Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8275 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MAREK / 2022-07-08 18:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekam na rozpaczenie reklamacji 3 miesiące


  • ~Marek / 2023-07-04 11:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam rozliczenia z wysyłką za pobraniem rozliczane w ostatniej możliwej godzinie po 5 dniach
  • ~Mariusz / 2020-05-13 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Procedura reklamacyjna tej firmy to jakaś kpina. Zgubili paczkę o wartości 20 zł. Straciłem 2 miesiące i klika godzin przed komputerem na dosyłanie co chwilę to nowych pism, dokumentów itp. Wszystko robione aby zniechęcić i nie zapłacić za zgubione powierzone mienie. Wstyd!
  • ~Mariusz / 2021-03-25 20:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo powoła droga między kurierami a oddziałem oraz wyjmowanie przesyłki po 10 godz od nadania
    ZaletyŁatwe nadanie paczki
  • ~Marlena / 2021-07-17 07:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka została wciśnięta do przegródki mniejszej niż jej rozmiary. Opakowanie całkowicie zgniecione (na paczce była informacja, że w środku jest szkło).
  • ~Marta / 2020-07-07 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa kurierska. Kurier podobno probowal doreczyc paczke w ciagu 2 dni, ktore spedzilam w domu. Nie pofatygowal sie, zeby zadzwonic, a paczke odeslano do nadawcy. Poczta Polska przynajmniej awizo zostawia.
  • ~Marta / 2021-01-30 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Badałam ostatnio 2 paczki z jajkami, zobaczyłam na czerwono że jajka i proszę uważać. W obu przypadkach paczki doszły szybko ale z połową zawartości reszta w płynie. Pierwszy raz nadałam bez oznaczeń że przedmioty delikatne i doszła bez uszczerbku. Myślę że to złośliwe uszkodzenie przesylki
    ZaletySzybkość
    WadyDuże złośliwe uszkodzenia
  • ~Marta / 2021-06-01 12:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczki przychodzą przemoczone i poniszczone, mimo zabezpieczeń, kartony podarte, zawartość przesyłki dwa razy była poniszczona przez inpost, dział reklamacji praktycznie nie istnieje.
    Karzą napisać reklamacje, napisałam ale przez 1,5 roku nie dostałam odpowiedzi, czekam...
    Ostatnio zamówiłam przesyłkę, niewygenerowało mi etykiety, dzwonię, proszę, Pani z góry powiedziała, że wczoraj mieli taki problem i ze to trochę potrwa, żebym wygenerowała sobie nowa, pieniądze zwrócą mi na konto, jak nie zwrócą to trzeba będzie złożyć reklamacje, także chyba teraz 2 lata poczekam aą 14zł mi zwrócą... ale pewnie nie zwrócą bo szybciej się przedawni.
    NIE POLECAM!
  • ~Marta / 2024-02-28 07:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zostawił paczkę w garażu bez poinformowania o tym, szukałam paczki wszędzie i już myślałam, że zaginęła.
    Pierwszy raz z czymś takim się spotykam.
  • ~martinosk / 2021-02-19 19:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Dotychczas byłem bardzo zadowolony ale dzisiaj bardzo się rozczarowałem gdyż inpost wysłął do mnie sms że paczka umieszczona dla mnie czeka już 2 dni i zostanie zabrana i zwrócona do nadawcy (Chiny) pomimo że wcześniej nie otrzymałem informacji ze paczka została umieszczona w paczkomacie. Po kontakcie z infolinią otrzymałem info ze nie ma innej możliwości i paczkę odeślą do Chin (nie ma możliwości już odebrać nigdzie paczki ani nie chcą umieścić jej ponownie w paczkomacie chociaż paczka nadal w oddziale), na czacie powtarzają ze się nie da i się rozłączają, obsługa czatu porażka.
    ZaletySzybkość dostawy
    WadyObsługa, procedury
  • ~MAT / 2023-09-13 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier doręczający paczkę do paczkomatu, zostawił uszkodzona przesyłkę w pczkomacie. Na infolinii powiedziano że jeśli jest odebrana to mój problem nie ich. Na pytanie jak miałem ją sprawdzić przed odbiorem,skoro jest w pczkomacie, Pan nie potrafił udzielić odpowiedzi. Jeśli chodzi o zwrot, też problem, jedyne co to proszę wypełnić formularz i czekać a paczkę proszę sobie zabrać a co Pan z nią zrobi to Pana sprawa. Oznaczenia uwaga szkło itd były na paczce, Pan na infolinii powiedział że InPost nie bierze takich oznaczeń pod uwagę. Super podejście gratuluję!!
  • ~Mateusz / 2022-08-05 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Zazwyczaj gdy odbieram paczki z paczkomatu, odbieram strasznie poniszczone. Uszkodzone jakby ktoś nimi rzucał. Np. na 10 paczek, tylko 3 przyszły w dobrym stanie. Chodzi o to,że większość odbieram rozwalonych. Słabo, bardzo mnie to zniechęca do korzystania z waszych usług gdyż przygotowana przeze mnie paczuszka jest włożona do paczkomatu w dobrym stanie a może dojść w ciężkim. Miałem już jedno zgłoszenie od kupującego z pretensjami że paczka przyszła w stanie "krytycznym" - dobrze że miałem zdjęcia uprzednio przygotowanej paczki.
    ZaletyCzas przesyłki, dostępność paczkomatów.
    WadyJakość usług - bardzo słaba (stan przesyłek)
  • ~Mati / 2021-01-13 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Wysłałem tylne lampy od samochodu do klienta przyjechały popękane i zniszczone napisałem naklejkę uwaga szkło żeby nie rzucać ale i tak to nic nie dało
  • ~Maxx / 2020-11-22 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia z nimi, paczki podejmuja dobę poźniej albo i dłużej a dostway też opóźbione po 2/3 dni
    WadyOpóźnienia
  • ~Meggi / 2022-05-02 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślę,, że INPOST powinien przyjrzeć się kurierom którzy wkładają paczki do paczkomatow.15/04 w mojej skrytce była nie moja paczka ,,INPOST nie zrobił nic w celu wyjaśnienia tego..30/04 przesyłka-plyny była mocno uszkodzona,, płyny się wylewaly--i znów to ja coś muszę,,a kurier może nawet ten sam,, bardzo się spieszy,idalej traktuje przesyłki jak piłki.Mowa o PACZKOMAT BYTOM KRAKOWSKA 27/31
    WadyPrzykro mi,,ale w okresie 2tygodni 2 reklamacje
  • ~Merci / 2022-07-18 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Panowie kurierzy rzucaja paczkami co jest powodem dojścia paczki do klientki pobite szkło nie zwracają uwagi wogole na to co pisze na paczce uwaga szkło czy uwaga ostrożnie jestem niezadowolona z obsługi.
  • ~Michal. / 2020-11-04 16:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Najpierw czekalem na paczke 3 godziny dluzej,bo serwis.Teraz juz druga godzine czekam mimo,ze paczka jest w paczkomacie, bo nie doszedl do mnie kod odbioru.ZENADA.
    ZaletyNie ma.
    WadyZa duzo by wymieniac.
  • ~MIchał / 2019-11-07 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka jest w mieście, w którym mieszkam od 33 godzin i nadal nie jest umieszczona w paczkomacie.
  • ~michał / 2021-08-12 12:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firmy inpost, zakupiłem towar w poniedziałek. Wtorek informacja o przygotowaniu towaru i nr przesyłki ogólnie towar miał zostać wysłany dzisiaj środa kontaktuję się ze sprzedawcą, który udzielił informacji że kurier nie odebrał przesyłki. Kontaktuje się z bok inpost gdzie udzielają informacji aby kontaktować się ze sprzedawcą ponieważ towar jest jeszcze w przygotowaniu. To jest jakaś paranoja i niepoważne traktowanie klientów tzw. zabawa w kotka i myszkę, zadzwon do nich albo do tamtych. INPOST JESTEŚCIE NIE PROFESJONALNI.
    ZaletyBrak
    WadyNiepoważne traktowanie klienta. Fakt może zbyt mało zapłaciłem za przesyłkę.
  • ~Michał Opole / 2023-11-14 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Od dłuższego czasu dostaję paczki do innego paczkomatu niż ten, który wybrałem. Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo popularny i nie ma problemu w tym, że jest ona przekierowana, problem w tym gdzie jest jest za każdym razem przekierowana, na terenie akademików, zewsząd są szlabany (oczywiście zamknięte), dookoła strefa płatnego parkowania a I tak jest duży problem, żeby gdzieś stanąć, a do paczkomatu jest kawałek. A są to często paczki ciężkie/ wiele paczek, bez samochodu nie ma jak ich zabrać. Po wielu próbach dodzwonienia się do żywej osoby prosiłem pana o to by dali do jakiegokolwiek paczkomatu, do którego da się podjechać autem, byle nie tego. Pan powiedział „ nic nie możemy zrobić, kurier sam wybiera lokalizację, ale to tylko doba, potem wróci z powrotem do miejsca gdzie pan wybrał .” Po pierwsze - czekam dłużej niż doba, po drugie - nie po to wybieram i dopłacam szybsze wysyłki, żeby zalegało to w paczkomacie gdzie mam problem z odbiorem paczek. Po trzecie - wiadomo dlaczego kurier przekierowuje do tego paczkomatu, nikt poza studentami nie wybiera tak dennej lokalizacji. Przykre jest to, że tak wielka korporacja nie ma wpływu na swoich kurierów a także wykazuje się niską wiedzą na temat lokalizacji swoich paczkomatów. Gdyby jednak ktoś z waszej firmy chciałby pochylić się nad sprawą, podaje lokalizację paczkomatu OPO14A. Rozmowa moja z państwa pracownikiem jest przez was nagrana, możecie napewno sobie ją odsłuchać. Pisałem. Także do was ale odpowiadał bot podpisujący się imieniem i nazwiskiem, oczywiście w niczym nie pomógł
    ZaletyPaczki szybko przychodzą
    WadyRzadko dostaję do paczkomatu, który zamawiałem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12850
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8275
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7845
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4183
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2515
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192