Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8203 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula / 2021-02-19 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bardzo niesympatyczny. Przesyłka kosztowała 85zł i dajać mu 100zł z wielkimi pretensjami zapytał "Czy Pani sobie żartuje?" Zero kultury.
    ZaletyPaczkomaty są świetne i nie mam z nimi problemów
    WadyKurierzy
  • ~Paw / 2020-10-31 07:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Po co wyświetla się informacja: rząd i wysokość odebrania paczki skoro paczkomat nie jest oznakowany
  • ~Pawciu / 2021-10-27 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Reklamacje to dramat,dwa miesiące i kasy nie widzę xd
  • ~Paweł / 2022-02-11 12:15
    Ocena: 3.00 / 5
    moje paczki sa notorycznie przesyłane do innego niż wskazany paczkomat niby z braku miejsc we wskazanym paczkomacie.Ale jeśli sytuacja ta jest permanentna i dotyczy to 3 przesyłek dostarczanych tego samego dnia to znaczy nie jest to przypadek.Przedłuża to termin odbioru o 48 godzin .
    Tak się dzieje gdy Inpost nie ma prawdziwej konkurencji.
    Zaletybyło lepiej
    Wadywysyłka do innego niż wskazany paczkomat
  • ~Paweł / 2022-07-28 17:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam wszystkich zainteresowanych opiniom o tej firmie . Jako właściciel firmy wysyłkowej nie mogę się doczekać końca umowy z tym dziadostwem . Firma mająca punkt w Radomiu sortownie na ulicy wrocławskiej potrafi jednego dnia zgubić pięć paczek . Podczas zgłaszania faktu zagubienia przesyłek kierownik stwierdzili że nikt nie wysyłał u nich paczek na sortowni tego dnia . A jest to główna sortownia na miasto . Jeśli uszkodzą twoją paczkę nie licz na jakieś odszkodowanie . Wysłaliśmy przesyłkę i zostało uszkodzone opakowanie i zagubiona wartość przesyłki po czym samo opakowanie zostało przepakowane w opakowanie inpostu i odesłane na adres naszej firmy samo opakowanie . Wystawili protokół uszkodzenia po czym odmówili wypłacenia odszkodowania .
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Paweł / 2022-09-09 15:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier po dojechaniu do ulicy i zobaczywszy remont drogi dzwoni do mnie i mówi ze nie dostarczy bo zakaz jest
    Nadmieniam ze od ulicy do mojego domu jest ok 100 m
    No kpina w biały dzień - pan z Ukrainy połowy nie rozumiał co mówię i jak się dogadać ????
    ZaletyPaczkomaty tak
    WadyObsługa przez Ukraińców którzy nie znają języka polskiego DRAMAT
  • ~Peyo / 2023-03-21 09:28
    Ocena: 3.00 / 5
    W Zabrzu jakiś Ukrainiec który rozwozi paczki, na złość wrzuca paczki do skrytek na samej górze do samego końca skrytki, skąd ja mając 180 cm wzrostu mam problem ją wyciągnąć, a co dopiero niższe osoby, dziś trafiło na moją żonę która ma 160 cm wzrostu i musiała się prosić obcych ludzi o pomoc, ochroniarz parkingu obok którego jest paczkomat pomógł i mówi że to już nie pierwszy raz, ostatnio nawet ten Ukrainiec z jakimś kolegą nie wkładał tylko wrzucał paczki z samochodu do otwartych skrytek z odległości jakiś 2 metrów! Ochroniarz jak wyszedł i im zwrócił uwagę to dopiero przestali tak robić. ŻENADA!
  • ~pilo / 2021-05-12 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Większość kurierów z którymi mam do czynienia nie szanuje przesyłek. Ciągle narzekają, że za dużo paczek wysyłamy, a im za to nie płacą. Ciągle narzekają i źle się wyrażają o swojej pracy zamiast ją zmienić na inną. Narzekania mogę zdzierżyć, ale to że rzucają paczkami jak kartoflami to przesada.
  • ~Piotr / 2020-10-29 13:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Po miesiącu jak wysłałem paczkę dostałem dodatkową fakturę do zapłaty że wysłana paczka była 2 razy dłuższa i 2 razy cięższa Złożyłem reklamację bo przed wysyłką 3 osoby były w biurze i pakowały i ważyły paczkę.
    Wysyłałem do serwisu odkurzacz bez osprzętu który ważył ok 12 kg ( z osprzętem w/g katalogu ok 15 KG)a z informacji InPost wynika że waga była ok 40 kg dlatego jest dopłata.
    Prosiłem dwukrotnie o jakiś dokument ważenia komisyjnego lub dokumentacji fotograficznej ale tylko otrzymałem
    odpowiedź " Zgodnie z przeprowadzoną weryfikacją waga gabarytowa wynosiła 36.47 kg Na tej podstawie została ponownie naliczona kwota za przesyłkę " oraz otrzymałem dokument wezwania do zapłaty.
    Nie chodzi tu o dużą kwotę ok.90 zł a o sam fakt że bez dowodu przeważenie komisyjnego nalicza się dodatkowe opłaty oszukując klientów. Można łatwo policzyć jak firma InPost ma w miesiącu ok 1 mln paczek lub więcej niech naciągnie kilka tyś klientów jakie to są pieniądze. UWAŻAJCIE PRZED WYSYŁKĄ ZRÓBCIE DOKŁADNĄ DOKUMENTACJĘ FOTOGRAFICZNĄ Z NR.PRZESYŁKI I WAGĄ I PROTOKÓŁ WYDANIA PRZEZ 3 OSOBY
    Dodzwonić się do nich by złożyć reklamacje graniczy z cudem
  • ~Piotr / 2022-01-13 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    90 % paczek trafia do innych paczkomatów niż wybrany
    Nawet oddalonych po kilka kilometrów od wybranego
    WadyInna lokalizacja przesyłki niż wybrana
  • ~Piotr / 2022-06-20 19:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po paczkę.
    Trzy dni później kiedy paczka już pojechała innym kurierem ten z inpostu się pojawią.
    W dodatku kłamie że był wcześniej po paczkę. NIEPOLECAM inpostu mają bałagan a kurierzy notorycznie nie podjeżdżają po paczki w dodatku kłamią że nikogo nie było w domu.
    ZaletyCena
    WadyBałagan, nieżetelność i kłamstwa
  • ~Piotr / 2023-01-25 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Rano 7 paczek w jednej skrytce.
    Popoludniu kolejne 7 paczek każda w osobnej skrytce. Wiec stoje i wbijam te kody by sie paczkomat otworzył..a kolejka za mną szura.
    Czy naprawde musicie przyjmowac do roboty ćwierć inteligentów ktorzy olewają wszystko a potem w tv mowi sie ze paczkomaty pełne bo klienci paczek nie odbierają!
  • ~Piotr / 2023-04-13 13:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio jakość usług bardzo spadła, Olsztyn rejon Jarot. Jeździ człowiek któremu nie można zapłacić zbliżeniowo kartą już trzeci tydzień. Uważam że jeżeli w opisie jest ujęte, że można w ten sposób zapłacić to to powinno być to respektowane.
    WadyJak wyżej
  • ~Piotr / 2025-10-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki nie uwzgledniają reklamacji przesyłka była zapakowana fabrycznie u producenta z tamtąd trafiła do sklepu w nienaruszonym stanie później została wysłana do Polski i tutaj też nie było problemu dojechała w całości no i jakimś dziwnym trafem InPost przewoźnik uszkodził drzwi a w uzasadnieniu wysłał mi taką oto wiązankę -Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeanalizowania zgromadzonych dokumentów i informacji w sprawie szkody do w/w przesyłki nie stwierdzono zaistnienia odpowiedzialności przewoźnika. Przesyłka nie została prawidłowo przygotowana do transportu. Brak zabezpieczeń. Wnioskować należy, iż każde nieprawidłowe zabezpieczenie rzeczy niesie za sobą ryzyko powstania szkody. Dlatego też istnieje konieczność właściwego i należytego przygotowania przesyłki do transportu. Zasadą jest aby przesyłka dotarła na miejsce przeznaczenia w stanie niepogorszonym, ale także aby nie stwarzała zagrożeń dla innych przesyłek oraz środków i urządzeń transportowych. Na Nadawcy ciąży obowiązek aby rzeczy nadawane do przewozu były zapakowane zgodnie z ich właściwościami, a tym samym do bezpiecznego transportowania. W związku z powyższym pozostajemy na stanowisku, iż z tytułu przedmiotowego zdarzenia nie można przypisać przewoźnikowi odpowiedzialności. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu jako poszkodowanemu prawo odwołania się od niniejszej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.

    WadyOdrzucają z automatu reklamacje
  • ~Piotrek / 2021-04-30 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    obsługa jakichkolwiek zdarzeń to zasłanianie się procedurami, paragrafami itp. Wystarczyłoby czasem odrobinę zainteresowania i część tematów dało by się rozwiązać...
    Jeszcze nigdy jako nadawcy nie udało mi się nic z nimi załatwić, mimo że wysyłam naprawdę sporo. Czekam na konkurencję, która obiecuje podobne rozwiązania, mam nadzieję, że wtedy stracą swoją pozycję i nauczą się dbać o klienta...
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Poszkodowany / 2023-01-26 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia jest zróżnicowana bo jak cenię tą firmę za szybkość rzetelność i cenę to miałem też przykre doświadczenie. Zamówiłem dwie pary pantofli w firmie Answer które według mnie były zapakowane źle bo w opakowanie foliowe które zostało rozerwane w miejscu otwierania takich opakowań. Moja reklamacja w firmie inpost została oddalona ze względu na brak widocznych uszkodzeń. W wyniku to ja zostałem stratny bo jedna z par przesyłanych pantofli zginęła. Firma Answer potwierdziła w magazynie że obie pary zostały zapakowane i wysłane. Co się stało nie wiem ale ta sprawa nie została rozwiązana przez żadną z tych firm a ja straciłem 46 zł. Daję złą opinię tylko dlatego że zostałem pozostawiony z moją stratą tak jakbym to ja był winien.
    ZaletyCena , szybkość, rzetelność.
    WadyRozpatrywanie reklamacji tylko na korzyść firmy, jak jest się czego przyczepić to się to wykorzystuje.
  • ~prawdziwy Polak / 2020-07-09 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    straszą że więcej nie będą do mnie przywozić paczek skandal co on mi łaskę robi to był ostatni raz jak korzystałem z usług tej firmy
  • ~Prawie były klient / 2021-09-01 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak od kilku lat byłam za Inpostem, a zamawiam ta droga naprawdę sporo, tak teraz to jakaś tragedia. Niewiem czy się kurier zmienił czy jak, ale paczki dochodzą w opłakanym stanie, pogniecione i pootwierane
    Tragedia dosłownie
    ZaletyOstatnio brak
    WadyBardzo uszkodzone opakowania
  • ~Press / 2022-12-22 12:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Zniszczono przesyłkę głośnik subwoofer. Po śladach na kartonie widać że była rzucana z wysokości na beton. Poobijany w kilku miejscach, wykruszona obudowa i oderwany w środku sam głośnik Reklamacji nie uwzględniono z idiotycznego powodu, że niby za słabo zapakowane. Był dobrze zapakowany w pudło od komputera z wypełniaczem. Nic nie przetrwa takiego rzucania towarem Skandal!
    ZaletyWiększość małych, lekkich niewrażliwych przesyłek szybko dociera.
    WadyJeżeli macie coś cięższego i wrażliwszego na rzucanie, to weźcie lepiej ubezpieczonego kuriera a nie paczkomat.
  • ~prezes / 2020-02-06 07:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga ostrzegam firmy

    Robią sobie weryfikacje paczek po czym obciążają nawet jak waga się zgadza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12777
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8203
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7798
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4155
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2486
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4916
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3160