strona 69 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~kasia / 2021-07-12 15:44
Paczkomat Trzciana nieczynny od piątku, dzisiaj poniedziałek.Ludzie nie mogą odebrać paczek bo serwisant nie jest w stanie otworzyć paczkomatu. to tyle -
-
~kasia / 2023-06-01 20:36
Zwykle cenię Inpost za szybkość usługi, jednak ostatnio co do jakości mam wątpliwości. Paczki docierają pogniecione, wręcz uszkodzone - widać, że są wpychane do skrytki na siłę.
Ostatnio spotkała mnie niefajna sytuacja... Nadawałam paczkę przez paczkomat, wczytałam kod z etykiety i (o zgrozo!) otworzyła mi się skrytka, w której już jakaś paczka była umieszczona! Nie byłam w stanie nadać paczki w wybranym paczkomacie, bo inna skrytka nie chciała się otworzyć.
Nie wiem, do kogo miała trafić paczka ze skrytki, która ciągle się otwierała, ale nie chciałabym być odbiorcą ze świadomością, że właściwie każda postronna osoba może np. zabrać sobie moją paczkę, otworzyć ją lub uszkodzić.
Zróbcie coś z tym! -
~Kasia / 2023-07-04 18:50
Niedość że Paczka cała posklejana to na dodatek otwarta (zauważyłam dopiero w domu) WadyOtwarta paczka -
~Kasia122 / 2021-11-30 09:08
Paczki docierają szybko. To chyba jedyny plus bo niemiły kurier psuje cały wizerunek firmy… nie potrafi odpowiedzieć dzień dobry jakby był obrażony ze musi pracować… rzuca paczkami jakby w środku były kamienie… ZaletyCzasWadyKurier -
~Katarzyna / 2022-06-10 07:00
Kurier bardzo bezszczelny i chamski. A gdy przesyłka jest za pobraniem mówi większą kwotę niż podana na paczce. ZaletyTanio i szybko -
~Kinga / 2021-06-09 15:07
Bardzo nie polecam tej firmy kurierskiej. Dnia 8 czerwca przyjeżdża pod wskazany adres opłacony kurier inpost. Nie ma ze sobą etykiety na przesyłkę zwrotną którą zamawiała osoba zlecająca kuriera. Na infolinii tłumaczą że kurier etykiety mieć nie musi. We wszystkich firmach przewozowych kurierskich kurierzy mają ze sobą etykietę a w InPost nie mają. Jednego dnia przesyłka została zabrana bez zostawienia jakiegokolwiek potwierdzenia pokwitowania. Na drugi dzień ktoś wrzucił tą paczkę na podwórko przez płot do osoby od której dnia wcześniejszego paczka została wzięta do wysłania. Żarty sobie robią z ludzi. ZaletyOmijać z dalekaWadyOmijać z daleka InPost kurierzy. -
~Klientms / 2020-03-27 17:54
Paczkę nadaną 23 marca 2020 kurier dostarczył 26 marca 2020, tyle tylko, że nie wiadomo komu. Po telefonie od kuriera wyszedłem przed dom a tu ani kuriera ani paczki. Oddzwaniam a on mówi, że jakaś pani odebrała. Po co w takim razie przesyłają SMS-em kod uprawniający do odbioru. Nieprofesjonalni. Gorąco nie polecam. ZaletyW świetle powyższego - nieistotne.WadyWiele -
~KM / 2022-08-30 11:06
Jak do tej pory moja opinia o InPost była bardzo pozytywna. Niestety zmieniam ja na bardzo złą negatywną, po próbach kontaktu od kilku tygodni z działem reklamacji. Otrzymałam uszkodzoną paczkę, jej zawartość rozbita, w dodatku opóźniona. Reklamacje zgłosiłam zaraz po odbiorze telefonicznie, na potwierdzenie mailowe odesłałam zdjęcia. Przez 3 tygodnie próbując dowiedzieć się jaki jest status, otrzymuje informacje, że dane są niezgodne. Nr listu nie wystarcza, bo chyba nikt w InPost nie potrafi sprawdzić jaki numer sami nadali. Nagle otrzymuje odpowiedź że reklamacje nie może być uznana, bo przecież paczka została dostarczona. Komunikacja jest jak ze ścianą, nikt nie czyta po drugiej stronie maili ze zrozumieniem. Istny proces Franza Kafki. Mogę sobie znowu zgłaszać i czekać kolejny miesiąc, bo nikt nie potrafi po drugiej stronie skorygować błędu pracownika, próbować rozwiązać problem. Nie ma możliwości oczywiście kontaktu telefonicznego, a osoby z infolinii nic nie mogą. Pomijam fakt, że towar który zamówiłam miał ograniczone ilości, więc straciłam i pieniądze i czas i możliwość ponownego zamówienia. Wadybrak elementarnych kompetencji w obsłudze reklamacji -
-
~komar / 2021-09-22 17:54
Przesyłka z paszportem i wizą a tu szanowny kurier nawet dzwonkiem do drzwi nie zapukał tylko zostawił przesyłkę na zewnątrz na deszczu niewiadomo kiedy -
~Konrad / 2019-11-07 12:19
Dla mnie dramat. Pani dzwoni od godzinie 10 rano ze jest pod drzwiami. Wychodzi na to ze musze brac urlop w pracy zeby odebrac paczkę. Takze Łódź retkinia nie polecam ZaletyBrak -
~Konrad / 2021-02-17 18:34
Kurier przyszedł i miał do mnie pretensje, że poszedł najpierw do innego ośrodka (na ten sam adres) i tam nie mieli pieniędzy i przyszedł pod dom i miał problem, że koledzy nie chcą do mnie przyjeżdzać bo tracą 15 minut. Ja myślałem, że praca kuriera to fachowa obsługa, skoro płace za przesyłkę to wymagam profesjonalnego i z szacunkiem podejścia do klienta -
~Kostka / 2021-05-26 09:45
Kurier bardzo nie uprzejmy, wulgarnie się odzywa i z wielką łaską dostarcza paczkę. W SMS jest informacja, że można płacić kartą ale od kilku miesięcy jest ciągle "zepsuty" terminal. WadyKurier -
~Kriss / 2024-02-28 15:38
Przy odbiorze paczki przez kuriera jest przedział czasowy 9 - 17 - kuriera brak. Umówiony następny termin odbioru przesyłki - taka samo. Na podany telefon który dostałęm ze zgłoszeniem nikt nie odpowiada. Firma zeszła na psy od nowego roku i ma klientów w ....... ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem - nie odpowiada, Nie odbieranie paczek w umówionym terminie -
~Krzys / 2021-11-30 16:11
Robi sie tragedia, 10-x z rzedu musze zapierdzieleac 1,5 km do "magazynu" bo awaria/paczkomat przepelniony.
ZENADA ale tak jest w regulaminie -
~Krzysztof / 2023-02-14 17:45
Wszystko dobrze do momentu aż coś wyparuje z paczki nigdy nie odzyskasz kwoty pomimo tak zwanego ubezpieczenia. ZaletyBrakWadyReklamacje poniżej krytyki -
~Krzysztof / 2023-05-17 22:24
Za długi czas dostawy do paczkomatu ostatnio czekałem na odbiór w sobotę 13-05-2023 10 godzin a 17-05-2023 13,5 godziny to są żarty tej firmy a początki były dużo lepsze szybszy czas dostawy -
-
~kubi94 / 2023-10-19 10:05
Witam. W dniu odbioru paczki oraz opłacenie jej blikiem, wyskoczył błąd paczkomatu i skrytka się nie otwarła, natomiast pieniądze z konta zostały pobrane. Po kontakcie z infolinią poproszono mnie o zgłoszenie reklamacji i wysłanie na pomocinpost wiadomości z potwierdzeniem zapłaty. Za kilka dni poinformowano mnie o tym że paczka wróci do paczkomatu z tym że muszę ponownie ja opłacić żeby ja odebrać a pieniądze z poprzedniej transakcji zostaną mi zwrócone na konto. Cała sytuacja miała zajście pod koniec sierpnia, a mamy już prawie koniec października i pieniędzy dalej nie otrzymałem. Po licznych konsultacjach dostaję wiadomości że pracownicy przebywają na urlopach oraz zachodzi konieczność przekierowania wiadomości do innych z tym że bez skutku. Ostatnia wiadomość jest z prośbą wysłania ponownej reklamacji, lecz ja już nie mam na to siły i nerwów. -
~Leon_ek / 2021-03-01 22:05
Masakra firma, zgubili moją paczkę, ale żeby wziąć za to odpowiedzialność to już inna sprawa, kurierzy to totalni partacze jak można zgubić kogoś paczkę i nie wiedzieć co się z nią stało. Po za tym miałem dwie sytuacje, że robiłem zwrot przez paczkomat i po wpisaniu kodu zwrotnego otworzyły mi się skrzynki z paczkami jakiegoś Kowalskiego bo ``kurier`` zapomniał wcisnąć, że te paczki włożył i paczkomat uważał je za puste. No cóż wielka tragedia a zapowiadało się tak dobrze. Pozdro WadyPartactwo i jeszcze raz Partactwo !!! -
~LUCYNA / 2023-05-10 10:34
Nie polecam firmy kurierskiej InPost, za brak kontaktu. Ogólnie firmy kurierskie zawiadamiają swojego klienta, że została nadana przesyłka podając numer przesyłki, a InPost tego nie stosuje.Skąd mam wiedzieć kiedy otrzymam przesyłkę.Jak długo można czekać na przesyłkę, firma jest dla klienta a nie klient dla firmy. ZaletyBrak -
~Łukasz / 2020-09-10 20:10
Kiedyś było super teraz bardzo "olewają" klientów. 24 h paczka czeka aż kurier odbierze od nadawcy, porażka! Następnie 12 h leży zanim wyślą, porażka! Szybciej idzie ekonomiczna paczka na poczcie polskiej!!!
strona 69 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »