"Dziękuję" Panu kurierowi in-Postu za opróżnienie paczki i zostawienie w paczkomacie pustego pudła... To miał być upragniony prezent dla dziecka widać Panu przydał się bardziej ????to jest wstrętne zabierać coś co nie należy do Pana????
Pamiętaj!!! karma wraca do Pana również wróci wierzę w to że ze zdwojoną siłą...
Czas coś z tym zrobić in-Post bo z tego co czytam to nie jedyny taki przypadek oby nikt więcej nie musiał tracić pieniędzy i nerwów!!!
Paczkomat na ulicy Waryńskiego w budynku "Pepco" dnia 14.11.2022 godziny przedpołudniowe.
WadyNieuczciwość ohyda bezczelność
~Mało ważne / 2022-10-08 09:34
Ocena: 3.00 / 5
Witam za każdym razem kiedy zamawiam paczki kurier zawozi najpierw paczkę do sąsiadów dopiero gdy trzeba zapłacić odsyłają pod prawidłowy adres skoro mają numer telefonu podany nigdy na niego nie dzwonią
~mam54 / 2023-09-18 19:07
Ocena: 3.00 / 5
Specjalnie zamówiłam przesyłkę do punktu odbioru, ponieważ już kilka razy odsyłano mnie do innego paczkomatu niż wybrałam. Jakież było moje zdziwienie, gdy po przyjściu po odbiór przesyłki zastałam drzwi zamknięte. Na drzwiach widniała karteczka o treści:" Zaraz wracam, jeżeli czekasz dłużej niż 5 minut zadzwoń po numer .......". Zadzwoniłam i usłyszałam, że pani ma pilną sprawę w urzędzie i będzie za około pół godziny. To wydaje się śmieszne, ale mnie do śmiechu nie było. Nawet mnie nie przeproszono za stracony czas. Coraz bardziej jestem rozczarowana firmą InPost. Nie polecam.
~Marcin / 2022-03-19 09:01
Ocena: 3.00 / 5
W paczce dwie butelki oleju, obie kompletnie rozbite, jak by ktoś z dużą siłą rzucił nimi o beton. Nie reklamowałem, szkoda nerwów, wolę stracić 41 zł, bo tyle był wart zniszczony towar, a z usług Inpostu nie będę więcej korzystał.
~Marcin S. / 2022-12-28 06:10
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam. Dotarła do mnie uszkodzona przesyłka zgłosiłem reklamację Firma stwierdziła że produkt był źle zabezpieczony( w/g mnie odpowiednio) odwołanie od reklamacji też nic nie dało 200 zł w plecy. Obsługa klienta to dno.
~Marek / 2021-01-29 10:53
Ocena: 3.00 / 5
Jestem oburzona podejście działu reklamacji . Odpisują zbywająco , tłumaczą się tylko regulaminem , nie wychodzą na przeciw klientowi , nawet nie zobaczyłam zwykłego przepraszam za stan mojej paczki po otwarciu paczkomatu, która ewidentnie była zniszczona z winy kuriera .
~Marek / 2022-04-02 15:45
Ocena: 3.00 / 5
Paczka idzie od czwartku z Krakowa do Skarżyska-kam. do tej pory krąży. Chyba koniec z zamawianiem przez tą firmę. Na śledzeniu widać jak wraca do oddziału, wychodzi i z powrotem wraca. Dno
Zaletycena
Wadyobsługa
~MAREK / 2022-07-08 18:11
Ocena: 3.00 / 5
Czekam na rozpaczenie reklamacji 3 miesiące
~Marek / 2023-07-04 11:16
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam rozliczenia z wysyłką za pobraniem rozliczane w ostatniej możliwej godzinie po 5 dniach
~Mariusz / 2020-05-13 14:33
Ocena: 3.00 / 5
Procedura reklamacyjna tej firmy to jakaś kpina. Zgubili paczkę o wartości 20 zł. Straciłem 2 miesiące i klika godzin przed komputerem na dosyłanie co chwilę to nowych pism, dokumentów itp. Wszystko robione aby zniechęcić i nie zapłacić za zgubione powierzone mienie. Wstyd!
~Mariusz / 2021-03-25 20:01
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo powoła droga między kurierami a oddziałem oraz wyjmowanie przesyłki po 10 godz od nadania
ZaletyŁatwe nadanie paczki
~Marlena / 2021-07-17 07:59
Ocena: 3.00 / 5
Paczka została wciśnięta do przegródki mniejszej niż jej rozmiary. Opakowanie całkowicie zgniecione (na paczce była informacja, że w środku jest szkło).
~Marta / 2020-07-07 09:30
Ocena: 3.00 / 5
Fatalna obsługa kurierska. Kurier podobno probowal doreczyc paczke w ciagu 2 dni, ktore spedzilam w domu. Nie pofatygowal sie, zeby zadzwonic, a paczke odeslano do nadawcy. Poczta Polska przynajmniej awizo zostawia.
~Marta / 2021-01-30 18:23
Ocena: 3.00 / 5
Badałam ostatnio 2 paczki z jajkami, zobaczyłam na czerwono że jajka i proszę uważać. W obu przypadkach paczki doszły szybko ale z połową zawartości reszta w płynie. Pierwszy raz nadałam bez oznaczeń że przedmioty delikatne i doszła bez uszczerbku. Myślę że to złośliwe uszkodzenie przesylki
ZaletySzybkość
WadyDuże złośliwe uszkodzenia
~Marta / 2021-06-01 12:59
Ocena: 3.00 / 5
Paczki przychodzą przemoczone i poniszczone, mimo zabezpieczeń, kartony podarte, zawartość przesyłki dwa razy była poniszczona przez inpost, dział reklamacji praktycznie nie istnieje.
Karzą napisać reklamacje, napisałam ale przez 1,5 roku nie dostałam odpowiedzi, czekam...
Ostatnio zamówiłam przesyłkę, niewygenerowało mi etykiety, dzwonię, proszę, Pani z góry powiedziała, że wczoraj mieli taki problem i ze to trochę potrwa, żebym wygenerowała sobie nowa, pieniądze zwrócą mi na konto, jak nie zwrócą to trzeba będzie złożyć reklamacje, także chyba teraz 2 lata poczekam aą 14zł mi zwrócą... ale pewnie nie zwrócą bo szybciej się przedawni.
NIE POLECAM!
~Marta / 2024-02-28 07:42
Ocena: 3.00 / 5
Kurier zostawił paczkę w garażu bez poinformowania o tym, szukałam paczki wszędzie i już myślałam, że zaginęła.
Pierwszy raz z czymś takim się spotykam.
~martinosk / 2021-02-19 19:32
Ocena: 3.00 / 5
Dotychczas byłem bardzo zadowolony ale dzisiaj bardzo się rozczarowałem gdyż inpost wysłął do mnie sms że paczka umieszczona dla mnie czeka już 2 dni i zostanie zabrana i zwrócona do nadawcy (Chiny) pomimo że wcześniej nie otrzymałem informacji ze paczka została umieszczona w paczkomacie. Po kontakcie z infolinią otrzymałem info ze nie ma innej możliwości i paczkę odeślą do Chin (nie ma możliwości już odebrać nigdzie paczki ani nie chcą umieścić jej ponownie w paczkomacie chociaż paczka nadal w oddziale), na czacie powtarzają ze się nie da i się rozłączają, obsługa czatu porażka.
ZaletySzybkość dostawy
WadyObsługa, procedury
~MAT / 2023-09-13 14:56
Ocena: 3.00 / 5
Kurier doręczający paczkę do paczkomatu, zostawił uszkodzona przesyłkę w pczkomacie. Na infolinii powiedziano że jeśli jest odebrana to mój problem nie ich. Na pytanie jak miałem ją sprawdzić przed odbiorem,skoro jest w pczkomacie, Pan nie potrafił udzielić odpowiedzi. Jeśli chodzi o zwrot, też problem, jedyne co to proszę wypełnić formularz i czekać a paczkę proszę sobie zabrać a co Pan z nią zrobi to Pana sprawa. Oznaczenia uwaga szkło itd były na paczce, Pan na infolinii powiedział że InPost nie bierze takich oznaczeń pod uwagę. Super podejście gratuluję!!
~Mateusz / 2022-08-05 07:29
Ocena: 3.00 / 5
Zazwyczaj gdy odbieram paczki z paczkomatu, odbieram strasznie poniszczone. Uszkodzone jakby ktoś nimi rzucał. Np. na 10 paczek, tylko 3 przyszły w dobrym stanie. Chodzi o to,że większość odbieram rozwalonych. Słabo, bardzo mnie to zniechęca do korzystania z waszych usług gdyż przygotowana przeze mnie paczuszka jest włożona do paczkomatu w dobrym stanie a może dojść w ciężkim. Miałem już jedno zgłoszenie od kupującego z pretensjami że paczka przyszła w stanie "krytycznym" - dobrze że miałem zdjęcia uprzednio przygotowanej paczki.
ZaletyCzas przesyłki, dostępność paczkomatów.
WadyJakość usług - bardzo słaba (stan przesyłek)
~Mati / 2021-01-13 09:00
Ocena: 3.00 / 5
Wysłałem tylne lampy od samochodu do klienta przyjechały popękane i zniszczone napisałem naklejkę uwaga szkło żeby nie rzucać ale i tak to nic nie dało