InPost raci na wiarygodności!! Paczki leżą na magazynach nie są dostarczane na czas.Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPaczki leżą długo na magazynach nie są dostarczane na czas.
~Galant / 2023-01-30 22:33
Ocena: 2.67 / 5
Traktują ludzi nie poważnie. Od ponad pół roku próbuje odzyskać pieniądze od Inpostu. Cały czas tylko zbywanie. Złożyć reklamację itp. Owszem zrobiłam jak kazali. A później okazuje się trzeba siedzieć non stop z telefonem i odczytywać co chwila pocztę. Bo podają ,,dalsze kroki,, co trzeba zrobić. Nic telefoniczne nie da się załatwić. Pewnie już pieniędzy nie odzyskam.
WadyZwroty i reklamacje do bani
~Gandalf / 2019-11-07 12:29
Ocena: 2.67 / 5
Paczka leżała w paczkomacie 47 godzin dopiero po mojej interwencji ruszyła w dalszą drogę
~Gracek / 2022-04-24 18:47
Ocena: 2.67 / 5
Zamówiłem w piątek godzine przed 13, miało być w niedziele do 17 i nadal niema jestem bardzo oburzony czekam nadal ze zniecierpliwienia
WadyNiedostarczanie paczek na czas
~Graża / 2024-02-23 21:03
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo zawiodłam się na tej firmie. Zapomniano dać kurierowi paczkę do przekazania. Zabrał w końcu inny. Zadzwonił że nie dostarczy paczki bo nie ma takiego obowiązku w zastępstwie kolegi. Wtedy musiałam poinformować żeby zostawił w innym miejscu. Dodatkowo prosił żebym dojechała sama po paczkę.
ZaletyBrak
~Gregson / 2022-05-27 12:35
Ocena: 2.67 / 5
Naliczają opłaty do faktury za to, że w systemie jest wbity list przewozowy. Tak się dzieje w przypadku gdy system nagle się zawiesi albo nie chce wydrukować danego listu (nie wiem czemu, ale tak czasem się zdarza) i jest się zmuszonym jeszcze raz wydrukować nowy list przewozowy anulując ten pierwszy. Mimo, że widać iż był ten pierwszy anulowany i paczka wyjechała na drugi (nowy) list to i tak naliczają opłaty.
Jeżeli ktoś wysyła dużo paczek to musi nieźle pilnować specyfikacji wysyłek, bo inaczej to nieźle może nadpłacić.
To nieźli kanciarze są!
Zaletymożna wysyłać z dużej ilości paczkomatów
Wadyrozliczenie - naciąganie na kosztach
~Grzegorz / 2021-02-19 10:44
Ocena: 2.67 / 5
Brak kiltury osobistej kurierki. Dostarczenie przesyłki bardziej przypomina włamanie lub napad: dzwonek non-stop, walenie pięścią w drzwi i w okno (wszystko jednocześnie i bez ostrzeżenia)
Tracę czas na opinię bo ta dziewczyna wystraszyła mi całą rodzinę.
Pozdrawiam czytających.
~Grzegorz / 2023-05-09 20:00
Ocena: 2.67 / 5
Paczka wrzucona w najwyższą skrytkę. Oczywiście pod samą tylną ścianę. Skręciłem kostkę próbując wyciągnąć ją. Dobrze, że miał kto pomóc. To nie pierwszy raz. Kurierzy mają z tego ubaw? In Post miał swoje dziesięć minut ale mam nadzieję, że konkurencja zmusi ich do myślenia i zmiany podejścia do klientów.
~hardin / 2021-01-05 13:07
Ocena: 2.67 / 5
zamówiłem paczkę kurier zamiast zadzwonić albo chociaż zatrąbić że juz jest pod bramą, rzucił paczke na podwórko przez brame gdzie bylo błoto mokro i padało.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Heineken1981 / 2025-08-12 09:14
Ocena: 2.67 / 5
W ostatnim czasie usługi firmy inpost bardzo sie opuściły w realizacji dostaw. Może Pan Brzoska zamiast zajmować sie doradzaniem co powinno sie usprawniać w Państwie dla firm to najpierw może niech zadba by jego firma działała prawidłowo bo obecnie to jest duży bałagan z dostarczaniem na czas paczek i zasłanianie sie jakimiś wewnętrznymi regulaminami które sa od czapy.
~Helios / 2022-08-05 05:03
Ocena: 2.67 / 5
Brak możliwości zapłacenia KARTĄ u kuriera, brak możliwości zapłacenia gotówką u kuriera, chyba, że ma się dokładnie odliczoną kwotę. Kurierzy terroryzują klientów, że albo damy im większą kwotę w gotówce, albo nasza paczka zostanie gdzieś wywieziona. w SMS OD INpOST jest wyraźnie napisane, że można płacić kartą. kurierzy twierdzą, że nie posiadają terminala i nigdy nie posiadali.
Straszenie klientów wywiezieniem paczki i mówienie, że mają w czterech literach nas, i nie muszą posiadać przy sobie gotówki, jest obrzydliwe. Jeszcze można usłyszeć, że za chęć wydania reszty mogą nas pobić.
Nie zamówię nic przez IN POSt. Firma dziad, zatrudniająca osoby bez kultury, kłamców i wyłudzaczy.
Sklepy, które oferują dostawę Inpost będę omijać. Wasz wybór drodzy sprzedawcy, ale wstręt spada na pośrednio na was.
WadyBrak możliwości płacenia kartą, brak możliwości płacenia gotówką jeśli nie jest odliczona co do grosza. Panowie dziwnym cudem nie mają wydać i każą ZAPŁACIĆ WIĘCEJ, strasząc klienta wywiezieniem paczki za miasto.
~Henryk / 2022-10-11 10:13
Ocena: 2.67 / 5
Zniszczono przesyłkę tą samą która wysłana w jedną stronę została uszkodzona . Gdy ją kupujący zwrócił została tym razem zdemolowana - zupełny złom n. Reklamację odrzucono i 500 zł mam straty . Ciekawe że że to się zdarzyło w oddziale Olsztyn bo z innych rejonów nie maiałem takich problemów
~Iga / 2022-05-20 13:23
Ocena: 2.67 / 5
Uważajcie sprzedawcy i klienci, ostatnio firma InPOst podczas gdy uszkodzi towar, zmienia opakowania na nowe tak aby klient nie domyślił się uszkodzonego w środku towaru i nie spisał protokołu szkody z kupującym, Wtedy ani sprzedający ani kupujący nie ma prawa do odszkodowania a tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Zaletypaczkomaty
Wadyoszukują, trudno uzyskać coś z tytulu kreklamacji
~Irek / 2022-10-18 16:20
Ocena: 2.67 / 5
Nie wiem o co chodzi, ale to już kolejna paczka, która jest opóźniona. Jeszcze rok temu to było nie do pomyślenia, zawsze terminowo. Paczka SMART w sobotę dotarła w środę..
ZaletyCena
WadyTerminowość
~Izabela / 2023-06-08 07:23
Ocena: 2.67 / 5
Mała paczka zaznaczona jako strefa ułatwionego dostępu. Paczka wrzucona w najniższą ostatnią półkę, w samym jej końcu. Musiałam prosić o pomoc pana który na szczęście znalazł się w pobliżu, a który też nie będąc zbyt wysoki nieźle się ukombinował żeby tak daleko sięgnąć. Przy okazji kurier który rozwozi u nas paczki do paczkomatów bezczelny i arogancki, taki prostak. Miałam z nim kontakt akurat w dniu odbioru paczki, według mnie powinno takim się robić szkolenia z kultury zachowania.
~Jacek / 2023-12-02 18:48
Ocena: 2.67 / 5
Inpost nie uznaje reklamacji na uszkodzoną przesyłkę.Po złożeniu reklamacji zawsze odpisują że to nie z ich winy.Pomimo tego że towar został bardzo dobrze zapakowany.W formularzu reklamacyjnym proszayo podanie numeru konta do zwrotu ale zwrotu nigdy nie ma.
ZaletyBrak
WadyMogą rzucać paczkami jak im się tylko podoba.
~Jan / 2020-05-03 12:04
Ocena: 2.67 / 5
Przesyłki zwykle przychodzą szybko, jednak ostatnio zdarzyło się że idzie miesiąc i ani nie doszła do mnie, ani nie wróciła do dostawcy.
Wady-często się zdarza, że kurierzy to debile
-słaba obsługa klienta
-zawodność
~Jan / 2023-04-29 06:12
Ocena: 2.67 / 5
Przesyłki są przetrzymywane w sortowniach i często brakuje informacji o przesyłce
~jandino / 2023-04-25 20:57
Ocena: 2.67 / 5
Do niedawna nie powiedziałbym złego słowa pod adresem tej firmy, ale od pewnego czasu zaczęło się dziać co raz gorzej. A jak już zginęły dwie paczki, to zmieniłem zdanie całkowicie. Niekompetencja, tumiwisizm, brak zrozumienia i całkowity brak empatii.
ZaletyJuż nie ma
Wadymają za mało konkurencji
~Janka / 2023-04-06 21:55
Ocena: 2.67 / 5
Po latach dobrych doświadczeń przyszła porażka - w wałbrzyskim oddziale ktoś okradł paczkę. Produkty po złożeniu reklamacji zostały znalezione i odesłane do mnie bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin w cieniutkiej kopercie, w której opakowania uległy totalnemu zniszczeniu. Obsługa klienta na poziomie 0.