Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8275 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-06-20 19:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po paczkę.
    Trzy dni później kiedy paczka już pojechała innym kurierem ten z inpostu się pojawią.
    W dodatku kłamie że był wcześniej po paczkę. NIEPOLECAM inpostu mają bałagan a kurierzy notorycznie nie podjeżdżają po paczki w dodatku kłamią że nikogo nie było w domu.
    ZaletyCena
    WadyBałagan, nieżetelność i kłamstwa
  • ~Piotr / 2023-01-25 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Rano 7 paczek w jednej skrytce.
    Popoludniu kolejne 7 paczek każda w osobnej skrytce. Wiec stoje i wbijam te kody by sie paczkomat otworzył..a kolejka za mną szura.
    Czy naprawde musicie przyjmowac do roboty ćwierć inteligentów ktorzy olewają wszystko a potem w tv mowi sie ze paczkomaty pełne bo klienci paczek nie odbierają!
  • ~Piotr / 2023-04-13 13:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio jakość usług bardzo spadła, Olsztyn rejon Jarot. Jeździ człowiek któremu nie można zapłacić zbliżeniowo kartą już trzeci tydzień. Uważam że jeżeli w opisie jest ujęte, że można w ten sposób zapłacić to to powinno być to respektowane.
    WadyJak wyżej
  • ~Piotr / 2025-10-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki nie uwzgledniają reklamacji przesyłka była zapakowana fabrycznie u producenta z tamtąd trafiła do sklepu w nienaruszonym stanie później została wysłana do Polski i tutaj też nie było problemu dojechała w całości no i jakimś dziwnym trafem InPost przewoźnik uszkodził drzwi a w uzasadnieniu wysłał mi taką oto wiązankę -Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeanalizowania zgromadzonych dokumentów i informacji w sprawie szkody do w/w przesyłki nie stwierdzono zaistnienia odpowiedzialności przewoźnika. Przesyłka nie została prawidłowo przygotowana do transportu. Brak zabezpieczeń. Wnioskować należy, iż każde nieprawidłowe zabezpieczenie rzeczy niesie za sobą ryzyko powstania szkody. Dlatego też istnieje konieczność właściwego i należytego przygotowania przesyłki do transportu. Zasadą jest aby przesyłka dotarła na miejsce przeznaczenia w stanie niepogorszonym, ale także aby nie stwarzała zagrożeń dla innych przesyłek oraz środków i urządzeń transportowych. Na Nadawcy ciąży obowiązek aby rzeczy nadawane do przewozu były zapakowane zgodnie z ich właściwościami, a tym samym do bezpiecznego transportowania. W związku z powyższym pozostajemy na stanowisku, iż z tytułu przedmiotowego zdarzenia nie można przypisać przewoźnikowi odpowiedzialności. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu jako poszkodowanemu prawo odwołania się od niniejszej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.

    WadyOdrzucają z automatu reklamacje
  • ~Piotrek / 2021-04-30 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    obsługa jakichkolwiek zdarzeń to zasłanianie się procedurami, paragrafami itp. Wystarczyłoby czasem odrobinę zainteresowania i część tematów dało by się rozwiązać...
    Jeszcze nigdy jako nadawcy nie udało mi się nic z nimi załatwić, mimo że wysyłam naprawdę sporo. Czekam na konkurencję, która obiecuje podobne rozwiązania, mam nadzieję, że wtedy stracą swoją pozycję i nauczą się dbać o klienta...
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Poszkodowany / 2023-01-26 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia jest zróżnicowana bo jak cenię tą firmę za szybkość rzetelność i cenę to miałem też przykre doświadczenie. Zamówiłem dwie pary pantofli w firmie Answer które według mnie były zapakowane źle bo w opakowanie foliowe które zostało rozerwane w miejscu otwierania takich opakowań. Moja reklamacja w firmie inpost została oddalona ze względu na brak widocznych uszkodzeń. W wyniku to ja zostałem stratny bo jedna z par przesyłanych pantofli zginęła. Firma Answer potwierdziła w magazynie że obie pary zostały zapakowane i wysłane. Co się stało nie wiem ale ta sprawa nie została rozwiązana przez żadną z tych firm a ja straciłem 46 zł. Daję złą opinię tylko dlatego że zostałem pozostawiony z moją stratą tak jakbym to ja był winien.
    ZaletyCena , szybkość, rzetelność.
    WadyRozpatrywanie reklamacji tylko na korzyść firmy, jak jest się czego przyczepić to się to wykorzystuje.
  • ~prawdziwy Polak / 2020-07-09 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    straszą że więcej nie będą do mnie przywozić paczek skandal co on mi łaskę robi to był ostatni raz jak korzystałem z usług tej firmy
  • ~Prawie były klient / 2021-09-01 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak od kilku lat byłam za Inpostem, a zamawiam ta droga naprawdę sporo, tak teraz to jakaś tragedia. Niewiem czy się kurier zmienił czy jak, ale paczki dochodzą w opłakanym stanie, pogniecione i pootwierane
    Tragedia dosłownie
    ZaletyOstatnio brak
    WadyBardzo uszkodzone opakowania
  • ~Press / 2022-12-22 12:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Zniszczono przesyłkę głośnik subwoofer. Po śladach na kartonie widać że była rzucana z wysokości na beton. Poobijany w kilku miejscach, wykruszona obudowa i oderwany w środku sam głośnik Reklamacji nie uwzględniono z idiotycznego powodu, że niby za słabo zapakowane. Był dobrze zapakowany w pudło od komputera z wypełniaczem. Nic nie przetrwa takiego rzucania towarem Skandal!
    ZaletyWiększość małych, lekkich niewrażliwych przesyłek szybko dociera.
    WadyJeżeli macie coś cięższego i wrażliwszego na rzucanie, to weźcie lepiej ubezpieczonego kuriera a nie paczkomat.
  • ~prezes / 2020-02-06 07:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga ostrzegam firmy

    Robią sobie weryfikacje paczek po czym obciążają nawet jak waga się zgadza
  • ~Proalarm / 2022-08-16 19:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory miałem pozytywną opinię o I poście.Niestety od soboty 16.08.to się zmieniło.W sobotę miałem odbiór przesyłki w paczkomacie. Otworzyłem skrytkę przez aplikację która okazała się pusta. Zgłosiłem problem na infolinię. W przeciągu 48h miałem dostać informacje o przesyłce.Niestety nic takiego nie nastąpiło. W trzecim dniu sam zadzwoniłem na infolinię.Tam dowiedziałem się że moja przesyłka jest odesłana do nadawcy.Bardzo często korzystałem z przesyłek do paczkomatu . Teraz muszę się dobrze zastanowić czy z nich korzystać.To że skrytka była pusta mogło się zdarzyć ale brak jakichkolwiek reakcji InPostu trudno wybaczyć.
    ZaletyWygoda z korzystania z paczkomatow
    WadyBrak jakichkolwiek odpowiedzialności InPostu za swoje błędy.
  • ~Psiara / 2023-04-27 15:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam karmę dla psów, 2 paczki a 20kg. A dowcipny kurier złożył je do najwyższej skrytki. Mam lat 60, jeszcze sobie poradzę, ale komuś innemu może być trudno,a nawet skończyć się przykro. Gratuluję pomysłu
  • ~R / 2023-10-26 13:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier w rejonie WA6 zamiast mi paczkę dostarczyć napisał, że odmawiam przyjęcia.
    Zgłoszenie reklamacyjne gdzieś tam leży a w paczce byli leki.
    Nigdy więcej nie kupię niczego co przywozi in post
  • ~Ra / 2024-11-25 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówienie przez InPost: poprosiłem kuriera czy może wstawić paczkę za drzwi (mam problem z kręgosłupem i nie mogę dźwigać). Jego odpowiedź - że dostarcza tylko do drzwi i się zmył. Inna dostawa - kurier DHL - poproszony o wstawienie, zrobił to bez problemu.
    Wadypodejście kuriera
  • ~Rafał / 2024-01-02 14:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Siedzę w domu i czekam na paczkę. Deszcz pada, mokro, w paczce elektronika i to nie tania... Dzwonek do drzwi? A skąd! Zapukać? Gdzie tam! Rzucić paczkę koło kosza na śmieci, żadnego potwierdzenia, żadnego telefonowania, ot po prostu paczkę rzucił kurier w mokre śmieci i pojechał! KTO TAK ROBI!? Odrobinę pomyślunku proszę!
    ZaletyW miarę szybko.
    WadyCałkowity brak dbałości o klienta.
  • ~Rob / 2025-05-17 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia InPost to farsa.Rozmowa z botem dla ludzi o stalowych nerwach.Powtrarzasz kilkanaście razy a bot nie rozumiem, proszę powtórzyć. Po ukraińsku nie mówię, żeby nie można mnie było zrozumieć. Korzystam bardzo często z usług InPost ale dzisiaj jestem wk. . Paczka nie może wyjść z paczkomatu a nikt nie pomoże. Zmieńcie algorytmy bo szkoda nerwów.
    ZaletySzybkość
    WadyInfolinia i rozmowa z botem w razie niemożności otwarcia skrytki
  • ~Robert / 2021-03-23 10:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno i kupa mułu, złodzieje z In POST mają wadliwy system z czego doskonale zdaja sobie sprawę. System In post nie zawsze wysyła potwierdzenia nadania paczki po czym paczka ginie w In Post umywa ręce od wypłacenia odszkodowania. Odpowiedź na kazdą nawet banalną reklamację zajmuje im 29 dni. Sprawa lec na policję.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci, nie ponoszą odpowiedzialności za skradizone i zgubione ze swojej iwny paczki
  • ~Robert / 2022-09-20 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka została zniszczona w trakcie dostawy do klienta. Po tygodniu wróciła do nadawcy. Uznana została reklamacja, ale zwrot środków za niewykonaną usługę niestety nie nastąpił. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z usług tej firmy.
  • ~Robert / 2023-01-27 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedy InPost wchodził na rynek to szacun było ok
    Teraz to jakaś porażka nikt nad niczym nie panuje
    a kurjerzy dostarczają przesyłki jak chcą już nawet się z tym nie kryją,nadana przesyłka w paczkomacie nie odebrana przez 24 godziny to skandal jak ja bym tak pracował u mnie w pracy to kierownik już dawno by mnie wywalił(kurjeży przyjmowani z łapanki)Nie polecam nikomu szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyCena za usługe
    brak
    WadySame nie odbierają przesyłki nadanej w paczkomacie nawet do 24 godzin żenada
  • ~Robert / 2024-02-28 18:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Szkoda że nie dostarczacie paczki o godz.23' 24'.Wcześniej mogły być 13 14 15 a teraz 6 odebrana z oddziału a w punkcie 23 coś chyba nie TAK
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12850
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8275
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7845
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4183
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2515
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192