Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8071 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zazwyczaj miła / 2021-02-05 18:24
    Ocena: 3.33 / 5
    paczki nie ma w paczkomacie ...ale sms przychodzi i jedz sobie człowieku po tą paczkę a co tam a tu kuku.... i żadnej wiadomości najlepiej zwalić na sprzedawce..nie wiadomo w czym problem...radz sobie sam
  • ~Żuliamenelia / 2023-02-14 21:37
    Ocena: 3.33 / 5
    Czekam na paczkę. Przychodzi do powiadomienie, że dziś. Można zapłacić kartą , blikiem lub gotówką. Podobno każdy kurier ma terminal-taka informacja na mailu do mnie. Przyjeżdża kurier, wyciągam kartę, a tu zonk. Kurier nie ma terminala. I to nie pierwszy raz. A ja nie mam bliska ani gotówki. Pan mówi mi, że jutro mam mieć gotówkę. Ok. Tylko po co pisać, że każdy kurier ma terminal. Oszukiwanie ludzi i tyle.
    ZaletySzybko, miły kurier
    WadyBrak terminali
  • ~ Mika / 2022-06-23 10:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyraźne opóźnienie w dostawie. Zamówiłam przedmiot który miał być prezentem ja dzień ojca gdzie zamówienie było ponad tydzień temu i liczyłam szczsrze ze inpost dotrzyma swoich obietnic ze dostawa zajmuje im 1/2dni robocze przewidywałam jednak dwu dniowy poślizg jednak nie ponad tygodniowy ,cały dzień siedziała paczka w sortowni głównej czekając na łaskawe zabranie jej przez kuriera. Wmawiano mi ze do końca dnia zostanie wysłana gdzie dopiero po interwencji telefonicznej w dniu dzisiejszym łaskawie została nagle w mieście docelowym. Nie wiem co mam o tym myśleć czy kurier nie zakodował paczki ze znajduje się już w mieście docelowym czy to jest takie zachowanie żebym tulko była spokojna a paczka została zgubiona albo bóg wie co się z nią stało. Dopóki paczka nie dotrze do paczkomatu nie mam dobrej opini i tek firmie kurierskiej ,i tak nie będę miała bo naruszyła moje długoletnie zaufanie jednak jeśli paczka przynajmniej dojdzie to jeden plus.
  • ~1123 / 2022-01-31 10:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa przez kurierów bez zarzutów, czas oczekiwania również, ale traktowanie przesyłek zostawia wiele do życzenia. Dziś odebrałam paczkę z paczkomatu a moja paczka była podeptana, zostały ślady butów na paczce, na szczęście w środku nic nie zostało uszkodzone.
  • ~Aaa / 2022-10-26 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dostarczona do innego paczkomatu bez poinformowania o tym!!!! Idąc na urodziny chciałem odebrać prezent okazało się , że znajduje sìę na drugim końcu miasta !!!!
  • ~Aaaa / 2020-12-21 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Problemy z płatnością za paczkę w sms przysyłają ze u kuriera można zapłacić kartą po czym kurier przyjeżdża i mówi że tylko gotówką. Masakra.
  • ~adam--- / 2021-10-01 16:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Inpost zasadniczo działa dobrze. Jednak jeżeli Twoja paczka zostanie wyjęta z paczkomatu po 48 godzinach, nawet przy Tobie, to pójdzie z powrotem do nadawcy. Kurier nie może Ci jej wydać, nawet jeżeli Cię zna osobiście i wie że to paczka dla Ciebie.
    Infolinia Inpostu, do której błyskawicznie zadzwoniłem, pomimo że wie że to moja paczka odmawia pomocy. Na prośbę o kontakt z kurierem i umożliwienia mu na działanie zgodnie z logiką (czyli wydanie paczki z samochodu co kończy sprawę) zasłania się procedurą. Spławiają Cię.
    Zatem pomimo że paczka była na samochodzie obok mnie, to poszła sobie przez pół Polski z powrotem. Potem pójdzie do mnie. Ale już bez korzystania z usług Inpost-u. Tak dzięki procedurze oddali klienta konkurencji. Nie muszę mówić, że Inpost będę omijał z daleka.
    pozdrawiam
    Adam z Radzymina
  • ~Adresat / 2020-01-09 23:16
    Ocena: 3.00 / 5
    - kurierzy pozostawił przesyłkę po innym adresem bez konsultacji.
  • ~adrm / 2022-11-22 00:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy ja mam pecha, czy to normalne, ale inpost już drugi raz pomylił moją wysłaną paczkę bez etykiety. Jeszcze reklamacja co do pierwszej się nie skończyła i pewnie nie skończy, a mamy już drugą. Po co w ogóle istnieje ta opcja jak Ukraińcy w sortowni czy tam w oddziale nie potrafią prawidłowo nakleić etykiet? Może czas się z niej wycofać. Dla mnie to duże ułatwienie. NIe mam drukarki i bez sensu mi ją kupować by drukować etykietę raz na jakiś czas, ale chyba jednak nie ma wyboru.
  • ~Aga / 2020-12-16 22:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zostawia paczki w bramie, mimo tego że na bramie jest dzwonek nie zadzwoni ...
  • ~AgaMa / 2021-08-02 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    4 dni po terminie dostarczenia czekam na paczkę do paczkomatu i od 4 dni jest w śledzeniu informacja, że paczka przyjęta w oddziale. Infolinia nie pomaga, poleca bym czekała, bo może w końcu paczka dotrze. Ponadto w ostatnim miesiącu 3 razy paczkomat nie chciał się otworzyć. Nie rozumiem co się dzieje, bo wcześniej instytucja paczkomatów była OK.
    ZaletyJak się uda i nie będzie problemu, to szybkość dostarczania.
    WadyGubią paczki. Infolinia przeprasza, ale nie jest pomocna. Częste awarie paczkomatów.
  • ~Agnieszka / 2020-04-23 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory bylo wszystko ok. Ale od jakiegoś czasu masakra. Paczka z pomylonymi etykietami. Długo czas oczekiwania . Paczka wydana do doręczenia od 2 dni . ???? mam nadzieję że wszystko wróci do normy.
    WadyOpóźnienia
  • ~Agnieszka / 2022-02-17 20:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Odebrałam dzisiaj przesyłkę i cały karton był pogniecony, kurierzy nie szanuja czyjejś przesyłki nie jego można zniszczyć a co tam.
  • ~Agnieszka / 2022-10-22 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    W przypadku dostaw inpost daje rade i paczki docierają faktycznie bardzo szybko, natomiast zetknęłam się z sytuacja uszkodzenia mechanicznego skrytki (zablokowane drzwiczki) i przez 3 dni robocze nie udało im się otworzyć skrytki i przełożyć przesyłek do innej. To jest dramat. Czekasz na przesyłki, oddziałuje na nie temperatura, towar może być prezentem, więc szkoda może być nie do naprawienia. W tym przypadku nawet 48 godzin nie zachowali, na które się powołuje konsultant. Inpost warto się przyjrzeć jak usprawnić działanie w takich sytuacjach
  • ~Ala / 2020-04-08 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka jest dostarczana szybko, tylko kurier okazał się chamem!!!
  • ~Alan / 2025-05-12 17:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dostarczona o 14:00, a powiadomienie przyszło o 15:30 (!?!) Kiedyś powiadomienie przychodziło po kilku sekundach !!!
    Aplikację miałem włączoną cały czas i byłem w tym czasie tj. o 14:00 niedaleko paczkomatu.
    Poprawcie się !!!
    ZaletyWięcej paczkomatów w pobliżu, większy wybór
    Wadyczas od wsadzenia paczki do paczkomatu, a czas powiadomienia stanowczo za długi.
    Usprawnienie system powiadamiania.
  • ~Aleksander / 2023-03-16 18:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak obsługi klienta. Póki wszystko działa to ok, ale jak jest jakiś problem to na infolinii tylko automatyczna sekretarka, z którą nie da się nic ustalić. Szczerze odraszam!
    WadyBrak obsługi klineta
  • ~Aleksandra / 2020-06-25 16:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Od pewnego czasu paczki nie trafiają do wybranego paczkomatu tylko są przetrzymywane w punkcie obsługi paczek. Chcąc odebrać paczkę muszę nadkładać drogi, muszę zapewnić opiekę dla dzieci (do pop mam znacznie dalej niż do paczkomatu oraz muszę pokonać schody, które są zastawione stolikiem - po co?). Za pierwszym razem czekałam na dostarczenie paczki do paczkomatu co wydłużyło czas oczekiwania prawie o tydzień (!).
    ZaletyNo jeśli paczki faktycznie możnabyłoby odbierać z paczkomatu to dostępność 24/7,bezkontaktowy odbiór, bliskość punktu odbioru, szybka realizacja. Niestety dawno tego nie miałam okazji doświadczyć.
    WadyWiecznie przepełniony paczkomat.
  • ~Aleksandra / 2022-03-31 17:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja paczka zamiast do mnie wylądowała na progu sąsiada który równie dobrze mógł ją przehandlować na piwo . Nie wydałam pozwolenia na zostawianie moich rzeczy tam czy odbieranie je przez tego człowieka . Prosiła bym o sprawdzanie kodu lub dzwonienie przed odbiorem paczki do właściciela
  • ~Andrzej / 2020-12-10 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa reklamacji żenada!!! Zwrot pieniędzy podwójnie pobranych za paczkę z ich winy 30 dni Ludzie co można robić 30 dni jeśli sprawa jest prosta !!! Po prostu celowe zwlekanie by obracać pieniędzmi klienta a Ci co obsługują reklamację odpisują tyle co muszą i tak pewnie są szkoleni zero współpracy tym bardziej wina jest z ich winy mówiąc otwarcie . Na następny raz mam nauczkę nie zapłacę i niech paczka wraca oczywiście nie z winy zamawiającego . Większość paczkomatów nie obsługuje kart w tych czasach to chyba żart . Nie polecam a miałem zawsze miłe wspomnienia ale widać dopóki nie chodzi o pieniądze . Tym bardziej że mamy czasy gdzie nie blokuję się pieniędzy ludziom bo jest pandemia i niektórzy żyją z dnia na dzień .

    P.S Oczywiście nie mam nić do ludzi tam pracujących w dziale obsługi klienta - robią co muszą , To wszytko jest prowadzone przez zarządzających oni opracowali taki system i Uważam że celowo !!!
    WadyZwrot pieniędzy 30 dni co w innych firmach trwa moment . Obracają pieniędzmi przy tej okazji !!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12672
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8071
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7718
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4727
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064