Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7997 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dudi / 2023-08-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uwzględniona reklamacja... Konsultant poradził jakie zdjęcia wysłać i jakie papiery złożyć. Teraz się okazuje że nie podałem wszystkiego . Paczka było rzucane . Była w niej maska do samochodu ...dwa rogi zagięte ... Standardowo jak wy coś potrzebujcie to na rzęsach trzeba stawać... Jak klient to macie go w d....
    ZaletyŻadne
    WadyDużo by wymieniać...
  • ~Konrad Donocik / 2023-08-08 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę 6 dzień na infolini dowiedziałem się ze rozjebali karton wraz z konsola i nie wiedza co zrobić ten gość co rozjebal powinien iść worki z cementem przerzucać a nie paczki z chęcią zadzwonił bym do niego i powiedział ze se ta paczki już może zabrać i niech zapłaci 1000zl za nowa konsole nie pozdrawiam pana jak to czyta
    ZaletyNic
    WadyWszystko cały inpost
  • ~Cane112 / 2023-08-08 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Teoretycznie czas oczekiwania 1-2 dni robocze. U mnie 3-4dni. Paczki z allegro.
  • ~Ania / 2023-08-08 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została doręczona pomimo wiadomości ze paczka została przekazana do doręczenia
  • ~jon / 2023-08-08 07:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Niby pracacują od godz.7ej i nie idzie się do dzownić tylko automat Mat. Dostałem sms z powiadomieniem ,że jedzie do mnie kurier z przesyłką na prawie 200pln. Dzwonię do kuriera i mówię ze nic nie zamawiałem i gdzie mieszkam.On na to ze on nawet nie jezdzi do mojej miejscowoci. Ale chce to wyjasnic w biurze ale jakos Mat nie chce gadac ze mna. A juz jest po 7ej i nikt nie odbiera. Nawet nie ma adresu e-mail zeby napisac do nich. Odcinaja sie od kontaktu z ludzmi i tyle.
    WadyOlewanie klienta.Prace maja zaczynac o godz.7ej a nikt nie odbiera tel.
  • ~Lea / 2023-08-07 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś miałam bardzo dobrą opinię o Inpost, ale niestety odkąd zaczęli zatrudniać niekompetentnych ludzi zmieniłam zdanie o 360. Zamówiony kurier przyjechał i powiedział ,że jest " nowy " i tego numeru nadania nie ma w bazie. Oni mają kasę od razu, a reklamacja trwa 30 dni !!! Trzymają kasę ludzi i dowolnie nimi obracają ,o ile w ogóle otrzymam ten zwrot. Myślałam że PP to dno ale Inpost zdecydowanie wygrywa konkurs na najgorszą firmę przewozową. Zrobienie czystek w firmie tylko Was uratuję
    ZaletyŻadne
    WadyReklamacja trwa zbyt długo. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia Niekompetencja pracowników
  • ~Agnieszka / 2023-08-07 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA! Omijać szerokim łukiem a pracownicy to ignoranci którzy maja problem z czytaniem!
    27.06 miałam odebrać swoją paczkę z multiskrytki (miały znajdować się w niej dwie paczki była jedna) jeszcze przy paczkomacie dzwoniłam na infolinie zgłosiłam reklamacje, tego samego dnia paczkomat został przeszukany i mojej paczki już tam mie było. Stało się jasne ze odebrał ją ktoś inny. Zaznaczę tylko ze paczka była ubezpieczona na kwotę 2000 ponieważ był w niej złoty pierścionek. Pomimo moich telefonów i maili zero kontaktu ze strony InPost osoba wyznaczona do tej sprawy odpisała mi może 3 razy ta sama regułke: weryfikujemy pani reklamacje. Po upływie 30 dni bo tyle firma ma na rozpatrzenie jej dostałam wiadomość o dosłanie kilku dokumentów (zrobiłam to tego samego dnia po jakiejś godzinie) otrzymałam maila zwrotnego, ze proces reklamacji został zakończony… i tyle nic więcej!zero odpowiedzi co dalej! minęły kolejne dwa tygodnie i dalej nie dostałam odpowiedzi co z moja paczka bo firma milczy, a ja jestem bez paczki i bez kasy. Jest to najgorsza z możliwych firm pracownicy maja problem z czytaniem i odpisywaniem na wiadomości, kurierka pomyliła skrytki przez co ja od półtora miesiąca nie mogę doprosić się o jakakolwiek informacje. Skargi na pracowników i wypłatę ubezpieczenia tez maja gdzieś. Sprawa zgłoszona na policję.
    ZaletyBrak!
    WadyNie rozpatrują reklamacji na czas!
    Od półtora miesiąca nie mam ani paczki ani kasy!
    Pracownicy maja gdzieś klienta!

  • ~Ewelina / 2023-08-07 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu brak słów,karta nie można zapłacić,tylko niby blkiem,z 200 zł niema rozmienić mało tego będzie kurier wciskał kit że był dziś u mnie 2 razy jak cały czas jestem w domu i że jutro będzie 3 próba doręczenia przesyłki.Brak słów co do kuriera!
  • ~Kewin / 2023-08-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona do paczkomatu a została dostarczona do oddziału z odebraniem jej tam.
  • ~Grzesiek / 2023-08-06 17:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak mi słów na procedury i poziom ich inteligencji w tej firmie.
    Jest dobrze dopóki idzie wszystko z planem. Ale najmniejszy problem kładzie jakość tej obsługi na łopatki. Problemem który przelał czarę goryczy była paczka zaadresowana pod zlikwidowany paczkomat.

    Ile ja się nie nadzwoniłem, nabłagałem naprosiłem by włożono i paczkę w inny kilkaset metrów dalej. Ale nie ! Mają procedurę o inteligencji której nie będę się wypowiadał (bo nie można tutaj stosować inwektyw) każącą zwrócić im paczkę do nadawcy. A był kurier z paczka 100m ode mnie ! Nic z tego ! Procedura, beton i tyle ! Czekałem na paczkę z Chin ponad 3 tygodnie. Ale nie ! Wraca z powrotem bo żaden pracownik Inpost nie ma wystarczających kompetencji by ogarnąć taki drobiazg z przeadresowaniem małej paczuszki. Był telefon odbiorcy, odbiorca prosił. Odbijasz się jak od ściany. Prosisz o kontakt z kimś kompetentnym - ściana. Tylko fiksacja - procedura, procedura ! To po co mi konsultant który nic nie może ?!

    Dopóki byli mniejsi, potrafili wszystko załatwić bez problemów. Zrobił się moloch i jakość obsługi drastycznie spada z każdym dniem.

    ZaletyByła szybka dostawa kiedyś i dało się załatwić wszystko z konsultantami (choć zawsze nie było łatwo)
    WadyBeton w kontakcie, głupie nieprzemyślane procedury narażające na straty czasu i pieniędzy.
  • ~SŁAWOMIR / 2023-08-05 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    GINĄ PACZKI I MAJĄ TO GDZIEŚ PO ZGŁOSZENIU NAWET NIE ZADZWONĄ CHOCIAŻ TAK SIĘ ZE MNĄ UMUWILI FIRMA TRAGEDIA I ŻENADA NIE POLECAM A TAK SIĘ REKLAMUJĄ
    ZaletyŻADDNYCH OLEWAJĄ KLIJENTÓW
    WadySAME DNO
  • ~Patryk / 2023-08-05 11:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Różnie to bywa u różnych ludzi. Korzystałem z inPost prawie cztery lata. Nigdy nic złego mi się nei przytrafiło. Zakupy głównie na allegro. Nie mam do czego się przyczepić, na serio. Byłbym nieuczciwy do granic mozliwości, gdybym na siłę szukał jakiegoś haka, zatem napisałem jak było. A z inpost korzystałem w latach 2020,2021,2022 i trochę w tym roku.
    Fakt, jest coś co powinni zmienić ale to nie usterka lecz brak. Chodzi o to, że w aplikacji inPost gdy paczka już w drodze powinni umożliwić zmianę adresu dostawy i wstawić tam całe docelowe miasto a nie tylko ulicę lub opcją ZOSTAW U SĄSIADA.
    ZaletyDla mnie dobra firma
  • ~Andrzej / 2023-08-04 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, nieporozumienie i jedna wielka pomylka a nie firma kurierska.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Piotr / 2023-08-04 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to najgorsza firma kurierska na swiecie. Nie potrafia paczki w calosci dostarczyc. Zawsze jest cos uszkodzone i zapakowane na nowo w magazynie inpostu zabezpieczone ich tasmami firmowymi bo moze sie uda i klient nie zwroci towaru. Dziwie sie ze jeszcze sa firmy, ktore korzystaja z uslug tej nedznej firemki.
    ZaletyBrak
  • ~Klientka z Akacjowej ???? / 2023-08-04 11:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zawsze jestem zadowolona z szybkiej dostawy i bardzo uprzejmego Pana Kuriera, który w przeciwieństwie do kurierów innych firm nie rzuca paczki pod drzwiami, tylko zawsze czeka, aż je otworzę ????.
    ZaletySzybka dostawa
    Miły kurier
  • ~Klientka / 2023-08-03 16:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Otrzymałam paczkę w kolejnym dniu po nadaniu. Kurier bardzo miły. Od ponad roku bardzo często korzystam z usług tej firmy i nigdy nie miałam żadnych zastrzeżen. Bez problemu mozna się dodzwonić do kuriera, czy BOK. W dniu dostarczenia zawsze przychodzi SMS z kwotą do zapłaty i nr do kuriera. Nie miałam też żadnego problemu, gdy poprosiłam, by przesyłkę doręczono w innym dniu, niż podanym w SMSie. Jeśli mam możliwość, to zawsze wybieram InPost.
    ZaletyDotrzymany i błyskawiczny czas doręczenia przesyłki, nigdy nie zaginęła mi paczka, przystępna cena, bardzo mili kurierzy (w lipcu się zmienili, ale teraz już przyjeżdża ten pan co zawsze), bezproblemowy i sympatyczny kontakt z BOK.
    WadyBrak
  • ~Agnieszka / 2023-08-03 15:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Kornel Adamus jest jednym z najlepszych kurierów z jakimi mieliśmy do czynienia.Pomimo niepełnego adresu podanego przez firmę bardzo postarał się dostarczyć paczkę pod wskazany adres,a łatwo nie było.Cechuje go profesjonalne podejście do klienta,jest bardzo sympatyczny,uprzejmy o wysokiej kulturze osobistej.Bardzo zależało nam na czasie dostawy.Jeszcze raz dziękujemy Panu.
  • ~Wujek Adolf / 2023-08-03 10:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma dno. Paczka jedzie tydzień i dojechać nie może! Najpierw utknęła na jakimś oddziale - infolinia twierdzi, że dostawa będzie jutro - oczywiście kłamstwo. Tak każdego dnia, aż wreszcie paczka jest wydana do doręczenia, by pod koniec dnia wrócić z powrotem do oddziału, bo niby nie było nikogo w domu! JPRD! Firma rodem z komuny! NIE POLECAM!
    ZaletyŻADNYCH!
    WadySAME!
  • ~KAROLA / 2023-08-03 08:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Sosnowiec, ul. Jagiellońska.
    Firma InPost robi sobie jakieś żarty. Za pierwszym razem kurier próbował doręczyć przesyłkę -nie było mnie okej. Zadzwoniłam na infolinie (nie miałam możliwości paczki przekierować), kurier w dniu następnym miał dzwonić przed doręczeniem ( nie działający domofon),nie zadzwonił, a było to ustalane poprzez infolinię..kolejna nieudana próba doręczenia- a był ktoś w domu i na tą paczkę czekał! Znowu infolinia -pani mówi, że zaznacza błędne awizo i ze kurier będzie dostarczał paczkę w dniu następnym oraz podkreśliła że ma zadzwonić. I co? Wstaje rano, a w aplikacji "zwrot to nadawcy". Znowu infolinia i oczywiście zero pomocy. Ustalaja z Tobą jedno na infolinii a potem robią zupełnie co innego. Firma to porażka, a kurier to jakieś nieporozumienie. Jak może zaznaczać nieudane próby podłączenia jak nawet nie dzwonił!
  • ~Nie polecam / 2023-08-02 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo napisania prawidłowego kodu nadania, została naklejona niewłaściwa etykieta i przesyłki dotarły do niewłaściwych osób, Inpost niestety nie chce pomóc w tej sytuacji i jestem stratny na dwóch wysyłkach. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wady- pomylone etykiety nadawcze
    - brak pomocy ze stronu Inpostu
    - brak zaproponowania rozwiązania
    - jestem stratny na wysyłki w dwie strony
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962