Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8045 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2023-05-30 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Żeby odebrać przesyłkę trzeba brać dzień wolny w pracy. Kurier oświadczył, że będzie o 10:00 i ch.j, nic go nie obchodzi. Zaproponował odbiór z centrali do której mam kilkadziesiąt kilometrów informując, że jeśli nie odbiorę kolejnego dnia, tez o 10:00 to paczka wróci do nadawcy. Odradzam wszystkim !!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele by pisać
  • ~TOM / 2023-05-30 20:10
    Ocena: 2.67 / 5
    W Ostatnim czasie jakosc obługi kurierskiej dramatycznie spadł-przesyłki sa uszkadzane w trakcie transportu/doreczen. Składanie reklamacji jest bezcelowe bo ZAWSZE JEST ONA ODRZUCANA. A to towar był zle zapakowany, a to czas złozenia reklamacji nieodpowiedni, a to sposób niepoprawny. Zdarzały sie uszkodzone pzresyłki z odbitymi sledami opon i to tez nie był powód do uznania reklamcji. Jak zgubia przesyłke to tez trzeba skladac mnówstwo papierów, sreenów, dowodów, co tam było i jak miało cenę zkupu. DRAMAT.
    Zaletywysyłki paczkomatowe
    Wadyreklamacje sa ZAWSZE odrzucane. Uszkodzenia paczek bardzo czeste
  • ~Marek / 2023-05-30 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o przesyłki do paczkomatów to same plusy ale gdy dotyczy przesyłek kurierskich to jest to jedno wielkie nieporozumienie. Brak informacji o przedziale czasowym , kurierzy nie mają obowiązku (według konsultanta) informowania klienta o czasie dostawy. W moim przypadku kurier stwierdził , że może zostawić paczkę pod drzwiami. Podsumowując UNIKAĆ przesyłek dostarczanych przez kuriera pod wskazany adres.
    ZaletyPaczkomaty
    WadyPrzesyłki do mieszkań, brak jakiejkolwiek informacji o czasie dostawy.
  • ~Ola / 2023-05-30 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamawiając plecak o odpowiednich wymiarach do samolotu miałam informację, że ma przyjść następnego dnia roboczego. Czekałam na niego tydzień kontaktując się zarówno z firmą sprzedająca jak i infolinią InPost. Otrzymałam informację, że paczka od tygodnia leży u nich w magazynie. Na infolinii Pani mnie zapewniała że paczka zostanie dostarczona. Po tygodniu oczekiwania i kolejnym telefonie na infolinie poproszono mnie o złożenie reklamacji z kolejnym potwierdzeniem że paczka przyjdzie. Ostatniego dnia przed wylotem kiedy już miałam mieć plecak okazało się że InPost odesłał paczkę z powrotem do sprzedawcy. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przez nią miałam dużo nerwów.
  • ~Dżoasia / 2023-05-30 10:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Przychodzi sms z informacją że w danym dniu będzie paczka i jeszcze się nie zawiodłam. Kurier dba o paczki jakby to były relikwie. Dzwoni i pyta czy jestem w domu a jeśli mnie nie ma zawsze jest otwarty na pomoc żeby paczka dotarła mimo nieobecności.Serdecznie polecam.
    ZaletyZawsze na czas.Miła obsługa. Dbanie o paczki
    WadyNie ma się czego przyczepić
  • ~Adrian / 2023-05-29 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier o numerze 1320 Grzegorz P. nie raczył odebrać paczek, po czym dodał zlecenie jako zrealizowane i wpisał status nie zastano w domu. Czekałem na niego, wziąłem specjalnie dzień wolny. Reklamacja i skarga nic nie dały. Szkoda, że zatrudniają Państwo takich ludzi.
    Zaletycena
    Wadykurier jest Państwa największą wadą
  • ~Iwona / 2023-05-29 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie raczył dostarczyć przesyłki do biura, tylko wcisnął ją do małej skrzynki na listy, nawet o tym nie informując! Przesyła się uszkodziła, a inpost "uwaga" odrzucił reklamację! taka wspaniała firma.
  • ~zla / 2023-05-29 06:32
    Ocena: 1.00 / 5
    inpost drazni mnie tym ze podczas sledzenia przesylki nie jest podane w jakim miescie sie obecnie znajduje dzieki czemu mozna mniej wiecej oszacowac kiedy przesylka do mnie dotrze. w innych firmach kurierskich sa szczegolowe dane lokalizacji przesylki
  • ~Kate / 2023-05-28 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka trafiła do innego paczkomatu niż wybrałam.
    Obsługa klienta bezczelnie wmawia mi, że takie mają prawo - wysłać paczkę do innego punktu bez powodu i bez wiadomości do klienta.
    Zamiast rozwiązać sprawę, obsługa wmawia mi, że tak ma być. A wystarczyło przenieść paczkę we właściwe miejsce, tak to czuję się oszukana i zacznę korzystać z usług konkurencji. Może lepiej traktują klientów.



  • ~Karola / 2023-05-27 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba wręcz przeciwnie ! My go zgubimy. Radzę przyjrzeć się pracownikom z Łodzi. Bo łamiecie reguły, które sami ustalacie. Nie dość, że dostajecie pieniądze, z naszych rąk. To co slyszymy 'Wie pani ile mamy takich paczek?!!! Przetrzymujecie paczki przez kilka dni sortowni i kurier tego samego dnia, bo kogoś nie zastał w domu. Odsyła paczki do nadawcy, która szła z innego kraju. I ma to gdzieś. Macie jasno w regulaminie, że są punktu do odbioru paczek przez 3 dni. Wstyd. Radzę Panu z Ukrainy zmienić pracę, jeśli nie rozumie słowa "Odmowa przyjęcia paczki " jakie zarejestrował w systemie. Tylko ciekawe czemu miałabym odmówić skoro, była opłacona. I kto mi teraz odda za przesyłkę i zawartość która poszła nie wiadomo gdzie. Chyba nie on ???? Nie polecam.
  • ~Artur / 2023-05-26 18:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Polecam przejść do konkuręcji brak odpowiedzialności za popełnione błędy dostarczenia, brak kontaktu bespośredniego, faktury zbiorcze nie wyszczególnione za co sie płaci.
    ZaletyNie ma.
    WadyNie kompetentność zbywanie klijętów.
  • ~Anonimka89 / 2023-05-26 15:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Inpost jedna wielka porażka. Nie szanują ani klientów ani paczek. Nigdy nic nie dzieje się z ich winy, wszystko jest winą klienta.
    ZaletyCzas wysyłki
    WadyWszystko !!!!
  • ~xxx / 2023-05-26 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadawałam paczkę z roślinami, paczkomat do paczkomat- gabaryt C. Bez problemu i konieczności upychania przesyłka zmieściła się w paczkomacie i tak samo miała zostać następnego dnia doręczona przez umieszczenie w paczkomacie. Niestety zmieniono jej status na ponadgabarytową zamiast wpakować do skrytki. Najwyraźniej w każdym mieście skrytki mają inny wymiar :( Mało tego, przez kolejnych 7 dni była przerzucana między oddziałami i kurierami aż rośliny szlag trafił. Pomimo 3 telefonów z mojej strony jako nadającej paczkę i iluś ze strony odbierającej nie udało się usprawnić doręczenia przesyłki. Żenujący brak profesjonalizmu. Z pewnością długo niczego nie wyślę do Szczecina.
  • ~Niezadowolona / 2023-05-26 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłam o zawrócenie paczki którą mylnie wysłałam. Nie dość że można to tylko mailowo zrobić ( bo infolinia tam odsyła) to napisałam maila nim kurier zabrał ją z mojego paczkomatu. A paczka i tak dotarła. Teraz Panie laborantki zamiast kleszcza do badania odpakowują prezerwatywy, pozdrawiam.
    WadyZły system składania zwrotów, bez sensu infolinia skoro odsyłają do maila.
  • ~Adam / 2023-05-25 20:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma komuna, powinni przykład brać z DPD. Brak możliwości szybkiej zmiany paczkomatu na terenie całej Polski to kpina (gdy paczka w drodze). Czemu DPD może? Bo, biznesmen pojechał nagle w trasę i nie musi martwić się paczką, wyruszył z Warszawy dokąd paczka miała trafić, w drodze z aplikacji wpisał adres hotelu w Gdańsku i odebrał paczkę w Gdańsku? Można? Pewnie, że można ale nie w "inPocztaKomuna". Druga sprawa, nie ma mnie na miejscu, nie moge odebrać, czemu w aplikacji nie ma opcji: USTAL NOWY TERMIN DOSTAWY? Bo, inpost to nie UPS i nie ma gdzie paczek trzymać?
    No, mówię, komuna. Inpost to śmiech na sali, sprzedawca generuje kod w czwartek o godz. 13, kurier iNpostu zjawia się po paczkę ... w piątek o 14. Wozi paczkę do końca dnia i o 19 zdaje w punkcie. Wtedy paczuszka kwiczy tam do poniedziału i nareszcie dostajemy komunikat: UPPPSSSS! POSZŁO! POLECIAŁA! NIE OGLĄDA SIĘ ZA SIEBIE!
    No i paczuszka trafia do nas we wtorek, wydano do doręczenia o 8 rano ale... do paczkomatu wrzucono o 18:30 ...
    Gdyby NADAWCA z Łodzi wyszedł w czwartek o 13 z tą paczką i poszedł pieszo zanieść ją do Warszawy to myślę że w piątek rano by była - tymczasem P.R.L.-owskie dziadostwo potrzebowało na to prawie 5 dni.
    A wiecie jak to działa np. u Niemców? W te 5 dni można wysłać 10 razy, serio, pięć razy z Hamburga do np. Monachium i 5x nazad. Paczki wysłane rano bardzo często trafiają do odbiorcy jeszcze tego samego dnia późnym wieczorem.
    Można?
    No pewnie, że można, tyle że tam na Autobahnach często nie ma limitu prędkości a pociągi to tak myślę te 300km/h spokojnie hulają. Dobrze, że ja jestem w tym PRL-owskim dziadostwie tylko na urlopie (z musu groby odwiedzić), bo gdybym miał tu żyć, inwestować, pracować to poszedłbym się cią - kraj z epoki kamienia łupanego.
  • ~Kika / 2023-05-25 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została umieszczona w złym paczkomacie. Prosiłam o przeniesienie. Od czterech dni paczki nadal nie ma, mimo że konsultanci na infolinii zapewniali codziennie, że już dziś do mnie paczka dotrze.
    ZaletyNie ma
    WadyCzas oczekiwania
    Niekompetentni konsultanci
  • ~NOWA / 2023-05-25 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    ZAGINĘŁA MOJA PACZKA. ZDARZYŁO SIĘ TO JUŻ DRUGI RAZ!!! PIERWSZA PACZKA SIĘ NIE ODNALAZŁA I BYŁ PROBLEM Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY. DRUGĄ SZUKAJĄ JUŻ TYDZIEŃ. ZAWARTOŚĆ PACZEK TO W MOIM PRZYPADKU NIE SĄ JAKIEŚ DUŻE KWOTY, ALE JAKBY TAK ZAGINĘŁA PACZKA Z LAPTOPEM, TELEFONEM ITP. NIE POLECAM InPostu !!!! WYBIERAJCIE INNYCH DOSTAWCÓW!!!!
  • ~Coma / 2023-05-25 11:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier przyjeżdża bez terminala platniczego a ja mam info że mogę zapłacić blikiem lub kartą.jestem zmuszona jechać do bankomatu .Co to jest za udogodnienie.A wspieram polskie firmy kurjerskie!!!!!!
  • ~Tomasz / 2023-05-24 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczają uszkodzone przesyłki. Przesyłka była ubezpieczona dotarła uszkodzona opakowanie również uszkodzone. Po reklamacji twierdzą że to nie jest ich wina. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Danka- niezadowolona prawie klientka / 2023-05-24 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to pseudo firma kurierska. Zakupiony towar, który miał być dostarczony w 24 godz. nie dotarł. Co więcej, nikt w tej pseudo firmie nie wie, który kurier ma dostarczyć przesyłkę- jeden zwala na drugiego, a w centrali zapewniają, że na 100% przesyłka będzie dostarczona tego samego dnia, po czym przesyłają maila, że nastąpiła próba dostarczenia paczki ,ale nikogo nie zastali pod wskazanym adresem, chociaż cały dzień oczekuje się w domu na kuriera. Zastanawiam się co ci niekompetentni kurierzy robią w godzinach pracy, skoro nawet nie próbują pofatygować się do odbiorcy. Najłatwiej napisać, że nikogo nie zastali i wcześniej skończyć pracę. Jednym słowem nieroby, kłamcy i matacze- w tym są mistrzami świata.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kompetencji począwszy od kuriera, kończąc na pracownikach infolinii, brak szacunku dla klientów, robienie z nich idiotów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017