strona 6 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Lucyna / 2025-08-30 00:05Ocena: 3.67 / 5
Za każdym razem kurier zostawia paczkę pod drzwiami i nie zadzwoni dzwonkiem do drzwi. Jestem w domu, a paczka leży pod drzwiami, czasem na słońcu, deszczu lub w śniegu. Czasem nie ma innej możliwości i jestem skazana na kuriera inpost, ake jeśli tylko mogę, wybieram inną firmę. -
-
~Tomek Sassek / 2025-08-29 23:11Ocena: 1.00 / 5
Byłem bardzo zadowolony z usług firmy InPost, jednak firmie zdarzyło się potknięcie, wysłałem przesyłkę do odbiorcy, który jej nie odebrał. Teoretycznie powinna wrócić do mnie z powrotem. Nie miałem możliwości odbioru tej przesyłki z powodu braku informacji o jej powrocie. Nadałem przesyłkę w paczkomacie do nadawcy i to był ostatni moment w którym ją widziałem. Firma InPost twierdzi że ją odebrałem, złożyłem reklamację, która została rozpatrzona na moją nie korzyść. Czyli zapłaciłem za przesyłkę do zamawiającego, ten jej nie odebrał i z nieznanych powodów nie wróciła do mnie. Pracownik firmy InPost u którego złożyłem reklamację w wielkim skrócie próbuje udowodnić że klient nie ma racji. Pani obsługująca reklamację gubi się w zeznaniach, wskazuje mnie jako osobę trzecią, której nie może wysłać nagrania z monitoringu jako potwierdzenia odbioru prze zemnie przesyłki, chociaż jestem nadawcą i odbiorcą w jednej osobie. Na szczęcie w tym nieszczęściu kwota strat to około 50 zł. Przykro mi że zostałem potraktowany w taki sposób, że nie poczułem po drugiej stronie chęci rozwiązania problemu. Nie mam fizycznie zwrotu ale firma InPost twiedzi że go odebrałem :( ZaletyWygodne usługiWadyProcedura reklamacji na poziomie małego Kazia Z przedszkola -
~Zbys / 2025-08-29 18:18Ocena: 1.67 / 5
Rozwalili paczkę, odesłali do nadawcy twierdząc że nieodebrana,masakra -
~Arek / 2025-08-29 11:50Ocena: 1.00 / 5
Szmaciarze i kłamcy zatrudniający tłuków z ukrainy,w mailu info że będzie dwukrotnie podjęta próba doręczenia.Kurier nie odbierał kilkukrotnie wczoraj a dziś się dowiedziałem że została zwrócona do nadawcy z adnotacją "odmowa odbioru" ponieważ ten ukraiński gamoń nie potrafił zadzwonić pod numer telefonu tylko podjechał pod posesję i otrzymał informację od całkowicie obcej osoby że ona nic nie wie ponieważ na posesji są dwa domy.Przez tą najbardziej gównianą pseudofirmę są tworzone negatywne komentarze dla tych co czekają na przesyłkę.Zaznaczam że to kolejny raz gdzie tego typu sytuacja nastąpiła i jedyne co usłyszałem to że mogę złożyć reklamację.Chyba nawet reszta jest tam głupia podobnie bo nie będę się że szmaciarzami w jakieś reklamacje się bawił jak przesyłka już i tak została zwrócona ZaletyŻADNAWadyWYŁĄCZNIE WSZYSTKIE -
~Tomasz / 2025-08-29 11:16Ocena: 1.67 / 5
Często korzystałem z usług Inpost ale zrezygnowałem na rzecz innego dostawcy. Przyczyna – 30% paczek dostarczanych jest do innego paczkomatu niż wybierałem w zamówieniu ( w tym leki). Jest to paczkomat w innym mieście oddalony od wskazanego w zamówieniu o 6km. Brak dojazdu do Łodzi utrudnia odbiór paczki. W odpowiedzi na reklamację (pomijając fakt zwracania się do mnie per ty) piszą, że wybrany przeze mnie paczkomat był przepełniony. Z informacji od kurierów wynika, że paczkomat nie był przepełniony, po prostu nie wysyłają kuriera tam gdzie jest mało zamówionych paczek. Podsumowując – najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Na szczęście jest sprawna konkurencja. ZaletyBrakWadyOszukiwanie klienta -
~marta / 2025-08-28 22:42Ocena: 1.00 / 5
wysylalam paczki z belgii gdzie inpost dziala przez firme mondial relay. 2 paczki nie mogly byc nadane przez blad systemu a jedna zaginela. nie oddano pieniedzy za ubezpieczenie i koszt wysylki. pomimo zlozonej reklamacji. Wadynie dziala za granice pomimo wprowadzenia uslugii -
~Małgorzata / 2025-08-28 16:15Ocena: 3.67 / 5
Mam tylko jedno "ale" - na koncie klienta nie można zmienić numeru telefonu. Trzeba zakładać nowe konto! Wszystkie uzbierane punkty przepadają. Zmiana numeru loginowego też makabra. Hello, InPost|! Mamy XXI wiek! Zaletyszybko dostarczają, paczkomatWadyustawienia konta, nie da się zmienić numeru telefonu - trzeba zakładać nowe konto -
~Rolf / 2025-08-27 16:10Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie doręczona. Nie ma i już ( zgubiona,skradziona) i co pan nam zrobi. Proces reklamacyjny ukierunkowany na zniechęcenie klinenta..Powiedzieć skandal to nic nie powiedzieć. -
-
~Borysek / 2025-08-26 22:09Ocena: 1.00 / 5
Porażka....ciagle spóźniona dostawa ...paczki wkładane o 23 do paczkomatu ...nie ..nie polecam -
~Ono / 2025-08-23 13:10Ocena: 2.33 / 5
Kurier bardzo nie miły, nie dostarcza przesyłek mimo iż jest w dostarczeniu. -
~Roman / 2025-08-22 20:53Ocena: 1.00 / 5
jestem bardzo nie zadowolony z usługi dostawy przesyłki ponieważ przez dwa dni z rzędu przesyłka była wydawana do doręczenia i nic z tego mimo zapewnień kuriera przez tel. że na pewno dostarczy w pierwszy jak i drugi dzień mają klientów za jakieś śmieci czy co nie zasługują na radną gwiazdkę chyba zapomnieli że pracę mają dzięki tym którzy korzystają z usług ich firmy Zaletyjak na dzisiaj to tylko same wadyWadycała gama nierzetelność i olewanie klientów -
~toni luka / 2025-08-22 20:51Ocena: 2.33 / 5
infolinia to pomyłka zero współpracy nie d się nic zrobić można rozmawiać wirtualnie pani na infolini zero zaangażowania ZaletybrakWadykontakt z klientem -
~Just / 2025-08-22 15:35Ocena: 4.67 / 5
Paczkomat ma nieczytelna szate graficzna, poprzednia byla lepsza ZaletyPoprzednia lepszaWadyAltualna szata graficza -
~ROman / 2025-08-21 20:09Ocena: 5.00 / 5
W mojej okolicy (Szczecin) jest to wyrózniająco pozytywnie działająca firma pocztowa. Wszystko błyskawicznie zrealizowane, a pomoc w sprawach pilnbych jest natychmiastowa i rzeczowa. -
~Aneta / 2025-08-20 18:48Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy kurierskiej InPost.Zeszła na psy.Kiedyś nie było problemów teraz dostałam smsa że przesyłka zostanie doręczona w poniedziałek jest środa a przesyłki jak niebyło tak nie ma.Dzwonilam na infolinię i powiedziano mi że adres się nie zgadza zawsze dostawałam na ten adres i dochodziło.A tym razem nie doszła. -
~Wlodas / 2025-08-20 18:45Ocena: 1.67 / 5
Nie otrzymałem paczki/po otwarciu paczkomat pusty/ reklamacja trwa już 20 dni i nikt nie jest wstanie udzielić 100% odpowiedzi kiedy się zakończy. ZaletyBrakWadyZagubienie paczki -
-
~Aleksandra / 2025-08-19 14:12Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy tego przewoźnika to dramat. Gość nie pojawił się pod wskazanym do doręczenia przesyłki adresem, ale zaznaczył że była próba i nikogo nie zastał w domu. Uzyskanego numeru telefonu od konsultanta z infolinii nikt nie odbiera. Biedaczek pewnie już skończył pracę w dniu dzisiejszym. ZaletyBrakWadyOszukiwanie i lekceważące podejście do klienta i pracy. Beznadzieja. -
~Zibi / 2025-08-19 11:14Ocena: 1.33 / 5
Kolejna dostawa i znów to samo. Zgłoszenie dostawy kilka dni naprzód, nie wiadomo po co. Brak kontaktu z kurierem. Nawet gdy jest podany numer telefonu kurier nie odbiera. Przecież nie można siedzieć kilka dni w oczekiwaniu na paczkę. A po dwukrotnym zgłoszeniu nieobecności odbiorcy paczka (opłacona) podobno przepada, a powinno być powiadomienie i odbiór w siedzibie firmy dostawczej!!!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem -
~Klient / 2025-08-15 11:08Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała być w środę 13 najpóźniej a mamy już 16 i paczki nadal brak była wydana do dręczenia kurierowi oczywiście nawet nie dotarła do paczkomatu tylko cofnięta została do centrum logistycznego -
~Janek / 2025-08-15 08:39Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Na dwie paczki co kiedykolwiek wyslalem obie wrocily do nadawcy bo "odbiorca odmowil przyjecia" jak mnie po prostu w domu nie bylo.
Absolutna tragedia, nigdy wiecej.ZaletyzadneWadypieniadze wyrzucone w bloto
strona 6 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
