Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8070 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2023-01-10 16:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak to możliwe rano np 7.00 paczka wydana do doręczenia, jest 18.00 i nadal nie jest gotowa do odbioru. Co ci kierowcy robią???? a może jest ich za mało i się nie wyrabiają. Wtedy trzeba zatrudnić dodatkowych . Tracicie w opinii publicznej , ale widać macie to gdzieś
    WadyCoraz późniejsze dostawy do paczkomatu
  • ~Fab4 / 2021-04-27 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka została rozerwana w czasie transportu i wsadzona uszkodzona do paczkomatu. Z paczki wysypał się piasek dla kota. Zrobiłem zdjęcia w paczkomacie i zgłosiłem reklamację przez stronę internetową. Po 10 dniach dostałem WEZWANIE, żeby uzupełnić dane również przez stronę, co oczywiście zrobiłem. Kolejnego dnia dostałem następne WEZWANIE, że brakuje innych dokumentów i bez tego reklamacja nie będzie uznana. Do tej pory w żadnej wiadomości inpost nie przeprosił mnie za zniszczenie przesyłki. Forma tematu wiadomości "WEZWANIE DO USUNIĘCIA BRAKÓW FORMALNYCH" - (pisownia kopiuj-wklej) sugeruje, że to zgłaszający nie dopełnił formalności i inpost wzywa z "krzykiem wielkimi literami" do uzupełnienia braków. Niestety, wcześniej nie było mowy o dokumentach, o które wzywa inpost w kolejnych postach. Sytuacja wygląda tak, jakby inpost grał na czas i zmęczenie przeciwnika. Może w końcu nie będzie mu się chciało odpowiedzieć na kolejną wiadomość i da nam święty spokój. Ogólnie na odebranych kilkadziesiąt paczek było dobrze, czasami karton był rozerwany, albo zgnieciony, ala zawartość dochodziła cała. Przy pierwszej reklamacji cały wizerunek firmy legł w gruzach.
    ZaletyNajczęściej jest dobrze, ale w razie kłopotów zaczynają się schody.
    WadyReklamacja przeciąga się w nieskończoność, dostaję kolejne wiadomości z informacją, żeby dosłać nowe dokumenty, o których nie było mowy we wcześniejszych wiadomościach.
  • ~fcking inpost / 2022-11-16 20:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługa ponownego dostarczenia, albo przynamniej możliwość zawrócenia paczki za dodatkową opłatą to chyba jednak by się przydała.
  • ~fisher / 2021-04-11 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak jest możliwości zmiany gabarytu paczki po wydrukowaniu ankiety. Strona nie informuje o tym. sama strona jest bardzo mała czytelna. Główne opcje (opłać) są małe i na dole strony). Układ strony kompletnie nie intuicyjny.
    Zaletyszybkość dostawy i cena
    Wadyjak wyżej
  • ~Fitto / 2023-10-14 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak zapłacisz więcej to jest szybko i miło. Zamówiłam przesyłkę. Kurier wyciągnął paczkę z paczkomatu po 17 godzinach i nie dotarła na czas. Jak dzwonisz to mają cię w 4 literach albo rozmawiasz z automatem.
  • ~Folie / 2021-06-18 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma inpost to średnia filma czas dostawy średnia bo raz zamòwiłem głośnik miał kilka rys a głośni był nowy z slepu i rozczarowałam się obsługą a kujerzy są czasami nie uprzemi dla klientów indywidualnych i stałych .tyle powiem że ta filma jest kiepska strasznie odradzam ta filma do widzenia
    ZaletyNie ma
    WadyTak mam
  • ~fry1zjer / 2022-08-02 19:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurierzy InPost zaczynają pracować jak z Pocztexu paczka praktycznie cały dzień przeleżała w oddziale i żadnemu nie chciało jej się dostarczyć jest to totalna kpina i żenada. Kurierzy powinni wziąść się do roboty
    ZaletyNiska cena w porównaniu do Poczty Polskiej
    WadyTotalne olewactwo obowiązków przez kurierów
  • ~Georgio / 2023-11-09 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja internetowa wysyłania przesyłki jest niedopracowana. W przypadku konieczności zmiany formy płatności na etapie płacenia np. platność Blik akurat nie działa, wszystkie mozolnie wpisane dane odbiorcy i nadawcy ulegają skasowaniu i trzeba zaczynać od nowa, bo nie ma opcji zapisania odbiorcy. Infolinia również słabo zorientowana w funkcjonowaniu aplikacji.
  • ~Gosiaczek / 2021-05-31 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Składałam reklamację na dostarczoną paczkę ze zdeformowanym zakupionym towarem. Złożyłam reklamację- została rozpatrzona negatywnie. Złożyłam odwołanie od tej decyzji na maila podanego w decyzji. Okazało się, że był podany zły mail i decyzja w międzyczasie się uprawomocniła. Złożyłam ponownie odwołanie od decyzji z opisem całej sytuacji, wszak wina leżała po stronie InPostu (prawidłowy mail podany na infolinii, zadzwoniłam po miesiącu bo nie dostałam odpowiedzi). Nie raczą nawet się do tego ustosunkować. Taka duża firma i brak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji(hmm, ciekawe czemu) a pani na infolinii jak nakręcona mówi, że reklamacja jest zamknięta. Po tym jak się firma kurierska zachowała w ww przypadku domyślam się jaka może być przyczyna braku kontaktu telefonicznego z działem reklamacji.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyWszystko dobrze, jak paczka dotrze cała. Zaczynają się schody gdy tak nie jest.
  • ~Inpost to porażka / 2019-11-05 20:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Zmiana paczkomatu bez mojej wiedzy. Musiałem jechać przez całe miasto po paczkę bo kurier dostarczył nie do tego paczkomatu co potrzeba. Z tego co się orientuję to klient decyduje czy wyraża zgodę na zmienię paczkomatu czy nie. Niestety w Inpost to samowolka
  • ~Intelligent1000 / 2019-12-22 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomylony paczkomat, bez powiadomienia kupującego. Zepsuty paczkomat. Aby się dodzwonić, 38 w kolejce na infolinii.
  • ~Irina / 2022-07-08 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Nadawca przez pomyłkę zamiast adresu domowego wpisał adres paczkomatu, z którego zazwyczaj odbierałam. Ja, jako odbiorca, podałam konsultantowi wszystkie niezbędne dane do weryfikacji: adres domowy, adres paczkomatu, telefon, który był przypisany do paczki. Co jeszcze można było podać, żeby otrzymać paczkę, na którą czekałam ponad miesiąc? Niestety, biurokracja rządzi i paczka została odesłana z powrotem do nadawcy, chociaż obiecali nie odsyłać do wyjaśnienia i poprawienia adresu przez nadawcę. Beznadzieja, żadnej empatii i ile nerwów!
  • ~Iv / 2022-11-08 08:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka otwarta, brak części twaru. Reklamacja pelna zlozona wraz ze zdjęciami i...firma ktora zarabia miliony ma klienta mocno i daleko w powazaniu...
  • ~Iwona / 2022-03-20 13:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjmuja rzeczy, zamowilam 2 szampony dziecku i 1 nie ma a paczka rozwalina byla od gory wiec na pewno to nie wina sprzedawcy
  • ~Jacek / 2021-04-26 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłoszenie szkody czy reklamacja w InPost to klasyczna FIKCJA! Nikt nie reaguje na otwierane opakowania paczek w paczkomatach, jedynie wysyłają mailem nic nie znaczące, ogólnikowe (kopiuj-wklej) pisemko, żeby było zgodnie z prawem. Jeśli kurier po takich "wstępnych oględzinach" jednak postanowi zwinąć ci paczkę to przyjmą na dziale zaginięcie i czekaj dalej tatka latka na kolejne podobne pisemka. W ciągu tygodnia moje trzy różne przesyłki były "weryfikowane" w ten sposób i kierownictwo InPost nadal nie ma pojęcia co z tym zrobić! Wiadomo, przecież potrzebuje pracowników, więc nawet złodziei nie będzie zwalniać czy wyciągać jakiekolwiek wobec nich konsekwencje (dolnośląskie, Chojnów). W końcu zagląda on do przesyłek pewnie tak "dla zabawy". Jeśli masz więc cenną przesyłkę lepiej odpuść sobie tą firmę, bo jedyną gwarancją dostarczenia jej do ciebie jest wówczas >chybił trafił szczęścia<. Jeśli kurierowy złodziej ma wolne to dojdzie, jeśli akurat pracuje to trudno, masz pecha...
    Zaletyszybkość dostawy
    WadyTowar odpakowany, a jeśli będzie wartościowy to znika.
    Fikcyjne procedury reklamacyjne i sztampowe pisemka w odpowiedziach.
    Zgoda firmy na bezkarność kurierów.
    Duża niepewność dostawy wartościowych przedmiotów.
  • ~Jaga / 2020-06-26 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Było pięknie, ale jest klęska urodzaju-chaos, długie oczekiwanie. 2 razy informują, że jest w paczkomacie, 2 razy znika i wraca do oddziału.
  • ~Jaj Jay / 2020-11-23 21:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak linku na skargi.
    Brak przekazania kodow do paczkomatu
    Paczka byla cofnienta, nawet nie byla umieszczona w paczkomacie.
  • ~Jakub / 2025-07-01 12:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak możliwości otrzymania faktury za usługę . Po 2 miesiącach oczekiwania, pisania maili , rozmów z konsultantami dalej jej nie mam .
  • ~jan / 2022-05-06 09:57
    Ocena: 3.00 / 5
    firma olewa klientów, nagminnie niszczy paczki i złodziejsko odmawia wypłaty odszkodwań. Cwaniackie zachhwoania.
  • ~janusz / 2022-11-25 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    twój paczkomat jest przepełniony - zatem jedna paczka w paczkomacie GDA142A, a druga w GDA08A. Do Pruszcza dojechały jednocześnie, czy nie można było ich wsadzić w jeden paczkomat ?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12670
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7715
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064