Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8092 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2023-08-24 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona . Pomimo prawidłowego zabezpieczenia uszkodzona przez kuriera. Utrudniony kontakt i wprowadzanie w błąd .

    fragment z maila
    Prosimy o informację zwrotną z dyspozycją doręczenia przesyłki do Odbiorcy lub zwrotu do Nadawcy.
    W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy.

    Finalnie zostałam poinformowana , że przesyłka z powodu całkowitego uszkodzenia nie może być dostarczona.

    Nie polecam usług tej firmy
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta , zniszczenie przesyłki
  • ~Ewa / 2023-08-23 17:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedyna firma w Polsce, która trzyma przyzwoity poziom obsługi klienta
  • ~Edyta / 2023-08-23 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość nie wiem dla czego zawsze moja paczka jest kirowana do innych punktów
  • ~Marcin / 2023-08-23 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!! Nie wysyłają żadnych informacji (naol, SMS czy telefon) że dostarcza paczkę. Dowiedzuskem się po czasie że podobno kurier był 3 razy i nikogo nie zastał. Paczkę odesłano do nadawcy. Ani pieniędzy ani paczki nie mam. 21 wiek i mie można poinformować że przyjedzie kurier!!
  • ~Beata / 2023-08-22 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie otwarla się 1 ze skrytek a paczka zmieniła status na odebrana z apki znika kod odbioru i QR połączenie z infolinia w sobotę niedziele czy w godz ok 21.30 = „Witaj tu Mat …” z automatem nie da się rozmawiać wiec pozostał formularz kontaktowy przy udziale którego zablokowano owa srytke do czasu fizycznego odbioru rano udało mi się połączyć z konsultantem wszystko fajnie ale… to dział techniczny może zdalnie otworzyć zablokowana skrytkę a tam oczywiście nikt nie odbiera telefonu wiec nadal nie załatwiłam nic oprócz jeszcze większej irytacji…
  • ~isa / 2023-08-22 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczał dokumenty dwukrotnie, za pierwszym razem po 3 dniach od otrzymania smsa, że kurier się ze mną skontaktuje... dzwonię i słyszę, że przecież do mnie dzwonił i nawet był (żadnych połączeń, cały czas plackiem w domu), po czym odesłał dokumenty z adnotacją, że odmówiłam ich przyjęcia. Pojawił się z nowym wnioskiem po tygodniu. Na pytanie czy jest tym samym kurierem, który zlekceważył mnie tydzień temu, hardo odparł że tak. Po moim stwierdzeniu, że w takim razie nie nadaje się na kuriera, zabrał przesyłkę i wyszedł. Gdzie ja żyję??? Kogo oni w tej firmie zatrudniają? Nigdy więcej inpostu.
  • ~Marian / 2023-08-22 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Właściwie narzuca się automatycznie by użyć ostrego języka wobec takiego traktowania przez firmę..to długa historia ale krótko..kurier zadzwonił i powiedział żeby wyjść i czekać na innej ulicy bo on nie chce marnować paliwa !!kiedy odmówiłem ten powiedział że nie przyjedzie do mnie..zgłosił też do firmy że nie zastał mnie w domu..dzwoniłem na info i tam próbowali zrobić ze mnie winnego niedostarczenia..co to za firma..nie mają pojęcia o obsłudze klienta..powinni otworzyć firmę która nie wymaga kontaktu z klientem..np.reczne kopanie rowów itp.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~Czesiek / 2023-08-22 20:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Termin podawany na alegro inny jest w rzeczywistości.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mario / 2023-08-22 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodzili paczkę i napisali że płyn się wylał ze środka a w paczce były tylko ubrania. jaja . Porażka i dno!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKI
  • ~Nazar / 2023-08-22 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda ze nie można postawić zera. Reklamacje nigdy w życiu nie rozpatrza pozytywnie. Nie radze wysyłać szkło, zegarki itd. Mozna wysyłać cegle, tego juz kurierzy Inpost nie złamią( mam nadziejie)
  • ~Magda / 2023-08-22 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina !
    Nie dostaję żadnych informacji i tym, że mam paczkę do odbioru !
    Kolejna paczka zwrócona do nadawcy!
    Przewoźnik nic sobie nie robi z tego i umywa się od odpowiedzialności za ponoszone koszty przez klienta !
  • ~Krystian / 2023-08-22 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat zepsuty nikt go nie naprawia od tygodnia. Nikogo to nie interesuje. Nawet tak dobry pomysł są w stanie popsuć
  • ~Rafał / 2023-08-22 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, wysyłają maile o kolejnych próbach doręczenia, brak żadnego kontaktu i próby, wyysłają tylko kody.
    Skandal jakiś... Nie mówiąc już o czasie, mija właśnie 6 dzień roboczy od wysłania.
  • ~Leon / 2023-08-22 06:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzeba kilku krotnie dzwonić i odsyłają od Wicka do Wacka .Kilka godzin spędziłem żeby załatwić sprawę dno i poniżej dna obsluga
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja i bufonada
  • ~Jerzy / 2023-08-21 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech sobie firma zmieni kurierów. Beznadzieja !!!
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~Ant / 2023-08-21 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie osoby czekały w domu na przesyłkę, bo była już pilnie potrzebna (rzeczy medyczne, nie odzież czy coś w tym rodzaju) i się nie doczekały, bo arogancki kurier ledwo mówiący po polsku zostawił ją rzekomo w punkcie odbioru, bo nie chciało mu się jej dostarczyć. Dodam, że na infolinii poinformowano, że tej paczki (pobranie) nie można przekierować do punktu odbioru! WT...?

    Więcej nie skorzystam, bo paczki nie można odebrać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Obsługa przez inpost to dno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Stas / 2023-08-21 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier sobie pieprznął paczke pod drzwi i zadowolony xd
  • ~poirytowana / 2023-08-20 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Super przesyłka w weekend, za co ja niby dodatkowo płaciłam skoro InPost ma to gdzieś
    Zaletybrak
    Wadynie wywiązują się z oferowanych usług jak dostawa w weekend
  • ~Klient / 2023-08-19 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz z rzędu duże opóźnienia...
    Przy kontakcie z konsultantem znowu to samo gadanie że przepraszamy i nadamy przesyłce status priorytetowy...
    Po co podawać takie terminy dostawy jeżeli nie jesteście w stanie ich dotrzymać!?
    WadyDostawa
  • ~Lkl / 2023-08-19 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. To jakaś porażka, brak słów.po raz kolejny paczka nie dotarła na czas .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12696
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8092
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7733
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2443
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4750
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3085