściwe opakowanie no cóż jak się chce to zawsze Rączka rączkę umyje parę tygodni trwała tylko głupia dyskusja mailowa ZaletyCzas dostawyWadyDbałość o powierzone przesyłki -
~Johanaa1988 / 2024-10-19 12:45Ocena: 2.67 / 5
Od 2 lat tragicznie się pogorszyło, co zmiana kuriera to na gorsze. Bezczelny, obłudny, zakłamany do kwadratu. Za nic ma szacunek do klientów a szacunków wymaga a na to trzeba sobie zasłużyć i szacunek to tylko wzajemny. Opinie wyrobił sobie już ok 5-6 miesięcy temu na dziadory. Nie dzwonił że jedzie ok nie musi, ale pozostawienie paczki pod drzwiami domu bez płukania do drzwi czy dzwonienia dzwonkiem to woła o pomstę do nieba. Jestem wstanie zrozumieć, że nie musi dzwonić że jedzie ale gdy nikt mu nie otwiera to jest już obowiązek kontaktu i umówienie innego terminu dostawy bądź miejsca pozostawiania nie nie walnąć paczkę pod drzwi bez kontaktu. Co jak by ktoś tą paczkę zabrał spod drzwi? Ludzie są różni wtedy by się wypiął ona paczkę doręczył. Co w przypadku gdyby towar w paczce miał ślady uszkodzenia? Tez by się wypiło on doręczył a że sklep w takich przypadkach reklamacji nie uwzględnia bo przyjęło się paczkę co jest równoznaczne że paczka jest całą a towar w niej sprawny i nieuszkodzony. Tacy kurierzy pozbawiają nas praw do reklamacji bo se myślą ze jest kurierem to mu wszystko wolno i nikt nie ma prawa mieć zastrzeżeń do jego działań. ZaletyJedyna zaleta to czas dostawy, reszta pozostawia wiele do życzenia.WadyKurierzy nie nadający się do kontaktu z ludźmi, często niemili na dzień dobry ze miną jak by chcieli zamordować wzrokiem i mogli by robić co im tylko się podoba i oczekują czegoś co w przypadku takich usług jest niemożliwe bo na szacunek trzeba sobie zasłużyć i jest on tylko wzajemny a opinia jest wyrabiana na samym początku potem ciężko ją zmienić -
~Jola / 2020-07-04 19:36Ocena: 2.67 / 5
Dostaje smsa, że można płacić kartą. Nastawiam się na to. Od rana do około 14 czekałam, gdyż nie wskazano przybliżonego zakresu czasowego. Kurier przyjeżdża i twierdzi, że karta nie zapłacę (niby terminal zepsuty). To nie. Kurier na to to paczka będzie jutro. To będzie. Ale jutro też nie wiadomo czy będzie można kartą. Dzwonię na infolinie - Pani zgłoszenie przyjmuje by coś w tej kwestii zrobić. Kurier odhacza w systemie, że klient nieobecny (co jest nieprawdą) - sprawdzilam. Na drugi dzień znów przychodzi bez terminala (twierdzi, że nie da się zapłacić, kolejny dzień z rzędu i że ma go ale w aucie) - ja na oczy nie widziałam. Dobrze, że jakieś pieniążki znalazły się. Resztę wydal, choć bez pytania zaokrąglił sobie do pełnej złotówki w górę.// To już kolejny raz - wcześniej też miewałam takie sytuacje (tylko nie pamiętam już z której firmy) - raz pan twierdził, że nie można kartą, a potem że to niby od 100 zł w zwyż. Później Pani, która też oznajmiła że nie można, a jak powiedziałam, że jest SMS, że można to stwierdziła, że jest na zastępstwie i nie dostała terminala.// Oni z tych końcówek muszą mieć chyba niezła kasę w sumie?? Bo dlaczego tak kombinują nie pierwszy raz?
Co z tego, że zgłoszenie reklamacja była skoro dla mnie nic nie wniosła - informacja uwagi przekazano do oddziału.WadyNie wskazują orientacyjnych godzin. Kurierzy uniemożliwiają płatności kartą. Zaokrąglając sobie końcówki. Interwencja nic dla mnie nie wniosła (nie zmieniła). -
~Jolka / 2023-06-02 18:58Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam kurier bardzo niegrzeczny krzyczał wręcz ze nie przyniesie paczki pod drzwi bo nie będzie wysiadał z samochodu. Wszystko miał gdzieś. -
~Justyna / 2020-07-21 11:35Ocena: 2.67 / 5
Żenada! Nigdy więcej in postu. Kurier miły, ale nie można płacić kartą! In post nie ma terminali. Nie mają też punktów w których paczkę można by później odebrać. Musiałam odesłać kuriera, ufam że przyjdzie jutro. Ale znów czeka mnie siedzenie w domu i czekanie. Z gotówką, bo w XXI wieku, w dobie pandemii, nie mają terminali! -
~Już nie klient / 2021-07-24 08:25Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam.Po 48 godz. jeśli nie odbierze się paczki z paczkomatu to ona wraca do nadawcy.Nie ma żadnej możliwości później odbioru. ZaletyBrakWadyBrak odebrania paczki po upływie 48 godz. -
-
~K / 2021-09-13 18:47Ocena: 2.67 / 5
Fatalne doświadczenie z obsługą klienta. Po zgłoszeniu zagubionej przesyłki ani razu nie odezwali się do mnie sami z siebie, chociaż w rozmowach telefonicznych czy w mailach często pojawiało się hasło "jak już została pani poinformowana...". NIE, nie zostałam poinformowana o niczym.
Ja rozumiem że różne sytuacje się zdarzają, ale czuję się kompletnie zbywana i jedynie dopytując się otrzymywałam informację że rzeczywiście, szanse na to że paczka się odnajdzie są małe. Nie mam żadnego dowodu na to, że jakiekolwiek działania zostały w tym kierunku podjęte. -
~Kamula / 2022-03-10 10:51Ocena: 2.67 / 5
3 dni dostarczają moja przesyłkę...
Gdybym sama się nie skontaktowała, paczka prawdopodobnie zostałaby zwrócona do nadawcy -
~kasia / 2021-07-12 15:44Ocena: 2.67 / 5
Paczkomat Trzciana nieczynny od piątku, dzisiaj poniedziałek.Ludzie nie mogą odebrać paczek bo serwisant nie jest w stanie otworzyć paczkomatu. to tyle -
~kasia / 2023-06-01 20:36Ocena: 2.67 / 5
Zwykle cenię Inpost za szybkość usługi, jednak ostatnio co do jakości mam wątpliwości. Paczki docierają pogniecione, wręcz uszkodzone - widać, że są wpychane do skrytki na siłę.
Ostatnio spotkała mnie niefajna sytuacja... Nadawałam paczkę przez paczkomat, wczytałam kod z etykiety i (o zgrozo!) otworzyła mi się skrytka, w której już jakaś paczka była umieszczona! Nie byłam w stanie nadać paczki w wybranym paczkomacie, bo inna skrytka nie chciała się otworzyć.
Nie wiem, do kogo miała trafić paczka ze skrytki, która ciągle się otwierała, ale nie chciałabym być odbiorcą ze świadomością, że właściwie każda postronna osoba może np. zabrać sobie moją paczkę, otworzyć ją lub uszkodzić.
Zróbcie coś z tym! -
~Kasia / 2023-07-04 18:50Ocena: 2.67 / 5
Niedość że Paczka cała posklejana to na dodatek otwarta (zauważyłam dopiero w domu) WadyOtwarta paczka -
~Kasia122 / 2021-11-30 09:08Ocena: 2.67 / 5
Paczki docierają szybko. To chyba jedyny plus bo niemiły kurier psuje cały wizerunek firmy… nie potrafi odpowiedzieć dzień dobry jakby był obrażony ze musi pracować… rzuca paczkami jakby w środku były kamienie… ZaletyCzasWadyKurier -
~Katarzyna / 2022-06-10 07:00Ocena: 2.67 / 5
Kurier bardzo bezszczelny i chamski. A gdy przesyłka jest za pobraniem mówi większą kwotę niż podana na paczce. ZaletyTanio i szybko -
~Kinga / 2021-06-09 15:07Ocena: 2.67 / 5
Bardzo nie polecam tej firmy kurierskiej. Dnia 8 czerwca przyjeżdża pod wskazany adres opłacony kurier inpost. Nie ma ze sobą etykiety na przesyłkę zwrotną którą zamawiała osoba zlecająca kuriera. Na infolinii tłumaczą że kurier etykiety mieć nie musi. We wszystkich firmach przewozowych kurierskich kurierzy mają ze sobą etykietę a w InPost nie mają. Jednego dnia przesyłka została zabrana bez zostawienia jakiegokolwiek potwierdzenia pokwitowania. Na drugi dzień ktoś wrzucił tą paczkę na podwórko przez płot do osoby od której dnia wcześniejszego paczka została wzięta do wysłania. Żarty sobie robią z ludzi. ZaletyOmijać z dalekaWadyOmijać z daleka InPost kurierzy. -
-
~Klientms / 2020-03-27 17:54Ocena: 2.67 / 5
Paczkę nadaną 23 marca 2020 kurier dostarczył 26 marca 2020, tyle tylko, że nie wiadomo komu. Po telefonie od kuriera wyszedłem przed dom a tu ani kuriera ani paczki. Oddzwaniam a on mówi, że jakaś pani odebrała. Po co w takim razie przesyłają SMS-em kod uprawniający do odbioru. Nieprofesjonalni. Gorąco nie polecam. ZaletyW świetle powyższego - nieistotne.WadyWiele -
~KM / 2022-08-30 11:06Ocena: 2.67 / 5
Jak do tej pory moja opinia o InPost była bardzo pozytywna. Niestety zmieniam ja na bardzo złą negatywną, po próbach kontaktu od kilku tygodni z działem reklamacji. Otrzymałam uszkodzoną paczkę, jej zawartość rozbita, w dodatku opóźniona. Reklamacje zgłosiłam zaraz po odbiorze telefonicznie, na potwierdzenie mailowe odesłałam zdjęcia. Przez 3 tygodnie próbując dowiedzieć się jaki jest status, otrzymuje informacje, że dane są niezgodne. Nr listu nie wystarcza, bo chyba nikt w InPost nie potrafi sprawdzić jaki numer sami nadali. Nagle otrzymuje odpowiedź że reklamacje nie może być uznana, bo przecież paczka została dostarczona. Komunikacja jest jak ze ścianą, nikt nie czyta po drugiej stronie maili ze zrozumieniem. Istny proces Franza Kafki. Mogę sobie znowu zgłaszać i czekać kolejny miesiąc, bo nikt nie potrafi po drugiej stronie skorygować błędu pracownika, próbować rozwiązać problem. Nie ma możliwości oczywiście kontaktu telefonicznego, a osoby z infolinii nic nie mogą. Pomijam fakt, że towar który zamówiłam miał ograniczone ilości, więc straciłam i pieniądze i czas i możliwość ponownego zamówienia. Wadybrak elementarnych kompetencji w obsłudze reklamacji -
~komar / 2021-09-22 17:54Ocena: 2.67 / 5
Przesyłka z paszportem i wizą a tu szanowny kurier nawet dzwonkiem do drzwi nie zapukał tylko zostawił przesyłkę na zewnątrz na deszczu niewiadomo kiedy -
~Konrad / 2019-11-07 12:19Ocena: 2.67 / 5
Dla mnie dramat. Pani dzwoni od godzinie 10 rano ze jest pod drzwiami. Wychodzi na to ze musze brac urlop w pracy zeby odebrac paczkę. Takze Łódź retkinia nie polecam ZaletyBrak
strona 70 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
