Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7997 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-01-29 17:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Przed Covid paczkomaty były przyjazne klientowi i czekały na odbiór paczki dłużej niż 48h. Jako stały klient robiący wiele zakupów w internecie bardzo często wybierałem paczkomaty ponieważ zazwyczaj kiedy mogę odebrać przesyłkę poczta oddalona o niecałe 50m jest już zamknięta. Nie bez znaczenia też jest koszt dostawy ma którym byłem w stanie zaoszczędzić do 100zl miesięcznie na samych wysyłkach. W okresie covidowym jednak sytuacja się zmieniła i paczki z paczkomatu po upływie 48h są rygorystycznie zwracane do nadawcy na jego koszt. Więc jeśli chciałbym teraz by nadawca mi przesłał ponownie przesyłkę to będę obarczony kosztami potrójnie. Raz płacąc za przesyłkę przy jej kupowaniu , drugi i trzeci raz za jej powrót do nadawcy oraz ponowne odesłanie . W ten sposób zapłacę około 30zl za przesyłkę i wydłuży się czas jej dostawy . W ten sposób Mosze zrezygnować z tego dostawcy ponieważ bardzo często bywa tak ,że 48h nie starcza na odbiór przesyłki . Chcąc zatem nie narażać się na dodatkowe koszta w jakiejkolwiek formie oraz opuznienieniach w wynikających z odsyłania paczek będę zmuszony szukać innych rozwiązań dostawy . Tym samym będę rozmawiał z wszystkimi dostawcami jeśli nie mają odpowiadających mi form dostawy jak na przykład "paczka w żabce" by umieszczali taka możliwość w swojej ofercie biorąc pod uwagę jak często robię u nich zakupy. Starałem się napisać opinię o paczkomatach najbardziej obiektywnie jak tylko potrafię odsuwając emocje i zawód jaki teraz czuję . Dla tego jeśli uważacie ,że uda się wam odebrać paczkę w tym bardzo krótkim terminie jakim jest 48h to pozostańcie przy tym dostawcy usług. Natomiast jeśli macie zbyt dużo spraw na głowie i potrzebujecie do 3-5 dni na odbiór to oferta nie jest skierowana do was ponieważ nawet opcja przedłużenia przetrzymywania paczki w paczkomacie ,która wprowadził ostatnio InPost sprawia osobom takim jak ja ,że opcja ta przestaje być ,dla nas rentowna. Mam nadzieję jednak ,że InPost zmieni coś w tej sprawie bo bardzo polubiłem tą opcję dostawy ,jednak zbyt krótki czas przechowywania w skrytce całkowicie mnie odsuną od tego kuriera i z ich usług nie mam zamiaru korzystać puki nie zaistnieją u nich jakieś zmiany w tym kierunku. Pozdrawiam czytelników i zarząd InPost.
    ZaletyMożliwość odebrania paczki nawet w nocy
    WadyZbyt krótki czas na odbiór związany z zbyt dużymi kosztami w przypadku powrotu przesyłki do nadawcy. Zbyt duże opłaty za przedłużenie pobytu przesyłki w skrytce i tym bardziej nie uzasadniony skoro przesyłka już nie podróżuje w skrytce i nie ponosi kosztów.
  • ~pizmac / 2020-05-20 15:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamawiam do paczkomatu z konkretnych powodów, nie po to, żeby latać i szukać sklepu wedkarskiego, bo nie ma miejsca w paczkomacie. Trochę przykro, a wystarczy sprawdzić z jakich paczkomatow sie korzysta i tam przekierować paczkę. Sklep raczej nie jest otwarty 24/h.
  • ~Pola / 2022-04-20 12:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier nie dzwoniąc nawet do bramki, dosłownie wrzucił paczkę przez ogrodzenie i odjechał, nie zważając na to czy coś w przesyłce może uledz uszkodzeniu jak i nie zważając na to że za ogrodzeniem wypuszczony jest pies, który może zniszczyć paczkę.
  • ~prusak50 / 2020-06-15 22:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Zakupiony towar dotarł szybko do paczkomatu. Po otwarciu skrytki okazało się, że jest pusta. Zgłosiłem reklamację na ich formularzu. Minął o 30 i żadnej odpowiedzi. Jestem stratny prawie 40 zł. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Qban / 2022-02-08 22:19
    Ocena: 3.33 / 5
    NIE ZAMAWIAJCIE KURIEREM - cham i kłamca wrzucił paczkę przez płot (widział sąsiad) i odjechał, paczka zaginęła, będąc w sklepie otrzymaliśmy info, że doręczono !!! Po reklamacji kurier powiedział ze dostarczył i nie mamy jak mu udowodnić, że NIE - Pandemia i brak podpisów dają możliwość zawłaszczenia mienia, a klient nie ma dowodów ze nie odebrał - SKANDAL !!!!- TERAZ MAM DOWÓD, Paczka odnalazła się po 2 miesiącach, wspomniany sąsiad, po odjeździe kuriera dostrzegł naszą bestię "Zośkę", która dopadła paczkę i dobrała się do zawartości - potem "wtargnął" na naszą posesję i zabezpieczył paczkę (o której zapomniał), dziś po powrocie z pracy dostarczył mi prezent świąteczny dla dziecka. Policja nic nie pomogła bo wartość to 150 zł (no i ostatecznie dziś otrzymałem przesyłkę, a co teraz kurier powie, że dostarczył sąsiadowi ??? W dziale reklamacji ludzie nie rozumiejący tekstu pisanego, po kolejnym mailu cały czas żądają jakiś "papierów" zrzekania się praw itd... JAK MAM UDOWODNIĆ, ŻE NIE ODEBRALEM SKORO DOWÓD TO SŁOWO KURIERA - ZA PŁOT, A DO RĘKI NIE MA RÓZNICY ? Dla mnie kurier co najmniej nagana za okłamanie pracodawcy i klienta.....Nie pozdrawiam????
  • ~rafal / 2023-07-18 02:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczka zawsze dostarczana bez zadnych zarzutow, jedynym mankamentem jest kontakt z kurierem, a w zasadzie jego brak... informacja ze paczka przyjdzie w poniedzialek i brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, na paczke czekalem od 9 rano a przyszla okolo godziny 19... zero odzewu od kuriera, albo chociazby sms w ktorych godzinach oczekiwac na paczke, wszytsko inne jak najbardziej poprawne.
    Wadybrak kontaktu z kurierem
  • ~RC28 / 2023-09-17 20:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Coraz częściej dostrzegam ,że paczki od Inpost przychodza pouszkadzane.Kiedyś nie było z tym problemu a teraz praktycznie od 23 lat każda paczka przychodzi mniej niż bardziej zmasakrowana.W 1 przypadku zawartość paczki została na szczęście lekko uszkodzona (klawiatura dostała solidnie w bok aż się metalowa górna płyta lekko zagieła w miejscu uderzenia a cały karton zmasakrowany jakby ktoś nim grał w siatkówke.
  • ~Ren / 2022-12-01 07:52
    Ocena: 3.33 / 5
    paczki z gabarytem C wciska się jak da do skrzynki o gabarycie A i wiadomą rzeczą obojętne co jest w środku ulega zniszczeniu i jest problem z wyciągnięciem paczki.Reklamacji biuro obsługi przyjmuje odmownie bo opakowanie z wierzchu jest całe, a że towar uległ zniszczeniu to nie ich problem!
  • ~Roman / 2021-09-18 05:49
    Ocena: 3.33 / 5
    InPost coraz częściej spóźnia się z dostawą towarów. Nie dotrzymują terminu dostawy. Paczka leży w magazynie od piątku godziny 4:00 do poniedziałku, bo nie ma kto dostarczyć do paczkomatu.
    Dobrze, że konkurencja rośnie. Może będzie lepsza.
  • ~Roman / 2023-11-22 08:43
    Ocena: 3.33 / 5
    20 listopada dostałem powiadomienie do odbioru paczki z paczkomatu KCY04. Okazało się że paczkomat jest uszkodzony. Udało się skontaktować z z konsultantem na czacie. Nie było to łatwe gdyż boot utrudniał. Wreszcie konsultant przyjął zgłoszenie i przepraszał za utrudnienie i podobno zaczęto nad tym pracować. Po kilku godzinach według mojej oceny nie zrobiono nic bo nadal paczkomat nie działał i nie było serwisu. Następnego dnia było podobnie. Dzisiaj otrzymałem przynaglenie o upływającym terminie odbioru. Znów przebrnąłem przez utrudnienia na czacie i Znów tylko przeprosiny ale tym razem wydłużenie terminu. To jest niepojęte że można przetrzymywać paczki w uszkodzonym urządzeniu zamiast otworzyć awaryjnie i je przenieść do najbliższego punktu i wtedy wraz z przeprosinami wydłużyć termin. Najbliższy paczkomat jest nawet nie 1000m od tego.
  • ~Rozgoryczona / 2022-08-10 10:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Do tej pory nie miałam problemów z InPostem, ale wczoraj to była jakaś masakra. Zobaczyłam samochód firmy przy paczkomacie, kiedy wracałam ze sklepu, podeszłam więc chcąc tylko uzyskać informację, czy moja paczka przyszła aktualnym transportem. Kurier w ogóle nie podał mi informacji, twierdząc, że i tak mi paczki nie wyda do rąk. Ok, przeprosiłam, podziękowałam i poszłam.
    Oczywiście dostałam info, że moja paczka jest w paczkomacie, jakieś pół godziny później, kiedy byłam na wyjeździe. Kiedy wracałam, podjechałam do paczkomatu, który okazał się nieczynny, bo ktoś mył półeczki - zero jakiejkolwiek informacji, że w danym czasie paczkomat będzie wyłączony z użytku...
    Kiedy w końcu podjechałam w momencie działania paczkomatu, okazało się, że moja paczka została włożona na samą górę. Podałam kurierowi moje nazwisko, ale widocznie umknęło mu, że ten duży, 20-kilogramowy karton będzie odbierać chuchro metr pięćdziesiąt w kapeluszu. Wyjmowanie tej paczuszki, to była dopiero frajda... Dobrze, że pomogła mi inna osoba, bo mogło być kiepsko. Może jednak ciężkie paczki umieszczać niżej? Na dole paczkomatów też są duże skrytki.
    Plus dla pań z infolinii, dzięki którym mogłam odebrać przesyłkę
    ZaletyPanie z infolinii, szybka dostawa
    WadyKurierzy, obsługa paczkomatów
  • ~Rudy225 / 2020-04-09 19:17
    Ocena: 3.33 / 5
    4 dni mi idzie wysyłka z tego samego województwa
    WadyTransport paczek nie podoba mi się
  • ~Rysiowa / 2023-07-21 15:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo nieprzyjemny kurier jeżdżący na trasie Zamość Józefów,nie chce mu sie wyjść z auta,podejść do chociaż by furtki
    WadyKurier
  • ~Sabina / 2020-02-05 12:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier rzekomo był pod domem a ja byłam cały czas na polu i kuriera nie było a SMS napisał że był ale mnie nie zastał.
  • ~Sandra / 2021-03-24 08:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier przyjeżdża wychodzę place a kurier mowi ze jak nie będę mieć drobnych to cofa paczkę to mowie ze pojde poszukać ale nie wiem czy mam bo jestem z dwojka dziecmi w domu sama przychodzę do domu szukać drobnych a kurier odjeżdża. Coraz gorsi kurierze inpost.
    WadyNiemiły kurier
  • ~Sandra / 2021-05-11 22:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczka przyszła,w bardzo dobrym stanie, lecz mnie nie było w domu i kurier zostawił mi paczkę pod drzwiami i sobie poszedł pisząc mi tylko smsa że paczka leży pod drzwiami. Nie powinno mieć coś takiego miejsca,gdyby ktoś wziął sobie tą paczkę to bym ja za to odpowiadała.
    WadyKurier zostawił praczkę przed drzwiami i pojechał
  • ~saturninek1 / 2023-10-22 11:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamówiłem wiertarkę, opakowanie orginalne zapakowane w folię bąbelkową i stretch. Na opakowaniu nalepka "OSTROŻNIE SZKŁO" towar przewoźnik połamał...
    Na reklamacje odpowiedzieli że paczka powinna być zapakowana, najlepiej w opakowanie pancerne bo przesyłki mogą fruwać.
  • ~serpent3 / 2020-03-13 12:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Po raz kolejny paczka zostawiona pod drzwiami. Za pierwszym razem duża paczka (stolik kawowy), 0 kontaktu ze strony kuriera, paczka pod drzwiami (mieszkam w domu przy ruchliwej trasie, przesyłka była dobrze widoczna z ulicy), leżała tak kilka godzin, mimo że była prośba o kontakt telefoniczny. Druga sytuacja, mała przesyłka, dzwonek do drzwi, w ciągu 1-2 minut od dzwonka zjawiłam się przy drzwiach i oczywiście paczka zostawiona, w tym czasie kurier zdążył odjechać, po raz kolejny brak telefonu. Zanim paczka dotarła otrzymałam mailowe potwierdzenie odbioru przesyłki.
    ZaletySzybki czas dostawy
    Brak uszkodzeń
    WadyPaczki zostawiane są prawie od razu pod drzwiami
    Brak kontaktu telefonicznego
    Potwierdzenie odbioru przesyłki przed rzeczywistą dostawą
  • ~Sisi / 2023-08-08 22:00
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie odpowiada mi upychanie parę przesyłek do jednej skrzynki. Nie zawsze zamawiane jest dla mnie ( np. przysługa dla rodziny) i zamiast udostępnić kod to jestem zmuszona iść osobiście do paczkomatu a dopiero później przekazać dalej. Według mnie powinna być jakaś opcja gdzie klient powinien sam zdecydować o umieszczeniu paczki w paczkomacie. Przecież każda przesyłka jest opłacona osobno a wy upychacie wszystkie do jednej skrzynki. Jest nie w porządku w obec klienta.
  • ~Stas / 2021-04-16 19:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Przesyłka która odebrałem została zniszczona, zabawne bo mieściła się w kieszeni a i tak to zje...i xD
    Pozdrawiam daremni jestescie
    ZaletyHehhehehe
    WadyCzytaj wyżej xD
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962