Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aaa / 2022-10-26 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dostarczona do innego paczkomatu bez poinformowania o tym!!!! Idąc na urodziny chciałem odebrać prezent okazało się , że znajduje sìę na drugim końcu miasta !!!!
  • ~Aaaa / 2020-12-21 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Problemy z płatnością za paczkę w sms przysyłają ze u kuriera można zapłacić kartą po czym kurier przyjeżdża i mówi że tylko gotówką. Masakra.
  • ~adam--- / 2021-10-01 16:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Inpost zasadniczo działa dobrze. Jednak jeżeli Twoja paczka zostanie wyjęta z paczkomatu po 48 godzinach, nawet przy Tobie, to pójdzie z powrotem do nadawcy. Kurier nie może Ci jej wydać, nawet jeżeli Cię zna osobiście i wie że to paczka dla Ciebie.
    Infolinia Inpostu, do której błyskawicznie zadzwoniłem, pomimo że wie że to moja paczka odmawia pomocy. Na prośbę o kontakt z kurierem i umożliwienia mu na działanie zgodnie z logiką (czyli wydanie paczki z samochodu co kończy sprawę) zasłania się procedurą. Spławiają Cię.
    Zatem pomimo że paczka była na samochodzie obok mnie, to poszła sobie przez pół Polski z powrotem. Potem pójdzie do mnie. Ale już bez korzystania z usług Inpost-u. Tak dzięki procedurze oddali klienta konkurencji. Nie muszę mówić, że Inpost będę omijał z daleka.
    pozdrawiam
    Adam z Radzymina
  • ~Adresat / 2020-01-09 23:16
    Ocena: 3.00 / 5
    - kurierzy pozostawił przesyłkę po innym adresem bez konsultacji.
  • ~adrm / 2022-11-22 00:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy ja mam pecha, czy to normalne, ale inpost już drugi raz pomylił moją wysłaną paczkę bez etykiety. Jeszcze reklamacja co do pierwszej się nie skończyła i pewnie nie skończy, a mamy już drugą. Po co w ogóle istnieje ta opcja jak Ukraińcy w sortowni czy tam w oddziale nie potrafią prawidłowo nakleić etykiet? Może czas się z niej wycofać. Dla mnie to duże ułatwienie. NIe mam drukarki i bez sensu mi ją kupować by drukować etykietę raz na jakiś czas, ale chyba jednak nie ma wyboru.
  • ~Aga / 2020-12-16 22:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zostawia paczki w bramie, mimo tego że na bramie jest dzwonek nie zadzwoni ...
  • ~AgaMa / 2021-08-02 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    4 dni po terminie dostarczenia czekam na paczkę do paczkomatu i od 4 dni jest w śledzeniu informacja, że paczka przyjęta w oddziale. Infolinia nie pomaga, poleca bym czekała, bo może w końcu paczka dotrze. Ponadto w ostatnim miesiącu 3 razy paczkomat nie chciał się otworzyć. Nie rozumiem co się dzieje, bo wcześniej instytucja paczkomatów była OK.
    ZaletyJak się uda i nie będzie problemu, to szybkość dostarczania.
    WadyGubią paczki. Infolinia przeprasza, ale nie jest pomocna. Częste awarie paczkomatów.
  • ~Agnieszka / 2020-04-23 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory bylo wszystko ok. Ale od jakiegoś czasu masakra. Paczka z pomylonymi etykietami. Długo czas oczekiwania . Paczka wydana do doręczenia od 2 dni . ???? mam nadzieję że wszystko wróci do normy.
    WadyOpóźnienia
  • ~Agnieszka / 2022-02-17 20:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Odebrałam dzisiaj przesyłkę i cały karton był pogniecony, kurierzy nie szanuja czyjejś przesyłki nie jego można zniszczyć a co tam.
  • ~Agnieszka / 2022-10-22 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    W przypadku dostaw inpost daje rade i paczki docierają faktycznie bardzo szybko, natomiast zetknęłam się z sytuacja uszkodzenia mechanicznego skrytki (zablokowane drzwiczki) i przez 3 dni robocze nie udało im się otworzyć skrytki i przełożyć przesyłek do innej. To jest dramat. Czekasz na przesyłki, oddziałuje na nie temperatura, towar może być prezentem, więc szkoda może być nie do naprawienia. W tym przypadku nawet 48 godzin nie zachowali, na które się powołuje konsultant. Inpost warto się przyjrzeć jak usprawnić działanie w takich sytuacjach
  • ~Ala / 2020-04-08 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka jest dostarczana szybko, tylko kurier okazał się chamem!!!
  • ~Aleksander / 2023-03-16 18:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak obsługi klienta. Póki wszystko działa to ok, ale jak jest jakiś problem to na infolinii tylko automatyczna sekretarka, z którą nie da się nic ustalić. Szczerze odraszam!
    WadyBrak obsługi klineta
  • ~Aleksandra / 2020-06-25 16:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Od pewnego czasu paczki nie trafiają do wybranego paczkomatu tylko są przetrzymywane w punkcie obsługi paczek. Chcąc odebrać paczkę muszę nadkładać drogi, muszę zapewnić opiekę dla dzieci (do pop mam znacznie dalej niż do paczkomatu oraz muszę pokonać schody, które są zastawione stolikiem - po co?). Za pierwszym razem czekałam na dostarczenie paczki do paczkomatu co wydłużyło czas oczekiwania prawie o tydzień (!).
    ZaletyNo jeśli paczki faktycznie możnabyłoby odbierać z paczkomatu to dostępność 24/7,bezkontaktowy odbiór, bliskość punktu odbioru, szybka realizacja. Niestety dawno tego nie miałam okazji doświadczyć.
    WadyWiecznie przepełniony paczkomat.
  • ~Aleksandra / 2022-03-31 17:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja paczka zamiast do mnie wylądowała na progu sąsiada który równie dobrze mógł ją przehandlować na piwo . Nie wydałam pozwolenia na zostawianie moich rzeczy tam czy odbieranie je przez tego człowieka . Prosiła bym o sprawdzanie kodu lub dzwonienie przed odbiorem paczki do właściciela
  • ~Andrzej / 2020-12-10 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa reklamacji żenada!!! Zwrot pieniędzy podwójnie pobranych za paczkę z ich winy 30 dni Ludzie co można robić 30 dni jeśli sprawa jest prosta !!! Po prostu celowe zwlekanie by obracać pieniędzmi klienta a Ci co obsługują reklamację odpisują tyle co muszą i tak pewnie są szkoleni zero współpracy tym bardziej wina jest z ich winy mówiąc otwarcie . Na następny raz mam nauczkę nie zapłacę i niech paczka wraca oczywiście nie z winy zamawiającego . Większość paczkomatów nie obsługuje kart w tych czasach to chyba żart . Nie polecam a miałem zawsze miłe wspomnienia ale widać dopóki nie chodzi o pieniądze . Tym bardziej że mamy czasy gdzie nie blokuję się pieniędzy ludziom bo jest pandemia i niektórzy żyją z dnia na dzień .

    P.S Oczywiście nie mam nić do ludzi tam pracujących w dziale obsługi klienta - robią co muszą , To wszytko jest prowadzone przez zarządzających oni opracowali taki system i Uważam że celowo !!!
    WadyZwrot pieniędzy 30 dni co w innych firmach trwa moment . Obracają pieniędzmi przy tej okazji !!!!!!
  • ~Andrzej / 2021-04-13 16:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Dnia 13.04.2021o godz.01.31 otrzymałem powiadomienie,że moja paczka jest w sortowni. Do godz.16.30 nie dostałem innego powiadomienia,czy jest już w drodze do mnie, czy może będzie leżeć tam następny dzień. Chyba prędzej bym ją przywiózł swoim samochodem bez pośrednictwa In Post!
  • ~Andrzej / 2023-05-20 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Wysłane przez Paczkomat 18.05 2023 11.35. Przyjęcie w oddziale 19.05.20
    23 23.16. Półtora dnia u kuriera.
  • ~Andrzej / 2024-06-17 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z platformy zakupów Temu. Jeśli chodzi o dostawy InPost to nie ma szału odnośnie czasu dostawy. Ostatnio czekałem 5 dni zanim InPost odebrał paczkę po odprawie celnej, co znacznie wydłużyło czas dostawy.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas dostawy
  • ~Ania / 2020-05-05 09:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko było dobrze dopóki nie zgubili mojej paczki. Taka sytuacja może się zdarzyć ale sposób rozpatrzenia reklamacji czy wogole jej brak to już dramat. Po 1,5 miesięcy pisania i wymieniania maili nadal nie zwrócili 13 zł za niewykorzystana etykietę z ich winy o rekompensacie w chociażby jednej darmowej wysyłki tez mogę zapomnieć bo się przyznałam ze jakiś dziadek znalazł paczke. Ok zapamiętajcie drodzy klienci w imposcie bycie uczciwym nie popłaca. iPodsumowujac kurier zgubił paczke która nie dotarła do klienta. Musiałam nadać nowa i za nią zapłacić. Po 1,5 miesiaca nadal się kłócę o zwrot za niewykorzystana etykietę z ich winy.
    WadyReklamacje u nich to jakiś dramat.
  • ~Ania / 2021-06-15 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczkomaty były super rozwiązaniem. Nawet jak przenosili paczki do pobliskich paczkomatow z powodu braku miejsca, było to dla mnie zrozumiałe. Ale dziś moja paczka zamiast w paczkomacie wylądowała w paczkopunkcie z możliwością odbioru między 9.00 a 17.00. słabo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985