Kurier nie miły chamski utrudniający współpracę zostawia paczki gdzie popadnie w rozmowach bardzo nie przyjemny dziwienie ze tacy ludzie pracują
ZaletySzybka dostawa
WadyObsługa żadna
~Lucyna / 2021-07-17 10:38
Ocena: 3.00 / 5
Paczki bardzo ciężkie 25 kg są umieszczane w skrytkach na samej górze. Zawsze mam ogromny kłopot z wyjęciem takiej paczki., gdyż mam problemy z kręgosłupem. A nawet zupełnie zdrowa,osoba mojej postury również miałaby kłopot z wyjęciem paczki.
WadyCiężkie paczki umieszczane są w skrytkach na samej górze
~Lukas / 2022-10-09 21:47
Ocena: 3.00 / 5
chciałem zaopiniować menadżer paczek przez stronę www
- brak precyzyjnego obliczenia kwoty płatności , na kalkulatorze na stronie nie można doliczyć pobrania i ubezpieczenia
- choćby najmniejsza kwota pobrania wymusza ubezpieczenie przesyłki (najśmieszniejsze że pośrednik Sendit nie ma takiego wymogu)
- bezsensowny wymóg doładowywania konta , zamiast jednorazowej płatności po każdorazowym wypisaniu formularza , dla mnie osobiście mega wq. szczególnie jak wysyłam raz na jakiś czas . powinny być dostępne obie opcje
- brak możliwości anulowania etykiety z poziomu swojego loginu , zwrot środków na profil zamiast na konto, do tego system wpisywania kwot pobrania i doładowania uwzględnia przecinek przez co np: omyłkowo zrobiłem pobranie 1.80 zamiast 180 zł
- brak możliwości wybrania z listy przesyłki którą chcemy wysłać ponownie na te same dane i kliknięcia czegoś w stylu "wyślij ponownie" albo "wyślij podobną"
takie uwagi zgłaszałem już z rok temu , brak reakcji , czyli standardowe działanie wobec niedzielnego wysyłającego
~luki / 2025-12-02 16:59
Ocena: 3.00 / 5
Tydzień temu doszło do krzyzowego odbrania paczki,oczywiscie została odzyskana i wróciła do oddziału,mimo wielokrotnego kontaktu z ifolinia na której konsultanci wprowadzaja klijentów w bład mówiac im ze potrwata weryfikacja paczki conajmniej 48h,nie polecam tej obsługi
~Łukasz / 2022-04-12 19:15
Ocena: 3.00 / 5
Kurier żenada prentesje h.j wie co jeszcze jak by pracował z przymusu nie polecam
~M / 2025-01-06 14:37
Ocena: 3.00 / 5
Okropna praca działu zajmującego się zwrotami pieniędzy za zgubione przesyłki. Życzę, aby Wasze przesyłki się nie gubiły. Z tą usługą to tylko strata nerwów i pieniędzy
~M... chal / 2021-04-08 11:31
Ocena: 3.00 / 5
Specjalnie wybrałem miejsce odbioru(paczkomat) po to żeby móc odebrać przesyłkę kiedy bede mógł. A te głąby zostawiają w sklepie z firankami, nie pierwszy raz. Mam nadzieję że paczkomaty z allegro beda lepsze.
ZaletyNiema żadnych
Wadydno
~M.G,Sz / 2022-04-08 23:51
Ocena: 3.00 / 5
Firma In Post zeszła na psy,omijam ją szerokim Łukiem.Wprowadzili sprytną dla siebie zasadę tak zwanych paczkomatów zastępczych gdzie bez porozumienia z nadawcą i odbiorcą umieszczają paczkę.Coś jak koleje,które często sprzedają podwójne miejsca siedzące w pociągu.W dzisiejszych czasach Warszawy przepełnionej Ukraińcami,nie jest mi wszystko jedno czy odbiorca nastoletni odbierze paczkę przy markecie mu znanym o rzut beretem od mieszkania czy będzie zmuszony iść na przysłowiowe zadupie przy myjni samochodowej bo w taki paczkomat wybrał IN Post.Czy w dobie komputeryzacji nie stać In Post na bieżące monitorowanie możliwości odbioru przesyłek w danym paczkomacie?Czy In Post stał się tak pazerny jak kolej upychając dla większego zysku nas klientów i nasze paczki?
ZaletyIn Post już ich w moich oczach nie ma
WadyTraktowanie nas klientów żywych ludzi jak stada baranów dla większego zysku In Postu.
~Magda / 2020-02-24 10:14
Ocena: 3.00 / 5
Porażka. Kurier dzwoni o 9, ze ma przesyłkę, u mnie brak wiadomości na poczcie i brak smsa o nadaniu paczki. Sama z chorym dzieckiem w domu, kurier nie może wydac okrągłej reszty, jak nie bedzie przygotowana kwota to on nie przyjedzie, i paczkę bede miala do odbioru 40 km od domu.
Żaden inny dostawca nie ma problemu, jesli trzeba sie rozliczyc, zamawiam bardzo często i tylko kurier InPost ma takie problemy.
ZaletyW miare szybko
WadyBrak możliwości placenia karta, opryslliwy kurier i inne
~Magdalena / 2020-08-19 09:55
Ocena: 3.00 / 5
Paczka przyszła totalnie zniszczona, mimo, że opakowanie było bardzo dobrze przygotowane przez Nadawcę. W środku zniszczony artykuł - złamane opakowanie, jakby ktoś siadł na mojej paczce. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam odpowiedź, że kurier nie musi "specjalnie traktować paczki"! Skandal. Jak można tak usprawiedliwiać złą pracę pracownika, zamiast oddać pieniądze za zniszczony towar Z WINY NIEODPOWIEDZIALNEGO I JAK SIĘ OKAZUJE BEZKARNEGO KURIERA.
ZaletyCzas dostawy
WadyPo co mi zniszczone zamówienie - nie do użytku!
~Magdalena / 2021-07-27 17:02
Ocena: 3.00 / 5
Składam skargę na pracownika.Kobieta,która podjechała za mną do paczkomatu zrobiła mi awanturę,że śmiałam zatrzymać się na kila sekund aby odebrać paczkę.Zajechala mi drogę iprzetrzymala ok 10 minut.Szkoda,że tak dobra firma ma takich hamskich pracowników.
~Maia / 2021-02-02 14:13
Ocena: 3.00 / 5
Przesyłka wykupiona z opcją dostawy na wtorek zaraz po weekendzie. Dostawca jednak nie wywiazał się z czadu dostawy.
WadyNiedotrzymanie terminu dostawy.
~Majka / 2022-07-18 19:19
Ocena: 3.00 / 5
Do tej pory byliśmy w miarę zadowoleni z szybkiego odbioru zakupionych przesyłek.Drodzy klienci Inpostu, obecnie jakiś matoł wpadł na pomysł aby udoskonalić program który działał w miarę dobrze. Przygotujcie się na totalną rewolucję w dostarczaniu przesyłek. W miejsce czytelnego, dobrze działającego i sprawdzającego się programu do obsługi przesyłek zostało stworzone jakieś gówno, które nie dość że jest zagmatwane w obsłudze, zawiesza się, posiada na dodatek zbędne i nie wiadomo do czego potrzebne funkcje. W trakcie używania tego pseudo programu występuje brak połączenia z internetem co bardzo utrudnia i wydłuża czas obsługi.Ciekawe kto i za ile zatrudnił takich pseudo specjalistów co stworzyli takie gówno. Chyba czas i pora zastanowić się nad zmianą dostawcy.
Zaletybrak
Wadywydłużenie czasu obsługi
~Malk / 2022-11-15 08:29
Ocena: 3.00 / 5
"Dziękuję" Panu kurierowi in-Postu za opróżnienie paczki i zostawienie w paczkomacie pustego pudła... To miał być upragniony prezent dla dziecka widać Panu przydał się bardziej ????to jest wstrętne zabierać coś co nie należy do Pana????
Pamiętaj!!! karma wraca do Pana również wróci wierzę w to że ze zdwojoną siłą...
Czas coś z tym zrobić in-Post bo z tego co czytam to nie jedyny taki przypadek oby nikt więcej nie musiał tracić pieniędzy i nerwów!!!
Paczkomat na ulicy Waryńskiego w budynku "Pepco" dnia 14.11.2022 godziny przedpołudniowe.
WadyNieuczciwość ohyda bezczelność
~Mało ważne / 2022-10-08 09:34
Ocena: 3.00 / 5
Witam za każdym razem kiedy zamawiam paczki kurier zawozi najpierw paczkę do sąsiadów dopiero gdy trzeba zapłacić odsyłają pod prawidłowy adres skoro mają numer telefonu podany nigdy na niego nie dzwonią
~mam54 / 2023-09-18 19:07
Ocena: 3.00 / 5
Specjalnie zamówiłam przesyłkę do punktu odbioru, ponieważ już kilka razy odsyłano mnie do innego paczkomatu niż wybrałam. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przyjściu po odbiór przesyłki zastałam drzwi zamknięte. Na drzwiach widniała karteczka o treści:" Zaraz wracam, jeżeli czekasz dłużej niż 5 minut zadzwoń po numer .......". Zadzwoniłam i usłyszałam, że pani ma pilną sprawę w urzędzie i będzie za około pół godziny. To wydaje się śmieszne, ale mnie do śmiechu nie było. Nawet mnie nie przeproszono za stracony czas. Coraz bardziej jestem rozczarowana firmą InPost. Nie polecam.
~Marcin / 2022-03-19 09:01
Ocena: 3.00 / 5
W paczce dwie butelki oleju, obie kompletnie rozbite, jak by ktoś z dużą siłą rzucił nimi o beton. Nie reklamowałem, szkoda nerwów, wolę stracić 41 zł, bo tyle był wart zniszczony towar, a z usług Inpostu nie będę więcej korzystał.
~Marcin S. / 2022-12-28 06:10
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam. Dotarła do mnie uszkodzona przesyłka zgłosiłem reklamację Firma stwierdziła że produkt był źle zabezpieczony( w/g mnie odpowiednio) odwołanie od reklamacji też nic nie dało 200 zł w plecy. Obsługa klienta to dno.
~Marek / 2021-01-29 10:53
Ocena: 3.00 / 5
Jestem oburzona podejście działu reklamacji . Odpisują zbywająco , tłumaczą się tylko regulaminem , nie wychodzą na przeciw klientowi , nawet nie zobaczyłam zwykłego przepraszam za stan mojej paczki po otwarciu paczkomatu, która ewidentnie była zniszczona z winy kuriera .
~Marek / 2022-04-02 15:45
Ocena: 3.00 / 5
Paczka idzie od czwartku z Krakowa do Skarżyska-kam. do tej pory krąży. Chyba koniec z zamawianiem przez tą firmę. Na śledzeniu widać jak wraca do oddziału, wychodzi i z powrotem wraca. Dno