Na dodatek dzwoniąc na infolinię czeka nas przeprawa z ‚botem-asystentem’, który nie połączy z konsultantem bez tracenia czasu na podanie numery przesyłki. Jestem bardzo rozczarowany.
ZaletyAkceptują zwroty za niewykorzystaną etykietę.
WadyWprowadzanie w błąd o możliwości wysyłki z DOWOLNEGO paczkomatu.
Bot-asystent z infolinii to strata czasu.
Stara infrastruktura, która raz działa, a raz nie.
Konieczność znalezienia ‚nowego’ paczkomatu w przypadku nadania przesyłki bez etykiety (nawet jeśli w okolicy jest tylko jeden!)
Strona w przeglądarce mobilnej generuje błędy systemowe.
Stosunkowo częste ‚pomylki paczek’: zamawiam Kindle, dostaję struny do gitary, a odkręcęcenie tego trwa kilka dni.
Cena/jakość.
Bot-asystent z infolinii to strata czasu.
Stara infrastruktura, która raz działa, a raz nie.
Konieczność znalezienia ‚nowego’ paczkomatu w przypadku nadania przesyłki bez etykiety (nawet jeśli w okolicy jest tylko jeden!)
Strona w przeglądarce mobilnej generuje błędy systemowe.
Stosunkowo częste ‚pomylki paczek’: zamawiam Kindle, dostaję struny do gitary, a odkręcęcenie tego trwa kilka dni.
Cena/jakość.
