strona 62 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Klaudia / 2023-06-22 10:51
Mojej paczki nie było w ogole w skrytce. Reklamacja zglosozna, zapewne paczki nie odzyskam.... -
-
~gość01 / 2023-06-21 22:20
Jeden paczkomat na ogromnym osiedlu - nie po to zamawiam do punktu blisko domu, żeby szukać paczki w innych częściach miasta. A wystarczyłoby postawić jeden - albo kilka nowych paczkomatów, skoro wiadomo, że w danym miejscu jest na nie takie zapotrzebowanie... -
~Tomek / 2023-06-21 19:15
Skrajna niekompetencja ludzi na infolinii, przez pracownika który odebrał telefon muszę teraz nadać paczkę na swój koszt. Poza tym zerowa dbałość o paczki, ostatnio jak przy mnie kurier otworzył pake samochodu przed paczkomatem, to wyglądało jakby ktoś koparką te paczki wrzucał do środka. WadyInfolinia -
~Andrzej / 2023-06-21 17:37
Przesyłka opóźniona dwa dni, nic nie wiedzą, I nic nie mogą zrobić. W kółko powtarzają, że reklamacja przyjęta, I na tym koniec. -
~Marcin / 2023-06-21 17:37
Paczka przyszła z 3 dniowym opóźnieniem i w dodatku uszkodzona. Klosz lampy(której już nie ma w produkcji) rozbity NIGDY WIĘCEJ INPOSTU -
~Ania / 2023-06-21 17:26
Kurier nawet nie pofatygował się aby dostarczyć przesyłkę tylko kwitował że brak odbiorcy pod wskazanym adresem. Brak kontaktu telefonicznego gdzie sam nie łaskaw odebrać.wyslalam wiadomości ze dostałam maila o nieodwbraniu przesyłki po raz drugi bo nie ma mnie w domu co jest nie prawdą. I cisza. Między czasie zadzwoniłam na infolinię i pan próbował wyjaśnić zaistniałą sytuację. Wtedy "łaskawy "kurier wrócił i rzucił mi przesyłkę jak psu kość ni dzień dobry ani dowidzenia. Porażka nie polecam i nigdy więcej!!!!! WadySame wady -
~Robert / 2023-06-21 17:13
Niestety
Bardzo się zawiodłem
Przelewy z paczek pobraniowych powinny dotrzeć do 5 dni
Niestety mija właśnie 6 dzień a Pan powiedział że nic nie może zrobić i mam czekać kolejny dzieńZaletySzybką dostawaWadyBrak otrzymania kwoty za przesyłkę pobranie -
~Klaudia / 2023-06-21 16:04
Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu z przyczyn niezależnych ode mnie, dzwonię na infolinie i proszę Panią żeby podała numer do kuriera lub ze odbiorę paczkę z ich oddziału. Niestety pani mówi ze nie na takiej możliwości ponieważ nie mogą do nich wchodzić osoby trzecie a do kurierów nie podają numerów. Bardzo dziwna sytuacja bo już nie raz odmawiałam od innych firm paczki z ich oddziałów lub mogłam skontaktować się z kurierem i umówić się z nim gdzie mam podjechać po paczkę. Najwidoczniej inne firmy są dużo bardziej profesjonalne niż firma inpost, nie polecam, jestem rozczarowana i żałuje ta firmę kurierska wybrałam. WadyObsługa klienta dramat -
-
~Justyna / 2023-06-21 15:55
Kurier który jeździ na naszym terenie chyba nie ma pensji bo nie wydaje reszty. Masakra!!!! -
~Magdalena / 2023-06-21 14:34
Tragedia. Jedna paczka zdewastowana, nie można się doprosić o zwrot pieniądzy. Inne za każdym razem przychodzą zniszczone. Kurierowi nie chce się przychodzić do domu i każe wychodzić sobie po paczkę. Nie wysyłajcie z tej firmy!! ZaletyKrótki czas oczekiwania na paczkę.WadyZawsze zniszczone paczki. -
~Tooom / 2023-06-21 12:38
Brak odpowiedniego podejścia do klienta w sprawie reklamacji -
~Ewa / 2023-06-21 08:28
przywłaszczenie przesyłek brak podania przyczyny zatrzymania przesyłki .
nie polecam tej firmyZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników infolinii oraz centrali . Porażka :( -
~Dor / 2023-06-20 21:16
Inpost się zepsuł, paczki kiedyś przychodziły szybko, teraz ? Czekanie w nieskończoność. Support odpowiada skryptami, żadnych informacji mie podają i proszą by napisać następnego dnia. Odbiór paczki z paczkomatu potrafi trwać nawet 3 dni. Dostawa poraz kolejny opóźniona. Nie polecam, lepiej wybrać inne firmy. ZaletyBrakWadyObsługa odpowiada skryptami,
Czas realizacji,
Brak aktualizacji statusów. -
~klient / 2023-06-20 19:00
nie dostarczona paczka, kurier bez kontaktu z klientem decyduje o niedostarczeniu, biuro obslugi mklienta czyta i pisze skrypt bez próby wyjasnienia sprawy ZaletybrakWadyza dużo by wymieniać -
~Szon / 2023-06-20 16:12
Obsługa kłamie na każdym kroku! Reklamacje na korzyść firmy po mimo dowodów. BANDA złodziei!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Karolina / 2023-06-20 12:44
Zawsze byłam zadowolona z usług InPost, przesyłki przychodziły szybko i bezproblemowo. Ostatnio jednak dostawa mojego zamówienia się opóźniła, ale oczywiście na infolinii nie powiedzieli mi nic, czego nie widziałabym w aplikacji. Zamówienie w końcu przyszło, ale ze złą zawartością. Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem, ale powiedziano mi, że oni nie wysyłają zamówień w foliopakach, więc prawdopodobnie moja paczka uległa uszkodzeniu i w oddziale została błędnie przepakowana. Zupełny brak szacunku do klienta, nie dostałam żadnej informacji o tym uszkodzeniu mimo wielu telefonów i zgłoszeń wysłanych w tej sprawie. Poza tym, używanie bota na czacie oraz na infolinii jest absurdalne, po to dzwonię na infolinię, żeby porozmawiać z kimś, kto mógłby mi pomóc, a nie z robotem, który nie rozumie większości rzeczy, które się do niego mówi i jeszcze zwiększa irytację klienta. -
-
~Adam / 2023-06-20 10:54
Firma InPost to tragedia sama w sobie ,zero szacunku dla klienta ,a zwłaszcza dla towaru. Ci pseudo pracownicy ,tej kiepskiej firemki,nie rozumieją że ktoś płaci za towar i ich utrzymanie .Powinna istnieć instytucja ktòra zajmowała by się likwidacją (utylizacją) takich firm .PORAŻKA !!! ZaletyZero zaletWadySame wady -
~Michal / 2023-06-20 07:28
Obsługa z infolinia niekompetentną. Każdy mówi co innego i nic się nie da dowiedzieć. Wymyślają jakieś procedury które nie istnieją. Wprowadzają w błąd. Chyba należy to zgłosić do odpowiednich organów aby się tym zajęli bo to jest oszustwo i świadome wprowadzanie klienta w błąd. -
~A to ciekawe / 2023-06-19 11:29
zwierzakidopaki.wordpress. com/aktualnosci/
Paczki ok, ale firma transportuje również zwierzęta do paczkomatów. Jest to teoretycznie zabronione, ale w praktyce nie robi s tym niewiele. Brak oficjalnych sankcji dla osób wysyłających zwierzęta do, lub za pomocą paczkomatu. -
~Alicja / 2023-06-18 16:08
InPost od dnia 30.05.2023 r. nie jest w stanie dostarczyć przesyłki (gabaryt C) – najpierw ją gubi, potem znajduje, następnie przetrzymuje, znów gubi, znajduje i znów przetrzymuje. Obecnie według infolinii przesyłka znajduje się w Hali nr 1 na ul. Jędrzejowskiej 47 w Łodzi a ma być dostarczona do Magazynu Zwrotów TERG S. A. (Media Expert), który to magazyn znajduje się na ul. Jędrzejowskiej 43B w Łodzi – jednak przebycie odległości 1500 m (samochodem to 2 min drogi według Google Maps) przekracza możliwości logistyczne firmy InPost.
A cała ta kuriozalna sytuacja przekracza granice przyzwoitości – chatbox, konsultant na infolinii, konsultant na Messenger – każdy podaje inne informacje – i co istotne tylko podają informacje o statusie przesyłki, bo żadnych skutecznych działań podjąć nie potrafią, nie chcą czy nie mogą. W firmie tej panuje totalny chaos – na dowód posiadam bogatą galerię printscreenów z losów przesyłki oraz rozmów z konsultantami. Oczywiście, nawet po znalezieniu paczki, nikt z InPost nie raczył się ze mną skontaktować.
Wiele razy korzystałam wcześniej z usług InPost – wszystko cudownie dopóki nie wystąpi problem.
Nie radzę powierzać tej firmie żadnych kosztownych przesyłek.
A tak właściwie, to przedsiębiorca (sklep) powinien mieć tę nieprzyjemność kontaktu z InPost w celu odzyskania towaru czy odszkodowania za zgubioną przesyłkę, a klientowi powinien oddać pieniądze po odstąpieniu od umowy, ale jak widać różnie bywa z uczciwością sprzedawcy (najłatwiej zbywać klienta), więc warto zastanowić się 2x i nad wyborem sprzedawcy i nad wyborem przewoźnika.Wadychaos, gubienie paczek, brak należytej obsługi klienta
strona 62 z 403
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »