strona 51 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~adrm / 2022-11-22 00:21
Nie wiem czy ja mam pecha, czy to normalne, ale inpost już drugi raz pomylił moją wysłaną paczkę bez etykiety. Jeszcze reklamacja co do pierwszej się nie skończyła i pewnie nie skończy, a mamy już drugą. Po co w ogóle istnieje ta opcja jak Ukraińcy w sortowni czy tam w oddziale nie potrafią prawidłowo nakleić etykiet? Może czas się z niej wycofać. Dla mnie to duże ułatwienie. NIe mam drukarki i bez sensu mi ją kupować by drukować etykietę raz na jakiś czas, ale chyba jednak nie ma wyboru. -
-
~Aga / 2020-12-16 22:22
Kurier zostawia paczki w bramie, mimo tego że na bramie jest dzwonek nie zadzwoni ... -
~AgaMa / 2021-08-02 18:00
4 dni po terminie dostarczenia czekam na paczkę do paczkomatu i od 4 dni jest w śledzeniu informacja, że paczka przyjęta w oddziale. Infolinia nie pomaga, poleca bym czekała, bo może w końcu paczka dotrze. Ponadto w ostatnim miesiącu 3 razy paczkomat nie chciał się otworzyć. Nie rozumiem co się dzieje, bo wcześniej instytucja paczkomatów była OK. ZaletyJak się uda i nie będzie problemu, to szybkość dostarczania.WadyGubią paczki. Infolinia przeprasza, ale nie jest pomocna. Częste awarie paczkomatów. -
~Agnieszka / 2020-04-23 21:34
Do tej pory bylo wszystko ok. Ale od jakiegoś czasu masakra. Paczka z pomylonymi etykietami. Długo czas oczekiwania . Paczka wydana do doręczenia od 2 dni . ???? mam nadzieję że wszystko wróci do normy. WadyOpóźnienia -
~Agnieszka / 2022-02-17 20:17
Odebrałam dzisiaj przesyłkę i cały karton był pogniecony, kurierzy nie szanuja czyjejś przesyłki nie jego można zniszczyć a co tam.
-
~Agnieszka / 2022-10-22 08:55
W przypadku dostaw inpost daje rade i paczki docierają faktycznie bardzo szybko, natomiast zetknęłam się z sytuacja uszkodzenia mechanicznego skrytki (zablokowane drzwiczki) i przez 3 dni robocze nie udało im się otworzyć skrytki i przełożyć przesyłek do innej. To jest dramat. Czekasz na przesyłki, oddziałuje na nie temperatura, towar może być prezentem, więc szkoda może być nie do naprawienia. W tym przypadku nawet 48 godzin nie zachowali, na które się powołuje konsultant. Inpost warto się przyjrzeć jak usprawnić działanie w takich sytuacjach -
~Ala / 2020-04-08 13:52
Paczka jest dostarczana szybko, tylko kurier okazał się chamem!!! -
~Aleksander / 2023-03-16 18:59
Brak obsługi klienta. Póki wszystko działa to ok, ale jak jest jakiś problem to na infolinii tylko automatyczna sekretarka, z którą nie da się nic ustalić. Szczerze odraszam! WadyBrak obsługi klineta -
-
~Aleksandra / 2020-06-25 16:04
Od pewnego czasu paczki nie trafiają do wybranego paczkomatu tylko są przetrzymywane w punkcie obsługi paczek. Chcąc odebrać paczkę muszę nadkładać drogi, muszę zapewnić opiekę dla dzieci (do pop mam znacznie dalej niż do paczkomatu oraz muszę pokonać schody, które są zastawione stolikiem - po co?). Za pierwszym razem czekałam na dostarczenie paczki do paczkomatu co wydłużyło czas oczekiwania prawie o tydzień (!). ZaletyNo jeśli paczki faktycznie możnabyłoby odbierać z paczkomatu to dostępność 24/7,bezkontaktowy odbiór, bliskość punktu odbioru, szybka realizacja. Niestety dawno tego nie miałam okazji doświadczyć.WadyWiecznie przepełniony paczkomat. -
~Aleksandra / 2022-03-31 17:44
Moja paczka zamiast do mnie wylądowała na progu sąsiada który równie dobrze mógł ją przehandlować na piwo . Nie wydałam pozwolenia na zostawianie moich rzeczy tam czy odbieranie je przez tego człowieka . Prosiła bym o sprawdzanie kodu lub dzwonienie przed odbiorem paczki do właściciela -
~Andrzej / 2020-12-10 15:55
Obsługa reklamacji żenada!!! Zwrot pieniędzy podwójnie pobranych za paczkę z ich winy 30 dni Ludzie co można robić 30 dni jeśli sprawa jest prosta !!! Po prostu celowe zwlekanie by obracać pieniędzmi klienta a Ci co obsługują reklamację odpisują tyle co muszą i tak pewnie są szkoleni zero współpracy tym bardziej wina jest z ich winy mówiąc otwarcie . Na następny raz mam nauczkę nie zapłacę i niech paczka wraca oczywiście nie z winy zamawiającego . Większość paczkomatów nie obsługuje kart w tych czasach to chyba żart . Nie polecam a miałem zawsze miłe wspomnienia ale widać dopóki nie chodzi o pieniądze . Tym bardziej że mamy czasy gdzie nie blokuję się pieniędzy ludziom bo jest pandemia i niektórzy żyją z dnia na dzień .
P.S Oczywiście nie mam nić do ludzi tam pracujących w dziale obsługi klienta - robią co muszą , To wszytko jest prowadzone przez zarządzających oni opracowali taki system i Uważam że celowo !!!WadyZwrot pieniędzy 30 dni co w innych firmach trwa moment . Obracają pieniędzmi przy tej okazji !!!!!! -
~Andrzej / 2021-04-13 16:33
Dnia 13.04.2021o godz.01.31 otrzymałem powiadomienie,że moja paczka jest w sortowni. Do godz.16.30 nie dostałem innego powiadomienia,czy jest już w drodze do mnie, czy może będzie leżeć tam następny dzień. Chyba prędzej bym ją przywiózł swoim samochodem bez pośrednictwa In Post! -
~Andrzej / 2023-05-20 12:11
Wysłane przez Paczkomat 18.05 2023 11.35. Przyjęcie w oddziale 19.05.20
23 23.16. Półtora dnia u kuriera. -
~Andrzej / 2024-06-17 18:58
Korzystam z platformy zakupów Temu. Jeśli chodzi o dostawy InPost to nie ma szału odnośnie czasu dostawy. Ostatnio czekałem 5 dni zanim InPost odebrał paczkę po odprawie celnej, co znacznie wydłużyło czas dostawy. ZaletyBrakWadyDługi czas dostawy -
~Ania / 2020-05-05 09:23
Wszystko było dobrze dopóki nie zgubili mojej paczki. Taka sytuacja może się zdarzyć ale sposób rozpatrzenia reklamacji czy wogole jej brak to już dramat. Po 1,5 miesięcy pisania i wymieniania maili nadal nie zwrócili 13 zł za niewykorzystana etykietę z ich winy o rekompensacie w chociażby jednej darmowej wysyłki tez mogę zapomnieć bo się przyznałam ze jakiś dziadek znalazł paczke. Ok zapamiętajcie drodzy klienci w imposcie bycie uczciwym nie popłaca. iPodsumowujac kurier zgubił paczke która nie dotarła do klienta. Musiałam nadać nowa i za nią zapłacić. Po 1,5 miesiaca nadal się kłócę o zwrot za niewykorzystana etykietę z ich winy. WadyReklamacje u nich to jakiś dramat. -
~Ania / 2021-06-15 18:24
Paczkomaty były super rozwiązaniem. Nawet jak przenosili paczki do pobliskich paczkomatow z powodu braku miejsca, było to dla mnie zrozumiałe. Ale dziś moja paczka zamiast w paczkomacie wylądowała w paczkopunkcie z możliwością odbioru między 9.00 a 17.00. słabo. -
-
~Anitq / 2022-06-10 12:32
Nowa Pani kurier w Czarnocinie to jakaś porażka. Najpierw dzwoni wszystko pięknie ale ona do mnie ze paczka jest za ciężka (30kg) i ona mężczyzny potrzebuje...
Szwagierka wyszła zapłacić i mówi do niej że we dwie wezmą tą paczkę a szanowna Pani kurier że chyba sobie żartuje, że ona jej nie wyjmie bo się połamie.
Nikt jej nie kazał paczki nigdzie wnosić tylko wyjąć z auta.
Żenujące jest dla mnie zachowanie tej Pani do której obowiązku należy dostarczenie paczki klientowi ! A nie strzelanie fachów że paczka za ciezka -
~Anna / 2022-12-01 10:14
ABok w ogóle nie istnieje, zbywają petenta nie polecam WadyZbywają klienta -
~Artur / 2021-12-05 08:02
Aplikacja nie pokazuje wszystkich paczek, oraz na meila przychodzi informacja że paczka nieodeb wraca do nadawcy ale brak informacji że jest do odbioru sic! Na infolinię mówią że to ich problem i mam skontaktować się z odbiorcą -
~Artur / 2021-12-15 14:03
Co raz częściej kurier zostawia paczkę w innym paczkomacie. Żenads
strona 51 z 400
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »