Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8091 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2023-08-09 01:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodziej z Inpostu w EŁKU!!!!!oddaj mi mój mechanizm zegarka o wartości 7000 tysięcy złotych.Przesylka o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354, Mickiewicza 19 przy kwiaciarni badylek Ełk.Zlodziej z Inpostu pracujący w EŁKU
    ZaletyBRAK
    WadyNIECHLUJSTWO
  • ~Andrzej / 2023-08-09 01:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Skradziona zawartość paczki przez InPost w Ełku.Paczka nadaną w dniu 3.08.2023 o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354.Albo kurier z Ełku rabuje paczki albo kradną na sortowni W Ełku.Kim kolejek jesteś oddaj mi mechanizm zegarka który był w środku bo dopuki żyje nie spocznę aż znajdę złodzieja .
    ZaletyBRAK
    WadyNIECHLUJSTWO
  • ~Andrzej / 2023-08-09 00:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawartość mojej przesyłki najprawdopodobniej ukradli mi w Ełku.Otwieram paczkę a tam pusto,tylko pełno napchanej folii.Pod spodem pudełka dziura wydarta.Paczkomat znajduje się na ulicy Mickiewicza 19 przy kwiaciarni badylek nadaną w dniu 03.08.2023r.To właśnie w tym miejscu otrzymałem paczkę ze
    skradziona zawartoscia.W środku był stary mechanizm zegarka z XVIII wieku o wartości 7000 tysięcy złotych. Przesylka o numerze 63072 7787 3193 000 2373 2354.Zlodziejstwo i hamstwo
    ZaletyŻadne
    WadyNiechlujnie
  • ~Paulina / 2023-08-09 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    13 lipca chcąc odebrać paczkę za pobraniem nie mogłam tego zrobić z powodu problemów technicznych. Została pobrana mi kwota z konta w wysokości 665 zł zadzwoniłam na infolinie zapytać co w takiej sytuacji powinnam zrobić Pan poinformował mnie ze jedynym rozwiązaniem dla tej sytuacji będzie wysłanie reklamacji za pomocą wypełnienia formularza na stronie inpost tak tez zrobiłam Pan zapewniał mnie ze w przeciągu 2 dni powinnam otrzymać informacje zwrotna co nie miało miejsca po kilku dniach zadzwoniłam kolejny raz na infolinie gdzie dostałam informacje ze reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni co z mojego punkt widzenia było niedorzeczne z racji tego ze to nie była reklamacja tylko prośba o zwrócenie moich pieniędzy które z powodu problemów technicznych zostały pobrane bez możliwości otwarcia skrzynki poprosiłam o to aby przekierować rozmowę do działu reklamacji co jest nie możliwe i nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z tym działem poprosiłam o rozmowę z kierownicza. Po kilku godzinach otrzymałam telefon Pani przekonując mnie do swoich racji opowiadając o swoich problemach z podobna sytuacja w innej firmie chciała sobie ze mnie zakpić straciłam na ta rozmowę 15 min gdyż Pani nie była na tyle kompetentnym pracownikiem aby udzielić mi jakiejkolwiek informacji zachęcając przy tym do kontaktu z działem reklamacji do którego ona ani nie mogła mnie przekierować ani podać numeru telefonu. Po kilku dniach ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani przekonywała mnie do tego ze został wysłany do mnie mail którego ja nie otrzymałam, niestety nie była w stanie udzielić mi informacji co w tym mailu zostało zawarte prosiła abym ponownie wysłała formularz reklamacyjny. Poprosiłam abym wylała maila do działu reklamacji ze nie otrzymałam wiadomości i prosiłabym o jej ponowne wysłanie a najlepiej o kontakt telefoniczny. Dziś 8 sierpnia ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani powiedziała ze 1 sierpnia został wysłany do mnie mail co oczywście nie miało miejsca gdyż codziennie przeglądam swoją skrzynkę mailowa jak również spam w który niechcący wiadomość mogla ,,wpaść” poprosiłam aby ponownie wysłali do mnie maila najlepiej do końca dnia bo zależy mi na rozwiązaniu tej sytuacji i odzyskaniu swoich 665 zł które przez błąd systemu zostały bezprawnie pobrane mi z konta Pani obiecywała ze na pewno dziś dostanę informacje co dalej i oczywiście nie otrzymałam wiadomości.



    Nie polecam, na infolinii każdy wymyśla swój system pracy i funkcjonowania firmy. Zasad które nie maja swojego odzwierciedlenia w rzeczywiści a Pani kierownik z Ciechanowa to najmniej kompetentny pracownik firmy kurierskiej z jakim miałam kontakt. Etyczne byłoby wysłuchanie klienta, pomoc w rozwiązaniu danej sytuacji a nie opowiadanie historii z własnego życia jakby to w tej sytuacji miało jakiekolwiek znaczenie.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy
  • ~Sisi / 2023-08-08 22:00
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie odpowiada mi upychanie parę przesyłek do jednej skrzynki. Nie zawsze zamawiane jest dla mnie ( np. przysługa dla rodziny) i zamiast udostępnić kod to jestem zmuszona iść osobiście do paczkomatu a dopiero później przekazać dalej. Według mnie powinna być jakaś opcja gdzie klient powinien sam zdecydować o umieszczeniu paczki w paczkomacie. Przecież każda przesyłka jest opłacona osobno a wy upychacie wszystkie do jednej skrzynki. Jest nie w porządku w obec klienta.
  • ~Milena / 2023-08-08 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda typowych debili i złodziei.
    Paczka wysłana przez vinted.
    Kod do skrzynki podany, otwieram a w środku nie ma nic!
    Sprawa zgłoszona przez telefon i email.
    Co zrobili w tej sytuacji??
    NIC!
    Winę zganiają na vinted a nie na siebie!
    Paczka oczywiście nie znaleziona, pieniędzy za zaginioną rzecz brak! Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej niby firmy!
    Ż E N A D A
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2023-08-08 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła pomimo że kurier otrzymał ja do doręczenia. Po kontakcie z konsultantem również moja sprawa została bez wyjaśnienia konsultant mnie zbył
  • ~♡♡♡♡ / 2023-08-08 20:27
    Ocena: 4.00 / 5
    .... debilu staraj się używać słów, które w j. polskim są uznawane jako nieobraźliwe, nie używaj słów obelżywych, prymitywnych, obrażających, bo sam się kompromitujesz .... do pablo 42 ♥♥♥♥
  • ~Pablo42 / 2023-08-08 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda typowych debili co gówno wiedzą na temat przesyłek.
    Paczka wysłana przez olx.
    Kod do skrzynki podany zły.
    Drugi otwiera się skrzynka do której przesyłka się nie mieści.A kody wysyła oczywiście nikt inny jak InPost
    Chce się dowiedzieć co zrobić w tej sytuacji to winę zaganiania na olx a nie na siebie.
    Paczka oczywiście nie nadana i szkoda czasu na takich tępaków co są tam zatrudniani.
    ZaletyOszukują
    WadyOszukują
  • ~Anton / 2023-08-08 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost powinniście ruszyć ta dupe a nie trzeba czekać na paczki tyle dni paczka przyszła rozwalona
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyInPost do dupy jest i nigdy stąd nie zamawiajcie
  • ~Dudi / 2023-08-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uwzględniona reklamacja... Konsultant poradził jakie zdjęcia wysłać i jakie papiery złożyć. Teraz się okazuje że nie podałem wszystkiego . Paczka było rzucane . Była w niej maska do samochodu ...dwa rogi zagięte ... Standardowo jak wy coś potrzebujcie to na rzęsach trzeba stawać... Jak klient to macie go w d....
    ZaletyŻadne
    WadyDużo by wymieniać...
  • ~Konrad Donocik / 2023-08-08 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę 6 dzień na infolini dowiedziałem się ze rozjebali karton wraz z konsola i nie wiedza co zrobić ten gość co rozjebal powinien iść worki z cementem przerzucać a nie paczki z chęcią zadzwonił bym do niego i powiedział ze se ta paczki już może zabrać i niech zapłaci 1000zl za nowa konsole nie pozdrawiam pana jak to czyta
    ZaletyNic
    WadyWszystko cały inpost
  • ~Cane112 / 2023-08-08 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Teoretycznie czas oczekiwania 1-2 dni robocze. U mnie 3-4dni. Paczki z allegro.
  • ~Ania / 2023-08-08 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została doręczona pomimo wiadomości ze paczka została przekazana do doręczenia
  • ~jon / 2023-08-08 07:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Niby pracacują od godz.7ej i nie idzie się do dzownić tylko automat Mat. Dostałem sms z powiadomieniem ,że jedzie do mnie kurier z przesyłką na prawie 200pln. Dzwonię do kuriera i mówię ze nic nie zamawiałem i gdzie mieszkam.On na to ze on nawet nie jezdzi do mojej miejscowoci. Ale chce to wyjasnic w biurze ale jakos Mat nie chce gadac ze mna. A juz jest po 7ej i nikt nie odbiera. Nawet nie ma adresu e-mail zeby napisac do nich. Odcinaja sie od kontaktu z ludzmi i tyle.
    WadyOlewanie klienta.Prace maja zaczynac o godz.7ej a nikt nie odbiera tel.
  • ~Lea / 2023-08-07 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś miałam bardzo dobrą opinię o Inpost, ale niestety odkąd zaczęli zatrudniać niekompetentnych ludzi zmieniłam zdanie o 360. Zamówiony kurier przyjechał i powiedział ,że jest " nowy " i tego numeru nadania nie ma w bazie. Oni mają kasę od razu, a reklamacja trwa 30 dni !!! Trzymają kasę ludzi i dowolnie nimi obracają ,o ile w ogóle otrzymam ten zwrot. Myślałam że PP to dno ale Inpost zdecydowanie wygrywa konkurs na najgorszą firmę przewozową. Zrobienie czystek w firmie tylko Was uratuję
    ZaletyŻadne
    WadyReklamacja trwa zbyt długo. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia Niekompetencja pracowników
  • ~Agnieszka / 2023-08-07 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA! Omijać szerokim łukiem a pracownicy to ignoranci którzy maja problem z czytaniem!
    27.06 miałam odebrać swoją paczkę z multiskrytki (miały znajdować się w niej dwie paczki była jedna) jeszcze przy paczkomacie dzwoniłam na infolinie zgłosiłam reklamacje, tego samego dnia paczkomat został przeszukany i mojej paczki już tam mie było. Stało się jasne ze odebrał ją ktoś inny. Zaznaczę tylko ze paczka była ubezpieczona na kwotę 2000 ponieważ był w niej złoty pierścionek. Pomimo moich telefonów i maili zero kontaktu ze strony InPost osoba wyznaczona do tej sprawy odpisała mi może 3 razy ta sama regułke: weryfikujemy pani reklamacje. Po upływie 30 dni bo tyle firma ma na rozpatrzenie jej dostałam wiadomość o dosłanie kilku dokumentów (zrobiłam to tego samego dnia po jakiejś godzinie) otrzymałam maila zwrotnego, ze proces reklamacji został zakończony… i tyle nic więcej!zero odpowiedzi co dalej! minęły kolejne dwa tygodnie i dalej nie dostałam odpowiedzi co z moja paczka bo firma milczy, a ja jestem bez paczki i bez kasy. Jest to najgorsza z możliwych firm pracownicy maja problem z czytaniem i odpisywaniem na wiadomości, kurierka pomyliła skrytki przez co ja od półtora miesiąca nie mogę doprosić się o jakakolwiek informacje. Skargi na pracowników i wypłatę ubezpieczenia tez maja gdzieś. Sprawa zgłoszona na policję.
    ZaletyBrak!
    WadyNie rozpatrują reklamacji na czas!
    Od półtora miesiąca nie mam ani paczki ani kasy!
    Pracownicy maja gdzieś klienta!

  • ~Ewelina / 2023-08-07 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu brak słów,karta nie można zapłacić,tylko niby blkiem,z 200 zł niema rozmienić mało tego będzie kurier wciskał kit że był dziś u mnie 2 razy jak cały czas jestem w domu i że jutro będzie 3 próba doręczenia przesyłki.Brak słów co do kuriera!
  • ~Kewin / 2023-08-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona do paczkomatu a została dostarczona do oddziału z odebraniem jej tam.
  • ~Grzesiek / 2023-08-06 17:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak mi słów na procedury i poziom ich inteligencji w tej firmie.
    Jest dobrze dopóki idzie wszystko z planem. Ale najmniejszy problem kładzie jakość tej obsługi na łopatki. Problemem który przelał czarę goryczy była paczka zaadresowana pod zlikwidowany paczkomat.

    Ile ja się nie nadzwoniłem, nabłagałem naprosiłem by włożono i paczkę w inny kilkaset metrów dalej. Ale nie ! Mają procedurę o inteligencji której nie będę się wypowiadał (bo nie można tutaj stosować inwektyw) każącą zwrócić im paczkę do nadawcy. A był kurier z paczka 100m ode mnie ! Nic z tego ! Procedura, beton i tyle ! Czekałem na paczkę z Chin ponad 3 tygodnie. Ale nie ! Wraca z powrotem bo żaden pracownik Inpost nie ma wystarczających kompetencji by ogarnąć taki drobiazg z przeadresowaniem małej paczuszki. Był telefon odbiorcy, odbiorca prosił. Odbijasz się jak od ściany. Prosisz o kontakt z kimś kompetentnym - ściana. Tylko fiksacja - procedura, procedura ! To po co mi konsultant który nic nie może ?!

    Dopóki byli mniejsi, potrafili wszystko załatwić bez problemów. Zrobił się moloch i jakość obsługi drastycznie spada z każdym dniem.

    ZaletyByła szybka dostawa kiedyś i dało się załatwić wszystko z konsultantami (choć zawsze nie było łatwo)
    WadyBeton w kontakcie, głupie nieprzemyślane procedury narażające na straty czasu i pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12696
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8091
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7733
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4121
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2442
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4749
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3990
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083