To jest jakiś żart to już trzecia paczka która była totalnie rozerwana! Niestety nie da się (lub nie wiem jak) dodać zdjęcia Ale paczki wyglądają jak psu wyjęte z gardła! Dziś odebrałam paczkę którą ledwo co wyciągnęłam! Byla wcisnieta do zbyt małego otworu !! Porażka!! Już z aliexpres produkty przychodzą lepiej zapakowane i nie uszkodzone niż na paczkomaty!!! To że jest okres przed świętami nie znaczy że trzeba jak najszybciej i byle jak wszystko robić ! Co lepsze produkty nie były tanie i kurier dobrze o tym wiedział bo były tak rozerwane że było wszystko widać!!! Lepiej to poprawcie !!!
ZaletyNie wiem jakie
WadyBrak szacunku do produktów co za tym idzie widocznie brak chęci do pracy
~Kasia / 2021-05-31 17:01
Ocena: 3.00 / 5
Po raz drugi zamówiona przeze mnie paczka, dostarczana przez kuriera InPostu została bezczelnie przerzucona przez płot na posesję, żadnego odzewu od kuriera jeśli chodzi o dostarczenie owych przesyłek pomimo iż na paczkach był napisany numer kontaktowy. Jestem zażenowana zachowaniem pracowników tej firmy. Nie pozdrawiam ;)
WadyBrak poszanowania do wykonywanej pracy oraz produktów dostarczanych do adresata.
~Kasia / 2021-07-09 14:42
Ocena: 3.00 / 5
Wysłałam siostrze prezent był to storczyk w slicznej doniczce.szkoda tylko ze opakowanie było całe zniszczone a doniczka potłuczona w drobny mak.pomimo ze było oznaczenie NIE ŻUCAĆ SZKŁO.!!!!
ZaletyChyba raczej żadnych.moze jedynie czas dostawy
WadySzkoda gadac
~Kasia / 2021-11-16 10:08
Ocena: 3.00 / 5
Kurier dzwoni do drzwi, pyta o piętro. Czekamy, nie ma go. Po godzinie otwartą paczkę przynosi sąsiadka, dał jej dwie paczki. Brak słów, porażka i tyle!
~Kasia / 2022-02-18 06:53
Ocena: 3.00 / 5
Ciężko mi pisać ta opinie, ale niestety zostałam do tego zmuszona. Korzystam z usług firmy od lat i kiedyś Musiał przyjść moment złożenia skargi na kuriera. W dniu wczorajszym beż wcześniejszej informacji o doręczeniu przesyłki zjawił się pod domem kurier opryskliwy, który nawet mie raczył poczekać aż moja mama (osoba starsza) ubierze kapcie by podejść do furtki. Przerzucił paczkę przez ogrodzenie nie zastanawiając się co jest w środku. Tym razem padło na szklo. Zgłosiłam sytuację na skrzynkę mailową firmy i cisza. Rozumiem, że ni każdy Kocha swoją pracę, ale jeżeli już się na nia decyduje to niech zachowuje się przyzwoicie!!!
~Kasia / 2022-09-08 12:50
Ocena: 3.00 / 5
Kurier chyba pracuje za kare nie chciał przyjąć płatności kartą a po przesyłkę musiałam iść koło paczkomatu
~Kat / 2022-07-18 21:46
Ocena: 3.00 / 5
2 raz w tym roku zginęła paczka raz z modivo zwrot za 1600 zł a teraz paczka z Allegro za 250 zł pieniądze na kilka tygodni są zablokowane i nie potrzebny stres oby je odzyskac. Uważam ze paczkomaty są super ale No nie podobno tak być ze paczki gdzieś się gubią.
~Katarzyna / 2021-05-05 09:14
Ocena: 3.00 / 5
Zawsze twierdzą że nie mają drobnych czy to rano czy południe nigdy nie mają i w ten sposób się bogacą na ludziach
~Katarzyna. / 2023-09-20 20:06
Ocena: 3.00 / 5
2 paczki dostarczone do paczkomatu tego samego dnia do tej samej skrytki! wysłany kod odbioru, próba odbioru paczek i problem wyskakuje "błąd i brak możliwość otwarcia skrytki !!! dzwonię na infolinie I Pani informuje mnie że muszę złożyć reklamacje a oni mają do 30 dni na jej rozpatrzenie!!! ponieważ zepsuła się moja nieszczęsna skrytka i teraz mam czekać ? opłaciłam towar zamówiny zapłaciłam za dostarczenie paczki ! i z winy firmy InPost nie mogę odebrać paczki ! i mam czekać, na infolinii Pani powtarza to samo ! "nic nie poradzi, nic nie zrobi, nie mają numeru telefonu do kurierów, itp" propozycja jedyna to spisać reklamacje i czekać :))) "Droga Firmo" jak Wy traktujecie klientów? ludzi którzy płacą za Wasze usługi ? bezprawnie przetrzymujecie własność klientów , Pani na infolinii zamiast zapewnić mnie o szybkiej reakcji i udostępnieniu mi możliwość odbioru swojej własność, powtarza w kółko to samo bez gwarancji załatwienia sprawy, napędza stres i nerwy klienta nie szuka szybkich rozwiązani nawet nie stara się udawać że "pomaga w tej sytuacji" podobno przyjęła moją reklamacje ! podobno ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia jej przyjęcia ! co już jest skandaliczne, Firme nie interesuje indywidualny klient i jak się coś dzieje to masz pewność że nie będą starali się tobie pomóc ! na prośbę o kontakt z przełożonym Pani z infolinii powiedziała mi że usłyszę to samo co od niej więc nie widzi potrzeby żebym z nim rozmawiała :) to żart klient jest traktowany w sposób skandaliczny tylko niestety przekonujemy się o tym dopiero kiedy mamy problem My jako klienci i szukamy szybkiej pomocy i szybkiego załatwienia sprawy, wtedy wychodzi cała prawda o funkcjonowaniu firmy o ich standardach obsługi klientów itp niestety czekam na umożliwienie mi odbioru moich produktów i rozwiązanie sytuacji, ponieważ firmę nie interesuje pozytywny wizerunek firmy i dobre opinie więc mają gdzieś problemy ludzi którzy zapłacili za ich usługi a teraz pozostało im czekać na "rozpatrzenie reklamacji "
Zaletydostępność.
Wadybrak szybkiej reakcji na zdarzenie, brak wsparcia, brak zaangażowania w pomoc klientowi żeby rozwiązać problem, brak potwierdzenia telefonicznie lub e-mailem przyjęcia dyspozycji/reklamacji, brak pozytywnego podejścia do klienta, bezprawne przetrzymywanie własność klienta, wymuszanie na kliencie zachowani nie korzystnych dla klienta i jego interesu.
~Katka / 2022-02-17 09:36
Ocena: 3.00 / 5
Kurierzy po dkrakowem są bardzo mili. Knoci się gdy trzeba skontakowac sie z obsługą Klienta. Rozmowa z robotem, po długim oczekiwaniu rozmowa z osobą, która o przesyłkach wie tyle co ja. Pomoc Żadna. Odpowiedzi na wiadomości są również mało konkretne. Bardz osłabe wsparcie ze strony obsługi Klienta sprawia, że rzadko korzystam z usługi. Boję się, że w razie zaginięcia presyłki lub innego kłopotu nie będzie nikogo kto by zechciał mi pomóc.
ZaletyMili kurierzy i szybki serwis
WadyBark wsparcia ze strony obsługi Klienta
~Katya_s / 2021-12-28 18:45
Ocena: 3.00 / 5
Przesyłka dotarła zniszczona. Zamówiony kalendarz (zapakowany w kopertę A4 bąbelkową) został złożony przez kuriera na pół i wepchnięty do skrytki. Oczywiście reklamacja nie została uznana.
ZaletyCzas dostawy
WadyZniszczenie przesyłki
~Kinga / 2024-11-15 08:01
Ocena: 3.00 / 5
Kurier który obsługuje miejscowość Czerniejewo Ukrainiec, to jakaś porażka! Paczkę wrzucił do skrzynki pocztowej,nawet nie zapukał do drzwi,nic...place za dostarczenie do domu a nie do skrzynki pocztowej, w dodatku za zgłoszenie Go do In Postu miałam Go przepraszać!!!! Szczyt bezczelnosci!!!
ZaletyBrak
WadyBezczelny, pomylił adres !!!
~Kisiel / 2019-11-06 18:04
Ocena: 3.00 / 5
Oj ostatnio paczkomaty się pogorszyły zawsze Maks na 3 dzień od wysyłki przychodziły paczki teraz 4-5 dni czekasz w dodatku do późnego wieczora a przesyłki nie widać
ZaletyCena i łatwa obsługa paczkomatów
WadyCzas dostawy
~kk / 2022-08-19 12:22
Ocena: 3.00 / 5
Trudno jednoznacznie ocenić prace kurierów inpost i całej spólki. Z jednej strony potrafi być szybko, z drugiej paczka od tego samego producenta potrafi "iść" do paczkomatu ponad 2 dni.
~Klaudia / 2022-12-06 18:25
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam firmy kurierskiej Inpost, ponieważ kurierzy są aroganccy i niesolidni. Nie dostarczają na miejsce przesyłek i na czas tłumacząc się dojazdem. Inne firmy potrafią bez problemu dojechać na miejsce.
Tylko oni mają wieczne problemy i nie grzeszą kulturą.
~Klaudia / 2023-06-22 10:51
Ocena: 3.00 / 5
Mojej paczki nie było w ogole w skrytce. Reklamacja zglosozna, zapewne paczki nie odzyskam....
~Klient / 2020-04-17 15:05
Ocena: 3.00 / 5
Kurier odmówił zostawienia przesyłki pod drzwiami mieszkania i zażyczył sobie by zejść pod drzwi wejściowe, bo jak określił: nie wchodzi do klatki. Rozumiem ostrożność, ale takie zachowanie to dowód zupełnego braku świadomości. Ciekawe jak osoba na wózku inwalidzkim miałaby ześć w budynku bez windy. Nie polecam.
~Klient / 2022-11-08 10:52
Ocena: 3.00 / 5
Dzień dobry Przesyłka doszła uszkodzona jak zwykle przez nie dbanie kurierów rzucanie Wina zwalona na wysyłającego o złe zabezpieczenie wysyłającego gdzie była folia bąbelkowa i w worku Nie powinien kurier zabierać skoro było źle zabezpieczone NIE Polecam!!! Odbębnić i wykasować tylko !
Zaletybrak
WadyOdbębnić i wykasować tylko !
~Klientka / 2021-06-01 12:41
Ocena: 3.00 / 5
Dziś nie miły kurier nie wniósł przesyłki do domu.Kazał zejść na dół i pytam się czy jest w ciąży,że mu ciężko wejść. Odpowiedział mi ,że jak mi nie pasuje to mam'' Nie zamawiać z firmy Inpost''.Bezczelnie powiedział do widzenie !Totalna antyreklama dla firmy!!!!
WadyBrak szacunku dla klientki !
~Klientka / 2022-06-20 07:28
Ocena: 3.00 / 5
Ktoś chyba w końcu powinien zrobić porządek z nimi. Kurier dostarcza przesyłki w godzinach pracy (np 12 ) a po drugiej nieudanej próbie odsyła do nadawcy. Tylko co ma człowiek zrobić jak pracuje,z nadawca nie ma możliwości kontaktu,przekierować np do paczkomatu twierdzą,że nie ma możliwości (niestety na stronie sprzedawcy takiej możliwości nie ma) a zkurierem ni gwozdzia nie można się dogadac... pomijając fakt,że nr do kuriera mogą podać dopiero w dniu odesłania przesyłki ...