WadyKurier
strona 50 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Rysiowa / 2023-07-21 15:46
Bardzo nieprzyjemny kurier jeżdżący na trasie Zamość Józefów,nie chce mu sie wyjść z auta,podejść do chociaż by furtki -
-
~Sabina / 2020-02-05 12:13
Kurier rzekomo był pod domem a ja byłam cały czas na polu i kuriera nie było a SMS napisał że był ale mnie nie zastał. -
~Sandra / 2021-03-24 08:28
Kurier przyjeżdża wychodzę place a kurier mowi ze jak nie będę mieć drobnych to cofa paczkę to mowie ze pojde poszukać ale nie wiem czy mam bo jestem z dwojka dziecmi w domu sama przychodzę do domu szukać drobnych a kurier odjeżdża. Coraz gorsi kurierze inpost. WadyNiemiły kurier -
~Sandra / 2021-05-11 22:50
Paczka przyszła,w bardzo dobrym stanie, lecz mnie nie było w domu i kurier zostawił mi paczkę pod drzwiami i sobie poszedł pisząc mi tylko smsa że paczka leży pod drzwiami. Nie powinno mieć coś takiego miejsca,gdyby ktoś wziął sobie tą paczkę to bym ja za to odpowiadała. WadyKurier zostawił praczkę przed drzwiami i pojechał -
~saturninek1 / 2023-10-22 11:05
Zamówiłem wiertarkę, opakowanie orginalne zapakowane w folię bąbelkową i stretch. Na opakowaniu nalepka "OSTROŻNIE SZKŁO" towar przewoźnik połamał...
Na reklamacje odpowiedzieli że paczka powinna być zapakowana, najlepiej w opakowanie pancerne bo przesyłki mogą fruwać. -
~serpent3 / 2020-03-13 12:42
Po raz kolejny paczka zostawiona pod drzwiami. Za pierwszym razem duża paczka (stolik kawowy), 0 kontaktu ze strony kuriera, paczka pod drzwiami (mieszkam w domu przy ruchliwej trasie, przesyłka była dobrze widoczna z ulicy), leżała tak kilka godzin, mimo że była prośba o kontakt telefoniczny. Druga sytuacja, mała przesyłka, dzwonek do drzwi, w ciągu 1-2 minut od dzwonka zjawiłam się przy drzwiach i oczywiście paczka zostawiona, w tym czasie kurier zdążył odjechać, po raz kolejny brak telefonu. Zanim paczka dotarła otrzymałam mailowe potwierdzenie odbioru przesyłki. ZaletySzybki czas dostawy
Brak uszkodzeńWadyPaczki zostawiane są prawie od razu pod drzwiami
Brak kontaktu telefonicznego
Potwierdzenie odbioru przesyłki przed rzeczywistą dostawą -
~Sisi / 2023-08-08 22:00
Nie odpowiada mi upychanie parę przesyłek do jednej skrzynki. Nie zawsze zamawiane jest dla mnie ( np. przysługa dla rodziny) i zamiast udostępnić kod to jestem zmuszona iść osobiście do paczkomatu a dopiero później przekazać dalej. Według mnie powinna być jakaś opcja gdzie klient powinien sam zdecydować o umieszczeniu paczki w paczkomacie. Przecież każda przesyłka jest opłacona osobno a wy upychacie wszystkie do jednej skrzynki. Jest nie w porządku w obec klienta. -
~Stas / 2021-04-16 19:31
Przesyłka która odebrałem została zniszczona, zabawne bo mieściła się w kieszeni a i tak to zje...i xD
Pozdrawiam daremni jestescieZaletyHehheheheWadyCzytaj wyżej xD -
-
~susu / 2022-02-23 21:41
W ostatnim czasie zamawiałam paczkę do Paczkomatu, który znajduje się w mojej miejscowości. Niestety, już po tym, jak ją zamówiłam, został on tymczasowo usunięty. Myślałam, że paczka zostanie więc dostarczona do drugiego paczkomatu w tej samej miejscowości... zamiast tego umieszczono ją w innej miejscowości (i wcale nie najbliższej), a także nie powiadomiono mnie o tym. Jedyną informacją było to, że paczka została umieszczona w Paczkomacie... szkoda, że zupełnie gdzie indziej. ZaletyWadyBrak informacji o umieszczeniu paczki w innym Paczkomacie -
~Sylwia bbbb / 2020-06-24 12:45
Przy odbiorze przesyłki mimo możliwości płacenia blikiem , kurier powiedział że nie jest wyposażony w terminal . A w mailu była mowa że kierowcy są w niego wyposażeni WadyBrak cierpliwości z strony dostawcy . Chciałam zapłacić blikiem . Pan powiedział że nie mogę to poszłam po gotówkę a dostawcą był bardzo zirytowany . -
~Tobi / 2020-12-03 18:17
Kiedyś było spoko,
Teraz to żeby odebrać zamówienie trzeba stać w kolejce na pół godziny, pytanie, w czy jest wygoda? -
~Tomasz / 2021-06-11 20:32
Zamawiam do paczkomatu kilka paczek na tydzień bo mogę odebrać w konkretnym miejscu i o dowolnej godzinie bez czekania ale Ok co 8 przesyłka jest kierowana do innego paczkomatu i do docelowego dopiero po dwóch dniach także dostawa robi się o 2 dni dłuższa …. A tamten paczkomat mi nie po drodze także ostatnio za dużo już tych przekierowań WadyDają do innego paczkomatu -
~Użytkownik / 2023-08-18 19:06
Paczka od soboty nie może być dostarczona do Paczkomatu. Ciągle widnieje status wydana do doręczenia . Konsultanci z infolinii nic nie wiedzą, co dzwonię to inna wersja. Złożyłam reklamację, zero odzewu, mimo deklaracji natychmiastowej odpowiedzi. ZaletySzybka dostawaWadyWszystko ok do czasu, aż nie dojdzie do jakieś pomyłki, wówczas nie ma co liczyć na wsparcie ze strony InPost -
~Wiki / 2023-09-19 17:11
Wszystko do tej pory było super do dzisiaj.
Otwieram skrytkę w paczkomacie a paczka otwarta a jej zawartość praktycznie poza opakowaniem -
~Wiktoria / 2022-02-11 11:43
Niestety 2 razy ta sama sytuacja, mam zepsuty domofon o czym kurier został poinformowany, zadzwonił na telefon ze czeka na dole, zanim zdążyłam zejść co trwało ( max 2 min ) zobaczyłam tylko tył auta które wyjechało juz z ulicy, oczywiście zadzwoniłam żeby poprosić pana o powrót i doręczenie mi paczki ponieważ czekam na dole a on odjechał, usłyszałam „ nie bede się wracał bo mam dużo pracy „ to już druga taka sytuacja i to z tym samym panem -
~Wiktoria / 2022-11-28 15:42
Dostałam wiadomość e-mail, że kurierzy są wyposażeni w terminale płatnicze, a po zapytaniu kuriera czy mogę zapłacić kartą kurier stwierdził, że nie posiada terminalu. -
-
~Wściekła / 2019-12-19 15:31
Brak kontaktu z kurierem A jak nie to narzekanie że za bardzo nie maja jak dostarczyć paczkę brak słów -
~X / 2020-04-25 17:51
Bardzo niemiły kurier na.prosbe proszę poczekać chwilę.wezme kartę usłyszałam że. Paczki nie.otrzymam bo.on nie jest od czekania ani OD DOSATRCZANIA PACZKI.POD DOM
Tzn mam.caly dzień stać pod.brama i czekać aż łaskawie przyjedzie -
~XO / 2023-03-31 13:46
Po raz kolejny w tej firmie jest jakiś wyciek danych. Podobno mamy RODO, a w tej firmie ono NIE ISTNIEJE. Każdy może sobie zamówić paczkę na dane klienta (czy to numer telefonu czy tez mail) i oni nic z tym nie robią. Panie na infolinii razem z tym botem to jedna wielka beznadzieja - rozumiem, ze macie wyuczone formułki do powtarzania, ale do cholery reagujcie.
Z początku byłam bardzo zadowolona z usług pod katem mojego zamawiania - teraz? Nie wiem. -
~XxX / 2020-07-21 11:53
Dziś rano otrzymałam e-maila od InPost, który informował, że każdy kurier został wyposażony w terminale płatnicze więc jest możliwość płatności kartą. Po przyjeździe kuriera oznajmił, że nie ma terminala. Po konfrontacji z e-mailem od państwa, kurier odparł (cytuje): " Nie mam terminala, nie ja wysłałem tego e-maila, więc mnie to nie interesuje".
strona 50 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »