Firma inpost to średnia filma czas dostawy średnia bo raz zamòwiłem głośnik miał kilka rys a głośni był nowy z slepu i rozczarowałam się obsługą a kujerzy są czasami nie uprzemi dla klientów indywidualnych i stałych .tyle powiem że ta filma jest kiepska strasznie odradzam ta filma do widzenia
ZaletyNie ma
WadyTak mam
~fry1zjer / 2022-08-02 19:46
Ocena: 3.00 / 5
Kurierzy InPost zaczynają pracować jak z Pocztexu paczka praktycznie cały dzień przeleżała w oddziale i żadnemu nie chciało jej się dostarczyć jest to totalna kpina i żenada. Kurierzy powinni wziąść się do roboty
ZaletyNiska cena w porównaniu do Poczty Polskiej
WadyTotalne olewactwo obowiązków przez kurierów
~Georgio / 2023-11-09 18:08
Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja internetowa wysyłania przesyłki jest niedopracowana. W przypadku konieczności zmiany formy płatności na etapie płacenia np. platność Blik akurat nie działa, wszystkie mozolnie wpisane dane odbiorcy i nadawcy ulegają skasowaniu i trzeba zaczynać od nowa, bo nie ma opcji zapisania odbiorcy. Infolinia również słabo zorientowana w funkcjonowaniu aplikacji.
~Gosiaczek / 2021-05-31 08:55
Ocena: 3.00 / 5
Składałam reklamację na dostarczoną paczkę ze zdeformowanym zakupionym towarem. Złożyłam reklamację- została rozpatrzona negatywnie. Złożyłam odwołanie od tej decyzji na maila podanego w decyzji. Okazało się, że był podany zły mail i decyzja w międzyczasie się uprawomocniła. Złożyłam ponownie odwołanie od decyzji z opisem całej sytuacji, wszak wina leżała po stronie InPostu (prawidłowy mail podany na infolinii, zadzwoniłam po miesiącu bo nie dostałam odpowiedzi). Nie raczą nawet się do tego ustosunkować. Taka duża firma i brak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji(hmm, ciekawe czemu) a pani na infolinii jak nakręcona mówi, że reklamacja jest zamknięta. Po tym jak się firma kurierska zachowała w ww przypadku domyślam się jaka może być przyczyna braku kontaktu telefonicznego z działem reklamacji.
ZaletySzybki czas dostawy
WadyWszystko dobrze, jak paczka dotrze cała. Zaczynają się schody gdy tak nie jest.
~Inpost to porażka / 2019-11-05 20:10
Ocena: 3.00 / 5
Zmiana paczkomatu bez mojej wiedzy. Musiałem jechać przez całe miasto po paczkę bo kurier dostarczył nie do tego paczkomatu co potrzeba. Z tego co się orientuję to klient decyduje czy wyraża zgodę na zmienię paczkomatu czy nie. Niestety w Inpost to samowolka
~Intelligent1000 / 2019-12-22 21:10
Ocena: 3.00 / 5
Pomylony paczkomat, bez powiadomienia kupującego. Zepsuty paczkomat. Aby się dodzwonić, 38 w kolejce na infolinii.
~Irina / 2022-07-08 12:56
Ocena: 3.00 / 5
Nadawca przez pomyłkę zamiast adresu domowego wpisał adres paczkomatu, z którego zazwyczaj odbierałam. Ja, jako odbiorca, podałam konsultantowi wszystkie niezbędne dane do weryfikacji: adres domowy, adres paczkomatu, telefon, który był przypisany do paczki. Co jeszcze można było podać, żeby otrzymać paczkę, na którą czekałam ponad miesiąc? Niestety, biurokracja rządzi i paczka została odesłana z powrotem do nadawcy, chociaż obiecali nie odsyłać do wyjaśnienia i poprawienia adresu przez nadawcę. Beznadzieja, żadnej empatii i ile nerwów!
~Iv / 2022-11-08 08:58
Ocena: 3.00 / 5
Paczka otwarta, brak części twaru. Reklamacja pelna zlozona wraz ze zdjęciami i...firma ktora zarabia miliony ma klienta mocno i daleko w powazaniu...
~Iwona / 2022-03-20 13:17
Ocena: 3.00 / 5
Wyjmuja rzeczy, zamowilam 2 szampony dziecku i 1 nie ma a paczka rozwalina byla od gory wiec na pewno to nie wina sprzedawcy
~Jacek / 2021-04-26 22:45
Ocena: 3.00 / 5
Zgłoszenie szkody czy reklamacja w InPost to klasyczna FIKCJA! Nikt nie reaguje na otwierane opakowania paczek w paczkomatach, jedynie wysyłają mailem nic nie znaczące, ogólnikowe (kopiuj-wklej) pisemko, żeby było zgodnie z prawem. Jeśli kurier po takich "wstępnych oględzinach" jednak postanowi zwinąć ci paczkę to przyjmą na dziale zaginięcie i czekaj dalej tatka latka na kolejne podobne pisemka. W ciągu tygodnia moje trzy różne przesyłki były "weryfikowane" w ten sposób i kierownictwo InPost nadal nie ma pojęcia co z tym zrobić! Wiadomo, przecież potrzebuje pracowników, więc nawet złodziei nie będzie zwalniać czy wyciągać jakiekolwiek wobec nich konsekwencje (dolnośląskie, Chojnów). W końcu zagląda on do przesyłek pewnie tak "dla zabawy". Jeśli masz więc cenną przesyłkę lepiej odpuść sobie tą firmę, bo jedyną gwarancją dostarczenia jej do ciebie jest wówczas >chybił trafił szczęścia<. Jeśli kurierowy złodziej ma wolne to dojdzie, jeśli akurat pracuje to trudno, masz pecha...
Zaletyszybkość dostawy
WadyTowar odpakowany, a jeśli będzie wartościowy to znika.
Fikcyjne procedury reklamacyjne i sztampowe pisemka w odpowiedziach.
Zgoda firmy na bezkarność kurierów.
Duża niepewność dostawy wartościowych przedmiotów.
~Jaga / 2020-06-26 13:08
Ocena: 3.00 / 5
Było pięknie, ale jest klęska urodzaju-chaos, długie oczekiwanie. 2 razy informują, że jest w paczkomacie, 2 razy znika i wraca do oddziału.
~Jaj Jay / 2020-11-23 21:42
Ocena: 3.00 / 5
Brak linku na skargi.
Brak przekazania kodow do paczkomatu
Paczka byla cofnienta, nawet nie byla umieszczona w paczkomacie.
~jan / 2022-05-06 09:57
Ocena: 3.00 / 5
firma olewa klientów, nagminnie niszczy paczki i złodziejsko odmawia wypłaty odszkodwań. Cwaniackie zachhwoania.
~janusz / 2022-11-25 15:22
Ocena: 3.00 / 5
twój paczkomat jest przepełniony - zatem jedna paczka w paczkomacie GDA142A, a druga w GDA08A. Do Pruszcza dojechały jednocześnie, czy nie można było ich wsadzić w jeden paczkomat ?
~Janusz / 2023-07-26 10:42
Ocena: 3.00 / 5
poziom usługi do przewozu śmieci się nadają, maskrują paczki reklamacja nic nie daje starta czasu na sortowniach festiwal rzucania paczkami jak piłką skrajna odpowiedzialnośc ,bezkarnośc plus
Zaletyszybkośc dostawwy
Wadyniszcza przesyłki zero odpowiedzialności
~Jaro / 2022-11-16 16:51
Ocena: 3.00 / 5
Paczkomat Swarzędz tysiąclecia 38 panowie wrzucają paczki nie dbając o zawartość małe paczki są wrzucane na koniec skrytki,często porwane opakowanie.
~Jastrowie / 2020-05-26 13:22
Ocena: 3.00 / 5
Do póki płaciłem za każdą paczkę osobno wszystko bylo ok paczki trafiały do paczkomatu Od czasu gdy wykupilem smarta wszystkie paczki trafiają do miejsca magazynowania paczek czyli jakiś tam sklepik ktory jest czynny w dziwnych godzinach Bardzo mi to nie pasuje że względu godzin pracy Paczki zamawiam do paczkomatu po to aby odbierac O której mi się podoba Na infolini pan mi powedzial CO JA PANU MOGE PORADZIC WIDOCZNIE PACZKOMAT JEST PRZEPELNIONY cyrk
ZaletyBrak
WadySporo
~Jerzy / 2019-10-10 12:18
Ocena: 3.00 / 5
Często dostarczane przesyłki są realizowane przez InPost z Tarnowa . Wszyscy kurierzy dostarczają przesyłki do drzwi domu tylko jeden Pan wymaga by po odbiór przesyłki wyjść do samej bramki posesji. Wielokrotnie problem ten zgłaszałem do władze InPost i jak widać skargi są nie skuteczne. W dniu dzisiejszym bardzo źle się czuję. Kurier zadzwonił by poinformować mnie ,że jest do odebrania przesyłka i że stoi przed bramką. Ja nie mam żadnego psa i żadna tabliczka nie wisi i nie ma problemu by dojść do drzwi domu by przekazać przesyłkę.Dzisiejsza przesyłka posiada Nr. 521000014039220013218660.Ja wszystko potrafię zrozumieć ale zwykłej złośliwości ze strony kuriera nie potrafię zrozumieć. Wykonałem również telefon do biura obsługi klienta informując o zaistniałej sytuacji, obiecano załatwić to zgłoszenie ale mam wielkie wątpliwości bo poprzednie trzy zgłoszenia niczego nie załatwiły. Jeśli tym razem sprawa nie zostanie w jakiś sposób załatwiona , informacja o niewłaściwym postępowaniu kurierów InPostu będzie podana na stronach internetu. Klien musi wiedzieć , że jak płaci za jakąś usługę to będzie ona w sposób należyty zrealizowana.
WadyBardzo zła obsługa kurierska , dotycząca jednego kuriera z Tarnowa
~jerzy / 2021-12-10 17:54
Ocena: 3.00 / 5
od czterech dni brak możliwości odebrania przesyłki z paczkomatu (brak prądu) strrraszna awaria ZLM01M.Tylko otrzymuję SMS y że mam się udać na spacer po przeyłkę ,PORACHA.
~Jerzy223 / 2019-12-16 13:39
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo dziadowska firma. Czy to firma wydmuszka bo żadnego kontaktu z kimś z zarządu,ani z kurierem.
Infolinia do bani .Pogadać można sobie z konsultantką ale żadnych konkretów.Jak masz coś do powiedzenia odsyłają cię na formularz kontaktowy.Ogłaszają płatność kartą u kuriera a tu zdziwienie tylko BLIK.Jak niemasz gotówki to może kurier przyjedzie wieczorem jak będzie miał czas.Jak nie to nie przyjedzie.A kontaktu żadnego .Może za dwa dni jak dobrze pójdzie.
KPINA Z KLIENTA.
Nigdy żadnego Inpostu.