Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Helios / 2022-08-05 05:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak możliwości zapłacenia KARTĄ u kuriera, brak możliwości zapłacenia gotówką u kuriera, chyba, że ma się dokładnie odliczoną kwotę. Kurierzy terroryzują klientów, że albo damy im większą kwotę w gotówce, albo nasza paczka zostanie gdzieś wywieziona. w SMS OD INpOST jest wyraźnie napisane, że można płacić kartą. kurierzy twierdzą, że nie posiadają terminala i nigdy nie posiadali.
    Straszenie klientów wywiezieniem paczki i mówienie, że mają w czterech literach nas, i nie muszą posiadać przy sobie gotówki, jest obrzydliwe. Jeszcze można usłyszeć, że za chęć wydania reszty mogą nas pobić.
    Nie zamówię nic przez IN POSt. Firma dziad, zatrudniająca osoby bez kultury, kłamców i wyłudzaczy.
    Sklepy, które oferują dostawę Inpost będę omijać. Wasz wybór drodzy sprzedawcy, ale wstręt spada na pośrednio na was.
    WadyBrak możliwości płacenia kartą, brak możliwości płacenia gotówką jeśli nie jest odliczona co do grosza. Panowie dziwnym cudem nie mają wydać i każą ZAPŁACIĆ WIĘCEJ, strasząc klienta wywiezieniem paczki za miasto.
  • ~Henryk / 2022-10-11 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Zniszczono przesyłkę tą samą która wysłana w jedną stronę została uszkodzona . Gdy ją kupujący zwrócił została tym razem zdemolowana - zupełny złom n. Reklamację odrzucono i 500 zł mam straty . Ciekawe że że to się zdarzyło w oddziale Olsztyn bo z innych rejonów nie maiałem takich problemów
  • ~Iga / 2022-05-20 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie sprzedawcy i klienci, ostatnio firma InPOst podczas gdy uszkodzi towar, zmienia opakowania na nowe tak aby klient nie domyślił się uszkodzonego w środku towaru i nie spisał protokołu szkody z kupującym, Wtedy ani sprzedający ani kupujący nie ma prawa do odszkodowania a tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
    Zaletypaczkomaty
    Wadyoszukują, trudno uzyskać coś z tytulu kreklamacji
  • ~Irek / 2022-10-18 16:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie wiem o co chodzi, ale to już kolejna paczka, która jest opóźniona. Jeszcze rok temu to było nie do pomyślenia, zawsze terminowo. Paczka SMART w sobotę dotarła w środę..
    ZaletyCena
    WadyTerminowość
  • ~Izabela / 2023-06-08 07:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Mała paczka zaznaczona jako strefa ułatwionego dostępu. Paczka wrzucona w najniższą ostatnią półkę, w samym jej końcu. Musiałam prosić o pomoc pana który na szczęście znalazł się w pobliżu, a który też nie będąc zbyt wysoki nieźle się ukombinował żeby tak daleko sięgnąć. Przy okazji kurier który rozwozi u nas paczki do paczkomatów bezczelny i arogancki, taki prostak. Miałam z nim kontakt akurat w dniu odbioru paczki, według mnie powinno takim się robić szkolenia z kultury zachowania.
  • ~Jacek / 2023-12-02 18:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Inpost nie uznaje reklamacji na uszkodzoną przesyłkę.Po złożeniu reklamacji zawsze odpisują że to nie z ich winy.Pomimo tego że towar został bardzo dobrze zapakowany.W formularzu reklamacyjnym proszayo podanie numeru konta do zwrotu ale zwrotu nigdy nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyMogą rzucać paczkami jak im się tylko podoba.
  • ~Jan / 2020-05-03 12:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesyłki zwykle przychodzą szybko, jednak ostatnio zdarzyło się że idzie miesiąc i ani nie doszła do mnie, ani nie wróciła do dostawcy.
    Wady-często się zdarza, że kurierzy to debile
    -słaba obsługa klienta
    -zawodność
  • ~Jan / 2023-04-29 06:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesyłki są przetrzymywane w sortowniach i często brakuje informacji o przesyłce
  • ~jandino / 2023-04-25 20:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Do niedawna nie powiedziałbym złego słowa pod adresem tej firmy, ale od pewnego czasu zaczęło się dziać co raz gorzej. A jak już zginęły dwie paczki, to zmieniłem zdanie całkowicie. Niekompetencja, tumiwisizm, brak zrozumienia i całkowity brak empatii.
    ZaletyJuż nie ma
    Wadymają za mało konkurencji
  • ~Janka / 2023-04-06 21:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Po latach dobrych doświadczeń przyszła porażka - w wałbrzyskim oddziale ktoś okradł paczkę. Produkty po złożeniu reklamacji zostały znalezione i odesłane do mnie bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin w cieniutkiej kopercie, w której opakowania uległy totalnemu zniszczeniu. Obsługa klienta na poziomie 0.
  • ~Jarecki / 2022-04-11 13:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Reklamacje w tej firmie w ogóle nie istnieją.Podobno wysłali do mnie jakiegoś e-maila którego nie otrzymałem i zamknęli sprawę.Kontaktu z reklamacjami żadnego, jakbym nie istniał. Totalna żenada. Nigdy więcej nic wspólnego z InPostem
  • ~Jerzy / 2023-12-30 16:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma okrzepła, czas dostawy do 2 dni, dostawa z piątku na sobotę trzeba wykupić ekstra dostawę do paczkomatu. Przesyłka którą dociera do oddziału w sobotę rano i może być wrzucona do paczkomatu czeka do kolejnego dnia roboczego w tym przypadku 02.01.2024.
    Gdybym dostał info aplikacja (zależało mi na dostawie 30bm.)sam bym dopłacił skoro potrzebują dofinansowaniia, tylko kasa i kasa, dramat.
    Ogólnie słabo, nie polecam tej firmy spedycjinej! :(
    ZaletyCena?
    WadyJw.
  • ~Joanna / 2023-11-02 21:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamówiłam domek dla królika Nie pierwszy bo to już kolejna sztuka pakowane w folię bąbelkową grubą cztery warstwy na to strecz uściśniający ewidentnie widać że kurierowi paczka wypadła z ręki trafiło na kandydaszka paczka pękła daszek się połamał Reklamacja odrzucona że komuś że zapakowane to przepraszam Czy ja mam to w sejfie wysyłać a łajza może tym rzucać i kopać InPost psuje się od głowy jak ryba chronią takie łajzy i reklamacja oczywiście nie uwzględniona Jak wspomniałam wytłumaczenie niewłaściwe opakowanie no cóż jak się chce to zawsze Rączka rączkę umyje parę tygodni trwała tylko głupia dyskusja mailowa
    ZaletyCzas dostawy
    WadyDbałość o powierzone przesyłki
  • ~Johanaa1988 / 2024-10-19 12:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2 lat tragicznie się pogorszyło, co zmiana kuriera to na gorsze. Bezczelny, obłudny, zakłamany do kwadratu. Za nic ma szacunek do klientów a szacunków wymaga a na to trzeba sobie zasłużyć i szacunek to tylko wzajemny. Opinie wyrobił sobie już ok 5-6 miesięcy temu na dziadory. Nie dzwonił że jedzie ok nie musi, ale pozostawienie paczki pod drzwiami domu bez płukania do drzwi czy dzwonienia dzwonkiem to woła o pomstę do nieba. Jestem wstanie zrozumieć, że nie musi dzwonić że jedzie ale gdy nikt mu nie otwiera to jest już obowiązek kontaktu i umówienie innego terminu dostawy bądź miejsca pozostawiania nie nie walnąć paczkę pod drzwi bez kontaktu. Co jak by ktoś tą paczkę zabrał spod drzwi? Ludzie są różni wtedy by się wypiął ona paczkę doręczył. Co w przypadku gdyby towar w paczce miał ślady uszkodzenia? Tez by się wypiło on doręczył a że sklep w takich przypadkach reklamacji nie uwzględnia bo przyjęło się paczkę co jest równoznaczne że paczka jest całą a towar w niej sprawny i nieuszkodzony. Tacy kurierzy pozbawiają nas praw do reklamacji bo se myślą ze jest kurierem to mu wszystko wolno i nikt nie ma prawa mieć zastrzeżeń do jego działań.
    ZaletyJedyna zaleta to czas dostawy, reszta pozostawia wiele do życzenia.
    WadyKurierzy nie nadający się do kontaktu z ludźmi, często niemili na dzień dobry ze miną jak by chcieli zamordować wzrokiem i mogli by robić co im tylko się podoba i oczekują czegoś co w przypadku takich usług jest niemożliwe bo na szacunek trzeba sobie zasłużyć i jest on tylko wzajemny a opinia jest wyrabiana na samym początku potem ciężko ją zmienić
  • ~Jola / 2020-07-04 19:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Dostaje smsa, że można płacić kartą. Nastawiam się na to. Od rana do około 14 czekałam, gdyż nie wskazano przybliżonego zakresu czasowego. Kurier przyjeżdża i twierdzi, że karta nie zapłacę (niby terminal zepsuty). To nie. Kurier na to to paczka będzie jutro. To będzie. Ale jutro też nie wiadomo czy będzie można kartą. Dzwonię na infolinie - Pani zgłoszenie przyjmuje by coś w tej kwestii zrobić. Kurier odhacza w systemie, że klient nieobecny (co jest nieprawdą) - sprawdzilam. Na drugi dzień znów przychodzi bez terminala (twierdzi, że nie da się zapłacić, kolejny dzień z rzędu i że ma go ale w aucie) - ja na oczy nie widziałam. Dobrze, że jakieś pieniążki znalazły się. Resztę wydal, choć bez pytania zaokrąglił sobie do pełnej złotówki w górę.// To już kolejny raz - wcześniej też miewałam takie sytuacje (tylko nie pamiętam już z której firmy) - raz pan twierdził, że nie można kartą, a potem że to niby od 100 zł w zwyż. Później Pani, która też oznajmiła że nie można, a jak powiedziałam, że jest SMS, że można to stwierdziła, że jest na zastępstwie i nie dostała terminala.// Oni z tych końcówek muszą mieć chyba niezła kasę w sumie?? Bo dlaczego tak kombinują nie pierwszy raz?
    Co z tego, że zgłoszenie reklamacja była skoro dla mnie nic nie wniosła - informacja uwagi przekazano do oddziału.
    WadyNie wskazują orientacyjnych godzin. Kurierzy uniemożliwiają płatności kartą. Zaokrąglając sobie końcówki. Interwencja nic dla mnie nie wniosła (nie zmieniła).
  • ~Jolka / 2023-06-02 18:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam kurier bardzo niegrzeczny krzyczał wręcz ze nie przyniesie paczki pod drzwi bo nie będzie wysiadał z samochodu. Wszystko miał gdzieś.
  • ~Justyna / 2020-07-21 11:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Żenada! Nigdy więcej in postu. Kurier miły, ale nie można płacić kartą! In post nie ma terminali. Nie mają też punktów w których paczkę można by później odebrać. Musiałam odesłać kuriera, ufam że przyjdzie jutro. Ale znów czeka mnie siedzenie w domu i czekanie. Z gotówką, bo w XXI wieku, w dobie pandemii, nie mają terminali!
  • ~Już nie klient / 2021-07-24 08:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam.Po 48 godz. jeśli nie odbierze się paczki z paczkomatu to ona wraca do nadawcy.Nie ma żadnej możliwości później odbioru.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odebrania paczki po upływie 48 godz.
  • ~K / 2021-09-13 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Fatalne doświadczenie z obsługą klienta. Po zgłoszeniu zagubionej przesyłki ani razu nie odezwali się do mnie sami z siebie, chociaż w rozmowach telefonicznych czy w mailach często pojawiało się hasło "jak już została pani poinformowana...". NIE, nie zostałam poinformowana o niczym.

    Ja rozumiem że różne sytuacje się zdarzają, ale czuję się kompletnie zbywana i jedynie dopytując się otrzymywałam informację że rzeczywiście, szanse na to że paczka się odnajdzie są małe. Nie mam żadnego dowodu na to, że jakiekolwiek działania zostały w tym kierunku podjęte.
  • ~Kamula / 2022-03-10 10:51
    Ocena: 2.67 / 5
    3 dni dostarczają moja przesyłkę...
    Gdybym sama się nie skontaktowała, paczka prawdopodobnie zostałaby zwrócona do nadawcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061